6B10114 Эрготерапия в Астана медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты пациенттерді оңалту және олардың өмір сүру сапасын жақсарту, күнделікті өмірде тәуелсіздік пен өзін-өзі қамтамасыз ету үшін білікті эрготерапевтік қызметтерді көрсетуге қабілетті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Астана медицина университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B084 Мейіргер ісі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Жалпы хирургия
Пәннен өту кезінде білім алушылар аурулардың түрлерін, хирургияның негізгі ұғымдарын, балалар мен ересектердегі диагностика мен емдеудің жалпы принциптерін зерделейді. Ауруханаға дейінгі кезеңде хирургиялық көмекті ұйымдастырудың жалпы принциптері. Науқасты зерттеу және емдеу әдістері.
Несиелер - 3
-
Медициналық-әлеуметтік оңалту негіздері
Пән студенттерді медициналық және әлеуметтік оңалту негіздерімен таныстыруға, түрлі аурулар кезінде қолданылатын оңалту іс-шараларының негізгі әдістерін, ҚР емдеу мекемелерінде оңалту процесін реттеу және ұйымдастыру қағидаттарын үйретуге арналған.
Несиелер - 5
-
Медициналық оңалту
Медициналық оңалтудың тарихы, мақсаты, міндеттері. Көпсалалы ұжым түсінігі, оңалту потенциалы, оңалту болжамы. Түрлі ауруларды сауықтыру шараларының кезеңдері. Стационарлық оңалту. Санаторийлерді сауықтыру. Амбулаторлық оңалту.
Несиелер - 5
-
Психиатрия мен психикалық денсаулық және наркология
Пән этиопатогенезді, психикалық бұзылулардың белгілерін, көптеген соматикалық, неврологиялық және басқа ауруларға еліктеу қабілетін, пациенттің ауруының психологиялық аспектісін бағалауды, пациенттерге психоэмоционалды қолдау көрсету мүмкіндігін зерттеуге бағытталған.
Несиелер - 3
-
Хирургиялық практикадағы эрготерапия
Медициналық оңалтудың негіздері, хирургиялық тәжірибеде әртүрлі аурулар кезінде қолданылатын оңалту шараларының негізгі әдістері, Қазақстан Республикасының медициналық мекемелеріндегі оңалту процесін реттеу және ұйымдастыру принциптері.
Несиелер - 4
-
Адамның моторлық функциясы
Кортико-бұлшықет жолы және әртүрлі деңгейдегі зақымдану белгілері. Мотор функцияларының бұзылуына байланысты эрготерапия әдістерін таңдау.
Несиелер - 5
-
Эрготерапия
Анықтамасы, мақсаттары, міндеттері, көрсеткіштері, қолдануға қарсы көрсетілімдері, эрготерапияны қолдану саласында кәсіби білім мен дағдыларды қалыптастыру. Әр түрлі сипаттағы және дәрежедегі биоәлеуметтік функциялардың бұзылуымен әр түрлі жастағы адамдарда арт-терапиялық әдістерді ұтымды қолдану.
Несиелер - 6
-
Балалар ауруларының пропедевтикасы
Пәннен өту кезінде білім алушылар зерттеу әдістерін, балалардағы аурулардың синдромдық диагностикасын зерделейді. Физикалық тексеру дағдыларын, диагностика, балалар жасындағы жеке патология принциптері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыруға үйрету.
Несиелер - 3
-
Бейімделетін дене тәрбиесі
Пән мүмкіндігі шектеулі адамдарды оңалтуға және қалыпты әлеуметтік ортаға бейімдеуге, толыққанды өмір сүру сезіміне кедергі келтіретін психологиялық кедергілерді еңсеруге, сондай-ақ қоғамның әлеуметтік дамуына өзінің жеке үлесінің қажеттілігін сезінуге бағытталған спорттық-сауықтыру сипатындағы шаралар кешенін зерделеуге бағытталған.
Несиелер - 5
-
Эрготерапиядағы оңалту шкалалары
Эрготерапиядағы оңалту диагнозы мен оңалту болжамын тұжырымдау. Оңалту мақсаттарын қою. Әлеуметтік және кәсіптік оңалту.
