6B04110 Өнеркәсіп салаларындағы маркетинг в ҚМТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бизнесті дамытудың маркетингтік стратегиясын іске асыру және нарықта бәсекелестік артықшылықтарға қол жеткізу үшін сатуды ынталандырудың заманауи технологияларын меңгерген өнеркәсіп салаларында маркетинг бойынша мамандар даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 255
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Экономикалық теория
Пән қоғам дамуының экономикалық заңдылықтары және оның тиімді жұмыс істеу проблемалары туралы білім жүйесін қалыптастыруды мақсат етеді. Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: әлеуметтік өндіріс негіздері, Экономикалық жүйелер, қоғамдық экономика нысандары, меншік қатынастары, нарық, капитал, кәсіпкерлік, Ұлттық экономика және т.б. курсты зерттеу экономикалық ойлауды қалыптастырады және экономикалық процестерге интеллектуалдық көзқарастардың қалыптасуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикадағы математика
Пән компьютерлік технологияларды қолдана отырып, экономикалық мәселелерді модельдеуге, талдауға және шешуге көмектесетін математикалық аппаратты дамытуға ықпал етеді. Негізгі бөлімдер: сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия элементтері, дифференциалды есептеу, ықтималдық теориясының элементтері. Курсты оқу экономикалық мәселелерді өз бетінше талдау және зерттеу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетинг негіздері
Пәнді оқыту мақсаты: маркетинг теориясын игеру, шаруашылық жүргізуші субъектілердің қызметінде маркетингтің элементтері мен принциптерін қолданудың практикалық дағдыларын игеру Негізгі бөлімдердің мазмұны: басқару функциялары: жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру, үйлестіру және бақылау, команданың жұмысы және көшбасшылық; маркетингтің теориялық негіздері мен тұжырымдамалары, маркетингтік құралдар мен зерттеулер, маркетингтегі жоспарлау және бақы-лау, маркетингтегі сату саясаты, маркетинг жүйесіндегі жарнама, маркетингті жоспарлау және бақылау. Оқу нәтижесі: өнеркәсіптік кәсіпорындардың қаржылық-шаруашылық қызметін басқару, маркетинг мәселелерінде, компаниялар үшін жоғары коммерциялық нәтижелерге қол жеткізу мақсатында тиімді стратегиялық бағдарламаны әзірлеуге бағытталған, менеджмент пен маркетингтің заманауи әдістерінде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Менеджмент және HR
Пәнді оқытудың мақсаты: басқару тұжырымдамаларын, теориялары мен құралдарын қолдану дағдыларын қалыптастыру. Негізгі бөлімдердің мазмұны: менеджменттің әдіснамалық негіздері мен инфрақұрылымы; менеджмент функциялары; басқару шешімдерін әзірлеу; ұйымдастырушылық қатынастар; мотивация, реттеу, бақылау; адам мен топты басқару; топтардың динамикасы және көшбасшылық; қақтығыстарды, өзгерістерді, стресстерді басқару. Оқыту нәтижелері: ұйымды әртүрлі деңгейлерде басқару саласында теориялық және практикалық базаны қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Персоналды басқару
Пәнді оқытудың мақсаты: адам ресурстарын басқару және оларды практикалық қызметте пайдалану саласында білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Негізгі бөлімдердің мазмұны: персоналды басқару жалпы басқару процесінің құрамдас бөлігі ретінде; персоналды басқару әдістері; адами ресурстарды жоспарлау; персоналды іріктеу, іріктеу және жалдау; персоналды кәсіби даярлау; персоналды марапаттау негіздері; ұжымдағы қақтығыстар; кадр саясаты. Оқыту нәтижелері: адам ресурстарын басқарудың заманауи құралдарымен теориялық және практикалық базаны қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қызметтер маркетингі және трейд-маркетинг, курстық жұмыс
Пәнді оқыту мақсаты: студенттерге қызмет көрсету саласындағы марке-тингтік қызметті ұйымдастырудың негіздері мен принциптерін түсінуін қамтамасыз ету. Негізгі бөлімдердің мазмұны: қызметтер маркетингінің негіздері;қызмет көрсету нарықтары; қызметтердің жіктелуі; тапсырыс беруші ұйымдардағы сатып алу функциясы;ұйымдық сатып алу тәртібін модельдеу; қызмет көрсету нарығын сегменттеу; қызметтер маркетингінің ерекшеліктері;қызмет көрсету секторының маркетинг кешенінде жылжыту;сауда маркетингінің тұжырымдамасы;сауда маркетингінің құралдары;сатып алушыларға бағытталған құралдар;сауда маркетингі және оның стратегиялары;сату командасы үшін негізгі көрсеткіштер жүйесі. Оқу нәтижесі: кез келген қызмет көрсету кәсіпорны үшін маркетинг кешенін жасай білу, қызмет көрсету саласындағы кәсіпорындар мен ұйымдардың қызметін ұйымдастыруда қолданбалы маркетинг білімін қолдана білу, қызмет көрсету саласындағы қызметтің әртүрлі салаларында маркетинг кешенін қалыптастырумен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; қызмет көрсету сапасын бағалаумен;қызмет көрсету және сауда маркетингі саласында қызмет көрсету стандартын әзірлеу;қызметтер нарығында кәсіпорынды басқаруда маркетингті пайдалану және дамыту мүмкіндігі мен қажеттілігі;қызмет көрсету саласында кешенді маркетингтік стратегияны әзірлеу;қызмет көрсету саласындағы тұтынушылық тәуекелдерді анықтаумен, сауда маркетингінің әдістері мен түрлерін пайдалану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Пән экологиялық мәдениеттің, қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын қамтамасыз етудің негізі болып табылады. Студенттердің қоршаған ортаны қорғау, тұрақты даму, Азаматтық қорғаныс және төтенше жағдайлар саласындағы тәуекелдерді басқарудың тәжірбиелік дағдыларын қалыптастыруды мақсат етеді. Экологиялық заңнама және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы заңнама мәселелерін; тұрақты даму тұжырымдамасын; төтенше жағдайлардың жіктелуін; төтенше жағдайлар жағдайында халықты қорғаудың негізгі қағидаттары мен тәсілдерін; республикалық азаматтық қорғау қызметтерінің негізгі міндеттері мен ұйымдық құрылымын зерделеуді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Статистика
