Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01104 Педагогика және психология в Ы.Алтынсарин атындағы АПИ

Пәндер

  • Басқару психологиясы

    Бұл пән басқару психологиясының теориялық және әдістемелік негіздерін, қазіргі жағдайдағы басқарушылық ойдың дамуының негізгі тенденцияларын, негізгі басқару функцияларын жүзеге асыру ерекшеліктерін, басқарушылық қызмет субъектісінің психологиясын, сонымен қатар басқару процесінің психологиялық аспектілері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру және осының негізінде болашақ кәсіби іс-әрекеттің тиімділігін арттыру, басқару процесі туралы күрделі әлеуметтік-психологиялық білімді қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Педагог-психологтың кәсіби имиджі

    Бұл пән педагог-психологтың кәсіби имиджін қалыптастыруға, педагогикалық мәдениет пен педагогикалық шеберлікті дамытуға жәрдемдесуге бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар педагог имиджінің педагогикалық өзара іс-қимыл сипатына және оқу-тәрбие процесінің тиімділігіне әсер ету ерекшеліктерін түсінетін болады; педагогтың жеке имиджінің қалыптасу деңгейі мен сипатын анықтай алатын; оң кәсіби имидждің әдістемелері мен әдістерін меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Менеджмент

    Бұл пән магистранттардың кәсіби стандарт талаптарына сәйкес келетін кәсіби құзыреттіліктерін, стратегиялық және инновациялық менеджмент дағдыларын, білім беру сапасын бағалауды, сондай-ақ еңбекақы төлеуді ұйымдастыру, білім беру мекемелерін қаржыландыру, оқу-материалдық базаны қалыптастыру және дамыту ерекшеліктерін және білім беру мекемелерінің жұмыс істеуіне қойылатын басқа да көптеген экономикалық талаптарды қалыптастыруға және дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Білім берудегі мониторинг және статистика

    Бұл пән білім беру сапасына мониторинг жүргізу және оны бағалау үшін ұйымдастырушылық-басқарушылық, ақпараттық-талдамалық және әлеуметтік құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар білім беру сапасын өлшеу мен бағалаудың заманауи тәсілдерін, білім беру сапасын тәуелсіз бағалау принциптерін, көрсеткіштері мен субъектілерін білетін болады; білім беру статистикасының эмпирикалық және эксперименттік деректерін және мониторингтік тексерулер нәтижелерін өңдей алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Менеджердің шешендік шеберлігі

    Бұл пән шешендік өнердің теориялық және практикалық негіздерін игеруге, магистранттардың жеке қасиеттерін дамытуға және олардың жалпы мәдени және кәсіби құзыреттерін жетілдіруге бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар ауызша және вербалды емес сөйлеу әсерінің ерекшеліктерін, олардың арақатынасының принциптерін білетін болады, көпшілік алдында сөйлеуге дайындық бағдарламасын жасай алады, сөйлеу әсерінің әдістері мен тәсілдерін талдай алады; көпшілік алдында композициялық және дәлелді түрде дұрыс өнер көрсете алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    Пәнді оқыту кәсіби лексиканы игеруге, кәсіби деңгейде диалог жүргізе білуге бағытталған шет тілін қарқынды оқытуды қамтиды. Сөйлеу іс-әрекетінің төрт түрінде шет тілін меңгеру дағдыларын кеңейту және тереңдету көзделеді: арнайы әдебиеттерді оқу, шет тілінде сөйлеуді тыңдап-түсіну, педагогикалық және кәсіби бағыттағы жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру және дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Менеджменттегі психометрия және диагностика

    Бұл пән магистранттардың психологияның әртүрлі салаларында ең әмбебап және кеңінен қолданылатын психологиялық диагностиканың негізгі тұжырымдамаларын игеруін қамтамасыз етуге бағытталған. Магистраттар психометрия негіздерін жүйелі түрде баяндайды және кәсіби қызметтің ерекшеліктерін ескере отырып психодиагностиканы игеруді жалғастырады. Пәнді аяқтағаннан кейін магистранттар белгілі бір жағдайда жеке тұлғаны психологиялық зерттеу деректерін өңдеу және талдау әдістерін таңдап, қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адам ресурстарын басқару

    Пән кәсіби қызметті тиімді жүзеге асыру үшін адам ресурстарын басқару саласында жан-жақты білімі мен құзыреті бар білім беру саласында жоғары білікті басқарушыларды қалыптастыруға бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар HR – менеджменттің мақсаттары мен міндеттерін, әдістері мен функцияларын білетін, ұйымның адами ресурстарын басқару саласында тиімді технологияларды қолдана алатын; тиімді басқару қызметін жүзеге асыру үшін қажетті дағдыларды меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогика және психология бойынша оқу-әдістемелік материалдарды жобалау

