Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01122 Кардиохирургия (ересектер, балалар)

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Әлемдік кардиохирургиядағы инновациялық әдістер мен жетістіктерді пайдалана отырып, мамандандырылған медициналық көмек көрсете алатын білікті, бәсекеге қабілетті кардиохирург дәрігерлерді даярлау.
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • ЖОО атауы
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 280
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R018 Кардиохирургия ересектердің, балалардың
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Амбулаториялық-емханалық кардиохирургия (ересектер, балалар)

    Пән нормативтік-құқықтық база және кардиохирургиялық қызмет пен оның амбулаториялық-емханалық буынының жұмысын ұйымдастыру мәселелеріне арналған. Диагностика мен емдеудің клиникалық хаттамаларын, Қазақстан Республикасының, еуропалық және Солтүстік Америка кардиология және кардиоторакальды хирургтар қоғамдарының, сондай-ақ басқа да кәсіби бірлестіктердің ұсынымдарын үйретеді. Амбулаторияның таңу кабинеті жағдайында манипуляция дағдыларын үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 16
  • Стационардағы кардиохирургия (ересектер)

    Пән тәулік бойғы стационар жағдайында кардиохирургиялық қызметті ұйымдастыруды зерттеуге арналған: емдеу жоспарын, бөлімшенің клиникалық және статистикалық есептерін жасау. Клиникалық-Зертханалық диагностика, ең көп таралған патологиясы бар пациенттерді периоперациялық басқару: жүре пайда болған жүрек ақаулары, жүректің ишемиялық ауруы және қолқаның кеуде бөлігінің патологиясы бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. Осы пән шеңберінде жоспарлы және шұғыл кардиохирургиялық көмек көрсету, сондай-ақ гибридті араласу білімі мен дағдылары қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 112
  • Туа біткен жүрек ақаулары

    Пән жүрек-қантамыр жүйесінің туа біткен патологиясы бар пациенттерге кардиохирургиялық көмек көрсету білімі мен дағдыларын қалыптастырады. Туа біткен жүрек ақауларының (ТЖА) эпидемиологиясы мен эмбриогенезі мәселелерін қарастырады; ТЖА жиілігі мен таралуы; ақаулардың жіктелуі, диагностикасы. ТЖА пренатальды диагностикасына және пациенттерді басқару тактикасын қалыптастыруға ерекше назар аударылады. Ұрықтың эхокардиографиясын жарықтандырады. ҚР Балалар кардиохирургиялық көмегінің ұйымдастырушылық аспектілерін қарастырады. Балалар кардиохирургиясында жедел емдеу тәуекелін бағалаудың халықаралық шкалаларын қолдану дағдысын қалыптастырады (Аристотельдің базалық және кеңейтілген шкаласы). Балалар кардиохирургиясында коммуникативтік дағдыларды қалыптастырады. Сондай-ақ оңалту және хирургиялық емдеудің ұзақ мерзімді нәтижелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 26
  • Кардиология (интервенциялық кардиология)

    Пән жүрек-қан тамырлары ауруларына интервенциялық көмектің негіздерін зерттеуге арналған: рентгенография, интервенциялық диагностикалық және емдеу процедураларын/операцияларын орындау принциптері. Консервативті кардиология бөлімі: жүрек-қан тамырлары жүйесінің негізгі ауруларының генетикасы (жүйелік гипертензия, кардиомиопатия аортопатиясы, дислипидемия және тромбофилия); дислипидемия; кардиологиялық тәжірибедегі гемостаз патологиясы (тромбофилия, антиагреганттар мен антикоагулянттарға төзімділік).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 24
  • Кардиохирургиядағы қарқынды терапия мәселелері.

    Пән ҚР емдеу-профилактикалық мекемелерінде кардиохирургиялық бейіндегі пациенттерге анестезиологиялық көмек көрсетуді ұйымдастыруды зерделеуге бағытталған. Қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерді, қызмет қызметін реттейтін бұйрықтарды зерделеу. Анестезиолог-реаниматологтың жұмысына қатысты құқықтық мәселелерді зерттеу. Науқасты операцияға дайындау және ықтимал асқынулардың алдын алу дағдыларын қалыптастыру. Операция кезеңінде және операциядан кейінгі ерте кезеңде науқастың өмірлік функцияларын бақылау. Операция алдында пациенттің сенімді тамырлы қол жетімділігін қамтамасыз ету принциптерін зерттеу. Тыныс алу терапиясының биофизикалық негіздері. Желдеткіш негіздері. Тыныс алу терапиясының негізгі режимдері мен параметрлері. BLS стандартына сәйкес шұғыл медициналық көмек көрсету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 16
  • Аритмология

