7M10112 Мейіргер ісі 1 жыл в "ҚДСЖМ" Қазақстандық медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Зерттеудің ғылыми нәтижелерін бағалауға және практикалық және кәсіби қызметте денсаулық сақтаудың заманауи тиімді технологияларын қолдануға қабілетті білікті мейірбике мамандарын даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M141 Мейірбике ісі
-
Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Мақала мен әдеби шолуды құрастыру және рәсімдеу құралы
Ғылыми жарияланымдардың түрлері. Ғылыми мәтіндерді сыни талдау, ғылыми мәтіннің сипаттамалары. Ғылыми мақала мен тезис бойынша жұмыстың негізгі кезеңдері. Библиография, негізгі жобалау процедуралары. Дәйексөз. Әсер ету факторлары туралы түсінік. Хирш Индексі. Шетелдік басылымдарда жарияланымдарды ресімдеу бойынша негізгі ұсынымдар. Ғылыми жарияланымдарда референттік (анықтамалық) материалды ресімдеу. Әдебиеттер тізімін безендірудің заманауи құралдары (Mendeley бағдарламасы) дереккөздермен және олардың дәйексөздерімен жұмыс істеу процесін автоматтандыруға арналған. Презентация жасау ережелері мен принциптері.
Несиелер - 3
-
Мейірбике ісіндегі жобалық менеджмент
Мейірбике специалистов мамандары үшін жобалық менеджменттің өзектілігі. Жоба: түсінігі мен мәні, ерекшеліктері, түрлері мен түрлері. Идеяны қалыптастыру және жоба тұжырымдамасын әзірлеу. Жобаны басқарудың мәні. Жобаның өмірлік циклі. Жобаның мақсаты мен стратегиясы. Жобаның ортасы. Жобаға қатысушылар. Жобаны жоспарлау кезеңінің мазмұны, жоспарлау процестері, жұмысты бөлу құрылымы. Жобаны іске асыру кезеңінің ерекшеліктері. Жобаның нәтижелілігін бағалау, көрсеткіштер. Мейірбикелік практиканы дамыту бағдарламаларын жобалау.
Несиелер - 3
-
Мейіргер ісіндегі сапа менеджменті
Мейірбике ісіне арналған Сапа менеджментінің теориясы мен практикасы. Медициналық көмектің сапа деңгейлері. Сапа модельдері, олардың мейірбикелік практикаға қолданылуы. Мейірбике ісіндегі сапаны бағалау Құралдары. Мейірбикелік көмек сапасын жақсарту құралдары. Медициналық қызметтердің сапасын жақсартуға арналған мейірбикелік құжаттама. Денсаулық сақтаудағы сапа үйірмелері. Шетелде мейірбике ісінің сапасын дамытудың заманауи тенденциялары. Медициналық көмектің сапасын қамтамасыз ету, басқару және дамыту жүйелері және олардың мейірбикелік практикадағы ерекшеліктері. Мейірбикелік қызмет сапасының көрсеткіштері.
Несиелер - 4
-
Денсаулықты нығайту бағдарламалары
Денсаулықты нығайту бағдарламаларындағы медбикелердің рөлі, халықаралық ұсыныстар. Денсаулықты нығайту бағдарламаларының мазмұны мен құралдары. Денсаулықты бағалаудың скринингтік бағдарламалары. Денсаулық мектептері: медбикенің міндеттері, түрлері, функционалдығы. Денсаулықты нығайту бағдарламаларындағы индикаторлар жүйесі, әзірлеу және бағалау әдістемесі. Халықтың медициналық сауаттылығы: заманауи технологиялар. Халыққа арналған әдістемелік ұсынымдар, құрастыру ережелері. Пациенттерді ынталандыру әдістері мен құралдары.
Несиелер - 3
-
Мейірбике ісіндегі қарым-қатынас, этика және құқықтық аспектілер
Пациенттерге деонтологиялық тәсілдер жүйесі. Әріптестермен, пациенттердің туыстарымен және пациенттердің өздерімен қарым-қатынас ерекшеліктері. Пациенттер мен әріптестерге психологиялық әсер ету әдістері мен құралдары. Кәсіби өзін-өзі жану және оның алдын-алу. Іскерлік этика, оның құрамдас бөліктері. Мейірбике специалистов мамандарының міндеттері мен құқықтары кешенінің ерекшеліктері. Медицина қызметкерлерінің құқықтарын қорғау жүйесі.
