7M02161 Режиссура, кино және ТВ продюсері в Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты - бұл заманауи еңбек нарығында оның әлеуметтік ұтқырлығы мен тұрақтылығына ықпал ететін әмбебап және кәсіби құзыреттілігі бар, режиссура саласындағы бәсекеге қабілетті кәсіпқой мамандарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M028 Режиссура
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M021 Өнер
Пәндер
-
Ғылым философиясы мен тарихы
Курс магистранттарда ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, ғылыми-зерттеу қызметінің аналитикалық қабілеттері мен дағдыларын дамытады. Курстың мақсаты-адамзаттың зияткерлік тәжірибесін игеру, тарихи дәуірлердің ғылыми ойлау мәдениетіне баулу, әлемге ғылыми-құндылық қатынасын, сондай-ақ ғылымның ғылыми-әдістемелік құралдарын игеру; ғылымның даму динамикасын, оның қоғамның дамуына әсерін ашу; ғылымның әлеуметтік-мәдени көріністерінде өзін-өзі тануын анықтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы
"Жоғары мектеп педагогикасы" пәнінің өзектілігі орта және жоғары кәсіптік оқу орындарын қоса алғанда, магистрлерді педагогикалық қызметке дайындау қажеттілігімен байланысты. Ұсынылатын курс магистрлерді педагогикалық процесті ұйымдастырудың ғылыми тәсілдерімен, студенттердің жеке тұлғасын дамыту, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі тәрбиелеу мәселелерімен, факторлар мен жағдайлармен, білім алушылардың жас және жеке мінездемелерімен, сондай-ақ кәсіптік білім беру жүйесінде жүзеге асырылатын педагогикалық қызметтің жетекші сипаттамаларымен және қағидаларымен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлемдік режиссурасының тенденциялары мен бағыттары I
Зерттелетін сұрақтар: Жалпы кино процесін және әсіресе кино тілін дамыту. Уақыт бойынша да, белгілі бір елдер бойынша да кинорежиссураның жекелеген шеберлерінің алуан түрлі шығармашылығы арқылы. Магистранттарды түсінуде қазіргі кино әлемінің нақты бейнесін қалыптастыру. Кино дамуының жеделдетілген және мағыналы қарқыны динамикалық процестің тәсілдерін де, мүмкіндіктерін де анықтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнер теориясы
Зерттелетін сұрақтар: Өнер теориясының негіздері, Өнер мәдениет феномені ретінде; өнер түрлері мен түрлері; көркем мәдениет түсінігі. Өнердің ерте синкретикалық түрлері. Шығыс архитектурасы мен өнерінің негізгі ескерткіштері. Антикалық мүсін, кескіндеме, мозаика. Орта ғасырдағы өнер тарихы. Қайта өрлеудің көркем мәдениеті. ХХ ғасырдағы өнердің жетекші бағыттары мен мәселелері. Өнердегі Модернизм және постмодернизм. Жаңа және қазіргі уақытта өнерді зерттеудің теориялық-әдіснамалық тәсілдері. 19-20 ғғ. өнертану бағытындағы мектептер мен бағыттардың сипаттамасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шет тлі (кәсіби)
Кәсіби шетел тілі пәнін оқу кезінде қазақ , орыс тілдері, бейіндік пәндер пәндерімен интеграцияны жүргізу қажет. Материалды оқу кәсіби мәтіндерді сауатты және кәсіби оқуға және аударуға, кәсіби терминдерді қолдана отырып, берілген тақырып бойынша диалог жүргізуге көмектеседі. Курсты оқу ғылыми зерттеу нәтижелерін сауатты және ғылыми тілде жазуға, сондай-ақ ғылыми зерттеу мәселелерін қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде талқылауға мүмкіндік береді..
