7M02108 Аспаптық орындау (түрлері бойынша) в Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты "Аспаптық орындау (түрлері бойынша)" білім беру бағдарламасының мақсаты музыкалық аспапта орындаушылық шеберлікті жетік меңгерген, музыкалық шығармаларды кең мәдени-тарихи контексте түсіндіруге және орындауға қабілетті, ЖОО-да музыкалық қызмет педагогикасы саласында жоғары кәсіби маман даярлау; өзінің кәсіби саласында ғылыми-зерттеу қызметін жүргізу болып табылады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M023 Аспаптық орындаушылық
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M021 Өнер
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби)
Курс бакалавриатта алған тілдік құзіреттілікті дамытуға, сондай-ақ ағылшын тілін қарым- қатынас құралы ретінде қолдану саласында мынадай құзыреттіліктерді қалыптастыра отырып, коммуникативтік (оқу, жазу, тыңдау, сөйлеу), тілдік (айтылу, лексика, грамматика), жалпы мәдени және тұлғааралық сияқты іскерліктер мен дағдыларды тереңдетуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу жұмысы
Пән магистранттарды шығармашылық жұмысқа даярлауға бағытталған: қолданбалы, әдістемелік, іздестіру және іргелі ғылыми зерттеулер жүргізу; магистрант тұлғасының жан-жақты дамуына, оның объективті өзін-өзі бағалауын қалыптастыруға, шығармашылық ұжымдарда жұмыс істеу дағдыларын игеруге, ұйымдастырушылық қызметке тартуға жәрдемдесу; магистранттарда дербес негізделген пайымдаулар мен қорытындыларға қабілеттерін дамыту; магистранттарға процесте сынап көруге мүмкіндік беру аспаптық орындаудың түрлі салаларында өз күштерін оқу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми-зерттеу жобасы
Пән ғылыми-зерттеу жобалық қызметінің ерекшелігімен танысуға; ғылыми зерттеулер мен жобалау әдістерін зерделеуге; ғылыми жобаны көпшілік алдында қорғау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді өту шеңберінде әр түрлі дәуірлердегі музыканы интерпретациялаудың тарихи-стилистикалық ерекшеліктері туралы теориялық идеялар дербес жобалау қызметінде пайдаланғанға мәтіндік стратегиялар туралы сараланған идея негізінде қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Магистранттарды даярлаудың жалпы жүйесінде "Ғылым тарихы мен философиясы" курсы маңызды дүниетанымдық, ғылыми-әдістемелік орынды алады, оның негізгі өзегі ғылым тарихы, философиясы мен әдістемесі болып табылады. Ғылым тарихы ғылыми-зерттеу жұмысының деңгейін одан әрі арттыру үшін магистранттарды даярлаудағы білім мазмұнының қажетті құрамдас бөлігі болып табылады. Ғылым мен жеке ғылымдардың тарихы ғылымның даму динамикасын, оның қоғамның дамуына әсерін түсінуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Пән бағдарламасы басқару психологиясы саласындағы магистранттарды теориялық және практикалық даярлауға бағытталған. Пәнді игеру барысында алынған білім магистранттардың кәсіби көкжиегін кеңейтеді және олардың қазіргі менеджердің кәсіби маңызды қасиеттерінің бірі болып табылатын әлеуметтік - психологиялық құзыреттілігін қалыптастырады. Пән әлеуметтік, этникалық және мәдени айырмашылықтарды толеранттылықпен қабылдай отырып, өзінің кәсіби қызметі саласында ұжымды басқаруға дайындықты қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру I
Пән магистрлерді оқыту процесінде өнертану саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау әдістерін, тәсілдері мен дағдыларын игеру, олардың шығармашылық қабілеттерін, дербестігін, оқудағы бастамасын және кәсіби қызметін дамыту арқылы даярлауға бағытталған. Курстың мақсаты - ғылыми жұмысты ұйымдастыру және жоспарлау, қажетті ақпаратты іздеуді ұйымдастыру, ғылыми шығармашылық процесін басқаруды үйрену.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Мамандық І
