Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01502 География-Тарих в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Пәндер

  • Педагогика

    Пəнді оқытудың мақсаты – жаңартылған білім беру және 12 жылдық білім беру жүйесінде интербелсенді әдістерді қолдану арқылы педагогикалық іс-əрекетті жүзеге асырудың кəсіби-педагогикалық бағыттылығы мен кəсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Оқу курсы білім берудің қазіргі парадигмасына сəйкес жүйелілік, тұлғалық-бағдарлық, тұлғалық-іс-əрекеттік, құзыреттілік, сонымен бірге əлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде тəрбиеге тарихи-педагогикалық, тарихи-жүйелілік жəне аксиологиялық тұрғыдағы жетекші идеялар негізінде эмоционалды интеллектісін басқаруды меңгертеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жалпы жертану

    Мақсаты: географиялық қабықтың құрылымын, географиялық қабықтың қызметі мен дамуының жалпы заңдылықтарын оны ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлеріндегі қоршаған кеңістікпен бірлікте және өзара әрекеттесуін зерделеу. Студенттер: • белгілі сипаттамалық қасиеттерге негізделген зерттелген географиялық объектілерді, процестер мен құбылыстарды салыстыру; • қоршаған орта компоненттерінің өзара әрекеттесу нәтижелерін талдау; • экологиялық сауатты басқару шешімін қабылдау үшін қоршаған ортаға бағалау жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Археология

    «Археология» пәні студенттерді адамзат тарихи өткенінен қалған заттай деректерді, материалдық тарихын зерттеуге бағытталған. Курс барысында студенттер археологиялық қазба жұмыстарының негізгі мақсаттары, міндеттері, қағидаларымен және қауіпсіздік техникасымен танысатын болады. Сондай-ақ, студенттер археологиялық зерттеулер тарих ғылымының қандай ғылыми мәселелерін шешеді, археологиялық зерттеулердің заманауи бағыттары мен әдістері жайлы кешенді мәліметтер алатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пәннің мақсаты пәннің мазмұны Қазақстан экономикасының даму кезеңдері, монополия және нақтылау, Ұлттық экономика, жұмыс істемейтін және инфляция деңгейі, алдын – ала кәсіпкерлікті ұйымдастырудың дәлдігі мен нысандары, әлеуметтік кәсіпкерлік, кәсіпкерлік тәуекел, кәсіпорындағы жаңа идеялар, тиімді бизнес-жоспарды дамыту, Қазақстан Республикасындағы шағын және орта кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау сияқты тақырыптарды қамтитынын түсіндіру. Бизнес-жобалардың тұсаукесерлерін ұйымдастыру және өткізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Мақсаты - болашақ мұғалімге балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы ақпарат беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, әртүрлі оқу іс-әрекеттерінде олардың жоғары өнімділігін сақтауға негізделген заңдылықтар туралы біліммен қамтамасыз ету. Онтогенездің заңдылықтарын, дененің жасына байланысты анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ежелгі дүние тарихы

    Ежелгі дүние тарихы жер бетіндегі алғашқы адамдардың пайда болуынан бастап құл иеленуші Рим империясының ыдырауына дейінгі адамзаттың ежелгі өткенін зерттейді. Бұл тарихтағы ең ұзақ кезең. Ежелгі өркениеттер үлкен ескерткіштер мен сәулет ансамбльдерін, инженерлік құрылыстарды, монументалды бейнелеу мен өнердің үлгілерін қалдырды. Ежелгі дүние елдерінің тарихын зерттеу осы елдердің әлемдік тарихтағы рөлімен анықталатын маңызды ғылыми мәнге ие.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шоқантану

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Пәннің мақсаты-адамның тіршілік ету ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, Табиғи) қауіпсіз өзара әрекеттесуінің негіздерін қарастыру. Техногендік және табиғи сипаттағы теріс әсер ететін факторлардан қорғаудың негізгі әдістері зерттелуде. Тиімді кәсіби қызмет және салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ежелгі және ортағасырлық Қазақстан тарихы

