6B06138 Ақпараттық жүйелер в Halyqtar dostyǵy
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ақпараттық өңдеудің тиімді әдістерін меңгерген және алған білімдерін ақпараттық жүйелер саласында қолдана алатын, тәжірибелік және көшбасшылық қасиеттерге ие, жоғары білімді мамандарға қойылатын қазіргі заманғы талаптарға сай келетін білікті мамандарды дайындау. Білім негізінде ғылымның, индустрияның, техниканың өзекті бағыттары үшін еңбек нарығында тұрақты, құзыретті, мобильді IT-мамандарды оқытып даярлайды.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B057 Ақпараттық технологиялар
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 6B061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Алгоритмизация және бағдарламалау тілдері
Алгоритмдер туралы түсініктерді, әдістерін, алгоритмдердің түрлерін, оларды өңдеу принциптерін және олардың бағдарламалық жасақтамасын талдайды. Динамикалық құрылымын, бағдарламалау стилі мен технологиясын, бағдарламалау сапасының көрсеткіштерін, бағдарламаны қалыптастыру, сынау тәсілдерін түсінуді қамтамасыздандыру. Қажетті технологиялық қасиеттерді қамтамасыз етудің негізгі әдістері, бағдарламалық жасақтаманың пайдаланушы интерфейстерін жобалау принциптерін зерделеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физика
Классикалық, қазіргі физиканың негізгі физикалық құбылыстары мен заңдылықтарын зерттеу; механиканың, молекулалық физиканың, электрдің, магнетизмнің, термодинамиканың және статистикалық физиканың негізгі ұғымдары, заңдылықтары мен модельдері туралы түсініктерді қалыптастыру; механика, молекулалық физика және термодинамика, электрика бойынша жалпыланған типтік физикалық есептерді шешу үшін теориялық білімді қолдану дағдылары мен іскерлігін қалыптастыру; өлшеу аспаптарымен жұмыс істеуге; физикалық және физикалық физикалық эксперимент нәтижелерін есептеу, талдау және өңдеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторларын зерттейді. Студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымын, әлеуметтік және азаматтық мәдениетін қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлыққа деген саналы азаматтық ұстанымын айқындайды, осы құбылысқа қарсы тұрудың адамгершілік санасының құндылықтарын жүзеге асырады, өмірдегі сыбайлас жемқорлық құбылыстарына сыни талдау жасау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәнді оқытудың негізгі мақсаты: қазіргі заманғы ғылыми әдістер мен теориялық тұжырымдамалар туралы теориялық білімді қалыптастыру, ғылыми зерттеулердің әдіснамасын меңгерген жан-жақты білімді зерттеушіні қалыптастыру, ғылыми-зерттеу жұмысының әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, зерттелетін тақырыптардың өзектілігі мен жаңашылдығын анықтау, дағдыларын қалыптастыру, ғылыми таным мен зерттеу әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік негіздері
Пәнді оқытудың негізгі мақсаты: кәсіпкерлік қызметті жүргізу үшін қажетті нормативтік құжаттарды, заңдар мен заңға тәуелді актілерді зерттеу, бизнесті ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыру, іскерлік қарым-қатынасты, кәсіпкерлік этиканы қалыптастыру, персоналмен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, бәсекелестік орта жағдайында өндірістік - шаруашылық және қаржылық - талдамалық қызметті ұйымдастыру және жүргізу үшін қажетті қабілеттерді меңгеру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және құқық негіздері
