6B01462 Құқық, тарих, кәсіпкерлік в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 6В01462 "Құқық, тарих, кәсіпкерлік" білім беру бағдарламасының мақсаты құқық, экономика және тарих саласында сапалы білімі, аналитикалық, зерттеу, этикалық, тілдік және икемді дағдылары, сондай-ақ өз жұмысын орындау процесінде көшбасшылық қасиеттері бар құқық, экономика және тарих мұғалімін даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B008 Құқық және экономика негіздері мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Курс студенттерде кәсіби педагогикалық қызметтің мәні мен ерекшелігі және педагогтің кәсіби мәдениеті туралы жалпы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Студент тұжырымдамалық аппаратты оқып, педагогика туралы ғылыми түсінік қалыптастырады. Білім алушы адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың орны мен рөлін анықтайды, оның міндеттерін, құрылымын, негізгі категорияларын ашады. Бұл курс педагогикалық кәсіптің дамуын және қазіргі қоғамдағы педагогикалық қызметтің әлеуметтік маңыздылығын зерттеуге бағытталған. Практикалық сабақтарда студент педагогикалық мәселелерді шешеді. Студенттердің пәнді игеруі педагогиканың, психологияның, медиа-педагогиканың негізгі теориялық курстарымен, сондай-ақ педагогикалық практикамен психологиялық-педагогикалық пәндердің бүкіл циклін ашады. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы портфолионы ұсынады және қорғайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Логика
Логика ғылымының пәні. Логиканың қалыптасуының негізгі бағыттары мен кезеңдері. Ойлау және тіл, олардың бірлігі мен айырмашылығы. Логиканың негізгі заңдары. Тұжырымдаманың жалпы сипаттамасы. Ұғымдардың түрлері. Анықтау ережелері. Шешімнің жалпы сипаттамасы. Сот және ұсыныс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Алғашқы қауымдық қоғамның тарихы
Дереккөздер мен тарихнама. Адамның шығу тегі. Тұқымның пайда болуы. Неандертальдық адам. Жоғарғы палеолит дәуірінің адамы. Рулық қоғамның гүлденуі. Энеолит. Қола дәуірі. Ана отбасынан патриархалды түрге көшу. Темір дәуірінің басталуы. Әскери демократия. Сыныптардың пайда болуы. Қарабайыр дін.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Бұл курс болашақ мұғалімдерді (педагогтарді) психофизиологиялық ерекшеліктердің қалыптасуымен, әр түрлі жастағы балалардың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарымен таныстыруға бағытталған. Студенттер балалардың дамуын бақылай алады және сәйкесінше олардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлап, жүзеге асыра алады. Практикалық сабақтарда студенттер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және балалардың жалпы білім беру мен игілігін сақтай алады. Өзінді жұмыс барысында әр білім алушылардың жеке бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Саяси-құқықтық ілімдер тарихы
Пәнге кіріспе. Саяси-құқықтық идеялар тарихын зерттеу әдістемесі. Антикалық және орта ғасырлардағы саяси-құқықтық ілімдер. Жаңа және қазіргі заманның саяси-құқықтық идеялары. Ресейдің саяси-құқықтық ойының тарихы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 12
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіруге бағытталған. Студенттер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білім берудегі жасанды интеллект
Пәннің мақсаты – білім алушыларды жасанды интеллект (ЖИ) негіздерімен және оның білім беру саласында қолданылу мүмкіндіктерімен таныстыру. Курс барысында білім алушылар нейрондық желілердің жұмыс принциптерін, әртүрлі деректер түрлерін (мәтіндік, графикалық, видео және аудиофайлдар) өңдеуді зерттеп, интерактивті білім беру контентін жасау құралдарын меңгереді. Оқыту процесінде тиімді промпттар құруға, ЖИ шешімдерін оқу процесіне бейімдеуге және жасанды интеллектті білім беру жүйесінде пайдаланудың этикалық аспектілеріне ерекше көңіл бөлінеді. Білім алушылар нейрондық желі технологияларын рутиндік тапсырмаларды автоматтандыру, оқытуды жекелендіру және білім алушылардың қызығушылығын арттыру үшін қолдануды үйренеді. Курс барысында білім алушылар жасанды интеллект пен нейрондық желілердің негізгі концепцияларын