Жаңа білім беру бағдарламасы

6B10114 Педиатрия в ҚМУ

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Денсаулық сақтаудың жоғары клиникалық, ғылыми және этикалық стандарттары негізінде табысты клиникалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті білікті педиатр- дәрігер, медицина магистрін даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 6 года
  • Кредиттер көлемі 360
  • Білім беру бағдарламаларының тобы BM088 Педиатрия
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Жалпы физиология

    Пән адам ағзасында жасушалық және молекулалық деңгейде жүретін негізгі өмірлік үдерістер туралы білімді қалыптастырады. Ол студенттерде ағзаның ішкі ортасының тұрақтылығын — гомеостазды реттеу және сақтау механизмдері жөнінде түсінік қалыптастыруда маңызды рөл атқарады, бұл барлық жүйелердің қалыпты жұмыс істеуі үшін қажет. Бастапқы кезеңдерде пән тірі жүйелердің жұмыс істеуінің әмбебап қағидаларымен таныстырады: қозғыштық, өткізгіштік, жиырылғыштық, секреция, сондай-ақ заттардың мембрана арқылы тасымалдану процестері, энергия алмасуы, жасуша және тін деңгейінде функцияларды реттеу. Ерекше назар жасушалық мембрананың қызметтеріне, иондық арналарына, биоэлектрлік құбылыстарға және жасушалық сигнал беру механизмдеріне аударылады.Курста барлық мүшелер мен жүйелердің жұмысын қамтамасыз ететін негізгі физика-химиялық және биологиялық қағидалар қарастырылады. Бұл жеке физиологияны, патофизиологияны және клиникалық пәндерді одан әрі меңгеруге берік теориялық негіз қалайды. Пәннің практикалық бөлігіне физиологиялық реакцияларды зерттеуге бағытталған зертханалық тәжірибелер жүргізу, биопотенциалдарды тіркеу, рефлекторлық жауаптарды өлшеу және жасушалық құрылымдардың жұмысын талдау кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Биофизика

    Пән тірі организмдегі өмірлік процестердің физикалық негіздері туралы мәліметтерді оқытуға бағытталған. Курста биологиялық құбылыстардың негізіндегі физикалық заңдар қарастырылады: жасушалар мен тіндердің электрлік және механикалық қасиеттері, диффузия, осмос, биоэлектрлік белсенділік құбылыстары, сәулелердің биологиялық құрылымдармен өзара әрекеті. Молекулалық биофизиканың негіздері, оның ішінде ақуыздар, ДНҚ және РНҚ сияқты биополимерлердің құрылымы мен қызметі зерттеледі. Диагностика және емдеу әдістерінде қолданылатын физикалық тәсілдерге, мысалы ультрадыбыстық, рентген сәулелері, лазерлер, магниттік-резонансты томография және радионуклидті зерттеулерге ерекше көңіл бөлінеді. Медициналық жабдықтардың жұмыс істеу принциптері мен заманауи визуализация және физиотерапия әдістерінің физикалық негіздері оқытылады. Практикалық бөлімде лабораториялық сабақтар өткізіліп, онда биофизикалық параметрлерді өлшеудің эксперименттік әдістері меңгеріледі, биологиялық жүйелердегі физикалық процестер талданады және медициналық тәжірибеде физикалық технологиялардың қолданылуы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қалыпты анатомия

    Пән-бұл адам денесінің құрылымын қалыпты түрде зерттеуге бағытталған медициналық білім берудің негізгі курсы. Курс шеңберінде білім алушылар ағза мүшелері мен жүйелерінің топографиялық, функционалдық және макроскопиялық анатомиясы туралы жүйелі білім алады. Тірек-қимыл аппараты, жүрек-қан тамырлары, жүйке, тыныс алу, ас қорыту, несеп-жыныс және басқа жүйелерді зерттеуге, сондай-ақ олардың өзара байланысы мен орналасуына ерекше назар аударылады. Практикалық сабақтарға анатомиялық жатады аутопсия, кеңістіктік ойлау мен кәсіби дағдыларды дамытуға ықпал ететін препараттар мен модельдерді зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Латын тілі

    Пән медициналық терминологияға баса назар аудара отырып, классикалық латын тілінің негіздері туралы білімді қалыптастырады. Курс медицинада кеңінен қолданылатын латын терминдерін түсіну және дұрыс қолдану үшін қажетті грамматиканы, негізгі сөздік қорын және латын морфологиясының ерекшеліктерін зерттеуді қамтиды. Пәнді зерделеу шеңберінде медициналық терминдердің құрылымы қарастырылады, бұл кәсіби лексиканы жақсы меңгеруге ықпал етеді және медициналық практикада қарым-қатынас сапасын арттырады. Латын тілін білу анатомияны, фармакологияны, патологияны және басқа да медициналық пәндерді түсінудің негізі болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Молекулярлық биология және генетика

    Пән биологиялық макромолекулалардың құрылымы, қызметтері және рөлі туралы білімді, молекулалық-генетикалық үдерістердің механизмдерін, генетикалық ақпаратты сақтау, ұйымдастыру және беру принциптерін түсінуді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Медициналық химия

    Пән дәрілік заттардың биологиялық мақсаттармен өзара әрекеттесуінің молекулалық және мембраналық механизмдерін, сонымен қатар әр түрлі өзара әрекеттесулерге биологиялық белсенді қосылыстардың құрылымдық ерекшеліктерінің әсері туралы білім қалыптастырады. Дәрілік заттардың химиялық номенклатурасы мен классификациясын, сіңірілу, шығарылу, тұндыру, метаболизм процестерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Гистология, эмбриология, цитология

    Пән жасушалардың, тіндердің, мүшелердің құрылымы мен қызметін және ағзаның микро деңгейде даму процестерін оқытуға бағытталған медициналық білім берудің негізгі курсы болып табылады. Гистология адам тіндері мен мүшелерінің микроскопиялық құрылымын, олардың ерекшеліктері мен байланыстарын зерттейді, бұл қалыпты және патологиялық морфологияны түсінуге негіз болады. Цитология жасушалардың құрылымын, қызметін және өмірлік процестерін қарастырады — дененің негізгі құрылыс бірліктері. Эмбриология ұрықтанудан туылғанға дейінгі ағзаның даму процестерін, соның ішінде тіндердің, мүшелер мен жүйелердің қалыптасу кезеңдерін зерттеуге арналған. Курс теориялық сабақтарды практикалық жұмыстармен, соның ішінде микроскопиямен және дәрі-дәрмектерді талдаумен біріктіреді, бұл студенттердің морфологиялық талдау дағдыларын қалыптастыруға және дененің қалыпты дамуы мен жұмыс істеу механизмдерін түсінуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өзін-өзі дамыту және тиімді оқыту психологиясы