    Пән жүректің өткізгіш жүйесі ауруларының анатомиясын, физиологиясын және патофизиологиясын терең зерттеуге арналған. Пән аясында тұқым қуалайтын коагулопатияларды, ритақ пен өткізгіштіктің бұзылуын, суправентрикулярлық аритмияны этиологиялық емдеу принциптері қарастырылады. Жүрекішілік электрофизиологиялық зерттеу жүргізуге көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштер қарастырылады. Антиаритмиялық препараттардың негізгі кластарының клиникалық фармакологиясын, аритмия мен өткізгіштік бұзылыстарының клиникалық көрінісі зерттеу қамтылады. Қарыншалық аритмияны және синоатриальды және атриовентрикулярлық блокадаларды зерттеу қамтылады. ЭИТ жүргізу көрсеткіштері, қарсы көрсетілімдері және әдістемелері. СЖЖ электрофизиологиялық емдеу қамтылады (кардиовертер-дефибриллятор, кардиоресинхронизатор имплантациясы).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 24
  • Ангиохирургия

    Пән орталық және перифериялық тамырлардың патологиясын қарастырады: клиникалық көріністер, негізгі және перифериялық тамырлар мен артериялардың ауруларын диагностикалау әдістері. Қолқаға, орталық тамырларға; перифериялық артериялар мен тамырларға ашық және интервенциялық операциялардың жіктелуі мен терминологиясы. Тамырлы тігіс, тамырлы реконструктивті хирургия принциптері. Тамырлы трансплантация. Қан тамырларының сапасын операция ішілік бақылау. Қан тамырлары хирургиясындағы анестезиологиялық қамтамасыз ету. Операциядан кейінгі кезеңдегі қарқынды терапия. Пән сонымен қатар халықаралық деректер базасын пайдалану, ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау және халықаралық конференцияларда ғылыми жұмыстармен сөз сөйлеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 24
  • Перфузиология және қосымша қан айналымы

    Пән перфузия саласындағы негіздерді оқуға бағытталған және жасанды қан айналымы аппараттарымен, ЭКМО, сондай-ақ басқа қосалқы жабдықтармен (Cell saver, АІБК) жұмыс істеудің практикалық дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 20
  • Эхокардиография

    Пән ультрадыбыстық зерттеудің физикалық негіздерін зерттеуге арналған. Стандартты ЭхоКГ позициялары. Доплерография. ЭхоКГ клапан дисфункциясының белгілері. ЭхоКГ инфекциялық эндокардиттің белгілері. Ультрадыбыстық және Доплер туа біткен жүрек ақауларының диагностикасы. Перикард ауруының диагностикасы. ЭхоКГ кардиомиопатиядағы өзгерістер (кеңейту, гипертрофиялық, шектеу және т.б.). ЭхоКГ жоғары және кеуде қолқасының ауруларын диагностикалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 16
  • Гемодинамика мәселелері

    Пән адам гемодинамикасының патофизиологиялық негіздерін, гемодинамикалық бұзылулардың түрлерін және жүрек жеткіліксіздігі бар науқастардағы гемодинамикалық аспектілерді зерттеуге арналған. Пән сонымен қатар гемодинамикалық бұзылуларды түзету үшін қолданылатын дәрілердің фармакологиясын зерттеуге бағытталған. Сондай-ақ, гемодинамикалық бұзылулардың қарқынды терапиясын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 16

Оқыту нәтижелері

  • Кардиология мен кардиохирургияда қолданылатын диагностиканың негізгі заманауи әдістерін меңгерген, диагностиканың зертханалық және аспаптық әдістерінің нәтижелерін түсіндіреді.
  • Диагнозды тұжырымдайды, емдеу жоспарын тағайындайды және стационарлық көмек көрсетудің барлық деңгейлеріндегі дәлелді тәжірибе негізінде оның тиімділігін бағалайды.
  • Негізгі кардиохирургиялық манипуляциялар мен операцияларды орындау дағдыларын меңгереді.
  • Кәсіби командалар құрамындағы іс-әрекеттерді талқылайды және келіседі, емдеу нәтижелерін одан әрі жақсарту үшін өз нұсқаларын білдіреді және негіздейді
  • Пациент үшін ең жақсы нәтижелерге қол жеткізу мақсатында кардиохирургиялық пациентпен, оның қоршаған ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасайды.
  • Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық, ұйымдастырушылық өрісі шеңберінде әрекет етеді, денсаулықты нығайту саясатын жүзеге асыра отырып, кәсіби командалар құрамында жұмыс істейді.
  • Күнделікті қызметте халықаралық дерекқорларды тиімді пайдаланады, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа түрлеріне қатысады.
  • Зерттеу сұрақтарын тұжырымдайды, алынған ғылыми деректерді талдайды, оларды жалпылайды, қорытынды жасайды және нәтижелерді өзінің клиникалық тәжірибесінде қолданады.
Top