7M01504 География в Астана халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Магистранттардың тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру дамыту, жалпы мәдени және кәсіби біліктілігін қалыптастыру, дағдыларын дамыту, қазіргі заманғы талаптарға және еліміздегі заңдар мен заңнамаларға сәйкес практикалық қызметінде оларды жүзеге асыру дағдыларын дамыту.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Астана халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M015 География педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби)
Курстың мақсаты - магистранттың шет тілін меңгеруінің алдыңғы білім беру сатысында (бакалавриат) қол жеткізген бастапқы деңгейін арттыру және кәсіби қарым-қатынас жасауға қажетті тілдік және коммуникативтік құзыреттілігін одан әрі дамыту. Курс тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени және кәсіби салаларда қарым-қатынас жасау үшін жеткілікті тілдік және коммуникативтік құзыреттерді қалыптастырады, ақпараттық мәдениетті дамытады, ой-өрісін кеңейтеді және жалпы мәдениетті арттырады, әртүрлі елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына төзімділік пен құрметке тәрбиелейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты-ғылыми зерттеудің негізгі стратегияларын және ғылыми білімді қалыптастырудың тарихи негіздерін түсіндіру. Пән магистрантқа ғылым мен ғылыми білімнің пайда болуы және дамуы туралы тұтас түсінікті тарихи-мәдени контекст негізінде береді. Қарастырылатын тақырыптар: ғылым философиясы және ғылым тарихы, ғылымның дүниетанымдық контексттері, ғылымның эпистемологиялық проблемалары, ғылыми танымның аксиологиясы және праксиологиясы, жеке ғылымдардың философиясы және тарихы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
География ғылымының тарихы, теориясы мен методологиясы
«География ғылымының тарихы, теориясы және әдістемесі» курсының негізгі мақсаты география ғылымы туралы жаратылыстану және әлеуметтік ғылымдардың өзара әрекеттесуінің тұтас жүйесі, оның қазіргі теориялық және әдіснамалық негіздері және қазіргі теориялық мәселелері туралы түсінік беру болып табылады. Курста география ғылымының құрылымы, оның басқа ғылымдармен байланысы, зерттеу нысаны туралы, оның ғылыми көрінісі және географиялық білімді зерттеушілер мен тұтынушылардың қабылдай алатын формада ұсыну мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Курстың мақсаты - жаңа ғылыми басқарушылық парадигмсы - ғылыми басқару заманауи тенденциялары туралы түсінікті қалыптастыру. Курс магистранттарды шетелдік және отандық басқару ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен, басшының жеке басқару концепциясымен, басқарушылық қарым-қатынастың теориялық негіздерімен, негізгі басқару функцияларын жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктерімен, басқару қызметін ұйымдастыру мәселелері мен жетекшінің басқару функцияларымен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеулерді жоспарлау мен ұйымдастыру
Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың білім жүйесі негізінде ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жоспарлаудың, жүргізудің, ресімдеудің негізгі қағидаттары туралы білімдерін қалыптастыруға арналған; ғылымның орны мен рөлі туралы түсініктер беру; магистранттарды дизайнның әртүрлі бағыттарында ғылыми және қолданбалы зерттеулерді дербес жоспарлауға, ұйымдастыруға және іске асыруға, сондай-ақ зерттеу нәтижелерін кәсіби қоғамдастыққа ресімдеуге және ұсынуға дайындау болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Географияны оқыту теориясы мен әдістемесі бойынша зерттеу әдістемесі
«Географияны оқытудың теориясы мен әдістемесі бойынша зерттеу әдістемесі» курсын игерудің негізгі мақсаты география мен географиялық білім берудің даму кезеңдерін қарастыру болып табылады. Курста қоғам дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі география мен білім эволюциясы, географиялық білім жүйесінің әдіснамалық тәсілдерін талдау қарастырылады. Курсты меңгеру география магистр-педагогтарын кәсіби-педагогикалық даярлау үшін қажет.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
