Инновациялық білім беру бағдарламасы

7M01902 Арнайы педагогика:Аутистік спектрі бұзылған балаларды қолдау (IP) в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Зерттелетін саладағы озық білімді терең және толық түсінеді; психологиялық-педагогикалық ғылым мен білім беру практикасының мәселелерін шешу үшін негізгі ғылыми тұжырымдамаларды таңдайды жіне қолданады
  • Тұтас ғылыми дүниетанымға ие, қоғамдағы жаһандық әлеуметтік-саяси процестерді түсінеді; өзінің зерттеу контексінде әдіснаманы және ғылыми әдістер кешенін пайдаланады; өзін ғылыми-кәсіби қызметтің барлық салаларында цифрлық педагог ретінде көрсетеді
  • Академиялық және кәсіби міндеттерді шешу үшін көптілді, көпмәдениетті және ғылыми ортада табысты, сындарлы кәсіби қарым-қатынас пен әлеуметтік өзара іс-қимыл жасауға қаблетті; академиялық хаттың ғылыми стилін меңгереді
  • Өзінің ғылыми зерттеу процесін жобалайды, бейімдеуге және енгізуге қаблетті; өзін адамгершілік бағыттағы педагог-менеджер, әдіскер, сарапшы ретінде көрсетеді; білім беру саласындағы бизнес-процестерді басқару дағдыларын меңгеререді
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарға білім беру саласындағы заманауи ғылыми парадигманы білу мен түсінуді көрсетеді, оның даму перспективалары мен жағдайларын болжайды
  • Білім беру процесін технологияландыру талаптарын ескере отырып мүмкіндіктері шектеулі балалар тобының күрделене құрамына қатысты қарқынды дамып келе жатқан білім беру жүйесіндегі кәсіби міндеттерді шешеді
  • Мүмкіндігі шектеулі тұлғалардың білім беру, абилитациялау, оңалту, әлеуметтік бейімдеу және интеграция процестерін зерттейді, жобалайды, іске асырады, білім беру процесінде инновациялық технологияларды, оның ішінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды оқытуды, дамытуды, тәрбиелеуді дараландыру үшін тиімді психологиялық-педагогикалық, оның ішінде инклюзивті технологияларды жобалайды және енгізеді, психологиялық-педагогикалық бағдарламалар әзірлейді; әртүрлі әлеуметтік-институционалдық, этносаралық, мәдениетаралық және конфессияаралық жағдайларда ерекше қажеттіліктері бар адамдарды сүйемелдейді
  • Білім беру процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін менеджмент технологияларын қолданады, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды ұйымдастырудың нысандары мен әдістерін жобалайды, заманауи Квалиметрия мен стандарттау жетістіктері негізінде педагогикалық өлшеуіштер, индикаторлар, бақылау-бағалау материалдары жүйесін әзірлейді
  • Арнайы және инклюзивті білім беруді дамытудың өзекті мәселелері бойынша жүйелі тәсіл тұжырымдамаларын, қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, дербес ғылыми зерттеулерді жүзеге асырады; жоғары мектептің қазіргі заманғы педагогикасының педагогикалық теориясы мен әдіснамасы және оларға сәйкес келетін оқыту мен тәрбиелеу технологиялары мен әдістері саласындағы білім жүйесі негізінде педагогикалық процесті жоспарлайды, жобалайды және іске асырады, арнайы пәндерді оқытудың қазіргі заманғы әдістері мен әдістемелерін қолданады, оқу бағдарламалары мен тиісті әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлейді, оқу процесінде қазіргі заманғы білім беру және ақпараттық технологияларды қолданады
  • Білім беру ұйымдарымен, денсаулық сақтау және әлеуметтік қорғау ұйымдарымен, шетелдік әріптестермен мүмкіндіктері шектеулі адамдарды оқытудың, кәсібилендірудің және әлеуметтік бейімдеудің өзекті міндеттерін шешу кезінде өзара іс-қимылды жүзеге асырады
  • Кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жоспарлайды, одан әрі білім беру бағыты мен кәсіби мансабын жобалайды
Top