Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04110 Өнеркәсіп салаларындағы маркетинг в ҚМТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бизнесті дамытудың маркетингтік стратегиясын іске асыру және нарықта бәсекелестік артықшылықтарға қол жеткізу үшін сатуды ынталандырудың заманауи технологияларын меңгерген өнеркәсіп салаларында маркетинг бойынша мамандар даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 255
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Экономикалық теория
Экономикадағы математика
Маркетинг негіздері
Менеджмент және HR
Персоналды басқару
-
2 Оқу жылы
Қызметтер маркетингі және трейд-маркетинг, курстық жұмыс
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Статистика
Өнеркәсіптік тауарлар сапасын сараптау
Өндірістік-техникалық мақсаттағы тауарларды бағалау
Қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері
Өндірістік мақсаттағы тауарды өткізуді ұйымдастыру, курстық жұмыс
Микроэкономика
Өнеркәсіптегі маркетингтік зерттеулер және талдау
Тұтынушылардың мінез-құлығы
Бизнес этикасы
Макроэкономика
Маркетингтегі заманауи технологиялар
-
3 Оқу жылы
Маркетинг саласындағы консалтинг
Өнеркәсіптік кәсіпорындар салығы және салық салу
Кәсіпорын экономикасы (салалар бойынша)
Кәсіпорын шығындарын басқару
Логистика
Бизнесті жоспарлау және жобаларды басқару
Өндірісті басқару және нәтижелердің тиімділігі
Кәсіпорынның бухгалтерлік есебі және қаржысы
Жеткізу тізбегін басқару логистикасы
Медиа-жоспарлау негіздері
Баға белгілеу және баға саясаты
Бизнес- коммуникациялар
Маркетингтегі дизайн-ойлау,курстық жұмыстар
Маркетингтiк талдау, курстық жұмыс
Әлеуметтік маркетинг
Құқық негіздері, Cыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Өнеркәсіптік кәсіпорындардың келісім қатынастарын реттеу
Қатынастар маркетингі
Ғылыми зерттеулердің негіздері
-
4 Оқу жылы
Өнеркәсіптік маркетинг
Мерчендайзинг
Деректерді талдау мен болжаудың заманауи технологиялары, курстық жұмыс
Есептік платформаларды қолдана отыра кәсіпорынның қаржылық талдауы, курстық жұмыс
Нарықты кеңейту және өнеркәсіптік кәсіпорындарда сатуды ынталандыру
Еңбекті қорғау
Халықаралық менеджмент және маркетинг
Инновациялық маркетинг
Сандық маретинг
Өнеркәсіптік кәсіпорын қызметін экономикалық талдау
Өнеркәсіптік кәсіпорынның стратегиялық менеджменті және маркетингі
Жобалық-зерттеу қызметі, курстық жұмыс
Өнеркәсіптік кәсіпорынның қызметін басқарушылық талдау
Профессии
Оқыту нәтижелері
- ҚР Конституциясы мен заңнамасының негізгі ережелерін, қоғамдық қатынастардағы материалдық және процестік құқықтың өзара іс-қимыл тетігін және сыбайлас жемқор-лыққа қарсы іс-қимыл саласындағы кәсіби қызметті қолдану.
- Қоршаған ортаның жай-күйіне антропогендік әсерді барынша азайтуға, ресурс үнемдеуге және энергия тиімділігіне, техносферадағы адамның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге және халықтың денсаулығын сақтау үшін жағдай жасауға бағытталған орнықты даму мен экологиялық заңнама қағидаттарын ескере отырып, кәсіби мәселелерді шешу үшін қоршаған ортаны қорғау және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы білімді қолдану
- Қазіргі заманғы экономикалық ойлауды және ұлттық және әлемдік экономиканың қызмет ету саласындағы білім жүйесін өз мамандығының әлеуметтік маңыздылығы жағдайында қолдану
- Корпоративтік әлеуметтік жауап-кершілік принциптері мен этикалық салдарын ескере отырып, математикалық модельдеудің әртүрлі аналитикалық әдістері мен әдістерін қолдана отырып, бизнес және басқару саласындағы мәселелердің оңтайлы шешімдерін табу, экономикадағы заманауи компьютерлік бағдарламалар мен жасанды интеллект технологияларын пайдалана отырып, бастапқы деректерді жинау және өңдеу арқылы ғылыми және жобалық-зерттеу қызметін ұйымдастыруды және жүргізуді жүзеге асыру
- Өнеркәсіптік кәсіпорындағы маркетинг саласындағы стратегиялық және жедел басқару міндеттерін шешудің нәтижелерін ұсынады.
- Тауарлар мен қызметтерге талдау, сараптама жүргізеді және өнеркәсіптік кәсіпорынның маркетингтік стратегиясын әзірлейді.
- Бизнес-жоспарларды, баға және ассортимент саясатын әзірлейді, өнеркәсіптік кәсіпорында өнім ассортиментінің бюджетін басқарады, бизнес-процестерді оңтайландырады.
- Маркетингтік зерттеулер жүргізу үшін деректерді жинау, сақтау, өңдеу және талдау әдістерін қолданады.
- Өндірістік - техникалық мақсаттағы тауарларды тұтынушылардың мінез-құлқын талдайды және ұзақ мерзімді шарттық қатынастарды әзірлеуге қатысады.
- Заманауи цифрлық технологиялар мен зияткерлік ақпараттық-талдамалық жүйелерді пайдалана отырып, тауарларды, өндіріс құралдарын, көрсетілетін қызметтерді арналарды іріктеуді және ілгерілетуді жүзеге асырады.
- Өнеркәсіптік кәсіпорынның қызметіне экономикалық және қаржылық талдау, нарықтағы бәсекелестік артықшылықтарға қол жеткізу үшін нарықтық және ерекше тәуекелдерді талдау жүргізеді.