Білім беру бағдарламасы өзекті емес

7R01111 Инфекциялық аурулар ересектердің, балалардың в Астана медицина университеті

Пәндер

  • Емханадағы инфекциялық аурулар

    Емхана-амбулаториялық деңдейінде инфекционист-дәрігердің және денсаулық сақтау органдарының/жеке медициналық мекемелерінің қызметін реттейтін құқықтық актілер мен клиникалық хаттамалары бойынша, амбулатория деңгейіндегі инфекциялық қызметін ұйымдастыруы мен құрылымы бойынша жаңа білім алу. Амбулатория деңгейінде жұқпалы науқастардың зерттеуі, емінің, жүргізу тактикасының ерекшеліктерін терең зерттеу Профилактикалық және эпидемияға қарсы шараларды, вакцинопрофилактиканы өткізу бойынша, жұқпалы ауруы бар науқастарды диспансеризациялау, санитарлы ағарту жұмысы бойынша дағдыларды меңгеру

    Несиелер - 17
  • Емханадағы балалар инфекциялық аурулары

    Балалардағы инфекциялық патологиясы бар науқастарды клиникада бастапқы тексеру, диагностикалау, жүргізу бойынша кәсіби дағдылар мен біліктілігін жетілдіру Балалардағы жұқпалы аурулар (паразитоз, ЖРВИ, ауа-тамшылы, ішек, TORСH инфекциялары, вирустық гепатит және т.б.) этиологиясы, эпидемиологиясы, патогенезі, иммунологиясы, жіктелуі, клиникасы, диагностикасы, дифференциалды диагностикасы, емдеуі, профилактикасы бойынша білімдерін жетілдіру. Этика мен деонтологияны сақтай отырып науқаспен, оның ата-анасымен немесе қамқоршыларымен, сондай-ақ практикалық денсаулық сақтау дәрігерлерімен өзара тиімді әрекеттесуді дамыту. Амбулаториялық-емханалық деңгейде инфекционист-дәрігердің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық актілермен және клиникалық хаттамалармен, сондай-ақ амбулаториялық жағдайда есепке алу және есеп беру құжаттамасымен жұмыс жасауда жаңа білімді меңгеру. Кешенді алдын алу және эпидемияға қарсы іс-шаралар әдістемесі бойынша заманауи мәліметтерді тереңдетіп зерттеу. Балалардың жұқпалы ауруларын диагностикалау, емдеу және алдын алуда дәлелді медицинаға негізделген отандық және шетелдік дереккөздердегі (PubMed, BMJ, UpToDate) ғылыми әдебиеттерді пайдалану және талдау дағдыларын жетілдіру

    Несиелер - 17
  • Стационардағы балалар инфекциялық аурулары

    Аурухана жағдайында жұқпалы патологиясы бар педиатриялық науқастарды бастапқы тексеру, диагностикалау, дифференциалды диагностикалау және басқару бойынша кәсіби дағдылар мен біліктілігін жетілдіру, балалардағы жұқпалы аурулардың этиологиясы, эпидемиологиясы, патогенезі, иммунология, классификация, клиника, диагностика, дифференциалды диагностика, емдеу және алдын алу бойынша білімдерін жетілдіру. Педиатриялық науқастармен, олардың ата-аналарымен және қамқоршыларымен, сондай-ақ дәрігерлермен, медбикелермен және кіші медициналық қызметкерлермен этика мен деонтологияны сақтай отырып қарым-қатынас орната білуді дамыту. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің клиникалық хаттамалары бойынша аурулардың және соған байланысты денсаулық мәселелерін халықаралық статистикалық классификациясын ескеріп және диагностикалық алгоритмдерді пайдалана отырып, балалардағы жұқпалы аурулардың негізгі патологиялық белгілері мен синдромдарын анықтау бойынша білімдерін арттыру; балалардағы инфекциялық патологиялар кезінде шұғыл және өмірге қауіпті жағдайларды анықтау бойынша негізгі диагностикалық шараларды жүзеге асыру. Дәлелді медицина негізінде жұқпалы ауруларды емдеудің заманауи әдістерін (этиотропты, симптоматикалық және патогенетикалық терапия, негізгі тамақтану) пайдалана отырып емдеу жоспарын құру және енгізу, емдеуді бақылау және оның тиімділігін бағалау, мүмкін болатын асқынуларды дер кезінде анықтау және емдеу тактикасын түзету. Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау саласында қабылданған кешенді профилактика әдістемесі, жеке қорғану құралдарын қолдану, сондай-ақ инфекционист-дәрігердің қызметін айқындайтын нормативтік құжаттаманы қолдану қабілеті мен дайындығы туралы қазіргі заманғы деректерді тереңдетіп зерттеу. БШАИЖ, ABCD және AVPU шұғыл жағдайларды танудың халықаралық бағдарламаларын қолдана отырып, балалар жұқпалы аурулар ауруханасының бөлімшелерінде де, қабылдау-диагностика бөлімінде де жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.

