Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02109 Хореография в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Классикалық би

    Пән мақсаты: станокта классикалық бидің экзерсисін меңгеру. Мазмұны: классикалық бидің негіздерін оқыту әдістемесі, классикалық би элементтерін түсіндіру, комбинациялар құру, бөлім және тұтас сабақ өткізу. Қалыптасатын дағдылар: талдау, терминология, аударма, дұрыс айтылу, музыкалық материалды таңдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дуэтті-классикалық бидің теориясы мен әдістемесі

    Дуэтті-классикалық би-хореографияда оқытылатын негізгі бейінді пәндердің бірі. Студенттер қолдау техникасы мен сахналық қарым-қатынас дағдыларын үйренеді.Ерекше, ерекше мән музыкалылық пен орындаудың пластикалық мәнерлілігін дамытуға, стиль мен қатаң академиялық мәнерді сезімге тәрбиелеуге беріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Халықтық-сахналық би

    Пәннің мақсаты: шағын лақтыру. Battements tendus jetes . Мазмұны: әлемнің әр түрлі халықтарының билерін орындау, қандай да бір халықтың тән ерекшеліктерін беруге мүмкіндік беретін дағдылар мен іскерлікті меңгеру процесінде күш пен төзімділікті қалыптастыру, оқыту әдістемесін зерделеу және техниканы меңгеру . Қалыптасатын дағдылар: шығармашылық ойлауды, халықтық-сахналық биді орындаудың практикалық дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Театр тарихы

    Пәннің мақсаты: қоғам дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі костюм өнерінің даму тарихын оқу. Мазмұны: костюмнің пайда болу және даму тарихы туралы негізгі түсініктер, әртүрлі ғасырлардағы киімнің негізгі бағыттары мен стильдері. Дамытылатын дағдылар: костюмнің шығу және даму тарихын, киімнің негізгі бағыттары мен стильдерін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Халықтық-сахналық би сабағы

    Пән мақсаты: халықтық-сахналық би этюдтері. Мазмұны: әлемнің әр түрлі халықтарының билерін орындау техникасын меңгеру және оқыту әдістемесін одан әрі оқу, белгілі бір халықтың тән ерекшеліктерін беруге мүмкіндік беретін дағдылар мен іскерлікті қалыптастыру. Қалыптасқан дағдылар: халықтық-сахналық мұраны зерттеу әдістемесі; толық этюдтерді құрастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазақ биі сабағы

    Пәннің мақсаты: би техникасын жасау. Мазмұны: халықтық және академиялық қазақ билерін орындаудың сипатын, стилін және мәнерін зерттеу. Қалыптасатын дағдылар: концертмейстермен қарым-қатынас жасау, жеке қызмет стилін және шығармашылық ойлау бейнесін жасау және музыкалық материалды сауатты қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Хореографиядағы ырғақ

    Ритмика сабағы – оқушылардың шығармашылық қабілеттерінің көрінетін орны. Би техникасын оқыту және шығармашыл тұлғаны тәрбиелеу мұғалім ұйымдастыратын оқу-тәрбие процесінің біртұтас жүйесінде жүруі керек, оның тұлғасы оқушылардың жеке қасиеттерінің қалыптасуына үлкен әсер етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Халықтық-сахналық би негіздері 1

    Пәннің мақсаты: негізгі ұғымдар. Аяқ, қол позициялары. Аяқтың, қолдың, дененің және бастың жағдайы. Мазмұны: характерлік бидегі қол, аяқ, корпус және бас жағдайын меңгеру әдістемесі, халықтық-хореографиялық өнердің дамуы мен қайнар көзін білу. Қалыптасатын дағдылар:мәнерді, мінезді, стилді тәрбиелеу туралы бастапқы түсінік, станокта және залдың ортасында әртүрлі сипатты элементтерді меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Абайтану және Ұлттық тәрбие

    "Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ Педагогтің кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге; орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін ұлттық тәрбиенің қазіргі заманғы теориясын, әдіснамасы мен технологиясын игеруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, оның тарихы туралы жан-жақты мағлұмат беріп білім алушылардың ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, хәкім Абайдың өмірі, шығармашылығы, кемеңгердің «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, оны тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Қазақ биінің негіздері