Пәнді оқыту мақсаты: студенттердің экономикалық көрсеткіштерге статистикалық зерттеулер жүргізу дағдыларын дамыту, статистикалық талдау әдістерін оқу,болжау,өнеркәсіптік кәсіпорындағы әлеуметтік-экономикалық статистика саласындағы статистикалық есептеулер және бухгалтердің практикалық қызметінде туындайтын қолданбалы мәселелерді шешу үшін статистикалық есептің тұжырымдамалық аппаратын пайдалану дағдылары; статистикалық талдаудың ақпараттық базасын қалыптастыру үшін бастапқы статистикалық деректерді өңдеу және талдау дағдыларын дамыту; статистикалық талдау және оның нәтижелерін түсіндіру; жүктелген міндеттерге сәйкес статистикалық деректерді өңдеу және талдау; статистикалық талдау нәтижесінде алынған қорытындыларды негіздеу. Негізгі бөлімдердің мазмұны: статистикалық есептің әдіснамалық негіздері, статистикалық есепті жүргізу және статистикалық есептілікті қалыптастыру әдістері; статистиканың пәні мен міндеттері; статистикалық бақылау; мәліметтерді жинақтау және топтастыру; абсолютті, салыстырмалы және орташа көрсеткіштер; экономикалық құбылыстардың динамикасын зерттеу; экономикалық көрсеткіштер; ғылыми-зерттеу қызметінде статистикалық ақпаратты пайдалану. Оқу нәтижесі: статистикалық ақпарат көздерін бағдарлау;статистикалық кестелер мен графиктерді пайдаланып статистикалық мәліметтерді талдау; динамикалық қатарларды сапалық және сандық талдау негізінде вариациялық қатарлар мен динамикалық қатарлардың жалпылама аналитикалық көрсеткіштерін есептеу; статистикалық көрсеткіштердің әртүрлі түрлерін есептеу;жүктелген міндеттерді шешу үшін қажетті деректерді талдау;эмпирикалық және эксперименттік деректерді өңдеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Өнеркәсіптік тауарлар сапасын сараптау
Пәнді оқыту мақсаты: тұтыну тауарларының, өндіріс пен қызмет көрсету құралдарының техникалық, пайдалану, экономикалық, эстетикалық және басқа да параметрлерін анықтау әдістерін оқу. Негізгі бөлімдердің мазмұны: сараптама құралдары, сараптама әдістері, тауарлар мен тауар сараптамасы, құжаттамалық сараптама, санитарлық-гигиеналық сараптама, кедендік сараптама, экологиялық сараптама, сараптама саласындағы құқықтық нормалар. Оқу нәтижесі: кәсіптік қызметте тауарлар мен қызметтерді сараптау әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Өндірістік-техникалық мақсаттағы тауарларды бағалау
Пәнді оқыту мақсаты: студенттердің өндірістік және техникалық тауар-ларды бағалаудың теориясы мен әдістемесі туралы түсініктерін дамыту. Негізгі бөлімдердің мазмұны: өндірістік-техникалық мақсаттағы тауарларды бағалаудың тұжырымдамалық және терминологиялық аппараты; ақпарат көздері мен өндірістік-техникалық мақсаттағы тауарлардың бәсекеге қабілеттілігін бағалау әдістері; өнеркәсіптік сатып алушылардың мінез-құлық ерекшеліктері; өнеркәсіп тауарларының ерекшеліктерін, түрлерін және сипатын талдау; өнеркәсіп өнімінің сапасын өлшеудің негізгі әдістерін; өнімнің бәсекеге қабілеттілігін бағалау тәртібі мен әдістері. Оқу нәтижесі: өнеркәсіптік тауарлардың сапалық және сандық сипаттамаларын талдау әдістерін меңгереді; өнеркәсіптік тауарларды бағалаудың аналитикалық құралдарымен жұмыс істеуді біледі, өндірістік-техникалық мақсаттағы тауарларды болжамды бағалау дағдыларына ие;өнеркәсіп өнімдерінің бәсекеге қабілеттілігін бағалау кезінде эмпирикалық мәліметтерді талдау дағдыларын меңгерген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты: Білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін, сондай-ақ бәсекелестік ортада шаруашылық жүргізуші субъектілердің кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың практикалық дағдыларын қалыптастыру Негізгі бөлімдердің мазмұны: қаржылық сауаттылықтың түсінігі, мақсаттары мен міндеттері. Жеке қаржы: кірістер, шығыстар, бюджет. Жеке қаржылық қауіпсіздік Жеке тұлғаларға салық салу. табыстарды жалпыға бірдей декларациялау халық үшін банктік қызметтер қаржы нарықтары және инвестициялау негіздері бизнес-мәдениетті қалыптастыру, кәсіпкерліктің мәні мен түрлері, бизнес-жоспарды әзірлеу әдістемесі, кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру көздері мен әдістері, кәсіпкерлік қызметтегі кадрлармен қамтамасыз ету, кәсіпкерлік мәмілелерді ұйымдастыру ерекшеліктері, коммерциялық құпия және оны қорғау тәсілдері, мәдениет кәсіпкерлік этикасы, кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін бағалау әдістемесі, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік қолдау және реттеу Оқыту нәтижелері: жеке қаржының жай-күйін талдайды және бағалайды, қаржылық қызметтерді тұтынушылардың құқықтары мен мүдделерін қорғауда цифрлық технологияларды пайдаланады, қаржылық тәуекелдер мен дағдарыстардың әсерін түсінеді және бағалайды, жеке қаржылық қауіпсіздікті қамтамасыз етеді қаржылық тәуекелдер мен дағдарыстардың әсерін бағалау негізінде қаржы өнімдері мен инвестициялау құралдарын қолданады, кәсіпкерлік идеяны бағалау, өз ісін ұйымдастыру әдіснамасын меңгереді, бизнес-жоспар құру дағдыларымен кәсіпкерлікті дамытуды реттеу мен қолдаудың мемлекеттік тетіктеріне бағдарланады
