Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02117 Сәндік өнер. (Көркем тоқыма) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • қолданбалы өнер суретшісі мамандығының жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсінеді, кәсіби этика қағидаларын сақтайды, сәндік өнер саласындағы білімді, көркем жүйелердің даму үрдістерін, сондай-ақ нормативтік құқықтық актілер мен құжаттарды кәсіби қызметте пайдалана алады;
  • суық және ыстық батик техникасының әртүрлі түрлерінің технологияларын ажыратуға қабілетті; керамикалық бұйымдарды декорациялау технологиясы, сондай-ақ қыш сурет салу дағдысын меңгеру, тоқыма материалдары бар панно жасауда батикпен үйлестіру: жаңа факторлар алу мақсатында материалдарды декорациялаудың физикалық және визуалды, заманауи тәсілдері, тоқыманың әр түрлі әрленулерін имитациялау, өзіндік көркем-шығармашылық процесін моделдеу және практикада жүзеге асыру.;
  • мәдениет және өнер саласындағы институттардың қызмет етуінің теориялық және қолданбалы аспектілерін түсініп, талдай алады, сараптамалық-аналитикалық және көркем қызметтің кешенді құралдарын меңгерген; қолданбалы өнер туындыларын, өнердің теориялық, тарихи, мәдени, шығармашылық аспектілерінің дамуының негізгі заңдылықтарын, қажетті ғылыми-әдістемелік және өнертанушылық әдебиетті талдай алады.;
  • теориялық білімді кәсіби шығармашылық әдісіне өз бетінше айналдыра білу, түспен және түсті композициялармен жұмыс істеу тәсілдерін меңгеру; кешенді декоративтік функционалдық және композициялық шешімдерді жасауға дайындық; көру жады мен ойлау; түс құрылысының заңдылықтары және оның коллористикасының әртүрлі тәсілдері туралы түсінік;
  • қолданбалы өнердің стилистикалық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, композициялық-ырғақтық байланыстарды ұйымдастыруға қабілетті; көркем-мәдени процестің барлық субъектілерінің қызметін талдай алады.;
  • маталар, былғары, ағаш, жүн,бояғыштар және т. б. түрлі материалдармен жұмыс істей білу; мамандық бойынша ғылыми және өнертанушылық әдебиеттермен аналитикалық жұмыс істей білу ; Жобалық жұмысқа қабілетті; шығармашылық процесте, ағартушылық қызметте әлемдік және отандық өнер тарихы мен материалдық мәдениет саласындағы білімді пайдалана білу ;
  • кез келген объектіні жобалау бағытында композицияны өңдеу, практикаға ие; мәдени ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру тәсілдерімен кешенді функционалдық және композициялық шешімдер жасай білу,жобаны мемлекеттік инстанциялармен және Тапсырыс берушілермен кәсіби міндеттерді шешуде өзара іс-қимыл жасай білу және келісу қабілеті ;
  • әртүрлі материалдарда жұмыс істей алады ; құрастыру принциптерін меңгеру: шығармашылық композицияда эскиздерді қолдана білу ; нақты үлгіні орындау техникасын таңдау принциптері; жазық және көлемді-кеңістіктік композицияларды құру; қолданбалы өнер туындыларын шығару.
  • қазіргі заманғы ақпараттық қоғамды дамытудағы ақпараттың мәні мен маңызын түсінуге, осы процесте туындайтын қауіптер мен қатерлерді сезінуге, ақпараттық қауіпсіздіктің, оның ішінде мемлекеттік құпияны қорғаудың негізгі талаптарын сақтауға қабілетті;
  • нормативтік құқықтық базаның, халықаралық практиканың өзгерістерін, ішкі факторлардың әсерін ескере отырып, экономиканың, мемлекеттік институттардың қаржыларының даму үрдістеріне экономикалық интерпретация бере алады;
  • кәсіптің жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсінеді, қарым-қатынастың кәсіби этикасының қағидаларын сақтайды, тіл, бақылау-өлшеу құралдары, жүйенің даму тенденциялары саласындағы білімді кәсіби қызметте қолдана алады;
  • мәдени және эстетикалық құндылықтарды , ұлттық көркемдік нысандар мен мәдениеттердің алуан түрлілігін беру және сақтау , сондай-ақ оларды халық арасында насихаттау мақсатында білім беру процесіне елдер, шығармашылық қызметкерлер мен мәдениет мекемелері арасындағы әріптестік байланыстарды қоса алғанда және енгізе отырып, әлемдік көркем білім берудің озық тәжірибесін жүйелеу;
  • дәстүрлі костюмге арналған ансамбльге байланысты зергерлік бұйымның толық жиынтығы үшін композиция жасауға, дәнекерлеу, филигрань, суық және ыстық эмаль технологиясын білуге, материалда үлгі бойынша жасауға және орындауға қабілетті.
Top