6B07222 Технологиялық нутрициология және тағам инженерия в Торайгыров университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Тамақ өнімдерін өндіру саласында күрделі инженерлік-технологиялық қызметті жүзеге асыруға, олардың емдік-профилактикалық қасиеттерін сақтауға және арттыруға қабілетті бәсекеге қабілетті технологтарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Торайгыров университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 258
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B068 Азық-түлік өнімдерінің өндірісі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
-
Дайындық бағыты 6B072 Өндірістік және өңдеу салалары
Пәндер
-
Компьютерлік модельдеу және инженерлік графика
Пәннің мақсаты-инженерлік графика негіздерін зерделеу және өнеркәсіптік кәсіпорындарда конструкторлық қызметте компьютерлік модельдеу дағдыларын игеру. Пән сызбалық геометрия мен инженерлік графиканың теориялық және практикалық негіздерін, атап айтқанда тамақ және қайта өңдеу өнеркәсібі объектілерінің сызбаларын, проекция түрлерін, қималарды және т.б., конструкторлық құжаттаманы ресімдеу негіздерін қамтиды. Студенттер қолданыстағы CAD жүйелерінің түрлерін, олардың интерфейсін зерттейді. Көрнекі деректерді интерпретациялау негізінде CAD-да қарапайым сызбалар жасауды үйреніңіз. Студенттер серіктестер қолданатын бағдарламалық жасақтамамен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын алады, соның ішінде AutoCAD, Компас-3D және т.б., дизайн құжаттамасына қойылатын талаптарға сәйкес бөлшектердің сызбаларын жасайды. Студенттер қарапайым геометриялық фигуралардан бастап орналасу сызбаларына дейін бірқатар жеке графикалық жұмыстарды орындайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математика 1
Пәннің мақсаты - математикалық сауаттылықты қалыптастыру, болашақ кәсіби қызметте қажетті іргелі заңдарды, классикалық және қазіргі заманғы математика теорияларын игеру. Математика 1 курсының бағдарламасының мазмұны мыналарды қамтиды: жиынтық теориясының элементтері. Күрделі сандар. Олардың үстіндегі әрекеттер; матрицалар және олармен әрекеттер. Матрицалық теңдеулер. Топтар. Сақиналар. Өрістер. Анықтауыштар. Детерминанттардың қасиеттері. Детерминанттарды есептеу. Векторлар. Матрицаның меншікті мәндері мен меншікті векторлары. Векторлардың скалярлық, векторлық және аралас көбейтінділері және олардың қасиеттері. Сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесі. Крамер әдісі, матрицалық әдіс, Гаусс әдісі; жазықтықта түзу. Кеңістіктегі түзу. Екінші ретті қисықтар. Екінші ретті беттер; нүктедегі және шексіздіктегі функцияның шегі. Шексіз шағын функциялар және олардың қасиеттері. Нүктедегі функцияның үздіксіздігі. Үзіліс нүктелері және олардың жіктелуі; функцияның туындысы. Функцияның дифференциалы. Күрделі функцияның туындысы. Лопиталь Ережесі. Функцияның монотондылық шарттары. Экстремум функциялары. Иілу нүктелері. Функцияны зерттеу мен графиктің жалпы схемасы; бірнеше айнымалылардың функциялары. Шек және үздіксіздік. Ішінара туындылар. Бағыт бойынша туынды. Градиент. Бірнеше айнымалы функцияның экстремумы. Студенттер практикалық мәселелерді шешеді, соның ішінде бағдарламалық жасақтаманы қолдана отырып, өз көзқарастары мен шешімдерін қорғауды үйренеді. Бағалау практикалық есептердің дербес шешімдерін және теориялық сұрақтарға жауаптар мен есептерді шешуді қамтитын қорытынды емтиханды қорғау түрінде өтеді. Пән бағдарламасының мазмұны серіктес ЖОО бағдарламасымен үйлестірілген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тағам өнімдерінің технологиясына кіріспе және ғылыми зерттеулер негіздері
Пәннің мақсаты – студенттерді технологиялық тамақтану және тағамдық инженерия саласындағы кәсіби қызметке дайындау. Студенттер тағамдық шикізаттың жалпы сипаттамасын, олардың химиялық құрамын, шикізат пен дайын өнімді сақтау шарттарын, жануар және өсімдік шикізатын өңдеудің теориялық негіздерін зерттейді және технологиялық ғылым және тамақ өнеркәсібі саласындағы негізгі зерттеу әдістерін қарастырады.Тәжірибелік сабақтарда студенттер тағамдық өнімнің химиялық құрамын анықтайды, тамақтану әдеттеріне зерттеу жүргізеді, тамақтанудың теріс үлгілерін анықтайды.Қорытынды бағалау портфолио қорғау түрінде өткізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химия
Пәннің мақсаты-негізгі химиялық ережелерді, заңдар мен мәліметтерді зерделеу, кәсіби қызмет саласында қарапайым зертханалық химиялық зерттеулерді орындау дағдыларын дамыту. Пән атом-молекулалық ілімнің негізгі заңдылықтарын, атом құрылымы мен химиялық байланыс, элементтер мен қосылыстардың қасиеттері және қасиеттердің периодтық жүйеде элементтің табылуына тәуелділігі туралы қазіргі заманғы идеяларды, бейорганикалық заттардың негізгі кластарын және олардың химиялық қасиеттерін, химиялық реакциялардың жылдамдығын және реакция жылдамдығына әсер ететін факторларды, химиялық реакциялардың энергетикалық әсерлерін зерттейді - термодинамика заңдары, ерітінділер теориясы және ерітінділердегі тепе-теңдік, тотығу-тотықсыздану процестері, электролиз процесі, гальваникалық элементтің жұмыс принципі, химиялық ток көздері, металл коррозиясы және металдарды коррозиядан қорғау әдістері. Студенттер зертханалық және практикалық жұмыстарды орындай отырып, кәсіби қызметте химияның негізгі заңдарын, статистикалық, эксперименттік әдістерді қолдану үшін теориялық білімді бекітеді.Бағалау зертханалық және практикалық сабақтардың нәтижелерін қорғау және теориялық сұрақтарға жауаптар мен есептерді шешуді қамтитын қорытынды емтихан түрінде өтеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физикалық және коллоидтық химия
Пәннің мақсаты химиялық процестердің жалпы заңдылықтарын және заттардың өзара әрекеттесуін оқып үйрену. Пән химиялық процестер мен химиялық энергияның заңдылықтарын зерттейді, химиялық реакциялардың физикалық және химиялық параметрлерінің термодинамикалық есептеулерін, термодинамикалық шамаларды есептеу әдістерін, химиялық және фазалық тепе-теңдік туралы түсініктерді қамтиды, фазалық диаграммаларды, адсорбциялық процестердің физикалық және химиялық негіздерін және беттік құбылыстар, дисперсті жүйелердегі құрылымның түзілуі, микрогетерогенді жүйелер және олардың ерітінділері, коллоидты беттік белсенді заттарды қарастырады.. Студент тамақ өнеркәсібіне тән негізгі химиялық процестердің термодинамикалық және кинетикалық есептеулерін іс жүзінде орындайды. Бағалау нысаны – аралас емтихан.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биохимия
