Жаңа білім беру бағдарламасы

7M10113 Фармация в Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті

Пәндер

  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пән педагогикалық ғылымды және оның гуманитарлық ғылымдар жүйесіндегі орнын зерттеуді; жоғары кәсіптік білім берудің жаңа моделі мен кредиттік оқыту жүйесі қарастырылады. Пәннің мазмұнына жоғары оқу орындарының дидактикасы, оқу процесін басқару; жоғары оқу орындарын оқытудың әдістері мен формалары. Педагогикалық технологиялар мен инновациялық белсенді оқыту әдістері зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Фармация пәнің оқу барысында мамандық бойынша мәтіндерді кіріспе, іздеу, оқу және оқу дағдыларын қалыптастыру сияқты мәселелер қарастырылады; диалогтік, монологтық сөйлеу, қорытындылау дағдыларын дамыту. Пәннің соңында магистранттар фармация саласы бойынша әңгіме жүргізе алады; ақпараттық және кәсіби хабарламаларды тыңдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән аясында ғылымның пайда болуы және оның дамуының негізгі кезеңдері, философиялық білімнің бір саласы ретіндегі ғылымның әдіснамасы зерттеледі. Ол ғылыми білімнің құрылымын, ғылым динамикасын зерттеуді көздейді. Мазмұнда ғылымның қазіргі даму кезеңінің ерекшеліктері берілген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Басқару психологиясы ғылым ретінде. Басқару модельдері. Көшбасшылық теориялары. Ұйымдастырушылық мәдениет. Басқарушылық байланыс. Ұйымдағы қақтығыстарды басқару. Басшының әлеуметтік жауапкершілігі. Кәсіби бейімделу. Коммуникативті құзыреттілік. Коммуникативті құзыреттілік деңгейлері. Қызметкерлерді ынталандыру теориялары. Ұйымдағы стресс. Эмоционалды күйіп қалу. Басқару шешімдерін қабылдаудың психологиялық негіздері. Ұйымның тиімділігі мен бәсекеге қабілеттілігі. Фармацевтикалық қызметте басқару психологиясын қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Клиникалық эпидемиология

    Пән бағдарламасы эпидемиологиялық зерттеу әдістерін зерттеуді, эпидемиологиялық зерттеулердің мәліметтерін өңдеуді және талдауды, эпидемиологиялық зерттеулердегі ықтимал қателерді, медициналық араласуды кешенді бағалауды және сандық эпидемияологияны қамтиды. Дәлелді медицинаның негізгі ұғымдары мен әдістері, медициналық ақпаратты іздеу әдістемесі, сенімді көздер мен ресурстары фармация саласында қарастырылады. Магистранттар жүйелі шолуларды, мета-талдауларды, клиникалық және экономикалық талдауларды сыни бағалауды фармация саласында қалай жүргізу керектігін үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биостатистика

    Фармация пәнінің мазмұны келесі мәселелерді зерттеуді қамтиды: статистикалық жиынтықтарды салыстыру, корреляциялық талдау, регрессиялық талдау және дисперсияны талдау. Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және статистикалық модельдеу мәселелері қарастырылады. Сондай-ақ құбылыстардың динамикасын талдау әдістері, параметрлік емес критерийлер, халық денсаулығының статистикасы зерттеледі. Магистранттар биомедициналық фармациялық зерттеулердің нәтижелерін өңдеу үшін статистикалық бағдарламаларды өз бетінше пайдалана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердің әдістемелігі

    Зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізудің негізгі принциптері. Зерттеу процесі. Фармациядағы ғылыми зерттеулердің сандық және сапалық әдістері. Жарамдылық және сенімділік. Жаңа дәрі-дәрмектерді жасаудағы клиникаға дейінгі зерттеулер мен клиникалық зерттеулер .Зерттеу этикасы.. Зерттеу дизайны мен әдістері. Ғылыми жобаның негізгі кезеңдері фармациядағы зерттеулердің этикалық аспектілері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қызметтегі ақпараттық технологиялар