    Курс Қазіргі заманғы Қазақстан мұрагері болған өзіндік мәдени тарихы бар VI - XIII ғғ.басындағы (моңғол жаулап алғанға дейінгі) тайпалардың, этносаяси бірлестіктер мен мемлекеттік құралымдардың даму кезеңдері мен ерекшеліктері туралы толық түсінік береді. Қазақ халқының шығу тегі, Қазақ хандығының пайда болуы және оның дамуы, этникалық аумақтың қалыптасуы, қазақ халқының ұлттық мәдениетін қосу ерекшеліктері туралы айтылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлем өркениетінің тарихы

    Курстың мақсаты - адамзат өркениетінің жалпы заңдылықтарын, тенденцияларын, қайшылықтарын терең зерттеу, түсіну, өркениеттердің әр түрін салыстыру. Міндеттері: негізгі елдер мен халықтардың, өркениеттердің пайда болу және даму тарихын зерттеу, өркениеттік айырмашылықтарды салыстыру, әр типтің қасиеттері мен қарама-қайшылықтарын, осы айрықша белгілердің халықтардың тарихына әсерін анықтау, қазақтың тарихи жолының, өркениетінің өзіне тән ерекшеліктері, материалдық және рухани мәдениеттің менталитетінің құндылықтарын белсенді оқыту әдістерімен оқыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар және/немесе зертханалық жұмыстар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қосалқы тарихи пәндер

    Тарих ғылымының салалары. Оларға дәстүрлі түрде палеография, шежіре, геральдика, сфрагистика, эпиграфия, тарихи метрология, нумизматика, бонистика, хронология, тарихи география, ономастика, тарихи антропонимика және т.б. жатады. Пәндердің әрқайсының зерттеу пәні және әзірленіп жатқан теориялық мәселелер түрі (монета, елтаңба, мөр және т. б.) және түрі (шежіре, акт, естелік), жазбаша ақпараты бар дереккөз материалымен (қайың қабығы, пергамент, қағаз, тас, сүйек) анықталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Пәннің мақсаты экологияның мақсаттары, міндеттері және әдістерімен таныстыру. Экологиялық білімнің қалыптасуы мен дамуының қысқаша тарихы. Табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын беру. Экологиялық проблемалар, олардың қазіргі экономикалық және саяси тенденциялардағы орны мен рөлі. Экология бойынша практикалық міндеттерді шешу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Пәннің мақсаты еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықта мемлекеттің түрлері мен нысандары туралы түсінік пен құзыреттілікті қалыптастыруды қарастыру, студенттерге сыбайлас жемқорлыққа жол бермеу бойынша жұмысты басқарудың негізгі технологиялары туралы Сыбайлас жемқорлық туралы түсінік беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Мақсаты: ұтымды экономикалық мінез-құлық тәжірибесін қалыптастыру, қаржылық сауаттылық бойынша білімді игеру. Қысқаша мазмұны: Пән жеке қаржыны басқару, қаржылық жоспарлау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастырады. Несиелердің түрлерін, жедел несиелердің оң және теріс жақтарын, Банктік карталар мен тәуекелдерді, оларды басқаруды, интернет-банкингті пайдалану кезіндегі тәуекелдерді зерттейді. Қаржылық алаяқтықты, қаржылық пирамидаларды және алаяқтық әрекеттерден қорғауды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоршаған ортаға әсерді бағалау