Пәннің мақсаты - студенттерді тағамдық шикізатқа биохимиялық зертханалық зерттеулер жүргізуге дайындау. Студенттер тірі ағзаларды құрайтын химиялық қосылыстардың құрылысы мен қасиеттерін, биохимиялық процестердің негізгі заңдылықтарын және зат алмасудың реттелу механизмдерін оқып үйренеді. Практикалық сабақтарда студент шикізат пен тамақ өнімдерінің химиялық құрамын анықтау әдістерін, соның ішінде белоктарды, майларды, көмірсуларды және т.б. анықтау әдістерін қолданады. Қорытынды аттестаттау - демонстрациялық емтихан түрінде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Микробиология
Пәннің мақсаты - студенттерді тамақ өнеркәсібінде микробиологиялық талдау әдістерін қолдануға дайындау. Пән технологиялық өндірістік циклдің және дайын өнімнің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қолданыстағы әдістері мен жолдарын зерттеуді қамтиды. Студенттер микробиологияның пәні мен міндеттерін, микроорганизмдердің систематикасы мен номенклатурасын, бактериялардың морфологиясы мен физиологиясын, микроорганизмдер генетикасын оқиды. Практикалық сабақтарда студент қоректік орталарды дайындайды және таза дақылдарды бөліп алу әдістерін және дезинфекциялау әдістерін меңгереді. Қорытынды аттестаттау - демонстрациялық емтихан түрінде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математика 2
Пәннің мақсаты - интегралды есептеу дағдыларын қалыптастыру, іргелі математикалық ұғымдарды жүйелеу, іргелі заңдарды, классикалық және қазіргі заманғы математика теорияларын болашақ кәсіби қызметте қолдану.Пән Математика 1 курсының жалғасы болып табылады және мыналарды қамтиды: Алғашқы функция. Анықталмаған интеграл және оның қасиеттері. Интеграцияның негізгі әдістері мен формулалары. Интеграция әдістері: бөліктер бойынша, алмастыру. Кейбір тригонометриялық және иррационалды функцияларды біріктіру. Белгілі бір интеграл, оның қасиеттері. Ньютон-Лейбниц Формуласы. Белгілі бір интегралдың геометриялық және механикалық қосымшалары. Дұрыс емес интегралдар. Интегралдардың еселіктері. Декарттық, полярлық координаталық жүйелердегі Қос интегралды есептеу. Қос интегралды қосымшалар. I-ші және II-ші типтегі қисық сызықты интегралдар, қасиеттері және есептеу. I-ші және II-ші беттік интегралдар, қасиеттері және есептеу. 1-ші ретті қарапайым дифференциалдық теңдеулер. Бөлінетін айнымалылары бар теңдеулер, сызықтық теңдеулер және Бернулли теңдеулері. Жоғары ретті сызықтық біртекті және гетерогенді ДУ. Тұрақты коэффициенттері бар сызықтық біртекті ДУ. Сандық қатарлар. Қатарлардың конвергенциясының қажетті шарты. Оң қатарлардың конвергенциясының жеткілікті белгілері. Ауыспалы және ауыспалы қатарлар. Қуат қатарлары. Абель Теоремасы. Фурье тригонометриялық қатарлары. Функцияларды жуықтау және интерполяциялау. Сандық интеграция. Сандық дифференциация. Студенттер практикалық мәселелерді шешеді, соның ішінде бағдарламалық жасақтаманы қолдана отырып, өз көзқарастары мен шешімдерін қорғауды үйренеді. Бағалау практикалық есептердің дербес шешімдерін және теориялық сұрақтарға жауаптар мен есептерді шешуді қамтитын қорытынды емтиханды қорғау түрінде өтеді. Пән бағдарламасының мазмұны серіктес ЖОО бағдарламасымен үйлестірілген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Кейтеринг
Пәннің мақсаты-білім алушыларды тамақтану индустриясы қызметтерін ұйымдастыру саласында жаңа технологияларды қолдануға дайындау. Студенттер тамақтандыру индустриясында қолданылатын қызмет көрсету стильдерін, түрлерін және әдістерін үйренеді; аспаздық өнімдер мен сусындарды дайындау ассортименті мен технологиясы, тамақтандыру индустриясында қолданылатын; ыдыс-аяқтардың, аспаптардың, жабдықтардың, аксессуарлар мен құралдардың ассортименті мен мақсаты. Практикалық сабақтарда студенттер тағамдар мен сусындар дайындайды; өткізілетін Көшпелі қызмет көрсету ерекшеліктерін ескере отырып қызмет көрсетеді; өткізілетін Көшпелі қызмет көрсету ерекшеліктерін ескере отырып мәзір жасайды; есептілік пен ішкі құжаттаманы ресімдейді. Қорытынды аттестаттаудың нәтижесі жеке жобаны орындау болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Тамақтану психологиясы
Пәннің мақсаты - студенттерді тамақтану мен адамның психикалық денсаулығы арасындағы байланысты тамақтанудың ойлау процестеріне, сезімдеріне, мінез-құлқына, сезімдері мен қабылдауына қалай әсер ететіндігі тұрғысынан зерттеуге дайындау. Студенттер когнитивті психологияны, сезімдерді, қабылдауды, оқуды, психология әдістерін, жеке айырмашылықтарды, тамақтану әдетінің бұзылуын, деструктивті тамақтану паттернін үйренеді. Практикалық сабақтарда студенттер адамның психикалық денсаулығының ерекшеліктеріне сәйкес зейін тапшылығы/гиперактивтіліктің бұзылуына сәйкес тамақтану режимін құрастырады. Салауатты өмір салтын және дұрыс тамақтануды қалыптастырудың психологиялық әдістері мен әдістерін, тамақтанудағы мінез-құлықтың психосоматикасын зерттейді. Пән аралас емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Гастрономия ғылымы
Курстың мақсаты – тамақ дайындау әдістемесінің негізінде жатқан негізгі принциптерді меңгеру, тағамды дайындау және тағамнан ләззат алу. Студенттер тағамның қоғам мен мәдениетке әсерін, соның ішінде тағамның экологияға, саясатқа, өнерге және экономикаға қатысын зерттейді және талдайды. Практикада студенттер тағамның сыртқы түрін жақсарту үшін химиялық әдістермен дәмді өзгертуді және түсін өзгертуді үйренеді; негізгі ингредиенттерді тану және оларды пайдалы тағам дайындау үшін біріктіру. Сондай-ақ олар тағам дайындаудың негізгі принциптерін, дәм деректерін талдау және салыстыруды меңгереді. Курстың соңында студент ұсынылған рецепттің негізін бағалай алады, оған тағам жасаудың ғылыми принциптерін кіріктіре отырып, өз рецептін әзірлей алады. Қорытынды аттестация қорғаумен істі дайындауды қарастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Тағамдық химия
