7M04135 EMBA Дамуды басқару в Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты білім алушыларда жаһандық белгісіздік пен серпінді өзгерістер жағдайында бизнесті тиімді басқару үшін стратегиялық ойлауды, инновациялық кәсіпкерлікті және шешім қабылдау дағдыларын қоса алғанда, кешенді көшбасшылық және басқарушылық құзыреттерді дамыту болып табылады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 63
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Инновациялық менеджмент
Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар инновацияларды стратегиялық жоспарлау, нарықты және бәсекелестік ортаны талдау, сондай-ақ инновациялық жобаларды басқару дағдыларын меңгереді. Олар ұйымдағы инновациялық мәдениеттерді құруды және дамытуды, инновацияларды сәтті енгізу үшін шығармашылық пен командалық ынтымақтастықты ынталандыруды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Risk management
Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару стратегиялары мен саясаттарын әзірлеу, сондай-ақ олардың ұйымға әсерін азайту жөніндегі шараларды іске асыру дағдыларын меңгереді. Олар тәуекелдердің әртүрлі түрлерінің бизнеске ықтималдығы мен әсерін бағалауды, сондай-ақ белгісіздік пен өзгергіштік жағдайында тәуекелдерді басқару бойынша негізделген шешімдер қабылдауды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Көпшілік алдында сөз сөйлеу өнері
Осы пәнді оқу нәтижесінде магистранттар өз сөздерін құрылымдауды, аудиторияның қажеттіліктерін ескеруді, сенімді, нақты дәлелдермен логикалық байланысты сөйлеуді үйренеді. Сонымен қатар, олар көпшілік алдында сөйлеу кезінде қобалжу мен стресстік жағдайларды еңсеру дағдыларын игереді, бұл оларға сенімді спикер болуға және кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында жетістікке жетуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бизнесті және инвестициялық жобаларды бағалау
Оқыту нәтижесінде магистранттар қаржы және инвестициялар саласында аналитикалық Дағдылар мен ақпараттандырылған шешімдер қабылдау қабілетіне ие болады. Олар тәуекелдерді бағалауды және бизнес-жоспарларды әзірлеуді үйрену арқылы қаржылық талдау әдістерін меңгереді, бұл оларға инвестициялық тартымдылықты жан-жақты бағалауға және компанияның құнын оңтайландыру және акционерлер мен басқа да мүдделі тараптар үшін оның құнын арттыру үшін капиталды бөлу туралы негізделген шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Маркетингтік зерттеулер және басқару
Осы пәнді оқитын магистранттар маркетингтік зерттеулер жүргізу дағдыларын игереді, тиімді маркетингтік басқару принциптерін түсінеді және стратегияларды өзгермелі нарықтық ортаға бейімдей алады. Олар тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлеу үшін қажетті құнды ақпаратты алу үшін сауалнамалар, фокус-топтар, деректерді талдау және т.б. сияқты әртүрлі зерттеу әдістері мен құралдарын пайдалануды үйренеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
HR-менеджмент және персоналды мотивациялау
Осы пәнді оқу нәтижесінде магистранттар персоналды басқарудың принциптері мен әдістерін, сондай-ақ қызметкерлерді ынталандырудың әртүрлі тәсілдерін үйренеді. Мотивация теориялары туралы түсінік алады және оларды іс жүзінде қолдануды үйренеді, бұл тыңдаушыларға персоналды тиімді басқаруға, олардың өнімділігін арттыруға және ұйымның мақсаттарына жетуге мүмкіндік береді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жобаларды басқару
Бұған жоба бойынша ресурстарды, уақытты, бюджетті, сапаны, тәуекелдерді және коммуникацияларды басқару кіреді. Жобаны сәтті басқарудың нәтижесі сапа мен бюджетке қойылатын талаптарды сақтай отырып, белгіленген мерзімде белгіленген мақсаттарға сәйкес жобаны аяқтау болып табылады. Процестерді оңтайландыру, команданың өнімділігін арттыру және тәуекелдерді азайту арқылы жобаларды басқару мақсаттарға жетуге және жобалық тапсырмаларды сәтті аяқтауға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Биржалық тауарлардың ішкі және сыртқы нарығының конъюнктурасын талдау