    Пәннің мақсаты: қазақ биіндегі қолдардың спицификалық жағдайы мен ұстанымдарын, мінезді білдіру құралы ретінде оқыту. Мазмұны: оқыту әдістемесінде инновациялық технологияларды қолдану. Бидегі суреттің ою-өрнекті негізін байланыстыру. Сюжеттік биде құстардың, жануарлардың түрлі бейнесін қолдану. Қалыптасатын дағдылар: әртүрлі бейнелерді қолдануда қозғалыс үйлесімі мен мәнерлілігін дамыту әдістемесін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Режиссурадағы хореография

    Хореографиялық қойылым жұмыстарында бағыттың ерекшеліктері зерттеледі; би құрамының әдістемесі, оның құрылымы мен мазмұны; хореографиялық жұмыстардың нысандары; хореографиялық драманың негіздері. Хореографиялық нөмірдің жалпы концепциямен органикалық қосылуы және бағдарламаның бірыңғай қимыл-әрекеттеріне бағынуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Классикалық биді орындау әдістемесі 1

    Пәннің мақсаты: Allegro: шағын және орта секіру. Мазмұны: қолдың ,аяқтың позициялары мен денесін орнықтыру, апломба орнату, техникалық тұрғыдан мүлдем, көркемдік тұрғыдан мақсатқа сай қозғалу, музыкалық есептеу және комбинацияны құру. Қалыптасатын дағдылар: қозғалыстарды, комбинацияларды өз бетінше талдауға итермелейтін тұтас сабақты ұйымдастыру арқылы белсенділік пен сана-сезім.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Халықтық-сахналық биді орындауды оқыту әдістемесі 1

    Дененің, қолдың, аяқтың және бастың жұптасу билерінде позицияларын игеру әдісін меңгеру. Жаттығуды үйрену әдістемесін және дәйектілігін білу, жұптасу биінде байланыс дағдыларды дамыту. Өткізілген элементтерге негізделген егжей-тегжейлі этюдтарды құрастыру. Қозғалыс үйлестіру және мәнерлілігін дамыту әдістемесін меңгеру. Халық сахнасының биіне арналған музыкалық материалдарды сүйемелдеушімен жұмыс істеу әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Шығармашылық ұжыммен жұмыс істеу әдістемесі

    Хореографиялық топ құра білу (үйірме, ансамбль, студиялар), топ мүшелерінің орындау дағдыларын дамыту, хореографиялық топтың этикасы мен эстетикасын білу, әсіресе би орындауы үшін костюмдерді тігу ерекшеліктерін білу. Студенттерді мұғалім өз имитаторларын жасамай жеке тұлға ретінде шығармашылық қабілеттерін кеңейтіп жақсарту. Бұл жағдайда орындаушылықтан екінші жоспарға қайта оралып, мұғалімділікке жол беруге тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Классикалық бидің әдістемелік негіздері 1

    Қозғалысты үйлестірудің қарапайым дағдыларын меңгеру, дененің, аяқтың, қолдың және бастың қалыптасуы - дене қалпын дамыту. Аяқтың дұрыс орналасуы, классикалық би ұстанымдары мен позициялардағы дене қалпы - апломб - тұрақтылық, техникалық жағынан жетілдірілген, көркем мақсатта орындалған, музыкалық есептеп, комбинацияны, толық жұмыс сабағын жасайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Халықтық-сахналық биді орындауды оқыту әдістемесі 2

    Топтық бидегі корпус, қол, аяқ, бас ережелерін меңгеру әдістемесін одан әрі меңгеру. Экзерсисті зерттеу әдістемесі мен жүйелілігін білу, жұптық биде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. Өткен элементтер негізінде толық этюдтерді құрастыру. Қозғалыс үйлесімі мен мәнерлілігін дамыту әдістемесін меңгеру. Концертмейстермен жұмыс істеу әдістемесі, халықтық-сахналық би сабақтары үшін музыкалық материалдарды таңдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Хореографиялық пәндерді музыкалық безендіру

