7M03202 Кітапхана ісі в Торайгыров университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кітапханалық-ақпараттық сала мекемелерінде өндірістік-технологиялық, ұйымдастыру-басқару, жобалау, ғылыми-зерттеу, әдістемелік, ақпараттық-талдау және психологиялық-педагогикалық қызметті өз бетінше жүзеге асыруға мүмкіндік беретін, жалпы мәдени және кәсіби құзыреттеріне ие бәсекеге қабілетті мамандарды тереңдетіп және сапалы даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Торайгыров университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M069 Кітапхана ісі, ақпаратты өңдеу және архив ісі
-
Білім беру саласы 7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 7M032 Журналистика және ақпарат
Пәндер
-
Шeтeл тілі (кәcіби)
мәдениаралық-коммуникативті қызметтерде тіл жүйесімен оның әдістерін қолдануды меңгеру; - дайындық және қабілеттілік: әр түрлі тақырыптарға тез әңгіме құрастыру жалпы оқу-кәсіптік, сондай-ақ бос уақытқа байланысты, дайындықсыз грамматикалық қате жібермей әңгімелесу; - біреумен дайындықсыз шапшаң әңгімелесу; қандай-да бір іске жеке қызығушылыққа баса назар аудару, қажетті дәлелдердің көмегімен өз көз-қарасын түсіндіру; - студенттер коммуникацияның ауызша және жазбаша түрі бойынша өздерінің дайындығы мен қабілеттіліктерін көрсетеді: - 1. Тілдік тақырыппен оқыған және естіген хабарларды түсініп қабылдау, - 2. Анықтау,дәлілдеу, әңгімелесушінің айтқаның толықтыру, таласты тақырыпқа дәлел, жорамал жасау, серіктесін жұмыс істеуге итермелеу келтіру, мадақтау, көмек ұсыну, серіктесінің араласуына рұқсат ету, ескерту жасау, қатесін түзеу,, бұйыру, әңгімелесушісінің әнгімесін ұзу, қарама-қарсы сұраққа жауап беру, ойнауға жағдай жасау. (жеке қызметке) - 3. Өзінің ойын дәлелдеу; түрлі көз қарастарды салыстыру; қорытынды жасау: мақұлдау, қынжылу, қанағаттандыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Ұйымның білімі мен дағдысын қалыптастыру және университетте педагогикалық процесті жүргізу. Педагогиканы білетін магистранттарды қаруландыру орта мектеп Пәннің міндеттері - магистранттарды әдістемемен таныстыру педагогикалық ғылым; - ұйымдастыру формалары, технологиялары мен әдістері туралы білім беру университеттегі оқу процесі; - кәсіби және жеке тұлғаны қалыптастыру магистранттардың сапасы - университеттің болашақ оқытушылары
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіптендіру пәндерді оқыту әдістемесі
Оқыту әдістемесінің ғылыми теориясын, оның тарихын, қазіргі әлемдегі ұйымдастырылуы мен маңызын түсінуді қалыптастыру; болашақ маманды бейіндік пәндерді оқытудың теориясы мен әдістемесін білумен қаруландыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылымның тарихы мен философиясы
Аталмыш пән ғылым феномені проблематикасына арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде енгізеді және ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын, олардың дамуында алынған және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылған ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше іс-әрекет ретінде зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептегі оқытушының қызметі
Жоғары оқу орнының жас оқытушысына өзінің алғашқы қадамдарынан бастап жеке әдістемелік жүйесін құруда көмек көрсету, Қазақстанда және шетелде жоғары білім беруді жаңғырту үрдісі туралы кәсіби білімді меңгеруге көмектесу; жоғары білім берудің қазіргі заманғы бағдарламаларын әзірлеу үшін қажетті іздеу және талдау іскерліктері; оқыту процесінде қолданылатын жобалау іскерліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи бизнес үрдістердің логистикасы
Курстың мақсаты дамыту болып табылады кәсіптік құзыреті; зерттеу, жүйелеу және шоғырландыру логистика теориялық және әдістемелік негіздерін білу бизнес-процестер, кәсіби дағдыларын дамыту логиста - аналитикалық, өндірістік, басқару.Ұғымдарды дамыту, мазмұны мен логистикалық бизнес-процестерді бақылау принциптері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Start up жобалардың инвестициялық экономикалық модельдеу
