6B10115 Медицина в Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жалпы мәдени, кәсіби және зерттеу құзыреттіліктер жүйесіне ие, практикалық қызметті атқаруға қабілетті болатын магистр-дәрігерді дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы
-
Оқу мерзімі 6 года
-
Кредиттер көлемі 360
-
Білім беру бағдарламаларының тобы BM086 Медицина
-
Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Адамның физиологиялық процестерін құрылымдық ұйымдастыру
Интеграцияланған пән: адамның физиологиялық процестерін, әсіресе балаларда құрылымдық ұйымдастырудың негізгі аспектілерін түсінуге бағытталған іргелі білімді қалыптастыру: зат алмасу процестері, жасуша құрылымы, олардың полиморфизмі, олардың құрылымы мен функцияларының байланысы, тірі материяны ұйымдастырудың тіндік деңгейінің принциптері; алған білімдерін практикалық қызметте патологиялық жағдайлар мен бұзылуларды түсіндіру, емдеу стратегиялары мен әдістерін әзірлеу, медициналық күтімнің қауіпсіздігі мен тиімділігін қамтамасыз ете отырып, балалардағы аурулардың алдын алу, сондай-ақ осы салада зерттеулер жүргізу үшін қолдана білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мамандыққа кіріспе
Интеграцияланған тәртіп: қауіпсіз және этикалық медициналық тәжірибеге қажетті дағдылар мен білімді дамытады. Медициналық практикадағы қауіпсіздік, медициналық саладағы этика және кәсіби мінез-құлық, медициналық құқық; пациенттерге қауіпсіз күтімді қамтамасыз ету үшін кәсіби дағдылар мен техниканы қолдану, пациенттермен, оның отбасы мүшелерімен, әріптестерімен тиімді қарым-қатынас жасау, ынтымақтастыққа әкелетін тұлғааралық және коммуникативтік қарым-қатынас дағдылары туралы негізгі қағидаттар туралы түсінік қалыптастырады; заңнамалық талаптар мен этикалық нормаларды ескере отырып, медициналық құқықты практикалық қызметте қолдану. Педиатр-дәрігердің үздіксіз жеке және кәсіби өсуін қалыптастыра отырып, өмір бойы өзін-өзі бағалау және оқыту дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі. Ғылыми зерттеу әдістері
Экологиялық сауаттылықты дамыту: экологиялық және ғылыми білім негізінде дағдыларды қалыптастыру: экологиялық проблемаларды талдау, қоршаған орта саласындағы проблемаларды қарау кезінде талдау және сыни ойлау дағдыларын дамыту, экологиялық проблемаларды анықтау және зерттеу, себеп-салдарлық байланыстарды іздеу және тиісті шешімдерді ұсыну; экологиялық зерттеулерді жүргізу және түсіндіру: деректерді жинау, ақпаратты талдау дағдылары табиғи жүйелерді зерттеу үшін экологиялық әдістерді қолдану; қоршаған ортаның ластануына және оның адам ағзасына әсеріне байланысты мәселелерді талдау және шешу үшін экологиялық білімді қолдану. Ғылыми білімнің әдіснамалық негіздерін меңгеру. Ғылыми зерттеу әдістерін теория мен практикада қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқықтық, экономикалық, экологиялық және ғылыми білімдер
Экономикалық, құқықтық, экологиялық және ғылыми білімдердің; қазақстандық қоғамның өмір бойына өзін-өзі дамытуымен білім алуы үшін қоғамдық, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларын қолданудың жалпы құзіреттіліктері, қазіргі әлемдегі құзіреттіліктері мен сыни тұрғыда ойлауының; нақтылы ғылымды зерттеудің ғылыми әдістері мен тәсілдерін қолданудың дағдлары негізінде өзіндік адамгершілік және азаматтық ұстанымдарының қалыптасуы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және кәсіпкерлік дағдылар негіздері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру.«Сыбайлас жемқорлық» түсінігінің теориялық және әдістемелік негіздері. Саяси билік және сыбайлас жемқорлық. Непотизм. Қазіргі мемлекеттердегі сыбайлас жемқорлықтың трансформациясы. Қазақстан Республикасындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат және ондағы әлеуметтік саланың рөлі. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін заңды жауапкершілік. Әртүрлі салалардағы сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін моральдық-этикалық жауапкершілік.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қалыпты тірек-қимыл аппараты және тері
Интеграцияланған пән: тірек-қимыл аппараты мен терінің морфофункционалды ерекшеліктерін, оның физикалық диагностика үшін топикалық негізін зерттеу. Қозғыштық-жиырылғыш биомеханизмдері- бұлшықеттерде қаңқамен байланыста болатын қозғалыс құбылысы. Сүйектердің, буындардың, бұлшықеттердің макроскопиялық және микроскопиялық құрылысын білу. Тірек-қимыл аппаратын зерттеудің визуалды әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Гендер және тұқымқуалаушылық
Интеграцияланған дисциплина: генетиканың негізгі ұғымдары мен принциптері туралы түсініктерді қалыптастыру: гендердің құрылымы мен қызметі, тұқым қуалау және мутация механизмдері; дағдылар: генетикалық деректерді талдау және түсіндіру; тұқым қуалайтын заңдарды және олардың практикалық жағдайларда қолданылуын балалардағы генетикалық аурулардың даму қаупін болжау ретінде түсіндіру. Алынған білім медициналық практикада: балалардағы генетикалық аурулардың сәтті алдын алуға; пациенттерге дұрыс кеңес беруге және жеке емдеу жоспарларын жасауға мүмкіндік береді; генетика және тұқым қуалаушылық саласындағы пациенттермен және әріптестермен тиімді қарым-қатынас жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Құқық және экономика негіздері