    Пән музыканың жанрлары туралы идеяларды біріктіруге, музыканың эмоциялық мазмұнын жеткізуге, әртүрлі билерді біріктіріп, музыканың ұқсас және әртүрлі ерекшеліктерін анықтауға, музыка сипатын тыңдау қабілетін дамытуға, шығармашылық деңгейде ойлауды, көңіл бөлуді, есте сақтауды, орындауды және шығармашылықпен айналысуды, тыңдау мәдениетіне үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Қазіргі хореографиядағы педагогика

    Пәннің мақсаты: Заманауи би негіздерін зерттеу әдістемесі. Мазмұны: еуропалық және африкалық би мәдениетінің заманауи билері мен джаз билерін үйрету, дененің тән силуэтін құрайтын сыртқы бұлшықеттерді де, ішкі мүшелерді ұстайтын ішкі бұлшықеттерді де дамыту. Қалыптасқан дағдылар: классикалық джазды, афро джазды, заманауи джазды білу және қолдану, джаз биінің техникалық принциптеріне негізделе білу: полиритмия, синкопация, свинг.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Классикалық биді орындау әдістемесі 2

    Пәннің мақсаты: станокта классикалық бидің экзерсисін меңгеру. Мазмұны: классикалық би негіздерін оқыту әдістемесі, классикалық би элементтерін түсіндіру, комбинацияларды құрастыру, бөлік пен тұтас сабақ өткізу. Қалыптастырылатын дағдылар: талдау, терминологияны білу, аударма, дұрыс айтылу, музыкалық материалды таңдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    "Қаржылық сауаттылық негіздері" пәні студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Шетелдік және отандық хореография тарихы

    Сипаттамасы: пәннің мақсаты: хореография өнерінің тарихын, отандық және шетелдік хореографтардың тарихын зерделеу. Мазмұны: 19-20 ғасырлардағы би мәдениетінің негізін қалаушылардың, көрнекті хореографтардың шығармашылық қызметін, ТМД елдерінің хореографиялық ұжымдарын зерттеу. Қалыптасқан дағдылар: хореография тарихын білу, хореография өнерінің шығармашылық тұлғаларын білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Халықтық-сахналық би негіздері 2

    Пәннің мақсаты: негізгі ұғымдар. Аяқ, қол позициялары. Аяқтың, қолдың, дененің және бастың жағдайы. Мазмұны: әр халықтар биіндегі қол, аяқ ерекшеліктері, дене және бас жағдайын меңгеру әдістемесі, халықтық-хореографиялық өнердің дамуы мен қайнар көзін білу. Қалыптасатын дағдылар:мәнерді, мінезді, стилді тәрбиелеу туралы бастапқы түсінік, станокта және залдың ортасында әртүрлі сипатты элементтерді меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    "Экономика және кәсіпкерлік негіздері" университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    «Экология және тұрақты даму» пәні студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері

    «Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері» - мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Классикалық бидің әдістемелік негіздері 2

    Қимылдарды үйлестіруді одан әрі дамыту, корпус, аяқ, қол және бас қою - дене қалпын жасау. Аяқтың дұрыс қалпы, классикалық бидің позициялары мен ұстанымдарындағы корпус – апломба-орнықтылығы, техникалық тұрғыдан мүлдем, көркемдік тұрғыдан мақсатқа сай қозғалу, музыкалық есептеу және комбинация жасау, бүкіл сабақ орындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Қазіргі заманғы хореография

    Пәннің мақсаты: Қазіргі заманғы бидің негіздерін оқу әдістемесі. Мазмұны: Джаз биі. Еуропа және Африка би мәдениеттері. Дамыған дағдылар: Классикалық джаз, афроджаз, заманауи джазды қолданады, джаз биінің техникалық принциптеріне сүйенуді біледі: полиритм, синкопация, свинг.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Қазақ биін орындау әдістемесі 1