Пәннің мақсаты – құқық және құқықтық қатынастардың негізгі түсініктерін, еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықтағы өкілдіктер мен құзыреттерді, сонымен қатар экономика саласындағы теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыру. Студенттерде экономикалық заңдылықтар, нарықтық экономиканың дамуындағы әртүрлі тенденцияларды тудыратын себептер, сонымен қатар оны реттеудің маңызды механизмдері туралы түсінік болуы керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пән экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері саласындағы білімді қалыптастырады. Экологиялық және қауіпсіздік мәселелері басымдық ретінде қарастырылатын күнделікті және кәсіби қызмет, құндылық бағдарлар саласындағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін оларды пайдалануға баса назар аударады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Алгебра және геометрия
Алгебра және геометрия пәнінің негізгі ұғымдарын және оның әртүрлі салаларда қолданылуын білу; Алгебра және геометрия пәнінің заңдарын, теорияларын, сонымен қатар оларды қолданып нақты есептердің шешу әдістерін меңгеру; есептердің шешімін іздестіру кезінде қазіргі кездегі есептеу техникасын пайдаланып, сандық әдістерді қолдану; сапалы математикалық зерттеулерді іске асыру; жүргізілген математикалық талдау нәтижесінде практикалық ұсыныстар беру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жоғары математика
Студенттерді курстың бағдарламасына кіретін математиканың негізгі бөлімдерінің теориялық білімдерімен және негізгі практикалық математикалық әдістерін талдау; студенттердің жоғары математикалық мәдениетті меңгеру; студенттердің практикалық қызметте математикалық әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыру; студенттерді математикалық есептеулерді қамтитын өз мамандығы бойынша ақпарат ағымында бағдарлауға үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Компьютерлік сызба
Компьютерлік графика, үш өлшемді графика объектілерін жобалау, құру саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Компьютерлік графиканың теориялық негіздерін үйрену. Растрлық (пиксельдік) графика, векторлық графика, фракталдық графика, үш өлшемді (3D) графика, суреттерді сүзу, кеңістіктегі өзгерістер, графикалық ақпарат сызбаларын орындау заңдары мен ережелерін, ақпаратты графикалық ұсыну негіздерін, геометриялық объектілерді графикалық модельдеу әдістерін, дизайн құжаттамасын әзірлеу және жобалау ережелерін, құбылыстар мен процестердің графикалық модельдерін зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау
Математиканың функцияларды дифференциалдық және интегралдық есептеулер әдістерін зерттеу. Технологиялық мәселелерде математикалық зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Логикалық ойлауды, кеңістіктік қиялды дамыту. Бір айнымалы функциялардың туындысын есептеп талдау, функцияларды зерттеуге қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Тұлғааралық, әлеуметтік, мәдениаралық қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде когнитивті және коммуникативтік іс-әрекет қарастырылады. Пікірталастарда этикалық, мәдени, әлеуметтік-маңызды нормаларды талқылау дағдыларын қалыптастыру, командада жұмыс істеу қабілеті, ұжымда өзара іс-қимыл, икемділік, креативтілік. Мәтін ақпаратын интерпретациялаудың практикалық дағдыларын дамыту, қарым-қатынастың әр түрлі салаларында олардың стильдік, жанрлық ерекшелігін түсіндіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жүйелік бағдарламалау
Жүйелік бағдарламалау, Windows/ Linux қосымшаларын өңдеу саласындағы қазіргі заманғы жетістіктері мен ерекшеліктерін қарастыру. Жүйелік бағдарламалау негіздерін, файлдық жүйені, процестерді, асинхронды енгізу-шығаруды басқару қосымшаларын құру технологияларын меңгеру. Win32/64 /Linux функцияларын пайдалана отырып, Жүйелік бағдарламалау мәселелерін қамтитын бағдарламалар мен жобаларды әзірлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік модельдеу негіздері