Осы пән бойынша дамитын дағдыларға мыналар жатады: аналитикалық дағдылар, нарықтық таным және магистранттар экономика мен биржалық қызметтің теориялық негіздерін үйренеді, сонымен қатар саяси, экономикалық және әлеуметтік өзгерістер сияқты нарықтық жағдайға әсер ететін әртүрлі факторлар туралы ақпарат алады. Магистранттардың пән бойынша алатын құзыреттеріне мыналар жатады: нарықтық жағдайды талдау, нарықтық тенденцияларды болжау, инвестициялау стратегияларын әзірлеу және талдау негізінде шешім қабылдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бизнесті цифрландыру
Магистранттар осы пәнді игере отырып, бизнестегі цифрлық жобаларды табысты басқару және дамыту, сондай-ақ өздерінің кәсіби қызметі шеңберінде цифрлық құралдар мен технологияларды талдау және қолдану үшін қажетті дағдыларды игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Логистиканы басқару
Оқыту нәтижесінде магистранттар логистикалық тәуекелдерді талдау және басқару дағдыларын, сондай-ақ логистикалық стратегияларды өзгермелі нарықтық жағдайларға бейімдеу қабілетін алады. Олар логистика саласында стратегиялық шешімдер қабылдау қабілетін дамытады, сол арқылы логистикалық жүйелерді тиімді басқаруға және қазіргі бәсекелестік ортада бизнестің өсуі мен дамуына ықпал етуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Корпоративтік қаржы
Осы пәнді оқу нәтижесінде тыңдаушылар корпоративтік ортада қаржылық құралдар мен талдау әдістерін қолдана алады, бұл оларға негізделген стратегиялық шешімдер қабылдауға және компанияның қаржысын тиімді басқаруға мүмкіндік береді. Олар сондай-ақ ұйымның мақсаттарына жету және оның бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін қаржылық басқарудың маңыздылығын түсінеді, бұл оларға корпорацияның табысты дамуына белсенді үлес қосуға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Маркетингті басқару
Осы пәнді оқу нәтижесінде магистранттар нарықты сегменттеу, өнімді орналастыру, баға белгілеу және жылжыту сияқты маркетингтің негізгі тұжырымдамалары туралы терең білім алады. Олар сондай-ақ негізделген стратегиялық шешімдер қабылдау үшін деректерді талдау және маркетингтік зерттеулер жүргізу қабілетін дамытады. Нәтижесінде магистранттар маркетингтік талдаудың практикалық дағдыларына ғана емес, сонымен қатар стратегиялық ойлауға ие мамандарға айналады, бұл оларды маркетинг пен бизнес саласындағы сұранысқа ие сарапшыларға айналдырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Антикризистік менеджмент
Осы пәнді оқу нәтижесінде магистранттар дағдарыстық жағдайды талдау әдістерін, дағдарысқа қарсы әрекет ету жоспарларын, сондай-ақ дағдарыстан кейін бизнесті қалпына келтіру стратегияларын меңгереді. Олар белгісіздік пен жоғары тәуекел жағдайында негізделген стратегиялық шешімдер қабылдау дағдыларын, сондай-ақ ішкі және сыртқы мүдделі тараптармен тиімді қарым-қатынас жасау қабілетін алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Менеджерлер үшін қаржылық және бухгалтерлік есеп
Нәтижесінде менеджерлер қаржыға, бюджетке, инвестицияларға және компания ресурстарын басқарудың басқа аспектілеріне қатысты шешім қабылдауға көмектесетін қажетті ақпарат пен құралдарды ұсынады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Стратегиялық менеджмент
Осы пәнді оқу нәтижесінде магистранттар стратегиялық менеджменттің заманауи теориялары мен әдістері туралы терең білім алады. Олар сыртқы орта мен бәсекелестерге талдау жасауды, даму стратегияларын тұжырымдауды, мақсаттарды анықтауды және ұйымның жетістігіне жету үшін ұзақ мерзімді әрекеттерді жоспарлауды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Іскерлік келіссөздер жүргізу
