Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B08102 Топырақтану және агрохимия в Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті

Пәндер

  • Кәсіпкерлік

    Пән студенттерде кәсіпкерлік қызмет негіздерін түсінуді қалыптастыруға, табысты бизнес үшін негізгі дағдылар мен құзыреттерді дамытуға бағытталған. Курстың мақсаты студенттерді кәсіпкерліктің негізгі аспектілерімен таныстыру, соның ішінде бизнес-идеяны қалыптастыру және оның нәтижесінде бизнес-жоспар құру. Курс барысында студенттер бизнес-жоспарларды әзірлеу және талдау, кәсіпкерлік жобаны басқарудың стратегиялық және тактикалық тәсілдерін қолдану, бизнес мәселелерін тиімді шешу дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктер биологиясы

    «Өсімдіктер биологиясы» пәні су режимі, өсімдіктердің фотосинтезі және тыныс алуы, олардың онтогенезі, өсу мен даму барысын басқару мақсатында ұйымдастыру сияқты өсімдіктер тіршілігінің физиологиялық процестерінің мәнін ашады, сондай-ақ өсімдіктердің цитологиясы мен гистологиясының, органографиясының, көбеюі мен систематикасының негіздері, олардың биосферадағы және өмірдегі рөлі туралы білім алуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық

    "Қаржылық сауаттылық" курсы білім алушыларға нарықтағы жағдайды дұрыс бағалауға және нақты шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін қаржы саласындағы білім мен дағдыларды қалыптастырады. Негізгі қаржылық ұғымдарды білу және оларды іс жүзінде қолдана білу адамға өз қаражатын дұрыс басқаруға мүмкіндік береді. Яғни, ол кірістер мен шығыстардың есебін жүргізуді, артық қарыздардан аулақ болуды, жеке бюджетті жоспарлауды, үнемдеуді, қаржы институттары ұсынатын өнімдерді таңдау негізінде пайдалануды, жинақтаушы және сақтандыру құралдарын пайдалануды үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика

    «Экономика» пәні жеке адамдардың, жекелеген кәсіпорындардың және мемлекеттің экономикалық қызметі жүзеге асырылатын қоғамның экономикалық өмірі туралы негізгі білімді меңгеруге бағытталған. Пән студенттердің экономикалық ой-өрісін дамытуға және шектеулі табиғи ресурстар жағдайында ұтымды шешім қабылдауға ықпал етеді. Пән экономиканың жұмыс істеуі туралы алған білімдерін мамандық таңдауда және одан әрі білім алуда бағдарлау үшін пайдалануға дайындығын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғарғы математика

    Жоғары математика курсы сызықтық және векторлық алгебра, аналитикалық геометрия, математикалық талдау, дифференциалдық теңдеулер, ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика бөлімдерін қамтитын математикалық білімнің негізі болып табылады. Математиканың теориялық негіздерін білу және практикалық есептерді шешуде тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру негізгі және кәсіби пәндерді зерделеуге және ғылыми және техникалық облыстарда математикалық әдістерді пайдалануға қажеті болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Азаматтық құқық

    Азаматтық құқық құқықтағы салалық ғылымдардың ең маңызды саласы. Азаматтық құқықтың мәні азаматтық заңнаманың нарықтық экономикаға зор әсерімен анықталады. Пәнді оқу барысында студент азаматтық құқық түсінігі, қайнар көздері, қағидалары, азаматтық құқықтық қатынас элементтері, жеке тұлға, заңды тұлға, кәсіпкерлік түсінігі, шарт, мәміле, міндеттеме түсінігі, оны орындауды қамтамасыз ету әдістері, интеллектуалдық меншік, мұрагерлік құқық туралы мәліметтер алып шығады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Агрометеорология

