Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04111 Бизнес және менеджмент в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби өсуге және ұтқырлыққа қабілетті, басқару және бизнес саласындағы негізгі және кәсіби құзыреттерге ие, сондай-ақ экономиканың әртүрлі секторларындағы кәсіби міндеттерді шешуге қабілетті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B046 Қаржы, экономика, банк және сақтандыру ісі
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Климаттың өзгеруі
Тіршіліктің қауіпсіздігін сақтау негіздері
Жоғары математика
Кәсіби қызметке кіріспе
Ғылыми зерттеу әдістері
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Экология және тұрақты даму
Экономикалық теория
Математика 2
Жаһандық құзыреттілік модулі: әлеуметтанулық зерттеулер
-
2 Оқу жылы
Кәсіпорын экономикасы
Эконометрикаға кіріспе
Басшылар үшін бухгалтерлік есеп
Фирма экономикасы
Бизнес негіздері
Бизнес-статистика
Жаһандық құзыреттілік модулі: Бизнестегі сыни тұрғыдан ойлау
Экономика мен бизнестегі компьютерлік технологиялар
Ұйымның қаржылық-экономикалық қызметінің диагностикасы
Ұйым қызметін экономикалық талдау
Бизнестегі мансапты басқару
Маркетинг-менеджмент
-
3 Оқу жылы
Адам ресурстарын басқару
Жаһандық құзыреттілік модулі: статистикалық және маркетингтік зерттеулер
Операциялық менеджмент
Бизнес шешімдерін қабылдау үшін микроэкономика және микроэкономикалық талдау
Қаржы және салық салу
Бизнес этикасы және бизнесті жүргізудің құқықтық негіздері
Тиімді басқару үшін басқару есебі
Бизнесті бағалау
Шығындарды басқару
Іскерлік әкімшіліктендірудегі инноватика
Бизнестегі сандық трансформациялар
Стратегиялық бюджеттеу
Инновациялық жобаларды бизнес жоспарлау
Макроэкономика және экономиканы мемлекеттік реттеу
Цифрлық платформада бизнес жүргізу
-
4 Оқу жылы
Жаһандық құзыреттілік модулі: бизнесті зерттеу
Ұйымдастырушылық мінез-құлық
Персонал экономикасы
Халықаралық бизнес
Халықаралық экономика
Кәсіби имиджді қалыптастыру
Логистика
Іскерлік коммуникациялар
Дағдарысқа қарсы менеджмент
Тәуекел-менеджмент
Басқару саясаты
Стратегиялық менеджмент негіздері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ақпараттық сауаттылық дағдыларына ие, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау үшін ауызша және жазбаша нысанда тілдік құралдарды пайдалануды жүзеге асырады, ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін жазу және негіздеу үшін ғылыми әдістер мен нысандарды пайдаланады.
- Өзгермелі әлеуметтік-мәдени жағдайларда тиімді бейімделу үшін практикалық қызметте базалық философиялық әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білімді пайдалануды жүзеге асырады, Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсетеді.
- Салауатты өмір салтына бағдарлана отырып, қызмет процесінде тіршілік қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау саласындағы нормативтік-техникалық актілерді қолданады, төтенше жағдайларда табиғатты ұтымды пайдалану және қорғау білімдері мен дағдыларын пайдаланады.
- Зерттеу қызметіне ұйымдастырушылық көзқарас негізінде әртүрлі сипаттағы жүйелердің мінез құлқын талдайды
- Бизнес-шешімдер қабылдау және объектілердің жұмыс істеу жүйесін тиімді басқару мақсатында есептік ақпаратты өңде
- Математика мен экономиканың тұжырымдамалық негіздеріне сәйкес ақпаратты талдау және түсіндіру, мақсаттарды анықтау және оларға қол жеткізу жолдарын таңдау, экономиканы мемлекеттік реттеудің әртүрлі нысандарында бағдарлау
- Нарықтық экономика жағдайында кәсіпорынның экономикалық механизмінің жұмыс істеуі туралы білімді көрсету, ұйымның қаржылық, өндірістік және коммерциялық қызметі туралы деректерді қалыптастыру дағдыларын меңгеру, қызметті жүзеге асыру үшін қажетті ресурстарды пайдалану бойынша есептеулерді орындау, статистика әдістерін қолдана отырып деректерді талдау, эконометрикалық модельдер құру және бизнес-процестерді жүзеге асыру кезінде кәсіпорынның цифрлық технологияларды қолдану мүмкіндіктерін анықтау
- Маркетинг пен менеджменттің негізгі теориялық принциптерін білу мен түсінуді көрсетеді; негізгі стратегиялық нысаналы индикаторларға қол жеткізуге және қолданыстағыларын жақсартуға, сондай-ақ олардың іске асырылуын басқаруға бағытталған маркетингтік зерттеулер мен іс-шараларды жүргізу жоспарын әзірлеуді жүзеге асырады; компанияның маркетингтік қызметін анықтайтын негізгі индикаторлардың болжамды мәндерін есептейді; жоба тәуекелдерін басқаруда қолданылатын әдістерді, құралдарды және әдістерді қолданады.
- Әлемдік шаруашылықтағы жекелеген мемлекеттер мен өңірлердің проблемалары мен даму перспективаларын айқындау, инновациялық қызметті басқару саласында практикалық дағдыларды қолдану және бизнес-ортада құқықтық шешімдер қабылдау
- Ұйымның қаржы-шаруашылық қызметі туралы бастапқы деректерді жинауды жүзеге асырады, қолданыстағы нормативтік құқықтық базаны ескере отырып, үлгілік әдістемелер негізінде экономикалық және әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштердің есептеулерін жүргізеді, қаржылық-экономикалық көрсеткіштердің есептеулерінің нәтижелерін талдайды және алынған қорытындыларды негіздейді, ұйымның қаржылық-экономикалық даму жоспарларының орындалуын және басқару шешімдерін әзірлеуді бақылауды жүргізеді.
- Оперативті және статистикалық есепке алуды ұйымдастыруды, қаржы-экономикалық және статистикалық есептілікті дайындауды және тапсыруды, ресурстарды басқаруды жоспарлауды жүзеге асырады; жоба ресурстарын басқаруда қолданылатын әдістерді, құралдарды, техникаларды қолданады.
- Ресурстарды басқаруды жоспарлауды, жұмыстардың мерзімдері мен мазмұнына байланысты жобаның бюджетін әзірлеуді жүзеге асырады; ұйымның қаржылық-экономикалық даму жоспарларын қалыптастырады және тексереді; жобаның құнын басқаруда қолданылатын әдістерді, құралдарды, техниканы қолданады.
- Жұмыс уақытын нормалау және ресурстарды жұмсау, персоналды қамтамасыз ету жоспарын әзірлеу, персоналдың тиімділіктерін бағалау, жанжалдарды реттеу және коммуникацияларды басқаруды жоспарлау, жобаның коммуникацияларын басқаруда қолданылатын әдістерді, құралдарды, техникаларды қолдану.