Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04110 Өнеркәсіп салаларындағы маркетинг в ҚМТУ

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • ҚР Конституциясы мен заңнамасының негізгі ережелерін, қоғамдық қатынастардағы материалдық және процестік құқықтың өзара іс-қимыл тетігін және сыбайлас жемқор-лыққа қарсы іс-қимыл саласындағы кәсіби қызметті қолдану.
  • Қоршаған ортаның жай-күйіне антропогендік әсерді барынша азайтуға, ресурс үнемдеуге және энергия тиімділігіне, техносферадағы адамның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге және халықтың денсаулығын сақтау үшін жағдай жасауға бағытталған орнықты даму мен экологиялық заңнама қағидаттарын ескере отырып, кәсіби мәселелерді шешу үшін қоршаған ортаны қорғау және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы білімді қолдану
  • Қазіргі заманғы экономикалық ойлауды және ұлттық және әлемдік экономиканың қызмет ету саласындағы білім жүйесін өз мамандығының әлеуметтік маңыздылығы жағдайында қолдану
  • Корпоративтік әлеуметтік жауап-кершілік принциптері мен этикалық салдарын ескере отырып, математикалық модельдеудің әртүрлі аналитикалық әдістері мен әдістерін қолдана отырып, бизнес және басқару саласындағы мәселелердің оңтайлы шешімдерін табу, экономикадағы заманауи компьютерлік бағдарламалар мен жасанды интеллект технологияларын пайдалана отырып, бастапқы деректерді жинау және өңдеу арқылы ғылыми және жобалық-зерттеу қызметін ұйымдастыруды және жүргізуді жүзеге асыру
  • Өнеркәсіптік кәсіпорындағы маркетинг саласындағы стратегиялық және жедел басқару міндеттерін шешудің нәтижелерін ұсынады.
  • Тауарлар мен қызметтерге талдау, сараптама жүргізеді және өнеркәсіптік кәсіпорынның маркетингтік стратегиясын әзірлейді.
  • Бизнес-жоспарларды, баға және ассортимент саясатын әзірлейді, өнеркәсіптік кәсіпорында өнім ассортиментінің бюджетін басқарады, бизнес-процестерді оңтайландырады.
  • Маркетингтік зерттеулер жүргізу үшін деректерді жинау, сақтау, өңдеу және талдау әдістерін қолданады.
  • Өндірістік - техникалық мақсаттағы тауарларды тұтынушылардың мінез-құлқын талдайды және ұзақ мерзімді шарттық қатынастарды әзірлеуге қатысады.
  • Заманауи цифрлық технологиялар мен зияткерлік ақпараттық-талдамалық жүйелерді пайдалана отырып, тауарларды, өндіріс құралдарын, көрсетілетін қызметтерді арналарды іріктеуді және ілгерілетуді жүзеге асырады.
  • Өнеркәсіптік кәсіпорынның қызметіне экономикалық және қаржылық талдау, нарықтағы бәсекелестік артықшылықтарға қол жеткізу үшін нарықтық және ерекше тәуекелдерді талдау жүргізеді.
Top