Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01504 География в Астана халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Магистранттардың тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру дамыту, жалпы мәдени және кәсіби біліктілігін қалыптастыру, дағдыларын дамыту, қазіргі заманғы талаптарға және еліміздегі заңдар мен заңнамаларға сәйкес практикалық қызметінде оларды жүзеге асыру дағдыларын дамыту.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Астана халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M015 География педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Шет тілі (кәсіби)
Ғылым тарихы мен философиясы
География ғылымының тарихы, теориясы мен методологиясы
Басқару психологиясы
Ғылыми зерттеулерді жоспарлау мен ұйымдастыру
Географияны оқыту теориясы мен әдістемесі бойынша зерттеу әдістемесі
География ғылымының заманауи мәселелері
Қазақстан Республикасы халқының және еңбек ресурстарының географиясы
Білім берудегі сапа менеджменті
География мен табиғатты пайдаланудағы тәуекелді бағалау
Экономикалық өсу және аумақтық даму
Білім берудегі басқару технологиялары
Жоғарғы мектеп педагогикасы
Табиғатты пайдалану экономикасы
Мәдени география
-
2 Оқу жылы
Рекреациялық география және өлкетану
Физика-географиялық зерттеу технологиялары
Рекреациялық табиғатты пайдаланудың экологиялық мәселелері
Туристік-рекреациялық жүйелерді жобалау
Аймақтық геоморфология
Урбанизацияланған аймақтардың геоэкоогиялық мәселелері
Мектепте және жоғары оқу орнында географиялық білім беруді ұйымдастырудың ерекшеліктері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Табиғат заңдарының жаратылыстану білімдерін пайдалану, сабақтарда және география бойынша сыныптан тыс жұмыстарда пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру, географияны оқытуда рекреациялық, өлкетану және аймақтық аспектілерді қолдану,әртүрлі деңгейдегі оқу орындарында тиімді оқу процесін жүзеге асыру, географияны оқытуда инновациялық компьютерлік және пелагогикалық технологияларды қолдану, географиялық білім берудің ерекшеліктерін құзыреттілік көзқарас тұрғысынан ашу, география бойынша білім беру процесін жобалау ерекшеліктерін анықтау.
- Қоғам мен табиғи ортаның өзара іс-қимылы процесінде проблемалар мен құбылыстарға кешенді жүйелі көзқарас тұрғысынан экономикалық аспектіде табиғатты пайдалану мәселелерін практикалық талдау үшін білімді қолдану; жүргізіліп жатқан өңірлік саясаттың тиімділігін бағалау, өңірлік теңсіздіктердің себептерін талдау, алған білімдерін әкімшілік, ғылыми және білім берудегі аумақтық жоспарлау және болжау проблемаларында зерттеу, оқытушылық және практикалық жұмыста пайдалану.
- Кәсіби мәселелерді шешу үшін әртүрлі көздерден алынған ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын пайдалану, физика-географиялық зерттеулердің педагогикалық технологияларының тұжырымдамалық негіздерін жүйелеу, физика-географиялық зерттеулер технологияларын пайдалану принциптерін қалыптастыру; географияны оқытудың педагогикасы мен әдістемесінде физика-географиялық технологиялардың типологиясын қалыптастыру, белгілі бір аумақта компоненттердің, процестер мен құбылыстардың ерекшеліктерін белгілеу.
- Стандартты емес жағдайларда әрекет етуге, қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікте болуға, өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі іске асыруға, шығармашылық әлеуетті пайдалануға дайындыққа дайын болу; білім беру мекемелерінде білім беру процесін ұйымдастыру мен жүзеге асырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану .