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы
Пән бағдарламасы магистранттарды басқару психологиясы саласында теориялық және практикалық дайындауға бағытталған, пәнді игеру барысында алған білімдері магистранттардың кәсіби көкжиегін кеңейтіп, олардың әлеуметтік-психологиялық құзыреттілігін қалыптастырады, бұл кәсіби тұрғыдан қазіргі заманғы менеджердің маңызды қасиеттері. Курсты игеру барысында алынған білімдер мен дағдылар әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени ерекшеліктерді төзімділікпен қабылдай отырып, өзінің кәсіби қызметі саласында ұжымды басқаруға дайындықты қалыптастыруға негіз болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі драматургияның мәселелері
Драматургиядағы заманауи тұжырымдамаларды таныстыру және талдау, драманың филологиялық талдауы саласындағы ақпаратты жүйелеу және нақтылау. Қазіргі заманғы драматургиядағы жаңа үрдістер мен жаңашыл тәсілдерді көру және ерекшелеу қабілеті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кино және ТД режиссурасының технологиялары (түрлері бойынша)
Бұл курста білім алушылар кинематографиялық процестегі режиссердің рөлін және оның басым орын алатын дағдыларын зерттейді. Киноның орнын көптеген сабақтас өнердің: әдебиеттің, театрдың, кескіндеменің, музыканың, фотографияның, актерлік өнердің және т. б. бірлесіп жасауына негізделген синтетикалық өнер ретінде таниды; кинорежиссер мамандығы білім беру мен тәрбие саласындағы әмбебаптылықтың ерекше деңгейін, психологияны, сондай-ақ жалпы саяси, философиялық білімдерді қоса алғанда, өнердің әртүрлі түрлеріндегі құзыреттілік деңгейін талап етеді пәндер, өнер өнімдерін өндіру негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлемдік режиссурасының тенденциялары мен бағыттары II
Бұл курста адам тәжірибесін (өмір тарихын) экрандық түсіндірудің классикалық қалыптасқан тәжірибесі мен әдістеріне сүйене отырып, әртүрлі елдердегі әйгілі кино шеберлерінің шығармашылығына көз жүгірте отырып, магистранттар әлемдік кинорежиссураның шығармашылық арсеналын байытудың инновациялық тәсілдерін аналитикалық және теориялық тұрғыдан түсінеді және кинематографиялық өнердің даму заңдылықтарын аналитикалық тұрғыдан түсінуге мүмкіндік алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Іскерлік қарым-қатынас үшін ағылшын тілі
Бұл курс магистранттарға іскерлік келіссөздерді, жазбаша коммуникацияларды, жобаларды басқаруды және корпоративтік мәдениеттің басқа аспектілерін табысты жүргізу үшін ағылшын тілін пайдалануға көмектесуге арналған. Магистранттар арт-бизнеске, арт-менеджментке байланысты мамандандырылған лексиканы оқиды, іскерлік хаттар, бизнес-жоспарлар және басқа да құжаттар жазу дағдыларын дамытады. Бұл іскери хаттар мен электрондық пошталарды дұрыс рәсімдеуді қамтиды. Магистранттар іскерлік келіссөздер, сендіру және дәлелдеу дағдыларын үйренеді. "Іскерлік қарым-қатынасқа арналған ағылшын тілі" пәні халықаралық корпоративтік ортада табысты өзара іс-қимыл жасауға және өзінің кәсіби мәдени шекараларын кеңейтуге көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өнер педагогикасы
"Өнер педагогикасы" курсына кіріспе. "Өнер педагогикасының" пәні, міндеттері, мазмұны. Өнер педагогикасының әдіснамалық негіздері. Білім беру теориясы мен практикасындағы өнер түрлерінің өзара әрекеттесуі. Өнер педагогикасының дидактика негіздері. Көркемдік-педагогикалық қызмет, оның мәні, ерекшелігі және қазіргі білім беру үдерісіндегі маңызы. Әр түрлі өнер түрлерін оқытудағы дидактикалық принциптер. Қазіргі заманғы көркемдік білім беру жүйесі: мәселелері мен болашағы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлемдік режиссура тарихы
Кинематографтың жеке генийлерінің шығармашылығымен, кинематографиялық тілдің құрылу тарихымен, сондай-ақ режиссерлік ойлауды дамыту тәсілдерімен танысу, соның арқасында мамандыққа деген қызығушылық артып, киноөнер табиғаты мен оның мүмкіндіктері туралы білім тереңдейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ғылыми мақсаттарға арналған шет тілі