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Өндірістік мақсаттағы тауарды өткізуді ұйымдастыру, курстық жұмыс
Пәнді оқудың мақсаты: студенттер өнеркәсіптік кәсіпорындардың маркетингтік саясатының құралдары, сатуды басқару жүйелері, маркетинг құралдарының жиынтығын анықтау туралы білім алады. Негізгі бөлімдердің мазмұны: өнеркәсіптік бағаны сату және сату; тауарларды өндіру және сату стратегиясын әзірлеу және жүзеге асыру; жарнама мен сатуды ынталандыру; логистика және қызмет көрсету; сату саясатын қалыптастыру; өнеркәсіптік сатуды жылжытуды басқару. Оқыту нәтижелері: өнеркәсіптік сынақ нарығында портфельді талдау алгоритмін құра білу, өнеркәсіптік нарықта баға модельдерін қолдана білу, өнеркәсіптік нарықта маркетингті жоспарлау дағдыларын меңгеру, өнеркәсіптік нарықтарда сату жүйелерін ұйымдастыра білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Микроэкономика
"Микроэкономика" пәні нарық агенттерінің мінез-құлқының микроэкономикалық модельдері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: сұраныс пен ұсыныс теориясы, тұтынушылық мінез-құлық теориясы, өндіріс теориясының негіздері, асимметриялық ақпарат нарығы, қоғамдық тауарлар теориясы. Курсты оқу оңтайландыру және графикалық модельдерді құруға, нарықтағы ойыншы ретінде тиімді мінез-құлықты дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Өнеркәсіптегі маркетингтік зерттеулер және талдау
Пәнді оқыту мақсаты: студенттерде маркетингтік зерттеулерді сипаттайтын, кейіннен алған білімдерін өнеркәсіптік кәсіпорында және басқа да практикалық қызметте қолдана отырып, маркетингтік зерттеулерді сипаттайтын тұтас білім жүйесін, тұжырымдамалық-терминологиялық аппаратты қалыптастыру; ақпарат көздері және саладағы маркетингтік зерттеулер мен талдау әдістері; маркетингтік зерттеулер мен талдау әдістерінің арсеналын пайдалану ерекшеліктері; өнеркәсіп тауарларының ерекшеліктерін, түрлерін және сипатын талдау; бизнес нарығының сегменттерін зерттеу; өнеркәсіптік маркетингте жоспарлау; сатып алу тәртібін зерттеу. Оқу нәтижесі: өнеркәсіптік нарықтағы тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеуге арналған CJM жобалау әдістеріне ие; өнеркәсіптік нарықты сегменттеу үшін аналитикалық құралдармен жұмыс істеуді біледі; өнеркәсіптік инновациялар мен жаңартулар тұжырымдамаларын құрастыру, талдау және сынақтан өткізу дағдылары бар; деректерді талдау және маркетингтік зерттеу нәтижелерін түсіндіру дағдылары бар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Тұтынушылардың мінез-құлығы
Пәнді оқыту мақсаты: нарықтағы тұтынушылық мінез-құлық психологиясының мәні, мазмұны және ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру. Негізгі бөлімдердің мазмұны: қазіргі заманғы маркетинг концепциясындағы тұтынушылық мінез-құлық; тұтынушылардың мінез-құлқына сыртқы және ішкі әсер ету факторлары; тұтынушының сатып алу туралы шешім қабылдау процесі; B2B нарығындағы тұтынушылық мінез-құлық ерекшеліктері. Оқу нәтижесі: тұтынушы мінез-құлқының мотивациясын дұрыс бағалай білу, тұтынушылық мінез-құлықты зерттеудің озық әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Бизнес этикасы
Пән маркетинг саласы маманының психологиялық және адамгершілік қасиеттерін қалыптастырады. Курс аясында этикалық мәселелер мен тұжырымдамалар бизнеске қатысты қарастырылады, бизнес этикасының бағыттары мен олардың кәсіпкерлік қызметте қолданылуына талдау жасалады. Іскерлік белсенділік нормалары мен құндылықтарына, сондай-ақ, кәсіпкерліктің адамгершілік аспектілеріне және оның қоғам алдындағы әлеуметтік жауапкершілігіне көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Макроэкономика
"Макроэкономика" пәні ұлттық экономиканың Біртұтас экономикалық жүйе ретінде жұмыс істеуі туралы түсінік береді. Курс мынадай бөлімдермен ұсынылған: Макроэкономиканың пәні мен әдістері; макроэкономикалық көрсеткіштер; Ұлттық табысты өндіру және бөлу; экономикалық өсу; монетарлық саясат; халықаралық сауда және сауда саясаты. Макроэкономиканы зерттеу кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында макроэкономикалық талдау принциптерін қолдануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Маркетингтегі заманауи технологиялар
Пәнді оқыту мақсаты: студенттердің маркетингтегі заманауи технологи-ялардың негізгі ұғымдарын меңгеруі және маркетингтік шешімдерді негіздеуде аналитикалық мәдениетті қалыптастыру. Негізгі бөлімдердің мазмұны: өнеркәсіптегі заманауи маркетингтік технологиялардың концептуалды және терминологиялық аппараты; өнеркәсіптегі маркетингтік технологиялардың ақпарат көздері мен әдістері; жаңа технологиялардың техникалық аспектілерінің ерекшеліктері; виртуалды, толықтырылған және аралас шындықты талдау (VR/AR/MR); жасанды интеллект (AI), блокчейн және смарт келісімшарттар мүмкіндіктерін зерттеу; аддитивті технологиялардың мәні (3D басып шығару), CRM және оларды маркетингте қолдану. Оқу нәтижесі: өнеркәсіптік кәсіпорындар үшін дәстүрлі емес маркетингтік қызметті дамыту жолдарын біледі; тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеу әдістерін және заманауи технологияларды пайдалана отырып, оған әсер ету жолдарын біледі; өнеркәсіп нарығын сегменттеу кезінде заманауи технологиялармен жұмыс істеуді біледі; кәсіпорынның мақсатына жету үшін заманауи маркетингтік технологияларды қолдануды біледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Маркетинг саласындағы консалтинг