    "Агрометеорология" пәні атмосферада болып жатқан негізгі құбылыстардың мәнін түсіну және климатты шектейтін факторлардың ауыл шаруашылығы өндірісінің негізгі салаларына әсерін анықтау үшін биосфералық үрдістер мәселелерін зерттейді. Ауыл шаруашылығы дақылдарының қоршаған ортаның негізгі факторларына (жарық, жылу, ылғал) нормативтік агрометеорологиялық қажеттіліктерін және агрометеорологиялық болжамдар мен ауыл шаруашылығы климатын бағалау әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Барлық табиғат қорғау іс-шараларының, оның ішінде адамның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету, оның денсаулығын сақтау жөніндегі іс-шаралардың теориялық негізі болып табылатын экологиялық білім негіздерін қалыптастыру, сананы экологияландыру және экологиялық мәдениетті тәрбиелеу, болашақ маманға экологиялық білімді жан-жақты қалыптастыру сонымен қатар қоғамның экологиялық дағдарыстан шығуына және орнықты даму жолында қозғалысқа жәрдемдесуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бейорганикалық және органикалық химия

    Пән химияның негізгі заңдары мен ұғымдарын, өзара өзгеру заңдылықтарын, жалпы химиялық қасиеттерін, бейорганикалық қосылыстардың құрылымын қарастырады. Сондай-ақ органикалық қосылыстардың жіктелуін, олардың физика-химиялық қасиеттерін, органикалық қосылыстар кластары арасында жүретін реакцияларды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән жасанды интеллекттің (ЖИ) негізгі ұғымдарымен, тарихымен және негізгі бағыттарымен таныстырады. Интеллектуалды жүйелерді құрудың әртүрлі әдістерін, соның ішінде машиналық оқытуды, терең оқытуды, табиғи тілді өңдеуді және компьютерлік көруді қарастырады және жасанды интеллекттің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика және биофизика негіздері

    «Физика және биофизика негіздері» пәні студенттерге биологиялық заңдар мен заңдылықтардың физикалық негіздерін түсінуге және оларды ветеринарияда, биотехнологияда, агрономияда және экологияда қолдануға бағытталған іргелі физикалық заңдар туралы білім алуға мүмкіндік береді. Классикалық және қазіргі физика мен биофизиканың негізгі заңдылықтары туралы түсініктерді қалыптастыруға және оларды кәсіби қызметте, сондай-ақ өлшеу мен зерттеудің физикалық әдістерінде қолдануға дағдыландырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Бакалаврларда құқықтық сауатты ойлауды дамыту, практикалық міндеттерді шешудегі ғылымның рөлі туралы мағыналы түсінік қалыптастыру, теориялық білімді бекіту, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресте практикалық дағдыларды игеру. Курстың негізгі мәселелері сыбайлас жемқорлық құбылысын зерттеудің заманауи тәсілдерін зерттеуге арналған. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы тәжірибеде халықаралық құқық пен қазақстандық заңнаманы қалыптастыру және қолдану мәселелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі

    Курс қауіпсіздіктің кәсіби мәдениетін қалыптастырады және алған білімдерінің жиынтығын кәсіби қызметте қолдану, кәсіби қызмет саласындағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін біліктілік пен дағдылар қабілеттілігі түсініледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдік шаруашылығында машиналар мен жабдықтарды пайдалану

    "Өсімдік шаруашылығында машиналар мен жабдықтарды пайдалану" пәні тракторлар мен ауыл шаруашылығы машиналарының жалпы құрылысын, тракторларды ауыл шаруашылығы машиналарымен агрегаттауды, машина-трактор паркін (МТП) өндірістік пайдаланудың теориялық негіздерін қарастырады. Өндірістік процестер мен агрегаттарға жалпы сипаттама беріледі, мобильді энергетикалық құралдар мен жұмыс машиналарының пайдалану қасиеттері, есептеу әдістемесі, жинақтау, қозғалыс әдістері, өнімділік және ауылшаруашылық жұмыстарын орындау кезіндегі пайдалану шығындары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақтану

    Пән топырақты табиғи табиғи-тарихи дененің дербес табиғаты, топырақ түзілу факторлары мен процестері, топырақтың құрамы мен қасиеттері, жер жамылғысының қалыптасуының географиялық ерекшеліктері ретінде зерттейді. Егістік топырақты ұтымды пайдалану, топырақ құнарлылығын арттыру әдістерін әзірлеу және топырақты ластанудан және деградациялық процестерден қорғау мәселелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктердің зиянды организмдерін зерттеудің негіздері

