Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01511 Биология (IP) в Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби қызметінде инновациялық технологияларды, оның ішінде STEM-, CLIL-, IT-технологияларын қолдана алатын, тұжырымдамалық және теориялық білім саласында, ғылыми зерттеулер жүргізуде және ғылымда оларды қолдануда педагогикалық және пәндік құзыреттіліктерге ие білікті биология мұғалімін дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B013 Биология мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Тірі ағзалардың жеке дамуы
Цитология, гистология және эмбриология
Кәсіпкерлік негіздері
Қаржылық сауаттылық
Өмір қауіпсіздігінің негіздері
Құқық негіздері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
Дінтану
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Өсімдік ағзасының құрылымы мен қызметі
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
-
2 Оқу жылы
Бейорганикалық химияның теориялық негіздері
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Өсімдік ағзаларының әртүрлілігі
Жануарлардың құрылымы мен қызметі 1
Қоршаған орта химиясы
Педагогикалық зерттеулер
Биологиялық экспериментті ұйымдастырудың заманауи тәсілдері
Биохимия
Биологиялық зерттеулерді жүргізу әдістемесі
Академиялық жазылым
Биологиядағы пәндік-тілдік интеграцияланған оқыту
Жануарлардың құрылымы мен қызметі 2
Биоорганикалық химия
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Биологиялық білім берудегі зерттеу және жобалау қызметі
-
3 Оқу жылы
Адам анатомиясы
Оқытудың әдісі мен технологиялары
Адам биологиясы
Өсімдіктер, жануарлар және адам экологиясы
Өсімдіктер физиологиясы
Биогеоценология
Бағалау және дамыту
Инклюзивті білім беру ортасы
Адам және жануарлар физиологиясы
Генетика және селекция негіздері
Қазақстанның биоресурстары
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Әлемнің флорасы мен фаунасы
Эксперименттік биология
Тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары
Биометрия
-
4 Оқу жылы
STEM оқытуды жобалау
Зерттеулер, даму және инновациялар
Тірі ағзалардың салыстырмалы анатомиясы және эволюциясы
Биологиядағы STEM-білім
Эволюциялық ілім
Биологиядағы цифрлық технологиялар
Микробиология биотехнология негіздерімен
Молекулярлық биология
Қолданбалы биология топырақтану негіздерімен
Биологияны тұжырымдамалық оқыту
Жаратылыстанудың ғылыми негіздері
Биофизика және биоинформатика
Профессии
Оқыту нәтижелері
- қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени-құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес әрекет ете отырып, әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін пайдалана отырып, тұлғалық және кәсіби бәсекеге қабілеттілікті көрсете отырып өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту
- тілдік құзыреттіліктерді дамыту үшін аналитикалық және сыни ойлауды пайдалана отырып, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау
- ғылыми-педагогикалық зерттеулер саласында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін, ақпаратты өңдеу мен синтездеудің заманауи әдістерін қолдану
- қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуын, толыққанды әлеуметтік және кәсіби іс-әрекетті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бағытталу
- жеке тұлғаға бағытталғанған, құзыреттілікке негізделген, инклюзивті тәсілдер қағидаттарын ескере отырып, білім беру ортасының әртүрлі түрлерінде оқыту, тәрбиелеу, бағалау әдістерін әзірлеу және қолдану
- зертханалық және далалық зерттеулерді жоспарлау, жүргізу, деректерді жинау және өңдеу үшін әдістеме таңдау мен талдауды жүзеге асыру
- сындарлы педагогикалық және әлеуметтік қызмет, өзінің педагогикалық дамуы мен әл-ақуалы үшін кәсіби қарым-қатынастарды құру
- күнделікті кәсіби іс-әрекетке және білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға қажетті сабақтас ғылымдар бойынша білімдерін интеграциялау
- табиғат пен қоғам арасындағы қарым-қатынастың заңдылықтарын түсіндіру, күнделікті өмірде байқалатын табиғи құбылыстар мен процестерді болжау үшін жаратылыстану-ғылыми пәндердің тұжырымдамалық теориялары мен заңдарын пайдалану
- биологияның іргелі негіздерін және оның дамуының қазіргі тенденцияларын, биологиялық жүйелердің әртүрлілігі мен қызметі, олардың көптүрлілігі мен эволюциясы туралы білімдерін пайдалану
- тірі табиғаттың деңгейлік ұйымдасуын, адамның биологиялық табиғаты мен әлеуметтік мәнін талдау, ғылыми дүниетанымын, экологиялық және генетикалық сауаттылығын көрсету
- стандартты емес мәселелердің шешімдерін жасау және ұсыну, академиялық жазылым дағдыларын, академиялық адалдық қағидаларын пайдалана отырып, жаратылыстану-ғылыми және педагогикалық зерттеулерді жүргізу және модельдеу