Компьютерлік модельдеу негіздерін үйрену. Ғылым мен техниканың әртүрлі салаларында объектілердің, процестердің және құбылыстардың математикалық және компьютерлік модельдерін жасау, құру және визуализациялау әдістері мен құралдарын таңдауды қолдануды үйрену. Модельдер мен олардың жіктелуі, сондай-ақ модельдеу ұғымдарын игеру, белгілі бір қолданбалы есепті шешудің қолайлы әдісін таңдау және оны компьютерлік модельдеуге қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Кәсіби қызметте бағдарламамен қарастырылған тақырыптарға қатысты шет тілінде сөйлеу қатынастарын, сөйлеу констекстерде грамматикалық, лексикалық және құрылымдықты қолдану. Халықаралық байланыстар және олардың заманауы мамандардың өміріндегі ролі. Кездесулер, келісім-шарттар, телефондық сөйлесулер. Келіссөздер, кәсіби дебаттар, презентациялар, конференциялар. Іскери келіссөздер (түйіндемелер; ілеспе хаттар; ұсыныс хаттар; рекламация, өтініш, ақпаратты сұрау, запрос информации, растау-хаттарын рәсмдеуді үйрену.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Компьютерлік графиканың әдістері
Есептеу кешендерінің көмегімен бейнелерді жасау мен оларды өңдеу құралдары мен әдістерін зерттеу. Компьютердегі ақпаратты графикалық бейнелеудің негізгі ұғымдарымен танысу. Ақпараттық, жобалау-конструкторлық, коммуникативтік және компьютердегі графикамен жұмыс істеу принциптерін, компьютердегі графикалық ақпаратты ұсынудың негізгі модельдерін игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
С++ тілінде бағдарламалау
C++ тілінің базалық құралдарын меңгеру. Басқару инструкциялары мен конструкцияларын түсіну. Функциялар, рекурсия, массивтер, структуралар, айнымалылар жəне өрнектер, сондай ақ С ++ тілінде қазіргі тілдерде болатын барлық басқару операторларын қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Телекоммуникацияда және байланыс жүйелерінде ақпараттық технологиялар
Компьютерлік жүйелер мен қазіргі заманғы техникалық электрондық байланыс құралдары негізінде телефон желілері, спутниктік байланыс және т.б. арқылы мәліметтерді қашықтан жеткізуге қатысты жалпы ұғымды меңгеру. Телекоммуникация саласында ақпараттық жүйесін құру. Ақпаратты программалық қамсыздандыру, телекоммуникация саласында ақпараттық технологияларды пайдалану. Телекоммуникация саласында ақпараттық технологияларды пайдалану және ақпараттық жүйе құру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Интегралдық теңдеулер
Кейбір бірінші ретті интегралданатын теңдеулерді үйрену. Интегралдық теңдеулердің негізгі класстарын үйрену, тізбектей жуықтау әдісін білу. Интегралдық теңдеулер туындаған және симметриялық ядролармен интегралдық теңдеулерді оқу. Фредгольм теоремасын, студенттерді әртүрлі құбылыстарды модельдеу кезінде туындайтын негізгі мәселелерді шешу. Мүмкіндік беретін қажетті интегралдық теңдеулерде есептер шығару.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу құралдары
Бағдарламалық жасақтаманы әзірлеуде зерттеудің тәсілдерін игеру. Желілерде қолданбаларды басқаратын негізгі жүйелік бағдарламалық құралды жасау. Жүйелік қолданбаларды тұтынушылардың қанағаттануын жақсарту үшін қосымша бағдарламалық құралды әзірлеуді реттеу. Бағдарламалық жасақтаманы әзірлеуде жаңа аппараттық құралдарды, бағдарламалық жүйелерді жобалауды қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың негізгі ұғымдары мен заңдылықтарын және олардың түрлі салаларда қолдануын зерттеу. Нақтылы есептерді шешу тәсілдері мен әдістерін меңгеру. Табиғи процестердің математикалық модельдерін түзе және түзілген модельді сынақтау тәсілдерін таңдай білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компьютерлік жүйелердің архитектурасы