Пән бакалаврларда маркетинг саласында консалтингтік қызмет көрсету бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курстың бөлімдері: консалтингтік зерттеудің кезеңдері мен сипаттамалары; зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу; клиенттік ұйымдармен қарым-қатынас әдістері мен тәсілдері. Пәнді оқу маркетинг саласында тиісті басқару шешімдерін қабылдауға кеңес берудің жүйелі тәсілін жасайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Өнеркәсіптік кәсіпорындар салығы және салық салу
Пән өнеркәсіптік кәсіпорындарда салық жинаудың әдіснамалық негізі, оларды есептеу принциптері саласындағы бакалаврларды теориялық даярлаудың негізін құрайды. Курс мынадай бөлімдермен ұсынылған: Қазақстан Республикасының салық жүйесі, салық саясаты, Қазақстан Республикасының салық тетігі, салықтық тексерулер: түрлері, типтері. Курсты оқу студенттердің өнеркәсіптік кәсіпорындардың салықтарын және Қазақстан Республикасының бюджетіне төленетін басқа да төлемдерді есептеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Кәсіпорын экономикасы (салалар бойынша)
Пәнді оқыту мақсаты: негізгі шаруашылық субъектісі – өнеркәсіптік кәсіпорын шеңберінде жұмыс істейтін экономикалық механизмдерді жақсы түсіну үшін студенттердің экономикалық ойлауын дамыту. Негізгі бөлімдердің мазмұны: кәсіпорынның негізгі және айналым капиталы, өнеркәсіптік кәсіпорынның өндірістік қызметін жоспарлау, Қазақстан Республикасы экономикасының дамуының сипаттамасы және оны мемлекеттік реттеу. Өнеркәсіптік кәсіпорын шаруашылық объектісі ретінде. Шикізат, материал және отын-энергетикалық ресурстар. Айналым капиталы. Еңбек ресурстары. Жалақы. Оқу нәтижесі: өнеркәсіптік кәсіпорынның қаржы-шаруашылық қызметінің элементтерін басқару; өнеркәсіптік кәсіпорынның өндірістік ресурстарының экономикалық мәнін білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Кәсіпорын шығындарын басқару
Пәнді оқыту мақсаты: студенттерде шығындарды басқарудың тұжырымдамалық негіздері, шығындардың жіктелуі және оларды талдаудың негізгі әдістері, шығындарды басқару әдістері туралы білімдерін қалыптастыру. Негізгі бөлімдердің мазмұны: шығындарды басқару теориясының негізгі ережелері. Шығындардың экономикалық сипаты және олардың классификациясы. Шығындарды бюджеттеу. Шығындарды талдау негізінде қысқа мерзімді басқару шешімдерін қабылдау. Оқу нәтижесі: шығындардың тиімділігін талдау және бағалау, шығындарды азайту көрсеткіштерін есептей білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Логистика
Пәнді оқыту мақсаты: өндіріс және байланыс салаларындағы материалдық және ақпараттық ағындарды басқаруға логистикалық тәсіл саласындағы білімді меңгеру. Негізгі бөлімдердің мазмұны: логистиканың түсінігі мен мәні. Логистиканың түсінігі, принциптері және функциялары. Логистикадағы материалдық ағындар. Логистикалық жүйелер. Логистиканы сатып алу. Өндірістік логистика. Көлік логистика. Ақпараттық логистика. Қызметтік логистика. Логистика мен маркетинг арасындағы байланыс. Оқу нәтижесі: логистиканы пайдаланудың экономикалық тиімділігін есептеуде практикалық дағдыларға ие болу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Бизнесті жоспарлау және жобаларды басқару
Пәнді оқыту мақсаты: кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру және инновациялық жобаның бизнес-жоспарын әзірлеу бойынша негізгі білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Негізгі бөлімдердің мазмұны: жобаларды басқаруға кіріспе, ұйымдағы жобаларды басқару процесі; жобаны басқарудағы желіні жоспарлау; кәсіпорындағы бизнес-жоспардың мәні, бизнес-жоспар және оның бөлімдері; бизнес-жоспардың негізі ретінде жо-баның қаржылық-экономикалық тиімділігін бағалау; жобаны басқарудағы тәуекелді бағалау; кәсіпорындағы жобалау қызметіне арналған бағдарламалық қамтамасыз ету. Оқу нәтижесі: : кәсіпкерлік қызметті экономикалық және әлеуметтік басқару саласында дұрыс және сауатты шешім қабылдай білу; кәсіпорынның бизнес-жоспарларын өз бетінше әзірлеу және ұсыну қабілеті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Өндірісті басқару және нәтижелердің тиімділігі
Пәнді оқыту мақсаты: өндірісті басқару саласында білім алу, өнеркәсіптік кәсіпорын қызметінің тиімділігін бағалау. Негізгі бөлімдердің мазмұны: Өндірісті және басқаруды ұйымдастырудың дәстүрлі моделінің алғы шарттары, жүйелік негіздері және айрықша сипаттамалары; икемді ағындардың заманауи тұжырымдамасы; біріктірілген өндіріс жүйелері; ұйымның сапасын және өндірістік жүйелердің тиімділігін интеллектуалды бағалау. Оқу нәтижесі: өндірісті басқару мәселелерін шешу және оны нарық жағдайында дамыту тәжірибесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Кәсіпорынның бухгалтерлік есебі және қаржысы
Пәнді оқыту мақсаты: қаржы теориясы бойынша білім жүйесін қалыптастыру; қаржылық және бухгалтерлік есептің ғылыми пән ретіндегі мазмұны туралы түсінік. Негізгі бөлімдердің мазмұны: әртүрлі меншік нысдардағы ұйымдардың бухгалтерлік есебінің ұйымдастырылуы мен әдіснамасы; басқару шешімдерін қабылдау үшін бухгалтерлік есеп мәліметтерін пайдалану. Оқу нәтижесі: ұйымның қаржы-шаруашылық қызметін көрсететін нормативтік құқықтық актілер мен операцияларды құжаттау жүйесін тәжірибеде қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Жеткізу тізбегін басқару логистикасы
