Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11111 Туристік бизнес в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты туризм және қонақжайлылық саласында жоғары білікті маман - бакалаврларды даярлау, сапалы жоғары білім алуда қоғамның, мемлекеттің және тұлғаның қажеттіліктерін қанағаттандыру, теориялық білімді, туризм және қонақжайлылық саласында қажетті практикалық дағдыларды меңгерген және халықаралық еңбек нарығының қазіргі заманғы талаптарына сәйкес заманауи инновациялық технологияларды пайдалана алатын бәсекеге қабілетті мамандарды кәсіби даярлауды қамтамасыз ету болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 243
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Адам және оның қажеттілігі'
Қазақстанның туристік объектілері'
Туризм тарихы және қонақжайлылық'
Компьютерлік графика
Елдер мен туристік дестинациялар'
Халықаралық және отандық туризмнің даму тарихы'
Экологиялық туризм және рекреация
Қазақстанның туристік дестинациялары'
-
2 Оқу жылы
Этика және басқару мәдениеті'
Қонақ үй және мейрамхана сервисінің мәдениеті'
Туризмдегі құжаттау'
Белсенді туризмді өткізуді ұйымдастыру'
Туризм индустриясы'
Мамандықтың кәсіби-қолданбалы бағдарламалары
Қонақжайлылық индустриясындағы менеджмент'
Туризм саласындағы басқарушылық есеп'
Аумақтық туристік ресурстар'
Туристердің бос уақытын ұйымдастыру'
-
3 Оқу жылы
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері және Коррупцияға қарсы мәдениет
Туризмдегі тәуекелділік пен сақтандыру'
Экскурсоводтың шеберлігі
Этнотуризмді ұйымдастыру және экскурсияларды өткізу технологиясы
Туризм экономикасы және қонақжайлылық'
Туристік елтану'
Туризм географиясы
Туризмдегі сақтандыру және қауіпсіздік'
Экскурсиятану'
Климаттың өзгеруі және "жасыл" экономика
Қонақжайлылық индустриясындағы маркетингтік зерттеулер'
Халықаралық туристік ұйымдар'
Еңбекті қорғау
Қонақжайлылық индустриясындағы кәсіби этика
Экологиялық туризмдегі тәуекелдерді басқару
Қонақжайлылық индустриясындағы маркетинг'
-
4 Оқу жылы
Қонақжайлылық индустриясында кәсіпкерлік істі ұйымдастыру*
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Туристік фирманың қызметін талдау'
Туристік дестинациялар брендингі
Туризм және қонақжайлылық саласындағы жоспарлау'
Туризмдегі және қонақжайлылық индустриясындағы жарнама'
Туристік ресурстарды талдау'
Туризмдегі жарнамалық-ақпараттық қызмет'
Туристік ұйымдарды стратегиялық басқару'
Туроператорлық және турагенттік қызмет технологиясы'
Туризмді ұлттық және аймақтық жоспарлау'
Туризмдегі және қонақжайлылықтағы электронды сатылым'
Туристік- рекреациялық жобалау'
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазіргі жағдайда адамның қажеттіліктерін, туризмді дамыту теориясы мен әдіснамасын білу, туризмді дамыту кезеңдерін, туризмді дамыту жағдайларын талдау және туристік қызметтердің халықаралық нарықтарын бағалау, әлемнің туристік аймақтарында жүру, өркениеттердің түрлерін нақтылау және олардың болашағын анықтау.
- Әлем елдерінің аймақтық туристік ерекшеліктерін және туристік мамандануды анықтау, географиялық заңдарды, туристік ресурстарды орналастыру принциптерін, аймақтар мен әлем мемлекеттерінің ерекшеліктерін түсіну, туризмнің тиімділігін арттыру жолдарын, туристік қызметтердің халықаралық нарықтарын талдау және бағалау.
- Туризм саласындағы кәсіпорындарды басқарудың ерекшеліктерін, туристік индустрия кәсіпорнының маркетингтік бағдарының нысандары мен түрлерін, бухгалтерлік есеп принциптерін білу, миссияны, ұйымның стратегиялық мақсаттарын әзірлеу, туризмдегі стратегиялық талдауды жүзеге асыру үшін өндірістік бағдарламаларды әзірлеу және іске асыру.