Несиелер - 5
-
Терапиялық және педиатриялық тәжірибедегі эрготерапия
Медициналық оңалтудың негіздері, терапевтік және педиатриялық тәжірибеде әртүрлі аурулар кезінде қолданылатын оңалту шараларының негізгі әдістері, Қазақстан Республикасының медициналық мекемелеріндегі оңалту процесін реттеу және ұйымдастыру принциптері.
Несиелер - 4
-
Емдік физикалық факторлар
Курорттық және физиотерапияның негіздері, физикалық медицинаның емдік факторлары мен курорттық потенциалдың адам ағзасына әсері. Табиғи көздерді пайдалану ерекшеліктері.
Несиелер - 5
-
Денсаулық жағдайын клиникалық бағалау және мейіргер ісінің негіздері
Пәннен өту кезінде білім алушылар пациенттерге күтім жасау теориясы мен дағдыларын қалыптастыру негіздерін меңгереді; студенттердің мейірбикенің кәсіби шеберлігін игеруі. Науқастың функционалдық жағдайын бағалау науқасты тексеру. Қауіпсіз фармакотерапия. Мейірбике ісінің негізгі клиникалық манипуляциялары. Антропометриялық өлшемдер. Науқасты қауіпсіз жылжыту. Мейірбикелік күтімдегі эргономика. Науқастардың негізгі гигиенасы. Сұйықтық балансы, тамақтану. Негізгі жараны күту және таңу. Мейірбикелік құжаттама. Кәсіби байланыс. Пациенттерді оқыту.
Несиелер - 4
-
Дәлелді медицина негіздері
Пәннен өту кезінде білім алушылар ТМД және Қазақстан елдерінің клиникалық практикасында дәлелді медицинаны (ДМ), ДМ дамытудың әлемдік тәжірибесін, ДМ-дегі ғылыми зерттеулердің иерархиясын зерделейді. Аурулардың таралуын, олардың жиілігі мен құрылымын бағалауға баса назар аудара отырып, денсаулықтың статистикалық көрсеткіштері.
Несиелер - 3
-
Биомеханика
Пәннен өту кезінде білім алушылар адамның қимыл-қозғалыс техникасының биомеханикалық негіздерін, эрготерапияның биомеханикалық негіздерін, қозғалыс әрекеттерінің негізгі фазалары мен кинематикалық сипаттамаларын зерделейді. Жаттығу кезінде кинетикалық және потенциалдық энергия туралы түсінік. Шаршаудың түрлері мен ерекшеліктері.
Несиелер - 3
-
Емдік дене шынықтыру
Ауруханада, емханада, емдеу-дене шынықтыру емханасында, оңалту орталығында емдік дене шынықтыру жұмыстарын ұйымдастыру мәселелері. Физиотерапияның құралдары мен формалары. Физиотерапияны білу эрготерапевтке өзінің кәсіби қызметі барысында пациентпен тиімдірек жұмыс істеу үшін жаңа әдістерді әзірлеуге немесе барларын жақсартуға мүмкіндік береді.
Несиелер - 5
-
Эрготерапиядағы неврология негіздері
Негізгі неврологиялық ауруларды диагностикалау, емдеу және оңалтудың жалпы принциптері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Жүйке жүйесінің ауруларына арналған эрготерапияның ерекшеліктері.
Несиелер - 5
-
Эрготерапиядағы инновациялық технологиялар
Эрготерапиясында инновациялық технологияларды қолдану. Қолдардың функционалдық шектелуі кезіндегі әдістері, ересектер мен балаларда.Таубе әдісі, айна терапиясы, сенсорлық интеграция, робототехника.
Несиелер - 5
-
Ішкі аурулар пропедевтикасы
Пәннен өту кезінде білім алушылар пациентті зерттеу әдістерін және ішкі аурулар ауруларының синдромдық диагностикасын зерделейді. Науқасты физикалық тексеру дағдыларын, диагностика принциптері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыруға үйрету.
Несиелер - 3
-
Эрготерапевт практикасындағы пациенттің қауіпсіздігі
Эрготерапиясындағы пациент қауіпсіздігінің негізгі принциптері, халықаралық стандарттарға сәйкес медициналық персонал мен пациенттердің құқықтары мен міндеттері. Қауіпсіз көтеру, жылжыту, науқасты тамақтандыру және науқасты күту принциптері. Пациенттер мен олардың туыстары үшін қауіпсіздік қағидаларына оқыту. Қауіпсіз медициналық ортаның сақталуын бақылау.
