Инновациялық білім беру бағдарламасы

7M01507 Цифрлық педагогика (IP) в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Онлайн білім берудегі машиналық оқыту

    Пәннің мақсаты білім алушыларды Машиналық оқыту тұжырымдамаларымен, машиналық оқытудың базалық алгоритмдерімен және оларды қолдану ерекшеліктерімен таныстыру болып табылады. Пән Python-да әзірленген Машиналық оқыту жобаларын тұжырымдамалар мен алгоритмдердің презентациясы түрінде түсіндіретін, оларды нақты мәселелерде қолдану тәсілдерін көрсететін Машиналық оқыту теориясы мен интуициясы бойынша нұсқаулық жасау практикумынан тұрады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беруді цифрландыру жағдайында информатиканы оқыту әдістемесі (IP)

    Пәнді оқытудың мақсаты мектеп информатика курсында цифрлық мазмұнды қолдану болып табылады, мазмұнға мынадай тақырыптар кірді: информатика саласындағы мектептегі білім беру мазмұнын дамыту, оқушылардың есептеу ойлауы және цифрлық құзыреттіліктері; информатиканы оқыту әдістемесіндегі инновациялар; Ақпараттық технологиялар саласындағы оқушылардың зерттеу және жобалау қызметі; білім беруді цифрландыру жағдайындағы информатика мұғалімінің кәсіби қызметінің ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект, үлкен деректер және бұлтты есептеу (IP)

    Пәннің мақсаты-data science, жасанды интеллект, үлкен деректер, бұлтты технологиялар. Мазмұны - табиғи тілді өңдеу, деректерді терең талдау, когнитивті есептеу, классификация және регрессия мәселелерін шешу үшін мұғаліммен Машиналық оқыту, кластерлеу мәселелерін шешу үшін мұғалімсіз Машиналық оқыту, нейрондық желілерге негізделген терең оқыту, "Заттар интернеті"

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқытудағы қашықтықтан білім беру технологиялары (IP)

    Пәннің мақсаты - оқу Қашықтықтан оқытудың ақпараттық технологиялары. Пәннің мазмұны мынадай тақырыптарды құрайды: цифрлық білім беру ресурстарының түрлері; Қашықтықтан оқытудың бағдарламалық және технологиялары (бейне-дәрістер; мультимедиялық-дәрістер және зертханалық практикумдар; мультимедиялық оқулықтар; компьютерлік оқыту және тестілеу жүйелері; Имитациялық модельдер мен компьютерлік тренажерлер; телекоммуникациялық құралдарды пайдалана отырып консультациялар мен тесттер; бейнеконференциялар), цифрлық білім беру ресурстары, сервистер және бақылау ұйымдастыру кезінде информатиканы оқыту.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты психологиялық жағдайларды талдау арқылы қазіргі заманғы басқару қызметінің психологиялық механизмдері және ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән басқару ерекшеліктерін зерттеуге, диагностикалауға, психологиялық жағдайларды болжауға, жеке басқару принципі бойынша бағдарламаларды қалыптастыруға, диагностикалық құралдарды құруға, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін жасауға, басқару объектісінің психологиялық заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіптік)

    Пәннің мақсаты жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз ету; кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін іске асыру үшін В2-С1 деңгейінде шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу алынған тілдік білімді, сөйлеу дағдыларын жүйелеуге, кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас, оның ішінде ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді. Курс барысында магистранттар Кәсіби шет тілінде сөйлеу дағдыларын дамытады, бұл оларға оқытушы ретінде шет тіліндегі кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Функционалды бағдарламалау (IP)

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттерді бағдарламалаудың императивті, объектіге бағытталған, логикалық және функционалды тәсілдерімен таныстыру. Пәннің мазмұны тақырыптарды қамтиды: бағдарламалау тілдерінің ұрпақтары, императивті, объектіге бағытталған, логикалық және функционалды бағдарламалау, функционалды бағдарламалау парадигмасына кіріспе, оның математикалық негіздері, Ламбда есептеулері, функционалды бағдарламалау тілдеріндегі параллелизм.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қашықтықтан оқыту кезінде цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу және пайдалану (IP)

    Пәннің мақсаты-цифрлық білім беру және Интернет-ресурстардың мәні мен ерекшелігін зерттеу. Пәннің мазмұнын мынадай тақырыптар құрайды: цифрлық білім беру ресурстарының түрлері мен жіктелуі (фотосуреттер, бейнефрагменттер, статикалық және динамикалық модельдер, виртуалды шындық объектілері, дыбыс жазу) таксономия қағидаттары; мазмұны мен ақпараттық қамтамасыз етуге қойылатын талаптар жүйесі; қашықтықтан оқыту кезінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану әдістемесі