    Фармация саласындағы ақпараттық технологияларды дамытудың негізгі тенденциялары туралы, оларды қолдану саласындағы жағдайлардың өзгеруіне байланысты кешенді білімді қалыптастыру; практикалық дағдыларды қалыптастыру фармация саласындағы кәсіби міндеттерді шешуде ақпараттық технологияларды қолдану, дербес компьютермен және фармация саласындағы қолданбалы бағдарламалар пакеттерімен жұмыс істеудің теориялық және практикалық дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Фармациядағы талдаудың заманауи аспаптық әдістері

    Дәрілік өсімдік шикізатын, дәрілік заттар мен улы заттарды талдау кезінде пайдаланылатын аспаптық әдістерді зерделеу: спектрофотометриялық талдау, ЯМР, (ТЖСХ) тиімділігі жоғары сұйықтық хроматография, ГСХ, ЖҚХ, протонмагниттік-резонанстық спектроскопия, фотоэлектроколориметрия және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Фармакогнозия. Дәрілік өсімдік шикізатындағы және фитопрепараттардағы экотоксиканттар.

    Табиғи ортаның барлық буындарына, оның ішінде дәрілік өсімдіктерге антропогендік факторлардың қарқынды әсерін зерделейді. Экотоксиканттар дәрілік өсімдіктерде тұтынудың рұқсат етілген деңгейлерінен едәуір жоғары концентрацияларда жинақталуға қабілетті. Бұл адамдардың денсаулығы үшін қауіп факторы болып табылады және оны дәрілік өсімдік шикізатын дайындау және фитопрепараттар өндірушілер кезінде ескеру қажет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Фармацевтикалық технология. Фармация мен медицинадағы жоғары молекулярлық қосылыстар

    Фармация мен медицинада жоғары молекулалы қосылыстарды (ЖМҚ) қолдануға байланысты мәселелер. Полимерлік материалдардың организммен өзара іс-қимылына, биосыйымдылықтың, биодеградацияның биохимиялық аспектілеріне көп көңіл бөлінеді. Фармацевтикалық технологияда дәрілік заттар, қосалқы материалдар ретінде пайдаланылатын полимерлердің жекелеген түрлерінің сипаттамасы. Босатылатын дәрілік нысандар, дәрі-дәрмектерді жеткізудің жаңа жүйелері мен құралдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Фармацевтикалық сапа жүйесі және тиісті фармацевтикалық практикалар

    Фармациядағы жақсы тәжірибелер тұжырымдамасы – GXP. Дәрілік заттарды дамытудың қазіргі жағдайы және олардың дамуына әсер ететін факторлар. Жақсы зертханалық тәжірибе ережелері. Клиникаға дейінгі зерттеу, олардың кезеңдері мен түрлері жаңа дәрі - дәрмектерді құрудағы ажырамас атрибут болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дәрілік заттардың қауіпсіздігін бақылау. Фармқадағалау.

    Фармқадағалау фармакотерапияны оңтайландыру құралы ретінде. Фармқадағалау жүйесі жұмысының негізгі бағыттары. Фармқадағалаудың тиісті тәжірибесінің принциптері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Фармацевтикалық кеңес беру

    Пациенттерге комплаенс жасау ретінде фармацевтикалық кеңес беру. Жоғары сапалы және білікті дәрі-дәрмек көмегін ұсыну арқылы адамдардың өз денсаулығын қолдауға деген ұмтылысына барынша ықпал етуді білдіретін фармацевтикалық қызметтің негізгі міндеттерін зерделейді, сондай-ақ фармацевтің қоғам алдындағы рөлі мен жауапкершілігін айқындайтын негізгі қағидаттар мен құндылықтар қаланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экстемпоральды дәрілік түрлердің технологиясы және сапасын бақылау