Қазақстан Республикасының конституциялық, әкімшілік, азаматтық және отбасылық, қаржылық және еңбек, экологиялық және жер және қылмыстық құқықтарының негіздері бойынша білімді қалыптастыру. Нарық және бәсекелестік. Ақша және инфляция. Ақша-несие жүйесі. Қаржы жүйесі және фискалдық саясат. Қазақстан Республикасында ұлттық экономиканың даму ерекшеліктері. Бизнес-идея мен Стартапты таңдау, кәсіпкерлік қызмет жүйесіндегі бизнес-жоспарлау, бизнес-жоспардың мазмұны, оларды әзірлеу дағдылары. Құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі идеялар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қалыпты асқорыту және эндокриндік жүйелер
Интеграцияланған пән: ас қорыту және эндокриндік жүйелердің морфофункционалды және биохимиялық ерекшеліктері туралы іргелі білімді қалыптастыру. Асқорыту және эндокриндік жүйелерінің анатомиясы. Визуалды зерттеу әдістері дәрігерге дейінгі көмек және пациентке бағытталған күтім дағдылары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қалыпты қан мен лимфа
Интеграцияланған пән: қан мен лимфаның морфофункционалды және биохимиялық ерекшеліктері. Қан түзетін және иммундық жүйе ағзалары. Қан жасушаларының морфологиясы. Иммунитеттің түрлері. Клиникалық, зертханалық, визуалды зерттеу әдістері. Дәрігерге дейінгі көмек және пациент-орталықтандырылған күтім дағдылары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жобалық қызмет және дәлелді медицина негіздері
Интеграцияланған пән: білімдерді қалыптастыру: медицинадағы жобалық менеджменттің негізгі әдістері мен құралдары туралы; жобаларды жоспарлау, ұйымдастыру және басқару дағдылары; әдебиеттерді жүйелі шолу және ғылыми деректерді синтездеу; дәлелді медицинаның негізгі принциптері, әдістері, этикалық және құқықтық аспектілері; іскерліктер: жобалау топтары шеңберінде коммуникация және ынтымақтастық жасау; тәуекелдер мен тиімділікті талдау және болжау Денсаулық сақтау саласындағы ғылыми зерттеулерді сыни тұрғыдан талдау; дәлелді медицинаны клиникалық практикада қолдану және негізделген шешімдер қабылдау; профилактикалық, диагностикалық және емдік араласуларды олардың тиімділігі мен қауіпсіздігінің қолда бар дәлелдеріне сүйене отырып қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қалыпты несеп-жыныс жүйесі
Интеграцияланған пән: несеп-жыныс жүйесінің морфофункционалды және биохимиялық ерекшеліктері туралы іргелі білімді қалыптастыру. Бүйрек құрылысы. Нефрон. Несепағар мен несеп қуықтың құрылысы. Еркек және әйелдердің жыныс ағзаларының құрылысы. Шатаралықтың бұлшықеттері және шандырлдары. Несеп жыныс ағзаларының синтопиясы, голотопиясы, скелетотопиясы. Клиникалық және визуалды зерттеу әдістері. Дәрігерге дейінгі көмек және пациент-орталықтандырылған күтім дағдылары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қалыпты жүйке жүйесі және сезу мен көру мүшелері
Интеграцияланған пән: жүйке жүйесі мен сезу және көру органдарының морфофункционалды және биохимиялық ерекшеліктері, олардың физикалық диагностика үшін топикалық негізі туралы іргелі білімді қалыптастыру. Жұлынның құрылысы және қабықшалары. Жұлын-ми нервтерінің өрімдерінің қалыптасуы. Бас ми нервтерінің топографиясы. Мидың қарыншалары, ликвор айналымы. Ми мен жұлынның өткізгіш жолдары. Вегетативті жүйке жүйесі. Сезу және көру ағзаларының құрылысы. Жүйке жүйесін, сезу мен көру мүшелерін зерттеудің визуалды әдістері, қауіпсіз күтім дағдылары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қалыпты кардиореспираторлық жүйе
Интеграцияланған пән: кардиореспираторлық жүйенің морфофункционалдық, биохимиялық ерекшеліктерін, олардың физикалық диагностикасын, топикалық негізін зерттеу. Жүрек пен қан тамырларының құрылысы. Қан айналымы шеңберлері. Үлкен және кіші қан айналымының артериялары. Жоғарғы және төменгі қуыс веналар жүйесі. Қақпа венасының қалыптасуы. Кеуде қуысының және көкірекаралықтың топографиясы. Мұрын қуысының, көмей және кеңірдектің құрылысы. Бронхоалвеолярлы ағаш. Өкпенің құрылысы. Плевра, плевра қуысы. Кардиореспираторлық жүйені зерттеудің визуалды әдістері, дәрігерге дейінгі медициналық көмек дағдылары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Микробиология және иммунология
Пән бактериялардың, вирустардың морфофизиологиясының негіздерін, инфекциялардың берілу механизмдерін, этиопатогенез мәселелерін және адам ағзасындағы иммундық жауап жүйесінің жұмыс істеуін зерттеуге мүмкіндік береді. Пән биомедициналық ғылымның маңызды құрамдас бөлігі бола отырып, болашақ педиатрға халықтың денсаулығын қорғауда, медициналық персоналды алдын алу шаралары мен қорғау шараларын әзірлеуде мүмкіндік беретін жұқпалы және жұқпалы емес ауруларды емдеудің медициналық технологиялары мен әдістерін дамытуға жәрдемдеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерге кіріспе
Интеграцияланған пән: Қоғамдық денсаулық сақтаудың негізгі қағидаттары мен тұжырымдамалары туралы, Денсаулық сақтау саласындағы зерттеулерді жобалау және жоспарлау қағидаттары туралы, деректерді сипаттау және түсіндіру үшін халық денсаулығының әдістері мен статистикалық көрсеткіштері туралы білімді қалыптастыру; іскерліктер: халықтың денсаулық жағдайын талдау және бағалау және оған әсер ететін факторларды анықтау; халықтың денсаулығын жақсарту жөніндегі шараларды әзірлеу және іске асыру және аурулардың алдын алу; статистикалық компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істеу және статистикалық модельдеу жүргізу; халықтың денсаулығын жақсарту шараларының тиімділігін бағалау үшін биостатистикалық әдістерді қолданыңыз.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Гигиена және эпидемиология