Пәннің мақсаты-студенттерді тамақ шикізатын өңдеу және дайын өнімді өндіру кезінде болатын негізгі химиялық процестерді түсінуге дайындау. Студенттер тамақ шикізаты мен дайын өнімді сақтау және сату кезінде тамақ жүйелерінің қасиеттерін сақтаудың немесе өзгертудің жалпы заңдылықтарын, сондай-ақ адамның тамақтануындағы тағамдық заттардың рөлі мен маңыздылығын зерттейді. Практикалық сабақтарда студенттер негізгі тағамдық компоненттердің құрамы мен қасиеттерін және жануарлар мен өсімдік шикізатын өңдеу сипатына байланысты олардың қасиеттерін сақтау және өзгерту заңдылықтарын қарастырады; азық-түлік қауіпсіздігі негіздері; Тамақ өнімдеріндегі негізгі тағамдық заттардың құрамы мен сапасын бағалау әдістері. Қорытынды аттестаттау біріктірілген емтихан түрінде өткізіледі
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Тамақ өндірісінің процестері мен аппараттары
Пәннің мақсаты - тамақ өнеркәсібінде қолданылатын негізгі процестер мен аппараттар туралы білімді дамыту, сонымен қатар процестер мен аппараттарды есептеу және талдау дағдыларын қалыптастыру. Студенттер тамақ өндірісінің процестері мен аппараттарының негізгі ұғымдары мен классификациясын меңгереді. Тәжірибелік сабақтарда студенттер гидромеханикалық, жылулық, масса алмасу және механикалық процестерді есептеудің практикалық дағдыларын меңгереді, сонымен қатар процесті оңтайландыру дағдыларын және тамақ өнеркәсібіндегі құрылғылардың негізгі дизайнын меңгереді. Қорытынды аттестаттау – жобаны қорғау
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Тіршілік қауіпсіздігі
Пәннің мақсаты-ұйымдардың талаптарына сәйкес қауіпсіздік техникасын қамтамасыз ету, еңбекті қорғау нормаларын сақтау. Пән адам мен тіршілік ету ортасын, техникалық жүйелердің қауіптілігін, жұмыс аймағының ауасын, жарықтандыруды, діріл-акустикалық факторларды, электромагниттік сәулеленуді, төтенше жағдайларда тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін басқаруды, өндірістегі еңбекті қорғау мен өнеркәсіптік қауіпсіздіктің негіздерін және басқаруды, өрт қауіпсіздігін ұйымдастыруды, жұмыс орнын ұтымды ұйымдастыруға қойылатын талаптарды зерттейді. Студент зиянды өндірістік факторлардың есептеулерін жүргізеді, алғашқы медициналық көмек көрсету әдістемесін меңгереді, кәсіпорындардың нақты өндірістік бөлімшелерінің еңбекті қорғау жөніндегі нұсқаулықтарын зерделейді. Оқу барысында еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасы бойынша онлайн курстың материалдары пайдаланылатын болады. Өндірістегі еңбекті қорғау және өнеркәсіптік қауіпсіздік мәселелері бойынша жазбаша және ауызша сауалнама пәнді бағалау нысаны болып табылады. Емтиханды серіктес кәсіпорындардың еңбекті қорғау жөніндегі мамандары өткізеді. Пән бойынша Coursera жаппай ашық онлайн курстарының платформаларынан ұқсас курстарды қайта есептеуге болады, OpenU.kz, OpenU.tou.edu.kz және басқалар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Аналитикалық химия
Пәннің мақсаты-білім алушылардың тамақ жүйелерін Талдамалық талдаудың негізгі әдістерін меңгеруі. Студенттер химиялық және жеке аспаптық талдау әдістерінің теориялық негіздерін, химиялық реакциялардың негізгі түрлерін үйренеді. Практикалық сабақтарда студенттер аналитикалық тәжірибеде қолданылатын заттарды анықтау және сандық анықтау әдістерін; аналитикалық химияда қолданылатын химиялық реакциялардың жалпы заңдылықтарын; нақты практикалық есептерді шешу үшін талдау әдістерін таңдау әдістемесін меңгереді. Бағалау зертханалық және практикалық сабақтардың нәтижелерін қорғау және теориялық сұрақтарға жауаптар мен есептерді шешуді қамтитын қорытынды емтихан түрінде өтеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экология негіздері
Пән экологиялық сананы, табиғи ресурстарға ұқыпты қарауды қалыптастыруға бағытталған. Пән экологияның теориялық негіздерін, қоршаған орта мен организмдерді, биосфераны, организмдердің дамуы мен таралуының жалпы заңдылықтарын, табиғаттағы, адам мен тіршілік ету ортасындағы энергия ағындары мен заттардың айналымын, экологияның ресурстық-экономикалық аспектілерін, табиғатты пайдаланудың экологиялық-экономикалық тетіктерін, үнемді өндірістің негізі ретінде, экологиялық нормалау, санитарлық-гигиеналық нормативтер мен экологиялық сертификаттауды зерттейді, экологиялық қауіпсіздік және тұрақты даму, Жаһандық экологиялық мәселелер. Студенттер табиғатты қорғау қызметінің негізгі аспектілерін практикада қолданады, өндіріс параметрлері мен қоршаған ортаның заттардың шекті рұқсат етілген концентрациясының қолданыстағы стандарттарына сәйкестігін бағалайды, эсседе Жаһандық экологиялық мәселелерді шешудің өзіндік идеяларын сипаттайды. Бағалау нысаны ауызша және жазбаша сауалнама түріндегі біріктірілген емтихан болып табылады. Пән бойынша Coursera жаппай ашық онлайн курстарының платформаларынан ұқсас курстарды қайта есептеуге болады, OpenU.kz, OpenU.tou.edu.kz және басқалар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Арнайы тағайындылықты өнімдер технологиясы
Пәннің мақсаты – студентті арнайы мақсаттағы өнімдерді өндіруге дайындау, атап айтқанда балалар тағамы, геродиеталық тағам, жүкті және бала емізетін әйелдердің тамақтануы, спорттық тамақтану, әскери қызметкерлерге арналған тағам және т.б. Дәріс барысында студенттер негізгі қоректік элементтер (белоктар, майлар, көмірсулар және витаминдер) тұрғысынан ғана емес, сонымен қатар тереңірек биохимиялық көрсеткіштер бойынша теңдестірілген жоғары сапалы өнімдерді жобалау үшін тамақ технологиясы туралы білім жүйесін қалыптастырады: микро және макроэлементтер, май қышқылдары, моно-, ди- және полисахаридтер, балалардың диеталық және геродиетикалық тамақтануына арналған аминқышқылдары. Практикада студенттер әртүрлі популяция топтары үшін жоғары биологиялық құндылығы бар функционалды өнімдерді жасауды үйренеді. Қорытынды аттестаттау жобаны қорғау түрінде өткізіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Экономика және бизнес негіздері