    Пәннің мақсаты: аяқтың қозғалғыштығын дамытуға арналған жаттығулар. Мазмұны: жаттығуды зерделеудің әдістемесі мен жүйелілігін зерделеу, жұптық биде коммуникативтік дағдыларды дамыту, биде қол, аяқ, бас позицияларын қалыптастыру. Дамытылатын дағдылар: қимылдарды үйлестіру мен мәнерлілігін дамыту әдістерін меңгеру. Қазақ биі сабағына музыкалық материал таңдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Халықтық-сахналық биді орындау 1

    Пәннің мақсаты: академиялық характерлі би. Мазмұны: би техникасын ұйымдастыру және мәнерлілікті дамыту хореографиялық мазмұнның ерекше белгілері мен бейнесін беру, қазіргі заманғы халық биінің саласын зерделеу - тұрмыстық өмірлік жағдайлар (серуен, Мерекелер), мұнда оның басты мақсаты - адамдардың өзара қарым-қатынас жасауына ықпал ету. Қалыптасатын дағдылар: репертуарлық бағдарламаны қалыптастыру, оқу мысалдарын құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Академиялық жазу негіздері

    Академиялық жазу негіздері пәні студенттерге ғылыми жазудың, гараматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қазақ биін орындау 1

    Пәннің мақсаты: ұлттық пластиканың стилін, сипатын және жалпы заңдарын оқып үйрену. Мазмұны: кәсіби хореографиялық ұжымдардың репертуарынан жарқын концерттік нөмірлерді зерттеу. Ұлттық би және академизм ұғымы, мұрамен және халық шығармашылығының бастауларымен танысу. Қалыптасатын дағдылар: репертуарлық бағдарламаны қалыптастыру, оқу мысалдарын құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Классикалық биінің шеберлігі 1

    Пәннің мақсаты: барлық табандағы және жартылай табандағы залдың ортасында экзерсисті орындау әдістемесі. Мазмұны: қозғалысты зерттеудің негізгі кезеңдері, басқа қозғалыстармен ықтимал үйлесімі және би техникасына үйрету. Қалыптасатын дағдылар: оқушылардың жеке қасиеттерін қалыптастыру, оқу-тәрбие үрдісінің бірыңғай жүйесінде шығармашылық тұлғаны тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Классикалық биді орындау 1

    Пәннің мақсаты: барлық табандағы және жартылай табандағы залдың ортасында экзерсисті орындау әдістемесі. Мазмұны: қозғалысты зерттеудің негізгі кезеңдері, басқа қозғалыстармен ықтимал үйлесімі және би техникасына үйрету. Қалыптасатын дағдылар: оқушылардың жеке қасиеттерін қалыптастыру, оқу-тәрбие үрдісінің бірыңғай жүйесінде шығармашылық тұлғаны тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Халықтық-сахналық биінің шеберлігі 1

    Пәннің мақсаты: академиялық характерлі би. Мазмұны: би техникасын ұйымдастыру және мәнерлілікті дамыту хореографиялық мазмұнның ерекше белгілері мен бейнесін беру, қазіргі заманғы халық биінің саласын зерделеу - тұрмыстық өмірлік жағдайлар (серуен, Мерекелер), мұнда оның басты мақсаты - адамдардың өзара қарым-қатынас жасауына ықпал ету. Қалыптасатын дағдылар: репертуарлық бағдарламаны қалыптастыру, оқу мысалдарын құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Қазақ биін орындау 2

    Пәннің мақсаты: ұлттық пластиканың стилін, сипатын және жалпы заңдылықтарын зерттеу. Мазмұны: кәсіби хореографиялық ұжымдардың репертуарындағы жарқын концерттік нөмірлерді зерттеу. Ұлттық би және академизм ұғымы, мұрамен және халық шығармашылығының бастауымен танысу. Қалыптастырылатын дағдылар: репертуарлық бағдарламаны қалыптастыру, оқу мысалдарын құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Би композициясы

    Пәннің мақсаты: хореографиялық нөмір құру әдістемесін оқу. Мазмұны: Хореографиядағы музыкалық драматургия, би және музыкалық формалардың негізгі заңдылықтары. Ұлттық пластикалық өнердің стилі, сипаты және жалпы заңдылықтары. Дамытылатын іскерліктері: би бөліктерін білу: экспозиция, әрекетті дамыту, шарықтау шегі мен дәлелдеу, пролог және эпилог. Олардың дұрыс қатынасының маңыздылығы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Халықтық-сахналық биді орындау 2

