7M01701 Шетел тілі: екі шетел тілі в Мирас
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Магистранттардың коммуникативтік, кәсіби, лингвистикалық, прагматикалық, дискурстық және әлеуметтік-мәдени құзыреттерін қалыптастыра орытырып, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар, шет тілінде білім берудің жаңартылған парадигмасының талаптарына сәйкес шет тілін оқытудың заманауи әдістемелерін меңгерген жоғары білікті әдіскер-зерттеуші оқытушыларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Мирас» университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Академиялық жазу және зерттеу дағдылары
Оқытылатын мәселелер: академиялық жазудың негізгі принциптері, ғылыми жұмыстардың құрылымы, сондай-ақ ақпаратты іздеу, талдау және ұсыну әдістері; академиялық стандарттарға сәйкес дәйексөздерді, сілтемелерді және библиографияларды пішімдеудің әртүрлі әдістері; тиімді зерттеуге және оның нәтижелерін ұсынуға мүмкіндік беретін гипотезаларды тұжырымдау, деректерді жинау, оларды талдау және түсіндіру. Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылыми мәтіндерді жазу саласындағы құзыреттер, соның ішінде жұмыстарды құрылымдау, дәйексөздер мен әдебиеттер тізімін дұрыс пішімдеу; ақпаратты сыни талдау, іздеу және түсіндіру, сондай-ақ жоғары сапалы ғылыми зерттеулер жүргізу үшін зерттеу әдістерін қолдану дағдыларын меңгеру; академиялық талаптарға сәйкес гипотезаларды құрастыру, деректерді жинау және талдау және зерттеу нәтижелерін ұсыну қабілеті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіл білімінің өзекті мәселелері
Оқытылатын мәселелер: тілдің эволюциясы, оның құрылымы мен қоғамдағы қызметі сияқты негізгі мәселелерді талдай отырып, тіл білімінің теориясы мен практикасы саласындағы заманауи зерттеулер; синтаксисті, семантиканы, фонетиканы, сондай-ақ лингвистиканың басқа білім салаларымен пәнаралық байланыстарын зерттеудегі соңғы тәсілдер; тіл білімінің басқа салаларымен пәнаралық байланыстар; тілдің лингвистикалық процесінің және қолданбалы лингвистикалық процесінің өзекті мәселелері, тілдік лингвистикалық процестің өзекті мәселелері, қолданбалы лингвистикалық үрдіс. тілдің әртүрлі контексттерде қызмет ету механизмдерін тереңірек түсінуге мүмкіндік беретін лингвистика. Қалыптастырылатын құзыреттер: тіл біліміндегі заманауи теориялар мен тәсілдерді талдап, түсіндіре білу; тілдік процестерді сыни тұрғыдан түсіну дағдыларын меңгеру, тілдің пәнаралық аспектілерімен жұмыс істей білу, сонымен қатар тіл тәжірибесіне әлеуметтік және мәдени әсерлерді талдау; тілдегі қазіргі тенденциялар, оның құрылымы мен әртүрлі әлеуметтік-мәдени контексттердегі қызметі туралы білім.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шеттілдік білім берудің заманауи әдіснамасы
Оқытылатын мәселелер: заманауи ғылыми тәсілдер мен білім беру стандарттарын ескере отырып, жоғары оқу орындарында шет тілдерін оқытудың теориялық және практикалық негіздері; құзыреттілікке негізделген әдіс, студентке бағдарланған оқыту, мәдениетаралық коммуникация және ақпараттық технологияларды оқу процесіне интеграциялау тұжырымдамалары; оқытудың әдістемелік жүйелерін, нысандары мен құралдарын талдау және жобалау, сондай-ақ студенттердің оқу жетістіктерін диагностикалау және бағалау мәселелері. Қалыптастырылатын құзыреттер: жоғары оқу орнында шет тілінде тиімді оқу үдерісін жобалау және енгізу дағдылары; заманауи педагогикалық тәсілдерді бейімдеу әдістерін білу, технологиялар мен әдістемелік құралдарды пайдалана білу, университетті оқытудың мақсаттары мен міндеттерін ескере отырып, білім беру нәтижелерін талдау және бағалай білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Лингвистиканың философиялық мәселелері