    Пәнді оқу білім алушылардың бойында кәсіби-тұлғалық қасиеттер мен дағдыларды дамытуға бағытталған. Өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілеті, тәуелсіздік және негізделген шешімдер қабылдау қабілеті, өзін-өзі басқару және өзін-өзі басқару. ЖОО-да студенттің құндылық бағдарларын және өзін-өзі сәйкестендіруін қалыптастыру. Тиімді оқытудың практикалық дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Тіршілік және экология қауіпсіздігі

    Пән қоршаған ортадағы адамның денсаулығы мен қауіпсіздігіне әсер ететін жағдайлар мен факторлар туралы білімді, сондай-ақ экологиялық аспектілерді ескере отырып, техногендік, табиғи және әлеуметтік қауіптерден қорғау тәсілдерін қалыптастырады. Пәннің міндеттеріне: қауіптер мен тәуекелдерді талдау және бағалау; табиғи және техногендік қатерлерді (өрт, жер сілкінісі, авариялар, ластану) зерделеу; төтенше жағдайлардың алдын алу жөніндегі шараларды әзірлеу; қауіпсіз мінез-құлық мәдениетін қалыптастыру; қоршаған ортаны қорғау және табиғатты ұтымды пайдалану кіреді. Бұл пәннің экологиялық компоненті-адам мен табиғаттың өзара әрекеттесуін зерттеу; адам қызметінің экожүйеге әсерін бағалау; тұрақты даму негіздері; ауаның, судың, топырақтың ластануын азайту; экологиялық құқық және бақылау.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми ойлау негіздері

    Ғылыми ізденіс жайлы ақпарат беріледі. Эссе, резюме, аннотация, реферат құрастыру, картотека, каталог, библиографиялық көрсеткіштерді қолдана отырып, мәселе бойынша әдебиет мәліметтерін жинау дағдысы үйретіледі.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 4
  • Фармакология негіздері

    Пәндер бойынша білім алушыларда дәрілік препараттардың әсер ету механизмдерін, олардың терапиялық және жанама әсерін, сондай-ақ клиникалық практикада дәрі-дәрмектерді ұтымды тағайындау принциптерін түсінуді қалыптастырады. Курс дәрі-дәрмектердің ағзамен өзара әрекеттесуі туралы кең ауқымды білімді қамтиды: олардың сіңуі, таралуы, метаболизмі және шығарылуы, сондай-ақ жасушалық және жүйелік деңгейлердегі биохимиялық және молекулалық әсер ету механизмдері. Дозаға тәуелді әсердің, дәрілік өзара әрекеттесудің, төзімділіктің дамуының, уытты реакциялардың және препараттардың әртүрлі топтарының фармакокинетикалық ерекшеліктерінің заңдылықтары зерттеледі. Пәнді оқыту жүйелік-органдық принцип бойынша құрылады: студенттер жүйке, жүрек-қан тамырлары, тыныс алу, ас қорыту, эндокриндік, зәр шығару жүйелеріне әсер ететін препараттарды, сондай-ақ микробқа қарсы, қабынуға қарсы, гормоналды, химиотерапиялық агенттер мен дәрумендерді зерттейді. Практикалық сабақтар клиникалық жағдайға, дозаны есептеуге, жанама әсерлердің қаупін бағалауға және полипрагмазияның алдын алуға байланысты препараттарды таңдау және тағайындау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер нұсқауларды түсіндіруді, анықтамалық базаларды пайдалануды, рецепт формаларын және клиникалық ұсыныстарды талдауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіпкерлік және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәннің мақсаты мен міндеттері кәсіпкерлік қызмет саласындағы білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Қазақстандық кәсіпкерліктің өзекті мәселелері, Нормативті-құқықтық база, медицина және фармация саласындағы кәсіпкерлік.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Анемиялық синдромның патофизиологиясы. Балалардағы ерекшеліктер.

    Курс балалардағы анемиялық синдромның этиологиясын, жіктелуін, патогенезі туралы мәліметтерді қалыптастырады. Эритроциттердің патологиялық формалары. Балалардағы постгеморрагиялық анемия. Созылмалы аурулардың анемиясы. Қан түзілуінің бұзылуына байланысты анемия. Ішкі ағзалардың ауруларымен байланысты анемия, балалардағы ерекшеліктер. Жаңа туған нәрестелер мен балалардағы гемолитикалық анемия.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіби тілі

    Курс медициналық терминология негіздерімен таныстырады, кәсіби қарым-қатынасқа тән арнайы лексиканы, грамматикалық конструкцияларды және сөйлеу үлгілерін түсіну және пайдалануды үйретеді. Ерекше назар тәжірибелік дағдыларды дамытуға аударылады: медициналық құжаттарды рәсімдеу, кәсіби мәтіндерді құрастыру және талдау, сондай-ақ пациенттермен, әріптестермен және басқа да медицина мамандарымен қарым-қатынас жасауға арналған диалогтарды жүргізу. Пән студенттерге өз ойларын ауызша және жазбаша түрде нақты, анық әрі орынды жеткізуге үйретеді. Бұл, әсіресе, диагноз қою мен емдеудің тиімділігі байланыс сапасына тікелей байланысты болатын клиникалық жағдайларда өте маңызды. Сонымен қатар, медициналық қатынас мәдениетінің маңызды бөлігі ретінде этикалық мәселелер де қарастырылады. «Кәсіби тіл» пәнін оқу басқа пәндерді меңгеруге және практикалық денсаулық сақтау саласында жұмыс істеуге берік тілдік негіз қалайды. Ол студенттердің медициналық әдебиеттерді, құжаттарды және ғылыми дереккөздерді терең түсінуіне ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 3
  • Балалық шақтағы инфекциялық процестің патоморфологиялық ерекшеліктері

    Пән жас ерекшеліктерін ескере отырып, балалардағы жұқпалы аурулардың морфологиялық көріністерін оқытуға арналған. Балалар ағзасының жедел және созылмалы түрлерін қоса, инфекциялардың қоздырғыштарына жалпы және ерекше патоморфологиялық реакциялары қарастырылады. Қабыну, некроз, иммундық жүйенің реакциялары, сондай-ақ бактериялық, вирустық, саңырауқұлақ және паразиттік инфекциялардағы органдар мен тіндердің зақымдануы туралы айтылады. Педиатриялық практика үшін маңызды диагностикалық критерийлер мен клиникалық-морфологиялық салыстыруларға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 3
  • Экстремалды жағдайлардың патофизиологиясы. Балалардағы ерекшеліктер