Несиелер - 3
-
Геронтология және педиатриядағы эрготерапия негіздері
Геронтология мен педиатрияда әртүрлі ауруларды емдеу, реабилитациялау және алдын алу үшін эрготерапиясын қолданудың теориялық негіздері мен әдістерін зерттейтін ғылыми-практикалық пән. Пән эрготерапиясының негізгі принциптерін, әдістерін және құралдарын зерттейді.
Несиелер - 5
-
Массаж негіздері
Массаж негіздерімен танысу және әртүрлі ауруларда қолданылатын массаждың негізгі әдістері мен әдістерін үйрету.
Несиелер - 5
-
Механотерапия
Пән науқастың функционалдық бейімделуін арттыру үшін буындардың, жекелеген бұлшықеттердің және олардың топтарының қозғалғыштығын жақсарту мақсатында арнайы құралдардың (аппараттар, тренажерлер) көмегімен емдік, профилактикалық және қалпына келтіру жаттығуларының кешенін зерделеуге бағытталған.
Несиелер - 5
-
Үй жағдайындағы эрготерапия
Үйде науқастардың белсенділігін қалпына келтіру үшін жаттығуларды қолдану. Өз бетінше өмір сүру (киіну, тамақтану, дәретханаға бару және т.б.) мүмкіндігін барынша дамыту (абилитация) немесе қалпына келтіру (оңалту).
Несиелер - 5
-
Анатомия
Пәннен өту кезінде студенттер организмнің әртүрлі жүйелерінің құрылымы мен қызметін, жасушалардың, ұлпалар мен мүшелердің құрылымдық ұйымы негізінде ағзаның дамуы мен тіршілік әрекетінің заңдылықтарын, адамның анатомиялық құрылымын және органдар мен жүйелердің жұмысын зерттейді.
Несиелер - 3
-
Патофизиология
Пәннен өту кезінде студенттер патологиялық процестердің пайда болу, даму және нәтиже заңдылықтарын; организмнің әртүрлі патологиялық жағдайларындағы физиологиялық функциялардың динамикалық өзгеруінің ерекшеліктері мен сипатын зерттейді.
Несиелер - 3
-
Эрготерапия негіздері
Пәннен өту кезінде білім алушылар адамның физикалық шектеулерін ескере отырып, оның күнделікті қызметін қалпына келтіруге бағытталған эрготерапиялық іс-шаралардың негіздерін зерттейді (МҚЖБ пациентін бағалау, когнитивті функциялардың бұзылуы, диспраксия), эрготерапияның негізгі принциптерін, әдістері мен құралдарын қарастырады.
Несиелер - 5
-
Медициналық психология
Психикалық құбылыстарды олардың аурулармен байланысы тұрғысынан зерттейді. Клиникалық психология саласы. Клиникалық психологияның психотерапиялық әдістері: кеңес беру, жеке психотерапия, отбасылық психотерапия, отбасылық кеңес беру және физикалық денсаулықтың бұзылуымен байланысты психологиялық проблемалары бар адамдарға қолдау көрсетудің әртүрлі формалары.
Несиелер - 5
-
Медициналық алғашқы көмек
Пәннен өту кезінде білім алушылар дәрігерге дейінгі көмек, Алғашқы медициналық көмек көрсету негіздерін, өмірге қауіп төндіретін жағдайларда диагностика мен көмек көрсетуді зерделейді.
Несиелер - 4
-
Педиатрия негіздері
Пән балалар жасындағы ауруларды диагностикалаудың, емдеудің және алдын алудың негізгі әдістерін зерделеуге, балалар мен жасөспірімдердің салауатты өмір салтын насихаттауға бағытталған.
Несиелер - 3
-
Ішкі аурулар негіздері
Пән этиологияны, патогенезді, клиникалық көріністерді, диагностикалық тексеруді және ішкі ағзалардың ауруларын емдеуді зерттеуге бағытталған.
Несиелер - 3
-
Церебральды сал ауруына арналған кәсіптік терапия
Церебральды сал ауруы бар балалардағы эрготерапевтикалық әдістердің ерекшеліктері. Церебральды сал ауруымен ауыратын науқастарды емдеуге арналған жаттығуларды қолдану және асқынулардың алдын алу. Жаттығуларды жеке таңдау.