Интеграцияланған пән: медициналық ұйымдарда санитарлық-гигиеналық және эпидемияға қарсы жұмыстарды, ауруханаішілік инфекцияларды инфекциялық бақылауды ұйымдастыру негіздерін қалыптастыру; халық арасында және аурухана мекемелерінде аурулардың таралуын алдын алу және бақылау әдістерін қолдану, эпидемиологиялық талдау жүргізу және халықтың денсаулық жағдайына бағалау жүргізу, бұл маманға аурухана ортасында тиімді жұмыс істеуге, пациенттер мен персоналдың қауіпсіздігін сақтауға, инфекциялар мен аурулардың таралуын болдырмауға, сондай-ақ жұқпалы аурулардың алдын алу және бақылау жөніндегі іс-шараларды жоспарлауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Патологиядағы кардиореспираторлық жүйе
Интеграцияланған пән: жүрек-қантамыр және тыныс алу жүйесіндегі, олардың өзара байланысындағы жиі кездесетін патологиялық процестер, семиотика, синдромология негіздері, физикалық зерттеу әдістері және зертханалық зерттеулердің негізгі параметрлері, этиология сұрақтары, патогенезі, морфогенезі, микроорганизмдердің биологиялық ерекшеліктері, ересектер мен балаларда жиі кездесетін ауруларды диагностикалау үшін зерттеу әдістері мен емдеуге арналған дәрілік заттарды таңдау дағдыларын меңгеру бойынша іргелі білімді қалыптастыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 9
-
Патологиядағы ас қорыту және эндокриндік жүйе
Интеграцияланған пән: асқарыту және эндокринді жүйелерінде жиі кездесетін патологиялық процестер, семиотика, синдромология негіздері, физикалық зерттеу әдістері және зертханалық зерттеулердің негізгі параметрлері, этиология сұрақтары, патогенезі, морфогенезі, микроорганизмдердің биологиялық ерекшеліктері, ересектер мен балаларда жиі кездесетін ауруларды диагностикалау үшін зерттеу әдістері мен емдеуге арналған дәрілік заттарды таңдау дағдыларын меңгеру бойынша іргелі білімді қалыптастыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жалпы патология
Интеграцияланған пән: ең көп таралған ауруларды диагностикалау үшін типтік жалпы патологиялық процестердің даму заңдылықтары туралы іргелі білімді қалыптастыру; Клиникалық-зертханалық деректерді патофизиологиялық талдау дағдылары, макро-және микропрепараттарды сипаттау, әртүрлі аурулардың алдын алу мен емдеудің патофизиологиялық негіздерін түсіну. Алынған білім медициналық практикада микро және макро деңгейдегі патологиялық өзгерістерді дұрыс талдауға және түсіндіруге, сондай - ақ оларды алдын-ала диагноз қоюға, зерттеудің тиісті әдістерін таңдауға, патологиялық мәліметтер негізінде емдеу жоспарын жасауға қолдануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жалпы хирургия
Алғашқы хирургиялық көмекті ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру: аспетика және антисептика; жарақаттар, күйіктер және оларға көмек көрсету; жаралар мен жара процесі және хирургиялық тігістердің түрлері; қан кету, қан жоғалту және оларға көмек көрсету; хирургиядағы жергілікті және аймақтық ауырсынуды жеңілдету, жалпы анестезия; хирургиядағы этика және деонтология мәселелері; ауруханаға жатқызу мәселелері. Алынған білім медициналық практикада: диагностиканы дұрыс жүргізуге және хирургиялық науқастардың жағдайын бағалау, хирургиялық көмек көрсету үшін зерттеу нәтижелерін талдауға, балалардың денсаулығын сақтау үшін профилактикалық және оңалту шараларын әзірлеуге және іске асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Патологиядағы тірек-қимыл аппараты және тері
Интеграцияланған пән: тірек-қимыл аппараты мен теріде жиі кездесетін патологиялық процестер, семиотика, синдромология негіздері, физикалық зерттеу әдістері және зертханалық зерттеулердің негізгі параметрлері, этиология сұрақтары, патогенезі, морфогенезі, микроорганизмдердің биологиялық ерекшеліктері, ересектер мен балаларда жиі кездесетін ауруларды диагностикалау үшін зерттеу әдістері мен емдеуге арналған дәрілік заттарды таңдау дағдыларын меңгеру бойынша іргелі білімді қалыптастыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Топографиялық анатомия және оперативтік хирургия
Клиникалық ойлаудың анатомиялық негіздерін және негізгі хирургиялық әдістердің негізгі дағдыларын қалыптастыру: адам денесінің қабатты құрылымының жалпы принципі; нақты аймақтардың топографиялық анатомиясы; ішкі органдардың, талшықты кеңістіктердің, тамыр-жүйке түзілімдерінің, сүйектер мен ірі буындардың клиникалық анатомиясы; балалардағы ағзалардың құрылымының, формасы мен орналасуының жас ерекшеліктері; негізгі хирургиялық әдістерді қолдану арқылы орындау техникасы жалпы хирургиялық және мамандандырылған құралдар; этика және деонтология мәселелері. Кәсіби қызметте педиатр диагнозды негіздеу, патологиялық процестердің ерекшеліктерін түсіндіру, диагностикалық және анатомиялық-хирургиялық мәселелерді шешу үшін алынған топографиялық анатомиялық білімді қолдана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Патологиядағы жүйке жүйесі және сезім мен көру мүшелері
Интеграцияланған пән: жүйке жүйесінің, сезім мен көру органдарының жиі кездесетін патологиялық процестер, семиотика, синдромология негіздері, физикалық зерттеу әдістері және зертханалық зерттеулердің негізгі параметрлері, этиология сұрақтары, патогенезі, морфогенезі, микроорганизмдердің биологиялық ерекшеліктері, ересектер мен балаларда жиі кездесетін ауруларды диагностикалау үшін зерттеу әдістері мен емдеуге арналған дәрілік заттарды таңдау дағдыларын меңгеру бойынша іргелі білімді қалыптастыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Патологиядағы қан мен лимфа
Интеграцияланған пән: қан жасау және лимфоидты жүйелерде жиі кездесетін патологиялық процестер, семиотика, синдромология негіздері, физикалық зерттеу әдістері және зертханалық зерттеулердің негізгі параметрлері, этиология сұрақтары, патогенезі, морфогенезі, микроорганизмдердің биологиялық ерекшеліктері, ересектер мен балаларда жиі кездесетін ауруларды диагностикалау үшін зерттеу әдістері мен емдеуге арналған дәрілік заттарды таңдау дағдыларын меңгеру бойынша іргелі білімді қалыптастыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Патологиядағы несеп-жыныс жүйесі