Есептеуіш техника құралдарының құрылу принциптері және әр түрлі ЭЕМ кластарының негізгі ерекшеліктерін үйретеді. Микропроцессорлық жүйе, архитектура және дербес компьютердің жұмыс істеу принциптерін оқу, бағдарламалық құралдармен компьютерді тексеруді игереді. Есептеуіш техниканың негіздерінің бағыттарымен танысып, процессордың қызмет ету циклін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Web-дизайн
HTML тілінде құжат құрылымы және оны құру технологиясын көрсету, интернетте файлдарды, каталогтарды және байланыс беттерін құруды үйрену. Интернетте веб-сайтты ашу. Интернетке қосылу алгоритмдері, хаттамалар. Компьютерлік графикалық технологияларды пайдалана отырып беттер құрастыру. Web-беттердің логикалық құрылымын жобалау; ақпаратты ұсынудың ең қолайлы шешімдерін ойластыру; веб-жобаның көркемдік дизайнымен айналыса алу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Web- бағдарламалау технологиясы
Заманауи веб-қосымшаларды әзірлеу технологияларының теориялық және практикалық аспектілерін, соның ішінде HTML, CSS және JavaScript және PHP негізіндегі клиенттік және серверлік веб-әзірлеудің жаңа мүмкіндіктерін зерттеу; веб-қосымшаларды әзірлеу, технологияны мазмұнды басқару жүйелері арқылы интернет-қосымшаларды құрудың, жөндеудің және орналастырудың практикалық дағдыларын меңгеру, веб-сайтты серверге орналастыру, Web-сайттарды қолдау және сүйемелдеу технологияларын пайдалана алу. Интернет желісінде жылжыту үшін Web-сайтты оңтайландыру жолдарын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Cұлбатехника
Цифрлық схемаларды құру негіздерін игеруге және цифрлық құрылғылардың негізгі түйіндерінің жұмыс принципін, заманауи компьютерлерде жиі қолданылатын шағын және орта интеграцияның микросхемаларының функционалдығын, микропроцессорлар мен микропроцессорлық жиынтықтардың құрылымын және ұйымдастырылуын, элементтердің шартты графикалық белгілерін, компьютерлік технологияның даму тенденциялары мен перспективаларын, сондай-ақ бағдарламалау негіздерін білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Деректер қорының жүйелері
ДБ-ны әзірлеу кезеңдері туралы, ДҚБЖ-ны дамытудың перспективалық бағыттары туралы білу; ДБ-ны жобалау, әзірлеу және әкімшілендіру саласында біліктер мен дағдыларды игеру; ДБ-ны құрудың негізгі қағидаттары, дерекқорды басқару жүйелерін меңгеру, ДБ-ны сипаттайтын математикалық модельдер, негізгі компоненттері туралы түсінік қалыптастыру. Деректер базасын іске асыру технологиялары мен әдістерін игеру. Деректерге қол жеткізудің әртүрлі механизмдерін талдау, ODBC, OLEDB арқылы мәліметтер базасын қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
3D модельдеу негіздері
Нысандардың модельдерін және 3D анимация технологиясын құру. 3D модельдеуге арналған бағдарламалардың функционалды ерекшеліктерін, 3D графиканың негізгі бағыттары мен түрлерін, 3D нысандарын құрудың негізгі әдістерін, виртуалды нысандарды модельдеуді, виртуалды әлемді анимациялау әдістерін және виртуалды әлемде нақты графикалық кескіндер мен жарнамаларды жасау әдістерін сипаттау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Автоматтар және тілдер теориясы
Формальды тілдермен байланысты ұғымдарды меңгеру. Иерархиялық модельдеу, имплекацияны терістеу, индикаторлар. Инкапсуляция, формальды тілдер және оларды талдайтын автоматтармен байланысқан негізгі теориялық жобаларды үйрену. Әрбір теориялық материалды жеткілікті сандағы мысалдармен түсіну. Көптеген белгілі алгоритмдермен қатар олардың программа түріндегі жүзеге асыру. Теориялық және практикалық дағдыларын дамыту, формальды тілдермен жұмыс істеу мүмкіндіктерінің шеңберін және ақпаратты өңдеу принциптерін, автоматтар графиктерін синтездеу механизмдерін құрастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік желілер