Несиелер - 5
-
Инсульттан кейінгі науқастарға арналған эрготерапия
Эрготерапияның мақсаты, міндеттері, көрсеткіштері, қарсы көрсеткіштері, әсер ету механизмі. Түрлі ауруларға қолданылатын негізгі әдістер мен тәсілдер. Инсульттан кейінгі науқастарды емдеу және асқынулардың алдын алу үшін жаттығуларды қолдану. Жаттығуларды жеке таңдау.
Несиелер - 5
-
Эрготерапиядағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және әдістері
Оңалту мекемелерінің қызметінің нормативтік-құқықтық базасы. Медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі және міндетті медициналық сақтандыру жағдайында оңалту мекемелерінің қызметі. Эрготерапиясындағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру негіздері мен әдістері, ғылыми зерттеу этикасы, басылымдарды дайындау.
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік гигиена негіздері
Пәннен өту кезінде білім алушылар әртүрлі жас кезеңдерінде ағзаның жұмыс істеуінің гигиеналық ерекшеліктерін, еңбек және демалыс жағдайларының режимін, ұтымды тамақтануды, дене күтімі ережелерін сақтауды, гигиеналық құралдарды қолдануды және тағы басқаларды зерттейді.
Несиелер - 3
-
Фармакология негіздері
Пәннен өту кезінде білім алушылар дәрілік заттардың Фармакодинамикасы мен фармакокинетикасының жалпы заңдылықтары туралы түсінік алады. Кәсіби терапевт тәжірибесінде дәрілік заттарды қолдану дағдылары мен дағдыларын үйрену.
Несиелер - 3
-
Физиология
Пәннен өту кезінде білім алушылар адамның құрылымы мен дамуының физиологиялық, жас-жыныстық және жеке ерекшеліктерін, реттеу механизмдерін, ағзаның тіршілік әрекетінің заңдылықтарын және оның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін зерттейді. Негізгі жүйелер мен органдарды реттеу.
Несиелер - 3
-
Травматология және ортопедия негіздері
Пән жарақат түрлерін, травматологияның негізгі ұғымдарын, балалар мен ересектердегі тірек-қимыл аппаратын диагностикалау мен емдеудің жалпы принциптерін, протездеуден кейінгі пациенттердің ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.
Несиелер - 3
-
Эрготерапия және неврологиялық практикадағы мануалдық терапия
Медициналық оңалтудың негіздері, терапевтік тәжірибеде әртүрлі аурулар кезінде қолданылатын оңалту шараларының негізгі әдістері, Қазақстан Республикасының емдеу мекемелеріндегі оңалту процесін реттеу және ұйымдастыру принциптері. Қолмен терапия. Мақсаттары, міндеттері, көрсеткіштері, қарсы көрсеткіштері, әсер ету механизмі. Түрлі ауруларға қолданылатын негізгі әдістер мен тәсілдер,
Несиелер - 5
-
Пациенттердің әлеуметтік бейімделуі
Пациенттерді әлеуметтік-тұрмыстық бейімдеу жүйесі, қағидаттары, пациенттерді әлеуметтік-тұрмыстық бейімдеу бойынша жұмысты ұйымдастырудың халықаралық тәжірибесі, сондай-ақ әлеуметтік-тұрмыстық бейімдеу әдістері мен құралдары қарастырылады.
Несиелер - 5
-
Патанатомия
Пәннен өту кезінде студенттер аурудың бастапқы кезеңдерінде, оның дамуы кезінде, соңғы және қайтымсыз жағдайларға немесе қалпына келтіруге дейін пайда болатын құрылымдық бұзылуларды, аурудың морфогенезін, аурудың әдеттегі ағымынан ауытқуын, аурудың асқынулары мен нәтижелерін міндетті түрде ашады.себептері, этиологиясы, патогенезі.
Несиелер - 3
-
Инерефлекстік терапия негіздері
Дәстүрлі медицина әдістері. Шығыс медицинасының қысқаша мазмұны. Акупунктураның мақсаттары, міндеттері, көрсеткіштері, қарсы көрсеткіштері, әсер ету механизмі. Түрлі ауруларға қолданылатын негізгі әдістер мен тәсілдер.