Интеграцияланған пән: несеп-жыныс жүйелерінде жиі кездесетін патологиялық процестер, семиотика, синдромология негіздері, физикалық зерттеу әдістері және зертханалық зерттеулердің негізгі параметрлері, этиология сұрақтары, патогенезі, морфогенезі, микроорганизмдердің биологиялық ерекшеліктері, ересектер мен балаларда жиі кездесетін ауруларды диагностикалау үшін зерттеу әдістері мен емдеуге арналған дәрілік заттарды таңдау дағдыларын меңгеру бойынша іргелі білімді қалыптастыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жүйке жүйесі, сезім мен көру мүшелерінің аурулары
Интеграцияланған медицина: ересектер мен балалардағы жүйке жүйесінің, сезім мүшелерінің және көрудің әртүрлі бөліктерінің ауруларын және олардың диагностикалық әдістерін, фармакотерапия және профилактика негіздерін зерттеу. Науқасты басқару тактикасы. Этика және деонтология мәселелері. Кәсіби міндеттерін сапалы орындау, Қазақстан Республикасының заңнамасы шеңберінде медициналық көмек көрсету, өзін-өзі бақылауды ұйымдастыру және олардың қызметін үздіксіз жетілдіру
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 9
-
Психикалық бұзылулар
Интеграцияланған пән: балалар мен жасөспірімдерге психиатриялық және наркологиялық көмекті ұйымдастыру негіздері бойынша білімді қалыптастыру; балалар мен жасөспірімдерде клиникалық-психологиялық, психологиялық, патопсихологиялық, нейропсихологиялық, наркологиялық тексеруді, балалар мен жасөспірімдерде психикалық бұзылулардың терапиясын, профилактикасын және психокоррекциясын жүргізу дағдылары. Этика және деонтология мәселелері. Қалыптасқан базалық, іргелі медициналық білім өзінің кәсіби міндеттерін табысты шешуге және балалар мен жасөспірімдердің өмірі мен денсаулығын сақтау бойынша емдеу-диагностикалық, профилактикалық және оңалту іс-шараларын жүргізуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Биоэтика және медицинадағы ғылыми зерттеулерді жүргізу
Биомедициналық зерттеулер жүргізудің этикалық мәселелері, ғылыми әзірлемелерді пайдаланудың этикалық нормалары, құқықтық реттеу бойынша іргелі білімді қалыптастыру; биомедициналық зерттеулер мен диагностика саласындағы жауапты шешімдерді Құзыретті бағалау дағдылары; зерттеу сұрағын тұжырымдау, гипотеза қою және медицинада зерттеу әдіснамасын таңдау дағдылары; әдебиеттерге шолу жасау, ғылыми мақалаларды жинау және талдау, дизайнды таңдау, ақпаратты алу және талдау, тұжырымдарды тұжырымдау, зерттеу білімдерін беру және пайдалану, ғылыми жұмыстарды рәсімдеу. Алынған білім педиатрға инновациялық әдістер мен емдеу әдістерін анықтауға және енгізуге, емдеу нәтижелерін жақсартуға және қалпына келтіру мүмкіндігін арттыруға және балалық шақ ауруларын дәлірек диагностикалауға және болжауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ас қорыту және эндокриндік жүйенің аурулары
Интеграцияланған пән: ересектер мен балалардың асқорыту және эндокриндік жүйелерінің ауруларын және оларды диагностикалау әдістерін, фармакотерапия және профилактика негіздерін зерттеу. Науқасты жүргізу тактикасы. Этика және деонтология мәселелері. Кәсіби міндеттерін сапалы орындау, Қазақстан Республикасының заңнамасы шеңберінде медициналық көмек көрсету, өзін-өзі бақылауды ұйымдастыру және олардың қызметін үздіксіз жетілдіру
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Акушерия
Жүкті әйелдермен, босанатын әйелдермен және босанатын әйелдермен емдеу-диагностикалық жұмыстың негізгі кезеңдерін меңгеру және білімін қалыптастыру; клиникалық диагнозды қою және негіздеу, жүкті әйелдердің, босанатын әйелдердің, босанатын әйелдердің патологиялық жағдайларына, жүктілік, босану барысының асқынуларына дифференциалды диагностика жүргізу және акушерлікте шұғыл жағдайларда шұғыл көмек көрсету қабілетін қалыптастыру. Перинаталдық кезеңдегі және кейінгі өмірдегі балалардың денсаулығын анықтайтын тұжырымдама, жүктілік, босану және ерте неонаталдық кезең процестері туралы алынған білім педиатрға кәсіби қызметте ана мен баланың денсаулығын сақтау мәселелерін шешуге, өз қызметін жетілдіруге және акушерлік саласында зерттеулер жүргізуге мүмкіндік береді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Хирургия
Интеграцияланған пән: ересектер мен балалардағы хирургиялық патологияны диагностикалау, шұғыл көмек көрсету, хирургиялық патологиясы бар науқастарды басқару тактикасы, ауруханаға жатқызу көрсеткіштері. Ғылыми принциптерге негізделген басым зерттеулер, диагностика әдістерінің, хирургиялық араласулардың, емдеу мен оңалтудың жаңа технологиялары. Этика және деонтология мәселелері. ҚР заңнамасы шеңберінде кәсіби міндеттерді сапалы орындау, медициналық қызмет көрсету, өзін-өзі бақылауды ұйымдастыру және өз қызметін үздіксіз жетілдіру
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тірек-қимыл аппараты мен тері аурулары
Интеграцияланған пән: ересектер мен балалардағы тірек-қимыл аппараты мен тері ауруларын және олардың диагностикалық әдістерін, фармакотерапия және алдын алу негіздерін зерттеу. Пациенттерді жүргізу тактикасы. Этика және деонтология мәселелері. ҚР заңнамасы шеңберінде кәсіби міндеттерді сапалы орындау, медициналық қызмет көрсету, өзін-өзі бақылауды ұйымдастыру және өз қызметін үздіксіз жетілдіру
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Гинекология