Пән білім алушыларда кәсіпкерлік негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Пән экономика және бизнесті ұйымдастыру негіздерін, кәсіпкерлікті және оның түрлерін, бизнестің қаржылық негіздерін, бизнесті дамыту стратегиясын әзірлеуді, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеуді зерделейді. Практикалық сабақтар барысында студенттер кәсіпкерлік қызметтің әртүрлі жағдайларын қарастырады, жағдайларды шешудің әртүрлі тәсілдерін ұсынады, тәуекелдерді талдайды және экономикалық тиімділікті есептейді. Студенттер бизнеске арналған идеяларды ұсынады және дамытады, өздерінің бизнес-жобаларын әзірлейді. Бағалау нысаны бизнес-жоспар түріндегі өз жобасын көпшілік алдында қорғау болып табылады. Пәнде қазіргі кәсіпкерлердің дәрістері қарастырылған. Пән бойынша Coursera жаппай ашық онлайн курстарының платформаларынан ұқсас курстарды қайта есептеуге болады, OpenU.kz, OpenU.tou.edu.kz және басқалар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән студенттердің өзін-өзі тануын және қабылданған шешімдер үшін жауапкершілікті, құқықтық нормалар шеңберіндегі іс-әрекеттерге бейімділігін қалыптастыруға бағытталған. Пән мемлекет пен құқық негіздерін, конституциялық құқықты, мемлекеттік басқару мен құқық қорғау қызметін, әкімшілік, сыбайлас жемқорлыққа қарсы, азаматтық, отбасылық, еңбек, экологиялық, қылмыстық, іс жүргізу құқығын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерін зерделейді. Студенттер жеке нормативтік актілердің негізгі баптары мен ережелерін өмірлік жағдайлар мен кәсіби қызмет тұрғысынан түсіндіреді. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл және сыбайлас жемқорлық көріністері бойынша кейстерді шешуге ерекше назар аударылатын болады. Бағалау нысаны ауызша және жазбаша сауалнама түріндегі біріктірілген емтихан болып табылады. Пән бойынша Coursera жаппай ашық онлайн курстарының платформаларынан ұқсас курстарды қайта есептеуге болады, OpenU.kz, OpenU.tou.edu.kz және басқалар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Тағам өнеркәсібіндегі қолданбалы математика және статистика
Пәннің мақсаты-студенттерді математикалық әдістер мен заманауи бағдарламалық есептеу құралдарын қолдана отырып, тамақ өнеркәсібіндегі деректерді өңдеуге және талдауға дайындау. Студенттер мамандандырылған бағдарламалық жасақтаманы қолдана отырып эксперименттік деректерді ұсыну тәсілдерін, экспериментті жоспарлауды, эксперименттік деректердің сипаттамалық сипаттамаларын, корреляциялық және факторлық талдаудың статистикалық гипотезаларын қалыптастыру мен тексеруді, іріктеу параметрлерін статистикалық бағалауды, деректерді өңдеу нәтижелерін талдауды және түсіндіруді үйренеді. Қорытынды аттестаттау жеке жобаны орындау түрінде жүзеге асырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Диетология және тамақтану гигиенасы
Пәнді оқудың мақсаты - студенттерді диеталық өнімдер мен тамақтану гигиенасының негізгі талаптарына сәйкес келетін құрамы мен қасиеттері бар өнімдерді өндірудің толық цикліне дайындау. Студенттер адам физиологиясының негіздерін, теңдестірілген тамақтануды, ұтымды тамақтануды ұйымдастырудың гигиеналық негіздерін, азық-түлік шикізаты мен тамақ өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін санитарлық-эпидемиологиялық бағалауды үйренеді. Практикалық сабақтар барысында студенттер күнделікті рационның калориялығы мен тағамдық құндылығын есептейді, халықтың әртүрлі топтары үшін негізгі компоненттер бойынша рационды құрастырады, тамақ өнімдерінің сапасын және олардың экологиялық қауіпсіздігін бағалайды, жасын, жынысын және қызмет түрін ескере отырып, тәуліктік энергия шығынын дербес анықтайды. Қорытынды баға портфолио түрінде қалыптастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Функционалды нутрициология
Пәннің мақсаты – адамның жеке ерекшеліктеріне қарай студенттерді тамақтандыруға дайындау. Студенттер дұрыс тамақтану принциптерін, макро және микроэлементтердің маңыздылығын, тағамның химиялық құрамы мен тағамдық құндылығын меңгереді. Тәжірибе жүзінде олар тамақ өнімдерінің құрамындағы негізгі қоректік заттар мен компоненттерді, олардың зат алмасуын және адам ағзасына функционалды әсерін қарастырады; биологиялық белсенді қоспаларды (ББҚ) қолдану мүмкіндіктерін және олардың адам ағзасына әсерін меңгереді. Қорытынды аттестаттау – аралас емтихан
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Тағам өндірістерінің санитариясы мен гигиенасы
Тәртіп студенттерді тамақ өндірісінің санитарлық-гигиеналық қауіпсіздік талаптарына сәйкестігін қамтамасыз етуге дайындауға бағытталған. Студенттер топырақ, су және ауа микрофлорасының сипаттамаларын; сапрофитті және патогенді микроорганизмдердің ерекшеліктерін; негізгі тағамдық инфекциялар мен тамақтан улануды; шикізат пен дайын өнімнің бүлінуін болдырмау әдістерін; микробиологиялық бақылау схемасын; үй-жайларға, жабдықтарға, мүкәммалға, киімге қойылатын санитарлық-технологиялық талаптарды; тамақ өндірісі қызметкерлерінің жеке гигиена ережелерін зерттейді. Практикалық сабақтарда студенттер улы қосылыстардың тамақ өнімдеріне ену жолдарын бағалайды, өндірістік микроклиматтың, шаңдану мен Газдану деңгейінің, Шу мен дірілдің, жұмыс орындарының жарықтануының негізгі параметрлерін өлшейді және бағалайды. Қорытынды аттестаттау кейстерді қорғау түрінде жүргізіледі, оның нәтижесінде білім алушының тамақ өндірісіндегі микробиологиялық ластанудың ықтимал көздері және олардың даму шарттары туралы білімі, сондай-ақ дайын өнімге түрлі қолайсыз әсерлердің алдын алу және жою жөніндегі іс-шараларды әзірлеу дағдылары бағаланады
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Тағам жүйелерін зертханалық талдау әдістері