    Пәнді оқытудың мақсаты-қоршаған ортаға әсерді бағалау әдістері мен принциптерін зерттеу. Пәннің мазмұны: оны іске асыру туралы шешім қабылданғанға дейін жоспарланған қызметтің экологиялық, әлеуметтік-экономикалық және өзге де салдарларының ауқымы мен түрлерін айқындау. Жоспарланған қызметтің қоршаған ортаға әсерін барынша азайтатын балама және оңтайлы жобалық шешімдерді іздеу. Жоспарланған қызметтің қоршаған ортаға және адам денсаулығына ықтимал елеулі зиянды әсерін барынша азайту жөнінде тиімді шаралар қабылдау. таңдалған жер учаскесінде жоспарланатын қызметті іске асыруға жол беруді (жол бермеуді) айқындау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Климатология негіздерімен Метеорология

    Метеорология-кез-келген географиялық аймақтағы ауа-райы мен климаттық өзгерістерді, атмосфераның құрылымын, құрамын, қасиеттерін, ондағы физикалық және химиялық процестерді, олардың жер бетімен әрекеттесуін және ауа массаларының қозғалысын зерттейтін ілім. Оқытудың белсенді әдістерін зерттеу: модульдік оқыту, қашықтықтан оқыту, АКТ пайдалану. Студент атмосфераның құрылымы мен жалпы қасиеттері туралы жақсы білім алып, атмосферада болып жатқан негізгі физикалық процестердің табиғатын түсінуі керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Картография топография негіздерімен

    Мақсаты: картография саласына қажетті білімдер мен географиялық картаны қолдану дағдыларын меңгеру. Студенттер: • әртүрлі өмірлік жағдаяттарда пайдалану үшін жалпыгеографиялық, тақырыптық және арнайы карталардың мазмұны мен түрлерін ажырата білу; • есептеулер мен графикалық жұмыстарды жүргізу үшін оқу-тәжірибелік зерттеулерде топографиялық карталарды қолдану; картографиялық үлгілерді жаңа білім қалыптастыру мақсатында құрылымдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Тарихи-географиялық өлкетану

    Елдің жекелеген жерлерін олардың географиялық орналасуы мен мәдени-тарихи, экономикалық, этнографиялық ерекшеліктері тұрғысынан кешенді зерттеу болып табылады. Пәннің мақсаты студенттерге аумақты кешенді өлкетану талдауын үйрету, қазіргі әлемдегі шағын аумақтардың маңыздылығын көрсету болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Геология және геоморфология негіздері

    Мақсаты: болашақ мұғалімдерге Жердің ішкі құрылымы туралы білім беру. Студенттерн: • негізгі рельефті қалыптастыру процестерін анықтайды, аумақ рельефінің дамуын және оны экономикалық пайдаланудың әртүрлі тәсілдерімен геожүйелердің жұмыс істеуін болжау; • минералдарды практикалық пайдалану үшін кеңістіктік орналасу заңдылықтарын, тау жыныстарын қалыптастыру мәнін бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Палеогеография

    Пәннің негізгі мақсаты–планетаның пайда болуы мен эволюциясы, Жердің географиялық қабығы және оның негізгі компоненттері, табиғи геосфералардың эволюциясы және кеңістіктік-уақыттық сипаттамалардан, табиғи құрылымдардың үдемелі күрделенуі, ландшафт сферасының әртүрлі бөліктеріндегі табиғи құрылымдардың дамуының синхрондылығы мен метахронизмі туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі ландшафттардың қалыптасуына әкелетін қоршаған кеңістікпен өзара әрекеттесу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Орта ғасырдағы Азия және Африка тарихы

    Курста орта ғасыр және ерте Жаңа дәуірдегі Азия мен Африка мемлекеттері мен қоғамдарының тарихы қарастырылады. Шығыстың әр түрлі елдерінің даму ерекшеліктеріне баға беріледі; социо - және саясиогенез процесіне, еуропалық емес әлемдегі билік құрылымы мен меншік қатынастарын құруға, сондай-ақ әр түрлі халықтардың тарихи жолдарын, дәстүрлерін және діни-өркениеттік құндылықтарын сипаттауға және талдауға көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстаның жаңа және қазіргі заман тарихы және Орталық Азия