География ғылымының заманауи мәселелері
Пән магистранттарды география саласындағы заманауи ғылыми зерттеулердің өзекті мәселелері мен перспективалық бағыттарымен таныстырады. Магистрлерде кеңістік пен уақыттың нақты жағдайларындағы құбылыстар мен процестерді теориялық (әдіснамалық) географиялық зерттеудің негізгі заңдылықтары туралы түсінік қалыптастырады; біртұтас географияның Объектілік-пәндік мәнімен, қазіргі география ғылымының әдіснамасының принциптері мен тәсілдерімен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан Республикасы халқының және еңбек ресурстарының географиясы
Курсты игерудің негізгі мақсаты Қазақстан Республикасының еңбек ресурстарын орналастыруды, олардың құрамы мен пайдалануындағы өңірлік айырмашылықтарды зерделеу болып табылады. Пән магистранттарда өндіргіш күштерді орналастыруды талдау, демографиялық, көші-қон, этникалық процестердің, халықты еңбек нарығына қоныстандыру процестерінің жалпы және аймақтық ерекшеліктерінің әсерін ашу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі сапа менеджменті
Курстың мақсаты - барлық деңгейде білім сапасын басқарудың теориялық білімдерін, зерттеушілік және практикалық дағдыларын қалыптастыру, сапа менеджменті жүйесін, негізгі элементтерін, даму перспективаларын және сапа менеджменті жүйесін жақсартуды түсіну, сапа менеджменті жүйесін әзірлеу және енгізу. Осы курсты оқу нәтижесінде білім алушылар білім беру сапасын басқару тұжырымдамасын, сапаны басқарудың кешенді жүйесін құру қағидаттарын, халықаралық рейтингтер мәнмәтініндегі Қазақстанның білім беру жүйесін, білім беру сапасын халықаралық салғастырмалы зерттеулерді (TIMSS, PISA, PIRLS, ICILS, PIAAC, TALIS), білім беру сапасын бағалаудың ұлттық жүйесін, оның құрылымын, тиімділігін, халықаралық тәжірибені білетін болады халықаралық сапа стандарттарына (БҰҰ, ЮНЕСКО, ЭЫДҰ, ЮНИСЕФ, ДБ, ЕО және т.б.) қол жеткізуді жоспарлау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
География мен табиғатты пайдаланудағы тәуекелді бағалау
«География мен табиғатты пайдаланудағы тәуекелді бағалау» курсын игерудің негізгі мақсаты магистранттарды экологиялық-географиялық тәуекелдің негізгі факторларымен және экологиялық дағдарыстан шығу жолдарымен таныстыру болып табылады. Курс география мен табиғатты пайдаланудағы негізгі қауіп факторларымен таныстырады, адамның табиғи ортамен қауіпсіз және тұрақты өзара іс-қимылын қамтамасыз ету проблемаларын шешуге бағытталған негізгі идеялар мен әдіснамалық тәсілдермен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономикалық өсу және аумақтық даму
Курс аумақтық даму мен экономикалық өсу, осы пәнге қатысты негізгі ұғымдар, теориялар мен модельдер туралы тұтас түсінік береді; аймақтық теңсіздіктердің себептерін талдау, жүргізіліп жатқан аймақтық саясаттың тиімділігін бағалау үшін білім жүйесін қалыптастырады, сонымен қатар магистранттарды әкімшілік, ғылыми және білім беру салалардағы аумақтық жоспарлау мен болжау мәселелерін зерттеуге, оқытушылық және практикалық жұмыстарға дайындайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі басқару технологиялары
Пән білім саласындағы басқару әдістерін зерттеуге бағытталған. Пән магистранттарды білім беруді басқаруда қарастырылатын негізгі тақырыптар, жарық көрген әдебиеттермен, практикалық әдістері және кеңінен қолданылатын принциптерімен таныстырады. Оқыту барысында білім беруді басқарудың құрылымын, туындайтын мәселелерін ерекшелеп, оларды шешу жолдарын үйренеді. Қабылданған шешімнің ұтымдылығын талдауды меңгереді. Қолданылатын әдістерді классификация жасап, ұйымдастырушылық модельдеу жүргізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жоғарғы мектеп педагогикасы