Оқытылатын мәселелер: тіл білімінің негізгі философиялық мәселелері; философиялық білімнің генезисі мен құрылымы. Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылымның әдіснамасы мен философиясын қалыптастырудағы тіл білімінің орны мен рөлін объективті бағалау дағдыларын дамыту; лингвистикалық пәндерді оқу кешендерін жасауда және оқытуда алған білімдерін талдап, пайдалана білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Оқытылатын мәселелер: грамматикалық материал, арнайы лексика, терминологиялық материал; мамандықтың негізгі пәндеріне сәйкес келетін оқу материалы; кәсіби салада оқу, сөйлеу, тыңдау және жазу. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім алушылардың мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілік дағдыларын меңгеру; иалықаралық кәсіби ортаға ықпалдасу; кәсіби шет тілін мәдениетаралық, ғылыми және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Оқытылатын мәселелер: жоғары мектеп педагогикасы ғылым ретінде, оның әдіснамалық негіздері; жоғары мектеп дидактикасының жалпы теориялық негіздері; жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігі; жоғары мектепте оқытудың қозғаушы күштері мен принциптері; жоғары білімнің мазмұны; жоғары мектептегі заманауи білім беру технологиялары; жоғары мектеп тәрбие мен тұлғаны қалыптастырудың әлеуметтік институты ретінде; жоғары мектептегі тәрбиенің мәні. Қалыптастырылатын құзыреттер: жоғары мектепте оқыту негіздерін білу; ЖОО оқытушысының кәсіби-педагогикалық қызметінің нысандары, әдістері, білім беру технологиялары және ерекшелігі; жоғары мектепте сабақ өткізудің формалары мен әдістерін білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру және ғылыми ортадағы академиялық жазу
Оқытылатын мәселелер: мақалаларды, эсселерді, рефераттарды және диссертацияларды қамтитын құрылымдық және логикалық үйлесімді жұмыстарды құру принциптері. Аргументтеу дағдыларын дамытуға, презентацияның анықтығына және дереккөздерге сілтеме жасау мен пішімдеудің академиялық стандарттарына сәйкестігіне баса назар аударылады. Әдебиеттермен, ғылыми дереккөздермен жұмыс істеу әдістері және олардың ғылыми білім берудегі идеясы мен талаптарын қанағаттандыру қабілетін дамыту. Қалыптастырылатын құзыреттер: құрылымдық, логикалық және дәлелді ғылыми мәтіндерді құру саласындағы құзыреттер; талдау және ғылыми дереккөздермен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру, дәйексөздер мен библиографияны дұрыс пішімдеу, сонымен қатар өз ойын жазбаша түрде анық және анық жеткізе білу. Ғылыми-зерттеу нәтижелерін академиялық стандарттарға және білім беру және ғылыми ортаның талаптарына сәйкес тиімді ұсына білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Оқытылатын мәселелер: қазіргі ғылым философиясының пәні мен негізгі түсініктері; қазіргі өркениет мәдениетіндегі ғылым; ғылымның пайда болуы және оның тарихи эволюциясының негізгі кезеңдері; ғылыми білімнің құрылымы; ғылымның динамикасы жаңа білімді қалыптастыру процесі ретінде; ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революциялар,ғылыми рационалдылықтың тарихи типтері; ғылымның қазіргі даму кезеңінің ерекшеліктері; ғылыми прогресстің болашағы; ғылым әлеуметтік институт ретінде; қазіргі ғылыми білім құрылымындағы жаратылыстану ғылымдары; педагогика ғылымының тарихы. Қалыптастырылатын құзыреттер: білімнің, белсенділіктің және әлеуметтік институттың ерекше түрі ретінде ғылымның негізгі ерекшеліктерін білу; ғылымның негізгі тарихи кезеңдері мен әр түрлі ғылыми әдісін білу; ғылым дамуының қазіргі кезеңінде туындайтын негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді бағдарлай білу; ғылым философиясының терминологиялық аппаратын меңгеру; логикалық талдау әдістері мен тәсілдерін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Негізгі шетел тілінің стилистикасы