    Қазақстан мен Орталық Азия ХҮІІІ ғ. екінші жартысында. Қазақстан мен Орталық Азия халықтарының ұлт - азаттық қозғалыстары. ХІХ- ХХ ғғ. барысында Қазақстан мен Орталық Азияның әлеуметтік - экономикалық және мәдени дамуы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шығыс елдер тарихы

    Курс Шығыс елдері мен халықтары тарихының негізгі проблемаларын, олардың нақты-фактологиялық тарихының ерекшеліктері мен кезеңдестірілуін; Шығыс елдерін зерттеудің мәдениеттанулық аспектісін кешенді жарықтандыру жүйесін зерттеуге бағытталған. Отаршылдық үстемдік дәуірінде біртұтас әлемдік саяси кеңістіктің қалыптасу процестері ашылды, отарлық империялардың қалыптасуы мен қалыптасуының тетіктері, әлемдік кеңістіктің қатаң иерархиясы жағдайында Шығыс халықтарының қарым-қатынасының ерекшелігі анықталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Еуропа мен Американың жаңа және қазіргі заман тарихы

    Курс буржуазиялық-демократиялық революция-лардың тарихын, Еуропа мен Америка елдеріндегі индустриалды қоғамның қалыптасу процестерін, ұлттық мемлекеттердің құрылуын, демократиялық және тоталитарлық саяси жүйелердің қалыптасуын, халықаралық қатынастар мен халықаралық ұйымдардың жүйесін қалыптастыруды қарастырады. Ұлттық мемлекеттер мен саяси режимдердің қалыптасу проблемаларына, дүниежүзілік әскери-саяси қақтығыстарға, биполярлық жүйеге, қазіргі заманның жаһандық проблемаларына ерекше назар аударылады. Тарихты оқытудың инновациялық әдістері: блок-модульдік технология; пікірталас; проблемалық әдіс; медиа білім беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихты оқыту әдістемесі

    Тарихты оқыту әдістемесі-білім беру процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру мақсатында тарихты оқытудың мазмұны мен әдістерін зерттейтін пән. Әдістеме тарихты қалай оқыту керектігін қарастырады және " қалай оқыту керек?", "Неге үйрету керек?", "Нені үйрету керек?». Ол жеке тұлғаны оқыту мен дамытудың барлық міндеттерін пән мазмұны – Ғылым тарихы арқылы шешеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы

    Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы Дүниежүзілік, Еуразия және Орталық Азия елдерінің контекстінде органикалық түрде дамыған. Жаңа тарих Ресей империясына кіру кезеңі, отарлық саясат (XVIII-XIX ғасырдың 30-жылдары) Қазақстанның қазіргі заманғы тарихының бірінші кезеңі, патшалық биліктің құлауы, Қазан төңкерісі, Кеңес өкіметінің орнауы және КСРО-ның нақты күйреуіне дейін (1991 ж. тамыз-желтоқсан) және тәуелсіздік жарияланған күннен бастап 2021 жылға дейін басталады. Интерактивті дәрістер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Азия және Африка елдерінің өркениеті жаңа және қазіргі заман

    Пән Шығыстағы өркениеттік жүйелердің түрлерін сипаттайды, аймақтағы тарихи процестің Еуропадан өзгеше динамикасын бақылайды. Жаңа және қазіргі заманғы еуропалық өркениетпен кездесуден Шығыс халықтары үшін зардаптар зерттелуде; афро-Азия әлемі елдеріндегі жаңғырту ерекшеліктеріне назар аударылуда. Сондай-ақ өңірде болып жатқан оқиғалар мен құбылыстарды әлемнің барлық халықтарының тарихымен және өзара тәуелділікпен өзара байланыста зерделеу көзделеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орта ғасырларда шығыс мемлекеттерінің өркениеттері