меңгеріп, білім беру контентін жасау үшін ЖИ құралдарымен жұмыс істеуді үйренеді. Олар генеративті модельдерге арналған промпттарды әзірлеу және бейімдеу, табиғи тіл өңдеу және мультимедиялық деректер технологияларын оқытуда қолдану дағдыларын игереді. Сонымен қатар, білім алушылар жасанды интеллектті білім беру процесіне енгізудің этикалық және әлеуметтік аспектілерін түсінеді. Курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар педагогикалық қызметке ЖИ-ді енгізу және инновациялық білім беру шешімдерін әзірлеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларға ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мемлекет және құқық теориясы
Гуманитарлық-құқықтық ғылымдар жүйесіндегі мемлекет және құқық теориясы. Қуат: түсінігі және түрлері. Мемлекеттік биліктің ерекшеліктері. Мемлекеттің белгілері. Мемлекеттің пайда болуы. Құқықтық мемлекеттің құрылымы. Құқықтың нысандары (қайнар көздері). Нормативтік құқықтық акт: түсінігі және түрлері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 12
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экономикалық теория
Экономикалық теорияның пәні, әдісі және функциялары. Қоғамдық өндіріс. Қоғамдық шаруашылық нысандары. Тауар және ақша. Нарығы. Нарық құрылымы және инфрақұрылым. Нарықтық механизм және оның элементтері. Фирманың пайдасы мен шығыны. Ұлттық экономиканың мақсаттары мен міндеттері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Педагогикалық зерттеулер
Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын біледі • педагогикадағы негізгі зерттеу салаларын анықтайды және күнделікті өмірдегі ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді • білім беру саласындағы өзгерістерді бақылап отырады және олардың сіздің мұғалім ретіндегі жұмысыңызға қалай әсер ететінін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экономикалық ілімдер тарихы
Капиталистік дәуірдің философтары мен схоластиктерінің презентациясындағы Экономика. Саяси экономика классиктерінің Предшественники. Классикалық саяси экономиканың идеялары мен теорияларын қалыптастыру. XIX ғасырдағы саяси экономиканың дәстүрлі емес, революциялық және реформистік нұсқалары. Маржинализм. Неоклассикалық теорияның қалыптасуы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазақстан және шет елдердің ежелгі тарихы
Қазақстан аумағындағы тас, қола дәуірлерінің ерекшеліктері. Ерте көшпелілердің табиғи ортаны шаруашылық игеру эволюциясы. Ежелгі Қазақстан этностары мәдениетінің ерекшеліктері. Батыс және шығыс елдерінің ежелгі тарихы. Ежелгі Шығыс және батыс өркениеттері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ежелгі дүние тарихы
Азияда, Солтүстік Африка мен Еуропада өмір сүрген ежелгі өркениеттер дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтары туралы идеялар, сондай-ақ осы өркениеттердің адамзат тарихындағы рөлі, олардың мәдени және тарихи ерекшелігі туралы идеялар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыруға бағытталған. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдауды; технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әртүрлі қолдануды; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалануды; авторлық құқық пен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық, тарих және кәсіпкерлікті оқыту әдістемесі
Құқық, тарих және кәсіпкерлікті оқыту әдістемесінің теориялық-әдіснамалық негізі. Сабақтың құрылымы мен түрлері туралы түсінік. Жаңартылған білім беру жағдайында оқытудың ерекшеліктері. Оқыту үдерісінде заманауи цифрлық технологияларды қолдану. Оқытудың шетелдік тәжірибесін зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәнді оқудың мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, этикалық нормаларды дамыту. Студенттер қазақстандық құқық негіздерін, білім беру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы ҚР заңнамалық актілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормалардың негіздерін, нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдық негіздерінің түрлерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет түсінігі мен құрылымын зерделейді. Практикалық сабақтарда студенттер ситуациялық міндеттерді шеше отырып, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтап, ішкі нормативтік құжаттардың нормаларын түзету бойынша алдын алу шаралары мен ұсынымдар ұсынады, іскерлік ойындарға қатысады. Пән эссе түрінде емтиханмен аяқталады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орта-ғасырдағы Батыс және Шығыс тарихы