Біріктірілген пән: балалар, жасөспірімдер және әйелдер денсаулығын қорғауды ұйымдастыру машығын қалыптастыру, жанұяны жоспарлау, ғылыми қағидаларға негізделе отырып контрацепция әдістерін қолдану, үздіксіз біліктілігін жетілдіру және өзін-өзі дамыту. Гинекологиялық ауруларды диагностикалау және емдеудің қағидалары. Функционалды диагностикалық тесттер. Скрининг-әдістер. Әйел жыныс мүшелерінің онкопатологиясы. ҚР заңдары аясындағы медициналық көмек көрсетуде кәсіптік міндеттерін сапалы түрде орындау, өзін өзі бақылауды ұйымдасытру және өзінің жұмысында үздіксіз жетілдірумен айналысу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Фтизиатрия
Ғылыми принциптерді қолдану негізінде диагностика әдістері, фармакотерапия және туберкулездің алдын алу негіздері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Қоғамдық денсаулық сақтау, санитарлық-гигиеналық режим, Денсаулық сақтау ұйымдарындағы еңбек қауіпсіздігі, қоршаған ортаның эпидемиологиялық қауіпсіздігі нормаларын сақтау дағдылары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жұқпалы аурулар клиникалық иммунология және микробиологиямен
Интеграцияланған пән: ересектер мен балалардың қазіргі заманғы инфекциясының базалық негіздерін қалыптастыру, оның клиникалық микробиологиямен, иммунологиямен байланысы. Диагностика әдістері, фармакотерапия негіздері және ғылыми принциптерді қолдану негізінде инфекциялық патологияның алдын алу. Қоғамдық денсаулық сақтау, санитарлық-гигиеналық режим, Денсаулық сақтау ұйымдарындағы еңбек қауіпсіздігі, қоршаған ортаның эпидемиологиялық қауіпсіздігі нормаларын сақтау дағдылары. ҚР заңнамасы шеңберінде кәсіби міндеттерді сапалы орындау, медициналық қызмет көрсету, өзін-өзі бақылауды ұйымдастыру және өз қызметін үздіксіз жетілдіру
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Менеджмент
Басқару ақпараттық және функционалдық процесс ретінде. Басқарудың принциптері мен әдістері. Қазіргі заманғы басқару тәсілдері. Басқарудағы интеграциялық процестер. Басқарудың ақпараттық жүйесі. Басқару жүйесіндегі бақылау. Ұйым жүйе ретінде. Негізгі басқару функциялары. Басқарудағы процестерді байланыстыру. Басқару жүйесіндегі көшбасшы. Көшбасшылық, билік және көшбасшылық. Қызметті үздіксіз жетілдіру. Іскерлік этика.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Қан және лимфа аурулары
Интеграцияланған пән: ересектер мен балаларда жиі кездесетін қан мен лимфа ауруларын диагностикалау, ерте формаларды анықтау, ауруханаға жатқызу көрсеткіштерін қалыптастыру. Диагностика әдістері, фармакотерапия және алдын алу негіздері, шұғыл жағдайларда медициналық көмек көрсету. Ауруханаға дейінгі кезеңде ісік ауруларының диагностикасы. Пациенттерді жүргізу тактикасы. Онкологиядағы деонтология мәселелері. ҚР заңнамасы шеңберінде кәсіби міндеттерді сапалы орындау, өзін-өзі бақылауды ұйымдастыру және өз қызметін үздіксіз жетілдіру. Медициналық қызмет көрсету үдерістерін құжаттауды қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Кәсіби салада ұйымдастырушылық және басқару қызметін тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін басшының психологиялық басқарушылық мәдениетін қалыптастыру. Басқару функцияларының психологиясы, жоспарлау, болжау, ұйымдастыру, үйлестіру, ынталандыру, ынталандыру, коммуникациялар мен шешімдерді басқару. Тұлға басқару, әлеуметтену және тұлғалық даму объектісі ретінде. Бастың психологиялық портреті. Көшбасшылық пен көшбасшылық психологиясы, басшының этикасы және әлеуметтік жауапкершілігі. ҚР заңнамасы аясындағы қызмет. Көшбасшының өзін-өзі дамытуы. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасы, ұйымның корпоративтік мәдениеті, ұжымдағы психологиялық климат және командалық жұмыс психологиясы.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Клиникалық патоморфология және сот медицинасы
Интеграцияланған пән: балаларда жиі кездесетін аурулар мен шұғыл жағдайларды өмір бойы және өлімнен кейінгі патоморфологиялық диагностикалау дағдыларын қалыптастыру: патологиялық аутопсия, хаттама, эпикриз, диагнозды тұжырымдау, диагноздарды салыстыру, биопсиялық зерттеуге материал алу ережелері, патогистологиялық қорытынды. Заңнама шеңберіндегі сот-медициналық сараптаманың процестік, ұйымдастырушылық негіздері. Перинаталдық кезеңде және нәресте кезінде қайтыс болған ұрықтар мен балалардың мәйіттерін патологиялық зерттеудің ерекшеліктері. Зорлық-зомбылықсыз және зорлық-зомбылықсыз өлімнің әртүрлі белгілері бар балалардың мәйіттерін сараптау дағдылары. Қайтыс болу туралы дәрігерлік куәлікті толтыру, балалардың қайтыс болу себептерін кодтау.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шет тілі (кәсіби)
Кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді (лингвистикалық, әлеуметтік-лингвистикалық, әлеуметтік-мәдени, стратегиялық, дискурсивті және прагматикалық) қалыптастыру және дамыту. Ғылыми қызметте қажетті жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін Кәсіби шет тілін меңгерудің жеткілікті деңгейін қалыптастыру.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Жалпы дәрігерлік тәжірибе негіздері
ЖТД жұмысын ұйымдастыру, дәрігерлік амбулатория менеджмент негіздері. Тіркеу-есеп құжаттарын жүргізу, БМСК негіздерінде медициналық мәселелерін шешуде басқа мамандар және науқастармен ЖТД дәрігердің эффективті қатынасы. Рациональды ажырату диагностикасы алгоритмі, науқастарды динамикалық бақылау. Ауруханаға дейінгі этапта ішкі ағзалардың жедел аурулардың диагностикасы және жедел шұғыл көмек көрсету. Экстремальды жағдайларда коммуникативті компетенттілік.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Кардиореспираторлық жүйенің аурулары
