Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02109 Хореография в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты хореографияның түрлі бағыттарындағы шығармашылық қызметке мамандар сапасының артуын қанағаттандыратын, заманауи практикалық деңгейде хореографиялық өнердің түрлі стильдерін ұйымдастырудың тиімді қызметінің міндеттерін шығармашылық және жоғары кәсіби түрде шешуге қабілетті хореографиялық білім берудегі кәсіби құзыреттілігі бар кадрларды даярлау; кәсіби қызмет саласында заманауи технологияларға ие болған, түбегейлі бі-лімді жəне үйлесімді дамыған мамандарға қоғам мен мемлекеттің қажеттіліктерін қанағат-тандыру;еңбек нарығында және қоғамда сұранысқа ие болуға мүмкіндік беретін, әлеуметтік және кәсіби ұтқырлыққа қабілетті жеке тұлғаның әлеуметтік және кәсіби құзыреттерін игеру қажеттілігін қанағаттандыру; түлектің жалпы мәдени универсальды (жалпы ғылыми, әлеуметтік-жеке тұлғалық, аспаптық) және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B028 Хореография
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер
  • Қазақ биін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Хореографиялық материалды іріктеуге аналитикалық конструктивті тәсіл дағдыларын иелену. Ұлттық хореографияның маңызды аспектілерін - дәстүрлер, рәсімдер, би – ойындар жинағы. Қимылдарды үйлестіру және мәнерлілігін дамыту әдістемесін меңгеру. Композитормен жұмыс жасау әдістемесі, қазақ биінің сабақтарына арналған музыкалық материалдарды таңдау.

    Селективті тәртіп
  • Классикалық бидің әдістемелік негіздері 2
    Несиелер: 3

    Қимылдарды үйлестіруді одан әрі дамыту, корпус, аяқ, қол және бас қою - дене қалпын жасау. Аяқтың дұрыс қалпы, классикалық бидің позициялары мен ұстанымдарындағы корпус – апломба-орнықтылығы, техникалық тұрғыдан мүлдем, көркемдік тұрғыдан мақсатқа сай қозғалу, музыкалық есептеу және комбинация жасау, бүкіл сабақ орындау.

    Селективті тәртіп
  • Халықтық-сахналық бидің әдістемелік негіздері 2
    Несиелер: 3

    Тән би мектебінің пайда болу тарихын, сондай-ақ халықтық-хореографиялық өнердің дамуы мен бастауын білу. Станокта, залдың ортасында Экзерсис құрастыру және зерттеу әдістемесін меңгеру. Қол, аяқ, корпус және бас жағдайын меңгеру әдістемесі. Мәнерді, мінезді, стилді тәрбиелеу туралы бастапқы түсінік, станокта және залдың ортасында әр түрлі сипаттамалы элементтерді меңгеру.

    Селективті тәртіп
  • Хореографиялық пәндерді музыкалық безендіру
    Несиелер: 4

    Пән музыканың жанрлары туралы идеяларды біріктіруге, музыканың эмоциялық мазмұнын жеткізуге, әртүрлі билерді біріктіріп, музыканың ұқсас және әртүрлі ерекшеліктерін анықтауға, музыка сипатын тыңдау қабілетін дамытуға, шығармашылық деңгейде ойлауды, көңіл бөлуді, есте сақтауды, орындауды және шығармашылықпен айналысуды, тыңдау мәдениетіне үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетелдік және отандық хореография тарихы
    Несиелер: 3

    Хореографиялық өнердің қалыптасу тарихы - адам мәдениетінің эволюциясы, әр уақыттың әлеуметтік сипаты, халықтық би өнерінің эволюциясы. Тақырып отандық және шетелдік хореографияның тарихын, өткен жылдардағы көрнекті хореографтар мен олардың шығармашылығымен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халықтық-сахналық бидің әдістемелік негіздері 1
    Несиелер: 3

    Халықтық хореографиялық өнердің пайда болуын және дамуын білу. Өзіндік би мектебінің тарихы. Белдеудегі экзерсис залдың ортасында экзерсис жасау және зерттеу әдісін меңгеру. Қолдың, аяқтың, дененің және бастың позицияларын үйрену әдістері. Әңгіме, мінез-құлық, стильді оқыту, мәнерлеп орындау және залдың ортасында түрлі элементтерді дамытудың алғашқы тұжырымдамасы туралы түсінік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Классикалық бидің әдістемелік негіздері 1
    Несиелер: 3

