7M01752 Шет тілі: екі шет тілі в Торайгыров университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары академиялық стандарттарға сәйкес шет тілдерін оқыту әдістемесі саласында терең білімі бар, қазіргі заманғы ғылыми, әдістемелік және педагогикалық мәселелерді тұжырымдауға және шешуге қабілетті, ғылыми-педагогикалық, әдістемелік және басқару қызметі
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Торайгыров университеті
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Білім беру жүйесіндегі жобалау қызметі
Пәнді игерудің мақсаты: Жобалаудың практикалық әдістерін, білім беру жүйесіндегі процестерді болжау негізінде білім беру жобалары мен бағдарламаларын әзірлеу дағдыларын мақсатты және дәйекті пайдалану. Магистранттарда білім берудегі жобалау қызметі туралы ұғымды жүйеленген нысанда қалыптастыру; жобалау әдістерін меңгеру; білім беру жүйесіндегі процестерді болжау негізінде білім беру және әлеуметтік жобалар мен бағдарламаларды әзірлеу білігі). Жобаларды қорғау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Пәнді меңгеру мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары, оның құрылымы, динамикасы мен ерекшеліктері туралы кәсіби білім туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Менеджменттің психологиялық негіздері, ұжымды қалыптастыру, адамдардың психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, өзара әрекеттесу және басқару. Іскерлік қарым-қатынасты және басшының қызметін ұйымдастырудың тиімді тәсілдері; жанжалдарды шешу. Жанжалды жағдайды басқарудың стратегиялық және тактикалық әдістері және кәсіби стрессті жеңу әдістері. Басқару қызметі аспектілерінің заманауи әдістері. Топтық тренинг. Мультимедиялық презентация.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 2
-
Білім берудегі инновациялық технологиялар
Пәнді меңгеру мақсаты: білім берудегі инновациялардың теориялық-әдіснамалық аспектілерімен; инновациялық технологияларды қолдану арқылы инновациялық процесті модельдеу әдістерімен танысу. Білім берудегі инновациялық процестерді сипаттайтын негізгі ұғымдардың, олардың жіктелуінің мәнін түсінуді қалыптастыру; инновациялық процесті жоспарлау, ұйымның бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету мақсатында инновациялар мен инновациялар портфелін әзірлеу, қолданыстағы критерийлер негізінде инновациялық идеяларды бағалау; білім беру ұйымдарының инновациялық қызметінің тәжірибесі мен нәтижелерін талдай білу. Мультимедиялық презентация, баяндамалар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Компьютерлік лингводидактика
Пәннің мақсаты: компьютерлік лингводидактиканың даму тарихымен, оның терминологиялық аппараттарымен, «тілді оқытудың бағдарламалық қамтамасыздандыруы» ұғымының мазмұнымен, шет тілін оқытудың автоматтандырылған құралдарының ерекшеліктерімен, олардың сапасын лингвистикалық және әдіснамалық бағалау критерийлерімен, олардың білімге кірігу шарттары мен әдістерімен таныстыру. процесс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Шеттілдік білім беру әдістемесіндегі инновациялық технологиялар
Мақсат: шет тілдерін оқытудың заманауи әдістемесінде инновациялық технологияларды іске асыру ерекшеліктерімен танысу. Шетел тілдерін оқытудың отандық және шетелдік инновациялық технологияларын, лингводидактикадағы инновациялық қызметтің әртүрлі аспектілерін іске асыру үшін ғылыми-зерттеу іс-шараларын меңгеру. Өзін-өзі тәрбиелеу, шығармашылық және аналитикалық қызмет үшін теориялық және қолданбалы алғышарттарды қалыптастыру, кәсіби педагогикалық қызмет режимінде шет тілінде білім берудің инновациялық технологияларын зерттеу мен шығармашылық сынауға танымдық қажеттілікті дамыту. Мультимедиялық презентация, баяндамалар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Лингводактика және лингвистикалық педагогика негіздері
Пәнді оқу мақсаты: oқыту әдістерінің тиімділігін бағалау және оларды одан әрі жетілдіру үшін объективті ғылыми база құру мақсатында шет тілін оқыту процесінің заңдылықтары туралы білім жүйесін қалыптастыру. Өзін-өзі тәрбиелеу, шығармашылық және аналитикалық қызмет үшін теориялық және қолданбалы алғышарттарды қалыптастыру, кәсіби педагогикалық қызмет режимінде шет тілінде білім берудің инновациялық технологияларын зерттеу мен шығармашылық сынауға танымдық қажеттілікті дамыту. Лингвометриялық білім тұжырымдамаларының теориялық негіздерін меңгеру. Баяндамалар, презентациялар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Кәсіби лингводидактика
Мақсат: Кәсіби қызметте шет тілін қолдануға мүмкіндік беретін магистранттардың лингводидактикалық құзыреттілігін дамыту. Олардың кәсіби құзыреттілігін арттыру, жалпы ой-өрісін, өзін-өзі тәрбиелеу қабілетін, жалпы мәдениетін, ойлау, қарым-қатынас және сөйлеу мәдениетін кеңейту. Сөйлеуді дамыту процесі туралы іргелі ғылыми-әдістемелік білімді қалыптастыру; оқу процесін тиімді ұйымдастыру. Кәсіби лингводидактиканың негізгі түсініктері. Ішкі және сыртқы лингводидактика әдістері. Лингводидактиканың қолданбалы аспектілері. Мультимедиялық презентация.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Шeтeл тілі (кәcіби)