Интеграцияланған пән: ересектер мен балаларда жүрек-тыныс алу жүйесінің жиі кездесетін ауруларын диагностикалау, ерте формаларын, ауруханаға жатқызу көрсеткіштерін анықтау дағдыларын дамыту. Диагностикалық әдістер, фармакотерапия және профилактика негіздері, шұғыл жағдайларда медициналық көмек, негізгі және кеңейтілген жүрек-өкпе реанимациясы. Ауруханаға дейінгі кезеңде ісік ауруларының диагностикасы. Науқасты жүргізу тактикасы. Этика және деонтология мәселелері. Қазақстан Республикасының заңнамасы шеңберінде кәсіби міндеттерін сапалы орындау, өзін-өзі бақылауды ұйымдастыру және олардың қызметін үздіксіз жетілдіру. Медициналық қызмет көрсету үдерістерін құжаттауды қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 9
-
Денсаулық сақтаудағы менеджмент
Денсаулық сақтау мекемелерін басқарудың қазіргі заманғы практикасының негізгі функциялары мен қағидаттары және стратегиялық және жедел жоспарлау жүйелері туралы білімді қалыптастыру; Денсаулық сақтау ұйымдарын диагностикалаудың қазіргі заманғы әдістерін пайдалана отырып, ұйымның сыртқы және ішкі ортасын бағалау дағдылары; іскерлік ортада коммуникациялар мен тұлғааралық қарым-қатынасты жүзеге асыру; жекелеген қызметкерлердің басшылығымен немесе іс-әрекеттерімен байланысты қызметті жүзеге асыру, бағыныстыларға көмек көрсету; ғылыми негізде білім беру қызметтері нарығының конъюнктурасының өзгеруіне және тұтынушылардың сұранысына байланысты медициналық мекеменің жұмысын ұйымдастыру, өндірістік-шаруашылық қызметін жоспарлау. Алынған білім педиатрға медициналық қызметте іскерлік процестерді, басқару процестерін және денсаулық сақтау ұйымдарының жұмыс істеу процестерін тиімді ұйымдастыру үшін қажет.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Цифрлық медицина
Медицина және денсаулық сақтау саласындағы цифрлық технологиялар, медициналық ақпаратты өңдеудің заманауи бағдарламалық және аппараттық құралдары, медициналық ақпаратты өңдеу процестері мен тәсілдері, дәрігердің кәсіби қызметіндегі ақпараттық ағындарды практикалық пайдалану жолдары, Интернеттің медициналық ресурстары, телемедициналық қызметтердің нысандары мен мүмкіндіктері; компьютерлік қосымшаларды, ақпараттық қолдау құралдарын пайдалану дағдылары мен дағдылары туралы білімді қалыптастыру медициналық шешімдерді, автоматтандырылған медициналық-технологиялық жүйелерді. Алынған білім педиатрға медицина және денсаулық сақтау міндеттерін шешу үшін медициналық қызметте қажет: медициналық қызметтерді жоспарлау; жасанды интеллект көмегімен диагноз қою; тағайындалған препараттың дұрыстығын және оның дозасын тексеру; аурулардың толық тарихына қол жеткізу және медициналық көмекке жүгіну, жағдайлар немесе пациенттер туралы хабарламалар мен ескертулер; бос ресурстардың болуы туралы ақпаратқа қол жеткізу (препараттарды, медициналық бұйымдарды, техниканы, көрсетілетін қызметтерді, кереуеттерді) қайта бағыттауға арналған; медициналық зерттеулер, емдеу стандарттары мен хаттамаларын әзірлеу және т. б. үшін сенімді иесіздендірілген ақпаратқа қол жеткізу.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Амбулаториялық-емханалық терапия
ЖТД жұмысын ұйымдастыру принциптері: аймақтағы ересектерде жиі кездесетін ауруларды клиникалық хаттамаларға сәйкес диагностикалау, дифференциалды диагностикасы, емін жүргізу. Тұрғындарды топтық мақсатпен скринингті зерттеу. Стационар алмастырушы технологиялар. Еңбекке жарамдылық экспертизасы. Ауруханаға дейінгі шұғыл және жедел көмек. Басқа мамандар және науқастармен эффективті қатынасы. Диспансеризация. Автоматтандырылған ақпараттық жүйеде жұмыс жасау. Жұмыста ғылыми принциптерді қолдану. Зерттеулер жүргізу. Денсаулық көрсеткіштерін бағалау, санитарлық ағарту, денсаулықты қорғау және алдын-алу.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Зәр шығару жүйесінің аурулары
Интеграцияланған пән: ересектер мен балалардың зәр шығару жүйесінің жиі кездесетін ауруларын диагностикалау, ерте формаларын, ауруханаға жатқызу көрсеткіштерін анықтау дағдыларын қалыптастыру. Диагностикалық әдістер, фармакотерапия және профилактика негіздері, шұғыл жағдайларда медициналық көмек. Ауруханаға дейінгі кезеңде ісік ауруларының диагностикасы. Науқасты жүргізу тактикасы. Этика және деонтология мәселелері. Қазақстан Республикасының заңнамасы шеңберінде кәсіби міндеттерін сапалы орындау, өзін-өзі бақылауды ұйымдастыру және олардың қызметін үздіксіз жетілдіру. Медициналық қызмет көрсету үдерістерін құжаттауды қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Клининикалық эпидемиология
Азаматтардың денсаулығын сақтау үшін жағдай жасауға бағытталған дәлелді медицина қағидаттарын пайдалана отырып, клиникалық эпидемиологиялық зерттеулер жүргізу бойынша құзыреттерді қалыптастыру; ерте диагностикалау, олардың пайда болу және даму себептері мен жағдайларын анықтау іс-шаралар кешенін жүзеге асыру бойынша; мақсаттарды таңдау мен міндеттерді тұжырымдауды, жоспарлауды, барабар әдістерді іріктеуді, жинауды, жинауды қоса алғанда,ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу бойынша, ақпараттық технологияларды өңдеу, пайдалану, деректерді талдау және оларды көпшілік алдында ұсыну. Алынған білім педиатрға медициналық қызметте ерте диагностикалық іс-шаралар кешенін жүзеге асыру, олардың пайда болу және даму себептері мен жағдайларын анықтау, сондай-ақ адам денсаулығына оның тіршілік ету ортасының факторларының зиянды әсерін жоюға бағытталған.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Амбулаториялық-емханалық педиатрия