Пән орындаушылық өнер саласындағы ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін пайдалана отырып, орындаушы музыкантты тәрбиелеуге жетілдірілген тәсілге бағытталған. Пәннің мақсаты - кәсіби өсудің негізі болып табылатын жоғары білім деңгейінде алған дамытушылық білім мен түсінікті көрсету; музыкалық орындаушылық саласында алған ғылыми-педагогикалық білімдерін пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыка ғылымындағы іргелі және қолданбалы зерттеулер
Пәннің мазмұны: Ғылым және ғылыми зерттеу. Ғылыми зерттеу әдіснамасы. Ғылыми-зерттеу жұмысының дайындық кезеңі. Зерттеу нәтижелерін ғылыми жұмыс түрінде ұсыну әдістемесі. Ғылыми этика негіздері. Ғылыми-зерттеу мекемелері. Жоғары білікті ғылыми кадрларды даярлау. Диссертациялар мен диссертация авторефераттарына қойылатын негізгі талаптар. Магистранттардың ғылыми жобалары. Жалпы әдістемелік нұсқаулар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
"Жоғары мектеп педагогикасы" пәнінің өзектілігі орта және жоғары кәсіптік оқу орындарын қоса алғанда, магистрлерді педагогикалық қызметке дайындау қажеттілігімен байланысты. Ұсынылатын курс магистрлерді педагогикалық процесті ұйымдастырудың ғылыми тәсілдерімен, студенттердің жеке тұлғасын дамыту, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі тәрбиелеу мәселелерімен, факторлар мен жағдайлармен, білім алушылардың жас және жеке мінездемелерімен, сондай-ақ кәсіптік білім беру жүйесінде жүзеге асырылатын педагогикалық қызметтің жетекші сипаттамаларымен және қағидаларымен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеу жұмысының әдістемесі І
Пән зерттеу жұмысының әдістемесіне бағытталған. Курста ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және эксперименттік бөлігінің кезеңдері, қажетті ғылыми ақпаратты іздеу және жинақтау әдістері, оны өңдеу және нәтижелерді рәсімдеу, ғылыми таным әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Ғылыми-зерттеу классы І
Пән магистранттың таңдаған мәселелері бойынша ғылыми ұсынымдарының жоғары сапасын қамтамасыз етуге арналған. Пәннен өту нәтижесінде магистрант ғылыми терминологияны біледі, таңдалған тақырып бойынша құбылыстардың мәнін қисынды және дәйекті түрде ұсынады, дәлелді тұжырымдар мен жалпылау жасай алады. Курс ғылыми коммуникация және оның түрлері (ауызша және жазбаша ғылыми коммуникация) тақырыптарын қамтиды, әр түрлі орындаушылардың бір туындының интерпретациясын салыстырмалы талдау дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Зерттеу жұмысының әдістемесі ІІ
Курста абстракцияланған зерттеу әдісі, аналогия әдісі, жұмысты зерттеуді жіктеу әдісі, жалпылау әдісі мен талдауы қарастырылады. Пән жұмыс талдауы мен зерттеу экспериментін жүргізуге, бақылау мен өлшеуді жасауға, сұхбат немесе әңгіме, сауалнамалар мен сауалнамалар жүргізуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Музыкалық өлкетану
Қазақстанның жергілікті аймақтарының музыкалық зерттеулері: Алтай өңірі (Шығыс Қазақстан), Арқа өңірі (Солтүстік-орталық Қазақстан), Жетісу өңірі (Оңтүстік Қазақстан), Қаратау және Сырдария өңірі (Оңтүстік-батыс), Орда өңірі (Батыс-Қазақстан), Маңғыстау өңірі: тарих және заманауи кезең. Қазақстан аймақтарының музыкалық мәдениеті. Қазақстан аймақтарының музыкалық мәдениетін қалыптастыру факторлары. Қазақстан аймақатырының халық музыкалық шығармашылығы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Іскерлік қарым-қатынас үшін ағылшын тілі
Бұл курс магистранттарға іскерлік келіссөздерді, жазбаша коммуникацияларды, жобаларды басқаруды және корпоративтік мәдениеттің басқа аспектілерін табысты жүргізу үшін ағылшын тілін пайдалануға көмектесуге арналған. Магистранттар арт-бизнеске, арт-менеджментке байланысты мамандандырылған лексиканы оқиды, іскерлік хаттар, бизнес-жоспарлар және басқа да құжаттар жазу дағдыларын дамытады. Бұл іскери хаттар мен электрондық пошталарды дұрыс рәсімдеуді қамтиды. Магистранттар іскерлік келіссөздер жүргізу, сендіру және дәлелдеу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби коммуникация саласындағы шет тілі