    Пәнді оқу барысында студенттерге "ауырсыну" ұғымын, балалардағы ауырсыну механизмдерін анықтау туралы білім беріледі. Ауырсынуды жіктеу. жеке ауырсыну синдромдарының этиологиясы және патогенезі. Балалардағы ауырсынуды емдеудің патогенетикалық принциптері. Стресстің даму себебін зерттеу. Стресстің даму кезеңдері. Стрессті іске асыратын және стрессті шектейтін жүйелерге қатысты білімді игеру. Баланың денесіне стресстің патогендік әсерін зерттеу. Этиологиясы, патогенезі, жасына байланысты балалардағы экстремалды жағдайлардың көріністері мен нәтижелері, олардың этиологиялық және патогенетикалық терапиясының принциптері (шок, коллапс, кома). "СADIPA 200" Электрокардиографы "поли-Спектр-8/ЕХ" сымсыз Электрокардиографы, "Lode Corifal" велоэргометрі бар кәсіби стресс-жүйесі, biopress aneroid тонометрі жұмысында практикалық жұмыс дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект негіздері

    «Жасанды интеллект негіздері» курсы негізгі ұғымдармен, технологияның тарихымен және дамуымен таныстырады. Студенттер этикалық және құқықтық аспектілерді ескере отырып, ЖИ-ны медицинада қолдануды, генеративті модельдерді, чат-GPT, мәтінді генерациялауды, кодсыз платформаларды және дербестендірілген оқыту жүйелерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ медицинасының тарихы

    Ұсынылып отырған пән қазақ халық емшілігінің әлеуметтік-мәдени құбылыс ретінде пайда болуы мен даму тарихы саласындағы студенттерінің білімін қалыптастыруға арналған. Қазақстандағы медицинаны институционалды жобалау кезеңдері. Ұлттық қазақ медицинасының дамуының жалпы сипаттамасы және ерекшеліктері. Қазақ медицинасындағы емдеу әдістерінің этнографиялық сипаттамасы. Қазақстандағы медициналық ұйымдардың қалыптасу ерекшелігі.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Микробиология, вирусология және иммунология негіздері

    Пән жұқпалы аурулар қоздырғыштарының биологиялық қасиеттерін, патогендік факторларын, оларды жасушалық және молекулалық-генетикалық деңгейлерде жүзеге асыру механизмдері туралы ұғым қалыптастырады және балалар ағзасының жас ерекшеліктерін ескере отырып, оларды диагностикалаудың, емдеудің және алдын алудың стратегиялық әдістерін әзірлейді. Жұқпалы агенттерді тануға және жоюға бағытталған дененің өзін-өзі қорғаудың биологиялық механизмдері талқыланады.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 6
  • Каржылық сауаттылық

    "Қаржылық сауаттылық" пәні студенттерде күнделікті өмірде және кәсіби қызметте негізделген шешімдер қабылдау үшін қажетті қаржылық мәдениет пен құқықтық ойлау негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді меңгеру барысында студент: қаржылық қатынастар, жеке және отбасылық бюджет, салық салу, сақтандыру, несиелеу және жинақ салаларында базалық білім алады; қаржы жүйесінің құрылымын, банктердің, қаржы мекемелерінің жұмыс істеу қағидаттарын және мемлекеттік реттеуді зерделейді; азаматтардың конституциялық құқықтары мен міндеттерін, азаматтық, еңбек және әкімшілік құқықты қоса алғанда, құқықтық жүйенің негіздерін меңгереді; еңбек қатынастарының құқықтық негіздері, тұтыну құқықтары, дербес деректерді қорғау және құқық бұзушылықтар үшін жауапкершілік туралы түсінік алады; қаржылық және құқықтық тәуекелдерді талдауды, алаяқтыққа қарсы тұруды, жеке қаржыны басқаруды және құқықтық салада өз мүдделерін қорғауды үйренеді; құқықтық және қаржылық құжаттармен жұмыс істеу, шарттарды, салық салу ережелерін, зейнетақы жүйесі мен әлеуметтік қорғау тетіктерін түсіну дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпы патология.

    Нозология туралы түсінік береді, қоршаған орта факторларының адам ағзасына патогендік әсерін, этиологиясын, патогенезін, құрылымдық негіздерін, морфогенетикалық механизмдерін және су-электролит, қышқыл-негіз, ақуыз, май, көмірсулар алмасуының, витаминдер мен минералдардың алмасуының, некроз мен Апоптоздың, қан айналымының бұзылуының, қабынудың, гипоксияның, компенсаторлық аллергияның нәтижелері туралы түсінік қалыптастырады. Қалпына келтіру процестері, ісік өсуі туралы мағлұмат алады.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 4
  • Жеке физиология

    Пән болашақ дәрігерді даярлаудағы негізгі кезеңдердің бірі болып табылады және адамның жеке ағзалары мен жүйелерінің қалыпты жағдайдағы функцияларын, сондай-ақ олардың реттелу механизмдерін оқытуға арналған. Осы кезеңде жалпы физиология курсында алынған білімдер тереңдетіліп, әрбір жүйенің жұмыс ерекшелігін неғұрлым егжей-тегжейлі зерттеуге көшу жүзеге асырылады. Курс аясында жүйке және эндокриндік жүйелер физиологиясына ерекше назар аударылады, себебі олар барлық ағзалардың қызметін реттеуде орталық рөл атқарады. Сонымен қатар жүрек-қантамыр және тыныс алу жүйелері, ас қорыту, қан түзу, жылу реттелуі, зат алмасу процестері, бүйрек қызметі, сондай-ақ репродуктивтік және иммундық жүйелер жан-жақты қарастырылады. Осы бөлімдерді меңгеру арқылы ағзаның ішкі тепе-теңдігі — гомеостаз қалай сақталатыны және өзгермелі сыртқы орта жағдайында әртүрлі ағзалардың өзара әрекеттесу тәсілдері түсініледі.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 4
  • Жеке гистология

