Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02307 Филология о/б в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты педагогикалық саладағы әлеуметтік маңызды міндеттердің қазіргі заманғы ғылыми және практикалық деңгейде шығармашылық және жоғары кәсіби шешілуіне қабілетті, сондай-ақ жоғарыда аталған салаларда кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке ие білікті филология, педагогикалық кадрларды даярлау; және жан-жақты дамыған студенттік тұлғаны қалыптастыру; - филология саласында жүйеленген білімді қалыптастыру; - қазіргі заманғы ғылыми деңгейде филологиядағы оқу үрдісін ұйымдастыру; - ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B037 Филология
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ/Орыс тілі және Қазақ/Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
Адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
Кәсіпкерлік негіздері
Арт білім беру
Көшбасшылық: тиімді басшылықтың дағдылары
Экология және тұрақты даму
Қазақ әдебиетінің тарихы
Құқық негіздері және жемқорлыққа қарсы мәдениет
Қазіргі мектепте орыс тілін оқыту әдістемесі
Тіл білімі теориясының негіздері
Педагогикалық өлшемдер
Қазіргі орыс тілі стилистикасы
18 - 19 ғасырлардағы шетел әдебиетінің тарихы.
Экономика және бизнес негіздері
Орыс әдебиетінің тарихы 11-18.
Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)
Қазақ (орыс) тілі(В2)
Орыс тілі мен әдебиетін оқытудың инновациялық әдістері
Қазіргі орыс тілінің фонетикасы мен фонологиясы
Қазіргі әдеби процесс
Қазіргі орыс тілі жай сөйлемінің синтаксисі
Орфография және пунктуацияның қиын жағдайлары
Филология теориясы
Психология
Латын әліпбилі қазақ жазуы
XX-XXI ғасырлардағы шетел әдебиетінің тарихы.
Дүниежүзілік мұралар географиясы
Қазіргі орыс тілінің лексикасы мен фразеологиясы
Қазіргі мектепте әдебиетті оқыту әдістемесі
20 ғасырдағы орыс әдебиетінің тарихы
Ұлттық тәрбие
Орыс әдебиетінің тарихы 1 жартысы XIX ғасыр
Әдебиет теориясының негіздері
Оқыту нәтижелері
- - мамандықтың әлеуметтік маңыздылығын, кәсіби этика қағидаттарын түсінеді, пәннің педагогикалық қызметінің білімдерін, педагогикалық өлшеулерді, білім беру жүйесін дамыту үрдістерін, нормативтік құқықтық актілерді және электрондық құжаттаманың негіздерін қолданады;
- - білім беру үдерісінің барлық субъектілерінің (мұғалімдер, студенттер және олардың ата-аналары) қызметін талдау, интеллектуалды, физикалық және рухани жағынан дамыған адамның өзгеру әлеуметтік-экономикалық жағдайында өмір сүруге дайын сыни ойлау қабілеті бар білім беру үрдісін модельдеуге қабілетті;
- - ақыл-ой, психофизиологиялық дамудың және инклюзивті білімнің жалпы, нақты және жеке ерекшеліктерін есепке алу құралдарын пайдалана алады, әртүрлі жас деңгейіндегі мінез-құлық пен қызметті реттеу ерекшеліктерін біледі
- - психологиялық және педагогикалық зерттеулер әдістеріне ие, талдау жасау, синтездеу, өнімді құру, гипотеза, феноменді немесе оқиғаны жүйелік түсіндіру үшін түрлі көздерден ақпаратты шығармашылық түрде түрлендіреді, педагогикалық қызметке шығармашылық, ғылыми көзқарасқа ие болады;
- - әртүрлі жастағы балалардың дамуын диагностикалау әдістерін, оқытудың әртүрлі теорияларының білімдерін білу, оқушылардың субъективтілігін, қарым-қатынастарын, адамгершілік пен толеранттылығын дамытуға, ынтымақтастық және сыни ойлау қабілетін дамытуға әдістемелік тәсілдерді үйрету мен оқытуда қолдану;
- - балалардың әртүрлі түрлерін ұйымдастыру әдістеріне ие, студенттік ғылыми жобалар мен жобалармен байланысты сабақтан тыс іс-әрекеттерді ұйымдастырудың әдістерін, оқу үрдісіндегі заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (SMART және STEM технологиялары) жас ерекшеліктеріне сәйкес жүзеге асырады;
- - этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды, қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін, ұлттық білім берудің заңдылықтары мен қағидаларын ескере отырып, көп мәдениетті ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру жолдары;
- - кәсіптік мәселелерді шешуде пәнаралық және ведомствоаралық ынтымақтастыққа қатыса алады, студенттерді өзгеретін еңбек нарығына бейімдеу үшін қажетті біліктілікті дамытуға және ұтқырлық қабілетінүйренеді.