Пән жұмыс ортасында тиімді қарым-қатынас жасау үшін шет тілін білуі керек мамандарды даярлауға бағытталған. Пән аясында магистранттар өздерінің кәсіби қызығушылықтарымен байланысты мамандандырылған лексиканы оқиды. Курс кәсіби ортада қолданылатын кәсіби хаттарды, құжаттаманы және басқа мәтіндерді жазу дағдыларын дамытуға көмектеседі. Әріптестер мен серіктестер тарапынан белсенді тыңдау және коммуникацияға ден қою дағдылары дамиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Музыкалық білім беру жүйесіндегі өлкетану
Пән музыкалық білім беру жүйесіндегі өлкетану рөлінің маңыздылығы туралы түсініктерді қалыптастыруға; қазақ халқының музыкалық өміріндегі фольклорлық ән дәстүрлерін, Қазақстан өңірлерінің композиторларын; музыкалық мерекелерді, тұрмыстық салт-дәстүрлерді; Қазақстан өңірлерінің музыкалық білімі мен оқу орындарын зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі музыка ғылымының әдіснамасы
Пәннің мақсаты-музыкатанудағы зерттеу әдіснамасының мәні мен маңызын ашу; музыкатануда қолданылатын негізгі әдістер мен тәсілдерді сипаттау; музыкатануды дербес ғылыми пән ретінде және пәнаралық сипаттағы өнертану саласы ретінде көрсету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көркемдік білім беру педагогикасына кіріспе
Мәдениет және өнер тарихы контекстіндегі көркемдік педагогикалық теория мен көркемдік тәрбие тәжірибесінің дамуының негізгі тарихи кезеңдері туралы білімдер жүйесі; көркемдік білім мен тәрбиенің негізгі ұғымдарын жүйелі білу. Көркем іс-әрекеттің әдістемелік аспектілері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми мақсаттарға арналған шет тілі
Бұл курс академиялық немесе ғылыми салаларда ағылшын тілін қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, ағылшын тіліндегі ғылыми мақалаларды, кітаптарды және басқа мәтіндерді оқу және талдау қабілетін дамытуды қамтиды. Пән сонымен қатар ғылыми очерктер, рефераттар және басқа академиялық мәтіндер жазу дағдыларын дамытуды қамтиды. Курс академиялық ортада ағылшын тілінде қарым-қатынас дағдыларын дамытуға көмектеседі. Магистранттар ғылыми қызығушылық саласына байланысты нақты терминология мен лексиканы оқиды. "Ғылыми мақсаттар үшін шет тілі" пәні магистранттарға білім алмасуға және әлемдік аренада ғылыми пікірталастарға қатысуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми-зерттеу классы ІІ
Пән магистрлік диссертацияны дайындау процесінде ғылыми-зерттеу жұмысының құзыреттілігі мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді өту шеңберінде диссертацияның тақырыптық өрісі және зерттеудің ғылыми бағытын таңдау туралы түсініктер қалыптастырылады; ақпараттық көздерді жинау және талдау нысандары зерделенеді, музыкалық мәтінді орындаушылық түсіндіру негіздері беріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Этномузыкатану әдістемесі
Пәннің мақсаты - этномузыкознание туралы өзінің негізгі бағыттарында көрініс тапқан және мәдениеттің әртүрлі салаларымен тығыз байланыста болатын тарихи-теориялық білім жүйесі ретінде түсінік беру. Пән әртүрлі этникалық топтар мен халықтардың музыкасын, аспаптарын, жанрлары мен тәжірибесін зерттеуге арналған. Курста этнография, антропология және музыкатанумен диалогқа негізделген көптеген әдістер қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Музыка ғылымы саласындағы зерттеу әдістемесі
Пән магистранттарда әдіснамалық ойлауды және қазіргі заманғы музыкатану және музыкалық-педагогикалық ғылым жүйелерінде бағдарлау қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Пәннің міндеттері - ғылыми мәтіндерге салыстырмалы және сыни талдау жүргізуге, алынған теориялық және практикалық білімді ғылыми-зерттеу қызметінде қолдануға үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көркем-шығармашылық технологиялар
Кәсіби тәжірибеде көркем және шығармашылық технологияларды қолданудың теориялық негіздері. Көркем және шығармашылық технологияларды қолдана отырып, әртүрлі шығармашылық іс-әрекеттерді ұйымдастыру. Пікірталастар, тренингтер, жобаны дайындау және ұсыну.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өнер педагогикасы