    "Өсімдіктердің зиянды организмдерін зерттеудің негіздері " пәні зиянды организмдер туралы негізгі ұғымдарды, олардың жіктелуін (зиянкестер, патогендер мен арамшөптер), биологиялық ерекшеліктерін, климаттық және топырақ жағдайларының әсерін, сондай-ақ аурулар мен зиянкестерді анықтау әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мал шаруашылығы негіздері

    Пән студенттердің ауыл шаруашылығының негізгі саласы ретінде мал шаруашылығы туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Студенттерде ауыл шаруашылығы жануарларының әртүрлі түрлерінің өнімділігін қалыптастырудың биологиялық және шаруашылык ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы білім қалыптасады, мал шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиясын анықтау дағдылары қалыптасады, бұл олардың кәсіби қызметінде малдың көбеюін ұтымды басқаруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ауылшаруашылық микробиологиясы

    "Ауыл шаруашылығы микробиологиясы" пәні жалпы микробиология, систематика, морфология, физиология, микроорганизмдердің генетикасы негіздерін зерттейді. Микробтық жасушаға әртүрлі факторлардың әсері. Заттар айналымындағы микроорганизмдердің рөлі; микроорганизмдердің белсенділігімен байланысты топырақ құнарлылығының көздері. Микроорганизмдердің N, C, P, S, Fe және басқа элементтердің қосылыстарын түрлендіруге қатысуы. Топырақтың әртүрлі түрлерінің микрофлорасы. Бастапқы топырақ түзілу процесінде және гумустың түзілуіндегі микроорганизмдердің рөлі. Органикалық және Минералды тыңайтқыштардың топырақ микрофлорасына әсерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Егіншілік

    "Егіншілік" пәні өсімдік шаруашылығы өнімін қажетті мөлшерде және сапада өндіруді, егіс алқаптарының құрылымын жетілдіру, өнімділіктің өсуі, минералды және органикалық тыңайтқыштарды тиімді пайдалану, ауыл шаруашылығы дақылдарын зиянкестерден, аурулар мен арамшөптерден кешенді қорғау, мелиорацияланған жерлерде және жеткілікті ылғалдандыру аудандарындағы жерлерде дақылдарды кеңейту, жоғары өнімді тыңайтқыштарды енгізу негізінде оның тұрақтылығын арттыруды зерттейді. Сорттары мен будандары, ауыл шаруашылығы дақылдарының агротехникасын жақсарту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жеміс-көкөніс шаруашылығы негіздері

    "Жеміс-көкөніс шаруашылығы негіздері" пәні Қазақстанда, алыс және жақын шетелдердің басқа елдерінде бақ және көкөніс шаруашылығының даму тарихын, жетістіктерін қарастырады. Жеміс-көкөніс дақылдарының түрлерінің, сорттарының шығу тегі және шаруашылықтық -биологиялық ерекшеліктері. Биология, агроэкология және агротехнология, бақ және көкөніс дақылдарын өсіру мәселелері. Жеміс-көкөніс дақылдарының отырғызу материалын дайындау. Жеміс, жидек және көкөніс дақылдары өнімдерін жинауды ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • ГАЖ технологиялар

    Ақпараттық компьютерлік технологиялар топырақтанушының картографиялық материалдарды құрастыру, оларды талдау және пайдалану бойынша дәстүрлі жұмысына үлкен өзгерістер енгізеді. Аумақтың негізгі тасымалдаушысынан алынған дәстүрлі қағаз карталары қосымша және екінші дәрежелі болып табылады. Карталардың орнына қазіргі уақытта аумақ туралы негізгі ақпарат соңғы жоғары технологиялардың көмегімен жаңартылған күйде сақталатын кеңістіктік деректер базасы түрінде цифрлық түрде қамтылған. Материалдар топырақтанушы студенттерге, агрохимиктерге, экологтарға, географтарға, қолданбалы ГАЖ таңдауда және геоақпараттық технологияларды қолдану арқылы шешуге болатын міндеттерді қоюда көмектесу үшін таңдалады және қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан топырақтары