    Пән студенттерде адам ағзасының мүшелері мен жүйелерінің микроскопиялық құрылысы, олардың жасушалық және тіндік құрамы туралы терең білім қалыптастыруға бағытталған, бұл қалыпты және патологиялық морфологияны, физиологияны және клиникалық үдерістерді түсіну үшін қажет. Пән аясында ағза мен жүйелердің қалыпты жағдайдағы микроскопиялық құрылысы туралы түсінік беріледі; әр мүшенің қызметіне сәйкес гистологиялық құрылысының ерекшеліктері зерттеледі; микроскопиялық талдау әдістері, бояу тәсілдері және гистологиялық препараттарды интерпретациялау қағидалары үйретіледі; тіндер, жасушалар және органеллалар деңгейіндегі құрылымдық-функционалдық өзара байланыстармен таныстырады; ас қорыту, тыныс алу, несеп шығару, жыныстық, эндокриндік, жүрек-қантамыр, иммундық, жүйке және басқа да жүйелердің гистологиялық ерекшеліктерін ажыратуға үйретеді; микропрепараттармен жұмыс, микроскопия және гистологиялық номенклатура бойынша практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 3
  • Анатомия

    Пән іргелі медицина ғылымдарының бірі болып табылады және клиникалық пәндерді түсіну және медициналық тәжірибені одан әрі меңгеру үшін қажетті адам ағзасының құрылымы туралы жүйелі түсінікті қалыптастыруға бағытталған. Оқыту барысында адам ағзасының мүшелерінің, ұлпаларының және жүйелерінің макроскопиялық құрылымына, анатомиялық терминология принциптеріне, мүшелердің кеңістіктік бағдарлануына және жіктелуіне назар аударылады, мүшелердің, тамырлардың, нервтердің және анатомиялық түзілістердің нормада және негізгі даму нұсқаларында салыстырмалы орналасуы туралы білім қалыптасады. Анатомиялық препараттармен, муляждармен, атластармен, анатомиялық кестелермен және макеттермен жұмыс істеу дағдысы қалыптасады. Клиникалық араласуды түсінуге, ауру белгілерін диагностикалауға және түсіндіруге қажетті топографиялық ойлаудың негіздері қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 3
  • Реттеуші жүйелердің гистологиясы, балалар жасындағы ерекшеліктері

    Пән балалардың жас ерекшеліктеріне назар аудара отырып, ағзаның реттеуші жүйелерінің (жүйке, эндокриндік және иммундық) микроскопиялық құрылымы мен жасушалық ұйымдастырылуын оқытуға бағытталған. Онтогенездегі тіндердің, мүшелердің және реттеу жүйелерінің қалыптасу кезеңдері, олардың құрылымы мен балалық шақтың әртүрлі кезеңдеріндегі қызметі қарастырылады. Ағзаның өсуі мен жетілуі жағдайында тіндердің морфофункционалды бейімделуіне, сондай-ақ реттеудің бұзылуындағы гистопатологиялық өзгерістерге ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 3
  • Балалардағы функционалды анатомия

    Пән онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі балалар ағзасының мүшелері мен жүйелерінің құрылымы мен жұмысының жас ерекшеліктерін оқытуға бағытталған. Өсу мен даму заңдылықтары, балалар мен ересектер арасындағы анатомиялық-физиологиялық айырмашылықтар, сондай-ақ олардың клиникалық тәжірибеге әсері қарастырылады. Органдар арасындағы функционалды байланысқа, ерте жастағы бейімделу механизмдеріне және дене жүйелерінің қалыптасуының маңызды кезеңдеріне ерекше назар аударылады. Алынған білім балалар ауруларының патогенезін және педиатриядағы жеке көзқарасты түсіну үшін негіз құрайды.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 3
  • Толеранттылық негіздері

    Курс толерантты қарым-қатынастар, ұлттық бірегейлік және инклюзия туралы білімді дамытады. Ол көпэтносты қоғамдастықта үйлесімді өзара әрекеттесу дағдыларын дамытады және ерекше қажеттіліктері бар адамдарды қоса алғанда, барлығына тең мүмкіндіктерді қамтамасыз етеді. Бұл әділ, қолжетімді және инклюзивті әлеуметтік ортаны құруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер менеджменті

    Пән студенттердің ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыруды, жоспарлауды, іске асыруды және бағалауды жүйелі түсінуін қалыптастыруға бағытталған. Ол ғылыми әдіснама, жобаларды басқару, Стратегиялық жоспарлау және Академиялық этика саласындағы білімді біріктіреді, бұл болашақ мамандарға жеке немесе ұжымдық зерттеу жұмысы аясында ғылыми идеяларды тиімді әзірлеуге және жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Курс аясында студенттер ғылыми жобаның өмірлік циклінің негізгі кезеңдерін үйренеді: гипотезаны тұжырымдау мен мақсат қоюдан бастап ресурстарды жоспарлауға, тәуекелдерді бағалауға, деректерді жинауға және талдауға, нәтижелерді рәсімдеуге және оларды жариялауға дейін. Ғылыми бағдарламаларды басқарудың, зерттеу әдістерін таңдаудың, гранттық өтінімдерді дайындаудың және академиялық және сараптамалық қоғамдастықпен өзара әрекеттесудің заманауи тәсілдері зерттелуде. Ғылыми адалдық қағидаттарына, авторлық мәселелерге, деректермен, адамдармен және биологиялық материалдармен жұмыс істеу кезінде этикалық нормаларды сақтауға ерекше назар аударылады. Сондай-ақ, зияткерлік меншікті қорғаудың құқықтық аспектілері мен принциптері, мақалалар, есептер, плакаттар мен презентациялар дайындауды қоса алғанда, ғылыми коммуникацияның ерекшеліктері қарастырылады. Курстың практикалық бөлігі өзінің шағын жобасын әзірлеу мен қорғауды, нақты зерттеу тәжірибесіндегі жағдайларды талдауды, ғылыми мәліметтер базасымен жұмыс істеуді, ғылыми ортада басқару шешімдерін қабылдау процестерін модельдеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Биоэтика және медициналық құқық

    Пән биомедициналық этиканың принциптері мен ережелерін зерттейді. Медициналық деонтология: этикалық және құқықтық аспектілер. Биоэтикалық және құқықтық өрістегі өлім мен өлім. ҚР биоэтика саласындағы заңнамасы. Эвтаназия мәселелері. Психиатрия, психотерапия, тәуелділікті емдеудің этикалық мәселелері.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Биохимия

    Пән студенттерде адам ағзасының тіршілік әрекетінің биохимиялық негіздерін түсіну үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Биомолекулалардың негізгі кластарының құрамы мен қызметі (белоктар, липидтер, көмірсулар, нуклеин қышқылдары), олардың метаболизмі мен реттелу механизмдері зерттеледі. Курс аясында ферментативті процестерге, энергия алмасуына, молекулалық реттеуге, жасушааралық сигнализацияға, сондай-ақ органдардың (бауыр, бүйрек, қан, бұлшықет және т.б.) биохимиялық аспектілеріне ерекше назар аударылады. Қант диабеті, атеросклероз, ісік және тұқым қуалайтын аурулар сияқты әртүрлі патологиялық жағдайлардағы биохимиялық өзгерістер қарастырылады. Тәжірибелік сабақтар клиникалық-диагностикалық зертханалық Биохимия әдістерін игеруге және клиникалық шешімдер қабылдау үшін зертханалық көрсеткіштерді түсіндіру дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педиатрия негіздері