"Өнер педагогикасы" курсына кіріспе. "Өнер педагогикасының" пәні, міндеттері, мазмұны. Өнер педагогикасының әдіснамалық негіздері. Білім беру теориясы мен практикасындағы өнер түрлерінің өзара әрекеттесуі. Өнер педагогикасының дидактика негіздері. Көркемдік-педагогикалық қызмет, оның мәні, ерекшелігі және қазіргі білім беру үдерісіндегі маңызы. Әр түрлі өнер түрлерін оқытудағы дидактикалық принциптер. Қазіргі заманғы көркемдік білім беру жүйесі: мәселелері мен болашағы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру II
Пән музыкатанудағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру саласында, сондай-ақ пәнаралық салаларда тұтас көріністі қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында магистранттар ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдануды үйренеді. Пәнді өту нәтижесінде магистранттар ғылыми-зерттеу жұмысының мазмұндық сипаттамасын және оны ұйымдастырудың әдіснамалық принциптерін түсінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Мамандық ІІ
Пән ғылыми-зерттеу қызметі саласында алған білімдеріне сүйене отырып, орындаушылық шеберлікті жетілдіруге бағытталған. Курста білім алушылар жоғары деңгейдегі мамандарды даярлауға бағытталған тұтас кәсіби жүйе шеңберінде орындаушылық шеберліктің белгілі бір деңгейлеріне қол жеткізуге ықпал ететін объективті өлшемдерді анықтауға үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық білім педагогикасы
Пән музыкалық білім беру педагогикасының тарихы, теориясы, әдіснамасы, негізгі бағыттары, технологиясы (оқыту, тәрбиелеу, дамыту) туралы; музыкант қызметіндегі танымдық процестер туралы; музыкалық-педагогикалық инновациялар, ғылыми-педагогикалық қызмет, педагог-музыканттың әдіснамалық мәдениеті туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Курста оқытылады: Жалпы және арнайы музыкалық білім беру жүйесі. Музыкалық оқыту теориясы мен әдістемесі. Музыкалық қабілеттерді, музыкалық және эстетикалық талғамды қалыптастырудың теориялық және әдістемелік ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шығармашылық жоба
Оқу пәні мәдениет саласындағы жобалық қызметке теориялық және практикалық дайындықты қалыптастыруға бағытталған. Курстың мазмұны құру, жоспарлау және ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын көрсетеді, жобалық ойлауды дамытуға, мақсаттарды, міндеттерді анықтауға және шешім қабылдауға, құрылымдық ойлауды дамытуға бағытталған. Курсты игеру білім алушыларға өнер индустриясындағы қызметті құрудың, жобалау мен имплементациялаудың өзекті мәселелерін және жобалаудың мәнін түсінуге көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Теориялық музыка негіздері
Пән заманауи ғылыми парадигмадағы академиялық композиторлық шығармашылықтың орны мен рөлін қарастырады. Заманауи кезеңдегі музыка ғылымының жалпы даму тенденциялары. Заманауи отандық музыкатану ғылымының елеулі жетістіктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Орындаушылық шеберлік
Пән музыкалық шығарманың стиліне және аспаптың ерекшеліктеріне сәйкес орындаудың көркемдік құралдары кешенін пайдалануда орындаушылық шеберлікті жетілдіруге; орындаушылық интонация, әртістік мәдениетін дамытуға; орындаушылық дағдылар кешенін қалыптастыруға; репертуарды кеңейтуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық-теориялық жүйелер
"Музыкалық-теориялық жүйелер" курсы музыкалық теория тарихының дамуының негізгі кезеңдерін жарықтандыруды мақсат етеді. Курстың тікелей міндеті-тарихи маңызды теориялық жүйелердің негізгі ережелерін жарықтандыру арқылы музыканың ғылыми теориясының мәселелеріне кіріспе. Әр түрлі жүйелерді, тұжырымдамаларды, идеяларды зерттеу магистранттардың музыкалық-теориялық көкжиегін кеңейтуге, олардың тәуелсіз шығармашылық музыкалық-теориялық ойлауын дамытуға серпін беруге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Музыка ғылымының теориялық мәселелері
