Жаңа білім беру бағдарламасы

8D02136 Театртану в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты - әлемдік және қазақ театртану өнерінде ғылыми зерттеулермен терең айналысатын, театр өнерінің проблемалары мен үрдістеріне кең көзқарасы бар жоғары білікті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D034 Өнертану
  • Дайындық бағыты 8D021 Өнер

Пәндер

  • Жоғары мектептегі педагогика

    Курс білі алушының жеке басын дамытудың теориялық және практикалық мәселелерін және олардың университеттегі кәсіби дайындығын зерттейтін педагогикалық ғылым саласын зерттейді. Жоғары мектеп педагогикасының объектісі-жоғары оқу орындарында жұмыс істейтін педагогикалық жүйелер, сондай-ақ жоғары оқу орындарын басқару жүйелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогика ғылымының әдіснамасы/

    Педагогикалық теорияның бастапқы ережелері, педагогикалық құбылыстарды қарастыруға көзқарас принциптері және оларды зерттеу әдістері, сондай-ақ алынған білімді білім беру, оқыту және білім беру практикасына енгізу жолдары туралы білім жүйесін зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Академиялық хат

    "Академиялық хат" докторанттардың мәдениеті мен білім деңгейін олардың тілін меңгеріп жатқан халықтың мәдениетімен таныстыру арқылы арттыруды, сондай-ақ жазбаша қарым-қатынас мәдениетін жетілдіруді, тиімді академиялық жазу мен ресімдеу, сондай-ақ докторлық диссертацияны қорғау үшін қажетті жазбаша Дағдылар мен сыни ойлау дағдыларын игеруді және күшейтуді көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеу әдістері/

    Зерттеу жұмысының тұжырымдамалық аппараты, ғылыми зерттеу әдістері, пәнаралық зерттеу әдістері, зерттеу тәжірибесінің негізгі мәселелері зерттеледі. Пән зерттеу әдістерін қолдану дағдыларын, зерттеушілік құзыреттілікті және алған білімдері мен дағдыларын өздерінің ғылыми зерттеулерін ұйымдастыруда және кәсіби қызметінде зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруда қолдануға дайындығын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары білімдегі ғылыми жұмыс

    Пәннің өзектілігі докторантты жоғары білім берудегі ғылыми-педагогикалық іс-әрекетке дайындау қажеттілігіне байланысты. Ұсынылған курс педагогикалық үрдісті ұйымдастыруда, студенттердің жеке басын дамытудағы, өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі тәрбиелеудегі мәселелерімен, студенттердің жеке басының ерекшеліктері мен, сондай-ақ кәсіптік білім беру жүйесінде жүзеге асырылатын педагогикалық қызметтің жетекші сипаттамалары мен принциптерімен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Заманауи театр үдерісі

    Пән заманауи технологияларды қолдана отырып, театрлық қойылым процесін дамытудың өзекті мәселелерін қарастырады. Бұл технологияларды сахналық процестің тәжірибесіне енгізу театрдағы шығармашылық қатынастардың жаңа түрінің қалыптасуын қамтамасыз етуге мүмкіндік береді. Нәтижесінде, автоматтандыру құралдарымен қамтамасыз етілген сахналау процесінің негізгі бөлігі ретінде шығармашылық сахналау мәселелерін кешенді шешуді жетілдіруге мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • ХХІ ғ. Режиссураның дамуы

    "ХХІ ғасыр режиссурасын дамыту" пәні ХХ-ХХІ ғасырлардағы театр режиссурасы өнерінің мәдени-тарихи дамуына талдау жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Заманауи ғылымындағы өнертану

    Курс тарих пен өнер теориясы арасындағы қарым-қатынасқа байланысты қазіргі заманғы өнер ғылымының өзекті мәселелерін талқылауға мүмкіндік береді. Осы уақытқа дейін өнер теориясының пәні өнер тарихының пәнінен айырмашылығы, өнер тарихының субдисциплинасы ретінде белгісіз болып шықты. Гуманитарлық ғылымдардағы лингвистикалық және мәдени бұрылыстар кезінде болған процестер жазылады, өнер теориясының пәні нақтыланады және өтпелі дәуірдегі осы субдисциплинаның ерекше маңыздылығы туралы тезис дәлелденеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әдіснама және театранудағы ғылыми әдістер

    Курстың мақсаттары - білім алушыларды тарихи процесте театр өнерінің даму ерекшеліктері мен заңдылықтарымен таныстыру; зерттеу әдістерін қолдана отырып, театрландыруда қолданбалы зерттеулер жүргізу әдістемесі мен техникасын меңгеру; мәдениеттегі, қоғамдағы, гуманитарлық ғылымдар жүйесіндегі театрландырудың орны мен функцияларын, оның негізгі категориялары мен логикалық құрылымын анықтау; театрландыруды тұтас ғылыми пән ретінде түсіну - театртану ғылымының қазіргі жағдайын, оның қайшылықтары мен мәселелерін, ғылымның осы саласының даму тенденцияларын түсіну; ғылыми бағдарлар мен көзқарастарды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • ХХІ ғасыр театрындағы сахна кеңістігі

    Пәнді игерудің мақсаты-қазіргі заманғы сахналық тіл, ол өзінің пайда болуымен тек ғасырдың басындағы драматургия мен актерлік өнерде болған жаңару процестеріне ғана емес, сонымен бірге режиссура жасаған сахналық кеңістікті реформалауға да байланысты. Шын мәнінде, сахна кеңістігі ұғымы спектакльдің құрылымдық негіздерінің бірі ретінде прозада және театрда натуралистер бастаған эстетикалық революция процесінде пайда болды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Театртану тарихы

