Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01802 Әлеуметтік педагогика в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары кәсіби деңгейде орта және жоғары білім беру жүйесінде білімді, іскерлікті, дағдыларды қолдануға мүмкіндік беретін, сондай-ақ ғылыми-зерттеу әлеуетін, кәсіби қызметте инновациялық технологияларды меңгерген қажетті жеке және кәсіби қасиеттері мен құзыреттері бар әлеуметтік педагогика саласындағы бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M020 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M018 Әлеуметтік педагогика мамандарын даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ғылым тарихы мен философиясы
Шет тілі (кәсіби)
Жоғары мектептің педагогикасы
Басқару психологиясы
Әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі супервизорлық
Педагогикалық акмеология
Жоғарғы оқу орындарындада әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
Балалар мен жасөспірімдердің виктимдік мінез-құлқының әлеуметтік-педагогикалық алдын-алу
Әлеуметтік педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі кәсіби қарым-қатынас
Әлеуметтік-педагогикалық деонтология
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеудің әдіснамасы мен әдістері
Педагогикалық инноватика
Кәсіби саладағы құжаттану
Кәсіби қызметтегі цифрлық білім беру ресурстары
-
2 Оқу жылы
Әлеуметтік педагогтың жобалық құзыреті
Педагогикалық имиджология
Білім беру жүйесіндегі әлеуметтік-педагогикалық қызметті басқару және ұйымдастыру
Креативті педагогика
Білім беру және әлеуметтік салада кәсіби күюдің алдын-алу
Жастар ортасындағы көшбасшылық
Мигрант отбасылар мен балаларды қолдау бойынша әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
Білім берудегі мәдени плюрализм теориясы
Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі педагогикалық өлшем және бағалау
Білім берудегі тьюторлық
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылымға дейінгі, ғылыми және ғылымнан тыс білімнің нысандары мен әдістерін пайдалана отырып, тарих және ғылым философиясы саласындағы алған білімдерін өзектендіреді.
- Жоғары мектеп педагогикасының білімін, инновациялық технологияларды, оқыту нысандары мен әдістерін пайдалану негізінде әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқытудағы іскерлігін, жоғары мектептің оқу процесінде психологиялық - педагогикалық міндеттерді шешуге дайындықтың жоғары деңгейін көрсетеді, алған кәсіби білімдерін, іскерліктерін, дағдыларын практикадағы педагогикалық процеске біріктіреді.
- Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарында білім беру процесін басқару психологиясының нысандарын, құралдары мен әдістерін меңгереді. Басқару психологиясын білу, командада тиімді өзара әрекеттесу, жанжалды жағдайларды шешу негізінде басқару әдістерін дұрыс қолданады.
- Балаларды әлеуметтік қорғау, кәсіптік салада құжаттарды жүргізу міндеттерін шешуде балалармен, ата-аналармен, мамандармен кәсіби қарым-қатынас жасау, ғылыми зерттеулермен танысуға және жоғары оқу орындарында оқытушылық қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік беретін ағылшын тілінде ауызша қарым-қатынас деңгейін, білімін, іскерлігін, дағдыларын көрсетеді.
- Кәсіби қызметте цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану, оның ішінде репетиторлық, педагогикалық өлшеу және әлеуметтік педагог қызметін бағалау, білім берудегі инновациялар, ғылыми зерттеу нәтижелері бойынша білім, білік және дағдыларын таныстырады.
- Әлеуметтік педагогика мен әлеуметтік-педагогикалық деонтологияның әдіснамасы мен теорияларын түсіндіреді, магистрлік диссертацияның нәтижелерін түсіндіру және қорғау арқылы ғылыми зерттеулер жүргізуді біледі.
- Балалар мен жасөспірімдердің виктимдік мінез-құлқының алдын алу, мигранттардың отбасылары мен балаларын қолдау, мамандардың кәсіби күйіп кету тәуекелдері, көшбасшылық теориялары, мәдени плюрализм, педагогикалық акмеология туралы білім, кәсіби қызметті құжаттау және басқару, оның ішінде шетел тілін пайдалана отырып, шетелдік тәжірибелер тәжірибесінде іскерліктер бойынша жобалау технологияларын біріктіреді.
- Педагогтің кәсіби имиджін модельдейді, шығармашылық педагогика құралдарын пайдалана отырып, әлеуметтік-педагогикалық пәндер бойынша сабақтар өткізеді және әлеуметтік-педагогикалық қызметте супервизорлықты қолдану қабілетін көрсетеді.
- Ғылыми дереккөздерді талдайды, библиографиялық ресурстарды сараптайды, ғылыми ақпараттың деректер қорын пайдаланады, магистрлік диссертацияның нәтижелері мен перспективасын болжайды және ғылыми нәтижелерді ұсынады.