Пәнді меңгеру мақсаты:зерттелетін және байланысты білім салаларында шетелдік тәжірибені игеру үшін қажетті кәсіби және ғылыми салаларда қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Шетелдік қарым-қатынастың бұрын алған дағдылары мен дағдыларын қолдау және оларды кәсіби қызмет саласында коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде пайдалану. Тіл теориясы және мәдениетаралық коммуникация. Шет тіліндегі лингводидактикадағы лингвомәдениеттану. Медиа коммуникациядағы және БАҚ саласындағы Лингвистика. Презентациялар, баяндамалар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 2
-
Шет тілді білім беруде заманауи бақылау және мониторинг
Мақсат: педагогикалық тесттерді құрастыру және қолдану әдістерін қарастыру. Алынған нәтижелерді масштабтау және түсіндіру әдісін зерттейді; тестілеуде қолданылатын компьютерлік технологиялар. Білім алушылардың білімін бақылау үшін тесттерді қолданудың психологиялық және педагогикалық аспектілерін анықтау. Мониторинг пен бақылаудың негізгі сипаттамаларымен танысу (айқындық, жүйелілік, жүйелілік, келісімділік). Бағалау критерийлері мен шкалаларын, бақылау-өлшеу материалдары тапсырмаларының банкін; бақылау нысандары, тәсілдері мен функцияларын зерделеу. Ми шабуылы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Шетел тілінде білім беруде компьютерлік және интернет тестілеу
Пәнді игерудің мақсаты: тілдік білім беру ортасында компьютерлік және интернет-тестілеуді жүзеге асыруда кәсіби-педагогикалық құзіреттілікті қалыптастыру.Магистранттарды тестілеудің негізгі мазмұнымен және теориялық-әдіснамалық негіздерімен, оның форматымен таныстыру, сондай-ақ үлгі тест тапсырмаларын емтихан форматында іс жүзінде орындауға мүмкіндік беру; мультимедиялық және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, шет тілдерін оқытудың негізгі тұжырымдамалары мен ұғымдық-категориялық аппаратымен, тактикаларымен, шет тілін оқытудың компьютерлік құралдарының ерекшеліктерімен таныстыру. Тестілеу, ми шабуылы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Менеджмент
Пәннің мақсаты магистранттардың қазіргі заманғы ұйымды тиімді басқарудың әдіснамасын, принциптері мен әдістемесін түсінуін қалыптастыру. "Менеджмент" пәні ұйымның сыртқы және ішкі ортасын, қазіргі заманғы ұйымды тиімді басқарудың принциптері мен әдістемесін; қазіргі заманғы менеджменттің мәні мен өзіне тән белгілерін, оның даму тарихын, менеджмент циклін; басқарушылық шешімдерді қабылдау және іске асыру процесін, басқару стильдерін, коммуникацияларды, іскерлік қарым-қатынасты қарастырады. Презентациялар, баяндамалар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 2
-
Академиялық мақсаттар үшін тіл
«Академиялық мақсаттар үшін ағылшын тілі» пәнін меңгерудің міндеттері: академиялық ортада тиімді қарым-қатынас жасау үшін шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Академиялық құзыреттерді дамыту: бастапқы дереккөздермен (мәтіндік, аудио - және бейне -) тиімді жұмыс істеу; академиялық ортада, оның ішінде халықаралық ортада талап етілетін қайталама құжаттар мен құжаттарды (рефераттар, аннотациялар, түйіндемелер) жасау; көпшілік алдында сөз сөйлеуге дайындау және өткізу, пікірталастар мен дөңгелек үстелдерге қатысу. Ақпараттық технологиялар, презентациялар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 2
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Шетел тілін оқыту әдістемесі саласындағы ғылыми зерттеудің әдістемесі мен әдістемесін, критикалық талдауды, кәсіби маңызды ақпаратты өңдеуді және жүйелеуді меңгереді
- Практикалық іс-әрекетте оқытуға байланысты жаңа білім мен дағдыларды алу және пайдалану мақсатында компьютерлік, инновациялық технологиялар, жасанды интеллект жүйелерін меңгерген.
- Топтық жұмыс және көшбасшылық қабілеттерге ие, коммуникативті мәдениетті игереді, оқу іс-әрекетінде кәсіби құзыреттілік пен көшбасшылықты көрсетеді
- Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде (В1, В2, С1 деңгейлері) кәсіби тапсырмаларды орындау кезінде академиялық, кәсіби және мәдениетаралық өзара әрекеттесу дағдылары бар
- Іс-әрекет стратегиясын жасау үшін проблемалық жағдайды сыни тұрғыдан талдайды, өз пайымдаулары мен бағалауларын дәлелді түрде тұжырымдайды
- Эксперименттік зерттеулерді жүзеге асырады, кәсіби міндеттерді шешу үшін шет тілін және мәдениетаралық коммуникацияларды оқыту саласындағы ғылыми-әдістемелік және педагогикалық зерттеулердің тұжырымдамалық аппаратын пайдаланады
- Шетел тілін оқыту салаларында шетел тілін оқытудың тиімді технологиялары мен әдістеріне негізделген оқу үдерісінің барлық түрлерін жүргізудің педагогикалық технологияларын жобалау, инновацияларды әзірлеу
- Шетел тілін оқытудың заманауи теорияларына бағдарланған, өзін-өзі тәрбиелеуге, өзін-өзі дамытуға, сонымен қатар кәсіби өсуді жоспарлауға қабілетті, тілді оқытудың жаңа әдістері мен тәсілдерін жасай алады, оқу жетістіктерін бағалаудың жаңа тәсілдері мен технологияларын біледі
- Өзінің ғылыми зерттеулері негізінде идеяларды генерациялай алады және стартап жобаларын жүзеге асырады