- Өнеркәсіптік нысанның қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен тексеру жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі, оларға берілетін кепілдіктер, оларға тиісті өтемақылар және жеке қорғаныс құралдары туралы ақпарат жасау.
- Туризм мен қонақжайлылықтың ерекшеліктері мен перспективаларын түсіну, туризм мен қонақжайлылықтың тиімділігін бағалау критерийлерін қолдана білу, экономикалық тиімділікті анықтау, туристік кәсіпорынның экономикалық дамуының стратегиясы мен тактикасын негіздеу. Туристік кәсіпорынның дамуын экономикалық болжау негіздерін меңгеру.
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы, Білім туралы, Ғылым туралы заңдарын, Еңбек кодексі, сондай-ақ әкімшілік және азаматтық құқық туралы заңнамаларының негіздерін білу және түсіну; ұлттық экономиканы дамытудың негізгі қағидаттары мен идеяларын түсіну; салалардағы экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы теориялық білімді түсіну және қолдану. Рухани құндылықтар, мәдениетаралық диалог, Қазақстан Республикасының қоғамдық санасын дамыту саласындағы білімді түсіну, қолдану және тарату.
- Қонақжайлылық индустриясында туындайтын қауіптер мен қатерлердің негізгі түрлерін, туристік сапарлар кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз ету тәсілдерін, туризмдегі қауіпсіздікті реттеудің құқықтық негіздері мен нормативтік құжаттарын білу, турлар мен туристік қызметтерді жобалау кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз ету.
- Туристік индустрияның ұйымдастырушылық негіздерін, туристік қызметке қатысушылар арасындағы құқықтық және шаруашылық қатынастардың құрылымын, ерекшеліктерін білу, географиялық факторлардың туризмнің дамуына әсер ету ерекшеліктерін талдай білу, анимациялық бағдарламалар құру, сауда маркасын жылжыту бағдарламасын қалыптастыру.
- Туристік кәсіпорындар қызметін экономикалық жоспарлаудың теориялық негіздерін, жоспарлау түрлерін, жоспарларды экономикалық бағалауды, жобалау негіздерін, жобалау әдістерін білу, экономикалық ақпараттың маңыздылығын талдай, жүйелендіре және анықтай білу, жобаны іске асыруды жоспарлау және бақылауды жүзеге асыру, жаңа туристік өнімдер мен қызметтерді құру, болжамдар жасау және туристік қызметтер нарығының даму перспективаларына баға беру.
- Туризмнің белсенді түрлерінің жіктемесін, Қазақстанның экскурсиялық объектілерін білу, туристік индустрияның талаптарына сәйкес келетін жаңа туристік жобаларды әзірлеу, жобалаудағы басым бағыттарды анықтау, жаңа экскурсиялық өнімді әзірлеу кезінде нормативтік-техникалық құжаттама жасау.
- Іскерлік кәсіби қарым-қатынастардағы этикеттің нормалары мен ережелерін, басқару мәдениетін қызметтік және іскерлік этика негіздерін білу. Іскерлік келіссөздер жүргізу техникасын меңгеру, іскерлік қарым-қатынастың нормативтік этикасын, этикалық және этикеттік нормаларын, іскерлік қарым-қатынас әдістері мен тәсілдерін қолдану.
- Кәсіпкерлік істе, экономикада студенттердің зерттеу және ғылыми қабілеттерін дамыту саласында теориялық білімді, практикалық біліктері мен дағдыларды меңгеру, басқару саласында, соның ішінде білім беру, бизнесті ұйымдастыру, экономикалық есептеулерді орындау және стартап құру саласында soft-skills-ті дамыту.
- Қазақстан Республикасының туристік аудандарының, Қазақстанның тарихи-мәдени көрікті жерлерінің және туристік әлеуетінің сипаттамаларына баға беру, туризмдегі қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалану, елдің туристік саласын дамыту факторларын талдау.
- Әр алуан қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылымын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.