6B01533 География-Жаратылыстану в Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қажетті кәсіби құзыреттері мен дағдылары бар, практикалық дағдылары мен көшбасшылық қасиеттері бар, бәсекеге қабілетті, "Педагог"кәсіби стандартының талаптарына сәйкес келетін география және жаратылыстану пәні мұғалімін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 241
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B014 География мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Оқу пәні білім алушылардың зерттеу дағдыларын қалыптастыруға арналған, өйткені теориялық және практикалық дайындық кезінде алынған зерттеу құзыреттіліктерін қолдану мәселесі білім алушының жеке басының кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру үшін өзекті болып табылады. Пән ғылыми-зерттеу қызметінің құрылымын, ғылыми зерттеулердің теориялық және практикалық әдістерін және оларды қолдануды қарастырады. Ғылыми зерттеу әдістерін оқыту білім алушылардың ақпаратты талдау, синтездеу, абстракциялау, теориялық ережелердің негізгі аспектілерін анықтау; алынған деректерге сапалы және сандық талдау жүргізу; оқу-зерттеу қызметі және кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру мақсатында жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пән биологиялық жүйелердің қызмет етуінің негізгі заңдылықтарын, биосфераның құрамдас бөліктеріне антропогендік факторлардың әсер етуінің құрылымы мен механизмдерін қалыптастырады. Төтенше жағдайларды болжау және халықты апаттардың, апаттардың, дүлей зілзаланың ықтимал зардаптарынан қорғау және қазіргі заманғы қаруды қолдану бойынша сауатты шешімдер қабылдау үшін қажетті теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдылар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық
Пән экономиканың дамуының негізгі кезеңдерін, оның негізгі бақылауларын, негізгі қаржылық категорияларды және жеке қаржыны басқарудың өзекті мәселелерін ашатын зерттеулер жүйесін құрайды. Негізгі қорытындыларды, категориялар мен қатынастарды, негізгі экономикалық көрсеткіштерді және кәсіпорындардың, тұтынушылардың мінез-құлқының негізгі көрсеткіштерін, мәртебесін, кірістер мен шығыстардың негізгі түрлерін, оның ішінде міндеттерін білу керек.. Экономикалық ақпаратты жинау, қорытындылау және талдау, теориялық білімдерін тәжірибелік есептерді шешуде қолдана білу, олардың түрлері бойынша қаржы ресурстарының кірістері мен шығындарын анықтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері
Пән заңнаманың іргелі теориялық ережелері, қоғам дамуының экономикалық заңдылықтары және оның тиімді қызмет ету мәселелері туралы білім жүйесін құрайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері
Пән экономика негіздері, проблемалар және экономикалық даму модельдері туралы білімді қалыптастыру. Қоғамның дамуындағы экономиканың орны мен рөлін зерттейді. Экономикалық дамудың негізгі мәселелері. Экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары мен заңдары, экономикалық процестерді зерттеудің нақты әдістері. Экономикалық дамудың негізгі модельдері, тауар-ақша қатынастары мен нарықтың экономикалық дамудағы рөлі мен маңызы. Қоғамның экономикалық қажеттіліктері; маңызды экономикалық ресурстар және т. б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері
Пән студенттерді кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздерімен таныстырады; тұжырымдамалық аппаратты және бизнесті жүргізудің негізгі формаларын игеру. Кәсіпкерлікті анықтаудың негізгі тәсілдерін, тиімді көшбасшылық аспектілерін және инновацияларды басқару заңдылықтарын зерттейді. Кәсіпкерліктің құрылымдық-мазмұндық аспектісі. Кәсіпкерліктің негізгі санаттары. Тиімді кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен әдістері. Көшбасшы және кәсіпкер терминінің этимологиясы. Кәсіпкерлік қызметтегі инновациялар нарықтық экономика жағдайындағы мемлекеттік кәсіпкерлік. Кәсіпкерлік қызметтегі тәуекелдер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның физикалық географиясы