    Пән балалармен жұмыс істеу ерекшеліктерін зерттейді, педиатриялық бейіндегі мамандарды даярлау үшін алғышарттар жасайды. Баланы физикалық тексеру, балаларды күту, дамыту, тамақтандыру мәселелері бойынша кеңес беру дағдылары қалыптасады. Медициналық қызметкерлермен, дені сау және науқас балалармен, олардың ата-аналарымен/заңды өкілдерімен этикалық-деонтологиялық қатынастар зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 4
  • Модуль балалар ауруының механизмдері. Ас қорыту жүйесі

    Балалар ағзасындағы биологиялық жүйелер мен биохимиялық процестердің жұмыс істеу ерекшеліктері, ас қорыту жүйесінің ауруларындағы патологиялық анатомия және патологиялық физиология мәселелері туралы білім қалыптастырады. Балалардағы ас қорыту жүйесі ауруларының негізгі белгілері мен синдромдары, оларды диагностикалау және фармакологиялық түзету әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 6
  • Модуль балалар ауруының механизмдері. Эндокриндік жүйе

    Балалардағы эндокриндік жүйенің патологиясындағы негізгі патофизиологиялық және патологиялық өзгерістер, биохимиялық реттеу механизмдері, жасушалардағы сигнал беру жолдары туралы мағлұмат береді. Клиникалық хаттамаларға сәйкес фармакотерапияға қажетті визуалды диагностика әдістері мен дәрілік препараттардың негізгі топтары ұсынылған.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Модуль Балалар жасындағы ауруларының механизмдері. Тыныс алу жүйесі.

    Тыныс алу жүйесінің негізгі патофизиологиялық және патологиялық ерекшеліктері туралы ілім қалыптастырады. Әр түрлі жастағы балаларда тыныс алу жүйесінің ең көп таралған ауруларының ерекшеліктері мен даму механизмдері зерттеледі. Балалардағы тыныс алу органдары ауруларының негізгі белгілері мен синдромдары, оларды диагностикалау және фармакологиялық түзету әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 6
  • Модуль балалар ауруларының механизмдері. Жүрек-тамыр жүйесі

    Бұл пән жүрек-қан тамырлары жүйесінің негізгі патофизиологиялық және патологиялық ерекшеліктері туралы мағлүмат береді. Жүректің жиі кездесетін ауруларының ерекшеліктері мен даму механизмдері зерттелуде. Туа біткен және жүре пайда болған генездегі балалардағы жүрек-қантамыр жүйесінің зақымдану синдромдарын оқшаулау және негіздеу. Көрнекі диагностика әдістері және фармакотерапияға қажетті дәрі-дәрмектердің негізгі топтары ұсынылған.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 6
  • Модуль балалар ауруларының механизмдері. Тірек-қимыл жүйесі

    Пән аясында патологиялық анатомияның, қаңқа сүйектерінің, буындардың, синартроздардың және бұлшықеттердің патологиялық физиологиясының ерекшеліктері ұсынылған. Дененің осы жүйесіндегі патологиялық бұзылуларды диагностикалау әдістері, зақымдану белгілері мен синдромдары және балалардағы тірек-қимыл жүйесінің ең көп таралған ауруларын фармакологиялық емдеудің негізгі әдістері зерттелуде.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 3
  • Модуль балалар ауруларының механизмдері. Жүйке жүйесі

    Балалар ағзасындағы биохимиялық процестердің ерекшеліктері қалыпты және патологиямен, патологиялық анатомиямен, балалардағы жүйке жүйесінің патологиялық физиологиясымен ұсынылған. Дененің осы жүйесіндегі патологиялық бұзылуларды диагностикалаудың визуалды әдістері, негізгі белгілері мен синдромдары, зертханалық және аспаптық диагностика, фармакологиялық түзету әдістері зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Модуль балалар ауруларының механизмдері. Қан жасау жүйесі

    Қан жасаушы жүйесінің патологиялық анатомиясы мен патологиялық физиологиясының ерекшеліктері ұсынылған. Дененің осы жүйесіндегі патологиялық бұзылуларды диагностикалау әдістері, балалардағы Қан жасаушы жүйенің зақымдануының негізгі белгілері мен синдромдары, дәлелді медицина принциптеріне негізделген дәрілік заттар тобы зерттелуде

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Топографиялық анатомия және оперативті хирургия

    Пән адамның әртүрлі анатомиялық аймақтарындағы ағзалар, қан тамырлары, жүйкелер және фасциальдық құрылымдардың анатомиялық орналасуы туралы білім қалыптастырады. Тіндердің қабаттарына, хирургиялық қолжетімділік жолдарына, анатомиялық бағдар нүктелеріне және операция кезінде қауіп жоғары болатын аймақтарға ерекше назар аударылады. Анатомиялық арналар мен кеңістіктердің негізгі ұғымдары, өмірлік маңызды құрылымдардың топографиясы меңгеріледі, бұл операция кезіндегі асқынулардың алдын алу үшін аса маңызды. Операциялық хирургия саласындағы практикалық дағдылар қалыптастырылады: тілік жасау техникасы, қан тамырларын байлау, ірің ошақтарын ашу, тігіс салу және басқа да негізгі хирургиялық манипуляциялар үйретіледі. Оқу сабақтарында операциялық алаңда бағдарлану, анатомиялық тұрғыдан негізделген шешім қабылдау, шектеулі қолжетімділік жағдайында әрекет ету дағдылары дамытылады. Курс болашақта клиникалық пәндерді, әсіресе хирургиялық бағыттағы пәндерді меңгеруге мықты іргетас қалайды және клиникалық ойлау мен науқастың анатомиясын операция кезінде кеңістікте елестете білу қабілетін қалыптастыруда маңызды рөл атқарады.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Модуль: балалық шақ ауруларының механизмдері. Зәр шығару жүйесі

    Балалардағы зәр шығару жүйесінің негізгі патофизиологиялық және патологиялық ерекшеліктері жайлы ұғым қалыптастырады. Зәр шығару жүйесі ауруларының негізгі белгілері мен синдромдары, оларды диагностикалау және фармакологиялық түзету әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 4
  • Балалық жастағы пациенттерді тексеру дағдылары

    Пән санитарлық - эпидемиологиялық салауаттылықты, қауіпсіз ортаны сақтай отырып, дені сау және науқас балаларға күтім жасау мәселелерін оқытады. Науқас баламен және оның заңды өкілдерімен өзара әрекеттесу ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бала жасындағы аурулардың семиотикасы.