Несиелер - 3
-
Менеджмент
Денсаулық сақтау жүйесіндегі менеджмент теориясы мен практикасы, басқару функциялары, байланыстырушы процестер, топтық динамика және көшбасшылық, ұйымдағы адам. Менеджменттің барлық негізгі мектептері мен бағыттарының кең таралған, заманауи және өзекті тұжырымдамалары мен құралдарын біріктіретін кешенді тәсіл. Менеджмент түрлері, оларды мейірбикелік практикада қолдану.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 2
-
Мейірбике ісін дамытудың заманауи бағыттары
Мейірбике ісін реформалау тарихы, қоғамдық денсаулық сақтаумен байланысы. Әр түрлі елдердегі мейірбике ісін ұйымдастырудың теориялары, тұжырымдамалары мен модельдері. Мейірбикелік күтімнің теориялары, тұжырымдамалары және модельдері. Мейірбике ісіндегі дәлелді медицина: мазмұны, Даму бағыттары, мысалдар. Мейірбикелік қызметтерді стандарттау. Медбикелік диагноздар және мейірбикелік құжаттар. Мейірбике ісін дамытудағы қоғамдық бірлестіктердің рөлі. Мейірбике здоровья және денсаулықты ақпараттандыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Мейірбикелік практика стандарттары
Мейірбикелік қызметтерді стандарттау. Мейірбикелік практика стандарттары: түрлері, мазмұны, құрастыру ережелері. Мейірбике стандарттарының сапасын бағалау. Мейірбике ісін ұйымдастыру стандарттары. Мейірбикелік қызмет стандарттары. Мейірбикелік қызмет сапасының көрсеткіштері.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Қоғамдық денсаулықты нығайтудағы мейіргер ісі
Денсаулықты сақтау және сақтау мәселелерін шешуде жеке адамға және топтарға мейірбикелік көмек көрсетуді ұйымдастыру. Салауатты өмір салтын ынталандыру және оқыту. Салауатты өмір салты мәселелері бойынша санитарлық-гигиеналық тәрбие мен кеңес берудің заманауи ерекшеліктері. Диспансерлік бақылау ерекшеліктері. Әлеуметтік маңызы бар аурулар мен қауіп факторларын скрининг негіздері. Денсаулықты нығайту мектептері: медбикенің рөлі, ұйымдастыру ережелері, оқу бағдарламасы. Қазақстандағы денсаулықты нығайту бағдарламалары.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби).
Пән ағылшын сөйлемдерінің құрылымын қамтитын арнайы мәтіндерге негізделген негізгі грамматикалық қиындықтарды талдауды зерттейді. Сөйлем түрлері. Бағыныңқы сөйлемдердің түрлері. Барлық топтардың уақыты. Модальды етістіктер. Пассивті кепіл. Пассивті құрылымды ана тіліне беру. Субъективті көңіл-күй. Қатысушы айналымдар. Эмфатикалық құрылымдар. Инфинитивті құрылымдар. Қатысушы құрылымдар. Герундтық құрылымдар. Диалогтік және монологтық сөйлеу дағдыларын тереңдету, еркін оқу, әңгімелесу, шет тілінде хабарламалар мен баяндамалар жасай білу магистранттың мамандығы мен ғылыми жұмысына байланысты тақырыптар көзделеді
Оқу жылы - 1
Несиелер - 2
-
Дәлелді мейірбикелік тәжірибе
Интернеттен және электронды мәліметтер базасынан ақпарат іздеу. Медициналық ақпаратты сыни талдау. Мейірбике ісіндегі клиникалық зерттеулердің әдіснамалық сапасын бағалау. Ғылыми медициналық әдебиеттің мазмұны. Ғылыми жарияланымның құрылымы мен мазмұны. Ғылыми хабарламаны бағалау және пайдалану. Ақпарат көздерімен жұмыс. Дәстүрлі дәлелдер иерархиясы. Дәлелдеу деңгейлері. Мейірбике ісіндегі зерттеулерді жоспарлау. Зерттеу нәтижелерін рәсімдеу.. Дәлелді медицинаның бес кезеңі.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Білім беру және ақпараттық ортаның психологиясы. Әлеуметтік психология. Психологиялық әдістер және заманауи жағдайларда оқыту тиімділігі мен сапасын арттыру құралдары. Оқыту процесінің психологиялық құрылымының динамикалық сипаттамасы. Оқыту процесінде студенттің танымдық қызметінің психологиясы. Даулы жағдайларда оқу процесін басқарудың интеллектуалдық функцияларын дамыту. Ғылыми-педагогикалық ұжымды қалыптастыру мен дамытудың психологиялық ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 2
Оқыту нәтижелері
- Мемлекеттік және шет тілін білумен кәсіби қызметте кәсіби және жеке дамуды қолдана отырып, дағдылар мен құзыреттерді кеңейте отырып, ақпаратты үнемі жаңартып отыру
- Ақпараттық қауіпсіздік қағидаттарын сақтай отырып, өзінің кәсіби жұмысында ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың кең спектрін қолдану.
- Мейірбике тәжірибесі саласындағы сыни ғылыми мақалаларды талдай отырып, мейірбике ісінде ғылыми дәлелдерді қолдануды ілгерілетуге және мейірбике жұмысының стандарттарын әзірлеуге қабілетті
- Мейірбикелік қызмет көрсетуді үздіксіз жетілдіру әдістемесі мен құралдарын пайдаланады. Күтімнің сапасы мен пациенттердің қауіпсіздігін бағалау, жағымсыз оқиғалар мен оқиғалардың мониторингі мен алдын алуды жүзеге асыру
- Халықтың әртүрлі санаттарының денсаулығын нығайту жөніндегі бағдарламаларды әзірлеу және орындау. Мейірбике қызметкерлерінің денсаулық сақтаудың алдын алу және сақтаудағы жұмысының тиімділігін бағалау