Профилактикалық іс-шаралар кешенін ұйымдастыру және жүргізу дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру (әртүрлі жастағы топтардағы балаларды динамикалық медициналық бақылау, оларды кіші мамандықтағы дәрігерлердің кешенді тексерулерінің жиілігі); үйде және емханада емдеу-консультациялық көмек көрсету; Мектепке дейінгі балалар мекемелері мен мектептерінде диспансерлеу және оңалту, емдеу-профилактикалық көмек көрсету; эпидемияға қарсы іс-шараларды және егу иммунопрофилактикасын жүргізу; балалар мен жасөспірімдерде шұғыл жағдайларда алғашқы медициналық көмек көрсету; медициналық құжаттаманы, оның ішінде электрондық түрде жүргізу. Алынған білім педиатрға медициналық қызметте, оның ішінде ауыр жағдайларда толық көлемде медициналық көмек көрсетуге, балалар өмірінің барлық жас кезеңдерінде өмір мен денсаулықты сақтау бойынша профилактикалық және оңалту іс-шараларын жүргізуге және өзінің кәсіби міндеттерін ойдағыдай шешуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жедел медициналық көмек
Науқасты клиникалық тексерудің, шұғыл жағдайларды диагностикалаудың және шұғыл көмек көрсетудің негізгі принциптері мен әдістері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Терминал күйлері. Негізгі жүрек-өкпе реанимациясы (ВLS-де). Кеңейтілген жүрек-өкпе реанимациясы (ACLS). Кардиологиялық, пульмонологиялық, эндокринологиялық науқастарға жедел медициналық көмек. Инфекциялық, неврологиялық, психиатриялық, хирургиялық, урологиялық, акушерлік-гинекологиялық, педиатриялық патологиялар тәжірибесіндегі шұғыл жағдайлар.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Негізгі эндокринология
Эндокриндік жүйенің анатомиялық және физиологиялық негіздері. Қазіргі заманғы әдістерді ғылыми негізде қолдану арқылы жиі кездесетін эндокриндік ауруларды диагностикалау мен емдеудің практикалық аспектілері. Науқастарды жүргізу тактикасы. Пациенттердің алдын алу шаралары, оңалтуы және динамикалық бақылауы. Медициналық бақылауы. Диспансеризация. Санитарлық түсіндіру жұмысы. Эндокринология саласында зерттеу дағдыларын меңгеру. Медициналық қызмет көрсету үдерістерін құжаттау. Коммуникативті дағдылар, өзін-өзі бақылау, науқасты қолдау.
Оқу жылы - 6
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ішкі аурулар
Диагностика, емдеу, алдын алу, диспансерлік бақылау, оңалту, заманауи әдістер мен ғылыми деректер негізінде ересек пациенттерге медициналық-әлеуметтік және шұғыл көмек көрсету. Электрондық жүйеде құжаттамамен жұмыс жасау. Қарым-қатынас дағдылары, өзін-өзі бақылау, пациенттерді қолдау. Терапия саласындағы зерттеу дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 6
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Жұқпалы аурулар
Профилактикалық тексерулер. Ерте және дифференциалды диагностика алгоритмдері, заманауи әдістер мен ғылыми дәлелдерге негізделген жұқпалы аурулары бар науқастарды жүргізу тактикасы. Профилактика. Ақпараттық технологиялар. Пациенттің мәселелерін шешуде топтық жұмыста тиімді байланыс. Электрондық жүйеде құжаттамамен жұмыс жасау. Санитарлық-гигиеналық режимді және еңбек қауіпсіздігі нормаларын сақтау. Қарым-қатынас дағдылары, өзін-өзі бақылау, пациенттерді қолдау. Жұқпалы аурулар саласында зерттеу дағдыларын меңгеру
Оқу жылы - 6
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы гематология
Қан түзу жүйесінің және гемостаз жүйесінің анатомиялық-физиологиялық негіздері. Қанның коагуляциясының қазіргі заманғы түсінігі. Қан жасушаларын, қан түзу ағзаларын және гемостаз жүйесін зерттеудің заманауи әдістері. Ғылыми принциптерге негізделген қан ауруларының синдромдық диагнозы. Гематология саласында зерттеу дағдыларын меңгеру. Медициналық қызмет көрсету үдерістерін құжаттау. Коммуникативті дағдылар, өзін-өзі бақылау, науқасты қолдау. Қызметті үздіксіз жетілдіру.
Оқу жылы - 6
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Электрокардиограмманы және эхокардиограмманы интерпритациялау
Жүрек-қан тамыр жүйесі аурулары бар науқастарды тексеру принциптері. Жүрек-қантамыр жүйесін тексерудің физикалдық әдістері және оларды интерпритациялау. Миокард ишемиясын анықтауға арналған ЭКГ, ЭхоКГ, велоэргометрия, жүктеме сынамаларын жүргізу және интерпритациялау әдістемесі. Пациенттермен және денсаулық сақтау мамандарымен өзара қарым-қатынас кезіндегі этика және деонтология. Кәсіби міндеттерді сапалы орындау, өзін-өзі бақылау және жұмыста үздіксіз жетілдіру.
Оқу жылы - 6
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Балалар аурулары
Қазіргі заманғы зерттеу әдістері мен ғылыми деректер негізінде балалар жасындағы негізгі ауруларды диагностикалау, емдеу, алдын алу және Балаларға шұғыл көмек көрсету дағдыларын қалыптастыру. Жүкті әйелдер мен жас балалардың патронажы. Профилактикалық тексерулер. Электрондық жүйеде құжаттамамен жұмыс. Қарым-қатынас дағдылары, өзін-өзі бақылау, пациенттерді қолдау. Алынған білім педиатрға кәсіби қызметте медициналық көмек көрсетудің (емдеу-профилактикалық, медициналық-әлеуметтік) және диспансерлік бақылаудың тиісті сапасын қамтамасыз ету жолымен балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын сақтауға және жақсартуға бағытталған іс-шаралар кешенін жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 6
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Акушерия және гинекология
Гинекологиялық науқастардың диагностикасы, емделуі, алдын-алуы, диспансерлік бақылау, қалпына келтіруі, медициналық-әлеуметтік және күттірмейтін көмек көрсету және қазіргі әдістер және ғылыми негіздерге сүйене отырып ауруханаға жатқызғанға дейінгі кезеңде жүктілікті жүргізу. Жүктілер патронаж. Электронды жүйеде құжаттармен жұмыс жасау. Коммуникативті дағдылар, өзін өзі бақылау, науқастарды қолдау. Акушерия және гинекология аймағындағы зерттеу машықтары.
