Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01524 География педагогтерін даярлау в Лев Николаевич Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты География саласындағы теориялық білім мен қолданбалы дағдыларды меңгерген, мектепте оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру үшін заманауи білім беру технологияларын қолдана алатын география педагогтерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B014 География мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Мамандыққа кіріспе
Географияға кіріспе
Педагогика
Географиялық қабық туралы ілім
Жертану өлкетану негіздерімен
-
2 Оқу жылы
Сөйлеу мәдениеті
Ғылыми зерттеу негіздері
Цифрлық технологияларды салалар бойынша қолдану
Инклюзивті білім берудегі АКТ
Гидрометеорология негіздері
Гидрология метеорология негіздерімен
Геология минералогия негіздерімен
Геология палеогеография негіздерімен
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған бағдарламалық мазмұнды бейімдеу
Кәсіпкерлік және бизнес
Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістемесі
Сандық картография негіздері
Экология негіздері және тіршілік қауіпсіздігі
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Педагогикалық психология
Топырақтану негіздері
Аймақтық геоморфология
Топырақтар географиясы
Өсімдіктер мен жануарлар географиясы
Биогеография экология негіздерімен
-
3 Оқу жылы
Ландшафттану негіздері және физика-географиялық аудандастыру
Дүние жүзі аймақтарының физикалық географиясы
Қазақстан ландшафттары және физикалық география
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Қазақстанның физикалық географиялық аудандастыруы
Солтүстік және оңтүстік жарты шарлар құрлықтарының физикалық географиясы
Табиғи-аумақтық кешен туралы ілім
Геоинформатика ГАЖ-картографиялау негіздерімен
Географияны оқыту әдістемесі
Елтану
Өнеркәсіп және ауыл шаруашылығы өндірісінің негіздері
Мектептегі оқуға және бағалауға жаңа тәсілдері
Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық және саяси географиясы
-
4 Оқу жылы
Қазақстан мен ТМД елдерінің туризм географиясы
География бойынша жобалық жұмыстарды ұйымдастыру
Қазақстан және дүниежүзінің топонимикасы
Мектеп құжаттарын жүргізу
Өлкетану
Мектептегі туристтік-аймақтық жұмыс
Геоэкология және табиғатты пайдалану негіздері
Халықтар географиясы
Жалпы топонимика
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, қауіпсіздік мәдениетін меңгеру, экологиялық жағдайдан хабардар болу.
- Құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындау.
- Географиялық ақпарат пен ғарыштық суреттерді жинау және өңдеу әдістерін қолдану; педагогикалық салада пайдалану үшін деректерді қолдану.
- Кәсіби қызметте физикалық география саласындағы негізгі ұғымдар, заңдар, физикалық географияның бөлімдері және географиялық ақпаратты іздеу, формализациялау, құрылымдау және жүйелеу дағдылары туралы білімді қолдану.
- Алынған білімді геоэкология және қоршаған ортаны қорғау саласында оқушылармен ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау кезінде қолдану.
- Жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау.
- Экономикалық және әлеуметтік географияның қазіргі жағдайы туралы іргелі білімді көрсету, оның пәнаралық байланысты пайдалана отырып, оқу процесін құрастыру үшін педагогикалық, ғылыми және практикалық міндеттерді шешу үшін ғылымның басқа салаларымен өзара байланысы.
- Геология, геоморфология, топырақтану, гидрология және биогеография саласындағы іргелі білімді, іскерлікті және дағдыларды көрсету.
- Әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу мүмкіндігі.
- Қазіргі заманғы дидактика, педагогика, психология және IT саласындағы білімді көрсету және психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістері арқылы әртүрлі жастағы білім алушылардың даму, қарым-қатынас, іс-әрекет диагностикасын жүргізу.
- Ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу.
- Ұлттық білім беру жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес білім алушылардың оқу-тәрбие процесі мен әртүрлі қызмет түрлерін моделдеу және жүзеге асыру мақсатында географияны оқыту әдістері мен тәсілдерін қолдану.