Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M08301 Орман-бақ шаруашылығы в С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті

Пәндер

  • Экологиялық туризм

    Пән экотуризмнің тарихы мен қазіргі жағдайын зерттейді. Қазақстандағы экологиялық туризмнің түрлері және дамуы. Ұлттық саябақтар және Қазақстан Республикасының басқа да қорғалатын табиғи аумақтары. Қазақстан Республикасындағы қонақжайлылық индустриясы. Экотуризмді басқару: оның ерекшеліктері мен қалыптасуы. Қазақстан Республикасының ұлттық саябақтарының туристік өнімі. Әлемдік тенденциялар және экологиялық туризмнің даму перспективалары. Қазақстандағы экологиялық туризмді дамыту мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанда орман шаруашылыының даму тарихы және жағдайы

    Конгресс форумдарына, халықаралық орман саясатына тарихи шолу. Кеңестік кезеңге дейінгі және егемендіктен кейінгі орман шаруашылығы тарихын дамыту. Орман шаруашылығын басқарудың тарихи хронологиясы. Орман шаруашылығы саласындағы дэндрохронологиялық жұмыстарды талдау. Ормандарды қозғайтын болжау факторлары (тарихи деректермен) Орман шаруашылығын басқару және қызмет көрсетудің тарихи шолу. Орман пайдаланудың тарихи дамуы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Агроэкотуризм

    Агроэкотуризм саласында қызметті ұйымдастыру және жүзеге асыру білімі мен дағдыларын меңгерген маманды даярлау. Міндеттері: агроэкотуризмнің әртүрлі үлгілерін қарастыру; аймақтағы агроэкотуризмді ұйымдастыру, дамыту, Нормативтік-құқықтық реттеу ерекшеліктерін талдау; рекреациялық ресурстарды ұтымды пайдаланудың құралдарын, әдістері мен нысандарын зерттеу, ауылдық жерлерде өмір сүрудің қолайлы жағдайларына қол жеткізу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби).

    Білім алушылар арасында халықаралық ғылыми қызметке интеграциялануға мүмкіндік беретін кәсіби құзыреттілік пен ғылыми жазу мәдениетінің маңызды құрамдас бөлігі ретінде шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастырады, мамандық бойынша ғылыми-тұжырымдамалық аппаратты еркін басқаруға, ғылыми-ақпараттық базаны кеңейтуге, кең ғылыми білімді меңгеруге, кәсіби және ғылыми қызметтің перспективалық бағыттарын анықтай білуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Ғылыми-педагогикалық бағыт бойынша білім алып жатқан магистранттарға жоғары мектеп педагогикасының жалпы проблемаларын, әдіснамалық және теориялық негіздерін, оқыту мен тәрбиелеуді талдау дағдыларын, жоспарлау мен ұйымдастырудың қазіргі заманғы технологиялардың элементтерін түсінуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басқару психологиясы

    Психологиялық заңдар мен басқару заңдылықтары мен еңбек сапасын зерттеу арқылы адамдардың ұйымдасқан іс-әрекетін басқару дағдыларын қалыптастырады, ғылыми негізделген шешімдер қабылдау, басқа адамдардың іс-әрекеттерін құрылымдау, ұйымды басқару қабілеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орман биогеоценологиясы және көп мақсатта орман пайдалану

    Орман экожүйелерінің абиотикалық және биотикалық компоненттерінің өзара байланысы. Ормандардың көп функциялы орман шаруашылығы орман шаруашылығын ұйымдастыру мен басқаруда (экологиялық функциялар, суды реттеу, климатты реттеу, топырақ қорғау функциясы, экономикалық функциялар, қайталама пайдалану, демалу және демалыс)

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы және философиясы

    Зерттеуге әдістемелік және диалектикалық көзқарас дағдыларын қалыптастырады, философиялық білімді жинақтайды, тарихи даму мәселелері мен құрылымын зерттейді, ғылыми танымның заңдылықтары мен тенденцияларын талдайды, ғылыми - зерттеу жұмысының нәтижелілігін жүйелейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру

    Пән аясында ғылыми зерттеулер жүргізу мәселелері қарастырылады. Мақсаттар қою және міндеттерді зерттеу. Зерттеу нысаны мен тақырыбын анықтау. Зерттеу бағдарламасын әзірлеу. Зерттеу әдістерін /зерттеу жүргізу әдістемесін таңдау. Диссертация мазмұны. Қолжазба бойынша жұмыс. Экспериментті жоспарлау. Презентацияны дайындау. Зерттеу нәтижелері бойынша тұжырымдарды жасау. Нәтижелерді талқылау және бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орман шаруашылығындағы биотехнология