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Виртуалды және аралас оқыту

    Пәнді оқытудың мақсаты-виртуалды және аралас оқыту технологияларының саласы зерттеліп, оларды қолдану негізінде оқыту әдістері өзгертіледі. Пән академиялық білім алу және когнитивті, эмоционалды және әлеуметтік дағдыларды дамыту, оны қолдану негізінде мұғалімнің іс-әрекетін өзгерту үшін виртуалды және аралас оқытуды қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық қауіпсіздік негіздері (IP)

    Пәнді зерттеудің мақсаты-ақпараттың құндылығын зерттеу. Пәннің мазмұны мынадай тақырыптарды қамтиды: ақпараттық қауіпсіздіктің тұжырымдамалық моделі; ақпараттың сандық бағасы мен сапасы; ақпараттық процестер мен технологиялардың эволюциясы; өнімдер мен қызметтер нарығы; бұқаралық және құпия ақпарат; құпиялардың түрлері; меншік құқығы объектісі ретінде құжатталған ақпарат; ақпараттық қарама-қайшылық; ақпараттық соғыстар және ақпараттық қару; ақпараттық қауіпсіздікке төнетін қатерлер.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеудің әдістемесі мен әдістері (IP)

    Пәннің мақсаты білім алушыларды ғылыми білімнің әдіснамалық негіздерімен таныстыру болып табылады. Пәннің мазмұны ғылыми зерттеу бағытын таңдаудың негіздемесін, ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу процесін, теориялық және эксперименттік зерттеулерді талдауды, эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін өңдеуді, магистрлік диссертацияның құрылымын зерттеуді, ғылыми ұжымды ұйымдастыру процесін, ғылыми қызметтің ерекшеліктерін, ғылымның қоғамдағы рөлін зерттеуді құрайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Роботтарды жобалау және бағдарламалау (IP)

    Пәннің мақсаты-роботтардың механикалық конструкцияларын, оларды жобалау әдістерін зерттеу. Пәннің мазмұны тақырыптардан тұрады: роботтардың механикалық бөлшектерін басқаруды автоматтандыру әдістері; әртүрлі роботтарды салу кезінде роботтарды Компьютерлік жобалау және модельдеу негіздері, визуалды және мәтіндік ортада Алгоритмдеу және бағдарламалау; Электр қозғалтқыштарының жұмыс принциптері; роботтардың дизайнындағы қосымша датчиктер; автономды бағдарламалау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық модельдеудегі компьютерлік есептеу технологиялары (IP)

    Пәннің мақсаты-математикалық модельдеудің негізгі ұғымдары мен принциптерін зерттеу. Пәннің мазмұны: модельдерді құру кезеңдері және оларды жүзеге асыру әдістері; нақты физикалық процестерді математикалық модельдеу есептерінің мысалдары; математикалық модельдеудегі есептеу құралдары; аспаптық математикалық пакеттер; дифференциалдық теңдеулермен сипатталатын физикалық құбылыстар мен процестердің математикалық модельдері; математикалық модельдердің компьютерлік технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру мазмұнын дамытудың сандық құралдары (IP)

    Пәннің мақсаты-тиімді білім беру мазмұнын құрудың принциптері мен әдістерін зерттеу. Пәннің мазмұны тақырыптарды қамтиды: білім беру мазмұнының тиімділігін бағалау әдістері; электрондық білім беру кеңістігіндегі мұғалімнің ақпараттық қауіпсіздігі; интерактивті сабақтар мен тапсырмаларды құру үшін әртүрлі цифрлық құралдар мен сервистерді, бағдарламалау тілдерін пайдалану; қашықтықтан оқыту кезінде білім беру мазмұнын әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Сандық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау (IP)

    Пәнді оқытудың мақсаты - зерттеу ақпараттық жүйелердегі ақпаратты қорғау құрылымы. Пәннің мазмұны мынадай тақырыптарды құрайды: ақпаратты қорғау құралдары; брандмауэрлер; криптоқорғау, қолжетімділікті ажырату, тұтастықты бақылау, аутентификация құралдары; виртуалды жеке желілер (VPN); басып кіруді анықтау және алдын алу жүйелері (IDS / IPS); ақпаратты қорғаудың интеллектуалды технологиялары; нейрондық желілер; ISO/IEC TR 13335 сәйкес Басқару модельдері; SIEM.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердегі сандық технологиялар