Несиелер - 5
-
Өмір сүру мен деңсаулықтың қызмет етуінің шектеулерінің халықаралық жіктемесі (КХС)
Пәннен өту кезінде білім алушылар ҚХС критерийлерін, осы критерийлер негізінде жүргізілетін биоәлеуметтік функциялардың бұзылуын бағалауды зерделейді. ҚХС критерийлері негізінде оңалту диагнозын қою.
Несиелер - 4
-
Оқу және кәсіптік қызметке кіріспе
Университеттің академиялық саясатымен таныстыру. Академиялық адалдық қағидаларын (жауапкершілік, адалдық, ашықтық және т.б.) және бұзушылық түрлерін (алдау, плагиат, жалғандық және т.б.) білу. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл негіздері және қаржылық сауаттылық кез келген маманның білім деңгейінің ажырамас қажеттілігі болып табылады, студенттердің қоғамдық санасын қалыптастыруға ықпал етеді.
Несиелер - 5
-
Эрготерапия теория негізі және концепциясы
Эрготерапия әртүрлі тұжырымдамалары, оны дамытудың халықаралық тәжірибесі, ағзаның функциялары мен құрылымдарының бұзылуын бағалау әдістері, функциялар мен күнделікті өмірге қатысуды шектеу, оңалту процесінің нәтижесіне әсер ететін қоршаған орта факторлары мен жеке факторлар, бұзылған функцияларды жеңілдету үшін қажетті факторлар (техникалық құралдар, ассистивті технологиялар, Ақпараттық технологиялар) қарастырылады.
Несиелер - 5
-
Эргономика және өмірлік дағдылар
Пән еңбек өнімділігінің өсуіне және денсаулықты нығайтуға ықпал ететін оңтайлы жағдайлар жасау мақсатында тұрмыстық жағдайлар мен еңбек процестерін зерттеуге бағытталған.
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫНДАҒЫ ҚҰЗЫРЕТТЕР: дәрігердің кәсіби қызметінің әртүрлі түрлерінде жаратылыстану (әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық), медициналық-биологиялық және клиникалық ғылымдар саласындағы білімді пайдалану.
- ТҰЛҒАЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ ДАМУЫ: үздіксіз жеке және кәсіби өсуді қолдау, өмір бойы өзін-өзі бағалау және оқыту негізінде медициналық қызмет көрсету сапасын үнемі жақсарту үшін қажетті қасиеттерді көрсету.
- КОММУНИКАТИВТІК ДАҒДЫЛАР: пациенттермен, әріптестермен, мультидисциплинарлық команда мүшелерімен, пациенттердің туыстарымен, оңалтудың барлық кезеңдерінде пациентке медициналық және әлеуметтік көмек көрсететін персоналмен және/немесе адамдармен, халықтың әртүрлі әлеуметтік топтарының өкілдерімен қарым-қатынас жасау дағдыларын,командада жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, ымыраға келу, өз пікірін басқалармен келісу дағдыларын көрсету ұжымның, мультидисциплинарлық топ мүшелерінің пікірі жаңа шешімдерді ұсыну дағдыларын көрсету.
- ҰЙЫМДЫҚ-БАСҚАРУШЫЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТІ: мультидисциплинарлық команданың жұмысын, оқыту ортасын және медициналық көмек көрсету жүйесін жақсартатын көшбасшылық қасиеттерді көрсету.
- ПАЦИЕНТТЕРГЕ КЕҢЕС БЕРУ: шағымдарды және өмір мен аурудың толық тарихын жинауды, пациентті қарауды, қызмет етудің халықаралық жіктемесіне, өзіне-өзі қызмет көрсету дағдыларына және қоршаған ортаның тіршілік әрекетіне әсеріне сәйкес пациенттің функционалдық қабілеттерін кешенді бағалауды, оңалту әлеуетін, оңалту мақсаттарын, эрготерапияның әдістері мен құралдарын тағайындауды және таңдауды жүргізу.
- КЛИНИКАЛЫҚ БЕЛГІЛЕРДІ БАҒАЛАУ: ағзаның функциялары мен құрылымдары бұзылған және белсенділігі мен күнделікті өмірге қатысуы шектелген пациенттердің жай-күйіне, қоршаған орта факторларына және оңалту процесінің нәтижесіне әсер ететін жеке факторларға бағалау жүргізу, осы бұзылыстар мен тіршілік әрекетінің шектеулерінің, физикалық және психомоторлық дамудағы ауытқулардың айқындылық дәрежесін айқындау, қызмет етудің халықаралық жіктемесін ескере отырып, оңалту диагнозын қою үшін зерттеу нәтижелерін түсіндіру.