    Қозғалысты үйлестірудің қарапайым дағдыларын меңгеру, дененің, аяқтың, қолдың және бастың қалыптасуы - дене қалпын дамыту. Аяқтың дұрыс орналасуы, классикалық би ұстанымдары мен позициялардағы дене қалпы - апломб - тұрақтылық, техникалық жағынан жетілдірілген, көркем мақсатта орындалған, музыкалық есептеп, комбинацияны, толық жұмыс сабағын жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ биінің әдістемелік негіздері
    Несиелер: 4

    Хореографиялық мәтінді, кейіпкерді білдіру құралы ретінде білу. Оқу әдістеріне инновациялық технологияларды қолдануға болады. Бидің үлгісінің сәндік негізін білу. Құстардың әртүрлі суреттерін, би пәндеріндегі жануарларды қолдану. Қозғалыс үйлестіру және мәнерлілігін дамыту әдістемесін меңгеру. Композитормен жұмыс жасау әдістемесі, қазақ биінің сабақтарына арналған музыкалық материалдарды таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шығыс биі
    Несиелер: 3

    Шығыс биімен жаттығу сыртқы организмнің ішкі ағзаларын ұстайтын ішкі бұлшықеттердің тән сұлбасын қалыптастыратын сыртқы бұлшықеттердің дамуына мүмкіндік береді. Сондықтан бидің бұл бағыты ішкі ағзалардың қозғалуына және елеусіз қалуына жол бермейтін керемет алдын алу шарасы болып табылады. Бұл үрдісте студенттер шығыс билердің терминологиясын және өзіндік пластикалық өнерді орындау техникасын білуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Халықтық-сахналық биді орындауды оқыту әдістемесі 1
    Несиелер: 4

    Дененің, қолдың, аяқтың және бастың жұптасу билерінде позицияларын игеру әдісін меңгеру. Жаттығуды үйрену әдістемесін және дәйектілігін білу, жұптасу биінде байланыс дағдыларды дамыту. Өткізілген элементтерге негізделген егжей-тегжейлі этюдтарды құрастыру. Қозғалыс үйлестіру және мәнерлілігін дамыту әдістемесін меңгеру. Халық сахнасының биіне арналған музыкалық материалдарды сүйемелдеушімен жұмыс істеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Классикалық биді орындауды оқыту әдістемесі 1
    Несиелер: 5

    Бастапқы "Классикалық бидің орындалуын оқыту әдістемесін" оқу үшін оқытудың әртүрлі әдістері қолданылады:сөздік,көрнекі,практикалық,аналитикалық,эмоциялық. Классикалық биді оқу кезінде ұсынылған жұмыс әдістері қойылған мақсаттар мен міндеттерді іске асыру кезінде ең нәтижелі болып табылады және хореографиялық білім беру дәстүрлеріне негізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Костюм тарихы
    Несиелер: 3

    «Костюм тарихы» пәні студенттерді қоғам дамуының әртүрлі кезеңдерінде костюмдерді дамыту тарихымен таныстырады. Тақырыптың міндеті - әртүрлі ғасырларда киімнің негізгі даму бағыттары мен негізгі даму бағыттары туралы негізгі түсініктерді беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ биін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Хореографиялық материалды іріктеуге аналитикалық конструктивті тәсіл дағдыларын иелену. Ұлттық хореографияның маңызды аспектілерін - дәстүрлер, рәсімдер, би – ойындар жинағы. Қимылдарды үйлестіру және мәнерлілігін дамыту әдістемесін меңгеру. Композитормен жұмыс жасау әдістемесі, қазақ биінің сабақтарына арналған музыкалық материалдарды таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономика және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қазіргі қоғамның дамуындағы жаңа құбылыстарды талдаумен органикалық байланыста экономика мен бизнестің негізгі ережелерін, экономикалық категориялар мен заңдарды, студенттердің білімін игеру болып табылады, оған қол жеткізу келесі негізгі бөлімдерді меңгерумен қамтамасыз етіледі:қоғамдық өндіріс;капиталдың мәні, нысандары, құрылымы; өндіріс шығындары; нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері; бизнес түсінігі; кәсіпкерлік қызмет түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Халықтық-сахналық биді орындауды оқыту әдістемесі 2
    Несиелер: 4