    Пәннің мақсаты: академиялық тән би. Мазмұны: би техникасын ұйымдастыру және мәнерлілікті дамыту, бейнені ұсыну және хореографиялық мазмұнның ерекшелігі, қазіргі халық биінің салаларын зерттеу - тұрмыстық өмірлік жағдайлар (мерекелер, мерекелер), оның басты мақсаты - адамдардың өзара қарым-қатынасына ықпал ету. Қалыптастырылатын дағдылар: репертуарлық бағдарламаны қалыптастыру, оқу мысалдарын құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Классикалық биінің шеберлігі 2

    Пәннің мақсаты: қазақ әйел биіндегі спицифтік ережелер мен қол позицияларын мінезді білдіру құралы ретінде зерттеу. Мазмұны: оқыту әдістемесінде инновациялық технологияларды қолдану. Биде өрнектің сәндік негізін байлаңыз. Сюжеттік билерде құстардың, жануарлардың әртүрлі бейнелерін қолдану. Қалыптасқан дағдылар: әр түрлі образдарды қолданудағы қозғалыстардың үйлесімділігі мен мәнерлілігін дамыту әдістемесін игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Халықтық-сахналық биінің шеберлігі 2

    Пәннің мақсаты: халықтық-сахналық би этюдтері. Мазмұны: оқыту әдістемесін одан әрі зерделеу және әлемнің әртүрлі халықтарының билерін орындау техникасын игеру, белгілі бір халықтың өзіне тән ерекшеліктерін жеткізуге мүмкіндік беретін дағдылар мен іскерліктерді қалыптастыру, қалыптасатын дағдылар: халықтық-сахналық мұраны зерттеу әдістемесі; егжей-тегжейлі этюдтер жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    «Жасанды интеллект негіздері» пәні білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырады. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және білім беруде ЖИ қолдану тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері, деректердің қауіпсіздігі және оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі талқыланады. Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Классикалық биді орындау 2

    Пәннің мақсаты: залдың ортасында қарапайым жаттығуларды оқу және орындау әдістемесі. Мазмұны: классикалық бидің сипатын, стилін және орындау мәнерін зерттеу, секіру техникасын әзірлеу, мәнерлілікті, музыкалылықты және музыкалық материалды сауатты пайдалануды дамыту. Қалыптасатын дағдылар: концертмейстермен өзара әрекеттесу, шығармашылық ойлаудың жеке стилі мен имиджін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қазақ биін орындау әдістемесі 2

    Пәннің мақсаты: Залдың ортасында тізе буындарын дамыту үшін одан әрі жаттығулар. Мазмұны: залдың ортасында жаттығуды оқу әдістемесі мен реттілігін зерделеу, жұптық биде коммуникативті дағдыларды дамыту, жұптық биде қолдың, аяқтың, бастың нақты позицияларын қалыптастыру. Дамытылатын дағдылар: қимылдарды үйлестіру мен мәнерлілігін дамыту әдістерін меңгеру. Қазақ биі сабағына музыкалық материал таңдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Хореографиялық мұра

    Пәндерді оқып-үйрену барысында студенттер хореографиялық өнер саласында және хореографтар тарихы бойынша алтын қоры мұраларының үлгілерінің хореографиялық мәтіндерін үйренеді. Би элементтерін көрсету және түсіндіруді әсіресе, жаңа элементтерді әзірлеуге ерекше көңіл бөлінеді. Осылайша, студенттердің көру және есту арқылы қабылдауы назарларының жұмысын жақсартуға, тапсырманың барлық бөлшектерін жақсы түсінуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қазақ биін оқыту әдістемесі 1

    Хореографиялық материалды іріктеуге аналитикалық конструктивті тәсіл дағдыларын иелену. Ұлттық хореографияның маңызды аспектілерін - дәстүрлер, рәсімдер, би – ойындар жинағы. Қимылдарды үйлестіру және мәнерлілігін дамыту әдістемесін меңгеру. Композитормен жұмыс жасау әдістемесі, қазақ биінің сабақтарына арналған музыкалық материалдарды таңдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Халық-сахналық биді оқытып үйретудің теориясы мен әдістемесі 1

