7M04113 МВА Менеджмент в Сулейман Демирель атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Серпінді дамып жатқан бизнес-ортада тиімді стратегиялық шешімдер қабылдау үшін қажетті менеджмент саласында заманауи білімдері мен практикалық дағдылары бар басқарушы кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Сулейман Демирель атындағы университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Бизнес - зерттеу
Бұл курстың мақсаты магистранттарды бизнес пәні бойынша өздерінің ғылыми жобаларын дайындау үшін әртүрлі зерттеу тәсілдері мен әдістемелері туралы түсінікті кеңейту болып табылады. Курстың соңында магистранттар бизнесті талдаудың принциптері мен жалпы әдістерін біледі және бизнес зерттеулерін жүргізе алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқарудағы 1С бухгалтерлік есебі
Бұл курс бухгалтерлік есеп тапсырмаларында 1С бағдарламалық құралын пайдалану мәдениетін қалыптастыруға және қолдау көрсетуге бағытталған. Курстың соңында магистранттар 1С бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану және бухгалтерлік есеп процестерін теңестіру мен енгізудің қыр-сырын меңгеру шеберлігін көрсетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Корпоративтік қаржылық менеджмент
Курс қаржы менеджменті және қаржы құралдарын тәжірибеде қолдану, қаржы нарығын, қаржы көздерін және капитал құнын стратегиялық түсіну және бағалау, инвестицияларды бағалау, тәуекелді, акцияларды және компанияны бағалаудағы білімді жетілдіруге ықпал етеді. Курстың соңында магистранттар қаржы саласындағы мәселелерді талдай жане компанияның нақты жағдайларына сыни талдау жүргізе алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жобаны басқару және жоба менеджерлерінің рөлі
Бұл курс жобаны басқару принциптерін және жоба менеджерлерінің шешуші рөлін зерттейді. Магистранттар жобаны жоспарлауды, орындауды және бақылауды зерделейді. Курстың қорытындысы бойынша магистранттар жобаны басқару принциптерін жан-жақты түсінетінін және жобаның сәтті нәтижелерін қамтамасыз ете отырып, осы дағдыларды нақты әлемдегі сценарийлерде қолдану қабілетін көрсете алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Python-ға кіріспе
Бұл курс магистранттарға Python бағдарламалау тілінің негіздері мен қолданбалы аспектілері туралы түсінік береді. Курстың соңында магистранттар Python тілін пайдалана отырып, өз бетінше бағдарламалар әзірлеу және ретке келтіру қабілетін көрсете алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Машиналық оқытуға кіріспе
Бұл курс машиналық оқытудың негіздері мен практикалық қосымшаларын зерттейді. Магистранттар машиналық оқыту алгоритмдерін реттейтін қағидаттар, олардың бизнес сценарийлерінде практикалық қолданылуы және шешім қабылдаудағы стратегиялық ойлар туралы түсінік алады. Оқуды аяқтағаннан кейін магистранттар стратегиялық бизнес шешімдеріне деректерге негізделген түсініктерді енгізу қабілетін көрсете отырып, басқарушылық қиындықтарды шешу үшін машиналық оқыту әдістерін шебер қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Стратегиялық менеджмент
Бұл курс мемлекеттік ресурстарды тиімді басқаруды, сонымен қатар тұрақты даму үшін экономикалық құралдарды дұрыс пайдалануды зерттейді. Курс магистранттарға мемлекеттік басқару контекстінде дұрыс қаржылық шешімдер қабылдау үшін қажетті білім мен дағдыларды беруге бағытталған. Курстың соңында магистранттар ресурстарды тиімді басқаруға көмектесуде, экономикалық сценарийлердің негіздерін анықтауда және әртүрлі контексттерде озық қаржылық стратегияларды енгізуде өз білімдерін қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мемлекеттік қаржы және тұрақты дамудың экономикалық құралдары
Бұл курс мемлекеттік ресурстарды тиімді басқаруды, сонымен қатар тұрақты даму үшін экономикалық құралдарды дұрыс пайдалануды зерттейді. Курс магистранттарға мемлекеттік басқару контекстінде дұрыс қаржылық шешімдер қабылдау үшін қажетті білім мен дағдыларды беруге бағытталған. Курстың соңында магистранттар ресурстарды тиімді басқаруға көмектесуде, экономикалық сценарийлердің негіздерін анықтауда және әртүрлі контексттерде озық қаржылық стратегияларды енгізуде өз білімдерін қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Бұл курс ұйымдық жағдайларда басқарудың түсінігі мен тәжірибесінің үлесіне назар аударады. Бұл курс жұмыс орнында психологияны қалай пайдалану керектігін және адамдарды тиімді басқару үшін қажетті құралдарды нақты түсінуге бағытталған. Курс контекстінде басқару психологиясының негізгі бағыттарын талдаңыз: басқарудың қатысуы және мотивациясы; ұйымдық даму және өзгерістер; жұмыста психологиялық бағалау; жұмыс жоспары және жұмыстағы әл-ауқат; стратегиялық адам ресурстарын басқару және әртүрлілікті басқару.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жобаны басқару құралдары мен әдістері