Курстың мақсаты - оның теориялық ұстанымдарының музыка мәдениеті мен ғылымының нақты процестерімен байланысын, сондай-ақ музыка ғылымының өзекті мәселелерін талдау негізінде музыка ғылымының дамуының ықтимал тенденцияларын көрсету; музыка теориясы саласындағы білімнің іргелі сипатын көрсету; музыкалық шындықтың тұтас көзқарасын қалыптастыру; музыкалық парадигмалар мен тұжырымдамалардың эволюциясын, көрнекті теоретиктер мен музыкатанушылардың негізгі идеяларын талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектепте арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
Музыкалық шығармадағы жұмыс процесі және жоғары оқу орнындағы педагогикалық жұмысты жоспарлау. Магистранттың ғылыми-зерттеу практикасымен пәнаралық байланысы. Жоғары білім берудегі арнайы пәндерді оқытудың аксиологиялық аспектілері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық-педагогикалық шығармашылық
Пән қазіргі педагог бейнесін, педагог пен білім алушылардың шығармашылық кәсіби-тұлғалық даму ерекшеліктерін түсінуді қалыптастыруға, сондай-ақ оларда кәсіби педагогикалық құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Курста мұғалім-музыканттың шығармашылық қызметінің механизмдері; болашақ мұғалім-музыканттың шығармашылық қызметін ұйымдастыру формалары оқытылады. Білім алушылар оқу процесін жоспарлауды, оқу-әдістемелік жұмысты жүзеге асыруды, педагогикалық жүйелер мен әдістерді, оқытудың педагогикалық принциптері мен әдістемелерін, музыкалық өнер саласындағы дәстүрлі және заманауи технологиялар мен білім беру әдістемелерін қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шығармашылық педагогикасы
Шығармашылық педагогикасының әдіснамасы, тарихи-мәдени аспектілері. Педагогикадағы шығармашылық пен шығармашылық педагогикасы. Музыка мұғалімінің кәсіби дайындығы туралы дәстүрлі идеяларды қайта қарау жағдайындағы шығармашылық қызмет мәселелері. Шығармашылық ойлау. Шығармашылық қабілеттерді дамытудың жас критерийлері. Шығармашылық қабілеттер мен шығармашылық ойлауды қалыптастыру аясындағы музыка мұғалімінің жұмысының формалары мен әдістері. Стандартты емес ойлауды, қиялды және шығармашылықты дамыту. Шығармашылық педагогикасының заманауи жағдайы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ халқының музыка философиясы
Оқу пәні магистранттар арасында музыка философиясы дүниені танудың ерекше түрі ретінде, оның негізгі бөлімдері, мәселелері және оларды зерттеу әдістері туралы негізгі түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Магистранттарды көрнекті жыраулардың, ақындардың философиялық мәтіндерімен таныстыру; сыни тұрғыдан түсіну дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ғылыми презентация технологиясы
Пәннің мақсаты – ғылыми баяндау технологиясының негізгі принциптері мен әдістері туралы түсінік беру: қолайлы форматты таңдау, ақпаратты жүйелеу; көрнекі құралдарды пайдалану, уақыт шеңберін қарастыру және аудитория талаптарын ескеру. Және де магистрлік диссертацияны дайындауға арналған ғылыми баяндама мен презентацияны орындау үшін инновациялық және технологиялық процестерді ұйымдастыру. Теория және практикалық курс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Қазақ мәдениетінің эстетикасы
Пән қазақ халқының рухани мұрасы туралы білімді игеруге, оның ауызша халық шығармашылығында, музыкалық, философиялық, әдеби шығармаларында көрініс табуға; мәдени эволюция заңдарын түсінуге; қазақ халқының философиялық мәдениетін анықтауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақ музыкалық мәдениетінің онтологиясы
Пән синергетикалық дүниетаным тұрғысынан музыкалық өнердің онтологиялық принциптерін зерттеуге бағытталған; дамып келе жатқан жүйе ретінде музыканың пайда болуының алғышарттарын анықтау, музыкалық өнер мен музыкалық шығарманың арақатынасы, музыкалық шығарманың дыбыстық материясын талдау. Курста шығыстың ауызша сазы және батыстық жазбаша музыкасы оқытылады, олардың органикалық өзара іс-қимылы қазақ музыкалық мәдениетінің қайталанбас бейнесін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мәтінді дайындау технологиялары және ғылыми жұмысты презентациялау