    Топтық бидегі корпус, қол, аяқ, бас ережелерін меңгеру әдістемесін одан әрі меңгеру. Экзерсисті зерттеу әдістемесі мен жүйелілігін білу, жұптық биде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. Өткен элементтер негізінде толық этюдтерді құрастыру. Қозғалыс үйлесімі мен мәнерлілігін дамыту әдістемесін меңгеру. Концертмейстермен жұмыс істеу әдістемесі, халықтық-сахналық би сабақтары үшін музыкалық материалдарды таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Классикалық биді орындауды оқыту әдістемесі 2
    Несиелер: 3

    Аяқтың дұрыс орналасуы, классикалық би ұстанымдары мен позициялардағы дене қалпы - апломб - тұрақтылық, техникалық жағынан жетілдірілген, көркем мақсатта орындалған, музыкалық есептеп, комбинацияны, толық жұмыс сабағын жасайды. Әрекет пен санаға қозғалыстар мен комбинацияларды тәуелсіз талдауды ынталандыратын осындай сабақты ұйымдастыру арқылы қолдау көрсетіледі, бұл өз кезегінде ақыл-ой және физикалық қабілеттерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Хореографиядағы актерлік шеберлік
    Несиелер: 4

    Сахналық актерлік сауаттылықтың негіздерін үйрету. Сахналық дизайн өнеріндегідей, пейзаж, костюмдер, жарық, сахналық техника арқылы көріністің көрнекі бейнесін қалыптастыру. Шығармашылық стилі мен ритміне, дизайнер тұжырымдамасына, бишілердің нақты деректеріне, театр сахнасының құрылымына және өлшеміне сәйкес хореографиялық бейнені құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қазіргі қоғамда студенттің табысты әлеуметтенуіне, оның өмірлік, кәсіби өзін-өзі анықтауына, кең ауқымда әлеуметтік рөлдерді нәтижелі игеруіне және шығармашылық іске асыруға арналған мәселелерді қарастыру болып табылады. Шығармашылық қызметтің түрлі аспектілерін зерттеу, кәсіби қалыптасу үшін де, өмірде практикалық қолдану үшін де қажетті рухани, белсенді, шығармашылық тұлғаны қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Сөйлеу мәдениетін анықтау. Сөйлеу дұрыстығы. Сөзді дұрыс таңдау, сөздің формалары. Сөздің дәлдігі. Сөйлемдерді дұрыс құру. Сөйлеу мәнерлілігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Классикалық бидің педагогикалық негіздері 1
    Несиелер: 3

    Қозғалысты зерттеудің негізгі кезеңдерін, басқа қимылдармен ықтимал комбинацияларды және орындаудың біртіндеп күрделілігін білу (курс бойынша). Би техникасын оқыту және шығармашылық тұлғаны тәрбиелеу оқушының жеке қасиеттерінің дамуына айтарлықтай әсер ететін, мұғалім ұйымдастырған оқу үрдісінің бірыңғай жүйесінде жүреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Тарихи-тұрмыстық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Кәсіби хореографиялық білім беру жүйесінде тарихи-тұрмыстық бидің классикалық, халықтық және хореографияның басқа түрлерімен өзара байланысы зерттеледі.Сондай-ақ: бал хореографиясының эволюциялық дамуының тарихи процесі, бал хореографиясының қайнар көздері,халық бастапқы көздерімен байланыс, өткен дәуірлердің салондық хореографиясын орындаудың стилі, сипаты мен мәнері зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Минор Заманауи хореография 1
    Несиелер: 6

    Заманауи хореография. Бұл әрқашан қойылым. Мұнда әр түрлі стильдегі қозғалыстар қолданылуы мүмкін, бірақ бишінің соңғы мақсаты-көрерменге белгілі бір посыл жеткізу, биде ой қалыптастыру және пластиканың көмегімен оны барынша қолжетімді ету. Хореография өнерінде заманауи технологияларды қолдану, сондай-ақ жұмыстың жаңа әдістері мен нәтижелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дуэттік-классикалық биді оқытып үйретудің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Дуэтті-классикалық би-хореографияда оқытылатын негізгі бейінді пәндердің бірі. Студенттер қолдау техникасы мен сахналық қарым-қатынас дағдыларын үйренеді.Ерекше, ерекше мән музыкалылық пен орындаудың пластикалық мәнерлілігін дамытуға, стиль мен қатаң академиялық мәнерді сезімге тәрбиелеуге беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Минор Қазақ хореографиясы
    Несиелер: 5