Мақсаты: Қазақстан Республикасының табиғи ортасының қалыптасуының, жұмыс істеуінің, кеңістіктік саралануының, шаруашылық пайдалануының және экологиялық жай-күйінің өңірлік заңдылықтарын білу. Пәннің міндеттері: аумақтың физикалық-географиялық зерттелуі туралы толық түсінік алу; табиғи кешендердің даму заңдылықтарын және жергілікті және өңірлік деңгейлердегі Қазақстанның физикалық географиясының проблемаларын анықтау; Қазақстанның ірі табиғи кешендерін зерделеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздер
Бұл пән сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне мүлдем төзбеушілікті қалыптастыруға, Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасын, оның ішінде белгіленген бағытта терең зерделеуге бағытталған. Студенттердің мінез-құлқының сыбайлас жемқорлыққа қарсы моделін және сыбайлас жемқорлықты жоққа шығарудың қоғамдық атмосферасын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы белсенді азаматтық ұстанымын қалыптастыру. Мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының негізгі тұжырымдамалары мен ережелерін білу; сыбайлас жемқорлықтың мәні және оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтары үшін моральдық-құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласындағы қолданыстағы заңнама. Моральдық сана құндылықтарын іске асыра білу және күнделікті практикада адамгершілік нормаларын ұстану; адамгершілік және құқықтық мәдениет деңгейін арттыру бойынша жұмыс істеу; сыбайлас жемқорлықтың алдын алудың рухани-адамгершілік тетіктерін іске қосу. Мүдделер қақтығысы және моральдық таңдау жағдайын талдауды меңгеру; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіру; мүдделер қақтығысы жағдайындағы іс-әрекеттер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дүние жүзінің физикалық географиясы
Мақсаты: Дүние жүзінің физикалық географиясын зерттеу, ландшафттардың пайда болуының, дамуының, таралуының және экономикалық дамуының жалпы планетарлық және ірі аймақтық заңдылықтарын түсіну, сондай-ақ болашақ география бакалаврларында Жер шарының әртүрлі табиғи құрылымдарындағы ландшафттардың экономикалық трансформациясының бағыттары мен қарқындылығы туралы идеяларды дамыту, антропогендік қайта құрулар, теориялық және практикалық сабақтар кешенінің нәтижесінде студентте әлемнің физикалық географиясы, табиғи ортаның қазіргі жағдайы туралы біртұтас тұжырымдамалық түсінік қалыптасады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Географиялық карталар мен атластар
Мақсаты: жалпы географиялық және тақырыптық карталарда құбылысты бейнелеудің картографиялық тәсілдерін, карталар мен атластарды жалпылау мен жіктеуді зерттеу. Топографиялық, жалпы географиялық және тақырыптық карталарды пайдалану (зерттеудің картографиялық әдісінде). Міндеттері: географиялық ойлауды қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геология негіздері
Мақсаты: студенттерді теориялық біліммен және практикалық дағдылармен қаруландыру: эндогендік және экзогендік геологиялық процестермен байланысты негізгі табиғи құбылыстарды түсіну; табиғи процестердің өзара байланысын талдау, олардың салдарын сипаттау және құжаттау дағдыларын игеру; минералдарды, тау жыныстарын, қатпарлы және жарылғыш бұзылуларды сипаттау дағдылары; әртүрлі геологиялық түзілімдердің өзара байланысы; геологиялық процестердің физикалық табиғатын түсіну; процестер және оларды болжау және ескерту мүмкіндіктері
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
Мақсаты: студенттерге қазіргі кезеңдегі әлеуметтік-экономикалық дамудың негізгі проблемаларын бөліп көрсете отырып, ҚР халқы мен оның аудандарының аумақтық ұйымының негізгі заңдылықтары мен ерекшеліктері туралы кешенді түсінік беру. Міндеттері: табиғат пен қоғамның дамуының жалпы заңдылықтарын білу және оларды кәсіби қызметте пайдалану, әлеуметтік маңызды мәселелерді талдай білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геология және геоморфология негіздері
Мақсаты: жер бетінің рельефінің құрылымы туралы теориялық білімді қалыптастыру, оның даму заңдылықтарын білу және әртүрлі практикалық мәселелерді шешу үшін анықталған заңдылықтарды, рельеф туралы деректерді пайдалану. Рельеф туралы негізгі теориялық ұғымдар, геологияның негізгі ұғымдары, рельеф формаларының жіктелуі, рельефтің морфотектоникалық, морфоклиматтық элементтері, геоморфологиялық білімнің қолданбалы маңызы туралы білім беріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Картография