Пән ғылыми мәтіннің ерекшелігін, типологиясы мен түрлерін зерттеуге; коммуникацияның тиімді технологияларына, оның ішінде академиялық қоғамдастыққа шолу жасауға; оның бірқатар негізгі модификацияларында ғылыми мәтінді құру принциптері мен тәсілдеріне; әртүрлі жанрлар мен ішкі стильдердің ғылыми мәтіндерін құру ережелеріне (нақты ғылыми, ғылыми-оқу, ғылыми-танымал және т. б.); магистранттар жариялау үшін ғылыми мәтінді құрудың және редакциялаудың практикалық дағдыларымен қамтамасыз етуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Академиялық жазудың және ғылыми жұмыстарды таныстыру ерекшеліктері
Курстың мақсаты - академиялық жазу дағдыларын дамыту және білім алушылардың зерттеу жұмысының нәтижелерін таныстыруы; ғылыми мақала жазу әдіснамасын зерделеу және біліктілік жұмыстарын ұйымдастыру мен таныстырудағы негізгі қателіктердің алдын алу. Курс аналитикалық жазудың негізгі дағдыларын қалыптастыруды және ғылыми мәтіндермен жұмыс істеуді, сондай-ақ ғылыми қоғамдастықтағы зерттеу нәтижелерін ауызша сөйлеу және презентация түрінде ұсынуды егжей-тегжейлі қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылымда оның дамуының қазіргі кезеңінде зерттелетін негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді талдау және нәтижелерді кәсіби қызметте пайдалану; білім беру саласына философиялық және ғылыми көзқарастардың бірлігін түсіну.
- Ғылыми академиялық және кәсіби қарым-қатынас (академиялық жазу, академиялық презентация, көпшілік алдында сөз сөйлеу) мақсатында ауызша және жазбаша ұлтаралық коммуникацияны жүзеге асыру.
- Жоғары білім беру ұйымдарында сабақ беру; оқытылатын пәндер бейініне сәйкес оқу-әдістемелік кешендерді, әдістемелік құралдарды әзірлеу; музыкалық білім беру саласындағы өзекті мәселелер мен процестерді талдау, музыкалық білім беру саласындағы заманауи педагогикалық технологиялар мен әдістерді меңгеру.
- Ғылыми журналдарда ғылыми-зерттеу жұмыстарының негізгі нәтижелерін жариялау; ғылыми әдебиеттерге үнемі шолу жүргізу; ғылыми зерттеулерді сыни талдау және бағалау дағдыларына ие болу.
- Жүйелік тәсіл негізінде проблемалық жағдайларға сыни талдау жасау, іс-әрекет стратегиясын әзірлеу; өзінің ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау, оны жүзеге асыру үшін қажетті ақпаратты іріктеу және жүйелеу; зерттеу проблемасы мен негізгі міндеттерін дербес анықтау, ғылыми-зерттеу жұмысын жүзеге асыру үшін қажетті аналитикалық әдістерді таңдау және оларды зерттеудің қойылған міндеттерін шешу үшін пайдалану.
- Тарихи-мәдени мұраны дамытудың негізгі кезеңдерін білу; әртүрлі зерттелетін дереккөздер негізінде музыкалық өлкетану бойынша ақпаратты талдай, сипаттай, түсіндіре білу.
- Мәдениет және өнер ұйымдарында басқарушылық функцияларды орындау; концерттік және театрлық ұйымдардың ұйымдастырушылық-өндірістік құрылымымен байланысты жұмыстарды жүзеге асыру, өнер саласындағы менеджментті ұйымдастыруда психологиялық негіздер туралы білімді қолдану.
- Тарих, музыкалық өнер теориясы, мәдениет және білім беру саласындағы ғылыми зерттеулерді орындау; психологиялық-педагогикалық ғылымдар мен өнертанудың негізгі ережелері мен әдістерін қолдану, музыкалық өнер және білім беру саласындағы өзекті мәселелер мен процестерді талдау; музыкалық өнер және педагогика саласындағы негізгі теориялық білімдермен жұмыс жасау.
- Музыкалық өнер зерттеушілерінің ғылыми жұмысын сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға, эмпирикалық және эксперименттік деректерді өңдеуге, өзінің ғылыми шығармашылығын ұжымның нәтижесіне жауапкершілікпен үйлестіруге қабілетті болу.
- Музыкалық шығарманың стиліне және аспаптың ерекшеліктеріне сәйкес орындаушылық шеберлігін көрсету; музыкалық шығармалардың жеке көркемдік интерпретациясын жасау; стилистикасы бойынша әр түрлі аспаптық репертуарды меңгеру.