    Курста орта ғасыр және ерте Жаңа дәуірдегі Азия мен Африка мемлекеттері мен қоғамдарының тарихы қарастырылады. Шығыстың әр түрлі елдерінің даму ерекшеліктеріне баға беріледі; социо - және саясиогенез процесіне, еуропалық емес әлемдегі билік құрылымы мен меншік қатынастарын құруға, сондай-ақ әр түрлі халықтардың тарихи жолдарын, дәстүрлерін және діни-өркениеттік құндылықтарын сипаттауға және талдауға көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ландшафттану және физикалық географиялық аудандастыру

    Оқушыларға жердің ландшафт саласының барлық табиғи компоненттерінің бірлігі туралы түсінік беру; бізді қоршаған табиғи жағдайдың пайда болуын, оған әсер ететін табиғи күштердің, антропогендік күштердің әсер ету мүмкіндігін зерттеу. АКТ пайдалану. Пәннің міндеттері: пәнді оқыту объектілерін анықтау, әдістемелік тәсілдердің ерекшеліктерімен таныстыру .Табиғи және антропогендік ландшафттар жүйесін зерделеу; Ландшафттардың өңірлік және жергілікті деңгейлерін зерделеу; табиғи компоненттер арасындағы байланыстарды анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Азия мен Африканың жаңа және қазіргі заман тарихы

    Курс XVI-XXI ғасырлардағы Азия мен Африка елдерінің дәстүрлі қоғамнан жаңашылдыққа қарай қозғалыста дамуының жалпы көрінісін беруге арналған. Дүниежүзілік тарихтың бір бөлігі ретінде ол капиталистік қатынастардың генезисі мен нығаюы кезеңін, сондай-ақ отаршылдық кезеңінің басталуын қамтиды. Өңірде болып жатқан оқиғалар мен құбылыстарды әлемнің барлық халықтарының тарихымен өзара байланыста және өзара тәуелділікте зерттеу. Шығыс елдерінің отаршылдыққа қарсы күресі және тәуелсіз мемлекеттердің қалыптасуы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Мақсаты: оқушылардың оқу жетістіктерін объективті бағалау және әрбір студенттің жеке оқу траекториясын анықтау үшін оқу процесіне студенттердің оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін енгізу. студенттерді ТОССОҒА көшу кезінде география және тарих пәндерінің мазмұнында болған өзгерістермен таныстыру. География және тарих пәндері бойынша жаңартылған білім беру мазмұнына көшудің негізгі мәселелері. Қазіргі заманғы жоғары білімге қойылатын талаптар. Сапалы нәтижелер алуға ықпал ететін критерийлерді әзірлеу; Өз қызметін талдау және жоспарлау үшін жедел ақпарат болуы тиіс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар

    Студенттерді цифрлық технологиялардың мәнімен және оларды қолдану тәсілдерімен таныстыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: өзінің кәсіби қызметінде цифрлық технологияларды қолдану тәсілдерін меңгерген

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Шығыс жарты шардың материктері мен мұхиттарының физикалық географиясы

    Бұл пәннің мақсаты студенттердің санасында аймақтық және планетарлық деңгейдегі геожүйелердің кеңістіктік аспектісі туралы білім жүйесін қалыптастыру. Міндеттері: * физикалық география бойынша теориялық материалды зерттеу. Географиялық номенклатураны зерттеу. Өзендердің, көлдердің, аралдардың, жоғары нүктелердің статистикалық мәліметтері бойынша білімді қалыптастыру. Физикалық-географиялық шындықтың жекелеген жақтарын қарастыруда түсінік пен логикалық ойлауды қалыптастыру. Физикалық географиямен, литосфера, атмосфера, гидросфера және биосфера құрылымының заңдылықтарымен танысу, конъюгацияланған ұғымдарды зерттеу. Материктер мен мұхиттардың географиясымен танысу. Номенклатура мен географиялық статистиканы зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Мақсаты: студенттерде арнайы мүмкіндіктері бар тұлғаларды инклюзивті білім беру заңдылықтары туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру. Пән шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму ерекшеліктері ашылады; Жеке оқу жоспарын әзірлеу және іске асыру әдістемесі қаралады, даму ерекшеліктері бар балалар санаттарын психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру бойынша практикалық ұсынымдар беріледі. Әдістер: әңгімелесу, пікірталас, проблемалық лекция, кейс әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Су ресурстары