    Пән Қазақстан аймақтары мен облыстары бойынша таралған топырақ түрлерін жіктеуді; топырақтың алуан түрлерінің сапалық ерекшеліктерін; ауылшаруашылық санаттағы топырақтардың құнарлығын жақсарту және арттыру бойынша шараларды; Қазақстан аумағындағы топырақ түзілу факторлары мен үрдістері туралы заманауи зерттеу нәтижелерін; топырақтың негізгі түрлеріне сипаттама беруді; жер қорының динамикасын; Қазақстанның топырақ жамылғысына деградация процестерінің әсерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақ-агрохимиялық зерттеу негіздері

    Топырақ-агрохимиялық зерттеудің заманауи әдістерін сонымен қатар тәжірибелік жұмыстарға қолданылатын математикалық статистика негіздерімен қарастырады. Топырақтағы өсімдіктердің қоректік заттардың мөлшерін бақылауға, өсімдіктердің өсуі мен дамуына тікелей әсер ететін топырақ қасиеттерінің өзгеруін бағалауға және сипаттамаларын анықтауға мүмкіндік беретін топырақтың экологиялық диагностикасында қолданылатын әртүрлі талдау әдістері, топырақтың тыңайтқыштармен және атмосферадан түсетін заттармен әрекеттесуін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Селекция және тұқым шаруашылығы

    «Селекция және тұқым шаруашылығы» пәні студенттерді жаңа сорттар мен будандар шығарудың негіздерімен таныстырады. Селекциялық процессті ұйымдастыру әдістерін, бастапқы материал шығару (будандастыру, мутагенез, полиплоидия, гаплоидия, анеуплоидия, алшақ будандастыру және биотехнологиялық әдістер), селекциялық материалдарды бағалау әдістерін үйретеді. Сортжаңарту, сорталмастыру, элита тұқымдарын өндіру, сорттардың тазалығын сақтау, апробация жүргізу сияқты тұқымшарашылығы саласы атқаратын көптеген іс шаралармен таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақтар географиясы

    Студент топырақтүзуші факторлардың өзара қатынастарын, топырақтардың дамуы мен эволюциясын, топырақтардың заманауи жіктелу принциптерін, номенклатурасын және диагностикасын, топырақтардың географиялық таралу заңдылықтарын және олардың топырақтық-географиялық аудандастырылуын, әлем топырақтарының топырақтүзілу жағдайларын, генезисін, жіктелуін, құрамын, қасиеттерін және ауылшаруашылығында пайдалану ерекшеліктерін оқып үйренеді. Сонымен бірге, тек Қазақстанның топырақ жамылғысының ғана емес, ТМД елдерінің де географиялық таралу заңдылықтарын және регионалдық ерекшеліктерін ашып, олардың қасиеттерін топырақтүзілу факторларының ара-қатынасын көрсетіп, антропогендік өзгерістеріне байланысты ауылшаруашылығында игеру және оларды оңтайлы қолдану үшін дифференциалды көзқарастарды талдай біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жерге орналастыру негіздері

    Жерге орналастырудың теориялық негіздерін, жерге орналастырудың жер қатынастары мен жер ресурстарын басқарудың жалпы жүйесіндегі орнын білуі мен түсінуін көрсету; жерге орналастырудың схемалары мен жобаларын құрастыру әдістері мен принциптерін таңдауды жүзеге асыру; өндірістік жерге орналастыру процесінде кәсіби міндеттерді шешу үшін практикалық білімнің дәлелдерін тұжырымдау; жерге орналастыру объектілерін межелеу бойынша құжаттарды құрастыру бойынша ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру, жерге орналастыру Жер ресурстарын ұтымды пайдалануды және қорғауды ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Агрохимия

    Өсімдіктердің қоректенуін қолайландыру, тыңайтқыштар, өсімдік пен топырақта жүретін үрдістерді және топырақ құнарлылығын жоғарылату, дақылдардың өнімділігі мен сапасын жаңартуда қамтамасыз ететін негізгі құрал ретінде басқаруда зерттелетін ғылым. Ауылшаруашылық дақылдарына тыңайтқыштарды қолданудың агрохимиялық және физиологиялық ерекшеліктерін, оларды сақтау, дайындау және топыраққа енгізу технологиялары мен қоршаған ортаны қорғау мәселелерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Өсімдіктердің химиялық құрамы және минералдық қоректенуі