- ШҰҒЫЛ МЕДИЦИНАЛЫҚ КӨМЕК КӨРСЕТУ: өмірге қауіп төндіретін жағдайларда, сондай-ақ халыққа төтенше жағдайларда, эпидемиялар мен жаппай бұзу ошақтарында әртүрлі жастағы пациенттерге дәрігерге дейінгі көмек көрсету.
- ЕМДЕУ: эрготерапияны қолдана отырып, медициналық оңалтудың жеке бағдарламасын (МОЖБ) қалыптастыру және жүзеге асыру, МОЖБ шеңберінде іске асырылған оңалту іс-шараларының тиімділігін бағалау; эрготерапия әдістерін қолдану кезінде еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау техникасының талаптарын орындау және пациенттердің қауіпсіздігі қағидаттарының, ҚР санитариялық қағидалары мен нормаларының эрготерапия жүргізілетін орындарға қойылатын талаптарының сақталуын бақылау.
- МЕДИЦИНАЛЫҚ МАНИПУЛЯЦИЯЛАР ЖҮРГІЗУ: FIM функционалдық тәуелсіздік шкаласы бойынша функционалдық тестілеуді жүргізу; пациенттермен күнделікті өмір сүру дағдыларын орындау бойынша, оның ішінде аппараттық емес (қолмен) сенсорлық ынталандырудың (тактильді, температуралық, проприоцептивтік, ольфакторлық, визуалды, аудиалдық, аралас және басқалардың)әртүрлі әдістерін пайдалана отырып сабақтар өткізу; қоршаған орта факторларын кедергі тұрғысынан зерттеңіз және эргономиканы түзету бойынша ұсыныстар жасаңыз; адам ағзасының тіршілік әрекеті, функциялары мен құрылымдарының бұзылуы бар пациенттер үшін техникалық оңалту құралдары мен ассистивтік технологияларға қажеттілікті анықтау және оларды пайдалануға үйрету.
- ЭТИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ҚҰҚЫҚТЫҚ ҚАҒИДАЛАРДЫ ҚОЛДАНУ: дәрігерлік этика ережелері, құпия ақпаратпен жұмыс істеу бойынша заңдар мен нормативтік құқықтық актілер; дәрігерлік құпияны сақтау.
- ПАЦИЕНТ АУРУЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЖӘНЕ ӘЛЕУМЕТТІК АСПЕКТІЛЕРІН БАҒАЛАУ: пациенттердің денсаулығы мен өмір сапасына әсер ететін психологиялық және әлеуметтік факторларды ескеру, әртүрлі жағдайлар мен аурулар кезінде әртүрлі жастағы пациенттерге психоэмоционалдық қолдау көрсету.
- АҚПАРАТ ПЕН АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ТИІМДІ ПАЙДАЛАНУ: пациенттердің медициналық құжаттамасының деректерін талдау және мониторингілеу және ұсынылатын медициналық қызметтердің сапасын жақсарту үшін практикалық қызметте ақпараттық және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану.
- ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУЛЕР ЖҮРГІЗУ ДАҒДЫЛАРЫ: ақпараттық деректер базасында ақпаратты тиімді іздеуді жүзеге асыру, ғылыми деректерге талдау жүргізу және зерттеу және талдау тәсілін көрсету. Пациенттердің денсаулығына байланысты ғылыми зерттеулерге негізделген деректерді бағалау және ассимиляциялау.
- САЛАУАТТЫ ӨМІР САЛТЫН НАСИХАТТАУ: жарақаттардың, аурулардың және (немесе) жағдайлардың салдарынан құрылымдары, функциялары бұзылған және белсенділігі мен қатысуы шектелген пациенттердің күнделікті қызметінің эргономикасы бойынша ұсынымдарды қоса алғанда, салауатты өмір салтын, санитарлық-гигиеналық ағартудың алдын алу және насихаттау жөніндегі іс-шараларды жүзеге асыру және олардың тиімділігін бағалау.