Герман тайпалары және олардың нанымдары. варвар мемлекеттері. Папа билігінің тарихы. VI-XI ғасырлардағы Еуропаның дамуы. Еуропалықтардың ортағасырлық өмірі мен дүниетанымы. Шіркеу және оның Батыс Еуропадағы ұйымы. Танымал еретикалық қозғалыстар. Монархиялардың күшеюі. Ортағасырлық Шығыс тарихын кезеңге бөлу. Раджпут кезеңі. Мұсылмандардың Үндістанды жаулап алу дәуірі Дели сұлтандығы. Орта ғасырлардағы Қытай тарихы. Араб халифаты.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 9
-
Базалық экономикалық пәндер
Жоспарлау бизнесті басқару құралы ретінде. Курстың тақырыбы мен міндеттері. Бизнес-жоспарлаудың мәні. Кәсіпкерлік бизнес-идеяны жүзеге асыру ретінде. Бизнес-жоспардың жалпы құрылымы мен қысқаша мазмұны. Түйіндеме. Қаржылық жоспар және тәуекелді бағалау. Бизнес-жоспарды ұсыну нысаны. Бизнес жоспарды тексеру. Макро- және микроорта факторларын зерттеу, өнім нарығын кешенді зерттеу әдістерін, бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз ету механизмдерін қарастыру. Экономикалық ғылымдар жүйесіндегі қаржы ғылымы, теориялық негіздері, қаржыны қоғамдық ұдайы өндірісте пайдалану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 9
-
Қазақстан және шет елдердің ортағасырлық тарихы
Қазақстан аумағында алғашқы ортағасырлық мемлекеттердің құрылуы, олардың шектес халықтармен және мемлекеттермен өзара қарым-қатынасы. Феодалдық қатынастардың қалыптасуы. Орта ғасырлардағы Шығыс елдерінің тарихы. Азия және Африка мемлекеттері. Әлеуметтік-экономикалық жағдай. Герман тайпалары. Византия өркениеті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 9
-
Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары
Курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту болып табылады. Бұл курс болашақ мұғалімдерге (педагогтерге) кәсіпкерлік қызметтің және экономика негіздерінің дағдыларынқалыптастыру үшін теориялық білім береді. Мазмұны: Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, нысандары, құрылымы. Кәсіпкерлік түрлері. Бизнес. Қаржы жүйесі. Тайм-менеджмент және жобаны басқару Стрессті басқару. Қалыптастырылатын дағдылар: Келіссөз жүргізу дағдысы. Көпшілік алдында сөйлеу дағдысы. Бизнесті басқару дағдысы. Қалыптастырылатын дағдылар: өзіндік моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту; әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін түсінеді және түсіндіреді, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсете алады. Оқыту нәтижесін бағалау топтық жұмыс және тестілеу түрінде өткізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және өмір қауіпсіздігі
Пән білім алушыларда өмір мен денсаулықты қорғау, тұрақты даму мақсаттары контекстінде экологиялық сауаттылықты дамыту бойынша барабар іс-әрекеттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс өмір қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі кәсіби қызметтің барлық аспектісін, соның ішінде қазіргі заманғы экологиялық мәселелер мен шешу жолдарын, экологиялық қауіпсіздікті, сондай-ақ төтенше жағдайларда адамды қорғауды қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер экологиялық тақырыптағы жағдаяттық мәселелерді және өмір қауіпсіздігі мәселелерін шешеді. Студенттер экологияның даулы мәселелері бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, ЖОО жұмысын экологияландыру бойынша идеялар конкурсына, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы бойынша іскерлік ойындарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін азайту жөніндегі топтық жобаны дайындау жұмысына қатысады. Қорытынды бақылау экология және табиғатты пайдалану саласында жұмыс істейтін практик-мамандарды шақыра отырып, жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Бұл пән білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, оларды қолдауға, мектептерде туындайтын қатысу және оқыту жолындағы кедергілерді анықтай білуге; дамудың басымдықтарын айқындауға және әртүрлілікті қолдау үшін іс-шараларды жоспарлауға бағытталған (бағдарламалық Материалды бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және білім алушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу тұрақты мектеп жүйелерінде инклюзивті ортадағы барлық оқушыларды қолдау үшін көмекші құралдар мен АКТ-ны қолдана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Базалық құқықтық пәндер