Курстың мақсаты-магистранттарға педагогика мен педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері, жоғары мектепте оқу-тәрбие үрдісін басқару туралы білім беру. Негізгі оқытылатын тақырыптар: жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері, педагогикалық білім беруді дамытудың жалпы методологиялық принциптері мен басым стратегиялары, оқу-тәрбие үрдісінің дәстүрлі және инновациялық технологиялары және жоғары мектеп студенттерінің ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі, педагогикалық шеберлікті жетілдіру және студенттердің кәсіби-тұлғалық өзін-өзі дамуын ұйымдастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Табиғатты пайдалану экономикасы
Курсты игерудің негізгі мақсаты магистранттарда табиғатты пайдаланудың негізгі шаруашылық тетіктері туралы түсінік қалыптастыру, табиғи ресурстарды тиімді пайдаланудың экономикалық негіздерімен танысу болып табылады. Курс тұрақты экономикалық дамуға көшу жағдайында табиғатты пайдалануды экономикалық ынталандыру әдістерінің маңыздылығын көрсетеді, алған білімдерін кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін, оның ішінде қоршаған ортаның ластануы үшін төлемдер мен залалдарды есептеу кезінде қолдануға үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдени география
Курсты игерудің негізгі мақсаты мәдени географияның теориясы мен әдістерін, дүниежүзі елдері мен аймақтарының мәдени-географиялық сипаттамаларын зерделеу, сондай-ақ магистранттардың басқа географиялық пәндерді оқу кезінде алған білім жүйесін іс жүзінде қолдана білу болып табылады. Курста экономикалық-географиялық зерттеулердің негізгі тәсілдері мен әдістері, саяси география және геосаясат, экономиканың негізгі салаларының географиясы, олардың негізгі географиялық заңдылықтары, орналасуы мен даму факторлары туралы теориялық білім қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Рекреациялық география және өлкетану
Курсты игерудің мақсаты рекреациялық география және өлкетану, аумақтық рекреациялық жүйелерді дамыту, туризмді дамыту үшін рекреациялық ресурстардың маңызы, Қазақстан Республикасының рекреациялық әлеуеті туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Курс экономикалық және әлеуметтік география бойынша білімді тереңдетеді және кеңейтеді, рекреациялық география мен өлкетанудың теориялық негіздерімен таныстырады, аумақтың рекреациялық ресурстарын бағалау, рекреациялық география және өлкетану бойынша білімді оқытушылық қызметте пайдалану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физика-географиялық зерттеу технологиялары
Курсты игерудің негізгі мақсаты физика-географиялық зерттеулер технологиялары саласында жүйеленген білім мен дағдыларды қолдануға дайындықты қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: физика-географиялық зерттеулердің педагогикалық технологияларының тұжырымдамалық негіздерін жүйелеуге, физика-географиялық зерттеулер технологияларын пайдалану принциптерін қалыптастыруға; географияны оқытудың педагогикасы мен әдістемесінде физика-географиялық технологиялардың типологиясын қалыптастыруға, белгілі бір аумақта компоненттердің, процестер мен құбылыстардың ерекшеліктерін белгілеуге қабілетті болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Рекреациялық табиғатты пайдаланудың экологиялық мәселелері
Бұл курста магистранттар табиғи-аумақтық жүйелердің жұмыс істеуінің жалпы принциптерін және табиғатты және оның ресурстарын тікелей пайдаланумен немесе оны өзгертетін әсерлермен байланысты адам қызметін жүзеге асыруды игереді. Курс рекреациялық табиғатты пайдаланудың жалпы ұғымдары мен заңдарымен, қоғам дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі адам мен табиғаттың өзара әрекеттесу ерекшеліктерімен, рекреациялық табиғатты пайдаланудың аумақтық және салалық аспектілерімен таныстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Туристік-рекреациялық жүйелерді жобалау