    "Театртану тарихы" курсында театрдың барлық компоненттері оқытылады: драматургия, актерлік, режиссерлік және декорациялық өнер, театр, сәулет, театр, білім беру, театр ісін ұйымдастыру, көрермен. Курстың міндеттері - Білім алушыларға шетелдік және отандық театрдың сан ғасырлық және алуан түрлі тарихының негізгі бағыттары туралы түсінік беру; театр өнері мен мәдениетін дамытудың негізгі принциптерімен таныстыру; әлемдік театрдың одан әрі даму тенденцияларын көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Театр семиотикасы

    Курс театр белгілерін, олардың арақатынасын анықтауға және сахналық мәтінді белгілер жүйесі ретінде түсінуге байланысты театр оқиғасын талдау әдісін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Заманауи драматургия үрдісі

    "Заманауи драматургия үрдісі" курсы ХХ ғасырдың соңғы үштен бір бөлігіндегі әдеби құбылыстарды талдауға арналған. және ғасырдың басындағы "Жаңа толқын" және "жаңа драма" сияқты және қазіргі пьесаның поэтикасын қабылдау мен талдауға материал беруге арналған. Дәріс және практикалық сабақтар жаңа мәтіндерді, қазіргі әдеби процесс пен театр өмірінің құбылыстарын ғана емес, сонымен қатар бірнеше онжылдықтар бұрын әдеби және театрлық оқиғаларға айналған және драматургиялық поэтика саласындағы жаңалықтарды белгілеген немесе қазіргі тенденциялардың алғышарттары мен бастауларын қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазіргі өнертанудың өзекті мәселелері

    Пән заманауи өнертануды жаңа үрдістер мен принциптерді қалыптастыру тұрғысынан қарастырады, заманауи өнер саласындағы көркемдік процесс пен проблемаларды толық түсінуге тамаша мүмкіндік береді. Қазіргі заманғы бейнелеу өнерін ғылыми зерттеуге, оның даму ерекшеліктерін, әлемдік көркем үдерістегі үрдістер мен бағыттарын және оның қазіргі мәдениеттегі қарама-қайшы құбылысын бағыттайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өнертанудың әдіснамалық мәселелері

    Қазіргі гуманитарлық білім парадигмасы контекстіндегі өнер мәселелерін зерттеу. Пәнаралық тәсілдер мәселелерін талдау және университеттік білім беру жүйесі аясында қарастырылатын тиісті зерттеу моделін табу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми зерттеулердің дағдылары мен әдістерін, театртану саласындағы ғылыми білімнің негізгі ұғымдарын меңгеру. Қазіргі ғылымда, соның ішінде ғылымдар тоғысында туындайтын дүниетанымдық және әдіснамалық сипаттағы негізгі проблемаларды талдау. Ғылыми мәтіндердің әлемдік стандарттарына сәйкес мәтінді сауатты жазу. Ғылыми мәселелерді талқылауға және олардың шешімдерін табуға арналған ғылыми пікірталасты енгізу.
  • Қазіргі заманғы театртану мәселелері бойынша терең білімді, театртану зерттеуінің әдіснамалық мәселелерінің модификацияларын, сондай-ақ театртану саласындағы ғылыми зерттеу әдіснамасын меңгеру. Қазіргі заманғы театртану тақырыптарының, бағыттарының, әдістері мен тәсілдерінің кең спектрін ашу, өйткені театртану жас ғылыми зерттеулердің бірі болып саналады.
  • Тарих пен өнер теориясы арасындағы қарым-қатынасқа байланысты қазіргі заманғы өнер ғылымының өзекті мәселелерін меңгеру. Қазіргі ғылымдағы өнертану негіздерін және әдіснамалық мәселелерді меңгеру, ғылыми пән ретінде оның дамуы барысында өнертану жасаған негізгі зерттеу әдістері мен тәсілдерін меңгеру.
  • Әдеби шығармаларды ғылыми талдауды, ХХ ғасырдағы сахналық театрдың даму тарихын, ХХ ғасырдағы өнердің жетекші бағыты мен проблемаларын, оның ішінде өнердегі модернизм мен постмодернизмді терең білуді меңгеру. Қазіргі режиссураның дамуының негізгі кезеңдерін білу. Заманауи көркемдік процестерді талдау, Заманауи режиссерлер мен актерлердің шығармашылығын бағалау, сонымен қатар өнер терминологиясын меңгеру және оларды дұрыс қолдана білу.
  • Педагогика ғылымдары саласындағы ғылыми-зерттеу қызметін құру қағидаттарын, педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру тәсілдері мен құралдарын оңтайландыруды, сондай-ақ жоғары мектепте жұмыс істеудің негізгі әдістерін меңгеру. Заманауи театр өнерінің үлгілері мен бағыттарын білу және оларды заманауи театрландыруды зерттеуде қолдана білу.
  • Сахна өнерінің теориясы мен тарихын зерттейтін ғылымды, көрерменнің проекциясының процестерін (катарсис және өзін-өзі сәйкестендіру), театрлық қойылым процесін дамытудың өзекті мәселелерін, театр белгілерін, олардың арақатынасын анықтаумен және сахналық мәтінді белгілер жүйесі ретінде түсінумен байланысты театрлық оқиғаны талдау әдістерін меңгеру.
Top