Мемлекеттің, мемлекеттік биліктің түсінігі мен мәні. Мемлекеттің түрлері мен формалары. Әкімшілік құқықтың пәні мен әдісі. Әкімшілік құқық көздері. Әкімшілік-құқықтық нормалар мен қатынастар. Қылмыстық құқықтың пәні, түсінігі, міндеттері және жүйесі. Қылмыстық-құқықтық қатынастар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ҚР Білім беру жүйесінің нормативтік-құқықтық базасы
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінің қалыптасу тарихы. Қазақстан Республикасының қалыптасуы мен дамуындағы білім беру жүйесінің рөлі. Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінің нормативтік-құқықтық базасы. Білім беру жүйесін дамытудың халықаралық стандарттары, Қазақстан Республикасының Болон процесіне қатысуы. Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінің жалпы сипаттамасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бағалау және дамыту
Бұл пән оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуге және оқу процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі оқу жетістіктерін сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға бағытталған. Студенттер бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы меңгеруді (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау); оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдануды; оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану мен қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кәмелетке толмағандардың құқықтары
Отбасы құқығының негізгі нормалары. Отбасы мен баланы әлеуметтік қорғаудың құқықтық негіздері. Отбасы мен баланы әлеуметтік қорғаудың ұйымдық-әдістемелік негіздері. Қазақстан Республикасындағы отбасы мен баланы әлеуметтік қорғау. Құқық бұзушылық саласындағы кәмелетке толмағандардың құқықтық жағдайы. Кәмелетке толмағандардың құқықтары, бостандықтары және заңды мүдделері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бизнес-жоспарлау
Жоспарлау бизнесті басқару құралы ретінде. Курстың пәні мен міндеттері. Бизнес-жоспарлаудың мәні. Кәсіпкерлік бизнес-идеяны жүзеге асыру ретінде. Бизнес-жоспардың жалпы құрылымы мен қысқаша мазмұны. Түйіндеме. Қаржылық жоспар және тәуекелдерді бағалау. Бизнес-жоспарды ұсыну нысаны. Бизнес-жоспарды сараптау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Бұл пән педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өздерінің педагогикалық және пәндік салаларындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінуді үйренеді; оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының дамуын қолдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақстан және шет елдердің жаңа және қазіргі замаң тарихы
XVIII ғасырдың бірінші үштен бір бөлігіндегі Қазақстанның саяси жағдайы. Қазақстан Ресей империясының құрамында. ХХ ғасырдың басындағы Қазақстанның әлеуметтік-саяси дамуы. Мемлекеттердің шаруашылық қызметінің, саяси жүйесі мен мәдениетінің негізгі бағыттары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Арнайы-құқықтық пәндер
Азаматтық құқықтың түсінігі мен принциптері. Реттеу пәні мен әдісі. Азаматтық заңнама және азаматтық құқықтың қайнар көздері. Азаматтық құқықтық қатынастар: ұғымдары мен түрлері. Отбасы құқығының түсінігі және жүйесі. Отбасы құқығының пәні мен әдісі. Отбасы құқығының принциптері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Арнайы-тарихи пәндер (қосалқы тарихи пәндер)
Деректанудың қалыптасуы мен дамуы. Тарихи дереккөздердің жіктелуі. Деректанулық талдау әдістері, әдістемесі. Деректанулық зерттеулердің құрылымы. Мерзімді баспа тарихи дерек көзі ретінде. Заңнамалық актілер тарихи дерек көзі ретінде. Жеке тектік құжаттар тарихи дерек көзі ретінде.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Халықаралық құқық
