Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01502 География в Қызылорда "Болашақ" университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Коммуникативті, бәсекеге қабілетті, жоғары кәсіби педагогикалық қызмет саласындағы әлеуметтік маңызды міндеттерді заманауи ғылыми-практикалық деңгейде шеше алатын, жалпы және арнайы құзыреттілікке ие, кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілеті жоғары география мұғалімдерін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы Қызылорда "Болашақ" университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B014 География мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жаратылыстану
Жалпы жертану
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздерінің модулі (Экология және тұрақты даму, Тіршілік қауіпсіздігі негіздері және еңбекті қорғау)
Ғылыми-зерттеу әдістері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерінің модулі (Ғылыми-зерттеу әдістері, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
Экономика және кәсіпкерлік негіздері модулі (Экономикалық теория негіздері, Кәсіпкерлік негіздері)
Геология
-
2 Оқу жылы
Биогеография
Әлеуметтік-экономикалық және саяси географияға кіріспе
Картография және топография негіздері
Педагогика
Инклюзивті білім беру
Құрлықтар мен мұхиттардың физикалық географиясы
Топырақ географиясы
Қаржылық сауаттылық негіздері
Туризм және өлкетану негіздері
-
3 Оқу жылы
Метеорология және климатология негіздері
Физикалық географияға кіріспе
Ландшафттану
ТМД және Қазақстанның туризм географиясы
Қалдықсыз өндірістер географиясы
Қазақстанның физикалық географиясы
Тұрғындар географиясы
Географияны оқыту әдістемесі
Мектеп географиясының ғылыми негіздері
Саяси география геосаясат негіздерімен
Халықаралық туризм
Рекреациялық география
Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық және саяси географиясы
Геоморфология
Жалпы гидрология
Тарихи география
Геоэкология және табиғатты қорғау
Дүние жүзінің әлеуметтік-экономикалық және саяси географиясы
Қазақстандағы географиялық білім
Қазақстанның су ресурстары
-
4 Оқу жылы
Экскурсиятану
Елтану
Табиғат байлықтарын экономикалық тұрғыдан бағалау
Халықаралық экономикалық қатынастар географиясы
ТМД және Қазақстанның экологиялық мәселелері
Табиғатты пайдаланудың экономикасы мен экологиясы
Географиялық ақпараттық жүйелер
Қызмет көрсету салалары географиясы
Қазақстанның табиғи және мәдени мұралары
Табиғи қорлар географиясы
Жергілікті жер географиясын оқып-үйрену
Топонимика
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік маңызы бар мәселелер мен процестерді ғылыми талдауға, гуманитарлық, экологиялық, әлеуметтік және экономикалық ғылымдардың әдістерін кәсіби және әлеуметтік қызметтің әртүрлі салаларында қолдануға, қаржылық шешімдерді қабылдай алуға қабілетті болу.
- Кәсіби қызметте физикалық география саласындағы негізгі ұғымдар, заңдар, физикалық географияның бөлімдері және географиялық ақпаратты іздеу, формализациялау, құрылымдау және жүйелеу дағдылары туралы білімді қолдану.
- Қазақстан мен әлемнің аумақтық рекреациялық жүйелерінің туристік-рекреациялық қабілеттері мен ерекшеліктерін талдау, зерттеу мен үлгілеудің қазіргі заманғы әдістерін пайдалана отырып, географиялық ғылым мен білім беру саласында ғылыми жобалар әзірлеу дағдыларын меңгеру
- Топырақтану, Ландшафттану, Биогеография, Гидрология және Метеорология бойынша далалық географиялық зерттеулер жүргізу дағдыларына ие болып, ғылыми географиялық зерттеу нәтижелерін, идеяларды, проблемаларды және шешімдерді тұжырымдау
- Әртүрлі деңгейдегі аумақтардың экономикалық-географиялық, әлеуметтік, саяси және кешенді даму мәселелерін бағалау және шешу
- Қазіргі кезеңде табиғат пен қоғамның өзара іс-қимылының ерекшеліктерін, табиғатты пайдалану ерекшеліктерін, геосфералық қабықтарға антропогендік әсер ету ерекшеліктерін, Қазақстанда қалыптасқан геоэкологиялық ахуал бойынша ақпаратты анықтау және қоршаған ортаның ғаламдық және жергілікті мәселелерін шешу үшін басқа ғылым салаларынан алған білімін кіріктіре отырып, өзінің көзқарасын дәлелдеу
- Ғылыми және инновациялық пәндердің, оның ішінде педагогика, инклюзивті білім беру саласында, педагогикалық қызметте теориялық білімдерін, дағдыларын, өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық ұстанымдары мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өзінің педагогикалық дамуы үшін жаңа мақсаттар қою.
- Географиялық білім беру саласындағы міндеттерді тұжырымдау, Қазақстанның білім беру жүйесін жаңғыртудың өзекті міндеттеріне жауап беретін географияны оқыту әдістері бойынша кәсіби қызметте алған білімдерін қолдану.
- Географиялық ақпараттарды алу және карталарды құрастыру үшін географиялық зерттеу әдістері мен тәсілдерін қолдану