Мақсаты: болашақ география және жаратылыстану пәні мұғалімін картография және топология негіздері бойынша қажетті білім көлемімен қаруландыру. Пән географиялық білім берудің құрамдас бөліктерінің бірі болып табылады. Жалпы географиялық және тақырыптық карталарда құбылысты бейнелеудің картографиялық әдістерін, карталар мен атластарды жалпылау мен жіктеуді зерттеу. Топографиялық, жалпы географиялық және тақырыптық карталарды қолдануға баса назар аударылады (зерттеудің картографиялық әдісінде). Картографиялық проекцияларды қарастыру кезінде негізгі уақыт олардың таңдауына әсер ететін факторларға, әртүрлі проекцияларға тән бұрмалану түрлеріне және олардың картаға түсірілетін аумақта таралу сипатына бөлінеді. Пәннің міндеттері - географиялық ойлауды қалыптастыру. Бұл ойлаудың өлшемі-карта-ақпарат көзі, шындықтың бір бөлігінде көрсетілген білім құралы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Оқу педагогикасы студенттерге: білім беру мен оқытудың ғылыми негіздерін, педагогиканың негізгі категорияларын, оның құрылымын, мектептегі оқу процесін құрудың психологиялық-педагогикалық негіздерін, педагогика ғылымының қазіргі даму тенденцияларын игеру; өзіндік педагогикалық көзқарастарын қалыптастыру; маман кіретін нақты педагогикалық іс-әрекетті одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу мен жетілдіру үшін негіз құру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
пән студенттерде мүмкіндігі шектеулі балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің мәні, психологиялық-педагогикалық негіздері, инклюзивті білім берудің модельдері, технологиялары мен мазмұны туралы білім қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физика пропедевтикалық курсы
Мақсаты: физиканың алдын-ала кіріспе курсын жүйелі түрде қысқартылған және қарапайым түрде беру. Бұл курста мектептегі физика курсының негізгі түсініктері, шамалары, заңдары, базалық деңгейдегі физика мәселелері, өлшеу теориясының негіздері және өлшеу нәтижелерін өңдеу, өлшеу жүйелері мысалындағы өлшемдер теориясынан қысқаша мәліметтер, механиканың, термодинамиканың және молекулалық физиканың, электромагнетизмнің, оптиканың, кванттық физиканың негізгі формулалары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жас физиологиясы және мектеп гигиенасы
Мақсаты: адам ағзасының өсуі мен даму заңдылықтары, жеке дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі органдар мен аппараттар жүйесінің жұмыс істеу ерекшеліктері туралы негізгі білімді игеру. Курста онтогенездің әр түрлі кезеңдеріндегі ағзаның тіршілік әрекетінің ерекшеліктері, оның өсуі мен дамуына қарай ағзалардың, ағзалар жүйесінің және тұтастай алғанда ағзаның қызметі, сондай-ақ мектеп гигиенасы, балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы сұрақтар қарастырылады. Оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтудың, олардың оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтаудың негізінде жатқан заңдылықтар туралы білім беріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқушылардың даму физиологиясы
Мақсаты: адам ағзасының өсуі мен даму заңдылықтары, жеке дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі органдар мен аппараттар жүйелерінің жұмыс істеу ерекшеліктері туралы негізгі білімді игеру. Студенттерді таныстырады: - адам ағзасының өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтарымен; - ағзаның қорғаныс күшін арттырудың негізгі әдістерімен; - балалар мен жасөспірімдердің жұмыс қабілеттілігінің ырғақты ауытқуларымен; - дені сау және үйлесімді дамыған ағзаны қалыптастырудағы дене тәрбиесінің рөлімен; - адамның салауатты өмір салтының негіздерімен.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дүние жүзінің әлеуметтік-экономикалық географиясы