    Су және су шаруашылығы бассейндері. Бассейндердің динамикасы мен өзгеру факторлары. Теңіздердің гидрологиялық эволюциясы. Гляциология "Су ресурстары" оқу пәнін игерудің мақсаты Пәннің негізгі бөлімдерін теориялық игеру болып табылады. Су ресурстарының ерекшеліктерін, оларды кешенді және ұтымды пайдалану мен қорғаудың принциптері мен әдістерін білу, олардың саны мен сапасын басқару, экономиканың әртүрлі салаларының суға деген талабын, суды тұтыну кезінде суды үнемдеу арқылы, су шаруашылығы құрылысының қоршаған ортаға теріс әсерін азайту арқылы білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпы гидрология

    Курстың мақсаты: гидрологиялық процестерді және табиғи сулардың географиялық ландшафт бөлігі ретіндегі байланысын зерттейді. Студенттерді гидросферада болып жатқан процестермен және олардың қоршаған ортаға қатынасы мен ерекшеліктерімен таныстыру. Оқытудың белсенді әдістерін зерттеу: модульдік оқыту, қашықтықтан оқыту. Студент мыналарды: гидросферада болатын процестердің пайда болуын, олардың ерекшеліктерін; әлемдік су қорының мәнін; гидрологиялық терминдерді; картамен жұмыс істей білуді үйренуі және білуі тиіс

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаратылыстану

    Мақсаты: студенттерді қазіргі жаратылыстану негіздерімен таныстыру, оқу пәні туралы түсінік қалыптастыру және оның орта мектеп мұғалімін даярлау жүйесіндегі рөлі, студенттерге әлемнің заманауи ғылыми бейнесін игеруге көмектесу, тұтас дүниетанымды қалыптастыру. Оқытудың белсенді әдістерін зерттеу: модульдік оқыту, қашықтықтан оқыту, АКТ пайдалану. Негізгі Физика-географиялық ұғымдар, Жердің географиялық қабығында болатын негізгі процестер мен құбылыстардың мәнін зерттеу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҚР экономикалық, әлеуметтік географиясы

    Мақсаты: студенттерге экономикалық және әлеуметтік география туралы терең және жүйелі білім беру, яғни. оның табиғи байлығын экономика салаларына орналастыру ерекшелігі және олардың даму жолдары, экономикалық аудандардың даму ерекшеліктері, басқа елдермен экономикалық байланыстар. ҚР аумақтарын өңірлік және жергілікті деңгейлердің аумақтық-қоғамдық жүйелері ретінде зерттеу. Оқытудың белсенді әдістерін үйрену: қашықтықтан оқыту, АКТ қолдану. Өндіріс және орналастыру факторлары. Өнеркәсіп салалары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық-географиялық елтану

    Зерттеу пәні бойынша ол аймақтанумен ішінара сәйкес келеді (аумақтық қауымдастықтардың даму факторларын, сыртқы саяси, географиялық, экономикалық, әлеуметтік-мәдени, конфессиялық және басқа да аймақтық топтарды, елдер мен олардың аймақтарын зерттеу). Әлемнің экономикалық географиясы, ҒТР, әлемдік экономика географиясы, ЭГЖ, экономиканың салалық құрылымы туралы түсініктерді қайталау. Оқытудың белсенді әдістерін зерттеу: АКТ қолдану. Макроөңірлер бөлінісінде елдер мен олардың экономикаларын зерделеу. Номенклатураны және географиялық статистиканы зерттеу..