Бұл курс жобаларды, тапсырмаларды, командаларды және жұмыстың басқа аспектілерін басқару үшін қолданылатын технологиялар мен әдістер туралы. PM құралдары мен әдістерін тапсырманың орындалуын, жұмысты бағалауды және орындалу мерзімдерін бақылау үшін пайдалануға болады. Бұл әдістер жобалардың тиімді көрнекі көрінісі үшін де қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқарудағы жасанды интеллект
Бұл курс жасанды интеллект (AI) принциптерін бизнесті басқару саласында қолдануды зерттейді. Магистранттар стратегиялық шешімдер қабылдау, процестерді оңтайландыру және ұйымдардағы инновациялар үшін AI-дің қолданылуы мен оның салдарын зерттейді. Курстың қорытындысы бойынша магистранттар AI тұжырымдамаларын жетік түсінетінін жане басқарудағы қиындықтарды шешу және ұйымның өнімділігін арттыру үшін AI технологияларын қолдану қабілетін көрсетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық талдау
Қаржылық талдау - тиімді бизнес көшбасшысы, менеджер және шешім қабылдаушы болуға ұмтылатын магистранттарға арналған негізгі дағдылар жиынтығы. Бұл курс магистрантға қаржылық есеп беруді, талдау әдістерін және бизнестің қаржылық денсаулығы мен тиімділігін бағалау үшін маңызды бағалау әдістерін жан-жақты түсінуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сандық инновация және трансформация
Курс магистранттарға компанияның цифрлық стратегиясын әзірлеу және цифрлық қызметтер мен платформалық экожүйелерді дамыту үшін икемді цифрлық технология құралдарын пайдалану негіздерін үйретеді. Курсты аяқтағаннан кейін магистранттар сандық технологияларды әртүрлі бизнес-ортаға қалай қолдану керектігін, цифрлық дәуірде бизнесті қалай бейімдеуді және басқару шешімдерін қабылдау үшін бизнесте цифрлық деректерді пайдалануды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәуекелдерді басқару
Бұл курс бизнес көшбасшылығы контекстіндегі тәуекелдерді басқару принциптеріне бағытталған. Магистранттар әртүрлі ұйымдық салалардағы тәуекелдерді анықтауды, бағалауды және азайтуды зерттейді. Курстың қорытындысы бойынша магистранттар тәуекелдерді басқару стратегияларын жан-жақты түсініп, негізделген шешімдер қабылдау және ұйымдық мақсаттарды қорғау үшін осы принциптерді қолдану қабілетін көрсете алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Операцияларды басқару
Операцияларды басқару пәні ресурстарды оңтайландыру кезінде тұтынушыларға құндылық жеткізу үшін бизнес-процестерді тиімді жобалауға, орындауға және жақсартуға бағытталған заманауи бизнес-білім берудің негізі болып табылады. Бұл курс магистранттарға әртүрлі салалардағы және ұйымдық параметрлердегі операцияларды тиімді басқаруға қажетті операцияларды басқару принциптері, стратегиялары мен құралдары туралы жан-жақты түсінік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Деректерді талдау
Бұл курс магистранттарды бизнесті басқару контекстінде деректерді талдаудың маңызды дағдыларымен жабдықтауға бағытталған. Магистранттар стратегиялық шешімдерді ақпараттарға сүйене отырып қабылдау үшін деректерді жинау, түсіндіру және пайдалану әдістерін зерттейді. Курстың қорытындысы бойынша магистранттар деректерді талдау құралдарын шебер қолдана отырып, нәтижелерді сыни тұрғыдан түсіндіре және деректерге негізделген басқару шешімдерін қабылдай алады деп күтілуде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ұйымдастырушылық мінез
Курс кейс-стадиялар, жобалық жұмыстар, тапсырмалар және далалық зерттеулер арқылы Ұйымдық құрылым мен оның операцияларының ағымы туралы түсінік береді. Магистранттар жағдайды жұмыс орнындағы қарым-қатынас тұрғысынан талдай алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қарым-қатынас коммуникациясы
Курс болашақ менеджердің қарым-қатынас, жазу, презентация және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын дамытады. "Үздік тәжірибелер", нұсқаулықтар мен тәжірибелер негізінде магистранттар бұл ұсыныстарды практикада қолдана алады және өз жұмыстары туралы пікірлер алады. Курс көбінесе сыныптағы пікірталастар мен жаттығуларға сүйене отырып, семинар форматында болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Көшбасшылық және топтық жұмыс/ коммуникация
Магистранттар көшбасшылықтың әртүрлі негіздерімен және принциптерімен танысады және менеджмент пен көшбасшылықтың айырмашылығын талқылайды. Модуль мәдени және басқа айырмашылықтарды ескере отырып, көшбасшылық рөлдерге қажетті жұмсақ дағдыларға назар аударады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Брендті басқару