Мақсаты: дүниежүзіндегі, елдердегі, аймақтардағы қоғамның аумақтық ұйымдастырылуы туралы жан-жақты географиялық білімді қалыптастыру. Пәнді оқу барысында дүние жүзінің саяси картасының динамикасы, халық географиясының мәселелері, дүниежүзілік табиғи ресурстар, саяси қатынастар мен қақтығыстар географиясы, дүниежүзілік экономиканың даму динамикасы және осы дамыға әсер ететін әлеуметтік-географиялық факторлар қарастырылады. Пәннің құрылымы негізгі бөлімдерден тұрады: дүние жүзінің саяси картасы, халық географиясы және дүниежүзілік шаруашылық.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математика
Мақсаты: студенттерде мамандық бойынша практикалық есептерді шешуде математикалық әдістерді қолдануға қабілетті, сондай-ақ тұлғаның одан әрі дамуына ықпал ететін бакалаврды кейіннен даярлау үшін қажетті іргелі білім жүйесін қалыптастыру. Міндеттері: теориялық және практикалық есептерді шешу үшін қажетті математикалық аппараттың негіздерін зерделеу; математика және оның қолданылуы бойынша оқу және ғылыми әдебиеттерді өз бетінше зерделеу қабілетін қалыптастыру; логикалық және алгоритмдік ойлауды дамыту; математикалық мәдениеттің жалпы деңгейін арттыру; қолданбалы сұрақтарды математикалық зерттеу дағдыларын қалыптастыру, математикалық әдістер мен математика негіздерін қолдана білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқыту әдістемесімен физика
Мақсаты: қазіргі заманғы білім беру технологиялары шеңберінде орта білім беру мекемелерінде физика бойынша оқу-тәрбие процесінің мазмұны мен ұйымдастырылуы туралы білімді қалыптастыру. Бұл курста жалпы орта білім беретін мектепте физиканы оқыту әдістемесінің жалпы сұрақтары келтірілген. Физиканы оқытудың әдістемелік жүйесі қарастырылады, оның ішінде оқу мақсаттары, дене тәрбиесінің мазмұны, оқыту әдістері, құралдары және ұйымдастырушылық формалары. Физиканы оқытудың кейбір технологиялары сипатталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық психология
Мақсаты: студенттерді оқыту, тәрбиелеу психологиясы және педагогикалық іс-әрекеттің мәні және мұғалімнің тұлғасы туралы заманауи идеялармен таныстыру. Курстың мазмұны: оқу іс-әрекетінің психологиялық құбылыстары мен заңдылықтары, білім беру процесі субъектілерін тәрбиелеу және дамыту, оқушылардың даралығын, педагогикалық қызметте мұғалімнің жеке және кәсіби өзін-өзі жүзеге асыруына жағдай жасауға бағытталған білім беру процесін тиімді ұйымдастыру тетіктері
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Климатология негіздері
Мақсаты: жаратылыстану-ғылыми білім жүйесін қалыптастыру. Пән атмосфераның физикалық заңдылықтарын зерттеуге, Жер климатының барлық алуан түрлілігіндегі атмосфералық процестердің заңдылықтарын анықтауға, астрономиялық және физикалық-географиялық жағдайлардың әсерінен белгілі бір географиялық жағдайда атмосфераның Климаттық режимдерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биосфера туралы ілім
Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді биосфераның барлық тірі организмдердің тіршілік ету ортасы ретінде ұйымдастырылуы мен жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтарымен, сондай-ақ оның антропогендік баспасөз жағдайындағы эволюциясымен жан-жақты таныстыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент Жердегі тіршіліктің пайда болуы мен даму жолдары мен шарттары, Тірілердің ерекшелігі, тірі жүйелердің көбеюі мен даму принциптері, олардың тұтастығы мен тұрақтылығы, өмірді ұйымдастыру деңгейлері туралы түсінік алуы керек. Курста биосфера және оның эволюциясы, өмір сүру және даму заңдылықтары туралы заманауи идеялар қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Пәннің мақсаты критериалды бағалау технологиясы туралы тұтас идея негізінде Педагогикалық қызметті жүзеге асыруға дайындықты қалыптастыру, әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды шешуде психологиялық-педагогикалық салдарды болжау үшін психология мен педагогика жетістіктерін пайдалану болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқыту әдістемесімен биология