Халықаралық құқықтың түсінігі және ерекшеліктері. Халықаралық құқықтың және оның ғылымының даму тарихы. Халықаралық құқықтың нормалары, қайнар көздері және жүйесі. Халықаралық құқықтың субъектілері. Халықаралық құқықтық тану. Халықаралық құқықтағы жауапкершілік және санкциялар. Халықаралық шарттар құқығы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Арнайы-экономикалық пәндер
Экономикалық пайда және сұраныстың қалыптасуы. Тұтынушы мінез-құлқының теориялары. Микроэкономика ғылымының пәні және негізгі ұғымдары. Нарық концепциялары. Сұраныс, ұсыныс, нарықтық тепе-теңдік. Сұраныс пен ұсыныстың икемділігі. Тұтынушы таңдауы. Экономиканы мемлекеттік реттеудің теориялық үлгілері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Білім берудегі медиация
Медиация дауларды шешудің бір түрі және дауларды шешудің соттан тыс әдісі ретінде. Медиация технология ретінде. Қақтығыс. Қақтығыстардың түрлері мен жіктелуі. Медиация процедура ретінде. Медиатордың кәсіби құзыреттері. Медиация қызметін ұйымдастыру. Сот қызметінде медиация технологияларын қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Қаржылық сауаттылық туралы түсінік. Бизнес-жоспардың қаржылық моделінің негізгі түсініктері. Бизнес-жоспардың қаржылық бөлімі. Табыс жоспары, ақша ағынының болжамы. Шығынсыздық нүктесі және жобаның табыстылығы. Салық міндеттемесі, салықтардың және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдердің түрлері, салық режимдері. Шағын кәсіпкерлік субъектілері үшін арнаулы салық режимін қолдану ерекшеліктері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Персоналды басқару
Персоналды басқару және оның білім беру жүйесіндегі ұйым қызметін басқарудағы рөлі. Персоналды басқару еңбек ресурстарын басқару жүйесінің құрамдас бөлігі ретінде. Білім беру жүйесіндегі персоналды басқару жүйесін ұйымдастырудың ерекшеліктері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Зерттеулер, даму және инновациялар
Бұл пән зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыруға, қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға бағытталған. Студенттер зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы өздерінің оқыту дағдыларын дамытуды, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдануды, ғылыми зерттеулерге қатысуды және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытуды, өздерінің зерттеу жұмыстарын құжаттауды және әртүрлі коммуникация формаларын қолдана отырып нәтижелерді ұсынуды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Пәндік саладағы практикалық және шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан және АКТ технологияларын қолдануға қабілетті.
- Білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби деңгейде білімі мен түсінігін көрсету, аргументтер қалыптастыру және құқық, тарих және кәсіпкерлікті оқытудағы мәселелерді шешу.
- Құқық, тарих және кәсіпкерлік саласындағы фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы анықталған күрделі қатынастар білімін түсіндіру.
- Құқықтық, тарихи және кәсіпкерлік салалардағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімін тұжырымдау.
- Ғылыми зерттеу әдіснамасын және академиялық жазу негіздерін түсіндіру және оларды құқықтық, тарихи және экономикалық пәндерді оқытуда қолдану.
- Салалардағы алдыңғы қатарлы білімге сүйене отырып, құқықтық, тарихи және экономикалық пәндер бойынша білімі мен түсінігін көрсету.
- Бүкіл ғылыми қызметінің барысында академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын сипаттау.
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ой-пайымды ескереотырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін құқық, тарих және кәсіпкерлік салаларындағы ақпаратты жинау процесін түсіндіру.
- Құқықтық, тарихи және экономикалық пәндер бойынша одан әрі оқуды өз дігінен жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын көрсету.
- Инклюзивтік орта жағдайларын жасау үшін ЕБҚ бар балаларды оқытудың бейімделген бағдарламалары мен жеке траекторияларын әзірлейді.