    Экстемпоральді рецептураны оқыту. Дәріханада стерильді, стерильді емес дәрілік түрлерді дайындау және оларды бақылау (сапалық және сандық). Ішкі қолдануға арналған сұйық дәрілік түрлерді талдау. Рефрактометриялық әдіспен талдау кезіндегі есептеулер. Сұйық және қатты дәрілік нысандардағы заттың құрамын есептеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Фармацевтикалық қызметті ұйымдастырудың құқықтық негіздері

    Фармациядағы менеджмент ерекшеліктерін ескере отырып, фармацевтикалық қызметтің негізгі аспектілерін ұйымдастыруға және жүзеге асыруға қойылатын нормативтік-құқықтық талаптар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Фармацевтикалық білім берудегі педагогиканың теориясы мен принциптері

    Білім берудің педагогикалық негіздері. Оқыту модельдері мен принциптері. Студент-бағдарланған оқыту. Білім беру диагностикасы-педагогикалық бақылау және өзін-өзі бақылау. Оқытудағы тұлғаға бағытталған тәсіл принциптері. Оқыту әдістері және оқу процесін ұйымдастыру формалары. Фармацевттің кәсіби қызметіндегі коммуникативтік құзыреттілік дағдылары. Студенттік ұжымның білім берудегі рөлі. Бірлескен қызмет оқытудағы диалогтың негізі ретінде. Оқытушының сабақтағы шеберлігі. Оқытушы мен студенттердің қарым-қатынас мәдениеті

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ЖОО-да оқыту әдіснамасы

    Медициналық білім беру міндеттері. Сабақ беру әдістері. Жеке білім беру траекториясын әзірлеу . Проблемалық-бағытталған оқыту. Шағын топтарда жұмыс істеу ережелері мен әдістері. Топтың проблемалық мүшелері. Жобалық-бағытталған оқыту. Командалық-бағытталған оқыту. Зерттеулерге негізделген оқыту. Білімді, дағдыларды, қарым-қатынасты, құзыреттілікті және практикалық орындауды бағалау әдістері. Объективті құрылымдалған клиникалық емтихан (ОҚКЕ).Стандартталған пациент. Ересектерді оқыту ерекшеліктері. Өз бетінше оқып-үйрену.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дәрілік өсімдік шикізатының фитохимиялық және тауартану талдауы

    Жергілікті дәрілік өсімдіктердің сапасын бақылауға және оларды стандарттауға, импортталған дәрілік өсімдіктердің сапасын бақылауға көп көңіл бөлінеді. Фитохимиялық талдау негізгі әсер ететін заттарға сапалық реакциялар (дәлдігін) және сандық талдау - әсер ететін заттарды сандық анықтау, ылғалдылықты, күлділікті, экстрактивті заттарды (сапалығын) анықтау сияқты сапалы талдау жүргізуді зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өндірістің жай-күйі және дәрілік заттардың сапасын бақылау

    Сапаны қамтамасыз ету дәрілік затты өндіруге байланысты операцияларды бағалау үшін іске асырылатын процестерді қамтиды. Өнiмнiң сапасы, әсiресе фармацевтика өнеркәсiбiнде, ол құрылған сәттен бастап назарға алынуға тиiс. Сапа барлық деңгейде талдануы тиіс. Ингредиенттердің бастапқы комбинациясынан тұтынуға дейін - барлық кезеңдер сапаны бақылау рәсімдерімен қамтылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дәрілік заттардың өнеркәсіптік биотехнологиясы

    Дәрілік заттардың биотехнологиялық өндірісінің негізгі кезеңдері, әдістері мен процестері. Дәрілік, профилактикалық және диагностикалық препараттарды жасау кезіндегі микробтық биотехнология мен инженерлік энзимологияның басты жетістіктері. Адам микрофлорасын, антибиотиктердi, витаминдер мен ферменттiк препараттарды қалыпқа келтiретiн вакциналар, бактериофагтар, бактериялық препараттар алу саласындағы биотехнологиялық өндiрiстiң өзектi әзiрлемелерi.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дәрілік заттардың сапасын бақылау және стандарттау