    Студенттерге өсімдікке минералды заттардың түсу процестері, химиялық тыңайтқыштар түрлері, топырақ құрамы туралы білім беру. тыңайтқыштардың көмегімен өсімдіктердің қоректенуін басқару тәсілдері, олардың топырақпен өзара әрекеттесу ерекшеліктері. Тыңайтқыштарды қолдану жүйесі туралы түсінік, оның мақсаттары мен міндеттері. Тыңайтқыш жүйесінің аймақтық топырақ-климаттық жағдайларымен, егіншілік жүйесімен байланысы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктер биотехнологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты - өсімдіктер биотехнологиясы саласында қолданылатын заманауи әдістер мен әдіснамаларды оқып үйрену. Курсты оқу барысында студенттер өсімдік жасушаларын in vitro жағдайында өсіру әдістерін меңгереді. Қоректік орталар және олардың құрамы, каллус алу және оны өсіру әдістері. Жасуша культурасы жүйелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдік шаруашылығы

    "Өсімдік шаруашылығы" пәні егіншілікті, жеміс–көкөніс шаруашылығын, шалғындықты, орман шаруашылығын біріктіреді, ал пән ретінде - егістік дақылдар, дәнді дақылдар, бұршақ дақылдары, тамыржемістер, жем-шөп өндірісі, бақша шаруашылығы және талшықты дақылдар. Жоғарыда аталған дақылдарды өсіру технологиясын, сондай-ақ өсімдіктердің өнімділігі мен сапасына қолданылатын агротехникалық әдістердің әсерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауылшаруашылық дақылдарын зиянкестер мен аурулардан қорғау

    "Ауылшаруашылық дақылдарын зиянкестер мен аурулардан қорғау" курсы ауылшаруашылық дақылдарының зиянкестері мен аурулардың қоздырғыштарының негізгі жүйелі топтарының заманауи әдістерін қамтиды. Қоршаған ортаны қорғауды ескере отырып, өсімдіктерді қорғаудың агротехникалық, химиялық, биологиялық және басқа әдістерінің кешенін тиімді пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Агрохимиядағы ІТ-технологиялар

    Пән автоматтандырылған жүйені қолдана отырып, тыңайтқыштардың түрлері, формалары, нормалары, мерзімдері және әдістері көрсетілген далалық тәжірибелерді салу және схемалар құру әдісін қарастырады; вариациялық статистиканы пайдалана отырып, өсімдіктерге, топыраққа және тыңайтқыштарға талдаулар жүргізу, ArcGIS, MapInfo, QGIS және т.б бағдарламалық өнімдерді пайдалана отырып агрохимиялық картограммаларды құрастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Агрохимиялық мониторинг және картограмма құрастыру

    Тыңайтқыштардың түрлері, формалары, нормалары, мерзімдері және оларды енгізу әдістері көрсетілген сызбаларды қамтитын далалық тәжірибелерді жүргізудің бағдарламасы мен әдістемесін құруға үйрету; агрохимиядағы далалық, өндірістік, вегетациялық, лизиметриялық және зертханалық зерттеулерді салу және жүргізу әдісі; өсімдіктерге, топыраққа және тыңайтқыштарға химиялық талдаулар жүргізу; вариациялық статистиканы пайдалана отырып, тәжірибе нәтижелерін талдау; агрохимиялық картограммаларды құрастыруды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Топырақтар генезисі, морфологиясы және жіктелуі

    Топырақтың пайда болу факторларын мен топырақтың қарапайым процестерінің үйлестіктерін анықтайды. Топырақ құрылымдық деңгейлері, топырақтың қалыптасу факторларының топырақтың құрамы мен қасиеттеріне әсері, топырақтардың генезисі, олардың түзілу жағдайлары, топырақтардың морфологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Бұл топырақты белгілі бір классификациялық жағдайға жатқызуға және оның негізгі қасиеттерін сипаттауға мүмкіндік береді. Студент қасиеттері мен ерекшеліктеріне сүйеніп, топырақтың құнарлылығын арттыру және ұтымды пайдалану бойынша бірқатар шараларды белгілей алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көкөністерді жылыжайда өндіру