    Пәнді оқытудың мақсаты зерттеу нәтижелерін өңдеудің сандық әдістерімен танысу болып табылады. Мазмұнға мынадай тақырыптар кірді: ғылыми зерттеулердегі цифрлық технологиялар құралдары және халықаралық Интернет-ресурстардан ғылыми ақпаратты іздеу кезінде; ғылыми мәтінді дайындау ережелері, зерттеу нәтижелерін өңдеу құралдары мен әдістері; ақпараттық-білім беру кеңістігінде ғылыми ақпаратпен (Web of science, Scopus және т.б.) жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пәннің мақсаты мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін дамытудың негізгі негізі болып табылатын жоғары оқу орнындағы біртұтас білім беру, тәрбие процесі туралы іргелі теориялық базаны игеру болып табылады. Курстың мазмұны ғылыми-педагогикалық қызмет саласындағы педагогикалық мәселелерді тиімді шеше алатын, білім берудің мазмұнын білу негізінде оқыту, тәрбиелеу процесін жүзеге асыра алатын бәсекеге қабілетті тұлғаның қалыптасуына ықпал етеді.Пән білім алушылардың сыни және әдістемелік ойлауын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Цифрлық білім беру ресурстарын жобалау және әзірлеу (IP)

    Пәннің мақсаты цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу әдістемесін зерделеу болып табылады. Пәннің мазмұны мынадай тақырыптарды құрайды: цифрлық білім беру ресурстарының архитектурасы; цифрлық білім беру ресурстарын құру кезектілігі; цифрлық білім беру ресурстарының мазмұны бойынша мазмұнды іріктеу және әдістемелік тұрғыдан орынды навигацияны қалыптастыру; цифрлық білім беру ресурстарын мазмұндық толтыруға қойылатын талаптар; цифрлық білім беру ресурстарын мазмұндық толтыруды ұсыну тәсілдері.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі STEM тәсілдері (IP)

    Пәнді оқытудың мақсаты-оқытудағы STEAM тәсілін қарастыру. Пәннің мазмұны тақырыптардан тұрады: STEM-, STEAM-білім беру; робототехника қолданбалы STEM – оқыту ретінде; робототехниканы оқытудағы жобалар әдісі; робототехниканы үйренуге арналған жабдық: робототехника конструкторлары: Lego WeDo, LegoMindstorms NXT, Lego Mindstorms EV3, Tetrix, Matrix, Fischertechnic, Arduino, онлайн конструкторлар; жобалау, бағдарламалық қамтамасыз ету, робототехникалық құрылғыларды бағдарламалау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық білім ортасындағы педагогикалық жобалау

    Пәнді оқытудың мақсаты академиялық бағдарламаларды, курстар мен тренингтік сессияларды жобалау мен құрудың инновациялық әдістері мен әдістерін қарастыру болып табылады. Пәннің мазмұны тақырыптардан тұрады: дизайн және оның технологиялары, педагогикалық дизайнның мәні, рөлі, орны, міндеттері, педагогикалық дизайнның ұйымдастырушылық схемалары мен сценарийлері, Педагогикалық дизайн схемаларын ұсынудың мәтіндік және визуалды тілдерін қолдану; дизайн және метадизайн жағдайлары.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беруді зерттеу этикасы (Академиялық жазу)

    Пәнді оқытудың мақсаты - зерттеу жүргізу принципі ретінде Әлеуметтік зерттеулердегі этика. Зерттеушілер этикалық нормаларды ұстанады, зерттеу процесіне қатысатын барлық адамдарды құрметтейді. Білім беру зерттеулерінің этикасы ережелерден тұрады: ерікті ақпараттандырылған келісім, бас тарту құқығы, кемсітушілікке, қанауға, қудалауға, пара беруге жол бермеу. Қатысушылар өз көзқарастарын білдіруге, жеке өмірге қол сұғылмаушылыққа құқылы.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты білім алушылардың ғылыми этосқа кіруіне, өздерінің зерттеу, білім беру, кәсіби қызметін әлемдік ғылым мен философия дамуының магистральдық желісімен байланыстыруға жәрдемдесу болып табылады. Білім алушылар қоғамның өркениетті дамуындағы ғылымның орны мен рөлін түсінеді, ғылымның әлеуметтік институт ретіндегі құрылымдық ұйымымен, әлемнің ғылыми картинасын құрудың философиялық негіздерімен, цифрландыру және жасанды интеллект дәуіріндегі зерттеу процесінің ерекшеліктерімен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық басқару және сандық маркетинг