Пәннің мақсаты студенттерді тамақ шикізаты мен өнімдерін органолептикалық және аспаптық талдау әдістерін қолдануға дайындау. Зертханалық сабақтарда студент химиялық ыдыстарды және зертханалық құрал-жабдықтарды практикалық қолдану тәсілдерін меңгереді; тағамдық шикізатты, жартылай фабрикаттарды және дайын өнімді органолептикалық талдау әдістерін, сондай-ақ ылғалды, майды, ақуызды және күлді анықтау әдістерін, химиялық және физика-химиялық, оның ішінде хроматографиялық, спектрофотометриялық және т.б.. әдістерді қолдана отырып талдау. Қорытынды аттестаттау- демонстрациялық емтихан түрінде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Азық түлік өндірісінің жалпы технологиясы
Пәннің мақсаты - студенттерді тамақ өнімдерін өндірудің дәстүрлі технологияларын қолдануға дайындау. Студенттер азық-түлік шикізатының негізгі функционалдық және технологиялық қасиеттерін, мал шаруашылығы өнімдерін өңдеу технологияларын, астық және астық өнімдерін өңдеу технологияларын меңгереді. Тәжірибелік сабақтарда студенттер тамақ өнімдерін өндірудің технологиялық сызбаларын құру принциптерін меңгереді; технологиялық өндірістік процестерге ілеспе негізгі нормативтік-техникалық құжаттарды және жергілікті актілерді зерделейді. Қорытынды бағалау демонстрациялық емтихан түрінде жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Стандарттау және сертификаттау
Пән студенттерді Қазақстан Республикасы мен таяу шет елдердің қолданыстағы стандарттарына сәйкес өнім сапасын басқаруға дайындауға бағытталған. Пән тақырыптарды зерделеуді қамтиды: стандарттаудың принциптері, функциялары мен әдістері; мемлекеттік стандарттау жүйелері, стандарттардың түрлері; ұлттық стандарттар; өнім сапасын бақылау жөніндегі кәсіпорын стандарттары; техникалық шарттар; техникалық регламент; тамақ өнімдерінің сапасы және оларды бағалау әдістемесі; тамақ өнеркәсібі кәсіпорындарында сертификаттау; ИСО стандарттары; тамақ өндірісі саласындағы метрологияның даму тенденциялары. Студенттер стандарттау, сертификаттау және метрология саласындағы серіктес кәсіпорындардың нормативтік-техникалық құжаттамасының нақты мысалдарын зерттейді және ұқсас құжаттарды жасайды. Пәнді оқу барысында студенттер қолданыстағы стандарттар негізінде кәсіпорын стандарттарын, техникалық регламенттерді және өлшемдерді орындау әдістемелерін әзірлейді. Қорытынды бақылау - портфолионы қорғау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Баяу және тез тамақ
Пәннің мақсаты - биоәртүрлілікті сақтау мақсатында бірнеше ұрпақ бойы жойылып кету қаупі төнген дәстүрлі тағамдарға (баяу тамақ), сондай-ақ фаст-фудты (fast food) экология тұрғыдан жандандыруға студенттердің назарын аудару. Пән аясында студенттер «баяу тамақтану» және «жылдам тамақтану» өндірісінің аспектілерін халықаралық қауымдастықтар мен ұйымдардың білімі мен тәжірибесін пайдалану арқылы зерттейді. Практикалық сабақтарда студенттер дәстүрлі және инновациялық тамақ өнімдерін өндірудің технологиялық процестерін оңтайландыру, оның ішінде өндіріс ресурстарын тиімді пайдалану бойынша ұсыныстар әзірлейді. Қорытынды аттестаттау - қорғауды қажет ететін кейс дайындау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Үнемді өндіріс және жалпы сапаны басқару
Пәннің мақсаты-білім алушыларды сапа мен өнімділікті басқаруға дайындау, үнемді жақсарту әдістеріне сүйене отырып, жұмыс кеңістігін ұтымды ұйымдастыру, оның ішінде 5S әдістері негізінде және ресурстарды тиімді пайдалану. Студенттер кайзеннің міндеттері мен принциптерін және кәсіпорындағы жалпы сапа менеджментін үйренеді. Іс жүзінде олар Кайдзен тұжырымдамасында әдістерді қолдануды игереді, соның ішінде: өндірістік ағындарды басқару, өндірістік процестерді оңтайландыру, тауарлы-материалдық құндылықтарды басқару, жай ғана уақыт жүйесі, сапаны басқару, Total Productive Maintenance (TPM) жүйесі, нөлдік ақаулар (ZD-zero defects). Қорытынды аттестаттаудың нәтижелері кейстік міндеттерді шешу болып табылады, соның нәтижесінде білім алушының өндірістік процесті жақсартудың әртүрлі әдістерін практикада қолдану қабілеті бағаланады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Жобалардың техникалық-экономикалық негіздемесі
Пәннің мақсаты-студенттерді тамақ өнеркәсібіндегі жобалардың техникалық-экономикалық негіздемесін әзірлеуге дайындау. Студенттер экономика және өнеркәсіптік кәсіпорынды басқару негіздерін, бизнесті дамыту стратегиясын әзірлеуді, бизнесті жоспарлау, маркетинг, кадрлармен қамтамасыз ету негіздерін, экономикалық тиімділікті талдауды және кәсіпкерлік қызметтің тәуекелдерін үйренеді. Практикалық сабақтарда студенттер нақты өндірістің (аймаққа тән) техникалық-экономикалық негіздемесін әзірлейді, яғни. өндірісті жоспарлау, маркетингтік зерттеулер, өнімнің өзіндік құнын есептейді, тамақ өндірісінің негізгі ресурстарын бағалайды, экономикалық көрсеткіштерді анықтайды, қорытынды бағалау жобаның әзірленген техникалық-экономикалық негіздемесін қорғау қорытындылары бойынша жүргізіледі
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Қоғамдық тамақтану өнімдерінің технологиясы
Пәнді оқудың мақсаты студентті қоғамдық тамақтандыру өнімдерін өндіруге дайындау, атап айтқанда шикізатты ұтымды пайдалану, қалдықсыз және енгізу жоғары сапалы өнім дайындаудың ресурс үнемдейтін технологиясы сапасы. Студенттер аспаздық өңдеу процесінде шикізаттың технологиялық қасиеттерінің, олардың химиялық құрамының және өнімнің жаңа қасиеттерінің қалыптасуының арасындағы байланысты көруге үйренеді. Практикада студенттер шикізатты өңдеудің, жартылай фабрикаттардың кең ассортиментін, дайын тағамдарды, аспаздық және кондитерлік өнімдерді дайындаудың технологиялық процестерін меңгереді; Сондай-ақ іс жүзінде олар ыдыс-аяқтың дизайны мен таралу эстетикасын, қолданылатын шикізат пен дайын өнімнің сапасына қойылатын стандарттар талаптарын, техникалық шарттарды және технологиялық шарттарды зерттейтін болады. Қорытынды аттестаттау практикалық тапсырма түрінде өткізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Тамақ және биологиялық белсенді қоспалар
