Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01524 География педагогтерін даярлау в Лев Николаевич Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-зерттеу жұмысы мен педагогикалық қызметке қажетті фундаменталды-қолданбалы білім мен географияны оқытудың әдістемесін меңгерген жоғары білікті және бәсекеге қабілетті магистрлерді дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M015 География педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жоғары мектеп педагогикасы
Географиялық ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
География бойынша оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау әдістемесі
География және жаратылыстану пәндерін оқытуда педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру әдістері
ЖОО-да географиялық пәндер бойынша педагогикалық дизайн және оқытуды жоспарлау
Экологиялық білім беру мен оқушыларды тәрбиелеудің заманауи тұжырымдамалары
ЖОО-да географияны оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістері
Басқару психологиясы
Табиғи-аумақтық кешендерді зерттеуде ГАЖ және ЖҚЗ қолдану
Геожүйелерді зерттеудің теориялық негіздері
Географиялық зерттеулерде ЖҚЗ әдістерін қолдану
Ғылым тарихы және философиясы
Географияның ғылыми теориялық негіздері/
Шетел тілі (кәсіби)
Табиғи ортаны зерттеудегі геожүйелік-алаптық тәсілдер
-
2 Оқу жылы
Географиядағы геоақпараттық модельдеу
Ландшафтық-экологиялық зерттеулерде ЖҚЗ әдістерін қолдану
Жаһандық және аймақтық геоэкология
ОЭК және баламалы энергетиканың қазіргі даму үрдістері
Қазақстан жаһандық геосаяси және геоэкономикалық қатынастар жүйесінде
Табиғатты пайдалану және қоршаған ортаны қорғау
ҚР туризмді аумақтық ұйымдастыру тұжырымдамасы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қолданбалы есептерді шешуде геоақпараттық модельдеу мен геожүйелерді болжаудың практикалық дағдыларын меңгерген.
- Қазақстанның ұлттық шаруашылығының "жасыл" экономиканы дамыту жолына көшуін іске асыру мақсатында отын-энергетика кешені мен баламалы энергетика кәсіпорындарын өңірлік және жергілікті орналастырудың қазіргі заманғы үрдістері мен перспективаларын модельдеу.
- Қазіргі кезеңде табиғат пен қоғамның өзара іс-қимылының ерекшеліктерін анықтау; геосфералық қабықтарға антропогендік әсер ету ерекшеліктері; табиғи ресурстарды бағалауды және жаһандық, өңірлік және жергілікті деңгейлерде табиғат пайдаланудың жай-күйін көрсететін статистикалық және картографиялық материалдарды талдау, салалық табиғат пайдалану проблемаларын тұжырымдау.
- ЖОО-да, арнаулы орта оқу орындарында және жалпы білім беретін мектептерде оқытылатын ғылыми-әдістемелік өнімдерді, оқу-әдістемелік кешендерді, жаратылыстану пәндерінің циклі бойынша авторлық курстарды әзірлеу әдістемесін қолдану.
- Нарықтық қатынастар жағдайында Қазақстан Республикасының өнеркәсіптік және ауыл шаруашылығы өндірісін дамытудың қазіргі заманғы үрдістері мен перспективаларына ықпал ететін және тежейтін физикалық-географиялық және экономикалық-географиялық факторлар жүйесі туралы білімді көрсету.
- Негізгі идеологиялық және әдістемелік мәселелерді, соның ішінде пәнаралық сипаттағы, ғылымның қазіргі даму кезеңінде оқыған және кәсіптік қызметтегі нәтижелерді пайдалана отырып талдау жасау; білім беру саласындағы философиялық және ғылыми көзқарастардың бірлігін жүзеге асыру; магистранттарға халықаралық кәсіби ортамен ықпалдасуға мүмкіндік беретін C1-де еуропалық деңгейде жазу және сөйлеу дағдыларына ие болу; ғылыми академиялық және кәсіби қарым-қатынас мақсатында ауызша және жазбаша қарым-қатынасты жүзеге асыру (академиялық жазу, академиялық презентация, көпшілік алдында сөз сөйлеу); шет тілінде білім беру мазмұнын иелену; шет тілдерін меңгеру барысында түпнұсқа материалдары мен заманауи білім беру ресурстарын бейімдеу; пәндік мазмұнды қалыптастыру.
- Турларды, жорықтарды, туристік-өлкетану қызметі бойынша экскурсияларды әзірлеудің заманауи әдістері мен технологияларын пайдалану.
- Педагогикалық әдістерді және оларды қолданудың заманауи тәсілдерін білу; педагогикалық зерттеулерді құрастыру және жүргізудің негізгі принциптеріне ие болу; білім алушылардың жеке білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқу үдерісін құру; педагогикалық мониторингтің негіздерін меңгеру; кәсіби этикалық нормаларды сақтау; кәсіби педагогикалық мәселелерді тиімді шешу және педагогикалық мамандықтың әдістемелік жүйесін жасау; ұжымды, бөлімді, ұйымды басқаруға дайын болу; оқу үдерісінде психологиялық өзара әрекеттесу ерекшеліктерін анықтау; педагогикалық үдерісіне негізгі басқару тәсілдерін енгізу әдістерін меңгеру.
- Географиялық цикл ПОӘК мазмұнын және білім алушылардың аудиториядан тыс, дербес зерттеу қызметін жобалау және әзірлеу; оқу нәтижелерін бағалау үшін сабақ жоспарларын, қысқа мерзімді жоспарларды, тапсырмаларды әзірлеу; географиялық цикл пәндері бойынша дидактикалық материалдар мен ресурстар; білім беру процесін жоспарлау және ұйымдастыру бойынша ғылыми-әдістемелік зерттеулерді іске асыру.
- Географиялық пәндер мен географияны оқыту әдістері саласындағы оқу бағдарламаларын іске асыру және сараптама жүргізу, географиялық білім берудің барлық деңгейлеріндегі ғылыми географиялық зерттеулердің нәтижелерін оқу материалдарына түрлендіру.
- ЖОО-да географиялық пәндерді оқытудың заманауи теориясы, әдістемесі және география мен жаратылыстану пәндерін оқытуда педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру әдістері бойынша білімдерін көрсету.
- ГАЖ және ЖҚЗ қолдану арқылы геожүйелерге антропогендік әсер ету дәрежесін анықтау мүмкіндігі. ГАЖ және ЖҚЗ қолдану арқылы геожүйелерге антропогендік әсер ету дәрежесін анықтау мүмкіндігі.