Оқытылатын мәселелер: тілдің қызмет етуінің әртүрлі деңгейлеріндегі стильдік ерекшеліктері; ғылыми, публицистикалық, көркемдік, ресми-іскерлік және ауызекі тіл сияқты әртүрлі функционалдық стильдерге тән тілдік құралдарды талдау; стильдің лексикалық, грамматикалық және прагматикалық аспектілері, сонымен қатар тілдік бірліктерді қолдану ерекшеліктері, мәтіннің қарым-қатынас жағдайы мен жанрлық мақсатына байланысты. Қалыптастырылатын құзыреттер: тілдің стильдік ерекшеліктерін түсіну және талдау, функционалдық стильдерді анықтау және коммуникациялық жағдайға байланысты тілдік құралдарды барабар пайдалана білу; әртүрлі жанрдағы мәтіндерді түсіндіру дағдыларын дамыту; кәсіби және күнделікті қарым-қатынаста тіл сауаттылығын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы мақсаттарға арналған шет тілі (екінші шет тілі)
Оқытылатын мәселелер: кәсіби педагогикалық іс-әрекетке қажетті тілдік дағдылар; мұғалімдерге тән арнайы лексика мен терминология; Магистратура студенттері кәсіби оқыту саласына сәйкес қарым-қатынас және жазу дағдыларын меңгереді, соның ішінде есептерді, іскерлік хаттарды, презентацияларды дайындау және шет тілінде кәсіби пікірталастарға қатысу; арнайы оқыту жағдайларында тілді контекстік қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: оқыту іс-әрекетінде шет тілін қолдану, оның ішінде арнайы лексика мен терминологияны қолдану дағдылары. тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын дамыту, кәсіби құжаттарды дайындау және халықаралық кәсіби ортада жұмыс істеуге мүмкіндік беретін шет тілінде мамандандырылған педагогикалық талқылауларға қатысу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Оқытылатын мәселелер: ғылыми білім жүйесіндегі басқару психологиясы; басқару жүйесін зерттеудің негізгі тәсілдері; басшының жеке кәсіби тұжырымдамасы; басқарушылық қызмет аспектісі ретінде басқарушылық өзара іс-қимыл және шешім қабылдау процесі; негізгі басқару функцияларын іске асырудың психологиялық ерекшеліктері; басқарушылық қызмет субъектісінің психологиясы; жеке басқару стилінің психологиясы. Қалыптастырылатын құзыреттер: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұнын, басшының жеке басқарушылық тұжырымдамасын, басқарушылық өзара іс-қимылдың теориялық негіздерін, негізгі басқарушылық функцияларды іске асырудың психологиялық ерекшеліктерін, басқарушылық қызмет субъектісінің психологиясын білу; басқарушылық қызмет және өзара іс-қимыл саласындағы психологиялық зерттеу әдістемелерін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілін оқытудағы сандық технологиялар
Оқытылатын мәселелер: екінші шет тілін оқытудың тиімділігін арттыру үшін қолданылатын заманауи цифрлық құралдар мен платформалар; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін дамытуға ықпал ететін мультимедиялық ресурстарды, интерактивті қосымшаларды, онлайн курстарды және виртуалды орталарды пайдалану ерекшеліктері; мұғалімнің цифрлық сауаттылығы, аралас және қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру, сондай-ақ технологияны пайдалана отырып, оқу үдерісін даралау. Қалыптастырылатын құзыреттер: оқу процесін ұйымдастыру үшін цифрлық ресурстар мен құралдарды тиімді пайдалана білу; онлайн платформаларды, мультимедиялық құралдарды және интерактивті технологияларды пайдалану дағдысы, цифрлық сауаттылық, оқу материалдарын әртүрлі оқыту форматтары мен оқушылардың жеке қажеттіліктеріне бейімдеу қабілеті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық мақсаттар үшін шет тілі (екінші шет тілі)
Оқытылатын мәселелер: ғылыми мәтіндерді оқу және талдау, академиялық мақалалар жазу, академиялық талқылаулар мен презентациялар жүргізу; академиялық лексиканы кеңейту, ғылыми мақалаларды, рефераттарды және аннотацияларды жазу стильдері мен форматтарын меңгеру, халықаралық ортада академиялық коммуникация дағдыларын дамыту кіреді. Қалыптастырылатын құзыреттер: шет тілін оқу және ғылыми қызметте қолдану, оның ішінде ғылыми мәтіндерді оқу және талдау, академиялық мақалалар жазу және академиялық пікірталастарға қатысу дағдылары; тиімді жазбаша және ауызша қарым-қатынас дағдыларын дамыту, академиялық лексиканы меңгеру, ғылыми материалдар мен презентацияларды дайындау, сондай-ақ халықаралық білім беру ортасында өзара әрекеттесу қабілеті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шетел тілінің оқыту әдістемесіндегі заманауи білім беру технологиялары
