Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01512 Жаратылыстану (IP) в Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Тұжырымдамалық және теориялық білім саласында, ғылыми зерттеулер жүргізу және ғылымда оларды қолдануда педагогикалық және жаратылыстану-ғылыми құзыреттіліктерге ие, білім алушылардың зерттеушілік дағдыларын дамытудың сабақтастығын қамтамасыз ету үшін бастауыш және орта мектеп жаратылыстану пәні мұғалімін дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B013 Биология мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Қоршаған орта химиясы
Қаржылық сауаттылық
Кәсіпкерлік негіздері
Дінтану
Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
Өмір қауіпсіздігінің негіздері
Құқық негіздері
Табиғат туралы ғылым
Жалпы жертану
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
-
2 Оқу жылы
Математикалық статистика
Педагогикалық зерттеулер
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Тірі ағзалардың биологиясы және биоалуантүрлілігі 1
Қолданбалы математика
Ғылым мен инженерия үшін физика 1
Тірі ағзалардың биологиясы және биоалуантүрлілігі 2
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Ғылым мен инженерия үшін физика 2
Ғылыми-жаратылыстану білімдерді жүйелеу
-
3 Оқу жылы
Бағалау және дамыту
Білім беру мехатроникасы және робототехника
Оқытудың әдісі мен технологиялары
Инклюзивті білім беру ортасы
Ноотехнология
Ғылым, технология және қоғам
Жасыл технология
Робототехникаға кіріспе
Заттар мен материалдар
Табиғат ресурстарын геоақпараттық үлгілеу
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Академиялық жазылым
Энергия және қозғалыс
Жаратылыстанудағы пәндік-тілдік интеграцияланған оқыту
Географиялық зерттеудегі ГАЖ
Биофизика және биоинформатика
Жаратылыстанудың концептуалдық оқытуы
-
4 Оқу жылы
STEM оқытуды жобалау
STEM - оқуда оқыту практикасын зерттеу
Эксперименттік биология
Зерттеулер, даму және инновациялар
Табиғат туралы ғылымдардағы зерттеу және жобалау қызметі
Тірі және өлі табиғат үдерістерін үлгілеу
Ғылыми-жаратылыстану пәндерін оқыту әдістемесі
Тәжірибелік зерттеу әдістері
Жаратылыстанудағы бағдарламалау
Ғылыми қызметті ұйымдастыру
Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени-құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес әрекет ете отырып, әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін пайдалана отырып, тұлғалық және кәсіби бәсекеге қабілеттілікті көрсете отырып өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту
- тілдік құзыреттіліктерді дамыту үшін аналитикалық және сыни ойлауды пайдалана отырып, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау
- ғылыми-педагогикалық зерттеулер саласында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін, ақпаратты өңдеу мен синтездеудің заманауи әдістерін қолдану
- қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуын, толыққанды әлеуметтік және кәсіби іс-әрекетті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бағытталу
- жеке тұлғаға бағытталғанған, құзыреттілікке негізделген, инклюзивті тәсілдер қағидаттарын ескере отырып, білім беру ортасының әртүрлі түрлерінде оқыту, тәрбиелеу, бағалау әдістерін әзірлеу және қолдану
- зертханалық және далалық зерттеулерді жоспарлау, жүргізу, деректерді жинау және өңдеу үшін әдістеме таңдау мен талдауды жүзеге асыру
- зияткерлік және шығармашылық қабілеттерді, сыни ойлауды, топта жұмыс істеу дағдыларын, жаратылыстану-ғылыми ақпаратты қабылдау мен түсіндіруді, көшбасшылық қасиеттерді және басқа да икемді дағдыларды дамыту
- күнделікті кәсіби іс-әрекетке және білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға қажетті сабақтас ғылымдар бойынша білімдерін интеграциялау
- табиғат пен қоғам арасындағы қарым-қатынастың заңдылықтарын түсіндіру, күнделікті өмірде байқалатын табиғи құбылыстар мен процестерді болжау үшін жаратылыстану-ғылыми пәндердің тұжырымдамалық теориялары мен заңдарын пайдалану
- жаратылыстану-ғылыми пәндерінің іргелі негіздерін, қазіргі заманғы табиғат туралы ғылымдардың даму тенденцияларын пайдалану
- жаһандық және жергілікті контекстті, сондай-ақ Тұрақты даму мақсаттарын ескере отырып, зерттеу қызметінің нәтижелерін тәжірибеде қолдану
- стандартты емес мәселелердің шешімдерін жасау және ұсыну, академиялық жазылым дағдыларын, академиялық адалдық қағидаларын пайдалана отырып, биологиялық және педагогикалық зерттеулерді жүргізу және модельдеу