Интернеттің және басқа компьютерлік желілердің архитектурасын, құрылымын, функцияларын, компоненттері мен модельдерін үйрену. IP адрестеу принциптері мен құрылымы және Ethernet тұжырымдамаларының, бұқаралық ақпарат құралдарының және операцияларының негіздерін пайдалану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Робототехникаға кіріспе
Роботтардың құрылысы, жұмысы және қолдану жолдарын, оған қоса олардың басқару, сезіну мен мәлімет өңдеумен айналысатын саласын үйрену. Автоматтандырылған техникалық жүйелер мен өндірістік үдерістердің ең жаңа техникалық жиынтықталуын әзірлеу мен қолдану жолдарын зерделеу. Роботты бақылаудың бастапқы жүйесін талдау; дайын шешімдер нарығын шолу және байланыссыз басқаруды іске асыру үшін ең қолайлы құрылғыны таңдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық теңдеулер
Дифференциалдық теңдеулер жайлы негізгі ұғымдарды үйрену, дифференциалдық теңдеулердің түрін айырып оларды шешуді үйрену. Математикалық білім-біліктерді (формулаларды, анықтамаларды, теоремаларды, есептерді шешуді және т.б.) тереңдету, дифференциалдық теңдеулер теориясының негізін қалау, басқа пәндерді (дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер, математикалық физиканың теңдеулері, шеттік есептер, дифференциалдық теңдеулерді сандық шешу және т.б.) меңгеру үшін жеткілікті түрде қажетті білім беру, сонымен қатар, олардың ғылыми дүниетанымын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Микропроцессорлық комплекстердің құрылымы
Микропроцессорлық техниканы жобалау әдістерімен, микропроцессорлық бағдарламалау әдістемесін меңгеруге байланысты теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Микропроцессорлық жүйелердің архитектурасын, құрылымын үйрену. Микроконтроллерлік жүйелерді құру принциптері мен қазіргі заманғы жобалау әдістері үйрену. Микропроцессорларды қосу және тестілеуді бағдарламалаудың негізгі схемалары; микроэлектрондық құрылғылардың перспективалық әдістемелерін әзірлеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық логика және дискретті математика
Логикалық функциялар, алгоритмдер, графтар, кодтау теориясының негізгі ұғымдарын меңгеру. Жиындар және оларға қолданылатын амалдарды үйрену. Комбинаторика элементтерін, жиындар теориясының негізін, жалпы алгебраның элементтерін, предикаттар және оларға қолданылатын амалдарды, кодтау теориясының элементтерін қолдана білу. Логикалық формуламен берілген бульдік функциялар үшін ақиқат кестесін құру, предикаттық формулалардың ақиқаттығын анықтай алу, жиындарға арифметикалық амалдарды қолдануды меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ақпараттық жүйелерінің негізі
Жүйелерді құрастырудың әдістері мен модельдерін талдау үйрету. Бағдарламалық жүйелерді автоматтандыру объектісін талдау, модельдеуді және жүйені игеру. Ақпараттық жүйелерді синтездеудің негіздері, макро және микродеңгейлерде есептердің қойылуы мен алгоритмдеу, математикалық модельдерін және ақпаратты кодтауды меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау
Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету, программалық және техникалық әдістер мен құралдарын меңгеру. Ақпаратты қорғау, ақпараттың сыртқа кетуінің, оны ұрлаудың, жоғалтудың, рұқсатсыз жоюдың, өзгертудің, маңызына тимей түрлендірудің, рұқсатсыз көшірмесін жасаудың, бұғаттаудың шараларын жүзеге асыру. Деректерді енгізу, сақтау, өңдеу және тасымалдау үшін қолданылатын ақпарат пен қорлардың тұтастығын, қол жеткізулік оңтайлығын үйрену.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Minor бағдарламасы
Minor қосымша білім беру бағдарламасының мақсаты– білім алушыларға қосымша құзыреттіліктерді қалыптастыру мақсатында анықталған пәндер және (немесе) модульдер және оқу жұмысының басқа да түрлерінің жиынтығын ұсыну.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 15