    Пәнді оқытудың мақсаты - цифрлық маркетинг туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пәннің мазмұны мынадай тақырыптарды құрайды: цифрлық маркетингтің теориялық және әдіснамалық негіздері; онлайн білім беру қызметтерін ілгерілету, клиенттердің мінез-құлқының уәждемесін түсіну; критерийлер негізінде сайттың тиімділігі: контент, дизайн, навигация, интерактивтілік, сайттың Интернетте көрінуі; бәсекелестік нарық жағдайында білім беру мекемелерінің коммуникациялық стратегиясын құру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Ойын дизайнына кіріспе (IP)

    Пәнді оқудың мақсаты-ойын дизайнының негіздерімен танысу. Пәннің мазмұны тақырыптарды қамтиды: ойынның геймплейін дамыту: сюжет, кейіпкерлердің кейіпкерлері, механика; ойын тепе-теңдігін орнату: қоңыраулар мен сыйақылар жүйесін теңестіру, ойыншылардың мінез-құлқын талдау және жаңартулардағы геймплейді жақсарту үшін деректерді пайдалану; ойынды жүзеге асырудың цифрлық технологиялары. Unity Engine негізгі тұжырымдамалары. Геймплей жүйелерін бағдарламалау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім алушылардың оқу жетістіктерінің сандық талдауы (IP)

    Пәннің мақсаты білім алушылардың оқу жетістіктерінің талдауын зерделеу болып табылады. Пәннің мазмұны мынадай тақырыптарды құрайды: тестілік бақылау білім алушылардың оқу жетістіктерінің сапасын өлшеу құралы ретінде; AI қосымшалары мен сервистерінің жіктелуі; AI негізінде білім алушылардың оқу жетістіктерінің бақылау-өлшеу материалдарын әзірлеу әдістері; цифрлық талдау; білім алушылардың жетістіктерін диагностикалаудың цифрлық сервистері; прокторинг; білім алушылардың оқу жетістіктерін талдауға арналған цифрлық іздер.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • оқу процесінің тиімділігін жақсартуға қабілетті, теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын қолдана алатын, зерттеу және практикалық мәселелерді шешу үшін мамандық бойынша білімді және пәнаралық білімді синтездейтін әртүрлі цифрлық құралдар, бағдарламалық платформалар мен технологиялар туралы түсіну
  • зерттелетін саладағы ғылыми зерттеу әдістерін меңгеру білім беруді ақпараттандыру және информатиканы оқыту әдістемесі бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу, өз бетінше және ғылыми ұжым құрамында жаңа ғылыми және қолданбалы нәтижелер алу, цифрлық педагогика саласында ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын қолдану, бұл оларға білім беруді дамытуға үлес қосуға мүмкіндік береді
  • әртүрлі ақпарат көздерінен ақпаратты талдау, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тиісті қорытындыларды сауатты тұжырымдау және академиялық жазу дағдыларын қолдану
  • Білім беру қызметінде озық технологияларды пайдалану және өзінің кәсіби қызметінде информатика және білім беруді цифрландыру саласында терең білімді қолдану, цифрлық технологияларды, интерактивті қосымшаларды, виртуалды және толықтырылған шындықты пайдаланатын оқытудың инновациялық әдістемелерін әзірлеу және енгізу
  • білім беру жүйесінде информатиканы оқыту әдістемесін бейімдеумен қолдану, психология және педагогика негіздерін пайдалану, оқыту және тәрбие қызметін жүзеге асыру, оқу жұмысының жаңа әдістемелері мен инновациялық нысандарын әзірлеу, пайдалану дағдыларын көрсету
  • Оқытуды даралау және даралау құралдарын әзірлеу және пайдалану, цифрлық сервистер мен құралдарды пайдалана отырып, білім беру жобаларын құру және іске асыру, цифрлық құралдарды оқу бағдарламаларына біріктіру, цифрлық білім беру ресурстары мен оқу материалдарын жасау
  • Ұйымдастырушылық-басқарушылық қызмет дағдыларын өзгерту, ұжымда өз бетінше жұмыс істеу және кәсіби қызметтің ұйымдастырушылық-құқықтық негіздерін пайдалану
  • кәсіби қызметтің әртүрлі салаларындағы білімді құрылымдау және интеграциялау және оларды кәсіби міндеттерді шешу барысында шығармашылықпен қолданады және дамытады, жеке білім беру материалдарын, онлайн курстар мен ресурстарды әзірлеу
  • Цифрлық деректермен жұмыс істеу, оқытудың тиімділігін бағалауды жүзеге асыру, оқу аналитикасы негізінде оқу процесін ұйымдастыру бойынша шешімдер қабылдау, заманауи цифрлық контент құру, цифрлық білім беру ортасында педагогикалық жобалау мен педагогикалық дизайнды жүзеге асыру
Top