Мақсаты: биологияны оқытудың теориялық және әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру, оқушыларға биология бойынша білім беру процестерінің заңдылықтарын ашу. Биология тақырыптарын құру жүйесі мен принциптері туралы түсінік беріледі. Қазіргі мектепте биологияны оқытудың тәрбиелік міндеттері және оларды жүзеге асыру жолдары қарастырылады. Биология бөлімдерін оқытудың тиімділігін арттыруға мүмкіндік беретін педагогикалық процестегі маңызды кері байланыс механизмі ретінде білімді бақылаудың рөлі талданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Су ресурстарының географиясы
Мақсаты: студентті су ресурстарының географиясы туралы біліммен қаруландыру. Әлем мен Қазақстанның су ресурстары, Су ресурстарының түрлері мен жіктелуі, олардың орналасу географиясы, құрылымы, адам мен планетаның өміріндегі маңызы, су ресурстарын пайдалану, су жүйелерінің экологиясы, су биологиялық ресурстарының объектілері, су ресурстарын сақтау проблемалары зерделенеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халық географиясы
Орналастырудың негізгі кезеңдері, жер шарындағы халықты кешенді зерттеу; халықтың көші-қонының қоғамның әлеуметтік-экономикалық тарихымен және дамуымен байланысы туралы түсініктерді қалыптастыру; экономикалық белсенді халық процесінің өзгеруін көрсету; демографиялық саясат саласындағы зерттеудің заманауи әдістемесі бойынша іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру; белсенді қоғам өміріндегі әлеуметтік-экономикалық процесті ғылыми-әдістемелік бағалау
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Метеорология негіздері
Мақсаты: атмосферада жүретін термодинамикалық процестерді сипаттау қабілетін қалыптастыру; су балансы мен жел, жұмыс принципі және метеорологиялық аспаптардың мақсаты.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Материктер мен мұхиттар
Мақсаты: материктер мен мұхиттардың табиғатының ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Міндеттері: категориялық аппаратты, материктер мен мұхиттардың қазіргі физикалық географиясының теориялық өзегін құрайтын негізгі ұғымдарды, заңдар мен тұжырымдамаларды игеру; материктік және мұхиттық табиғи кешендердің эволюциясын зерттеу; студенттердің болашақ маманның жеке және кәсіби маңызды қасиеттері мен құзыреттерін дамыту қабілетін қалыптастыру; студенттердің нақты педагогикалық міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін құзыреттерін қалыптастыру; қазіргі білім беру мекемесінде кәсіби-педагогикалық қызметтің жеке-жеке тұжырымдамаларын жобалауға және жүзеге асыруға қабілетті болашақ педагогтердің кәсіби ойлауын қалыптастыру; жалпы географиялық және арнайы биогеографиялық, топырақ және климаттық карталармен жұмыс істеу дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экологиялық география
Мақсаты: мақсаты: өңірлердің экологиялық географиясының негізгі проблемаларын анықтау және талдау, экологиялық жағдайлардың қалыптасуының кеңістіктік заңдылықтарын, зерттеудің негізгі әдістерін білу және практикалық мәселелерді шешуге дайындық. Пәнді игерудің міндеттері: Қазақстан мен оның аймақтарының экологиялық географиясының заңдылықтарын түсіну; экологиялық-географиялық зерттеулердің тұжырымдамалары мен әдістерін білу, экологиялық географияның тұжырымдамалық аппаратын меңгеру; өңірлік экологиялық жағдайларды бағалау үшін талдау әдістері мен әдістерін меңгеру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Астрономия
Мақсаты: студенттер арасында аспан денелерінің табиғаты, олардың қозғалысы, пайда болуы және дамуы туралы түсінік қалыптастыру. Бұл курста әлемнің қазіргі ғылыми бейнесі, дамып келе жатқан ғалам, аспан денелерінің табиғаты, олардың қозғалысы, пайда болуы мен дамуы туралы идеялар қарастырылады. Ғарыш объектілерін зерттеу, жұлдызды аспанды бақылау бойынша заманауи әдістер мен аспаптар, сондай-ақ жұлдыздардың, жұлдызды жүйелердің және жұлдызаралық материяның кеңістіктік таралуы мен қозғалысының заңдылықтары қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп экспериментінің техникасы