Пәнді оқыту мақсаты: ресурстарды оңтайлы жұмсай отырып, корпоративтік бизнес мақсаттарына жету үшін кәсіпорындардың құрылымдық бөлімшелері мен олардың серіктестері арасындағы кешенді өзара іс-қимыл мен басқаруды жүйелі ұтымды ету негіздеріне оқыту. Негізгі бөлімдердің мазмұны: жеткізу тізбегін басқарудың негізгі ұғымдары мен принциптері; жеткізу тізбегінің классификациясы; жеткізу тізбегін модельдеу; жеткізу тізбегін басқарудың негізгі компоненттері; жеткізу тізбегін жобалау кезінде ескерілетін аспектілер; жеткізу тізбегіндегі контрагенттердің кешенді өзара әрекеттесу тұжырымдамасы; жеткізу тізбегін ұйымдастыру мен басқарудың негізгі міндеттері; жеткізу тізбегіндегі негізгі бизнес-процестер; кешенді басқарудың мәні; жеткізу тізбегіндегі жалпы шығындар Оқу нәтижесі: логистикалық принциптерді және ағындық процестерді басқару әдістерін қолдана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Медиа-жоспарлау негіздері
Пәнді оқыту мақсаты: медиа-жоспарлау процесі мен технологиялары туралы жан-жақты түсінікті дамыту, СМЖ аудиториясын талдаудың ба-стапқы дағдыларын меңгеру, жарнамалық немесе PR науқанына арналған медиа-жоспарлау кезеңдерін әзірлеу. Негізгі бөлімдердің мазмұны: медиа-жоспарлау түсінігі және оның жарнама және PR қызметіндегі орны; аудитория жарнама және PR қызметінде тиімді медиа жоспарлаудың негізгі тұжырымдамасы ретінде; жарнамаға баға белгілеу; PR қызметіндегі медиа-жоспарлау процестері: негізгі кезеңдері, ресурстары, бақылау құралдары. Оқу нәтижесі: жарнамалық қызметті, қоғаммен байланыс қызметін, ұйымның имиджін жақсарту бойынша іс-шараларды жүргізуді, компанияның тауарлары мен қызметтерін нарықта жылжытуды жедел жоспарлау және жедел бақылауды жүзеге асыру қабілетін алу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Баға белгілеу және баға саясаты
Пән баға белгілеудің негізгі тұжырымдамаларын, ішкі, сыртқы сауда, әлемдік, көтерме және бөлшек бағаларды есептеудің әдіснамалық негіздерін, басқару шешімдерін әзірлеуге көмектесетін баға саясатын қалыптастыру әдістерін, баға стратегияларын зерттеуді мақсат етеді. Курстың бөлімдері: кәсіпорынның баға саясаты; нарықтық бағаларды қалыптастыру тетігі; бағалар жүйесі және оның құрылымы; баға белгілеу әдістері; бағаларды мемлекеттік реттеу; баға белгілеу және инфляция.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Бизнес- коммуникациялар
Пәнді оқыту мақсаты: кәсіби және әлеуметтік табысқа қажетті коммуникацияларды құру негізінде адамдармен өзара әрекеттесу процесін зерттеу. Студенттерде тиімді коммуникациялар мен олардың әдістемелері туралы түсінікті қалыптастыру, сондай-ақ жеке адамдар мен топтардың әлеуметтік мінез-құлқын басқару үшін алған білім, білік және дағдыларын практикалық іс-әрекетінде қолдану талап етіледі. Негізгі бөлімдердің мазмұны: Іскерлік қарым-қатынас, оның мәні және сипаттамалары;коммуникация процесі: мазмұны, элементтері және кезеңдері;іскерлік коммуникация құралдары;ауызша және жазбаша іскерлік коммуникациялар; ұйымдық коммуникацияларды басқару; мәдениетаралық коммуникация. Оқу нәтижесі: компанияның коммуникациялық саясатының тиімді нысандарын әзірлеу; маркетингтік коммуникация процесінің бөлігі ретінде жарнама құралдарын шығармашылықпен дамыту және оларды практикалық пайдалану бойынша іс-шараларды жүзеге асыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Маркетингтегі дизайн-ойлау,курстық жұмыстар
Пәнді оқыту мақсаты: студенттерде проблемаларды шешуде стандартты емес тәсілдерді қолдануға, Бизнестің мәнін қайта қарастыруға, клиенттердің қажеттіліктерін жақсы түсінуге, бірегей және пайдалы тауашаларды табуға және әлеуметтік жобаларды жүзеге асыруға көмектесетін дизайн-ойлаудың әдіснамалық қондырғыларының кешенін қалыптастыру. Негізгі бөлімдердің мазмұны: дизайн–идеялық және әдістемелік көзқарастардың кешені ретіндегі ойлау. Дизайндық ойлау кезеңдері: түсіну, назар аудару, идеялар, тәжірибелік үлгі, тест. Эмпатия адамға бағытталған жобалау процесінің орталығы . Идеяларды қалыптастыру. Оқу нәтижесі: мәселелерді шешуде стандартты емес тәсілдерді қолдану, бизнестің мәнін қайта қарау, тұтынушылардың қажеттіліктерін жақсы түсіну, бірегей және пайдалы тауашаларды табу, әлеуметтік жобаларды жүзеге асыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 8
-
Маркетингтiк талдау, курстық жұмыс
Пән маркетологтарды кәсіби даярлаудың негізін құрайды және маркетингтік талдау жүргізудің әртүрлі әдістерін, оның ішінде негізгі стратегиялық құралдарды, сондай-ақ компьютерлік және ақпараттық технологияларды пайдаланудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде бакалавр портфельдік талдау жүргізуге, тәжірибе мен оңтайлы шығарылым қисығын құруға, нарық сыйымдылығын есептеуге, оңтайлы жарнамалық бюджетті қалыптастыруға және заманауи маркетингтік бағдарламалық жасақтаманы қолдана отырып, нарықтағы бренд позициясының тұрақтылығын бағалауға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 8
-
Әлеуметтік маркетинг