    "Көкөністерді жылыжайда өндіру" пәні қысқы және көктемгі жылыжайларда көкөністерді өсірудің заманауи технологияларының ерекшеліктерін, олардың құрылымы мен пайдалану ережелерін және қорғалған топырақтың басқа түрлерін зерттейді. Мәдени құрылыстарды пайдалану жүйесі. Жылыжайлар мен ашық жерге арналған көкөніс өсімдіктерін көбейтудің инновациялық технологиялары. Егіс және отырғызу материалдарын дайындау, тұқым себу және көшет отырғызу мерзімі, жылыжайларда өсімдіктерді күтудің жалпы әдістері. Зиянкестер мен аурулармен күресудің инновациялық шаралары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аграрлық экономика

    Курста экономиканың аграрлық секторын қалыптастыру мен дамытудың объективті алғышарттары, сондай-ақ, макро, мезо және микро деңгейдегі агробизнестің экономикалық тетіктері, бәсекеге қабілетті ауыл шаруашылығы өнімін өндіру процесінде аграрлық сектордың түрлі ресурстарын пайдалану және ұйымдастыру зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұзданған топырақтарды мелиорациялау

    Тұзданған топырақтардың зерттеу тарихы, топырақ, грунт және ыза суларының тұздану көзі, олардың суда ерігіштігі, топырақтар мен грунттардың физикалық қасиеттері және олардың тұздардың жылжуына әсері. Ерітінді мен топырақ-грунттары арасында катиондардың алмасуы, тұздардың табиғаттағы айналымы. Республиканың тұзды топырақтарын қалыптастыруға табиғи және антропогендік факторлардың, сондай-ақ географиялық бөлудің, жіктелудің, құрылымның, құрамы, қасиеттері, түзілудің алдын алу әдістері және олардың мелиорациясы туралы заңдардың әсерін анықтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мелиоративтік топырақтану

    Бұл курс топырақтың пайда болуы, дамуы, құрылымы, құрамы, қасиеттері, географиялық таралуы және ұтымды пайдаланылуын қамтиды. Биосфералық процестердегі топырақтың рөлі, топырақтың пайда болу факторлары мен шарттары, негізгі топырақ процестері, литосфера, биосфера ортасы, аймақты бөлу туралы заң, топырақтың және географиялық аймақтардың топырақтың негізгі түрлері мен қасиеттері зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауылшаруашылығын химияландырудың экологиялық негіздері

    Пән әртүрлі тыңайтқыштардың, топырақтың түрлі түрлерімен мелиоранттармен өзара әрекеттесуді зерттеуді қамтиды; тыңайтқыштарды, мелиоранттар мен оларды экологиялық бағалау әдістерін теңгерімсіз пайдаланудың экожүйелік компоненттеріне теріс әсер ету мәселелерін қамтиды. Химияландыру құралдарының топырақтың санитарлық жағдайына әсері. Химиялық заттарды судың және тағамның сапасына әсері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақты стационарлық зерттеу әдістері

    Топырақ түзуші процестер және оларды стационарлық әдіспен зерттеу. Топырақтың генезисі, қарапайым стационарлық әдістерді қолдану арқылы ғана білуге болатын топырақ түзудің қарапайым процестерінің призмасы арқылы қарастырылады. Стационарлық топырақты зерттеу принциптері. Стационарлық зерттеулер жүргізетін орындарды таңдау және олар бойынша бақылауларды ұйымдастыру. Топырақтың су, жылу, тұз, газ және тамақ режимін зерттеу әдістерінің ерекшеліктерін зерттеу арқылы топырақ процестерін реттеу. Топырақтың микрофлорасын, микрофаунасын және мезофаунасын зерттеу әдістері. Аналитикалық материалдарды өңдеудің статистикалық әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақ бонитировкасы

    Студент топырақтарды бонитеттеудің мәнісін, топырақ құнарлылығының түрлерін және элементтерін, топырақтардың сапасын бағалау принциптері мен критерийлерін, топырақтардың бонитет баллын анықтау әдістерін үйренеді. Сонымен қатар,топырақтардың бонитет баллдарының шкаласын құруға, топырақтарды бонитировкалауда көрсеткіштер арасындағы коррелятивтік байланыстарды анықтауға, топырақтардың балл бонитеті картограммасын әзірлеуге, жерді экономикалық бағалауға қабілетті болады. Нақтылы шаруашылық территориясының топырақ жамылғыларының бонитет баллдарын өзі жеке анықтай алуға және бонитеттеу нәтижелерін ауылшаруашылық өндірісінде қолдана біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Агрохимиядағы инновациялық технологиялар