Бұл курс академиялық немесе ғылыми салаларда ағылшын тілін қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, ағылшын тіліндегі ғылыми мақалаларды, кітаптарды және басқа мәтіндерді оқу және талдау қабілетін дамытуды қамтиды. Пән сонымен қатар ғылыми очерктер, рефераттар және басқа академиялық мәтіндер жазу дағдыларын дамытуды қамтиды. Курс академиялық ортада ағылшын тілінде қарым-қатынас дағдыларын дамытуға көмектеседі. Магистранттар ғылыми қызығушылық саласына байланысты нақты терминология мен лексиканы оқиды. "Ғылыми мақсаттарға арналған шет тілі" пәні магистранттарға білім алмасуға және әлемдік аренада ғылыми пікірталастарға қатысуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көркем-шығармашылық технологиялар
Кәсіби тәжірибеде көркем және шығармашылық технологияларды қолданудың теориялық негіздері. Көркем және шығармашылық технологияларды қолдана отырып, әртүрлі шығармашылық іс-әрекеттерді ұйымдастыру. Пікірталастар, тренингтер, жобаны дайындау және ұсыну.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көркемдік білім беру педагогикасына кіріспе
Зерттелетін сұрақтар: көркемдік білім беру жүйесі. Көркемдік білім беру педагогикасының негізгі түсініктері мен мазмұны. Мәдениет және өнер тарихы контекстіндегі көркемдік-педагогикалық теория мен көркемдік-білім беру практикасының дамуының негізгі тарихи кезеңдері. Педагогикалық процесті ұйымдастырудағы ғылыми тәсілдер. Көркемдік білім беру педагогикасының негізгі тұжырымдамалары. Оқу және көркемдік қызмет формалары. Көркемдік білім беруді дамытудың қазіргі кезеңінің ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби коммуникация саласындағы шет тілі
"Кәсіби коммуникация саласындағы шет тілі" пәні жұмыс ортасында тиімді қарым-қатынас жасау үшін шет тілін меңгеруі тиіс мамандарды даярлауға бағытталған. Пән аясында магистранттар өздерінің кәсіби қызығушылықтарымен байланысты мамандандырылған лексиканы оқиды. Курс кәсіби ортада қолданылатын кәсіби хаттарды, құжаттаманы және басқа мәтіндерді жазу дағдыларын дамытуға көмектеседі. Әріптестер мен серіктестер тарапынан белсенді тыңдау және коммуникацияға ден қою дағдылары дамиды. Оқытудың маңызды бөлігі мақсатты шет тілі қолданылатын елдегі кәсіби ортаға байланысты мәдени ерекшеліктер мен нормаларды зерттеу болып табылады. Бұл пән әр түрлі елдер мен мәдениеттердің әріптестерімен табысты өзара іс-қимыл жасауға, сондай-ақ өзінің кәсіби мүмкіндіктерін кеңейтуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
Кәсіптік пәндерді оқыту ерекшеліктері. Көркем өнер саласындағы пәндерді оқытудағы классикалық, заманауи және инновациялық әдістерді зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептегі шығармашылық психологиясы
Пәннің мақсаты: шығармашылық кәсіби қызметтегі рефлексия мен өзін-өзі дамыту ерекшеліктерін білу; шығармашылық педагогикасының басқа ғылымдармен байланысы, оның проблемалық саласы; шығармашылық танымдық қызметті ұйымдастырушы ретінде мұғалімге қойылатын кәсіби талаптар. Шығармашылықты анықтаудың әртүрлі тәсілдерін талдай білу; шығармашылық білім беру ортасын ұйымдастыру үшін әртүрлі нысандарды, әдістер мен әдістерді қолдану; білім беру процесінде білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, шығармашылық білім беру процесін құру ерекшеліктерін білуді қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнер әлеуметтануы