    Кіріспе, биотехнологияның негізгі бағыттары, биотехнологияның тарихи дамуы. Орман шаруашылығындағы биотехнологияның көлемі; орман шаруашылығымен байланысты биотехнологияның әр түрлі әдістері; In vitro өсімдік тіндік мәдениеті, гендік реттеу, гендік инженерия, молекулалық биологиядағы биотехнология, Қазақстандағы өсімдіктер биотехнологиясы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және әдістемесі

    Ғылыми зерттеулерді жүргізудің негізгі әдістері. Материалды жинау әдістемесі. Материалды өңдеу әдістемесі. Ғылыми талдау әдістері. Ғылыми зерттеу нәтижелерін рәсімдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орман экосистемасының топырақ құрамы

    Топырақ түзу процесінің жалпы сызбасы. Әртүрлі экожүйе топырақтарының топырақ эволюциясының морфологиялық белгілері мен қалыптасуы, энергетика кезеңі. Әртүрлі аймақтардың негізгі топырақты жыныстарын күйдіру, топырақтың пайда болу факторлары және олардың өзара байланысы. Топырақ құрамының механикалық және минерологиялық құрамы. Әр түрлі экожүйелердің органикалық заттары. Топырақ коллоидтары. Топырақтың физикалық қасиеттері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әртүрлі мақсатта орман өсіру теориясы және тәжірибесі

    Пән жабық және ашық тамыр жүйесімен әр түрлі отырғызу материалдарын өсірудің әртүрлі жүйелерін жасауға бағытталған ғылыми негізделген жүйені; сеппелерді көп айналымды өсіру режимдерін негіздеу; орман екпелерінің жабық және ашық тамырлары бар отырғызу материалдарының бейімделу ерекшеліктері зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетинг негіздері

    Маркетингтегі негізгі ұғымдар: сұраныс, ұсыныс, нарық, сұраныс түрлері; тауарды өткізудегі құрал ретінде жарнаманы пайдалану; нарықтық экономика жағдайындағы маркетингтің рөлі; ұйымдастыру менеджментінің теориялық және тәжірибелік аспектілері; нарықтық экономика жағдайындағы басқару; еңбек өнімділігін арттырудағы мотивация тәсілдері; орманшаруашылығы мамандығы кәсіпорындарында басқару құрылымы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орман ресурстарын тиімді пайдалану

    Пән шеңберінде орман экожүйелерін ұтымды пайдалану негіздері, ағаш шикізаттары мен қалдықтарын күтіп-баптау, тасымалдау, сақтау және қайта өңдеу, ағаш емес және тамақ өнімдерін жинау және жанама пайдалану бойынша ағаш дайындауды ұйымдастыру зерделенеді. Орман-саябақ шаруашылығы мекемелерінде өндірісті ұйымдастыру. ЕҚТА жүйесі, оларды ұйымдастыру рәсімі және қорғаудың құқықтық режимдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық мақсаттардағы ағылшын тілі

    Кәсіби және ғылыми қызметте шет тілін қолданумен байланысты функцияларды орындау мақсатында кешенді теориялық-лингвистикалық, практикалық және ақпараттық-аналитикалық дайындық: көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын игеру, пікірталастар жүргізу, әртүрлі көздерден алынған ақпаратпен жұмыс істеу, шет тілінде кәсіби маңызды мазмұндағы мәтіндерді редакциялау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ландшафтты егіншілік

    Ландшафттық егіншілік ерекшеліктері. Ғылыми егіншілік негіздері, топырақты өңдеу, ауыспалы егістер, егіншілік жүйелері. Топырақты жел және су эрозиясынан қорғау. Ландшафт түрлері мен экологиялық жағдайларда топырақтың құнарлылығын сақтау мен арттыруды қамтамасыз ететін әдістер; Топырақты өңдеуді барынша азайту, топырақты эрозиядан сақтау және орман дақылдарының өсуі мен дамуы үшін қолайлы жағдайлар жасау принциптері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орман ресурстарын тиімді пайдалану мәселелері

    Пән орман ресурстарының тұтастығын, олардың құрылымын, құрамын, экологиялық сипаттамаларын, олардың ерекшеліктерін ескере отырып, салыстырмалы түрде қол жетімсіздігін, нәзіктігін, биоәртүрліліктің орнықтылығын және орман ресурстарын ұтымды пайдалану мәселелерін ескере отырып, сақтаудың әдістері мен әдістерін зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанда орман өсіруге арналған интодуцентер

    Сәндік ағаш өсімдіктерінің түрлері, олардың негізгі түрлері мен сорттары. Көгалдандыруда қолданылатын презентациялар. Қолданылған ағаш түрлерін аймақтарға бөлу принциптері. Табиғи сәндік қасиеттері. Түрлі жағдайлар мен орман саябақтарының объектілері мен көгалдандыру үшін енгізілген ағаштар мен бұталардың ассортиментін таңдау. Қолданбалы тұқым материалдарын климатизациялау және натурализациялау әдістерімен қолдану