    Қазақ хореографиясы-еліміздің барлық бай мұрасын көрсететін ұлттық мәдениеттегі тағы бір бағыт. Көшпенді халық әрқашан ақыл-ой мен жүректі қорғауға қабілетті өзінің әсерлі билерімен танымал болды. Қазақтар көптеген хореографиялық суреттерде ел өмірінің тарихын баяндайтын миллиондаған сюжет жасай алды. Қазақ өмірінің барлық аспектілері би өнерімен тығыз байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Заманауи хореография
    Несиелер: 5

    "Модерн биін оқыту әдістемесі" пәнін оқыту Болашақ педагогтардың модерн биін оқыту әдістемесі мен би техникасын меңгеруі болып табылады.Модерн биін дамытудың негізгі кезеңдерін зерттеу,модерн биінің хореографиялық мұрасының базалық үлгілерін зерттеу және модерн биін оқытудың арнайы педагогикалық және әдістемелік тәсілдерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Фольклорлық қазақ биі
    Несиелер: 3

    Ұлттық би пластикасының стилін, сипатын және жалпы заңдары зерттеледі. Бүгінгі күнде ұлттық мәселе мен «толеранттылық» түсінігі өте айқын болғанда, халық өнерінің пайда болуымен бірге мұраны таныстыру. Содан кейін жас ұрпақ ұлттық дәстүрде өсетін болады, ұлттық мәдениеттің сұлулығын бағалайды, халықтардың этникалық және мәдени айырмашылықтарын құрметтейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Хореографиялық мұра
    Несиелер: 5

    Пәндерді оқып-үйрену барысында студенттер хореографиялық өнер саласында және хореографтар тарихы бойынша алтын қоры мұраларының үлгілерінің хореографиялық мәтіндерін үйренеді. Би элементтерін көрсету және түсіндіруді әсіресе, жаңа элементтерді әзірлеуге ерекше көңіл бөлінеді. Осылайша, студенттердің көру және есту арқылы қабылдауы назарларының жұмысын жақсартуға, тапсырманың барлық бөлшектерін жақсы түсінуге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Халықтық-сахналық бидің педагогикалық негіздері 1
    Несиелер: 3

    Халықтық-сахналық би бойынша бастапқы сабақтар станок жанындағы және залдың ортасында экзерсисден тұрады. Баланың жасын және оның ұзақ уақыт бойы өз назарын бір пәнге шоғырландыруға қабілетсіздігін ескере отырып, оқытудың бірінші жылында сабақтарды залдың ортасында, ойын түрінде өткізу ұсынылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Халықтық-сахналық бидің педагогикалық негіздері 2
    Несиелер: 3

    Ерекшелік белгілері, іріктеу принципі, музыкалық және хореографиялық мазмұнның репертуардың оқу процесін құрастыру процесінде қалыптасуы. Қазіргі заманғы халық биінің саласы - бұл күнделікті өмірде (серуендер, мерекелер), оның басты мақсаты - адамдар арасындағы қарым-қатынасқа үлестендіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Ол кәсіпкерлік сауаттылықтың негізгі құзыреттілігін игеруді көздейді. Кәсіпкерлік типологиясы; кәсіпкерлік шешімдер; фирманың сыртқы, ішкі ортасы; кәсіпкерліктің ұйымдық-құқықтық нысандары; құрылтай құжаттары; мемлекеттік тіркеу, лицензиялау; жұмыс істеу тетіктері; кәсіпкерлік тәуекелдер; кәсіпкерлікте еңбек ақы төлеу; кәсіпкерлік қызмет мәдениеті; қорғауға жататын мәліметтер тізбегі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Классикалық бидің педагогикалық негіздері 2
    Несиелер: 3

    Классикалық бидің педагогикалық негіздерін оқу кезінде қарапайым ережелер немесе қалыптар оқытылады, оларды қарапайым құрамдас бөліктерге бөлуге, содан кейін осы бөліктердің жиынтығында қозғалыс бейнесін қайта құруға және білім алушылардан сауатты және нақты орындауға қол жеткізуге үйренеді. Педагог қандай да бір қозғалысты нақты көрсете алуы, ал орындаушы оны қайталауы маңызды. Мұнда оқушылар қызметінің еліктеу түрі қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Режиссурадағы хореография
    Несиелер: 4