    Пәннің мақсаты: Залдың ортасында тізе буындарын дамыту үшін одан әрі жаттығулар. Мазмұны: залдың ортасында жаттығуды оқу әдістемесі мен реттілігін зерделеу, жұптық биде коммуникативті дағдыларды дамыту, жұптық биде қолдың, аяқтың, бастың нақты позицияларын қалыптастыру. Дамытылатын дағдылар: қимылдарды үйлестіру мен мәнерлілігін дамыту әдістерін меңгеру. Классикалық би сабағына музыкалық материал таңдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі 1

    Пәннің мақсаты: Зал ортасында қазақ биін дамыту бойынша әрі қарай жаттығулар жасау. Мазмұны: залдың ортасында жаттығуды оқу әдістемесі мен реттілігін зерделеу, сюита биінде коммуникативті дағдыларды дамыту, жұптық биде қолдың, аяқтың, бастың нақты позицияларын қалыптастыру. Дамытылатын дағдылар: қимылдарды үйлестіру мен мәнерлілігін дамыту әдістерін меңгеру. Қазақ биі сабағына музыкалық материал таңдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Халықтық-сахналық бидің әдістемелік негіздері 1

    Халықтық хореографиялық өнердің пайда болуын және дамуын білу. Өзіндік би мектебінің тарихы. Белдеудегі экзерсис залдың ортасында экзерсис жасау және зерттеу әдісін меңгеру. Қолдың, аяқтың, дененің және бастың позицияларын үйрену әдістері. Әңгіме, мінез-құлық, стильді оқыту, мәнерлеп орындау және залдың ортасында түрлі элементтерді дамытудың алғашқы тұжырымдамасы туралы түсінік.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Классикалық биді оқытып үйретудің теориясы мен әдістемесі 1

    Пәннің мақсаты: Станокта жаттығу. Залдың ортасында жаттығу. Аллегро. Мазмұны: қимыл-қозғалыс функцияларын дамыту: аяқтың эволюциясы, дененің икемділігі, биіктікте адымдау және секіру, дене қалпын түзету, еңкейу, (бел аймағында иілу); иық пышақтарының асимметриясы және т.б. - еденде түзету жаттығулары. Дамытылатын дағдылар: Классикалық бидің негізгі позаларын, байланыстырушы және көмекші қимылдарын оқу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Әлем халықтары билерінің үлгілері

    Пәннің мақсаты: әлемнің түрлі халықтарының билерін орындай білу. Мазмұны: халық биінің мәнерлі құралдарын оқу, орындау әдістемесі және дағдыны меңгеру. Қалыптасатын дағдылар: әлем халықтарының би үлгілерін іс жүзінде орындау және түсіндіру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Костюм тарихы

    Әр елдің костюмінің тарихымен танысу, эстетикалық талғамын дамыту, сәндік бөліктер мен киім түрлерін, өзіндік ерекшеліктерін түсіну. Ежелгі Египет, Грекия, Шығыс елдері киімдерінің шығу тарихын, орта ғасыр костюмдерінің түрлері мен нысандарын, қайта өрлеу дәуірінің стилін, XVII-XIX ғасырлардағы еуропалық костюмдерді, XX ғасырдың киім үлгілерін, ұлттық костюмдердің функционалдығын және түрлерін біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Классикалық биді орындауды оқыту әдістемесі 1

    Бастапқы "Классикалық бидің орындалуын оқыту әдістемесін" оқу үшін оқытудың әртүрлі әдістері қолданылады:сөздік,көрнекі,практикалық,аналитикалық,эмоциялық. Классикалық биді оқу кезінде ұсынылған жұмыс әдістері қойылған мақсаттар мен міндеттерді іске асыру кезінде ең нәтижелі болып табылады және хореографиялық білім беру дәстүрлеріне негізделген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Әлем халықтарының билері