-
Мультимедиа технологиялары
Компьютерлік графикамен, суреттермен, бейне ақпараттармен, анимациямен, мәтіндермен жұмыс жасауды үйрену. Қазіргі ақпараттық технологиялардағы мультимедиялық технологиялардың рөлі мен орны талдау. Нақты мәселелерді шешуге арналған мультимедиа қосымшаларының қолдану. Оқытуда, өзін-өзі тәрбиелеуде, жарнамада, бұқаралық ақпарат құралдарында мультимедияны пайдалануды меңгеру. World Wide Web гипермәтін жүйесіндегі Мультимедиа. Интеграцияланған ақпараттық жүйелерді құруда мультимедиялық технологияларды қолданудың заманауи тенденцияларын үйрену.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағдарламалық қамтаманы модельдеу және талдау
CASE бағдарламалық инженериясы мен бағдарламаларды жобалау жолдарын түсіну. Құралдардың жіктелуі мен тағайындалуы, қазіргі CASE құралдарының даму бағыттарын қарастыру, жобалаудың қазіргі заманғы құралдарының әдіснамалық және технологиялық негізін үйрену. Кәсіпорындарды басқарудың ақпараттық жүйелерін құру және әзірлеу кезінде CASE-құралдарын қолдана алу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Python тілінде бағдарламалау
Оқу процесінде және кәсіби салада практикалық қолдануға жеткілікті идеология мен объектіге бағытталған бағдарламалаудың негізгі аспектілері туралы түсінік қалыптастыру. Объектіге бағытталған Python бағдарламалау тілі элементтерін, стандартты модульдер кітапханалары және бағдарламалық жүйелерді дамыту принциптері оқыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бағдарламалау теориясы мен технологиясы
Заманауи бағдарламалау технологиялары құру , бағдарламалау тілдерін жіктеу, есептерді алгоритмдеу негіздерімен процесстерін үйренуі. Есептеу техникасында бағдарламаларды құрастыру әдістері мен тәсілдерін игеру. Оқытудың белсенді және интерактивті әдістерінде алған білімдерін іс жүзінде қолданумен жаңа ақпараттық технологиялар, іскер ойындар мен есептерді, инженерлік мәселелерді жылдам шешу қабілеттерін дамыту. Бағдарламаларды жөндеу және сынау әдістерін, сапасының көрсеткіштерін объектіге бағытталған бағдарламалау негіздерін қолдана отырып бағдарламаларды әзірлеуді зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мобильді құрылғылар және технологиялар
«Smart Wardrobe» - мобильді қосымшасының өзектілігін үйрену. Жаңа технологиялар: QR-кодпен жұмыс жасау. «Machine Learning»-жасанды интеллект классын түсіну. Мобильді қосымшаның ақпараттық интерфейсін құру. Мобильді телефондар, коммуникаторлар, смартфондар және тағы да басқа құрылғылар үшін арнайы жасалынатын бағдарламалық қамтаманы иллюстрациялау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандық әдістер
Қазіргі математиканың бөлімі ретінде сандық әдістерді талдау. Күрделі математикалық модельдерді зерттеудегі компьютерге бағытталған сандық әдістердің рөлін, итерациялық әдістер, стационарлық, стационарлық емес әдістер, Якоби әдісі, Гаусс-Зайдель әдістерін үйрену.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мобильді қосымшаларды жобалау
Мобильді қосымшаларды жобалау және әзірлеу саласында бағдарламалау қабілетін, ақпаратты талдау және өңдеудің заманауи аспаптық құралдары негізінде мобильді құрылғыларға арналған қосымшаларды құру дағдысын қалыптастыру. Курста мобильді қосымшаларды әзірлеу, мобильді қосымшаларды жасау үшін заманауи программалау тілдерін қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект және робототехника негіздері