    Хореографиялық қойылым жұмыстарында бағыттың ерекшеліктері зерттеледі; би құрамының әдістемесі, оның құрылымы мен мазмұны; хореографиялық жұмыстардың нысандары; хореографиялық драманың негіздері. Хореографиялық нөмірдің жалпы концепциямен органикалық қосылуы және бағдарламаның бірыңғай қимыл-әрекеттеріне бағынуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Минор Event-хореографиядағы индустриясы
    Несиелер: 9

    Event-индустрияны ілесіп жүретін Инфрақұрылым - сыйлықтар, конференциялар, қауымдастықтар, интернет-порталдар мен телеграммалар-арналар, журналдар мен блогерлерді жатқызуға болады. Event-агенттік-бұл өз клиенттерінің тапсырысы бойынша іс-шараларды ұйымдастыратын мамандандырылған компания. Event-агенттіктер іс-шараларының ұзақтығы аз, тапсырыс берушіге белгілі шектеулі адамдар тобы үшін 1-4 күн ішінде өтеді және тіркелген бюджеті бар, тапсырыс беруші қаржыландырады .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты грамматика негіздерін түсіну және бейімделген мәтіндерді оқудың берік дағдылары болып табылады. Ағылшын тілінде сөйлеу және жазу ерекшеліктерін оқу. Жаңалықтар мен репортаждар. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу. Ағылшын тілді елдерде бола отырып, әртүрлі тақырыптарға қиындықсыз қарым-қатынас жасау қабілетін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақ биінің үлгілері
    Несиелер: 3

    Хореографиялық өнердің жетістіктері қазақтың хореографиясында зерттеледі, олар көрнекті ұлттық балетмейстерлер Д.Әбіров, З.Райбаев, М.Тілеубаев, Б.Аюхановтар. Сондай-ақ хореографиялық өнер саласындағы отандық балетмейстерлердің алтын қорындағы би үлгілерінің хореографиялық мәтіні зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Спорттық-бал биі
    Несиелер: 3

    Спорттық-балдық билер тұтас өнер болып табылады, бірақ сонымен қатар бұл спорт. Негізгі міндет оқушыларды би бағдарламаларын техникалық дұрыс және эмоционалды орындауға үйрету. Сондай-ақ би мәдениетінің тарихын, бишілердің актерлік шеберлігінің негіздерін зерттеу,имиджді таңдауда көркемдік талғам мен эстетикалық бейімділікті қалыптастыру,білім алушыларды заманауи өмір шындығында шығармашылық өзін-өзі сақтауға дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән қимыл-қозғалыс қызметін одан әрі дамытуды қарастырады: аяқтың бітелуі, дененің икемділігі, жоғары қадам, секіру. Арқанды, сутулікті, (бел бөлігінде майысу); жауырынның асимметриясы және т.б. – еденде түзететін жаттығулармен. Классикалық бидің негізгі поз, байланыстырушы және қосалқы қозғалыстарды зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әлем халықтарының билері
    Несиелер: 4

    Студенттерді әлемнің әр түрлі елдерінің би әлемімен таныстыру. Әр түрлі ұлттардың билерін ажырата білу, олардың қозғалыстарын есте сақтау, жалпы мәдени дағдыларды қалыптастыру, балалардың көркемдік бейнесін ашуға, би элементтерін эмоционалды түрде орындауға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Шығармашылық ұжыммен жұмыс істеу әдістемесі
    Несиелер: 4

    Хореографиялық топ құра білу (үйірме, ансамбль, студиялар), топ мүшелерінің орындау дағдыларын дамыту, хореографиялық топтың этикасы мен эстетикасын білу, әсіресе би орындауы үшін костюмдерді тігу ерекшеліктерін білу. Студенттерді мұғалім өз имитаторларын жасамай жеке тұлға ретінде шығармашылық қабілеттерін кеңейтіп жақсарту. Бұл жағдайда орындаушылықтан екінші жоспарға қайта оралып, мұғалімділікке жол беруге тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән қозғалыс үйлесімі мен мәнерлілігін дамыту әдістемесін меңгеруді қарастырады. Айналу техникасын меңгеру. Өткен элементтер негізінде толық этюдтерді құрастыру, сол немесе басқа жаттығуларды сауатты орындау және техникалық өңдеу. Концертмейстермен жұмыс істеу әдістемесі, қазақ биінің сабақтары үшін музыкалық материалдарды таңдау. Өткен материал негізінде этюдтерді құрастыру әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Халықтық-сахналық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бағдарламалық материалды орындау техникасын одан әрі жетілдіру. Халықтық сахналық мұраларды зерттеу әдістемесін қарастырады; Айналу техникасын зерттеу әдісі, егжей-тегжейлі этюдтар жасау. Халықтық би тек қана хореографиялық өнері туралы ғана емес, ең бастысы - өнер, адамның ішкі әлемін, көңіл-күйін, сезімдерін, ойларын көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Би композициясы
    Несиелер: 5