Пәнді оқыту мақсаты: әлеуметтік маркетингтің теориясы, әдістемесі және тәжірибесі, бұқаралық әлеуметтік жобалар мен науқандарды ілгерілетуде әлеуметтік маркетинг мүмкіндіктері саласындағы базалық білімді қалыптастыру. Негізгі бөлімдердің мазмұны: әлеуметтік маркетингтің мәні мен мазмұнын; әлеуметтік саланы маркетингтік басқаруды ұйымдастыру; әлеуметтік құзыреттілік пен жауапкершілік; әлеуметтік маркетинг кешенінің дамуы, әлеуметтік маркетингтегі коммуникациялардың ерекшеліктері. Оқу нәтижесі: әлеуметтік маркетинг саласында сараптамалық бағалау және кеңес беру дағдыларын, әлеуметтік жобалар бойынша зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру дағдыларын меңгеру
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Құқық негіздері, Cыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәннің мақсаты: Қазақстан Республикасында құқықтық мемлекеттілікті жетілдірудің қажетті шарттары ретінде әрекет ететін қоғамдық және адамгершілік - құқықтық сананы жаңғырту міндеттерін шешу контекстінде білім алушылардың құқықтық дүниетанымын қалыптастыру, осы негізде қоғамның азаматтық ұстанымын әзірлеу болып табылады. Курс мынадай бөлімдермен ұсынылған: құқықтың негізгі ұғымдары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, олардың міндеттері, қоғамдағы функциялары мен рөлі; құқық салалары және олардың ерекшеліктері; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру ерекшеліктері. Курсты оқу нормативтік-құқықтық актілерді білуге және оларды нақты практикалық жағдайларда және кәсіби қызметте қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Өнеркәсіптік кәсіпорындардың келісім қатынастарын реттеу
Пәнді оқыту мақсаты: студенттерде нарықтық экономиканың әртүрлі салаларындағы шаруашылық жүргізуші субъектілер арасындағы қатына-старды шарттық реттеудің теориясы мен тәжірибесі саласындағы білім мен құзыреттер кешенін қалыптастыру. Негізгі бөлімдердің мазмұны: шарттық қатынастардың мәні; шаруашылық (кәсіпкерлік) шарттың функциялары; кәсіпкерлік келісімдер жүйесі; кәсіпорындардың практикалық шаруашылық қызметінде шарттық құқықтың мазмұны мен практиканың қолданылуы. Оқу нәтижесі: кәсіпкерлік (шаруашылық) шарттарды жасау үшін нормативтік материалдармен өз бетінше жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Қатынастар маркетингі
Пәнді оқыту мақсаты: клиентке бағытталған компания үшін серіктестік қарым-қатынастар жүйесін дәйекті және мақсатты түрде қалыптастырудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Негізгі бөлімдердің мазмұны: өзара әрекеттесу маркетингінің теориялық негіздерін; өзара әрекеттесу маркетингі және басқару стратегиялары қатынастар; өзара әрекеттесу маркетингінің құралдары: қарым-қатынастар құрылымын және қатысушы тараптарды талдау, Р.Морган және Ш.Хант моделі, дистрибуция желілік тәсілі. Оқу нәтижесі: өзара әрекеттесу объектілерімен қарым-қатынасты болжай білу; клиенттік базаны талдау әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеулердің негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты: білім алушыларда ғылыми зерттеу нәтижелерін ұйымдастыру, өткізу және ұсыну қабілеті туралы білімнің базалық жүйесін қалыптастыру болып табылады. Курс келесі бөлімдер бойынша ұсынылған: зерттеудің әдіснамалық сипаттамалары (зерттеудің өзектілігін негіздеу; зерттеу мәселесі мен тақырыбы; зерттеудің мақсаты, объектісі және пәні; зерттеу гипотезасы; зерттеу міндеттері; эксперименттік қызметті бағалау критерийлері); зерттеудің негізгі әдіснамалық сипаттамаларының өзара байланысы; зерттеу нәтижелерін өңдеу; материалдарды жинақтау және тезистер, мақалалар, курстық жұмыстар/жобалар, дипломдық жұмыстар/жобалар және ғылыми жобалар түрінде ресімдеу; ғылыми жұмыстарды ресімдеу қағидалары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Өнеркәсіптік маркетинг
Пәнді оқыту мақсаты: студенттер өнеркәсіптік нарықтағы және B2B нарығындағы маркетингтік қызметтің ерекшеліктері туралы білім алады. Негізгі бөлімдердің мазмұны: өнеркәсіптік маркетингтің мәні мен мазмұнын; өнеркәсіптік сатып алу және сатып алу тәртібі; сатып алуды басқару және сатып алу стратегияларын талдау; өнеркәсіптік сатуды басқару;Өнеркәсіптік нарықтарда маркетингтік зерттеулер жүргізудің ерекшеліктері. Оқу нәтижесі: өнеркәсіптік кәсіпорынның маркетингтік стратегиясын жасап, жүзеге асыра білу; өнеркәсіптік кәсіпорында маркетолог ретінде операциялық дағдыларды меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Мерчендайзинг
Пәнді оқу бакалаврларда сауда кәсіпорындарында өндірістік-технологиялық қызметті жүзеге асыру дағдыларын қалыптастырады. Курс мына бөлімдермен ұсынылған: мерчендайзингтің анықтамасы, мақсаттары, міндеттері мен қағидаттары; мерчендайзинг бөлімінің қызметін ұйымдастыру; мерчендайзинг ұғымы және тиімділік көрсеткіштері; тауарларды қоюға мерчендайзингтік тәсіл; дүкенішілік ақпарат және сэмплинг мерчендайзинг құралы ретінде.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Деректерді талдау мен болжаудың заманауи технологиялары, курстық жұмыс
