Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02307 Филология о/б в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты педагогикалық саладағы әлеуметтік маңызды міндеттердің қазіргі заманғы ғылыми және практикалық деңгейде шығармашылық және жоғары кәсіби шешілуіне қабілетті, сондай-ақ жоғарыда аталған салаларда кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке ие білікті филология, педагогикалық кадрларды даярлау; және жан-жақты дамыған студенттік тұлғаны қалыптастыру; - филология саласында жүйеленген білімді қалыптастыру; - қазіргі заманғы ғылыми деңгейде филологиядағы оқу үрдісін ұйымдастыру; - ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B037 Филология
  • Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • - мамандықтың әлеуметтік маңыздылығын, кәсіби этика қағидаттарын түсінеді, пәннің педагогикалық қызметінің білімдерін, педагогикалық өлшеулерді, білім беру жүйесін дамыту үрдістерін, нормативтік құқықтық актілерді және электрондық құжаттаманың негіздерін қолданады;
  • - білім беру үдерісінің барлық субъектілерінің (мұғалімдер, студенттер және олардың ата-аналары) қызметін талдау, интеллектуалды, физикалық және рухани жағынан дамыған адамның өзгеру әлеуметтік-экономикалық жағдайында өмір сүруге дайын сыни ойлау қабілеті бар білім беру үрдісін модельдеуге қабілетті;
  • - ақыл-ой, психофизиологиялық дамудың және инклюзивті білімнің жалпы, нақты және жеке ерекшеліктерін есепке алу құралдарын пайдалана алады, әртүрлі жас деңгейіндегі мінез-құлық пен қызметті реттеу ерекшеліктерін біледі
  • - психологиялық және педагогикалық зерттеулер әдістеріне ие, талдау жасау, синтездеу, өнімді құру, гипотеза, феноменді немесе оқиғаны жүйелік түсіндіру үшін түрлі көздерден ақпаратты шығармашылық түрде түрлендіреді, педагогикалық қызметке шығармашылық, ғылыми көзқарасқа ие болады;
  • - әртүрлі жастағы балалардың дамуын диагностикалау әдістерін, оқытудың әртүрлі теорияларының білімдерін білу, оқушылардың субъективтілігін, қарым-қатынастарын, адамгершілік пен толеранттылығын дамытуға, ынтымақтастық және сыни ойлау қабілетін дамытуға әдістемелік тәсілдерді үйрету мен оқытуда қолдану;
  • - балалардың әртүрлі түрлерін ұйымдастыру әдістеріне ие, студенттік ғылыми жобалар мен жобалармен байланысты сабақтан тыс іс-әрекеттерді ұйымдастырудың әдістерін, оқу үрдісіндегі заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (SMART және STEM технологиялары) жас ерекшеліктеріне сәйкес жүзеге асырады;
  • - этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды, қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін, ұлттық білім берудің заңдылықтары мен қағидаларын ескере отырып, көп мәдениетті ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру жолдары;
  • - кәсіптік мәселелерді шешуде пәнаралық және ведомствоаралық ынтымақтастыққа қатыса алады, студенттерді өзгеретін еңбек нарығына бейімдеу үшін қажетті біліктілікті дамытуға және ұтқырлық қабілетінүйренеді.
Top