Мақсаты: студенттерді физика бойынша оқу эксперименттерін қоюдың негізгі идеяларымен және әдістерімен; эксперименттік есептерді шешу тәсілдерімен; физикалық құбылыстарды байқаумен және физикалық шамаларды физикалық аспаптардың көмегімен өлшеумен; физикалық шамалар арасындағы байланысты орнатумен; эксперименттік схемалар мен қондырғыларды құрастырудағы, құрастырудағы және баптаудағы практикалық дағдылармен таныстыру. Курста келесі сұрақтар қарастырылады: қондырғылардың көрнекілігі, қондырғының құрылымын және оның элементтерінің мақсатын түсіну; байқалатын құбылыс пен тәжірибе нәтижелерін түсіндірудің бірегейлігі. Тәжірибенің тиімділігі мен тиімділігі, қайталану мүмкіндігі және өзгермелілігі. Сандық өлшемдері бар демонстрациялар. Демонстрациялық эксперименттер жасау
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Пәнді игерудің мақсаты студенттерді заманауи экологиялық проблемалармен және өңірдің тұрақты дамуына қол жеткізу тұжырымдамаларымен таныстыру болып табылады. Курс биосфераның тұрақтылығы және экономикалық қызмет пен табиғи ресурстарды тұтынудың экологиялық салдары туралы идеяларға негізделген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқыту әдістемесімен химия
Мақсаттары: мақсаты ғылыми дүниетанымды қалыптастыру, білім беру бағдарламасының талаптарына қол жеткізуге бағытталған жаратылыстану курсының химиялық тақырыптары бойынша сабақтарда оқу-тәрбие процесін жоспарлауға, ұйымдастыруға және іс жүзінде жүзеге асыруға қабілетті мамандарды теориялық даярлауды жүзеге асыру. Курстың міндеттері: оқу процесін ұйымдастырудың теориялық негіздерін игеру; мектепте оқу процесін ұйымдастырудың негізгі принциптерімен танысу; білім беру бағдарламасының теориялық негіздерін, оның жүйесі мен құрылымын зерттеу; оқушыларды оқыту, дамыту және тәрбиелеу процесі ретінде мектепте химияны оқытудың теориялық негіздерін игеру
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқыту әдістемесімен экология
Мақсаты: Қазіргі орта жалпы білім беретін мектеп жағдайында экология бойынша оқу-тәрбие процесінің ерекшеліктері туралы нақты түсініктерді қалыптастыру. Міндеттері: экология курсын оқытудың теориялық негіздерін ашу. Экологиялық білім берудің тәсілдерін, функцияларын, заңдылықтары мен принциптерін зерделеу, мектепте экологияны оқытудың әдістемесі мен технологияларымен танысады. Жүйелік көзқарас тұрғысынан экологияны оқытудың нысандарын, әдістері мен құралдарын қарастырыңыз. Биология және экология бойынша білім беру және оқушыларды биоэкологиялық материалға тәрбиелеу процестерінің заңдылықтарын белгілеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның экологиялық мәселелері
Мақсаты экологиялық проблемалардың себептерімен және олардың Қазақстан аумағында пайда болуымен танысу. Міндеттері: экологиялық проблемалардың туындау себептерін түсіну; экологиялық проблемалардың қоршаған ортаға және адам өміріне әсерін бағалау; Қазақстан Республикасының экологиялық проблемаларын шешудің мүмкін жолдарын ұсыну.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі жаратылыстану ғылымдарының тұжырымдамалары
Мақсаты: жаратылыстану-ғылыми білім жүйесін қалыптастыру. Пән физика, астрономия, биология, антропология және химия білімдеріне негізделген әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастыруға бағытталған. Әлемнің ғылымы мен ғылыми бейнесі, ғылымдардың жіктелуі, жаратылыстану ғылымдарының дамуы, физикалық шындық, энергия мен уақыт, Ғаламның пайда болуы мен Жердегі тіршілік туралы түсініктер, БиоСфера, Адамның пайда болуы мен дамуы, жаратылыстанудың өзекті мәселелері сияқты бөлімдер зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылымның тарихы мен қазіргі жағдайы
Мақсаты: танымның жаратылыстану-ғылыми әдістерінің қалыптасуы туралы, сондай-ақ адамзат мәдениетінің ерекше қабаты ретінде жаратылыстану ғылымдарының дамуының алғышарттары мен заңдылықтары туралы идеяны қалыптастыру. Міндеттері: тәуелсіз ғылыми пән ретінде Жаратылыстану тарихы туралы идеяларды қалыптастыру. Ғылыми білім деңгейлерін және ғылымды дамытудың негізгі әдіснамалық бағдарламаларын анықтау. Рационалды ойлау стилінің ерекшеліктерін, ғылыми білімнің әдіснамалық критерийлері мен ғылыми принциптерін анықтау, ғылыми әдістің шекараларын белгілеу. Жаратылыстану тарихының дамуымен және ғылым дамуының негізгі модельдерімен танысу. Ғылыми революциялар мен жаратылыстану парадигмалары туралы идеяларды қалыптастыру. Әр түрлі тарихи кезеңдердегі жаратылыстану ғылымдарының дамуының негізгі тенденцияларын зерттеу. Ғылыми білімнің әлеуметтік-тарихи сипатын анықтау. Әр түрлі тарихи дәуірлердегі әлем бейнесін қалыптастырудағы жаратылыстану ғылымдарының рөлін анықтау. ХХ ғасырдың ғылымы арқылы әлемнің біртұтас көзқарасын дамытуда идеялардың өзара енуі мен ғылыми білімнің интеграциясының рөлін белгілеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыныпты басқару