- Қазіргі география ғылымының әдіснамасының принциптері мен тәсілдерін пайдалана отырып, кеңістік пен уақыттың нақты жағдайларында құбылыстар мен процестерге географиялық зерттеулер жүргізу; зерттеудің заманауи әдістерін қолдана отырып, табиғи ортаның жай-күйіне экологиялық мониторинг жүргізу және оның адам қызметіне байланысты өзгерістерін болжау, география мен табиғатты пайдаланудағы тәуекелдерді бағалау, адамның табиғи ортамен қауіпсіз және тұрақты өзара іс-қимылын қамтамасыз ету проблемаларын шешуге бағытталған әдіснамалық тәсілдерді қолдану.
- Қазақстан Республикасының рельефі мен рельеф түзуші процестерінің пайда болуы мен даму заңдылықтары туралы білімдерін көрсету; рельеф пен географиялық қабықтың басқа компоненттері, урбанизацияланған аумақтардағы адамның рельефі мен шаруашылық қызметі арасындағы өзара байланысты анықтау, урбанизацияның негізгі геоэкологиялық проблемаларын анықтау, қоршаған ортаның жай-күйі мен өмір сапасы арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды талдау.
- Туристік-рекреациялық ресурстарды ұтымды пайдаланудың құралдары, әдістері мен нысандары туралы білімдерін көрсету, өңірдің туристік-рекреациялық әлеуеттерінің дерекқорын жасау, туристік-рекреациялық әлеуетті бағалау технологиясын меңгеру, кез келген өңірдің туристік-рекреациялық ресурстары туралы қажетті географиялық ақпаратты табу және қорыту, рекреациялық тізілім мен кадастр жасау, рекреациялық табиғатты пайдалануды оңтайландыруға бағытталған іс-шараларды әзірлеу; рекреациялық қызмет түрлерінде экологиялық проблемалардың көріну ерекшеліктерін анықтау, алған білімдерін практикада қолдану.
- Қызметтің ғылыми, өндірістік және әлеуметтік қоғамдық салаларында шет тілінде белсенді қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастырады.
- Материяны, кеңістікті және уақытты ұйымдастырудың түрлі деңгейлерін зерттеу кезінде ғылыми таным әдіснамасының негіздері және жаратылыстану философиялық концепциялары туралы білімдерді меңгеру
- Ғылыми зерттеудің мәселелерін, міндеттері мен әдістерін тұжырымдауға, бақылау, тәжірибе, эмпирикалық деректерді ғылыми талдау негізінде жаңа шынайы фактілерді алуға, Ғылыми еңбектерге реферат жасауға, әлемдік ғылым мен өндірістік қызметте жинақталған мәліметтердің аналитикалық шолуларын жасауға, алынған нәтижелерді қорытуға, қорытындылар мен практикалық ұсыныстарды тұжырымдау.
- Экономикалық-географиялық зерттеулердің негізгі тәсілдері мен әдістерін қолдану, саяси география және геосаясат, экономиканың негізгі салаларының географиясы, олардың негізгі географиялық заңдылықтары, орналастыру және кеңістіктік даму факторлары бойынша теориялық білімдерін практикада қолдана білу, мәдени-географиялық білімдерін өңірлік саясат және әртүрлі топологиялық деңгейлерде шаруашылықты ұтымды басқару мақсатында практикада қолдана білу; геомәдени процестер ағымының сипатын түсіндіру; ҚР халқы мен еңбек ресурстарына экономикалық-географиялық сипаттама беру, ҚР халқы туралы деректер көздерін қолдану; ҚР еңбек ресурстарының экономикалық-географиялық жағдайына баға беру; зерттеу және қолданбалы міндеттерді шешу үшін өз білімдерін қолдану.
- География ғылымының қазіргі заманғы мәселелерін түсіну, географияның негізгі ұғымдарымен, категорияларымен, теорияларымен жұмыс жасау, географиялық процестер мен құбылыстардың мәнін, географиялық жағдайларды талдау әдістерін және кеңістіктік-уақыттық жүйелерді зерттеу әдістерін қолдану, географияның қазіргі заманғы мәселелерін шешу перспективаларын және географиялық ғылымдар жүйесін одан әрі дамыту бағыттарын бағалау, кәсіби қызмет саласындағы іргелі географиялық идеяларды қолдану.