    Пән жоғары білікті маманның басшылығымен оқу пәндерін іске асыруды оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу бойынша оқытушының еңбек функциясын жүзеге асыруға даярлауға бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар жоғары мектепте білім беру бағдарламаларын жобалау кезінде нормативтік-құқықтық базаны қолдана алады, салыстырмалы педагогика саласындағы зерттеулерді жүзеге асыра алады, әлемнің әртүрлі елдері мен аймақтарындағы педагогикалық теория мен практиканың жай-күйін, заңдылықтары мен даму тенденцияларын талдай алады, өздерінің кәсіби және жеке өсу міндеттерін шеше алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагог-психологтың кәсіби қызметіндегі білім беру қызметінің маркетингі

    Пән магистранттарда маркетингтің ғылыми негіздері бойынша терең теориялық және практикалық білімді, білік пен дағдыларды қалыптастыруға, жеке тұлғаның да, жалпы қоғамның да қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін жүйелік маркетингтік құралдарды басқаруға бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар білім беру қызметтерінің қазіргі заманғы нарығының құрылымын және білім берудегі нарықтық қатынастардың объектілерін білетін болады; маркетингтің негізгі қағидалар жүйесін енгізе алады, маркетингтік жобаларды табысты іске асыру үшін маркетингтік зерттеулердің әдістері мен нысандарын қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру менеджері қызметіндегі тьюторлық, тәлімгерлік және коучинг

    Бұл пән магистранттардың кәсіби қызметін ұйымдастыру бойынша тьютордың теориялық және практикалық білімдерін қалыптастыруға ықпал етеді, тәлімгер мен жаттықтырушының, сондай-ақ олардың білік және дағдыларын игеруі, жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру, білім беру жүйесінің басқару қызметі саласындағы тьютордың, тәлімгердің және коучтың тиімді жұмысын іске асыру және зерттеу қызметін жүзеге асыру үшін қажет. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар білім беру үрдісінде қатысушылардың ұжымдық қызметін ұйымдастыра және жүзеге асыра алады, кәсіби.қызметін талдау және сараптау нәтижелері негізінде ұсыныстар беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұйым теориясы және ұйымдық мінез-құлық

    Бұл пән магистратураның түлегін ұйымдастырушылық және басқарушылық қызметке дайындауға бағытталған, ұйымдардың ұйымдық және басқарушылық құрылымын қалыптастыру жөніндегі міндеттерді шешуге қабілетті орындаушы немесе басшы ретінде ақпараттық-талдамалық және ғылыми-зерттеу қызметі, ұйымды дамытуға бағытталған жобаларды әзірлеу және іске асыру, ұйым персоналын ынталандыру және т.б. Пәнді игеру нәтижесінде магистрант ұйымдастыру және ұйымдастырушылық мінез-құлық теориясы саласындағы негізгі модельдер мен зерттеулерді білетін болады, құрылым мен ұйымдағы мәселелерді анықтай алады және негізделген және сындарлы ұсыныстар ұсына алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • кәсіби мазмұндағы ақпаратты алу үшін жеткілікті көлемде шет тілін білуі мен меңгеруін көрсетеді;
  • үнемі өзгеріп отыратын және дамып келе жатқан ортада басқару психологиясы мен стратегиялық менеджмент туралы білімді біріктіреді;
  • өзінің әрі қарайғы кәсіби өсуін және оны басқару жөніндегі қызметін жобалау мақсатында педагог-психологтың кәсіби шеберлігін, имиджін бағалайды;
  • статистикалық деректерді талдай отырып, мониторингті ұйымдастырады және жүзеге асырады;
  • педагогтың жеке тиімділігін арттыру мақсатында оқу-әдістемелік материалдарды жобалайды;
  • қазіргі білім беру қызметтері нарығында қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыру мақсатында маркетинг принциптерінің жүйесін енгізеді;
  • тьютордың, ментордың, коуч қызметін жүзеге асыру мақсатында білім беру процесіне қатысушылардың ұжымдық қызметін ұйымдастырады және жүзеге асырады;
  • нақты жағдайда жеке тұлғаны психологиялық зерттеу деректерін өңдеу және талдау әдістерін іріктеу және қолдану дағдысын дамытады.
Top