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҚР және ТМД физикалық географиясы

    Осы пәннің мақсаты ТМД мен Қазақстанның өңірлік геожүйелері бағыты бойынша білім алушылардың кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Физикалық Географияны бірнеше деңгейде зерттеу: жаһандық, аймақтық және жергілікті. Материктің , рельефтің және геологияның, климаттың, ішкі сулардың, Топырақтың және өсімдік жамылғысының жалпы құрылымын қарастыру. Физикалық-географиялық аудандастыруды қарастыру. Өзендердің, көлдердің, аралдардың, жоғары нүктелердің статистикалық мәліметтері бойынша білімді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлемнің экономикалық, әлеуметтік, саяси географиясы

    Экономикалық, әлеуметтік, саяси және рекреациялық Географияны (қоғамдық Географияны) зерттеу объектісі мен пәні. Қоғамның аумақтық ұйымы туралы түсінік. Әлеуметтік география салаларының экономика, демография, әлеуметтану, екінші жағынан физика-географиялық пәндермен байланысы. Оқытудың белсенді әдістерін зерттеу: қашықтықтан оқыту, АКТ қолдану. Қоғамдық географияның аймақтық экономикаға, аймақтық зерттеулердің басқа салаларына қатынасы. Қоғамның даму тарихын, Табиғи ресурстар географиясын, әлем халқының географиясын зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Европаның экономикалық географиясы

    Экономикалық Географияны ғылым, оның пәні мен зерттеу объектісі, әдістері және басқа ғылымдармен байланысы ретінде қайталау. Қоғамның даму тарихын, табиғи ресурстардың географиясын, Еуропа халқының географиясын, елдердің саяси құрылымын, әлемдік экономика туралы түсініктерді зерттеу. Еуропа Өнеркәсібі. Оқытудың белсенді әдістерін зерттеу: қашықтықтан оқыту, АКТ қолдану .Еуропаның ауыл шаруашылығы. Саяси құрылымды елдердің ұғымдар туралы әлемдік шаруашылық. Шаруашылықтың салалық құрылымымен танысу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақстанның өңірлік геожүйелері

    Аймақтық физикалық Географияны, аймақтың ФГО, геологиялық негізді, аумақтың тарихи дамуын, рельефтің, климаттың ерекшеліктерін, жер үсті суларының таралуын, органикалық әлемді зерттеу. Оқытудың белсенді әдістерін зерттеу: модульдік оқыту, қашықтықтан оқыту, АКТ пайдалану. Номенклатураны және географиялық статистиканы зерттеу. Аймақтық геожүйе географиялық ортаның жергілікті ерекшеліктерін толық сипаттайтын географиялық қабықтың ең бөлшек бөлімі болып табылады. Масштаб пен конфигурация ландшафтқа сәйкес келеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дүние жүзі тарихының тарихнамасы және деректану

    Тарихи зерттеулерде тарихнама мен деректану өте маңызды рөл атқарады. Олар хронологиялық және географиялық жағынан алыс қоғамдардың өткенін, сондай-ақ әртүрлі халықтардың тарихы мен мәдениетін қалпына келтіреді. Курс халықтардың тарихи жадын қалыптастырудың маңызды көзі, "ұлттарды құру"құралы болып табылады. Курстың маңызды мәселелері: ежелгі тарихи ой. Орта ғасырлардың, жаңа уақыттың, жаңа уақыттың тарихнамасы. Тарихты зерттеудің заманауи әдіснамалық тәсілдері. Тарих ғылымының көрнекті өкілдерінің әдіснамалық ізденістерінің тәжірибесін игеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Географияны оқыту әдістемесі