Мақсаты: Сабақта және сабақтан тыс жұмыста сыныппен жұмысты тиімді ұйымдастыру қабілетін қалыптастыру. Балалар мен жасөспірімдер ұжымын басқару әдістері мен стратегиялары, қауіпсіз орта түсінігі мен белгілері, қауіпсіздік маркерлері мен дабылдар, сабақта жұмысты ұйымдастыру ережелері, сыныптан тыс жұмыстар қарастырылады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
География мен жаратылыстануға бейімделген оқыту
Мақсаты: болашақ мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Пән география және жаратылыстану сабақтарында оқу процесін жекелендіруге бағытталған. Оқытудың бейімделу жүйесінің теориялық және практикалық негіздері зерттеледі, мектептің оқу материалын оқушының қажеттіліктері мен деңгейіне бейімдеудің нақты ситуациялық міндеттері қарастырылады, бейімделу сабағын құру әдістемесі және тапсырмаларды таңдау қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дарынды балалармен жұмыс істеу әдістемесі
Мақсаты: болашақ мұғалімдерді дарынды балалармен жұмыс істеуге дайындау. Пәннің міндеттері: дарындылық пен дарынды балалар туралы негізгі білімді беру және идеяны қалыптастыру, оларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту ерекшеліктері, мектеп жасындағы балалардың дарындылығын анықтау әдістері мен формалары; Дарындыға педагогикалық өзара іс-қимылдың субъектісі ретінде құндылық қатынасты қалыптастыру, оның барысында оқушы мен мұғалімнің оқуы мен дамуы жүреді; дарынды балалармен әртүрлі типтегі орта білім беру мекемелерінде, сондай-ақ әртүрлі білім беру орталарында (отбасылық, мектептік, мектептен тыс) практикалық жұмыстың негізгі ұйымдастырушылық нысандарын, психологиялық және дидактикалық әдістерін оқыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандық педагогика
Мақсаты: Болашақ педагогтардың цифрлық құзыреттілігін қалыптастыру. Пән тәжірибеге бағытталған және заманауи педагогиканың цифрлық құралдарын қолдануды зерттеуді қарастырады. Зерттеу барысында цифрлық педагогиканың тұжырымдамасы мен тұжырымдамалық аппараты, цифрлық дидактика, смарт-білім беру, стем-білім беру, білім беру платформалары, ЖАОК, электрондық білім беру ресурстары және оларды әзірлеу, Мұғалімнің портфолиосы сияқты тақырыптар қарастырылады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи педагогикалық технологиялар
Пәннің мақсаты-педагогикалық практикада қолдануға болатын заманауи тәсілдерді, әдістер мен құралдарды зерттеу. Курс студенттерді оқыту үшін пайдалануға болатын әртүрлі компьютерлік бағдарламаларды, интерактивті ойындарды, мультимедиялық материалдарды, онлайн ресурстарды және басқа да техникалық құралдарды зерттеуді қамтиды. Студенттер сонымен қатар технологияны оқу процесіне біріктіру әдістерін, сондай-ақ балалар мен жасөспірімдерді оқыту үшін электрондық ресурстарды бағалау мен пайдалануды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаратылыстануды оқыту әдістемесі
Мақсаты: студенттерде Жаратылыстану пәнін оқыту әдістемесінің негіздері туралы түсінік қалыптастыру, оқу пәнінің мәнін, зерттеуді құру логикасын ашу; оқу мақсаттарының, жаратылыстану-ғылыми білім беру мазмұнының, сондай-ақ оқытуды ұйымдастыру нысандарының, оқыту әдістері мен құралдарының мәселелерін зерттеу. Курсты оқу барысында Ғылым әлемі, ғалам, жер, адам, заттар мен материалдар, тірі және жансыз Табиғаттағы процестер, Энергия мен қозғалыс, Экология және тұрақты даму, Әлемді өзгертетін жаңалықтар сияқты бөлімдерді оқыту әдістемесі қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі жаңа ақпараттық технологиялар