Оқу жылы - 6
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Анестезиологиялық және реанимациялық жұмыстарды ұйымдастыру
Медициналық ұйымдарда анестезиологиялық және реанимациялық жұмыстарды ұйымдастыру. Құқықтық және этикалық аспектілер. Анестезиологтың алғашқы тексеруі. Анестезия картасы. Анестезия хаттамасы. Реаниматологтың күнделіктері. Аударма эпикриз. Кезеңдік эпикриз. Анестезиологиялық жабдықтар мен мониторлар. Операция алдындағы тексеру, премедикация, жалпы анестезиология. Науқасты бақылаудың әртүрлі деңгейлері. Анестезиологиядағы қауіп топтары. Премедикацияға заманауи көзқарас. Анестезиологиядағы негізгі манипуляциялар. Анестезия түрлері. Анестезиологиядағы фармакология. Критикалық күй туралы түсінік. Жүрек-өкпе реанимациясы. Танатогенез туралы түсінік. Кеңейтілген жүрек-өкпе реанимациясы.
Оқу жылы - 6
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Медициналық радиология
Сәулелік диагностика мен сәулелік терапияның физикалық және радиобиологиялық негіздерінің медициналық бейнені алу тәсілдері, сәулелік диагностика және сәулелік терапия бөлімшесінің жұмысын ұйымдастыру. Сәулелік диагностика әдістері. Негізгі ісік және ісік емес ауруларды кешенді емдеудегі сәулелік терапияның мүмкіндіктері, көрсеткіштері, жоспарлауы, сәулелік терапия курсының ерекшеліктері. Радиологиядағы этика және деонтология, санитарлық-гигиеналық режим, еңбек қауіпсіздігі. Кәсіби міндеттерді сапалы орындау, өзін-өзі бақылау және жұмыста үздіксіз жетілдіру.
Оқу жылы - 6
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Хирургиялық аурулар және онкология
Ерте және дифференциалды диагностика алгоритмдері, заманауи әдістер мен ғылыми дәлелдерге негізделген хирургиялық және онкологиялық аурулары бар науқастарды басқару тактикасы. Алғашқы медициналық-санитарлық көмектін ақпараттық технологиялары. Пациенттің мәселелерін шешуде топтық жұмыста тиімді байланыс. Электрондық жүйеде құжаттамамен жұмыс жасау. Қарым-қатынас дағдылары, өзін-өзі бақылау, пациенттерді қолдау. Хирургия саласындағы зерттеу дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 6
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Неврология
Мидың жүйке-тамыр, жүйке-бұлшықет, демиелинизация, дегенеративті ауруларын диагностикалау дағдыларын қалыптастыру. Неврологиялық тексеру, зақымдану белгілерін анықтау және өзекті диагнозды негіздеу, фармакотерапияның негізі, профилактикасы және оңалту. Басқа мамандар және науқастармен эффективті қатынасы. Медициналық қызмет көрсету үдерістерін құжаттау. Қызметті үздіксіз жетілдіру. Неврология саласында зерттеу дағдыларын меңгеру
Оқу жылы - 6
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Халықтың денсаулығының көрсеткіштерін және оның физикалық, радиологиялық, химиялық және биологиялық-экологиялық детерминанттарын бағалайды.
- Өзін-өзі бақылау және өз қызметін үздіксіз жетілдіру негізінде кәсіби міндеттерді сапалы орындайды.
- Халықтың денсаулығын нығайту, денсаулықты сақтау және аурулардың алдын алу бойынша санитарлық ағарту іс-шараларын жүргізеді.
- Жеке медицина принциптерін қолдана отырып, диагностика мен емдеу нәтижелерінің тиімділігін талдайды.
- Сапалы медициналық қызмет көрсетуді қамтамасыз ету үшін өз қызметін ҚР Денсаулық сақтау саласындағы заңнамасы шеңберінде жүзеге асырады.
- Биоэтиканы ескере отырып, өзінің кәсіби қызметінде заманауи зерттеу әдістерінің нәтижелерін қолданады.
- Шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда шұғыл медициналық көмек көрсетеді.
- Денсаулық сақтау, қоршаған орта қауіпсіздігі ұйымдарында қоғамдық денсаулық сақтау, санитарлық-гигиеналық тәртібінің және еңбек қауіпсіздігі нормаларын ескереді.
- Тиімді ақпарат алмасуға және ынтымақтастыққа әкелетін этика мен деонтология ережелерін сақтау негізінде пациенттермен, олардың отбасыларымен және медицина қызметкерлерімен тиімді қарым-қатынас жасайды.
- Медициналық қызмет көрсету үдерістерін құжаттауды қамтамасыз ете отырып, ҚР Денсаулық сақтау жүйесінің электрондық базаларында жұмыс істейді.
- Биомедициналық, клиникалық, эпидемиологиялық ғылымдар саласындағы кең таралған аурулардың диагностикасына, емдеуіне және алдын алуына бағытталғаны пациент-орталықтанған күтімді қамтамасыз етеді.
- Дәлелді медицина қағидаттары негізінде балалар және ересек жастағы пациенттерді, оның ішінде жүкті әйелдерді қабылдауды, диагностикалауды, емдеуді, динамикалық бақылауды және оңалтуды жүргізеді.
- Биомедициналық, клиникалық, эпидемиологиялық және әлеуметтік-мінез-құлық ғылымдар саласындағы негізгі білімдерді тәжірибеде қолдана алады.
- Дәлелді тәжірибелер негізінде емдеу жоспарларын тағайындау, клиникалық диагнозды құрастыру бойынша дағдыларды демонстрациялайды.