Білім беру бағдарламасы өзекті емес

7M01524 География педагогтерін даярлау в Лев Николаевич Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Қолданбалы есептерді шешуде геоақпараттық модельдеу мен геожүйелерді болжаудың практикалық дағдыларын меңгерген.
  • Қазақстанның ұлттық шаруашылығының "жасыл" экономиканы дамыту жолына көшуін іске асыру мақсатында отын-энергетика кешені мен баламалы энергетика кәсіпорындарын өңірлік және жергілікті орналастырудың қазіргі заманғы үрдістері мен перспективаларын модельдеу.
  • Қазіргі кезеңде табиғат пен қоғамның өзара іс-қимылының ерекшеліктерін анықтау; геосфералық қабықтарға антропогендік әсер ету ерекшеліктері; табиғи ресурстарды бағалауды және жаһандық, өңірлік және жергілікті деңгейлерде табиғат пайдаланудың жай-күйін көрсететін статистикалық және картографиялық материалдарды талдау, салалық табиғат пайдалану проблемаларын тұжырымдау.
  • ЖОО-да, арнаулы орта оқу орындарында және жалпы білім беретін мектептерде оқытылатын ғылыми-әдістемелік өнімдерді, оқу-әдістемелік кешендерді, жаратылыстану пәндерінің циклі бойынша авторлық курстарды әзірлеу әдістемесін қолдану.
  • Нарықтық қатынастар жағдайында Қазақстан Республикасының өнеркәсіптік және ауыл шаруашылығы өндірісін дамытудың қазіргі заманғы үрдістері мен перспективаларына ықпал ететін және тежейтін физикалық-географиялық және экономикалық-географиялық факторлар жүйесі туралы білімді көрсету.
  • Негізгі идеологиялық және әдістемелік мәселелерді, соның ішінде пәнаралық сипаттағы, ғылымның қазіргі даму кезеңінде оқыған және кәсіптік қызметтегі нәтижелерді пайдалана отырып талдау жасау; білім беру саласындағы философиялық және ғылыми көзқарастардың бірлігін жүзеге асыру; магистранттарға халықаралық кәсіби ортамен ықпалдасуға мүмкіндік беретін C1-де еуропалық деңгейде жазу және сөйлеу дағдыларына ие болу; ғылыми академиялық және кәсіби қарым-қатынас мақсатында ауызша және жазбаша қарым-қатынасты жүзеге асыру (академиялық жазу, академиялық презентация, көпшілік алдында сөз сөйлеу); шет тілінде білім беру мазмұнын иелену; шет тілдерін меңгеру барысында түпнұсқа материалдары мен заманауи білім беру ресурстарын бейімдеу; пәндік мазмұнды қалыптастыру.
  • Турларды, жорықтарды, туристік-өлкетану қызметі бойынша экскурсияларды әзірлеудің заманауи әдістері мен технологияларын пайдалану.
  • Педагогикалық әдістерді және оларды қолданудың заманауи тәсілдерін білу; педагогикалық зерттеулерді құрастыру және жүргізудің негізгі принциптеріне ие болу; білім алушылардың жеке білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқу үдерісін құру; педагогикалық мониторингтің негіздерін меңгеру; кәсіби этикалық нормаларды сақтау; кәсіби педагогикалық мәселелерді тиімді шешу және педагогикалық мамандықтың әдістемелік жүйесін жасау; ұжымды, бөлімді, ұйымды басқаруға дайын болу; оқу үдерісінде психологиялық өзара әрекеттесу ерекшеліктерін анықтау; педагогикалық үдерісіне негізгі басқару тәсілдерін енгізу әдістерін меңгеру.
  • Географиялық цикл ПОӘК мазмұнын және білім алушылардың аудиториядан тыс, дербес зерттеу қызметін жобалау және әзірлеу; оқу нәтижелерін бағалау үшін сабақ жоспарларын, қысқа мерзімді жоспарларды, тапсырмаларды әзірлеу; географиялық цикл пәндері бойынша дидактикалық материалдар мен ресурстар; білім беру процесін жоспарлау және ұйымдастыру бойынша ғылыми-әдістемелік зерттеулерді іске асыру.
  • Географиялық пәндер мен географияны оқыту әдістері саласындағы оқу бағдарламаларын іске асыру және сараптама жүргізу, географиялық білім берудің барлық деңгейлеріндегі ғылыми географиялық зерттеулердің нәтижелерін оқу материалдарына түрлендіру.
  • ЖОО-да географиялық пәндерді оқытудың заманауи теориясы, әдістемесі және география мен жаратылыстану пәндерін оқытуда педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру әдістері бойынша білімдерін көрсету.
  • ГАЖ және ЖҚЗ қолдану арқылы геожүйелерге антропогендік әсер ету дәрежесін анықтау мүмкіндігі. ГАЖ және ЖҚЗ қолдану арқылы геожүйелерге антропогендік әсер ету дәрежесін анықтау мүмкіндігі.
Top