    Пән туа біткен ақаулардың семиотикасы, тірек-қимыл жүйесі мен буындардың дамуындағы ауытқулар, тамақтанудың бұзылуы, тыныс алу органдарының, қан айналымының, асқазан-ішек жолдарының, несеп-жыныс, эндокриндік, лимфа жүйелерінің, қанның, сезім мүшелерінің жиі кездесетін ауруларын меңгеруге арналған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жұқпалы ауруларға эпидемиологиялық қадағалауды ұйымдастыру

    Бұл пән педиатрларға балалар арасындағы жұқпалы ауруларды эпидемиологиялық қадағалауды тиімді ұйымдастыру және жүргізу үшін қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында ең өзекті балалар инфекцияларының эпидемиологиясының ерекшеліктері, мониторингтің заманауи тәсілдері, иммунопрофилактика қағидаттары, инфекция ошақтарында эпидемияға қарсы іс-шараларды ұйымдастыру, сондай-ақ балалар денсаулығын қорғау саласындағы нормативтік-құқықтық реттеу мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Клиникалық иммунология және аллергология

    Пән патологиялық физиологияның, вирусологияның, микробиологияның, молекулалық биологияның, биохимияның жетістіктерінің синтезі негізінде пайда болған қалыпты және патологиядағы ағзаның қорғаныс реакциясының заңдылықтары мен механизмдерін оқытуды қамтиды; иммунитетті диагностикалаудың зертханалық әдістері; иммунитет тапшылығының этиологиясы, патогенезі, клиникалық көріністері; бастапқы және қайталама иммунитет тапшылығы аурулары, диагностикасы; алдын-ала және манифесттік ЖИТС; иммун тапшылығы жағдайлары мен аллергиялық аурулардың иммунотерапия принциптері; эпидемиология, этиопатогенез, клиника, тыныс алу жолдарының, асқазан-ішек жолдарының, терінің аллергиялық ауруларын диагностикалау және емдеу принциптері; аллергологиядағы шұғыл жағдайлар; спецификалық емес және спецификалық Иммунотерапияға көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштер, әдістеме және ықтимал асқынулар; аутоиммундық бұзылулар және аллергиялық аурулар; этиология, иммунология, морфология, клиника, диагностика, аурулардың дифференциалды диагностикасы дәнекер тін; диагностиканың зертханалық әдістері; иммунотерапия.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 3
  • Балалардағы жедел респираторлық және ішек инфекциялары

    Пән балалардағы жедел респираторлық және ішек инфекцияларының этиологиясын, патогенезін, клиникалық көрінісін, диагностикасын, лечения және алдын-алуды зерттеуге арналған. Инфекциялық процестің жас ерекшеліктері, пациенттерді басқарудың заманауи тәсілдері, ұтымды микробқа қарсы терапия және педиатриялық тәжірибеде инфекциялық бақылау мәселелері қарастырылады. Диагностика алгоритмдеріне, дифференциалды диагностикаға, сондай-ақ ұйымдасқан ұжымдар мен стационарларда инфекциялардың таралуының алдын алу шараларына ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 3
  • Модуль: Балалар мен жасөспірімдер гинекологиясы. Акушерлік іс және гинекология

    Оқыту барысында жүктіліктің, босанудың және босанғаннан кейінгі кезеңнің физиологиясы мен патологиясы мәселелерін зерттейді, гинекологиялық ауруларды диагностикалау, емдеу және алдын алу әдістерін, сондай-ақ шұғыл және жоспарлы акушерлік-гинекологиялық көмек көрсету қағидаттарын меңгереді. Білім беру процесі перзентханалар, гинекологиялық бөлімшелер базасында тәжірибелі дәрігерлердің басшылығымен өтеді. Білім алушы жүкті әйелдерді басқаруға, босануға, операцияларға, пациенттерге кеңес беруге, сондай-ақ медициналық құжаттаманы ресімдеуге қатысады. Акушерлік және гинекология бойынша Интернатура әйелдер денсаулығы саласында одан әрі кәсіби қызмет пен мамандану үшін база қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 3
  • Модуль: балалар мен жасөспірімдер гинекологиясы. Эндокриндік, етеккір функциясының бұзылуы

    Пән балалар гинекологиясы,диагностика әдістері,балалар мен жасөспірім қыздардағы жыныстық саланы емдеу саласындағы заманауи мәселелерді түсінуге мүмкіндік беретін әмбебап және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 2
  • Педиатриядағы травматология және ортопедия

    Пән студенттерде тірек-қимыл аппаратының зақымдануы мен сүйек-буын жүйесінің ауруларын диагностикалау, емдеу және алдын алу үшін қажетті базалық теориялық білім мен клиникалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында студент: тірек-қимыл аппаратының жұмыс істеуінің анатомиялық-физиологиялық негіздерін, сүйек, буын және бұлшықет тіндеріндегі жарақаттар мен патологиялық процестердің механизмдерін меңгереді; сынықтардың, дислокациялардың, аралас және көп жарақаттардың, жұмсақ тіндердің және тірек-қимыл жүйесінің зақымдануының жіктелуін, клиникасын, диагностикасын және емдеу әдістерін зерттейді; ортопедия принциптері туралы білім алады: туа біткен және жүре пайда болған деформациялар, остеохондропатиялар, остеоартроздар, сколиоздар, дисплазиялар және басқа патологиялар

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Балалар стоматологиясы

    Курс аясында студенттер балалардағы ауыз қуысының, тістердің, жақтың, сілекей бездерінің және жұмсақ бет тіндерінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін туралы білім алады. Ең көп таралған стоматологиялық аурулар — кариес, пульпит, периодонтит, гингивит, периодонтит және т.б., сондай-ақ олардың алдын алу, диагностикалау және емдеу принциптері қарастырылады. Жақ-бет хирургиясы мәселелеріне ерекше назар аударылады: бет қаңқасының жарақаттары, қабыну аурулары, қатерсіз және қатерлі ісіктер, туа біткен және жүре пайда болған деформациялар. Пәннің маңызды бөлігі-жақ-бет аймағындағы жедел қабыну процестеріне, жарақаттар мен асқынуларға, сондай-ақ стоматологиялық тәжірибеде анестезия мен ауырсынуды басудың негіздеріне шұғыл көмек көрсету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дені сау және ауру бала