Пән студенттерді тағам өнімдерін өндіру мен әзірлеуде технологиялық тағамдық қоспалар мен биологиялық белсенді заттарды қолдануға дайындауға бағытталған. Студенттер сыртқы түрін, құрылымын, дәмі мен хош иісін, тағам өнімдерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ететін тағамдық қоспалардың негізгі топтарының қазіргі классификациясын зерттейді; тағамдық және биологиялық белсенді қоспаларды стандарттау және сертификаттау негіздері, сондай-ақ қауіпсіздік талаптары. Студенттер «Е» әрпі бар тағамдық қоспалардың заманауи цифрлық кодификациясымен танысады, тәжірибеде тағамдық қоспалардың технологиялық функциялары мен әсер ету механизмдерін, оларды енгізу әдістерін және оларды пайдалану тиімділігін «Е» әрпімен қарастырады. тағамдық шикізаттың құрамы, құрылымы және басқа компоненттерімен әрекеттесу, олардың тағамдық жүйелердегі тәртібі туралы қазіргі заманғы идеялар. Қорытынды аттестаттау студент тағамдық және биологиялық белсенді қоспаларды пайдалана отырып, функционалды/инновациялық өнім технологиясын көрсететін кейс-стадилер түрінде жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Ет және сүт өнімдерінің технологиясы
Пәннің мақсаты-білім алушыларды ет және сүт өнімдерін өндіруге дайындау. Студенттер ет және сүт өнімдерінің жіктелуі мен ассортиментін; шикізат пен дайын өнімнің сапасына қойылатын талаптарды; ет және сүт өнімдерінің негізгі ақаулары (ақаулары), сондай-ақ олардың пайда болу себептері мен анықтау әдістерін зерттейді. Практикалық сабақтарда студенттер ет және сүт өнімдерін өндірудің негізгі технологиялық схемаларын қарастырады, шикізат пен дайын өнімнің органолептикалық, физика-химиялық және микробиологиялық көрсеткіштерін анықтау әдістерін меңгереді; сондай-ақ, өнімдерді бұрмалауды анықтау әдістері. Қорытынды аттестаттау курстық жобаны қорғау түрінде өткізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Тағам өнімдерінің сапасына сараптама жүргізу
Пәннің мақсаты – студенттерді халық денсаулығы үшін қауіпсіздік тұрғысынан тамақ шикізаты мен дайын өнімдерді бағалауға дайындау. Студенттер тамақ сараптамасы саласындағы негізгі ұғымдарды, терминдерді және анықтамаларды меңгереді; шикізаттың, жартылай фабрикаттардың және дайын өнімнің сапасына қойылатын талаптар; негізгі ақаулар, олардың себептері және алдын алу шаралары. Іс жүзінде олар шикізат пен дайын өнімнің сапасын бақылау әдістерін, шикізат пен дайын өнімнің фальсификациясын анықтау әдістерін меңгереді. Қорытынды аттестаттау жобаны қорғау (портфолио, іс) түрінде беріледі, онда студент тамақ өніміне сараптама жүргізуге шақырылады. «Ұлттық сараптама орталығы» ШЖҚ республикалық мемлекеттік кәсіпорнының кәсіпорнында алаңнан тыс сабақтар және жетекші мамандардан шеберлік сабақтары өткізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Тағамдық криотехнологиялар
Пән білім алушыларды тамақ өнімдерін өндіруде жасанды суықты қолдануға дайындауға бағытталған. Студенттер тамақ өнімдерін термиялық өңдеудің жылу-физикалық және биологиялық негіздерін үйренеді, іс жүзінде тағамды салқындату, мұздату және мұздату әдістерін, сондай-ақ азық-түлік шикізаты мен дайын өнімді тоңазытқышта сақтау, жылыту және еріту әдістерін меңгереді. Қорытынды аттестаттау біріктірілген емтихан түрінде өткізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Жобаларды басқару
Пәннің мақсаты - болашақ кәсіби қызметте жобаларды әзірлеу және басқару дағдыларын игеру. Пән жобаларды басқару әдіснамасын қамтиды, жобаларды басқару жинағының негізгі бөлімдерін, оның жобаларды басқару тобын, білім салалары мен процестерін сипаттайтын стандарттарын зерттейді. Студенттер пилоттық және жаппай өндірістерде тамақ өнімдерін өндірудің технологиялық процесін әзірлеу кезінде жобаның өмірлік циклін дамытады. Студенттер практикалық тапсырмаларды орындай отырып, серіктес кәсіпорындарда қолданылатын қолданыстағы әдістерді бақылау нәтижелеріне сүйене отырып, жобаларды басқару модельдерінің әртүрлі құрылымдарын сипаттайды. Тапсырмалар серіктес кәсіпорындардың нақты техникалық талаптарын (шарттарын) ескереді. Студенттер жобаның интеграциясын, мазмұнын, мерзімдерін, сапасы мен тәуекелдерін және басқа да білім салаларын басқару бойынша негізделген ұсыныстар ұсынады. Пән серіктес кәсіпорындардың технологтарымен бірлесіп жүргізілген әзірленген материалдар мен идеяларды жария қорғаумен аяқталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Тамақ өнімдерін өңдеудің заманауи жабдықтары мен әдістері
Пән студенттерді заманауи жабдықта тамақ шикізатын өңдеудің дәстүрлі және жаңа әдістерін қолдануға дайындауға бағытталған. Студенттер тамақ өнімдерін өндіру жабдықтарының жіктелуін, қауіпсіздік ережелерін, оқу жабдықтарын пайдаланудың теориялық негіздерін, тамақ жүйелерін электр тогымен және микротолқынды пешпен, ИҚ сәулеленуімен, электр өрістерімен, ультрадыбыспен, импульстік және пульсациялық әдістермен және т. б. Практикалық сабақтарда студенттер тамақ жабдықтарында жұмыс істеу дағдыларын алады, Тамақ өнімдерінің құрылымдық-механикалық, электрофизикалық, акустикалық және басқа да сипаттамаларын және олардың арасындағы сапалық және сандық байланысты талдайды; стационарлық жағдайда және ағымда әртүрлі сипаттамаларды өлшеу әдістері. Қорытынды аттестаттау біріктірілген емтихан түрінде өткізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Технологиялық нутрициология
Мақсаты – тағамның емдік-профилактикалық (диеталық және функционалдық) қасиеттерін сақтауға және арттыруға бағытталған технологиялық әдістер мен құралдарды пайдалана отырып, студенттерді тамақ өнімдерін әзірлеуге дайындау. Пән мыналарды қамтиды: функционалдық тағамдарды құру принциптері, диеталық тағамдардың артықшылықтары, тамақтану және функционалдық тамақтану түсініктерін теориялық және практикалық дамыту, тағамдық жеткіліктілікті бағалау, функционалды және диеталық тағамдардағы маңызды қоректік элементтерді оңтайландыру. Тәжірибелік сабақтарда студенттер әртүрлі өнімдердің өзара әрекеттесуін, олардың құрамын, биологиялық белсенді қоспалардың адам ағзасына әсерін, адам денсаулығын жақсарту мақсатында дәрумендердің реттелуін анықтайды, адамның өмір салтын ескере отырып, диетаны, диетаны құрастырады. Пән аралас емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Процесс инжинирингі