    Фармацевтикалық талдауда пайдаланылатын дәрілік заттардың сапасын бақылау үшін қазіргі заманғы талдаулардың нормативтік құжаттамасының теориялық негіздері: талдаудың инструменталды әдістері, өнеркәсіптік өндірістің дәрілік субстанциялары мен дәрілік препараттарын фармакопеялық талдау зерделенеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биофармация және дәрілік заттарды биофармацевтикалық зерттеу

    Дәрілік препараттарды әзірлеу, өндіру, сақтау және қолдану процесіндегі биофармацияның қазіргі заманғы аспектілері. Негізгі биофармацевтикалық факторлардың дәстүрлі және қазіргі заманғы дәрілік нысандардағы дәрілік препараттардың сапасы мен тиімділігіне әсері. Заттың химиялық жай-күйі. Заттың физикалық жай-күйі. Дәрілік түрі. Қосымша заттар. Дәрілердің биологиялық қолжетімділігі. Фармацевтикалық технологияны дамыту перспективалары. Дәрілердің медициналық-биологиялық аспектілері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экстракциялық препараттар технологиясы

    Экстрактарды зерттеу, экстрактарға қойылатын фармакопеялық талаптар, сығындылар өндірісінің жалпы технологиялық схемасы, сондай-ақ дәрілік өсімдік шикізатынан жасалған иньекциялық дәрілік түрлер. Галенді және жаңа галенді препараттардың жалпы сипаттамасын зерттеу: тұндырмалар, тұндырмаларға қойылатын фармакопеялық талаптар, тұнбаларды өндірудің жалпы технологиялық схемасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Фармация саласындағы зерттеулердің пәнаралық сипатын байланыстыру және түсіну.
  • Тиісті фармацевтикалық практикаларға сәйкес зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және қолдану кезінде алдыңғы қатарлы білімге негізделген фармация саласындағы кәсіби қызметті жоспарлау.
  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдарды ескере отырып, пікірлерді қалыптастыру үшін ғылыми негізделген ақпаратты жинауды, түсіндіруді және қолдануды жүзеге асырады.
  • Түрлі пәндер бойынша білімді біріктіру, қолдану дағдыларын көрсету және жаңа немесе бейтаныс жағдайларда міндеттерді шешу үшін толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде шешім қабылдай білу.
  • Фармация саласындағы біліктілігі аясында мамандарға, маман еместерге ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, проблемалар мен шешімдерді анық және айқын хабарлау.
  • Зерттеу, кәсiби қызметте және жоғары бiлiм деңгейiнде оқыту үшiн жаңа бiлiм мен дағдыларды игеру жолымен өзiнiң кәсiби өсуiн ұдайы дамыту және жетiлдiру.
  • Фармацевтикалық технологияны, фармацевтикалық практика мен фармацевтикалық білім берудегі нормативтік-құқықтық актілерді ескере отырып, дәрілік заттар мен дәрілік өсімдік шикізатын талдаудың сапалық және сандық әдістерін қолдану.
  • Өз қызметін бағалауда өзін-өзі талдауды жүргізу, оқытудағы қажеттіліктерді анықтау және күнделікті кәсіби қызметке (оның ішінде кәсіптік пәндерді оқытуға) қажетті өз бетінше білім алумен үнемі айналысу.
  • Фармацевтикалық білімді пайдалану және дәрілік заттарға байланысты қоғамдық денсаулық сақтау мәселелері бойынша ғылыми негізделген ұсынымдар бере білу.
  • Фармация саласындағы зерттеу жобаларына қатысу, фармацевтикалық деректерді және зерттеу нәтижелерін бағалай білу.
  • Білім беру процесінде бағалаумен студенттік-орталықтандырылған оқыту, практикаға бағдарланған әдістер мен ақпараттық технологияларды қолдану.
Top