Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01124 Кардиология (ересектер, балалар)

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Оқытудың негізгі мақсаты дәлелді медицина қағидаттарына және емдеу-диагностикалық, фармацевтикалық технологиялардың заманауи жетістіктеріне сәйкес кардиология саласындағы кәсіби міндеттерді шешу үшін білікті дәрігерлерді даярлау болып табылады.
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • ЖОО атауы
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 210
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R001 Кардиология ересектердің, балалардың
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Стационардағы кардиология

    Пән кардиологиялық бейіндегі пациенттерді басқарудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Қан айналымы жүйесі ауруларының клиникалық диагностикасының негіздерін, кардиологиядағы синдромдық және нозологиялық диагнозды, клиникалық және патологиялық диагнозды қалыптастыру принциптерін зерттеу. Шағымдар мен анамнезді жинау дағдыларын меңгеру, генеалогиялық талдау, кардиологиялық бейіндегі пациенттерде зертханалық және аспаптық деректерді түсіндіру. Стационар жағдайында кардиологиялық бейіндегі негізгі аурулардың диагностикасы мен лечения зерттеу. Жетекшілік ететін пациенттерге функционалдық инвазивті емес сынақтарды (спирография, дене жүктемесі бар ЭКГ-сынақтар), тыныштықтағы трансторакальды эхокардиографияны жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 80
  • Жүрек электрофизиологиясы

    Жүректің өткізгіш жүйесінің анатомиясы, эмбриологиясы және физиологиясы. Тыныштық пен қозудың мембраналық потенциалдары, пейсмекер жасушаларының автоматизмі. Канналопатия генетикасы. Предполяризация синдромдарының физиологиясы, re-entry, ерте және кеш постдеполяризациялар. Аритмияға қарсы агенттердің жіктелуі. Аритмияны диагностикалау әдістері: тыныштық пен жүктеме ЭКГ, физиологиялық норма ұғымы, ритақтың өзгергіштігі және QTk. Балалар мен жасөспірімдердегі тыныштық ЭКГ. Аритмияның негізгі түрлерінің ЭКГ диагностикасы. Холтер бойынша ЭКС-ті тәуліктік ынталандыру (ХМ ЭКГ): әдістің көрсеткіштері мен шектеулері, физиологиялық норма. Жүрекішілік электрофизиологиялық картаға түсіру, жүргізу техникасы және интерпретация. Ритақ пен өткізгіштіктің бұзылуы: жіктелуі, диагностикасы. Электрокардиостимуляция (ЭКС), тұрақты және уақытша, имплантация көрсеткіштері, тұрақты ЭКС негізгі түрлері, ХМ ЭКГ кезінде ЭКС дисфункциясының белгілері. Бағдарламалау ЭКС. ЭКС асқынулары (электродтық эндокардит және төсек іріңдеуі, электродтардың дислокациясы, ЭКС сарқылуы), Синкоп: клиникалық және аспаптық диагностика, дифференциалды диагноз. Тилт-тест (нәтижелерді жүргізу және түсіндіру әдістемесі). Ритағы мен өткізгіштігі бұзылған ересектер мен балалар тұрғындарын диспансерлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 20
  • Инвазивті емес кардиоваскулярлық визуализация

    Пән жүрек пен магистральды тамырлардың ультрадыбыстық және рентгендік анатомиясының негіздерін және кардиологиядағы бейнелеу әдістерін зерттеуге бағытталған. Ультрадыбыстық физика, магниттік резонанс және рентгендік зерттеу негіздері, эхокардиография, стандартты позициялар, артефактілер және физиологиялық норма сияқты бағыттар бойынша практикалық білім мен дағдыларды қалыптастыру. Асқынбаған жағдайларда және жақсы ультрадыбыстық терезеде трансторакальды эхокардиографиялық зерттеу жүргізу дағдыларын меңгеру. Жүргізу үшін практикалық дағдыларды игеру транспозды эхокардиография, және стресс-эхокардиография. Өкпенің, жүректің және магистральды тамырлардың зақымдануының КТ семиотикасының негізін зерттеу, КТ ангиопульмонография, КТ коронаро және аортография, КТ брахиоцефалиялық және ми тамырларының.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 32
  • Кардиологиялық науқастарды оңалту

    Пән кардиологиялық және кардиохирургиялық бейіндегі пациенттерді оңалту дағдыларын игеруге бағытталған. Жүрек ауруы бар науқастарды оңалтуды басшылыққа алатын принциптерді түсінуді және әртүрлі жүрек-қан тамырлары аурулары бар адамдар үшін жеке оңалту бағдарламаларын әзірлеуді қоса алғанда, кардиологиялық оңалтудың жалпы ерекшеліктерін анықтау бойынша білімді игеру және дағдыларды қалыптастыру. Жүрек-қан тамырлары ауруларының өзгеретін қауіп факторларын бағалауға үйрету. Пациенттердің физикалық қабілеттерін бағалау үшін функционалдық тексерулер жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жүктілік кезінде кардиологиялық науқастарды басқару

    Пән жүктіліктің жүрек-қан тамырлары ауруларының дамуына әсерін, жүрек-қан тамырлары ауруларының жүктілік пен ұрықтың дамуына қалай әсер ететінін, сондай-ақ босану кезінде және босанғаннан кейінгі кезеңде олардың әсерін зерттеуге арналған. Ол сондай-ақ жүктілік кезінде фармакологиялық емдеудің бірегей аспектілерін түсінуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қарқынды кардиология