Пәнді оқытудың мақсаты туристік-рекреациялық аймақтар мен объектілердің инновациялық жобаларын әзірлеу, жоспарлау және іске асыру бағдарламалары бойынша білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру болып табылады. Бұл курста туристік-рекреациялық қызмет мәселелері жобалау объектісі ретінде қарастырылады. Жобаларды басқару әдістемесін қарауға, жобаларды ілгерілетуге және іске асыруға байланысты мәселелерді практикалық шешуге ерекше орын беріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Аймақтық геоморфология
Пәнді зоқытудың мақсаты Қазақстан Республикасының рельефі мен рельеф түзуші процестерінің пайда болуы мен даму заңдылықтары туралы білімді игеру; рельеф пен географиялық қабықтың басқа компоненттері, рельеф пен адамның шаруашылық қызметі арасындағы өзара байланысты анықтау болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Урбанизацияланған аймақтардың геоэкоогиялық мәселелері
Пәнді оқытудың мақсаты-урбанизацияланған аумақтардағы геоэкологиялық мәселелердің алуан түрлілігімен танысу және оларды шешудің негізгі дағдыларын игеру. Курс урбанизацияланған аумақтардың даму ерекшеліктерімен, урбанизацияланған аумақтардағы экологиялық проблемалардың негізгі факторларымен, осы проблемаларды шешудің негізгі бағыттарымен және урбанизацияланған аумақтардың экологиялық жағдайын бағалау әдістерімен таныстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектепте және жоғары оқу орнында географиялық білім беруді ұйымдастырудың ерекшеліктері
Курстың мақсаты: мектепте және ЖОО-да географияны оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздерін қалыптастыру, орта және жоғары мектепте география бойынша білім беру процесін ұйымдастырудың әдістемелерімен және технологияларымен таныстыру. Курс ҚР-дағы білім беру жүйесін дамытудың заманауи үрдістерімен; оқытудың, тәрбиелеудің дидактикалық заңдылықтары мен қағидаттарымен; орта және жоғары мектепте география бойынша білім беру процесін ұйымдастырудың әртүрлі тәсілдерімен таныстырады. Географиялық білім беру мақсаттарын құзыреттілік көзқарас тұрғысынан анықтау ерекшеліктерін ашады. География бойынша білім беру процесін жобалаудың ерекшеліктерін, биологияны оқытудың ұйымдастырушылық формаларын қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Табиғат заңдарының жаратылыстану білімдерін пайдалану, сабақтарда және география бойынша сыныптан тыс жұмыстарда пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру, географияны оқытуда рекреациялық, өлкетану және аймақтық аспектілерді қолдану,әртүрлі деңгейдегі оқу орындарында тиімді оқу процесін жүзеге асыру, географияны оқытуда инновациялық компьютерлік және пелагогикалық технологияларды қолдану, географиялық білім берудің ерекшеліктерін құзыреттілік көзқарас тұрғысынан ашу, география бойынша білім беру процесін жобалау ерекшеліктерін анықтау.
- Қоғам мен табиғи ортаның өзара іс-қимылы процесінде проблемалар мен құбылыстарға кешенді жүйелі көзқарас тұрғысынан экономикалық аспектіде табиғатты пайдалану мәселелерін практикалық талдау үшін білімді қолдану; жүргізіліп жатқан өңірлік саясаттың тиімділігін бағалау, өңірлік теңсіздіктердің себептерін талдау, алған білімдерін әкімшілік, ғылыми және білім берудегі аумақтық жоспарлау және болжау проблемаларында зерттеу, оқытушылық және практикалық жұмыста пайдалану.
- Кәсіби мәселелерді шешу үшін әртүрлі көздерден алынған ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын пайдалану, физика-географиялық зерттеулердің педагогикалық технологияларының тұжырымдамалық негіздерін жүйелеу, физика-географиялық зерттеулер технологияларын пайдалану принциптерін қалыптастыру; географияны оқытудың педагогикасы мен әдістемесінде физика-географиялық технологиялардың типологиясын қалыптастыру, белгілі бір аумақта компоненттердің, процестер мен құбылыстардың ерекшеліктерін белгілеу.
- Стандартты емес жағдайларда әрекет етуге, қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікте болуға, өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі іске асыруға, шығармашылық әлеуетті пайдалануға дайындыққа дайын болу; білім беру мекемелерінде білім беру процесін ұйымдастыру мен жүзеге асырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану .
- Қазіргі география ғылымының әдіснамасының принциптері мен тәсілдерін пайдалана отырып, кеңістік пен уақыттың нақты жағдайларында құбылыстар мен процестерге географиялық зерттеулер жүргізу; зерттеудің заманауи әдістерін қолдана отырып, табиғи ортаның жай-күйіне экологиялық мониторинг жүргізу және оның адам қызметіне байланысты өзгерістерін болжау, география мен табиғатты пайдаланудағы тәуекелдерді бағалау, адамның табиғи ортамен қауіпсіз және тұрақты өзара іс-қимылын қамтамасыз ету проблемаларын шешуге бағытталған әдіснамалық тәсілдерді қолдану.
- Қазақстан Республикасының рельефі мен рельеф түзуші процестерінің пайда болуы мен даму заңдылықтары туралы білімдерін көрсету; рельеф пен географиялық қабықтың басқа компоненттері, урбанизацияланған аумақтардағы адамның рельефі мен шаруашылық қызметі арасындағы өзара байланысты анықтау, урбанизацияның негізгі геоэкологиялық проблемаларын анықтау, қоршаған ортаның жай-күйі мен өмір сапасы арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды талдау.
- Туристік-рекреациялық ресурстарды ұтымды пайдаланудың құралдары, әдістері мен нысандары туралы білімдерін көрсету, өңірдің туристік-рекреациялық әлеуеттерінің дерекқорын жасау, туристік-рекреациялық әлеуетті бағалау технологиясын меңгеру, кез келген өңірдің туристік-рекреациялық ресурстары туралы қажетті географиялық ақпаратты табу және қорыту, рекреациялық тізілім мен кадастр жасау, рекреациялық табиғатты пайдалануды оңтайландыруға бағытталған іс-шараларды әзірлеу; рекреациялық қызмет түрлерінде экологиялық проблемалардың көріну ерекшеліктерін анықтау, алған білімдерін практикада қолдану.
- Қызметтің ғылыми, өндірістік және әлеуметтік қоғамдық салаларында шет тілінде белсенді қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастырады.
- Материяны, кеңістікті және уақытты ұйымдастырудың түрлі деңгейлерін зерттеу кезінде ғылыми таным әдіснамасының негіздері және жаратылыстану философиялық концепциялары туралы білімдерді меңгеру
- Ғылыми зерттеудің мәселелерін, міндеттері мен әдістерін тұжырымдауға, бақылау, тәжірибе, эмпирикалық деректерді ғылыми талдау негізінде жаңа шынайы фактілерді алуға, Ғылыми еңбектерге реферат жасауға, әлемдік ғылым мен өндірістік қызметте жинақталған мәліметтердің аналитикалық шолуларын жасауға, алынған нәтижелерді қорытуға, қорытындылар мен практикалық ұсыныстарды тұжырымдау.
- Экономикалық-географиялық зерттеулердің негізгі тәсілдері мен әдістерін қолдану, саяси география және геосаясат, экономиканың негізгі салаларының географиясы, олардың негізгі географиялық заңдылықтары, орналастыру және кеңістіктік даму факторлары бойынша теориялық білімдерін практикада қолдана білу, мәдени-географиялық білімдерін өңірлік саясат және әртүрлі топологиялық деңгейлерде шаруашылықты ұтымды басқару мақсатында практикада қолдана білу; геомәдени процестер ағымының сипатын түсіндіру; ҚР халқы мен еңбек ресурстарына экономикалық-географиялық сипаттама беру, ҚР халқы туралы деректер көздерін қолдану; ҚР еңбек ресурстарының экономикалық-географиялық жағдайына баға беру; зерттеу және қолданбалы міндеттерді шешу үшін өз білімдерін қолдану.
- География ғылымының қазіргі заманғы мәселелерін түсіну, географияның негізгі ұғымдарымен, категорияларымен, теорияларымен жұмыс жасау, географиялық процестер мен құбылыстардың мәнін, географиялық жағдайларды талдау әдістерін және кеңістіктік-уақыттық жүйелерді зерттеу әдістерін қолдану, географияның қазіргі заманғы мәселелерін шешу перспективаларын және географиялық ғылымдар жүйесін одан әрі дамыту бағыттарын бағалау, кәсіби қызмет саласындағы іргелі географиялық идеяларды қолдану.