Жасанды интеллектті робототехникада қолдану. Робототехниканы зерттеу механизмдерді, сенсорларды, жетектерді және компьютерлерді пайдалануды қамту. Механикалық манипуляция, локомотив, компьютерлік көру, жасанды интеллект, Fuzzy Logic модельдеулері, нейрондық желілер және олардың Robotics қолданбаларына талдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Интеллектуалды ақпараттық жүйелер
Ақпараттық технологияларды адам қызметінің әртүрлі салаларында қолдану, ақпарат көлемінің өсуі және кез келген жағдайда жедел әрекет ету қажеттілігі туындайтын мәселелердің барабар шешімдерін іздеуді ұйымдастыру. Ақпараттық технологияны интеллектуалдандыру жолын қолдану. Қазіргі заманғы экономикалық–математикалық әдістері мен есептеу техникасын қолдануға негізделген адам қызметінің әртүрлі саласында интеллектуалды ақпараттық жүйелерді жобалау принциптерін, күрделі жүйені талдау және синтездеу концепциясын және әдістемесін қарастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Микропроцессорлық жүйелерді жобалау
Микропроцессорлық жинақ микросхемаларының негізіндегі дәстүрлі микропроцессорлық жүйелердің құрама бөліктерін айырмашылығын табу, олардың құрылым принциптері және жүйе жұмысының ұйымдастырылуын талдау. Әр түрлі практикалық міндеттерді шешуге арналған электрондық жүйелерді жобалау кезінде техникалық шешімдерді табудың негізгі әдістерін баяндау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бағдарламалық жабдықтың архитектурасы
Бағдарламалық қамтамасыз ету, техникалық міндеттерді орындау, атап айтқанда бір немесе бірнеше бағдарламалау тілінде бағдарламалық код жасау, бағдарламалық жасақтаманы тестілеу және сапасын тексеру, компьютерлік техникаға техникалық қызмет көрсету. ЭЕМ-нің автоматты түрде жұмыс істеуін қамтамасыз ететін бағдарламалар мен нұсқауларды қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
JAVA бағдарламалау тілі
Java бағдарламалау тілінің және оны қолданатын жүйелердің қазіргі жай күйін, мүмкіндіктерін игеру. Бағдарламалық жобаларды құру дағдыларын үйрену. Java-да қолданбалы бағдарламаларды әзірлеу тәсілдерін меңгеру. Java тілінде қосымшаларды (апплеттерді) жобалауды әзірлеу. Графикалық интерфейс элементтерін пайдалануды үйрету. Алынған білімді әртүрлі пәндік салаларда Java тілінде қолданбалы бағдарламаларын қолдана білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Киберқауіпсіздік негіздері
Ақпараттық қауіпсіздік жүйелерінде ақпарат теориясын қолдану, ақпарат теориясының негізгі түсініктері, дискретті ақпаратты ұсыну шаралары мен формалары, сандық ақпаратты ұсыну үшін санау жүйелері, ақпаратты беру мәселелері, ақпаратты алфавиттік ұсыну, дискретті ақпаратты кодтау және шифрлау негіздеріне эксперимент жүргізу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару шешімін жобалау
Бағдарды басқару және басқарудың ішкі жүйесі. Басқару режимдері және кіші жүйеге қойылатын талаптар. Бағдарды басқару және бақылаудың кіші жүйесі аппаратурасының түрін таңдау және параметрлерін анықтау. Байланыс кіші жүйесіне қойылатын талаптар. Деректерді басқару және өңдеудің ішкі жүйесі. Басқарудың кіші жүйесін жүйелік жобалау және деректерді өңдеу процесі. Басқару алгоритмдерін анықтау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қолданбалы есептерді модельдеу
Кез келген есептерді немесе күрделі физикалық процестерді, аппараттарды олардың математикалық модельдерін құру. Математикалық модельді құру процесін ұйымдастыру. Қолданбалы есептерді қою және шеше алу, математикалық модельдеудің әдістерін меңгеру. Қолданбалы есептерді шешу процесін құрайтын оқу әрекеттеріндегі математикалық модельдеуді ұйымдастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас деңгейінде мемлекеттік және шет тілдерінде жазбаша және ауызша коммуникацияны қолдану, көп тілді ортадағы проблемаларды шешу үшін кәсіби тілдік білімді қолдана отырып, кәсіби қарым-қатынасты дамыту.