    Пәннің мақсаты: білім алушыларды Еуропа, Африка, Қиыр Шығыс билерімен таныстыру. . Мазмұны: әр түрлі халықтардың билерін ажырату, әлемнің әр түрлі халықтарының элементтерімен билеу. Қалыптасатын дағдылар: мәдениеттің жалпы дағдыларын қалыптастырады, олардың қозғалысын зерттейді, балаларды бидің көркемдік бейнесін ашуға, би элементтерін эмоционалды орындауға үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Хореографиялық ансамбль

    Пәннің мақсаты: хореографиялық шығарманың қойылымдық жұмысында режиссураның ерекшеліктерін зерттеу. Мазмұны: би қойылымының композициясының әдістемесі, оның құрылымы мен мазмұны; хореографиялық шығармалардың түрлері; хореографиялық драматургияның негіздері; хореографиялық шығарманы құру процесіндегі әр түрлі өнер түрлерінің өзара байланысы. Қалыптасатын дағдылар: хореографиялық бейнелерді жасау тәсілдерін білу; музыкалық материалмен жұмыс істеу әдістемесін білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Хореографиядағы актерлік шеберлік

    Сахналық актерлік сауаттылықтың негіздерін үйрету. Сахналық дизайн өнеріндегідей, пейзаж, костюмдер, жарық, сахналық техника арқылы көріністің көрнекі бейнесін қалыптастыру. Шығармашылық стилі мен ритміне, дизайнер тұжырымдамасына, бишілердің нақты деректеріне, театр сахнасының құрылымына және өлшеміне сәйкес хореографиялық бейнені құру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қазақ биін оқыту әдістемесі 2

    Әрі қарай ұлттық хореографияның маңызды аспектілерін - дәстүрлер, рәсімдер, би – ойындар жинағы дамыту. Қимылдарды үйлестіру және мәнерлілігін дамыту әдістемесін меңгеру. Композитормен жұмыс жасау әдістемесі, қазақ биінің сабақтарына арналған музыкалық материалдарды таңдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі 2

    Пәннің мақсаты: Зал ортасында қазақ биін дамыту бойынша әрі қарай жаттығулар жасау. Мазмұны: залдың ортасында жаттығуды оқу әдістемесі мен реттілігін зерделеу, сюита биінде коммуникативті дағдыларды дамыту, жұптық биде қолдың, аяқтың, бастың нақты позицияларын қалыптастыру. Дамытылатын дағдылар: қимылдарды үйлестіру мен мәнерлілігін дамыту әдістерін меңгеру. Қазақ биіне арналған музыкалық материал таңдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Халық-сахналық биді оқытудың теориясы әдістемесі 2

    Пәннің мақсаты: Залдың ортасында тізе буындарын дамыту үшін одан әрі жаттығулар. Мазмұны: залдың ортасында жаттығуды оқу әдістемесі мен реттілігін зерделеу, жұптық биде коммуникативті дағдыларды дамыту, жұптық биде қолдың, аяқтың, бастың нақты позицияларын қалыптастыру. Дамытылатын дағдылар: қимылдарды үйлестіру мен мәнерлілігін дамыту әдістерін меңгеру. Халық-сахналық би сабағына музыкалық материал таңдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Халықтық-сахналық бидің әдістемелік негіздері 2

    Тән би мектебінің пайда болу тарихын, сондай-ақ халықтық-хореографиялық өнердің дамуы мен бастауын білу. Станокта, залдың ортасында Экзерсис құрастыру және зерттеу әдістемесін меңгеру. Қол, аяқ, корпус және бас жағдайын меңгеру әдістемесі. Мәнерді, мінезді, стилді тәрбиелеу туралы бастапқы түсінік, станокта және залдың ортасында әр түрлі сипаттамалы элементтерді меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі 2

    Пәннің мақсаты: Әртүрлі позадағы ұлы қарақшылар. Мазмұны: қимыл-қозғалыс функцияларын одан әрі дамыту: арабеск позасы мен мінез-құлқындағы айналмалы қозғалыстар, аяқтың иілгіштігі, дененің икемділігі, жоғары қадам және т.б. - түзету жаттығулары Дамытылатын дағдылар: Классикалық бидің негізгі позаларын, байланыстырушы және көмекші қимылдарын оқу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4
  • Классикалық биді орындауды оқыту әдістемесі 2