"Өнер әлеуметтануы" оқу пәнін меңгеру мақсаты жалпы мәдени және жалпы кәсіби білім беру құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Өнерді әлеуметтік-мәдени феномен ретінде, жеке-жеке және әлеуметтік өзара байланыс ретінде ұғынудан тұрады. Студент білімнің осы саласының ұғымдық-категориялық аппаратын меңгеруі, өнердің әлеуметтік психологиясының мәселелерін зерттеудің логикасы мен мағынасын түсінуі, өнердің әлеуметтік психологиясын зерттеудің методологиясы мен әдістемесінің мәселелерін меңгеруі тиіс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Зерттелетін сұрақтар: Ғылым және ғылыми зерттеу. Ғылыми зерттеулердің әдістемесі. Ғылыми-зерттеу жұмысының дайындық кезеңі. Зерттеу нәтижелерін ғылыми жұмыстар түрінде рәсімдеу әдістемесі. Ғылыми этика негіздері. Ғылыми-зерттеу мекемелері. Жоғары білікті ғылыми кадрларды даярлау. Диссертациялар мен диссертациялардың рефераттарына қойылатын негізгі талаптар. Магистрлік ғылыми-зерттеу жұмыстары. Жалпы әдістемелік нұсқаулар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ киносы: Тарих, Қазіргі заман және болашағы
Зерттеу мәселелерін дамыту, қазақ ұлттық кинематография уақыт: ата тегі, бүгінгі жай-күйі және болашаққа арналған болжамдар
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Зерттеу практикасы II
Магистранттарды өзінің зерттеу жұмысының ғылыми бағыты бойынша қызмет бағыттарымен таныстыру, оны білім беру үрдісінде апробациялау, әдеби көздермен жұмыс істей білу, әдіснамалық базаны қалыптастыру, конференцияларға қатысу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазіргі кинопроцесстің негізгі бағыты
Зерттелетін сұрақтар: кинематография ұйымдарының шығармашылық-өндірістік, мүліктік кешендерінің тиімділігін арттыру мәселелері. Болашақ фильмнің отандық және шетелдік кинопрокаттағы әлеуетті табысын ескере отырып, кино өндірісін қаржыландыруды түсіну. Кәсіби шығармашылық, оның ішінде шетелдік кинематографиялармен коммерциялық байланыстарды жандандыру, бірлескен қойылымдарды ұйымдастыру. Ұлттық кинематографияның жұмылдырылған орталықтары, мемлекеттік және бюджеттен тыс көздер есебінен отандық кино өндірісін қаржыландыруды қамтамасыз ету. Әлемдік масштабта кино түсірудің заманауи тәсілдері мен тәжірибесін зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Бакалавриаттың семинар / практикалық сабақтарын өткізу кезінде пәндік саладағы психологиялық-педагогикалық білім мен білімнің интеграциясын қамтамасыз ету; оқытудың заманауи және инновациялық (оның ішінде цифрлық) технологияларын қолдану; білім беру саласына философиялық және ғылыми көзқарастардың бірлігін түсіну; әлеуметтік және кәсіби байланыстардың барабарлығын қамтамасыз ететін әлеуметтік-мәдени және мәдениетаралық коммуникация деңгейін бағалау.
- Студентке бағытталған оқыту және бағалау қағидаттарын ескере отырып, оқу сабақтарын (дәрістерден басқа) ұйымдастыру және өткізу; білім, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып, оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу; оқу сабақтарын өткізуде кәсіптің ерекшелігін ескеру; цифрлық технологияларды пайдалана отырып, білім алушылармен кері байланыс орнату.
- Ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі нәтижелерін ғылыми басылымдарда жариялау; ғылыми әдебиеттерге тұрақты шолу жүргізу; ғылыми зерттеу жүргізу; ғылыми-әдістемелік жұмыстарды жүзеге асыру.
- Телевизиялық, кинематографиялық процестің ұйымдастырылуы мен технологиясын; режиссураның міндеттері мен әдістерін, технологиясы мен техникасын, олардың мазмұндық және құрылымдық-композициялық ерекшеліктерін; мамандық саласындағы заманауи үрдістерді білу. Білім алушылардың таңдаған мамандығына тұрақты қызығушылығын қалыптастыру.
- Өнер мен қоғамның өзара байланысының формаларын, әлеуметтік топтар мен билік институттарының көркем шығармашылықтың даму тенденциялары мен көркемдік критерийлеріне әсерін білу және анықтау; заманауи және классикалық драматургиясын; өнер әлеуметтануының, сахналық технологияның негіздерін білу.
- Телебағдарламаларды, фильмдерді өндіру технологиясын; күнтізбелік-өндірістік жоспарды қалыптастыру қағидаларын; есеп айырысу операцияларының қағидаларын; кинорежиссура, кинодраматура, операторлық шеберлік, фильмдерді, бағдарламаларды, бағдарламаларды монтаждау және дыбыстық ресімдеу негіздерін білу.
- Басқару және шығармашылық еңбек психологиясын білу; ғылыми зерттеулердің ерекшеліктерін және ақпарат көздерімен жұмыс істеу принциптерін және оны жинау әдістерін білу.