Пән білім алушыны өндірісті ұйымдастырудың тиісті (дұрыс) тәжірибесіне дайындауға және дайын өнімнің сапалық көрсеткіштерін арттыру тұрғысынан өндірістің технологиялық режимдерінің ерекшеліктерін пайдалана отырып, технологиялық процестерді жетілдіруге бағытталған. Студенттер технологиялық процестерді жетілдіру әдістерін; оңтайлы аппаратуралық ресімдеуді; энергия және ресурс үнемдеуді; өрт және жарылыс қаупі, экологиялық қауіпсіздік факторларын; зиянды өндірістік факторларды зерделейді; басқару (реттеу) және автоматтандыру ерекшеліктері. Студенттер іс жүзінде өндірістік қызметті ұйымдастыру, басқару және оңтайландыру; қалдықтар мен өндірістік шығындарды азайту әдістерін меңгереді. Сондай-ақ, R&D функцияларын (зерттеу, өнімді әзірлеу, өндіріске қою, өнім платформалары бойынша бизнес-жобалар жұмыстарының кешенін жүргізу) әзірлеу моделін немесе технологиялық процесті жұмыс істеп тұрған пилоттық немесе тоннаждық өндіріске көшірудің масштабтау аспектісін және дұрыстығын ескере отырып, іске асыру дағдыларын алады. Қорытынды аттестаттаудың нәтижесі білім алушының алған білімдерін технологиялық, техникалық және басқару міндеттеріне қолдану қабілеті бағаланатын жеке жобаны қорғау болып табылады, бұл өндірістік қызметтің "тар" жерлерін анықтауға және жоюға және нақты жоғары сапалы өнім шығаруды жолға қоюға мүмкіндік береді
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Болжалды диагностика және жабдықты басқару жүйелері
Пәннің мақсаты студенттерді өндірістік жабдықтарға болжамды жөндеуді ұйымдастыруға дайындау. Студенттер болжамды диагностика әдістерін, соның ішінде жабдықтың және оның құрамдас бөліктерінің оңтайлы жұмыс уақытын, кездейсоқ ақаулардың алдын алуды, басталған ақауларды ерте диагностикалауды, жөндеу сапасын бақылауды, жағымсыз әсерлерді, оның ішінде адам факторын онлайн бақылауды үйренеді. Олар жабдықты пайдалану үшін өндірістік шығындарды оңтайландыратын жабдықты бақылау және басқару жүйелерін қарастырады. Қорытынды аттестаттау нәтижесі аралас емтихан болып табылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Тағам және қайта өңдеу объектілерін жобалау
Пән студенттерді тамақ және қайта өңдеу объектілерін жобалауға дайындауға бағытталған. Студенттер жобалаудың жалпы мәселелерін, азық-түлік және қайта өңдеу объектілерін нормативтік құжаттардың талаптарына, оның ішінде экологиялық стандарттарға сәйкес жобалау әдістемесін және т.б. Тәжірибелік сабақтарда студенттер негізгі шикізат есептеулерін, жабдықтар мен алаңдарды есептеуді орындайды; олар кәсіпорынның аппараттық-технологиялық сұлбаларын, жүк ағындарының схемаларын, бас жоспарды, тамақ кәсіпорнының негізгі цехтарының сызбасын және цехтардағы құрал-жабдықтардың схемасын жасайды. Жеке тапсырмалар аймақтық кәсіпорындарды жобалаудың нақты шарттарын ескереді. Студенттер дәстүрлі және инновациялық жобалар мен технологиялар негізінде кәсіпорынның өзіндік құны мен рентабельділігін есептей отырып, техникалық-экономикалық негіздеме (техникалық-экономикалық негіздеме) түрінде негізделген шешімдерді ұсынатын болады. Нәтижелер жобаланған тамақ немесе қайта өңдеу кәсіпорны түріндегі жобаны комиссиялық қорғауда ұсынылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Эко-қаптама
Пәннің мақсаты студенттерді өнімнің қаптамасының экологиялық талаптарға сәйкестігін бақылауға дайындау. Пән қаптаманың теориялық негіздерін зерттеуді қарастырады, соның ішінде. тауарды орау түсінігі, оның мақсаты, классификациясы және оған қойылатын талаптар, мерчандайзинг және коммерциялық қызметтің объектісі ретінде. Тәжірибелік сабақтарда студенттер қаптаманың әртүрлі түрлерін ұтымды таңдайды, қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, сапасын бағалайды, сертификаттау үшін затбелгі үлгілерін әзірлейді. Қорытынды бағалау жобаны қорғау түрінде өткізіледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Ресурстарды үнемдейтін технологиялар
Пәннің мақсаты: білім алушыны үнемді жетілдіру әдістеріне сүйене отырып, ресурс үнемдеуші өндіріс тұжырымдамасын іске асыруға дайындау, Жұмыс кеңістігін ұтымды ұйымдастыру, оның ішінде 5S әдістері негізінде. Практикалық сабақтарда студенттер қалдықтары аз, энергия үнемдейтін және экологиялық таза технологияларды дамытудың заманауи әдістерін меңгереді. Қорытынды аттестаттау кейстік тапсырмаларды қорғау түрінде өткізіледі, оның барысында білім алушылардың тамақ өнімдерін өндіруде ресурстарды үнемдеу және электр энергиясын үнемдеу әдістерін қолдануы бағаланады
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Органикалық өнімдерді өндіру
Пәннің мақсаты – студенттерді шикізатты қабылдаудан бастап соңғы өнімді шығаруға дейінгі органикалық өндірістің толық цикліне дайындау. Студенттер органикалық өндіріске қойылатын негізгі талаптарды және дайын өнімді сертификаттауды, органикалық өнімдерді өндірудің технологиялық процестерін; экологиялық талаптарды сақтай отырып органикалық шикізатты өндіруді бақылау әдістері. Практикалық сабақтарда органикалық өнімдердің сапасы мен қауіпсіздігі олардың сақтауға және өңдеуге жарамдылығын ескере отырып бағаланады. Қорытынды бағалау өнімді сертификаттау үшін құжаттаманы әзірлеуді қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Сақтау технологиясы
Пәннің мақсаты-студенттерді ауыл шаруашылығы шикізатын өңдеуге және жоғары сапалы консервіленген тамақ өнімдерін өндіруге дайындау. Студенттер жануарлар мен өсімдік шикізаты мен консервіленген өнімдердің әртүрлі түрлерін сақтаудың оңтайлы жағдайларын ұйымдастыруды зерттейді; консервілеу әдістері; шикізат пен дайын өнімнің сапасына қойылатын талаптар. Іс жүзінде білім алушылар консервіленген өнімдерді, атап айтқанда: ет, сүт және өсімдік консервілерін өндірудің дәстүрлі технологиялық схемалары мен тәсілдерін меңгереді; өнім ақауларының пайда болуының ықтимал себептері және олардың алдын алу шаралары; консервілер өндірісіндегі өндірістік есеп айырысу әдістері. Қорытынды аттестаттау кейстік міндеттерді қорғау түрінде өткізіледі, онда білім алушының проблемалық өндірістік жағдайларды талдау және шешу, сондай-ақ оның сапасы мен өндірістің нақты жағдайларына байланысты шикізат пен дайын өнімді сақтаудың ұтымды мерзімдерін болжау қабілеті бағаланады
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Жасанды тамақ өнімдері
