7R01158 Төтенше жағдайлар мен апаттар медицинасы в Семей медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Төтенше жағдайлар мен Апаттар медицинасы саласындағы қолданыстағы нормативтік құқықтық актілерге қатаң сәйкес төтенше жағдай режимін енгізу кезінде табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы төтенше жағдайларда зардап шеккендерге медициналық көмек ұйымдастыруға және көрсетуге қабілетті Төтенше жағдайлар мен Апаттар медицинасының жоғары білікті дәрігерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Семей медицина университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 140
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R035 Төтенше жағдайлар мен апаттар медицинасы
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Апаттар медицинасы қызметін ұйымдастыру және оның қызметінің негіздері
Төтенше жағдайлардың, оның ішінде жергілікті қарулы қақтығыстар мен террористік актілердің зардаптарын жою кезінде тұрғындарды медициналық-санитариялық жабдықтармен қамтамасыз етуді ұйымдастыру және жүзеге асыруға, медициналық мүлік резервтерін, қаржылық және материалдық-техникалық ресурстарды құру және ұтымды пайдалану бойынша тұрғындарды оқытуға; зардаптарын жою үшін дәрі-дәрмекпен шұғыл жеткізуді қамтамасыз етуге үйрету; апаттар медицинасы саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстары және халықаралық ынтымақтастыққа үйрету.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 23
-
Апаттар медицинасындағы анестезиология негіздері
Резиденттерді шұғыл жағдай кезінде диагностикалауға, ТРИАЖ (медициналық іріктеу) жүргіуге, синдромдар негізінде клиникалық диагноз қоюға, ота жасау алдындағы зертханалық және аспаптық зерттеулер жоспарын тағайындауға, ота жасау алдындағы анестезияны таңдау, мөлшерлеу және енгізуге, отадан кейінгі кезеңде емдеу жоспарын жасауға, стационарда шұғыл көмек көрсетуге, пәнаралық топтардың құрамында жұмыс істей білуге үйрету.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 11
-
Ғылыми зерттеулердің менеджменті
Пән сипаттама, аналитикалық және эксперименталды зерттеулерді жүргізуді ұйымдастыру ережелерін зерделеуді қамтиды. Пән аясында білім алушылар аталған дизайндарды зерттеу ережелерін үйренеді, олар зерттеудің әр түрлі кезеңдеріндегі құрылымдық және жүйелі қателерді болдырмай, өздерінің ғылыми зерттеулерінің хаттамасын дұрыс құрастыруға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Биостатистика
Пән аясында білім алушылар SPSS бағдарламасында Сандық және сапалық мәліметтерді талдау әдістерін үйренеді. Бұл курс білім алушы өзінің ғылыми жобасын жүзеге асыру аясында жинаған статистикалық деректерді талдаудың практикалық курсы болып табылады. Курс деректерді талдау және алынған нәтижелерді көрсетуге көмек көрсетуді білдіреді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Шұғыл хирургия
Резиденттерді хирургиядағы шұғыл жағдайларды диагностикалауға, ТРИАЖ жүргізуге, ауруханаға дейінгі кезеңде және шұғыл медицина бөлімінде шұғыл медициналық көмек көрсетуге, синдромдар негізінде клиникалық диагноз қоюға, хирургиялық араласудан бұрын зертханалық және аспаптық зерттеулер жоспарын тағайындауға, стационарда шұғыл медициналық көмек көрсетуге үйрету.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 11
-
Шұғыл терапия және педиатрия
Резиденттерді терапиядағы шұғыл жағдайларды диагностикалауға, ТРИАЖ жүргізуге, ауруханаға дейінгі кезеңде және шұғыл медицина бөлімінде шұғыл медициналық көмек көрсетуге үйрету, синдромдық тәсіл негізінде клиникалық диагноз қою, зертханалық және аспаптық зерттеулер жоспарын тағайындау стационарда шұғыл медициналық көмек көрсетуге үйрету.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 11
-
Шұғыл травматология
Резиденттерді травматологиядағы шұғыл жағдайларды диагностикалауға үйрету, ТРИАЖ жүргізу, ауруханаға дейінгі кезеңде және шұғыл медицина бөлімінде шұғыл медициналық көмек көрсету, шиналар, таңғыштар салу, зардап шеккендерге анальгезия және иммобилизация жүргізу, синдромдық тәсіл негізінде клиникалық диагноз қою, операция алдында зертханалық және аспаптық зерттеулер жоспарын тағайындау, стационарда жедел медициналық көмек көрсету.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 11
-
Акушерия және гинекологиядағы шұғыл көмек