Мақсаты: теория мен практиканы біріктіруге, абстракция мен модельдеудің маңыздылығын түсінуге, информатика және ақпараттық технологиялар саласында білім алуға үйрету. Бұл курста заманауи ақпараттық технологиялар, мұғалімнің қызметінде қолданылатын әдістер, сонымен қатар География мен жаратылыстану пәндерін оқытуда ақпараттық технологияларды ұйымдастыруға және енгізуге байланысты бірқатар мәселелер қарастырылады. Пән заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологиялар саласындағы білім жүйесін қалыптастыруға, сондай-ақ оларды білім беру процесінде пайдалануға бағытталған. Өзін-өзі оқытуда, қашықтықтан оқытуда және мұғалім мен оқушының өзара әрекеттесуінде АКТ құзыреттілігін дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқыту әдістемесімен биогеография
Мақсаты: студенттерге БиоСфера географиясы туралы терең білім беру. Пән Тірі организмдер мен олардың қауымдастықтарын жерге орналастыру мәселелерін, мұндай орналастыру, орын ауыстыру және таралу себептерін зерттеуді қарастырады. Негізгі бөлімдер: экожүйелер, Биосфера, тірі организмдердің географиясы, биогеографиялық талдау, биогеографиялық патшалықтар, қауымдастықтар, тірі организмдердің әртүрлілігі. Әр бөлімді зерттеу оны оқыту әдістемесімен байланысты.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Географияны оқыту әдістемесі
Мақсаты: студенттерде Географияны ғылым ретінде оқыту әдістемесінің негіздері туралы түсінік қалыптастыру, оқу пәнінің мәнін, зерттеуді құру логикасын ашу; оқу мақсаттарының, географиялық білім мазмұнының, сондай-ақ оқытуды ұйымдастыру нысандарының, географияны оқыту әдістері мен құралдарының мәселелерін зерттеу. Міндеттері: педагогикалық зерттеу әдіснамасы, ақпаратты өңдеу және қазіргі кезеңдегі әдістемелік ғылымды дамыту бағыттары мәселелері бойынша білім кешенін беру, сондай-ақ география әдістемесінің дидактикамен және тәрбие теориясымен байланысын ашу; географияның жалпы әдістемесінің ғана емес, сонымен қатар жеке әдістемелердің, яғни мектеп географиясының жекелеген курстарын оқыту әдістемелерінің білімінің маңыздылығын көрсету; алған білімдерін практикалық сабақтарда да, мектепте де география сабақтарын өз бетінше дайындау және өткізу үшін қолдануға үйрету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 7
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Заңнама негіздерін және саланың нормативтік базасын қолдану, экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі мәселелерінде құзыретті болу, академиялық адалдық қағидаттарын сақтау
- Балалардың әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыру
- Теориялық және практикалық психологиялық-педагогикалық білім жүйесін меңгеру және оларды оқу процесін ұйымдастыруда және жүзеге асыруда қолдана білу
- Іргелі және қолданбалы географиялық білім жүйесін меңгеру
- Оқушылардың география және жаратылыстану пәндері бойынша жаңартылған оқу бағдарламаларында көзделген дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік беретін жаратылыстану-ғылыми білім жүйесін меңгеру
- Ғылыми дүниетанымға ие болу, қоршаған әлемнің процестері мен құбылыстарын ғылыми тұрғыдан түсіндіру және түсіну
- Биологиялық жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтары және табиғатты ұтымды пайдалану туралы алған білімдерін тәжірибеде қолдану
- Оқушылардың география және жаратылыстану ғылымдары бойынша эксперименттік және зерттеу қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және сүйемелдеу
- Оқытудың заманауи және дәстүрлі әдістемелерін меңгеру, оқу процесінің барлық қатысушылары үшін қолайлы академиялық орта құра білу
- Ұлттық білім беру жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес пәнаралық байланыстар мен оқытудың инновациялық технологияларын пайдалана отырып, оқу процесін жобалау, модельдеу, жобалау
- Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу, оларды білім беру қызметі мен ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау, ұйымдастыру және жүзеге асыру кезінде қолдану
- Ақпаратты жинау, талдау, іздеу, түсіндіру, оның ішінде техникалық құралдарды пайдалану әдістерін меңгеру