Оқытылатын мәселелер: шет тілдерін оқытуда қолданылатын инновациялық тәсілдер мен цифрлық құралдар; оқу процесін ұйымдастырудың заманауи әдістері, интерактивті платформаларды, онлайн курстарды, мобильді қосымшалар мен мультимедиялық ресурстарды пайдалану; аралас және қашықтан оқыту, оқытуды даралау және саралау, сонымен қатар студенттердің коммуникативтік және цифрлық құзыреттілігін қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: оқытуда цифрлық және интерактивті құралдарды пайдалану, заманауи білім беру процесін жобалау, сонымен қатар білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып білім беру ресурстарын әзірлеу және бейімдеу саласында; мотивацияны арттыру, тілдік құзыреттілігін дамыту және бетпе-бет және қашықтықтан оқытуды тиімді ұйымдастыру үшін технологияларды пайдалану дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беруде көшбасшылық
Оқытылатын мәселелер: білім беру ұйымдарындағы көшбасшылықтың теориясы мен үлгілері, өзгерістер мен инновацияларды басқару; білім беру көшбасшыларының рөлдері, олардың ұжымға және ұйымдық мәдениетке әсері; коммуникативті дағдыларды, ресурстарды басқару және стратегиялық жоспарлау дағдыларын дамыту; этикалық көшбасшылық, инклюзивтілік, жанжалдарды тиімді шешу және білім беру ұйымында жағымды атмосфераны құру мәселелері. Қалыптастырылатын құзыреттер: жеке өзін-өзі тануға және өзін-өзі реттеуге байланысты құзыреттерді дамыту, эмоционалдық интеллект пен этикалық көшбасшылықты дамыту; тиімді қарым-қатынас, көпшілік алдында сөйлеу және жанжалдарды шешу, оқу үдерісін басқару, инновациялық бағдарламаларды әзірлеу және өзгерістерді басқару дағдыларын меңгеру; стратегиялық жоспарлау, командалық жұмысты ұйымдастыру және ресурстарды басқару дағдыларын меңгеру; оқу қызметін бағалау және жетілдіру үшін сыни ойлау мен талдау дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жеке тұлға және көшбасшылы
Оқытылатын мәселелер: басшының тұлғалық қасиеттері мен оның көшбасшы ретіндегі тиімділігі арасындағы байланыс, көшбасшылықтың әртүрлі теориялары, эмоционалдық интеллект, жауапкершілік, этика және өзін-өзі реттеу қабілеті сияқты негізгі көшбасшылық қасиеттер; басшының жеке басының ұйымдық мәдениетке және қызметкерлердің мотивациясына әсері зерттеледі. Қалыптастырылатын құзыреттер: эмоционалды интеллект, этикалық шешім қабылдау және өзін-өзі реттей алу сияқты көшбасшылық қасиеттерді дамытуға байланысты құзыреттерді дамыту; тиімді қарым-қатынас дағдылары, адамдарды басқару және ұжымда жағымды ахуал туғызу; көшбасшыларға адамдармен тиімді жұмыс істеуге және табысты команда құруға көмектесетін дағдыларды дамыту; стратегиялық жоспарлау және қақтығыстарды шешу дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Шет тілінің ғылыми-зерттеу мақсаттарына арналған арнайы курсы
Оқытылатын мәселелер: ғылыми зерттеулер жүргізуге қажетті логикалық білім негіздері; шет тілдерін оқытудың жаңа әдістерін жобалау және әзірлеудегі теориялық және эксперименттік әдістер. әдістер. Қалыптастырылатын құзыреттер: өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізуге, оны талдауға және бағалауға қажетті іскерліктер мен дағдыларды дамыту; педагогикадағы заманауи зерттеу әдістері туралы білімдерді қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Лингвистикалық зерттеулердің әдістемесі