Пәннің мақсаты инвестиция және инновациялық дамыту үшін практикалық дағдыларды алу Start up жобасын іске қосу болып табылады.Қазіргі заманғы бизнес-үрдістер мен өндірістік-шаруашылық қызметінің логистикасы. Жоспарлау және бизнес-идеялар жобалау. Күрделі салымдардың жоспарлау және негіздеу. Бизнесте айналым Логистикасы. Адам ресурстарын басқару және өндірістік процессі. Инновациялық жобаларды тиімділігін анықтайтын әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
ұсынылған оқыту курсы студенттердің басқару құрылымының құрылымы, динамикасы мен ерекшеліктері, адамдардың мінез-құлқының психикалық реттеуінің құрылымы мен механизмдері, ұйымдық және басқару жүйелерінің әртүрлі түрлеріне енген кезде, сондай-ақ осы жүйелер мен қарым-қатынастардың психологиялық ерекшеліктері туралы кәсіби білімін айтарлықтай толықтырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кітапханалық-библиографиялық қызметінің менеджменті
Курстың мақсаты: кітапхананы басқару туралы түсініктерді қалыптастыру, кітапханалық ғылымда ақпараттық технологияны қолдануды ұйымдастыру әдістері
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Халықаралық кітапханалық ұйымдар
Пәннің мақсаты - шет елдердегі ұлттық библиографияның тарихы мен қазіргі жағдайы, пайда болу тарихы туралы түсінік беру. Халықаралық библиографиялық ынтымақтастықтың негізгі бағыттарын, белгілі бір мемлекеттердің дамуының әлеуметтік-экономикалық факторларын ескере отырып, баспа және кітап саудасы библиографиялық ақпаратты құру мен жұмыс істеуінің неғұрлым тән қағидаттарын қалыптастыру және қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Интернеттегі анықтамалық-библиографиялық ресурстары
Курстың мақсаты – магистранттарға теориялық мәселелерді меңгеру және әр түрлі санаттағы оқырмандардың ақпараттық қажеттіліктерін қалыптастыру, зерттеу және қанағаттандыру, сонымен қатар кітапханаларда сақталған ұлттық ақпараттық ресурстардың орасан зор әлеуетін, ғылыми-техникалық ақпараттарды зерделеу бойынша практикалық дағдыларды меңгеру. Қазақстан Республикасының және шет мемлекеттердің қызметтері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Кітапханалардың экономикалық модельдері және әлеуметтік саясаты
Әлеуметтік жұмыс экономикасы саласында іргелі білімді қалыптастыру, сондай-ақ әлеуметтік салада қызмет көрсетудің тиімділігін бағалау бойынша практикалық дағдыларды меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Библиотекалық-ақпараттық қызметтің құқықтық негіздері
Кез келген кәсіпкерлікті дамыту мәселелерін реттейтін нормативтік-құқықтық актілер, кәсіпкерлік қызметті құқықтық реттеудің жалпы қағидаттары туралы, Кәсіпкерлік құқықтық қатынастарға қатысушылардың құқықтары мен мүдделерінің кепілдіктері туралы білімді қалыптастыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жоба 2
Магистерлік зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми-зерттеу жұмысы.Зерттеу міндетін қою. Әдеби шолу және алдындағы жүмыстарға талдау. Зерттеулер методологиясы. Зерттеу бөлімі. Зерттеу нәтижелерін талқылау. Зерттеу нәтижелері бойынша ұсыныстарды әзірлеу және қорытынды. Зерттеу нәтижелері бойынша есепті дайындау және қорғау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жоба 1
Магистерлік зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми-зерттеу жұмысы.Зерттеу міндетін қою. Әдеби шолу және алдындағы жүмыстарға талдау. Зерттеулер методологиясы. Зерттеу бөлімі. Зерттеу нәтижелерін талқылау. Зерттеу нәтижелері бойынша ұсыныстарды әзірлеу және қорытынды. Зерттеу нәтижелері бойынша есепті дайындау және қорғау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Әлемдік кітапхана және әлеуметтік институттар: әлемдік кітапханалық жүйелерді кросс салыстыру
Дамыған социалистік қоғамдағы кітапхананың рөлін арттыру жолдарының теориялық және әдіснамалық негізі болатын әлеуметтік институт ретінде кітапхананың тұтас тұжырымдамасын құру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Кітапханалық-ақпараттық технологиялардың лингвистикалық құралдары