    Несиелер - 50
  • Стационардағы инфекциялық аурулар

    Ерексектердегі жұқпалы аурулардың этиологиясы, эпидемиологиясы, патогенезі, клиникалық көріністері, зертханалық зерттеуі, емі, алдын алуы бойынша білімдерін тереңдетуі мен жаңа білім алу. Ауруханадағы жұқпалы науқастардан эпиданамнезді жинауы бойынша, жұқпалылығын зерттеу, ажыратпалық диагностикасы, зертханалық және аспаптық зерттеу нәтижелерін талқылауы бойынша жаңа дағдылар мен білім алуы, жұқпалы науқастарды жүргізу бойынша кәсіби машықтары мен дағдыларын жетілдіру. Ауруханадағы қабылдау бөлімшесінде инфекционист-дәрігердің жұмысын атқару дағдыларды меңгеру, аса қауіпті жұқпасы бар науқасты анықтағанда дәрігердің тактикасы, өмірге қауіпі бар жағдайларды (ИТШ, ГВШ, жежел бауыр жеткіліксіздігі, ЖРДС, ми ісінуі, бүйректің жедел зақымдануы, ТДҚҰ синдромы) анықтау және шұғыл жәрдем көрсету, эпидемияға қарсы және алдын алу (профилактикалық) шараларды өткізу дағдыларын меңгеру

    Несиелер - 50
  • Жұқпалы аурулардың қазіргі аспектілері

    Эпидемиология, этиология, патогенез, эпиданамнез жинау, клиникалық көріністері бойынша және науқастарды қарау мен сұрастыру процессіне қатысу, науқасты зерттеу нәтижелерін талқылауы бойынша заманауи мәліметтерді терең зерттеу. Басқа мамандардың қатысуымен ажыратпалық зерттеуді жүргізу. Жіті ішек инфекциялар, нейроинфекциялар, ауа-тамшылы инфекциялар және шұғыл жағдайлар кезіндегі науқастарға дәлелді медицина қағидаларына сәйкес медициналық көмек пен емдеу шараларын жүргізу бойынша заманауи дағдыларды меңгеру

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 4
  • Балалардағы коронавирустық инфекцияның (COVID-19) өзекті мәселелері: клиника, диагностика, емдеу, асқыну және алдын-алу

    Балалардағы COVID-19 эпидемиологиясының, этиологиясының, патогенезінің және клиникалық көрінісінің өзекті мәселелерін зерттеу. Жаңа коронавирустық инфекцияның зертханалық және аспаптық диагностикалық нәтижелерін интерпретациялау. Дәлелді медицинаға сәйкес балалардағы COVID-19 дифференциалды диагностикасы және емі. Шұғыл жағдайдағы педиатриялық науқастарға кезең-кезеңімен емдеу шаралары мен медициналық көмек көлемінің заманауи дағдыларын меңгеру

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 4
  • Бас мидың инфекциялық зақымдануын диагностикалаудың және емдеудің қазіргі жолдары. Антимикробык резистенттілік

    Балалар миының инфекциялық зақымдануының этиологиясы, патогенезі, эпидемиологиялық анамнезі және клиникасы бойынша білімдерін жетілдіру. Дәлелді медицина негізінде мидың жұқпалы зақымдануын диагностикалау мен емдеудің заманауи тәсілдерін зерттеу. Мидың жұқпалы зақымдануын (вирустық, бактериалды менингит және энцефалит) дифференциалды диагностикалауда, сондай-ақ балалардың өміріне қауіп төндіретін жағдайларда шұғыл көмек көрсетуде жаңа білімдерді меңгеру және тереңдету. Емдік шаралардың толық көлемін зерделеу, бас миы зақымданған науқастарды оңалту және оларды катамнездік бақылау. ДДҰ-ның микробқа қарсы тұрақтылықты қамтитын жаһандық стратегиясына сәйкес инфекциялардың алдын алу және бақылауда практикалық және теориялық дағдыларды меңгеру

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 4
  • Амбулаториялық және стационарлық кезеңде балаларда коронавирустық инфекцияны (COVID-19) енгізу тактикасы