Пәнді оқыту мақсаты: қазіргі заманғы технологияларды пайдалана отырып, кәсіпорын қызметін талдау және болжау негіздері бойынша білім мен тәжірибелік дағдыларды алу Негізгі бөлімдердің мазмұны: деректерді алдын ала талдау. деректердің тұтастығы және тазалығы; мәліметтерді ұсыну және болжау әдістері. мәліметтерді ұсынудың графикалық формалары. реляциялық мәліметтер базасын басқару жүйесі (РДБЖ); болжау және аналитикалық әдістер мен әдістерді пайдалана отырып, ақпаратты талдау және экономикалық түсіндіру бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалы-птастыру; сандық мәліметтердің өлшемі. болжау үшін мәліметтердің сандық сипаттамалары. NoSQL деректер қоры; математикалық және ана-литикалық талдау арқылы экономикалық мәселелерді модельдеудің әдіснамалық принциптері мен тәсілдері, статистикалық талдау арқылы басқару шешімдерін қабылдаудың теориялық негіздері, аналитикалық ақпаратты өңдеу әдістері. Оқу нәтижесі: өнеркәсіптік кәсіпорынның деректерінің үлкен көлемімен жұмыс істеу, оларды жүйелеу және экономикалық түсіндіру; бизнес-процестерді модельдеу және кәсіпорынның практикалық қызметінде бизнес-процестерді қайта ұйымдастыру әдістерін қолдану; өнеркәсіптік кәсіпорындардан алынған мәліметтерді талдау және болжау мәселелерін шешу; болжамдық шешімдер қабылдауда отандық және шетелдік тәжірибені пайдалану; кәсіпорынның нақты өндірістік жүйелерінің мінез-құлқын модельдеу идеясын тұжырымдау; кәсіби мәселелерді шешу кезінде визуализация және деректерді өңдеу құралдарын пайдалану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Есептік платформаларды қолдана отыра кәсіпорынның қаржылық талдауы, курстық жұмыс
Пәнді оқыту мақсаты: бухгалтерлік есеп платформаларын пайдалана отырып, кәсіпорынның қаржылық жағдайын талдау және оның қызметінің қаржылық нәтижелерін анықтау дағдыларын дамыту. Негізгі бөлімдердің мазмұны: қаржылық талдау түрлері, активтерді талдау әдістері, қаржыландыру көздері, төлем қабілеттілігі мен қаржылық тұрақтылығы, іскерлік белсенділігі, кәсіпорынның нарықтық құны. Оқу нәтижесі: кәсіпорындардың тиімділігін арттыру мақсатында әртүрлі нұсқаларды талдау негізінде басқару шешімдерін жасай білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Нарықты кеңейту және өнеркәсіптік кәсіпорындарда сатуды ынталандыру
Пәнді оқыту мақсаты: студенттердің өткізуді ынталандырудың негізгі принциптерін, тұтынушыларды таргеттеу әдістерін қолдана отырып, нарық пен мақсатты аудиторияны кеңейтетін коммуникациялық стратегияның әртүрлі аспектілерін меңгеруі. Негізгі бөлімдердің мазмұны: өткізуді ынталандырудың қазіргі заманғы тенденцияларының концептуалды және терминологиялық аппараты; нарықты кеңейтудің және өнеркәсіптік кәсіпорынның өткізуін ынталандырудың күшті және әлсіз жақтары; сатуды ынталандыруды кәсіпорынның маркетингтік коммуникациялар кешенінің басқа құралдарымен өзара әрекеттесу және салыстыру; өткізуді ынталандыру іс-шараларын жүргізу тәжірибесін реттейтін құқықтық нормалар; көзқарас пен мақсатты аудиторияға байланысты сатуды ынталандыру стратегияларын әзірлеу технологиялары. Оқу нәтижесі: нарықты кеңейту және өнеркәсіптік кәсіпорынның өткізуін ынталандыру үшін дәстүрлі емес маркетингтік әрекеттерді дамытуды біледі; өнеркәсіптік кәсіпорынның өткізу нарығын зерттеу әдістерін және заманауи маркетингтік технологияларды пайдалана отырып, оған әсер ету жолдарын біледі; өнеркәсіптік нарықтарды сегменттеуде заманауи технологиялармен жұмыс істеуді біледі; өнеркәсіптік кәсіпорынды өткізуді ынталандыру үшін заманауи маркетингтік технологияларды қолдануды біледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Еңбекті қорғау
Пән студенттерге еңбек қызметі процесінде қызметкерлердің өмірі мен денсаулығын сақтау бойынша білім алуға мүмкіндік беруді оқытуға бағытталған. Курс мынадай бөлімдермен ұсынылған: Еңбекті қорғау қауіпсіздігі саласындағы құқықтық қамтамасыз ету, Еңбекті қорғау және кәсіптік тәуекелдерді басқару жүйесін ұйымдастыру және жұмыс істеуі, денсаулықтың зақымдануын тексеру, есепке алу және талдау, жұмыс орындары мен технологиялық процестердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету тәртібі, өндірістік объектілерді еңбек жағдайлары бойынша аттестаттаудан өткізу тәртібі, медициналық тексерулер жүргізу және ұжымдық және жеке қорғану құралдарымен қамтамасыз ету тәртібі, өрт және өнеркәсіптік қауіпсіздік. Курсты оқу студенттердің еңбекті қорғау жүйесін және қызметкерлердің кәсіби тәуекелдерін басқарудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Халықаралық менеджмент және маркетинг
Пән заманауи менеджмент және маркетинг парадигмасына сәйкес ұйымды басқару әдістемесі мен практикасы бойынша теориялық білім мен практикалық дағдылар кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курстың бөлімдері: Халықаралық маркетинг пен менеджменттің негізгі ұғымдары; Халықаралық бизнес стратегиясы; әлемдік нарықтағы компаниялардың бәсекеге қабілеттілігі; халықаралық маркетингтік зерттеулер; халықаралық компаниялардың өткізуді ұйымдастыру және тауар қозғалысы жүйесі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Инновациялық маркетинг
Панді оқу мақсаты: студенттерде инновациялық процестерді басқару механизмдері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Негізгі бөлімдердің мазмұны: инновациялық процестердің мәнін, рөлін және маңызын; инновациялық процестерді мемлекеттік қолдау тетіктері; инновациялық кәсіпкерлік нысандары; инновациялық маркетинг жүйесіндегі әсер етудің негізгі әдістері. Оқу нәтижесі: нарыққа инновациялық өнімді әзірлеу және шығару жағдайларында маркетинг құралдарын қолдану бойынша дербес шешім қабылдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Сандық маретинг
Пәнді оқыту мақсаты: студенттерде веб-сайтты алға жылжыту кезінде Интернетке тікелей немесе жанама байланысты маркетинг құралдарын қолдану құзыреттіліктерінің жиынтығын қалыптастыру. Негізгі бөлімдердің мазмұны: Қазіргі жағдайда интернет-маркетинг; Ин-тернеттегі маркетингтік коммуникация құралдары; Интернет аудиториясы; сайт аудиториясымен жұмыс істеудің негізгі принциптері. Оқу нәтижесі: кәсіпорын қызметінде интернет-маркетинг технологиясын қолданудың практикалық дағдылары болуы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Өнеркәсіптік кәсіпорын қызметін экономикалық талдау