    Пән агрохимиядағы инновациялар стратегиясын, агроценоздардағы өндіріс процесінің механизмін, жасыл технологияның жүйелері мен әдістерін, өнімнің экологиялық қауіпсіздігін, сонымен қатар құнарлылықты молайтуды, топырақ пен агроландшафттардың экологиялық тұрақтылығын қарқынды егіншілік жағдайларда; егіншілік жүйелерінде топырақты пайдалануды; топырақ және ландшафттық дизайн оңтайландыруды зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақтану және агрохимиядағы математикалық статистика

    Пән топырақ қасиеттерінің уақыт пен кеңістікте өзгеру себептерін; топырақ кешендері мен үйлесімдерін; топырақ кескінінің, үлгінің және стационарлық алаңның қалыптылығын бағалау; орташа мәндер мен өзгеру дәрежесінің көрсеткіштері; репрезентативтілік қателері; ықтималдық және қалыпты таралу заңы; ANOVA және MANOVA дисперсиялық талдау принциптерін; корреляциялық-регрессиялық талдауды; гипотезалар мен математикалық модельдер құруды; Excel, Statistica, SPSS, R-statistics бағдарламалық пакеттерімен жұмыс істеуді және материалдарды өңдеуді зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Агротопырақтану

    Заманауи аумақты ландшафттық талдау, топырақтың негізгі түрлерін тану, бағалау технологиялары олардың құнарлылық деңгейі, ауыл шаруашылығында, өсімдік шаруашылығында топырақты пайдалану; жерді пайдаланудың экологиялық, экономикалық және құқықтық мәселелері, топырақты қорғау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақ қорғау және бағалау

    Топырақ жердегі экожүйелерде негізгі орынды алады, сондықтан қорғауды ұйымдастыру және топырақ мониторингі маңызды бөлік болып табылады. Жерді бағалау – олардың құнарлылық факторларын бағалау негізінде жердің өнімділігін анықтау. Бағалау өндірілген өнімді алуға кеткен шығындарды анықтаудан жасалады. Жерді бағалау арнайы әдістер мен шкалалар бойынша жүргізіледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақ картографиясы

    Пән топырақ картографиясының ғылыми-теориялық негіздерін; жерді қашықтықтан зерделеудің картографиялық негіздері мен материалдарын оқуды; топырақ пен ландшафты картографиялау жұмыстарын ұйымдастыру әдістерін; далалық топырақты картаға түсіру әдістерін; ArcGIS, MapInfo, QGIS және т.б. бағдарламалық өнімдердің көмегімен топырақ-ландшафттық зерттеулер жүргізу және далалық және электронды топырақ карталарын құрастыру; далалық материалдарды жүйелеу, бағалау және түзету; арнайы мақсаттағы жетік топырақ карталарын және картограммаларын жасау мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Топырақ қорғау

    Бұл жер ресурстарын қорғау, сапасын жақсарту және ұтымды пайдалану бойынша белгілі бір әрекеттерді жүзеге асыруға бағытталған шаралардың тұтас жүйесі. Топырақтың пайда болуын, дамуын, құрылымын, құрамы мен қасиеттерін зерттейді, сондай-ақ оларды қорғау және ұтымды пайдалану шараларын әзірлейді. Топырақ пен биотаның құрлық бөлігі арасындағы қатынастардың ерекшеліктерін, оның флорасы мен фаунасын, экологиялық факторларды топырақ процестеріне, олардың динамизміне түрлендіруді білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қарқынды егіншілікте тыңайтқыштарды қолдану

    Пән теориялық білімді, тәжірибелік дағдыларды және дағдыларды дамытуға, өсімдіктерді және топырақ диагностикасын өткізуге қабілетті. Өсімдіктердің минералды тамақтануын оңтайландыру бойынша шаралар қабылдау; тыңайтқыштарды, мелиорациялық химиялық заттарды және өсімдік өсіру технологиялық әдістерін пайдаланудың экономикалық тиімділігін анықтау қабілеті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тыңайтқыштарды қолдану жүйесі