Бұл курс қазіргі бәсекеге қабілетті нарықта күшті брендтерді құру, басқару және қолдау үшін маңызды стратегиялық принциптерді, теорияларды және тәжірибелерді зерттейді. Бұл курс брендтердің тұтынушылардың қабылдауын қалыптастырудағы, сатып алу шешімдерін қабылдаудағы және бизнес үшін ұзақ мерзімді құнды құрудағы рөлі туралы жан-жақты түсінік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Маркетингті басқару
«Маркетинг менеджменті» курсы қазіргі серпінді бизнес-ортада табысқа жету үшін қажетті стратегиялық маркетинг принциптері мен тәжірибелерін жан-жақты түсінуді қамтамасыз етеді. Бұл курс ұйымдық стратегияның кеңірек контекстіндегі маркетингтің рөлін зерттейді және магистранттарды тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлеу және енгізу үшін қажетті білім мен дағдылармен қаруландырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 7
-
Жетілдірілген зерттеу тақырыптары
Бұл курс магистранттарға бизнестің озық зерттеулеріне қатысты қазіргі заманғы зерттеу мәселелері мен әдістемелерін терең зерттеуді қамтамасыз етуге арналған. Бұл курс магистранттарға қазіргі заманғы бизнес ландшафтты қалыптастыратын алдыңғы қатарлы зерттеу тақырыптары мен әдістемелерімен айналысу мүмкіндігін ұсынатын мамандандырылған зерттеу салаларын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Электрондық коммерцияны басқару (e com) және сандық маркетинг/
Бұл курс электрондық коммерция (электрондық коммерция) операцияларын тиімді басқару және заманауи бизнес орталарында цифрлық маркетинг бастамаларын жүзеге асыру үшін маңызды стратегияларды, технологияларды және ең жақсы тәжірибелерді терең зерттеуді ұсынады. Бұл курс магистранттарға онлайн бизнестің қарқынды дамып жатқан ландшафтында өркендеу үшін қажетті білім мен дағдыларды бере отырып, теориялық негіздерді практикалық қолданбалармен біріктіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Зерттеу әдістері
«Зерттеу әдістері» курсы магистранттарды іскерлік ортада тиянақты және тиімді зерттеулер жүргізу үшін қажетті дағдылар мен білімдермен қамтамасыз етеді. Курс теориялық негіздерді практикалық қолданумен біріктіреді, магистранттар ғылыми зерттеулерді сыни тұрғыдан бағалауға, дұрыс зерттеу әдістемелерін жасауға және деректерді дәл түсіндіруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жобаларды басқару стандарттарын пайдалана отырып, жобаның өмірлік циклінің хронологиялық тәртібімен қазіргі заманғы жобаларды басқарудың негізгі принциптерін, әдістерін және құралдарын қарастыру
- Сыртқы ортадағы өзгерістерді болжауды ескере отырып, іскерлік зерттеулер жүргізіп, шешім қабылдай білу
- Қоршаған ортадағы сыртқы және ішкі өзгерістерді ескере отырып, стратегиялық жоспарлауды әзірлеу. Компанияның мүмкіндіктерін анықтап, балама стратегияларды құра білу.
- Ұйымның қаржылық нәтижелерін, өтімділігін, төлем қабілеттілігін және табыстылығын бағалау үшін қаржылық есептілікті түсіндіре және талдай білу.
- Ұйым жұмысын жақсарту, негізделген стратегиялық шешімдер қабылдау және қарқынды бизнес ортада тұрақты даму үшін ұйымдастырушылық, басқарушылық және қаржылық талдаулар жүргізу.
- Excel және Python бағдарламалау тілдерінің көмегімен деректерді талдау арқылы тенденцияларды анықтау, болжау және ұсыныстар алу.
- Инновациялық технологияларды, соның ішінде жасанды интеллект жане күрделі деректерді талдау сияқты дағдыларды жобалық тапсырмалар шеңберінде тиімді пайдалануды үйрену.
- Әлеуметтік, гуманитарлық пәндер саласындағы базалық білімдерді түсіне отырып, дүниетанымы кең, жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ету
- Басқару шешімдерін қабылдау үшін сандық технологияларды әртүрлі бизнес орталарына бейімдеу
- Тәуекелдерді анықтау, бағалау және азайту, қарқынды бизнес ортада ұйымның тұрақтылығын қамтамасыз ету дағдыларын дамыту
- Жағдайларды талдау және салыстыру арқылы жобаның мақсатына жету үшін құралдар мен әдістерді салыстыру және жобаны басқарудың ең қолайлы әдістерін қолдана білу
- Нарық конъюнктурасының, технологияның және нормативтік талаптардың өзгеруіне бейімделу. Белгісіздік пен үзілістерге тиімді әрекет ету үшін операцияларда тұрақтылық пен икемділікті дамыту.
- Ұйымдардағы өзгерістер мен инновацияларды басқару үшін көшбасшылық қасиеттерді көрсету және тиімді коммуникациялық дағдыларды дамыту
- Заманауи іскерлік ортада маркетингтік стратегияларды жүзеге асыру
- Мәдени және нарықтық айырмашылықтарды ескере отырып, жаһандық және жергілікті бренд стратегияларын әзірлеу.