    Оқытудың белсенді әдістерін зерттеу: модульдік оқыту, қашықтықтан оқыту, АКТ пайдалану. Критериалды бағалау, студенттердің әдістемелік дайындығы, мұғалімнің болашақ жұмысына қажетті практикалық дағдылар мен қабілеттерді қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде студенттер географияны оқыту әдістемесін дамыту бойынша білім мен дағдыларды, географияны оқытудың мазмұны мен құрылымын, географияны оқытудың әдістері мен тәсілдерін, сыныптан тыс жұмыстың мақсаттары мен міндеттерін игеріп, жаңа технологияларды практикада қолдануы тиіс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Діни мәдениеттің негіздері

    Оқу курсының мақсаты-білім алушыларда Қазақстанның көпұлтты халқының мәдени және діни дәстүрлерін білуге және құрметтеуге негізделген саналы адамгершілік мінез-құлыққа, сондай-ақ басқа мәдениеттер мен дүниетаным өкілдерімен диалогқа уәждемені қалыптастыру. Пән білім алушыларды православтық, мұсылмандық, буддалық, иудейлік мәдениеттің негіздерімен, әлемдік діни мәдениеттің және зайырлы этиканың негіздерімен таныстырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    Академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен және жанрларымен, жазуға қойылатын талаптармен таныстыру; дереккөздермен, кітапханалық және Интернет ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; академиялық ортада плагиат мәселелерін талқылау; академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру (аннотация, эссе, рецензия, реферат, курстық және дипломдық жұмыс). Әдістемелік материалдарды пайдалана отырып, сондай-ақ оқу процесінде белсенді және интерактивті әдістерді пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Батыс жарты шардағы құрлықтар мен мұхиттардың физикалық географиясы

    Пәннің мақсаты-студенттердің Жер шарының ландшафттарының пайда болуының, дамуының, таралуының және шаруылық дамуының жалпы планеталық және ірі аймақтық заңдылықтарын білуі, сонымен қатар студенттердің батыс жарты шардың материктері мен мұхиттарындағы барлық табиғи компоненттер мен процестердің бірлігі мен өзара байланысы туралы түсініктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Әлемде және Қазақстанда болып жатқан қоғамдық-саяси, экономикалық және әлеуметтік процестерді сипаттау кезінде әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардан алынған білімді қолданады
  • Жаңартылған білім мазмұнын ескере отырып, география және Тарих бойынша педагогикалық жағдайларды шешу үшін педагогика және психология бойынша білімді қолданады
  • Табиғи-аумақтық жүйелердің (геожүйелердің) даму тұжырымдамалары, олардың кеңістіктегі және уақыттағы құрылымы мен динамикасы туралы білімдерін көрсетеді.
  • Тәлімгердің басшылығымен немесе нұсқаулықтар мен талаптарға сәйкес берілген сабақ мақсаттарына сәйкес оқу материалдарын әзірлеу, сындарлы сын мен ұсынымдарға барабар ден қою; критериалды бағалау технологиясына (БЖБ, ТЖБ, ҚБ) сәйкес дескрипторлар мен оқу материалдарын әзірлейді.
  • Ғылыми-зерттеу және оқу қызметін сүйемелдеу үшін ақпараттық, ақпараттық-іздестіру, геоақпараттық жүйелерде мәтіндік, графикалық және картографиялық материал жасайды.
  • Археология, Ландшафттану, Экономикалық география бойынша далалық жұмыстарды ұйымдастыру сатыларын талдайды және кезеңдерін әзірлейді
  • Геодемографиялық, геоэкономикалық және геосаяси құбылыстарды түсіндіру үшін қоғамдық география мен ретроспективаны модельдеу әдістерін қолданады.
  • География және тарих ғылымы, картография, педагогика әдіснамасы бойынша білім негізінде ғылыми-зерттеу жобаларын көшбасшылық позицияларда жүзеге асырады.
  • География және Тарихты оқыту мақсаттарына қол жеткізу үшін мемлекеттік және шет тілдерін, сондай-ақ АКТ-мен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын көрсетеді

Ұқсас БББ

Top