    Пәнде сау балалар дамуының, тамақтануының және күтімінің ерекшеліктерін ескере отырып, өсіп келе жатқан сау баланың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері жайлы заманауи ақпарат келтірілген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми ойлауды дамыту

    Пән демографиялық параметрлерді, сырқаттанушылық деңгейін, нәресте және ана өлімін қоса алғанда, халықтың денсаулық жағдайын көрсететін негізгі көрсеткіштерді игеруге арналған. Денсаулыққа әсер ететін факторлар, статистикалық деректерді есептеу және талдау әдістері қарастырылады. Аурудың түрлері, оны зерттеу әдістері, аурулардың халықаралық жіктелуі, сондай-ақ аурулардың жекелеген нозологиялық формалары мен топтарының пайда болу және таралу себептері зерттеледі. Курс студенттердің өзіндік ғылыми зерттеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Модульді игерудің нәтижесі теориялық және/немесе эмпирикалық нәтижелері бар жеке зерттеу жобасын әзірлеу және ұсыну болып табылады. Бұл кезеңде магистрлік диссертация тақырыбы бойынша ғылыми жетекші тағайындау да жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Балалар дерматологиясы

    Пән балалар дерматологиясы саласындағы заманауи мәселелер, ерте диагностика, емдеу және алдын алу әдістері туралы түсінік беру үшін кәсіби компетентті оқытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педиатриядағы клиникалық фармакология

    Пән балалар жасындағы ең көп таралған аурулардағы ұтымды фармакотерапия принциптерін, дәрілік заттардың жағымсыз жанама әсерлерін анықтау мен болжауды, дәлелді медицина тұрғысынан дәрілік терапия сапасына клиникалық-фармакологиялық сараптама жүргізу туралы білім қалыптастырады. Балалардағы дәрілік препараттардың фармакокинетикасының ерекшелігі талқыланады. Ағзадағы дәрілік заттардың таралу сипаттамасы, олардың тіндерге ену дәрежесі. Мөлшерлеу принциптері және балаларға арналған препараттарды таңдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бала жасындағы ауруларды интерграциялы жүргізу қағидалары (БЖАИЖ)

    Балалар жасындағы ауруларды ықпалдастыра жүргізудің негіздері, ерте жастағы балалардың денсаулық жағдайын, дене, психо-әлеуметтік дамуын, күтімін, тамақтануын бағалауға бағытталған ДДҰ ұсынымдарымен таныстырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дәлелді медицина негіздері

    Пән ғылыми ізденіс негіздерін және дәлелді медицина принциптерін игеруге бағытталған. Студенттердің берілген тақырып бойынша ғылыми әдебиеттерді табу, талдау және түсіндіру, сондай-ақ ақпаратты эссе, эссе және аннотация түрінде ұсыну қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педиатр дәрігерінің негізгі клиникалық және коммуникативті дағдылары.

    Дәрігердің бала жасындағы пациенттермен, ата-аналармен/заңды өкілдермен, сондай-ақ әртүрлі жағдайларда (стационарлық, амбулаториялық және шұғыл медициналық көмек жағдайларында) әріптестерімен тиімді қарым-қатынас жасауы үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру және дамыту, телемедицинаны қоса алғанда, педиатр дәрігер тұлғааралық қарым-қатынас және пациенттерге кеңес беру, барлық қол жетімді техникалық коммуникациялық ресурстардан қашықтықтан консультация беру, науқасқа бағдарланған қарым-қатынас стилі қаралады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Балалар мен жасөспірімдер гигиенасы

    Мектеп ортасы факторларының рөлі және оның балалар мен жасөспірімдердің денсаулығына әсері. Күн тәртібін зерделеу әдістері, мектептерде оқу, еңбек процестерін және дене тәрбиесін ұйымдастыру. Балалардың білім беру мекемелерін жоспарлау және орналастыру. Мектептегі кәсіби бағдар және дәрігерлік-кәсіби кеңес. Балалар мен жасөспірімдерді оқытуда пайдаланылатын мектепке дейінгі және мектеп жиһаздарын, жабдықтарды, оқу орындарын, дербес компьютерлерді ұйымдастыруды гигиеналық бағалау. Аурудың, таралудың, патологиялық зақымданудың көрсеткіштері. Ауру көрсеткіштерін талдау. Скринингтік бағдарламаны пайдалана отырып, медициналық тексерулер жүргізу әдістемесі. Балалар мен жасөспірімдерде жұқпалы емес аурулардың және функционалдық ауытқулардың алдын алу. Балалардың, жасөспірімдер мен жастардың салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Хирургия, урология және нейрохирургиядағы балалар ауруларының дифференциалды диагнозы және емі

    Дифференциалды диагнозды және балалардағы хирургиялық араласулардың схемаларын таңдау, туа біткен ақаулары бар балалрдағы неонатальды хирургияның ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Балалар мен жасөспірімдердегі неврологиялық патология

    Жүйке жүйесінің ең өзекті аурулары, сондай-ақ орталық және перифериялық жүйке жүйесінің патологиясы бар пациенттерге дифференциалды диагностика мен терапия дағдыларын қалыптастыру, алдын-алу және оңалту мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Балалар отоларингологиясындағы негізгі патологиялық синдромдарға дифференциалды диагноз жүргізу және емдеу.

    Оториноларингологиядағы ең көп таралған аурулардың көріністері, диагностика әдістері және емдеу режимдері оқытылады. Негізгі ерекшелігі-диагноз қою және терапия әдістерін таңдау кезінде дифференциалды диагностика принциптерін саралау, терапия әдістерін таңдағаннан кейін, осы патологиямен шұғыл көмек көрсетуден кейін медициналық-әлеуметтік сараптамадан өту үшін есту функциясы бұзылған балаларды жіберуге арналған көрсеткіштер талқыланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жаңа туылған нәрестелердің аурулары.

    Пән неонаталдық кезеңнің негізгі ауруларын диагностикалау және емдеу әдістерінің принциптерін оқытуға негізделген. Жаңа туылған нәрестелердің негізгі проблемалары оқыту барысында: регургитация және құсу синдромы, сарғаю синдромы, жаңа туған нәрестенің гемолитикалық ауруы. Төмен салмақтағы балалардың ерекшеліктері, мейірбикелік принциптері, жаңа туған нәрестелердің анемиясы, науқас нәрестені БЖАИЖ (ДДҰ), жергілікті және ауыр бактериялық инфекциялардың принциптеріне сәйкес бағалау және жіктеу туралы білім қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Балалардағы көру органдарының ауруларына дифференциалды диагноз жүргізу және емдеу.