    Балалардағы (COVID-19) эпидемиологиясы, этиологиясы, патогенезі, эпидемиологиялық анамнезін жинау, клиникасы, зертханалық және аспаптық диагностикасы бойынша терең теориялық оқу және практикалық дағдыларды меңгеру. Дифференциалды диагностика, дәлелді медицинаға сәйкес амбулаторлық және стационарлық кезеңде емдеу. Шұғыл жағдайдағы педиатриялық науқастарға кезең-кезеңімен емдеу шаралары мен медициналық көмек көлемінің заманауи дағдыларын меңгеру

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 4
  • SARS-CoV-2 коронавирустық инфекциясы

    COVID-19 жаңа коронавирустық инфекциясының эпидемиологиясы, этиологиясы, патогенезі, эпиданамнезін жинау, толық түрдегі клиникалық, зертханалық және аспаптық зерттеуі бойынша жаңа білім алуы мен бар білімді тереңдету; шұғыл жағдайдағы науқастарға кезендік емдеу шаралары мен медициналық көмек көлемі бойынша заманауи дағдыларды менгеру. Ковидтен кейінгі синдромы бар науқастардың оңалтуын зерттеу

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 4
  • Зооноздық инфекциялар

    Модуль қағидасы негізінде клиникалық пәндерімен интеграциядағы теориялық білім алуы мен этиология, патогенез, эпиданамнез жинау, зертханалық және аспаптық зерттеу, емдеу бойынша дәлелді медицинаға сәйкес өзекті зооноздық жұқпалары бойынша практикалық дағдыларды меңгеру

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • ОН-2 Жұқпалы науқасты алғашқы тексеруді тиімді жүргізу, бақылау, диагностика, дифференциалды диагностика жүргізу, стационарлық және амбулаторлық кезеңде ем тағайындау (балалар, ересектер) дәлелді медицина негізінде, жеке қорғаныс құралдарын қолдану
  • ОН-5 Жұқпалы ауруларды (балалар, ересектер) емдеудің негізгі шараларын тиімді жүргізу, инфекциялық процесс барысында өмірге қауіп төндіретін бұзылыстарды жедел анықтау және оларды дереу жою әдістерін қолдану. Науқастың бағытын анықтаңыз: амбулаторлық/стационарлық кезең
  • ОН-6 Науқасқа қауіпсіз, тиімді көмекті көрсетуді оңтайландыру үшін кәсібиаралық ұжымда жұмыс істеу қабілетін көрсету (балалар мен ересектер)
  • ОН-1 Жұқпалы аурулар профиліндегі медициналық ұйымдары үшін Қазақстан Республикасында қабылданған нормативтік құжаттаманы (Кодекс, заңдар, халықаралық және ұлттық стандарттар, клиникалық хаттамалар, бұйрықтар, ұсыныстар және т.б.) тиімді пайдалану
  • ОН-3 Клинико-зертханалық және аспаптық көрсеткіштерді мониторингті көрсете білу, оларды жедел түзету, жұқпалы аурулардың асқынуының алдын алу
  • ОН-4 Жұқпалы науқастарға (балаларға, ересектерге) арналған стационардың мамандандырылған бөлімшесінде, стационардың жансақтау бөлімінде шұғыл және жоспарлы госпитализация көрсеткіштерін бағалау дағдыларын көрсету. Алғашқы медициналық, шұғыл білікті көмек көрсету
  • ОН-7 Көшбасшылық дағдыларын, топта жұмыс істеу, эмоцияларды басқару, жеке және кәсіби міндеттер арасындағы шиеленістерді басқару және әртүрлі клиникалық жағдайларда икемділік пен сенімділікті көрсете білу
  • ОН-8 Ғылыми-медициналық ақпаратты, инфектология саласындағы зерттеулердің отандық және шетелдік тәжірибелерін талдау қабілетін көрсету; жүргізіліп жатқан зерттеулерге қатысу, зерттеу нәтижелерін жүзеге асыра білу, өз білімі мен дағдыларын, өзін-өзі бағалау қабілетін дамыту, одан әрі үздіксіз оқу және өзін-өзі жетілдіру мақсаттарын қою
  • ОН-9 Жұқпалы ауруларға скрининг жүргізу, амбулаториялық негізде жұқпалы науқастарды (ересектер мен балалар) динамикалық бақылау және халықпен салауатты өмір салты бойынша ақпараттық-түсіндіру жұмыстарын жүргізу кезінде кәсіби білім мен дағдыларды қолдану
  • ОН-10 Модуль/пәннің материалын өз бетінше оқып-үйрену кезінде, сондай-ақ пациенттердің медициналық құжаттамаларын (соның ішінде КМАЖ) талдау және бақылау бойынша практикалық қызметте ақпараттық және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану
Top