Оқытылатын мәселелер: тіл білімі саласындағы ғылыми зерттеулерді жүргізудің негіздері мен практикалық тәсілдері; лингвистикалық талдаудың негізгі принциптері мен кезеңдері, зерттеу стратегиялары, тілдік материалды жинау және өңдеу әдістері, сондай-ақ нәтижелерді ұсыну нысандары; ғылыми дереккөздерді сыни тұрғыдан түсіну, жүйені зерттеуге ықпал ететін гипотеза мен аргументацияны тұжырымдау әдістері. құбылыстар. Қалыптастырылатын құзыреттер: лингвистикалық талдау әдістерін таңдау және негіздеу, зерттеуді жоспарлау және жүргізу, сондай-ақ ғылыми деректерді түсіндіру және ұсыну дағдыларын дамыту; лингвистикалық теорияларды сыни тұрғыдан түсіну, лингвистикалық материалмен жұмыс істеу және тілдік құбылыстарды зерттеуге ғылыми көзқарасты қолдану қабілеті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Шет тілін оқытудағы білім беру жүйесі және сандық технологиялар
Оқытылатын мәселелер: қазіргі білім беру жүйесінің құрылымы және шет тілін оқыту үдерісіндегі цифрлық технологиялардың рөлі; білім беру саясатының ерекшеліктері, білім берудің әртүрлі деңгейлеріндегі оқу үдерісін ұйымдастыру, сонымен қатар оқытудағы цифрлық ресурстарды, платформалар мен құралдарды интеграциялау; білім сапасын арттыру, оқушылардың тілдік құзыреттілігін дамыту және мұғалімнің цифрлық сауаттылығын қалыптастыру үшін технологияларды пайдалану. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру жүйесінің құрылымын түсіну, оқытуда цифрлық технологияларды тиімді пайдалану; заманауи талаптарды ескере отырып әдістемелік шешімдерді әзірлеу дағдылары; білім беру үдерісіне цифрлық құралдарды кіріктіру, білім беру саясатын талдау және шет тілін оқыту сапасын арттыру үшін технологияларды қолдану дағдылары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Шет тілін қашықтықтан оқыту
Оқытылатын мәселелер: онлайн ортада шет тілін оқытуды ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық аспектілері; қашықтықтан және аралас оқыту үлгілері, оқыту әдістері мен тәсілдері, сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін дамытуды қамтамасыз ететін цифрлық құралдар мен платформалар; мотивация, білімді бақылау, интерактивті өзара әрекеттесу және цифрлық білім беру ортасында оқытуды даралау мәселелері; болашақ мамандарды әдістемелік оқыту мәселелері және цифрлық білім беру процесінде қашықтықтан оқытудың жаңа технологияларын талдауда отандық жаңа технологияларды талдау; шет тілдерін оқыту саласы шет тілін қашықтықтан оқыту формаларының қажеттілігі мен перспективалық мүмкіндіктерін; Қалыптастырылатын құзыреттер: цифрлық технологияларды пайдалана отырып, онлайн оқу сабақтарын әзірлеу, ұйымдастыру және өткізу дағдылары; оқу үрдісінде жаңа технологияларды қолдану дағдыларын меңгеру; шет тілдерінде қашықтықтан оқыту мүмкіндігін талдау дағдыларын дамыту; оқытудың инновациялық түрлерін пайдалана отырып, өзін-өзі талдау және өзін-өзі бағалау дағдыларын дамыту; оқу материалдарын қашықтықтан оқыту ортасына бейімдеу дағдыларын дамыту, тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын дамыту, қашықтықтан оқыту жағдайында студенттерді ынталандыру және олардың нәтижелерін бағалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шет тілдеріне оқытудың заманауи мәселелері
Оқытылатын мәселелер: кәсіби-бағдарлы шет тілін оқытудың заманауи мәселелері; кемінде үш тілді: қазақ, орыс және ағылшын тілдерін жетік меңгерген білікті маман даярлаудың әдістемесі мен әдістемесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: әлемдік стандарт деңгейінде мамандық бойынша нәтижелі жұмыс істеу қабілетін дамыту; үздіксіз кәсіби өсуге, әлеуметтік және кәсіби ұтқырлыққа дайын болу; өзінің ұстаздық іс-әрекетін үнемі өзін-өзі талдауға және өзін-өзі бағалауға дайын болу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Лингвистикалық және әдіснамалық зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Оқытылатын мәселелер: тіл білімі саласындағы ғылыми қызметтің негіздері және шет тілдерін оқыту әдістемесі; зерттеуді дайындау және жүргізу кезеңдері, мақсаттар мен міндеттерді тұжырымдау, талдау әдістері мен құралдарын таңдау, нәтижелерді ұсыну және академиялық стандарттарға сәйкестігі; ғылыми зерттеу құрылымы, гипотезаларды құру логикасы, мәліметтерді түсіндіру және барлық кезеңдердегі зерттеу жұмысын жоспарлау. Қалыптастырылатын құзыреттер: мақсаттар мен міндеттерді белгілеуді, адекватты әдістерді таңдауды, деректерді талдауды және интерпретациялауды, сондай-ақ академиялық стандарттарға сәйкес нәтижелерді ұсынуды қамтитын дербес ғылыми зерттеулер саласында құзыреттер дамиды; тіл білімі мен оқыту әдістемесі жағдайында сыни тұрғыдан ойлау, логикалық талдау және ғылыми жоспарлау дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілінің стилистикасы