құрылымы, функциялары туралы жүйелі түсінік қалыптастыру, кітапхананың лингвистикалық құралдарын жасау және қолдану және ақпараттық технологиялар. Теориялық және әдістемелік оқу жобалау негіздері мен принциптері, қамтамасыз етудің технологиялық негіздері лингвистикалық құралдар, сонымен қатар практикалық дағдыларды меңгеру лингвистикалық құралдарды жасау, қолдау және қолдану кітапханалық және ақпараттық жүйелер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Кітапханалық-библиографиялық қызметінің маркетингі
Пәннің мақсаты маркетингтік ойлауды және оны жүзеге асыруды қамтамасыз ететін арнайы дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Халықтың әртүрлі топтарының мүдделерін ескеруге, билік және басқару органдарымен іскерлік қарым-қатынас құруға мүмкіндік беретін сараланған маркетингтік зерттеулер жүргізуге үйрету
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Кітапханалардың инновациялық қызметі
Пәнді игерудің мақсаты-өз қызметінде кітапхананың инновациялық саясатын жүзеге асыруға қабілетті кітапханалық мамандарды дайындауды қамтамасыз ету, инновациялық үрдістерді әдістемелік сүйемелдеу, нақты және әлеуетті өзгерістердің теориясы мен әдіснамасы ретінде инноватика туралы түсінік қалыптастыру; инновацияның қазіргі жіктелуімен таныстыру; кітапхана ұжымында инновациялық климаттың қалыптасуының маңыздылығын ашу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылым және кәсіби қызмет саласында концептуалды білімдерді меңгерген, ғаламдану процесінің әсері және сандық кітапханаларды қалыптастыру туралы, кітапханалардың өзара қарым-қатынас пен өзара тәуелділіктің басқа деңгейіне көшуі туралы, идеологиялық блоктар туралы, қақтығыстар туралы, халықаралық қатынастар туралы материалдарды талдайды
- Кәсіби қызметтің мақсатын анықтайды, оларға қол жеткізу әдістері мен құралдарын таңдайды, ғылыми, инновациялық қызметті жүзеге асырады. Жобаларды әзірлейді,олардың позициялануы мен имиджін анықтайды, ұйымның маркетингтік стратегияларын ескере отырып, олардың дамуын басқарады. Брендтерді құру және басқару бойынша жұмыс жүргізеді, олардың позициялануы мен имиджін анықтайды, кітапханалардың маркетингтік стратегияларын ескере отырып, олардың дамуын басқарады
- Іскерлік, кәсіби, ғылыми әлем саласында органикалық қоғам құру кезінде көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді. Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби және ғылыми коммуникациялардың негізгі дағдыларын меңгерген (В1, B2, С1 деңгейі). Мұра объектілерін сақтау мен пайдаланудың негізгі принциптері мен әдістерін қолданады
- Ғылыми және инновациялық қызметті іске асыру кезінде әзірленетін шешімдерді экономикалық бағалауды жүргізеді. Білім беру процесінің тиімділігін арттыру үшін зерттеу әдістерін қолданады, оқыту моделін әзірлейді. Зерттеу барысында алынған нәтижелерді өңдейді және түсіндіреді, тәжірибелік-іздестіру жұмыстарын жобалайды және жүргізеді
- Кәсіби даму мен мансап траекториясын құрады, зерттеудің жаңа әдістерін қолданады, өз қызметінің ғылыми және ғылыми-өндірістік бейінін өзгертеді, халықаралық ортада кәсіби, соның ішінде ғылыми-зерттеу қызметін жүргізеді. Кітапханалардың стратегиялық дамуының түбегейлі жаңа мүмкіндіктерін анықтайды
- Негізгі тарихи ақпаратты пайдалана отырып, әлеуметтік-маңызды мәселелер мен процестерді талдайды. Мәдениет ұйымдары мен мекемелері қызметінің тақырыптарындағы тарихи-мәдени және тарихи-өлкетану аспектілерін ақпараттық қамтамасыз етуді әзірлейді. Кітапханаларда, мұрағаттарда және мұражайларда жұмыс істей алады, электрондық каталогтар мен желілік ресурстарда қажетті ақпаратты іздеу дағдыларын меңгерген
- Ашық деректердің негізгі көздерімен және ашық деректермен жұмыс істеу ережелерімен жұмыс істейді. Тиімді алгоритмдер мен деректер құрылымдарын құру кезінде қолданылатын негізгі әдістерді, тәсілдерді қолданады. Талдау әдістерін жіктейді,талдау нәтижелеріне мазмұнды түсінік береді, деректерді жинау және талдау үшін әртүрлі бағдарламалық құралдарды пайдаланады.