    Пән диагностиканың клиникалық дағдыларын және кардиологиялық пациенттерге шұғыл және шұғыл көмек көрсету алгоритмдерін, реанимация және қарқынды терапия бөлімшелерінің жағдайында пациенттерді курациялау дағдыларын игеруге бағытталған. Кардиологиядағы жедел жағдайларда жедел медициналық көмек көрсету және диагностика алгоритмдерін зерттеу. Жедел кардиологиялық жағдайлары бар пациенттерде шұғыл эхокардиография жүргізу дағдыларын меңгеру, BLUE хаттамасы туралы өкпені ультрадыбыстық зерттеу. Негізгі принциптерін зерттеу өкпенің инвазивті және инвазивті емес желдетуі, газ және қышқыл-негіз тепе-теңдігінің нәтижелерін түсіндіру, олардың бұзылуын түзету. Вено-веноздық және веноартериялық қол жетімділікпен (перифериялық және орталық) экстракорпоральды мембраналық оксигенация (ECMO) негізін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 22
  • Амбулаторлы-емханалық кардиология

    Пән кардиологиялық бейіндегі пациенттерді жүргізудің клиникалық дағдыларын игеруге, амбулаториялық-емханалық мекемелер жағдайында пациенттерді диагностикалау және емдеу бойынша білімді игеруге бағытталған. Амбулаториялық-емханалық кезеңде медициналық көмек көрсетудің негізгі принциптерін зерделеу. Клиникалық және зертханалық-аспаптық диагностика, ұтымды фармакотерапияны таңдау. Артериялық гипертензиясы, созылмалы ЖИА, СЖЖ бар пациенттерді, клапан ауруы бар пациенттерді, ТЖА және амбулаториялық кезеңде кардиохирургиялық араласудан кейін диспансерлік бақылау бойынша дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 32
  • Интервенциялық кардиология

    Пән интервенциялық кардиологиялық көмек көрсету дағдыларын игеруге бағытталған. Симуляциялық орталық жағдайында коронарлық ангиография (КАГ) және коронарлық артерияларды стенттеу, фантомдарда жүректің оң және сол жақтарын катетеризациялау дағдыларын меңгеру. КАГ нәтижелерін түсіндіруді зерттеу, ангиопульмонография, аортография және перифериялық және брахицефалиялық ангиография артериялар. Инвазивті кардиогемодинамиканы бағалау нәтижелерін түсіндіруді зерттеу және өкпе гипертензиясы, созылмалы жүрек жеткіліксіздігі және клапан ауруы бар науқастарда емдеу тактикасын таңдау. Торакоабдоминальды аортаның созылмалы диссекциясы бойынша дағдыларды қалыптастыру, стент-графт имплантациясының көрсеткіштері мен техникасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 14
  • Балалардағы ауыр туа біткен ақауларды анықтау

    Пән ұрықтың, жаңа туған нәрестелер мен балалардың патологиясы бар жүкті әйелдерді басқару дағдыларын игеруге бағытталған. Сондай-ақ, ұрықтың, жаңа туған нәрестенің және жас балалардың жүрек-қантамыр жүйесінің физиологиясын, жүрек-қантамыр жүйесінің эмбриональды дамуын (ЖҚЖ), ЖҚЖ дамуының негізгі ақауларының жіктелуін зерттеуге бағытталған. Фантомдарда ұрық эхокардиографиясын өз бетінше жүргізу дағдыларын және жүкті әйелдерде ұрық эхокардиографиясын жүргізу кезінде ассистенцияға арналған дағдыларды меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Шағымдарды жинау кезінде алынған ақпаратты, амбулаториялық және стационарлық бейіндегі (оның ішінде балалардағы) жүрек-қантамыр жүйесі (ЖҚЖ) аурулары бар пациенттің өмір тарихын талдауға және алынған ақпаратты тексеру нәтижелерімен біріктіруге қабілетті; ЖҚЖ патологиясы бар пациентті кешенді тексеру жоспарын жасауға қабілетті.
  • Клиникалық диагнозды тұжырымдай алады, кардиологиялық бұзылулары бар әр түрлі жастағы науқастарға емдеу жоспарын тағайындай алады және медициналық көмектің барлық деңгейлеріндегі дәлелді тәжірибе негізінде оның тиімділігін бағалай алады.
  • Ересек және балалық шақтағы кардиологиялық науқастардағы шұғыл жағдайларды диагностикалауға және шұғыл көмек көрсетуге, сондай-ақ қауіпті жағдайларда одан әрі медициналық тактиканы анықтауға қабілетті. Медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін тәуекелдерді бағалауға және ең тиімді әдістерді қолдануға қабілетті.
  • Способен эффективно взаимодействовать с пациентом, его окружением, специалистами здравоохранения с целью достижения лучших для пациента результатов.
  • Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау жүйесінің кардиология саласындағы құқықтық және ұйымдастырушылық өрісі шеңберінде әрекет ете алады, төтенше жағдайларда базалық кардиологиялық көмек көрсете алады, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіпқойаралық командалардың құрамында жұмыс істей алады.
  • Кардиология саласындағы барабар зерттеу сұрақтарын тұжырымдай алады, кәсіби әдебиеттерді сыни тұрғыдан бағалай алады, өз қызметінде халықаралық дерекқорларды тиімді пайдалана алады, ересектер мен балалардағы кардиологиямен байланысты зерттеу тобының жұмысына қатыса алады.
  • Кардиология мәселелерінде өзін-өзі оқыта алады және команданың басқа мүшелерін оқыта алады, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа түрлеріне белсенді қатыса алады.
Top