Оқытылатын мәселелер: екінші шет тілі сөйлеудің әртүрлі стильдеріндегі тілдік бірліктердің қызмет ету ерекшеліктері; әртүрлі коммуникативті жағдайларда қолданылатын функционалдық стильдердің, лексикалық, грамматикалық және прагматикалық құралдардың сипаттамалары; әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдау, сөйлеу мақсатына, адресатқа және контекстке байланысты сөйлеу дизайнының стилистикалық нормалары мен ережелері. Қалыптастырылатын құзыреттер: әртүрлі функционалды стильдерді тану және қолдану, тілдік бірліктердің стильдік бояуын түсіну және олардың ауызша және жазбаша сөйлеуде адекватты қолданылуы саласында құзыреттіліктер дамиды; коммуникативті және мәдениетаралық құзыреттілік деңгейін арттыруға ықпал ететін қарым-қатынас жанрын, мақсаты мен жағдайын ескере отырып мәтіндерді талдау және түсіндіру дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімдерін көрсетеді; ғылым философиясының ұғымдық аппаратын, логикалық талдау әдістері мен тәсілдерін меңгерген
- Халықаралық кәсіби ортаға ықпалдасуға және кәсіби шетел тілін мәдениетаралық, ғылыми және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға қабілетті
- Жоғары мектеп дидактикасы негіздерінің базалық білімдерін, жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігін, сондай-ақ жоғары мектепте сабақ өткізу дағдыларын меңгерген
- Білім беру сапасын басқару құзыреттілігі негізінде, кәсіби және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында тиімді шешімдерді қабылдауда, бағалауда және талдауда басқару психологиясының жүйелі білімін қолданады
- Ғылыми зерттеу нәтижелерін әртүрлі форматтағы ғылыми және ғылыми-көпшілік мәтіндерінде қазақ, орыс және шет тілдерінде ұсыну қабілетін көрсетеді, сонымен қатар өзінің кәсіби қызметін талдау және бағалау қабілеті бар
- Оқу процесінің мазмұнын анықтау және талдау, курстың мақсатына сәйкес келетін оқытудың формаларын, әдістері мен құралдарын таңдау, сондай-ақ өзінің кәсіби қызметін объективті бағалау қабілетін көрсетеді
- Педагогикалық менеджмент саласында білім алу, педагогикалық мониторинг жүргізу, бақылау және бағалау материалдарын әзірлеу, алынған нәтижелерді түсіндіру, сонымен қатар адекватты өзін-өзі бағалау мен өзін-өзі бақылауды жүзеге асыру дағдыларын меңгереді
- Шет тілдерін оқу және ғылыми қызметті жүзеге асыру құралы ретінде қолдану дағдысы бар
- Жоғары оқу процесінде шет тілдерін оқытудың заманауи технологияларын қолдану дағдыларына ие
- Білім беру саласындағы қазіргі әлемдік тенденцияларды ескере отырып, оқу және тәрбие процестерін ұйымдастыру, сондай-ақ олардың қызметін талдау және бағалау қабілетін көрсетеді
- Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу, талдау, өзін-өзі бағалау, сондай-ақ ғылыми-әдістемелік өнімдер мен оқу-әдістемелік кешендерді әзірлеу дағдыларын шыңдайды
- Жоғары білім беру дидактикасының негіздері бойынша іргелі білімі, оқытушының кәсіби құзыреттілігі, сондай-ақ ЖОО-да тәрбие сағаттарын ұйымдастыру және өткізу дағдылары, оның ішінде өзінің педагогикалық қызметін өзін-өзі талдау және өзін-өзі бағалау қабілетіне ие
- Білім сапасын басқарудағы құзыреттіліктерге негізделген кәсіби және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында талдау, бағалау және тиімді шешімдер қабылдау үшін басқару психологиясының жүйелі білімін қолданады
- Тіл білімі саласында жаңа білім алу қабілеті
- Жеке және кәсіби салаларда үздіксіз өзін-өзі жетілдіруге ұмтылуын көрсете отырып, жеке және кәсіби дамудың өзіндік траекториясын қалыптастыра және жүзеге асыра алады