Оқу барысында магистранттар келіссөздерді қалай дұрыс жоспарлау және дайындау керектігін, барлық тараптардың мүдделері мен мақсаттарын талдауды, сондай-ақ қажетті нәтижелерге қол жеткізу үшін стратегиялар мен тактикаларды әзірлеуді үйренеді. Осы пәнді оқу нәтижесінде олар қажетті білімді ғана емес, сонымен қатар іскерлік келіссөздерді сәтті жүргізуге және өзара тиімді келісімдерге қол жеткізуге мүмкіндік беретін практикалық дағдыларды алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жеткізу тізбегін басқару
Жеткізу тізбегін басқару жүйесін енгізу нәтижелері бүкіл жеткізу желісіндегі ашықтық пен үйлестіруді жақсартуды, жеткізу уақытын қысқартуды, шығындарды азайтуды, тауарлық-материалдық құндылықтар деңгейін оңтайландыруды және тұтынушылардың қанағаттануын арттыруды қамтиды. Сонымен қатар, SCM Бизнестің икемділігін арттыруға, нарық жағдайындағы өзгерістерге реакцияны жақсартуға және жеткізілім мен сұраныстың тұрақсыздығына байланысты тәуекелдерді азайтуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Өндірістік менеджмент
Зерттеу нәтижелері магистранттардың өндіріс жүйелері, қорларды басқару әдістері, процестерді оңтайландыру және өнім сапасын жақсарту туралы терең білім алуын қамтиды. Олар сондай-ақ технологиялық инновациялар, өндірісті автоматтандыру және сапаны басқарудың заманауи әдістері бойынша дағдыларды дамытады. Өндірістік саладағы жағдайлар мен үздік тәжірибелерді талдау тыңдаушыларға өндірістік процестерді жақсарту стратегияларын әзірлеуге, сондай-ақ әртүрлі салалардағы өндірістік операцияларды сәтті басқару үшін қажетті жүйелі ойлауды, көшбасшылықты және өзгерістерді басқару қабілетін дамытуға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Басқарушылық экономика
Пәнді оқу нәтижелері магистранттардың экономикалық ортаны талдау, шығындарды бағалау, баға белгілеу бойынша шешімдер қабылдау, ресурстарды басқару және қаржылық көрсеткіштерді талдау дағдыларын игеруі болып табылады. Олар сондай-ақ бизнес - процестерді оңтайландыру үшін экономикалық модельдер мен әдістерді қолдануды үйренеді, сонымен қатар микро және макроэкономика принциптерін, тәуекелдерді бағалау, болжау, қорларды басқару және өнім сапасын зерттеу әдістерін үйренеді. Бұл тәсіл магистранттарға ұйымның экономикалық компонентін талдауға негізделген басқарушылық шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сатуды басқару
Тыңдаушылар нарықты талдауды, тұтынушылардың қажеттіліктерін анықтауды және тиімді сату стратегияларын әзірлеуді үйренеді. Оқу барысында магистранттар бағаны басқару, тауарлы-материалдық құндылықтарды басқару және сатуды қаржылық талдау негізінде шешім қабылдау әдістерін меңгереді. Олар сондай-ақ бизнесті сәтті жүргізу үшін қажетті сату техникасы мен тұтынушылармен қарым-қатынас дағдыларын үйренеді. Бағдарлама магистранттарға сатуды басқарудың кешенді тәсілін дамытуға көмектеседі, бұл оларға нарықтық ортадағы өзгерістерге тиімді жауап беруге және бизнес мақсаттарына жетуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бизнес үрдістерін оңтайландыру
Оқу нәтижесінде магистранттар үрдістерді модельдеу және оңтайландыру әдістерін меңгереді, сапаны басқару және автоматтандыру құралдарын меңгереді, сондай-ақ негізделген шешімдер қабылдау үшін деректерді талдауды үйренеді. Олар сондай-ақ өзгерістерді басқару принциптерін түсіну қабілетін дамытады, сондай-ақ икемді ұйымдарды құруға ықпал ететін процестерді қайта құру дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бизнестегі және басқарудағы көшбасшылық