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • А2, В1, В2 деңгейінде ағылшын тілін меңгеру, халықаралық ынтымақтастық шеңберінде іскерлік хат алмасудың негіздерін білу. Алынған ақпаратты кейіннен талдай, түсіндіре және бағалай отырып, орман мамандығы бойынша түпнұсқа әдебиеттерді оқи, аудара білу, тікелей және жанама қарым-қатынас кезінде көпшілік алдында сөйлеуді есту және түсіну
  • Орман ғылымының өзекті мәселелері бойынша ағымдағы ақпаратты одан әрі ғылыми және педагогикалық қызметте пайдалана отырып жүйелей білу, өлшеу техникасы мен деректерді өңдеудің инновациялық технологияларын пайдалана отырып, ғылыми зерттеу жүргізу дағдыларын меңгеру
  • Маркетингте негізгі ұғымдарды меңгеру: сұраныс, ұсыныс, нарық, сұраныс түрлері; жарнаманы өнімді жылжыту құралы ретінде пайдалану; ұйымдарды басқарудың теориялық және практикалық аспектілері; еңбек өнімділігін арттыруда ынталандыру тәсілдері; орман шаруашылығы саласындағы кәсіпорындарда басқару құрылымын жетілдіру
  • Басқару қызметі мен менеджмент функцияларының әлеуметтік-психологиялық мазмұны мен құрылымын; көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктерін; мақсаттарға жету үшін бірлескен қызметтің психологиялық заңдылықтарын көрсету. Басқарушылық міндеттерді шешудің базалық тәсілдері және оларды нақты жұмыс істеп тұрған орман шаруашылығы өндірісі, орман ресурстарын орнықты басқару жағдайларында шешу қағидалары, орман басқару процестеріне экожүйелік тәсілді енгізу
  • Заманауи экологиялық туризмдегі негізгі мәселелерді талдай білу. Идеяны қалыптастыруды, оны негіздеуді және экологиялық жоба түрінде ресімдеуді қамтитын үрдіс ретінде қазіргі заманғы экологиялық туризм туралы түсінікке ие болу, білім беру мен кәсіпкерлік қызметте экологиялық туризмді ұйымдастыру бойынша жұмыстың тәжірибелік дағдыларын игеру
  • Генетикалық және молекулалық-генетикалық әдістерді әзірлеу, теориялық білімді шоғырландыру және тереңдету, өз бетінше жұмыс істеу тәжірибесі мен дағдыларын игеру, экспериментті жоспарлау және жүргізу, классикалық әдістерді дамыту және заманауи биотехнологиялық әдістерді зерттеу үшін қажетті білім алу дағдыларына ие болу
  • Биогеоценоздың теориялық негіздерін меңгеру, оларды ландшафттарды қалыптастыруда қолдану. Қазақстанның орман жағдайының ерекшеліктерін және экожүйелік негізде аймақтық ландшафттардың қалыптасуын білу
  • Қазақстан биоресурстарының қазіргі жай-күйін және биоресурстарды пайдаланудың заңнамалық негіздерін білу, теориялық және басқа да әдістемелік міндеттерді шешу үшін алған білімдерін қолдану; қоршаған ортадағы өсімдіктер мен жануарлар дүниесінің алуан түрлілігін талдау
  • Педагогика ғылымының өзекті мәселелерін, ЖОО оқытушысының педагогикалық қызметінің мәнін, педагогикалық фактілерді, құбылыстарды, оқиғаларды қоршаған ортадан бөліп алу және оларды ғылыми теориялардың заңдылықтарына сүйене отырып, педагогика ғылымының тілінде сипаттау, түсіндіру, болжау және дамыту, оқыту мен тәрбиелеудің жаңа әдістері мен тұжырымдамаларына негізделген оқу-тәрбие процесін құру
  • Ғылыми-зерттеу жұмысы барысында туындайтын және терең кәсіби білімді қажет ететін міндеттерді тұжырымдау және шешу, зерттеудің қажетті әдістерін таңдау, нақты зерттеу міндеттеріне сүйене отырып, қолданыстағы әдістерді өзгерту және жаңа әдістерді әзірлеу. Қазіргі заманғы орман өсіру және орман пайдалану теориясы мен тәжірибесінің мәнін талдау және түсіне білу
  • Әр түрлі мақсаттағы ормандарды өсірудің инновациялық технологияларын, оларды құру және күту тәсілдерін меңгеру. Әртүрлі мақсаттағы ормандарды өсірудің ең үнемді әдісін таңдау, есептеулер жүргізу және талдау мүмкіндігі. Орман ресурстарының түрлері мен көлемін анықтау, орман шаруашылығы жұмыстары мен орман өнімдері бірлігінің құнын бағалау бойынша теориялық және практикалық дағдыларды игеру
Top