Пән өнеркәсіптік кәсіпорын қызметін экономикалық талдау жүргізу әдістемесі саласындағы бакалаврларды даярлаудың негізін құрайды. Курс мынадай бөлімдермен ұсынылған: экономикалық талдаудың пәні мен мазмұны; өнеркәсіптік кәсіпорын қызметін экономикалық талдаудың әдісі мен әдістемесі; экономикалық ақпаратты өңдеу тәсілдері. Курсты оқу өнерәсіптік кәсіпорнының экономикалық мәселелерін студенттердің өз бетінше бағалауының практикалық дағдыларын қолдануды қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Өнеркәсіптік кәсіпорынның стратегиялық менеджменті және маркетингі
Пәнді оқыту мақсаты: кәсіпорынды дамытудың ұзақ мерзімді жоспарларын құру мақсатында студенттердің стратегиялық менеджмент пен маркетингтің принциптерін, әдістері мен функцияларын қолдану дағдыларын дамыту. Негізгі бөлімдердің мазмұны: стратегиялық басқару моделі. Стратегиялық басқару жүйесі. Стратегиялық тұжырымдама. Ұйымның негізгі ішкі жүйелерінің стратегиялары. «Стратегиялық пирамида». Бәсекелестік артықшылықтардың екі түрі. Стратегиялық және тактикалық басқаруды салыстыру. Оқу нәтижесі: операциялық маркетинг мәселелерін қою және шешу; ұйымның корпоративтік, бәсекеге қабілетті және функционалдық даму стратегияларын әзірлеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Жобалық-зерттеу қызметі, курстық жұмыс
Пән студенттердің дайындық бағыты бойынша жобалау-зерттеу қызметін жоспарлау және іске асыру дағдыларын қалыптастыруды мақсат етеді. Курс берілген тақырып бойынша ғылыми мәтіндер шығаратын нейрондық желілерді (Deeplom, ChatGPT, PlantUML, avtor24 және т.б.) пайдалана отырып ғылыми зерттеу жүргізудің әдіснамалық негіздері; зерттеу қызметінің технологиялық нормативтері мен стандарттары; жобаны ресурстық қамтамасыз ету; жасанды интеллект алгоритмдерін қолдана отырып зерттеуді жоспарлау және орындау кезеңдері бөлімдерімен ұсынылған. Курс зерттеушілік ойлауды, деректермен жұмыс істеу қабілетін дамытуға, сондай-ақ ғылыми және жобалық қызметте инновациялық технологиялар мен зияткерлік жүйелерді қолдануға ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Өнеркәсіптік кәсіпорынның қызметін басқарушылық талдау
Пән басқару есебі және стратегиялық шешімдер қабылдау тұрғысынан өнеркәсіптік кәсіпорынның шаруашылық қызметіне талдау жүргізу әдістемесі саласында бакалаврларды даярлаудың негізін құрайды. Курс бөлімдермен ұсынылған: басқарушылық талдаудың пәні мен мазмұны; өнеркәсіптік кәсіпорында қолданылатын басқарушылық талдаудың әдістері мен құралдары; экономикалық ақпаратты өңдеу әдістері. Курсты оқу өнеркәсіптік кәсіпорынның қызметін басқарушылық талдау саласында дағдыларды игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- ҚР Конституциясы мен заңнамасының негізгі ережелерін, қоғамдық қатынастардағы материалдық және процестік құқықтың өзара іс-қимыл тетігін және сыбайлас жемқор-лыққа қарсы іс-қимыл саласындағы кәсіби қызметті қолдану.
- Қоршаған ортаның жай-күйіне антропогендік әсерді барынша азайтуға, ресурс үнемдеуге және энергия тиімділігіне, техносферадағы адамның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге және халықтың денсаулығын сақтау үшін жағдай жасауға бағытталған орнықты даму мен экологиялық заңнама қағидаттарын ескере отырып, кәсіби мәселелерді шешу үшін қоршаған ортаны қорғау және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы білімді қолдану
- Қазіргі заманғы экономикалық ойлауды және ұлттық және әлемдік экономиканың қызмет ету саласындағы білім жүйесін өз мамандығының әлеуметтік маңыздылығы жағдайында қолдану
- Корпоративтік әлеуметтік жауап-кершілік принциптері мен этикалық салдарын ескере отырып, математикалық модельдеудің әртүрлі аналитикалық әдістері мен әдістерін қолдана отырып, бизнес және басқару саласындағы мәселелердің оңтайлы шешімдерін табу, экономикадағы заманауи компьютерлік бағдарламалар мен жасанды интеллект технологияларын пайдалана отырып, бастапқы деректерді жинау және өңдеу арқылы ғылыми және жобалық-зерттеу қызметін ұйымдастыруды және жүргізуді жүзеге асыру
- Өнеркәсіптік кәсіпорындағы маркетинг саласындағы стратегиялық және жедел басқару міндеттерін шешудің нәтижелерін ұсынады.
- Тауарлар мен қызметтерге талдау, сараптама жүргізеді және өнеркәсіптік кәсіпорынның маркетингтік стратегиясын әзірлейді.
- Бизнес-жоспарларды, баға және ассортимент саясатын әзірлейді, өнеркәсіптік кәсіпорында өнім ассортиментінің бюджетін басқарады, бизнес-процестерді оңтайландырады.
- Маркетингтік зерттеулер жүргізу үшін деректерді жинау, сақтау, өңдеу және талдау әдістерін қолданады.
- Өндірістік - техникалық мақсаттағы тауарларды тұтынушылардың мінез-құлқын талдайды және ұзақ мерзімді шарттық қатынастарды әзірлеуге қатысады.
- Заманауи цифрлық технологиялар мен зияткерлік ақпараттық-талдамалық жүйелерді пайдалана отырып, тауарларды, өндіріс құралдарын, көрсетілетін қызметтерді арналарды іріктеуді және ілгерілетуді жүзеге асырады.
- Өнеркәсіптік кәсіпорынның қызметіне экономикалық және қаржылық талдау, нарықтағы бәсекелестік артықшылықтарға қол жеткізу үшін нарықтық және ерекше тәуекелдерді талдау жүргізеді.