    Бұл пән әртүрлі топырақ-климат жағдайларында ауылшаруашылығы дақылдарының тыңайтқыштарға мұқтаждығын анықтаудың физиологиялық негіздерін, тыңайтқыштардың тиімділігіне әртүрлі сыртқы орта факторларының әсерін, тыңайтқыштарды қолданудың тиімді тәсілдері мен техникаларын, тыңайтқыштарды қолдануды қолайландыру әдістерін, жекелеген ауылшаруашылық дақылдарына тыңайту жүйесін құру мәселелерінің ғылыми негіздерін зерттеуді қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, моральдық-этикалық аспектілерді және сыбайлас жемқорлыққа қарсы қасиеттерді сипаттау, академиялық адалдық қағидалық маңызын түсіну. Инклюзивті білім беру жағдайында студенттерге психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыру құзыреттілігін дамыту.
  • Математика, экономика және биофизика заңдары мен ережелеріне, қаржылық сауаттылыққа сүйене отырып, ғылыми фактілер мен теориялардың деңгейін меңгеруді және түсінуді қолдану, қоршаған ортаның экологиялық тұрақты дамуына қатысты қатынастарды қамтамасыз ету, еңбек қорғау мен өндірістік қауіпсіздік саласындағы нормалар мен стандарттарды сақтау, сондай-ақ жасанды интеллектінің әлеуметтік аспектілерін қамту.
  • Мәдени өсімдіктердің әртүрлі гибридтері, сорттары, формаларының ботаникалық ерекшеліктері, физиологиялық және шаруашылықтық белгілері, өсімдіктердің молекулалық және клеткалық биологиясы, сонымен қатар өсімдіктер селекциясы бойынша ақпараттар жинау және сараптамалар жүргізу, жоғары өнім мен сапаны қамтамасыз ететін дақылдарды өсірудің технологиялық тәсілдерін зерттеу.
  • Өнімділік пен өнім сапасын жақсартуға бағытталған өсімдікті кешенді қорғау, егістіктердің фитосанитарлық жағдайын қолайландыру мен бақылау әдістерін шешу үшін теориялық және практикалық білімдерін қолдану.
  • Климаттық, топырақ жағдайлары, тыңайтқыштар, топырақты өңдеу тәсілдері және ауылшаруашылық машиналары мен құралдарын, сонымен бірге экожүйелерді қорғау жағдайларын сақтау бойынша алған теориялық және практикалық білімдерін қолдану.
  • Топырақтардың генезисі, құрамы, құрылымы, әлемде таралуы, табиғи және ауылшаруашылығында пайдаланатын топырақтарда және өсімдіктерде жүретін химиялық және биохимиялық үрдістердің динамикасы мәселелерін түсіну және білімді іс жүзінде қолдану.
  • Далалық топырақ-мелиоративтік жұмыстарды, топырақ құнарлылығы мен дақылдардың өнімділігін жоғарылату үшін тыңайтқыш-топырақ-өсімдік өзара байланысын, топырақ құнарлылығын сақтау мен жоғарылату бойынша іс-шаралар, жер қорының жағдайын дұрыс бағалау мәселелерін кәсіптік деңгейде түсіну мен шешу және білімін қолдану.
  • Ғылыми зерттеулер әдістерін білу және оларды топырақ карталарын, агрохимиялық картограммаларда және қарқынды егіншілік, топырақтану мен агрохимиялық қызметте ГАЖ технологияларын пайдалану үшін қолдану.
  • Картограмма, тыңайтқыш қолдану жоспарын, тыңайтқыштарды қолданудың инновациялық технологияларын сынау мен енгізу, статистикалық талдау мен зерттеулердің әртүрлі нәтижелерінің тиімділіктерін бағалау дағдыларын меңгеру.
  • Тыңайтқыштардың өсімдік пен топыраққа әсері туралы ақпаратты түсіну, топырақ құнарлылығы мен ауылшаруашылық дақылдарының өнімділігін арттырудың ғылыми зерттеудің негіздерін жасау, талдау әдістерін анықтау, топырақ картасы мен агрохимиялық картограммаларды құрастыру, өз бетінше топырақ-агрохимиялық зерттеулердің дамуын көрсету және тұжырымдау.
Top