    Хореографиялық нөмірді құру әдістемесі зерттеледі. Хореографиядағы би және музыкалық форма. Ұлттық пластиканың стилі, сипаты және жалпы заңдары. Музыкалық және көркем драманың негізгі заңдары. Бидің драмалық рөлі. Театрландырылған өнер және би композициясының құрамы. Бидің бөліктері: экспозиция, іс-әрекеттің дамуы, шыңдау және көндіру, проглог және эпилог. Олардың дұрыс қарым-қатынастарының маңыздылығы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Ансамбль
    Несиелер: 5

    Студент хореографиялық қойылымдарды сабақ барысында ерекшеліктерін зерттейді; би құрамының әдістемесін, оның құрылымы мен мазмұны; хореографиялық жұмыстардың нысандары; хореографиялық драма негіздері; хореографиялық жұмыстарды жасау процесінде өнердің әр түрлі түрлерінің өзара байланысы, хореографиялық бейнелер құру жолдары; музыкалық материалдармен жұмыс істеу әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    мамандықтың жоғары әлеуметтік маңыздылығын, кәсіби этика қағидаттарын ұстанады, кәсіби қызметте хореографиялық білімді, өнер жүйесін дамыту үрдістерін, нормативтік құқықтық актілерді, сондай-ақ электронды құжаттаманың негіздерін қолдануға қабілетті;

  • Код ON2

    шығармашылық үрдістегі барлық субъектілердің (педагог, педагог-репетитор, балетмейстер-шығарушы, оқушылар және олардың ата-аналары) қызметін талдау, оқу үрдісін модельдеу және оқу практикасында жүзеге асыру, өзгермелі әлеуметтік және экономикалық жағдайда өмір сүруге дайын, сыни ойлау қабілеті бар интеллектуалды, физикалық және рухани дамыған жеке тұлғаны тәрбиелеу мақсаттарына қол жеткізетін шығармашылық, білім беру үрдісін жүзеге асыру;

  • Код ON3

    шығармашылық институттарының қызметінде теориялық және қолданбалы аспектілерін түсінуге және талдауға қабілетті, сараптамалық-талдамалық және шығармашылық қызметтің кешенді құралдарына ие;

  • Код ON4

    хореографиялық білім берудің даму үрдістерін объективті түсіндіруге, нормативтік-құқықтық базадағы өзгерістерді, халықаралық тәжірибені, шешімдер қабылдау үшін ішкі факторларының ықпалын ескере отырып, биді сауатты және мәнерлеп орындауға / әртістік, қозғалыс бояуы, сахна тәжірибесі/ үйрету;

  • Код ON5

    әлеуметтік және кәсіби міндеттерді шешуде гуманитарлық, әлеуметтік және тарихи ғылымдардың жүйелі теориялық және практикалық білімдерін қолдануға қабілетті;

  • Код ON6

    заманауи ақпараттық қоғамды дамытудағы ақпараттың мәні мен маңыздылығын түсінуге, көркемдік ой-өрісін кеңейтуге және эстетикалық талғамдарды қалыптасыруға жағдай жасауға, көркемдік шығармашылық дамыған, өз бетінше ойлай алатын тұлғаны тәрбиелеуге қабілетті;

  • Код ON7

    этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды және қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін ескере отырып, көп мәдениетті ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру тәсілдерін меңгереді;

  • Код ON8

    әртүрлі деңгейлердегі кәсіби міндеттерді шешуде әрекеттестікке қатысуға қабілетті, өзгеретін еңбек нарығына бейімдеуге қажетті құзыретті дамыту үшін үйренуге және жұмылдыруға қабілетті

Top