Пәнді оқу магистранттарға қарым-қатынас, мотивация, уақытты басқару, жанжалдарды шешу және сәтті келіссөздер жүргізу сияқты маңызды дағдыларды дамытуға көмектеседі. Тыңдаушылар сондай-ақ табысты көшбасшылардың жағдайларын талдайды, көшбасшылық стилі мен стратегияларын зерттейді, бұл олардың болашақ бизнес көшбасшылары ретінде дамуына ықпал етеді. Алынған білім мен дағдылар магитранттарға ұжымға тиімді әсер етуге, ынталандырушы атмосфераны құруға және заманауи бизнесте табысқа жету үшін қажетті стратегияларды жасауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бизнесті құқықтық қамтамасыз ету
Оқыту барысында магистранттар құқықтық құжаттаманы талдау әдістерін зерделейді және бизнестегі құқықтық проблемаларды азайту үшін тәуекелдерді бағалау және стратегияларды әзірлеу дағдыларын меңгереді. Олар тиісті құқықтық нормалар мен талаптарды практикалық қызметке, әсіресе келісімшарттарды, лицензияларды және басқа құжаттарды дайындау және талдау контекстінде, сондай-ақ бизнестің құқықтық аспектілеріне қатысты әртүрлі жағдайларды басқаруда қолдануға үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Микро-макроэкономикалық талдау
«Микро-макроэкономикалық талдау» аясында магистранттар келесі құзыреттерді қалыптастырады: негізгі экономикалық тұжырымдамалар мен теорияларды түсіну, деректерді талдай білу, сыни ойлау және шешім қабылдау, экономикалық идеяларды байланыстыра білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бизнестегі Big Data
Нәтижесінде магистранттар үлкен көлемдегі деректермен жұмыс істей алады, ақпаратты талдау және заңдылықтарды анықтау үшін машиналық оқыту алгоритмдері мен статистикалық әдістерді қолдана алады. Олар сондай-ақ талдау нәтижелерін тиімді түсіндіруді және деректерге негізделген шешімдер қабылдауды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бизнесті зерттеу
«Бизнесті зерттеу» пәні бизнес саласында шешімдер қабылданатын деректерді жинау, талдау және түсіндірудің жүйелі процесін қалыптастырады. Оның негізгі мақсаты-нарықтың, саланың немесе нақты компаниялардың белгілі бір аспектілерін зерделеу, іскерлік шешімдер қабылдауға ықпал ететін мүмкіндіктер, проблемалар мен тенденцияларды анықтау. Бизнесті зерттеу статистикалық ақпаратты, нарықтық зерттеулерді, сарапшылардың пікірлерін, тұтынушылар мен бәсекелестердің сұхбаттары мен сауалнамаларын қоса алғанда, әртүрлі деректер мен ақпарат түрлерін жинауды және талдауды қамтиды. Бизнесті зерттеу компанияның табысты жұмыс істеуі мен дамуы үшін маңызды құрал болып табылады, бұл негізделген және ақпараттандырылған шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Инновациялармен, жаңа технологияларды қолданумен байланысты компаниялардың бәсекелестік артықшылықтарын айқындайды және инновациялар мен стратегиялық перспективаларды ескере отырып жұмысты ұйымдастырады.
- Аналитикалық құралдарды (деректерді жинау, талдау, өңдеу топтастыру) және жағдайды сыни тұрғыдан бағалай білу кезінде құзыреттерді іске асыру үшін уақытты басқару.
- Жаңа білім алу және жалпы білім беруді кәсіби қызметте пайдалану, Start-up-ты әзірлеу дағдыларына ие болу және оларды іске асыру үшін жауапты болу қабілеті.
- Тиімді кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудағы ағындық процестерді басқаруға логистикалық тәсілдің негізгі принциптерін біледі.
- Ақпаратты жинау мен өңдеудің заманауи технологияларын, әдістері мен құралдарын қолданады. Бизнесте техникалық дағдыларды қолдану құзыреттілігін көрсетеді, соның ішінде: ақпараттық жүйелер, сандық әдістер және статистика.
- Мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде құжат айналымын жүргізеді; қарым-қатынастың мақсаттары мен жағдайларына сүйене отырып, ауызша, жазбаша нысанда, монолог немесе диалог түрінде коммуникацияларды сауатты құрады.
- Қаржылық жоспарлау және болжау әдістемесін қалыптастырады, бизнес-процестерді жүйелейді, жаңа қаржылық технологиялар негізінде ақша ағындарын модельдейді.
- Практикалық қызметте құқықтық нормалар мен талаптарды қолданады.
- Маркетингтік талдау және сату стратегияларын әзірлеу әдістері бойынша практикалық дағдыларға ие.