Пән студенттерді ақуыздан жасанды тағамның әртүрлі түрлерін алуға дайындауға бағытталған. Студенттер жасанды тағамның негізгі ерекшеліктерін зерттейді; өсімдік, жануар және микробтық ақуыз жасанды тағамға шикізат ретінде; ақуызды жасанды тағамға өңдеудің физика-химиялық негіздері. Жасанды тағамдарды көп компонентті желе ретінде де зерттейді; желе желеінің құрамын, қасиеттерін және құрылымын реттеу. Практикалық сабақтарда студенттер жасанды өнімдерді алу тәсілдерін меңгереді: жасанды сүт және сүт өнімдері, жасанды жарма-макарон өнімдері, жасанды ет өнімдері (тартылған ет пен талшықты құрылымнан жасалған бұйымдарды имитациялайтын), жасанды қуырылған картоп, жасанды дәнді уылдырық және т. б. қорытынды аттестаттаудың нәтижесі жеке жобаны орындау болып табылады
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Тағам қаупсіздігі
Пәннің мақсаты: студенттерді физикалық, химиялық және микробиологиялық көрсеткіштері бойынша қауіпсіз тағам өнімдерін алуға дайындау. Студенттер тамақ өнімдерінің қауіпсіздігінің негізгі жүйелерін оқиды; зиянды және бөгде заттардың жіктелуін және олардың шикізат пен тамақ өнімдеріне түсуінің негізгі жолдарын; тамақ өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы мемлекеттік қадағалау және бақылау. Тәжірибелік сабақтарда студенттер әртүрлі шығу тегі, соның ішінде табиғи, өсімдік және мал шаруашылығында қолданылатын және антропогендік ластаушы заттармен ластану нәтижесінде тағамдық жүйелердің қауіпсіздігін бағалау әдістерін меңгереді; ХАССП жүйесін тамақ өнеркәсібінде қолдану. Сондай-ақ тағамдық қоспалар мен генетикалық түрлендірілген тамақ көздерінің қауіпсіздігі де қарастырылады. Қорытынды аттестация кейс есептерін шешу түрінде жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Тағамдық биотехнологиясы
Пән студенттерді биологиялық агенттерді пайдалана отырып, тамақ өнімдерін өндіруге дайындауға бағытталған. Студенттер микроорганизмдердің өсу және өсу заңдылықтарын және олардың зат алмасуын зерттейді; биологиялық объектілердің жасушалық ұйымдасу принциптерін; тағамдық және биотехнологиялық өндірістердің микробиологиялық негіздері. Тәжірибелік сабақтарда студенттер биотехнологиялық тағам өндірісінің негізгі сұлбаларын меңгереді, биологиялық объектілерді өсіру, оларды және алынған өнімдерді бөтен патогендік немесе шартты-патогенді микроорганизмдермен ластануға талдау және өндіріс кезіндегі бұзушылықтарды жоюды үйренеді. Қорытынды аттестаттау істі қорғау түрінде өткізіледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Тамақтану философиясы
Пәннің мақсаты студенттерді болмыс философиясының кейбір негізгі мәселелеріне негізделген адамның тамақтануын оңтайландыруға дайындау. Пәннің мазмұны: ғылыми білім және ғылыми қате түсініктер, циклдік даму және «құмарлық» феномені, болмыстың әртүрлі модельдері мен концепциялары; жалпы философия және тамақтану және т.б. Практикада студенттер тамақтану проблемаларының жеке және ұжымдық көрінісін, тамақтанудың медициналық, биологиялық және әлеуметтік аспектілерін, тамақтануды зерттеу әдістемесінің жалпы мәселелерін, тамақтану стереотиптерін қалыптастыру ерекшеліктерін және тағамды тұтынуды зерттеу әдістерін қарастырады. Қорытынды аттестация – іс қорғау
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әртүрлі цифрлық технологиялар мен ИКТ жүйелерін қолдану арқылы ауызша және жазбаша өзінің ойы мен қорытындыларын көптілді ортада әрекеттесуге қабілетті
- Пән аралық зерттеулер барысында математикалық, физикалық және химиялық модельдерді, сандық технологияларды, статистика мен эмпиризм әдістерін, жүйелік анализ тәсілдерін қолдана отырып алынған деректерді өңдеу мен түсіндіруге қабілетті
- Топ құрамында тайм-менеджмент дағдыларын, қызмет нәтижелеріне ортақ жауапкершілік пен сыни пікірге сындарлы реакция көрсету арқылы технологиялық нутрициология және тағамдық инженерия саласында нормативтік-құқықтық актілер мен нормативтік құжаттарды пайдаланып жобаларды әзірлеуге және іске асыруға қабілетті
- Ақпаратты өңдеу мен бағалауда сыни ойлау мен TRIZ (өнертабыс мәселелерінің шешімін табу теориясы) дағдыларын пайдаланып кәсіби және әлеуметтік салада оңтайлы шешімдер нұсқаларын қалыптастырады
- 5S әдістері мен ресурстарды ұтымды пайдалануды негізге алып жұмыс орнын ұтымды ұйымдастыру, үнемді өндіріс тұжырымдамасына сүйену арқылы үнемді өндіріс концепциясын жүзеге асыра алады
- Нормативтік құжаттарға сәйкес азық-түлік шикізаты мен дайын өнімнің сапасын зертханалық және өндірістік бақылаудан өткізуге қабілетті
- Технологиялық үдерістердің ерекшеліктерін ескере отырып аймақтық өсімдік және малшаруашылық шикізаттарының жергілікті қорларын қолдану арқылы азық-түлік өнімдерінің рецептураларын бейімдеу мен әзірлеуге қабілетті
- Өндірістің оңтайлы технологиясын таңдап және технологиялық нутрициология принциптеріне сүйене отырып дәстүрлі тамақ өнімдерін өндіруге қабілетті
- Дайын өнім мен қаптамаға қойылатын экологиялық талаптарды сақтау арқылы органикалық және жасанды тамақ өнімдерін өндіруге қабілетті
- Ағымдағы конструкторлық және нормативтік-техникалық құжаттарға негізделген шикізат, құрал-жабдық пен аудандарды есептеу әдістемелерін қолдану арқылы тамақ және қайта өңдеу өндірістерінде технологиялық желілерді жобалауға қабілетті
- Оңтайландыру бойынша қажетті бағдарламалық жасақтама қолдану арқылы құрал-жабдықтарды болжамды диагностика жасауға қабілетті
- Халықаралық стандарттарға (HACCP, ISO және т.б.) сәйкес тамақ өнімдері мен қызметтерінің, кейтерингті қоса, сапа менеджмент жүйесін енгізу мен іске асыруға қабілетті
- Адам ағзасының ерекшеліктері мен тамақтану физиологиясына негіздеп және аймақ ерекшеліктерін, тамақтану дәстүрлерін мен тамақтануды ұйымдастырудың жаңа форматтарын ескеру арқылы тамақтануды оңтайландыру бойынша ұсыныстар жасауға қабілетті
- Жаңа/жетілдірілген тамақ өніміне нормативтік-техникалық құжаттарды (ұйым стандарттары, техникалық шарттар, технологиялық инструкциялар, әдістемелік интрукциялар) әзірлеу мен тіркеу арқылы сәйкестік сертификатарын алуды қамтамасыз етуге қабілетті