- Цифрлық технологияларды, мәтіндерді Автоматты өңдеудің формальды модельдерін қолданады. қолданбалы ақпараттық жүйелердің әртүрлі типтерінде қазіргі заманғы кітапханалардың дамуының технологиялық үрдістеріне бағдарланады. Кәсіби қызметті жинақтау, өңдеу, талдау және визуализациялау үшін қолданбалы информатиканың түрлі құралдарын тиімді пайдалану дағдыларын меңгерген. Нарықтық негізде ақпараттық сұраныстарды және халықтың мәдени-демалыс мүдделерін қанағаттандыратын кітапханаларға басшылық жасайды
- Сурет-жобалау қызметінің бағыты ретінде инфографика бойынша негізгі ұғымдық аппараттың білімін, сандық деректер массивтерінің, өзара қарым-қатынастар мен парадигмалардың визуалды модельдерін жобалауды дамытудың негізгі концепцияларын қолданады. Үлкен ақпарат массивтерін жинау, өңдеу, талдау, сондай –ақ олардың негізінде графикалық модельдер-визуализация жасау үшін қолданылатын қолданбалы информатиканың түрлі құралдарын пайдаланады
- Бизнес модельдерді құрастырады және оларды табысты іске асырады, ұйым брендінің жарнамасында шешімдер қабылдайды, өзін-өзі бағалау мен мотивацияны арттырады, өзін-өзі жетілдіруге жаңа дағдыларды табады, тайм менеджментті біледі, мәселелерді немесе мақсаттарды анықтайды және оларды шешу жолдарын табады Зерттеу барысында алынған нәтижелерді өңдейді және түсіндіреді, тәжірибелік-іздестіру жұмыстарын жобалайды және жүргізеді
- Мәдениет мекемелерінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырады, оның тиімділігін бағалауды жүргізеді. Белгіленген проблеманы нақты шешу бойынша жобаны жоспарлайды. Менеджерлер үшін жаңа кешенді оқу бағдарламасын әзірлейді. Аудиторияның қажеттіліктері мен қалауын анықтау үшін сауалнамалар жүргізеді. Мәдениет саласындағы менеджерлер үшін оқытудың пилоттық бағдарламасын әзірлейд
- Кітапханалардың бас мақсатын іске асыру үшін құқықтық, бағдарламалық-мақсатты, ұйымдық-құрылымдық, қаржылық жағдайлар жасайды. Нарық және бәсекелестік арқылы даму стратегиясын әзірлейді. Қазіргі интеллектуалдық мәдениеттің жағдайын бағалауға мүмкіндік беретін ғылыми-практикалық сипаттағы материалды жүйелендіреді, интеллектуалдық мәдениет пен коммуникацияның қазіргі формаларын талдайды, қазіргі заманғы гуманитарлық білімнің жағдайын және қазіргі әлемдегі интеллектуал орнын бағалайды