Резиденттерді акушерлік және гинекологиядағы шұғыл жағдайларды диагностикалауға, ТРИАЖ жүргізуге, ауруханаға дейінгі кезеңде және шұғыл медицина бөлімінде шұғыл медициналық көмек көрсетуге, клиникалық диагноз қоюға, стационардан тыс жерде босандырып алуға, босанар алдында зертханалық және аспаптық зерттеулер жоспарын тағайындауға, стационарда шұғыл медициналық көмек көрсетуге үйрету.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Төтенше жағдайлар кезінде азаматтық қорғау және медициналық көмекті ұйымдастыру
Дисциплина резиденттерде табиғи мен техногендік сипаттағы ТЖ және олардың зардаптарының алдын алу мен жоюға, азаматтық қорғанысты ұйымдастыруға және жүргізуге, өрт және өнеркәсіптік қауіпсіздікті қамтамасыз ету, медициналық мүліктің, қаржылық және қаржылық резервтерді қалыптастыру, сақтау және пайдалану жөніндегі іс-шараларды қамтитын ТЖ аймағындағы халыққа шұғыл медициналық және көмек көрсетуге арналған білім мен дағдыларды ,материалдық-техникалық ресурстар, дәрілік заттарды шұғыл жеткізуді қамтамасыз етуді қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 15
-
Токсикология және радиобиология
Тұрғындарды токсикология және радиобиология бойынша төтенше жағдайларды диагностикалауға, триаж жүргізуге, госпитализацияға дейінгі кезеңде және шұғыл медициналық көмек көрсетуге, синдромдар негізінде клиникалық диагноз қоюға, операция алдында зертханалық және аспаптық зерттеулер жоспарын тағайындауға үйрету; ауруханада жедел медициналық көмек көрсету.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 15
-
Төтенше жағдайлардың эпидемиологиясы
Тұрғындарды төтенше жағдай кезінде зардап шеккен халыққа санитарлық-эпидемиологиялық көмек көрсетуді ұйымдастыруға, экстремалды жағдайларда қалған адамдардың денсаулығына және адам өміріне әсер ететін көптеген факторлардың және жұқпалы аурулардың пайда болуына әкелетін зиянды факторлардың ерекшеліктерін, ауыз сумен, тамақпен, тұрғын үймен қамтамасыз етуді үйрету.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 12
-
Төтенше жағдайлар кезіндегі жедел жәрдем
Шұғыл госпитализацияға көрсеткіштерді анықтау, емханадағы шұғыл жағдайларды диагностикалау, науқас жағдайының критикалық көрсеткіштерін анықтау; ересектер мен балалардың ауыр жағдайларына шұғыл көмек көрсету; жедел медициналық жәрдем бөлімінің қызыл аймағында төтенше жағдайлары бар науқастарға әртүрлі жазатайым оқиғалар мен жарақаттар кезінде жедел медициналық көмек көрсету жұмысын ұйымдастыру негіздерін тәжірибеде қолдану.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 25
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тәлімгердің бақылауымен және қадағалауымен төтенше жағдайларда зардап шеккендерге шұғыл медициналық көмек көрсетуге қабілетті. Төтенше жағдайда зардап шеккендерге төтенше жағдай аймағында дәрігерге дейінгі және мамандандырылған медициналық көмек элементтерін көрсету. Төтенше жағдай аймағынан зардап шеккендерді бейінді медициналық мекемелерге медициналық эвакуациялауды ұйымдастыру.
- Тәлімгердің бақылауымен және қадағалауымен науқастармен, олардың қоршаған ортасымен және денсаулық сақтау саласына қатысушылармен өзара әрекеттесе алады. Диагностика, емдеу, оңалту, инфекциялардың таралуының алдын алуға және салауатты өмір салтын қалыптастыруға кешенді тәсілді қамтамасыз ету мәселелері бойынша басқа мамандармен және денсаулық сақтау қызметтерімен қарым-қатынаста болу.
- Авариялық-құтқару және басқа да шұғыл қалпына келтіру жұмыстарын медициналық қамтамасыз ету. "Төтенше жағдайлар және апаттар медицинасы" мамандығы бойынша медициналық көмек көрсетудің тиімділігі мен сапасы мәселелерін шешуді әдістемелік қамтамасыз ету.
- Тәлімгердің бақылауымен және қадағалауымен микробқа қарсы тұрақтылықтың, санитарлық-гигиеналық ағартудың және халықтың салауатты өмір салтын қалыптастырудың алдын алуға бағытталған санитарлық-эпидемияға қарсы және санитарлық-алдын алу іс-шаралардың тиімділігін жүргізуге және бақылауға қабілетті. Аурулардың алдын алуға, салауатты өмір салтын қалыптастыруға, денсаулықты сақтауға және нығайтуға бағытталған білім беру, тәрбие және үгіт-насихат іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу.
- Ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу және пайдаланудың заманауи әдістеріне иелік етеді. Кәсіби қызметтің өзекті ғылыми мәселелерін тұжырымдайды және шешеді, принципті жаңа шығармашылық шешімдерді табады және оларды тәжірибеде жүзеге асырады.
- Өз бетінше оқуға және кәсіби команданың басқа да мүшелерін оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да түрлеріне белсенді қатысуға қабілетті. Муляждарда және интерактивті компьютерлік манекендерде өзі оқып үйренуге және басқаларды үйретуге қабілетті.