- Экономика және құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіпкерлік этиканы қалыптастыру, кәсіби міндеттерін орындау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, оның мәні мен факторларын қолдана алу.
- Табиғат пен қоғамның бүкіләлемдік-тарихи дамуының негізгі заңдылықтарын, әлеуметтік-экономикалық, әлеуметтік-құқықтық, этикалық, саяси аспектілерді ескере отырып, ақпараттық жүйелер саласындағы мәселелер бойынша шешімдер қабылдау.
- Математика бағыты бойынша алынған теориялық білімді, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдарын кәсіби қызметінде қолдану. Қолданбалы есептерді шешуде заманауи математикалық құралдарды қолдану дағдыларына ие болу, математикалық модельді құру.
- Экология және тіршілік қауіпсіздігі мәдениетін қалыптастыру, кәсіби қызмет саласындағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін оларды пайдалана алу, экологиялық жағдайдан хабардар болу.
- Жасанды интеллект және робототехникалық жүйелер, сұлбатехника мен өнеркәсіптік-зерттеу кешендерін жобалау, құру және диагностикалау саласындағы компьютерлік технологияларды білу.
- Алгоритмдерді және деректерді өңдеу әдістерін қалыптастыру, әр түрлі деңгейдегі тілдерді қолдана отырып бағдарламалау технологияларын меңгеру, программалау ортасы мен құралдарын анықтау.
- Компьютерлік жүйелердің архитектурасын, операциялық жүйелерді және ақпараттық қауіпсіздік негіздерін, киберқауіпсіздік саласын білу. Интеллектуалды ақпараттық жүйелердің желілік инфрақұрылымын жобалау, оларды бағдарламалық қамтамасыз ету.
- Телекоммуникациялық желілер мен жүйелерді жобалау, техникалық, ақпараттық және бағдарламалық қамтамасыз ету. Заманауи технологияларды қолдана отырып, Web-беттерді орындау және Web қосымшаларын жасау, мобильдік қосымшалар жасау. Әртүрлі платформаларда мультимедия және қолданбалы бағдарламалық жасақтаманы орнату және пайдалану.
- Ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу.
- Заманауи бағдарламалау тілдерін және бағдарламалау технологияларын қолдана отырып, түрлі салаларда ақпараттық жүйелер мен бағдарламалаудың негізгі аспектілері туралы түсінік қалыптастыру.
- Бағдарламалық және аппараттық қамтамасыз етудің ақпараттық құралдарын пайдаланып, ақпараттық жүйенің қауіпсіздігі мен деректерді қоғауды басқару. Үлкен деректерді өңдеуді ұйымдастыру, басқару шешімін жобалау. Деректерді талдау, бағдарламалық қамтаманы модельдеу және бағдарламалық құралдарды әзірлеу.
- Ақпараттық жүйелерді құру және енгізу саласында отандық және шетел тәжірибелерін талдау, ақпараттық жүйелерді жобалау мен құруда басқа салалардағы мамандармен өзара әрекеттесу. Қазіргі заманғы ғылыми әдістер мен теориялық тұжырымдамалар туралы теориялық білімді қалыптастыру, ғылыми таным мен зерттеу әдістерін қолдану. Алынған теориялық білімдерін іс-тәжірибеде қолдану.
- Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша оқу модульдерінің көлемін меңгеру дәрежесін, кәсіби құзыреттілігін көрсету. Ішкі және халықаралық еңбек нарығында, даярлық бағытын еркін таңдау мүмкіндігін, бәсекеге қабілеттілігін дәлелдеу.