    Аяқтың дұрыс орналасуы, классикалық би ұстанымдары мен позициялардағы дене қалпы - апломб - тұрақтылық, техникалық жағынан жетілдірілген, көркем мақсатта орындалған, музыкалық есептеп, комбинацияны, толық жұмыс сабағын жасайды. Әрекет пен санаға қозғалыстар мен комбинацияларды тәуелсіз талдауды ынталандыратын осындай сабақты ұйымдастыру арқылы қолдау көрсетіледі, бұл өз кезегінде ақыл-ой және физикалық қабілеттерін дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • хореография өнерінің ерекшелігі мен жоғары әлеуметтік маңыздылығын, әлемдік мәдениет тарихындағы негізгі кезеңдерді, әлемдік және отандық хореографиялық өнердің стильдері мен жанрларын ажыратады, көркем шығармаларды (музыка, бейнелеу өнері, театр және т. б.) талдайды;
  • шығармашылық үдерістің барлық субъектілерінің (педагог, педагог-репетитор, білім алушылар және олардың ата-аналары) қызметін талдау, дамыған тұлғаны тәрбиелеуге мақсатты көзқараспен және академиялық адалдық мәдениетін қолдай отырып, шығармашылық, білім беру үдерісін жүзеге асыру
  • хореография өнері қызмет етуінің теориялық және қолданбалы аспектілерін талдайды, сараптамалық-талдау және шығармашылық қызметтің кешенді құралдарын меңгерген, зерттеу қызметі мен академиялық жазудың қолданбалы әдістерін көрсетеді;
  • нормативтік құқықтық базаның, халықаралық шығармашылық тәжірибенің өзгерістерін, білім беру, әдістемелік, педагогикалық бағыттарға шешім қабылдау үшін ішкі факторлардың әсерін ескере отырып, хореографиялық білім берудің даму үрдістерін түсіндіреді;
  • әлеуметтік-кәсіби, шығармашылық, мәдени-ағартушылық міндеттерді шешу кезінде Гуманитарлық, әлеуметтік және экономикалық ғылымдардың жүйеленген теориялық және практикалық білімдерін пайдаланады;
  • ресми және бейресми хореографиялық оқытуда ақпараттық және коммуникациялық технологияларды этномәдени және конфессиялық оқытуды қоса алғанда, әртүрлі қабілеттері мен қажеттіліктері бар білім алушылардың шығармашылығын, эмоционалды мәнерлілігін, аналитикалық және сыни ойлауын дамытуға ықпал ететін құралдар ретінде қолданады;
  • кәсіби міндеттерді шешу үшін пәнаралық өзара әрекеттестікті болжайды, хореографиялық білім беру әдіснамасы мен технологиялары, хореография және көркем шығармашылық психологиясы мен педагогикасы, музыкалық өнер саласындағы тұжырымдамалық аппаратқа ие;
  • барлық деңгейдегі хореографиялық білім беру жүйесінде басқару және бақылау стратегияларын әзірлеу, оқу материалдарын жаңарту;
  • хореографиялық өнер саласында балалардың хореографиялық шығармашылыққа белсенді қатысуына ықпал ететін және оған қолжетімділікті кеңейтетін оқу процесін жүзеге асыру;
  • технология мен өнер жетістіктерін белсенді тарта отырып, технологиялық жетістіктер мен жаңа әдістемелерді пайдалана отырып, хореографиялық өнер саласындағы ақпаратты түрлі көздерден оқу-тәрбие үдерісінде синтездейді және шығармашылықпен түрлендіреді.
  • мәдени және эстетикалық құндылықтарды беру және сақтау мақсатында мектептер, шығармашылық қызметкерлер мен мәдениет мекемелері арасындағы әріптестік байланыстарды қоса алғанда және білім беру процесіне енгізе отырып, әлемдік хореографиялық білім берудің озық тәжірибесін жүйелеу
Top