    Пән балалардың көру органдарының ауруларын дифференциалды диагностикалау және емдеу принциптерін оқытуға негізделген. Синдромдар мен симптомдар, соның ішінде жаңа туған нәрестелер мен шала туылған нәрестелердегі туа біткен патология, фармакотерапия схемалары, хирургиялық емдеуге көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштер, көру органдарының патологиясына шұғыл көмек көрсету қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Модуль: Психикалық денсаулық және неврология. Балалар мен жасөспірімдер наркологиясының мәселелері

    Пәнді оқыту ауқымында жан -жақты және кәсіби компетентті балаларға нашақорлық саласындағы қазіргі мәселелер, әдістер туралы түсінік беру ерте диагностикалау, емдеу және алдын алу ұғымын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 5
    Несиелер - 2
  • Модуль: Психикалық денсаулық және неврология. Баланың психикалық денсаулығы

    Пән аясында балалардың психикалық денсаулығы туралы білім жүйесі қалыптасады, балалармен және олардың ата-аналарымен/заңды өкілдерімен сәтті жұмыс істеу үшін психологиялық білім мен дағдылар тереңдетіледі. Әр түрлі жастағы балалардың ең өзекті психологиялық мәселелері, сондай-ақ балалардағы психикалық аурулардың алдын-алу мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 5
    Несиелер - 3
  • Педиатриядағы онкология және паллиативті көмек

    Пән оқыту барысында балаларға паллиативтік көмек көрсету және оңалту, динамикалық бақылау, алдын алу бойынша іс-шаралар өткізу және аралас патологиялық жағдайларды ерте диагностикалау және емдеу үшін балалар денсаулығының жай-күйін кешенді есепке алу түсінігін береді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Созылмалы аурулары бар балаларды диспансерлік бақылауды ұйымдастыру

    Созылмалы патологиясы бар балаларды диспансерлік бақылау алгоритмдері, санаторий-курорттық емдеуге арналған көрсетілімдер, балаларды оңалту мәселелері оқытылады. Салалық мамандардың қызметімен танысу, диспансерлік бақылау сапасын сараптамалық талдау.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жасөспірімдердегі негізгі аурулар.

    Пән жасөспірімдердің негізгі ауруларындағы диагностика принциптері мен емдеу әдістерін оқытуға негізделген. Оқыту барысында кардиттер, вегетативтік дисфункциялар, артериялық гипертензия, дәнекер тін аурулары, бронх-өкпе, ас қорыту, несеп-жыныс, эндокриндік жүйе аурулары, жасөспірімдердегі қан түзілуі ауруларының дифференциалды диагноз жүргізіледі.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Балалардың жұқпалы аурулары

    Пәнді зерттеу ЖРВИ, диарея, экзантема, тамақ ауруы, сарғаю және балалардағы тамшы инфекциясының негізгі нозологиялық синдромдарының дифференциалды диагностикасына негізделген. Қазіргі заманғы диагностика әдістері мен науқастарды басқарудың алгоритмдері, оның ішінде инфекциялық аурулары бар БЖАИЖ бағдарламасы бойынша 5 жасқа дейінгі балалар, инфекция ошағында профилактикалық және эпидемияға қарсы шаралар қарастырылған.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Балалар фтизиатриясы.

    Пән жан -жақты және кәсіби компетентті балалар фтизиологиясы саласындағы қазіргі проблемалар, әдістер туралы түсінік беру ерте диагностика, емдеу және алдын алу туралы мағлұмат береді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ерте және ересек жастағы балалардың аурулары.

    Пән ерте және ересек жастағы балалардың негізгі аурулардың диагностикасы мен емдеу әдістерінің принциптерін оқытуға негізделген. Оқыту педиатриядағы негізгі синдромдар үшін дифференциалды диагностика принципі талқыланады. Кішкентай балаларда терапия үшін қолданылатын диагностика және емдеу әдістері әлемдік эпидемиологиялық жағдайды және балалардағы коронавирустық инфекцияның клиникалық көріністерінің ерекшеліктерін, емдеу және алдын-алуды ескере отырып, ең жақсы клиникалық тәжірибеге (БЖАИЖ ДДҰ) негізделген. Ақуыздық-энергетикалық жеткіліксіз тамақтану, рахит, рахит тәрізді аурулар, анемия, бронхо-обструктивті синдромдар, мальабсорбция, геморрагиялық синдром, гипергликемия, ЖИА-дағы цианоз синдромының дифференциалды диагностикасы, ерте кардит, бронхопульмональды, ас қорыту, қан түзу жүйесінің аурулары сияқты патологиялар талқыланады

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Босандыру мекемелері жағдайындағы неонатология.

    Перзентханада жаңа туған балаларға перинатальдық жәрдем ұйымдастыру және медициналық қызмет көрсету принциптері туралы білім қалыптастырады. Перинатальдық қызметті аймақтандыру. Жаңа туған балалардың перинатальдық аурушаңдығы мен өлім-жітімінің құрылымы Қазіргі заманғы перинатальдық технологиялар.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Балаларға жедел медициналық көмек.

    Жедел және шұғыл медициналық көмек қызметін ұйымдастыру ұсынылған. Триаж-Төтенше жағдайлар мен апаттар кезіндегі жүйе. Ерте жастағы балаларда қауіптілік белгілері, covid-19 қоса, ауруханаға дейінгі кезеңде балаларға шұғыл көмек көрсету және диагностика алгоритмдері, емдеуге жатқызуға арналған көрсеткіштер зерттеледі. Оқыту білім алушылардың ЖМК бригадаларымен жол жүруін және теориялық білімді практикада пысықтауды көздейді. Жедел және шұғыл медициналық көмек қызметін ұйымдастыру ұсынылған. Триаж-Төтенше жағдайлар мен апаттар кезіндегі жүйе. Ерте жастағы балаларда қауіптілік белгілері, covid-19 қоса, ауруханаға дейінгі кезеңде балаларға шұғыл көмек көрсету және диагностика алгоритмдері, емдеуге жатқызуға арналған көрсеткіштер зерттеледі. Оқыту білім алушылардың ЖМК бригадаларымен жол жүруін және теориялық білімді практикада пысықтауды көздейді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ауруханада балалар мен жасөспірімдер патологиясын емдеу.

    Пән стационар жағдайында әртүрлі соматикалық және орфандық аурулары бар балалар мен жасөспірімдерді диагностикалау, емдеу және жүргізу үшін қажетті практикалық және теориялық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Стационарлық көмекті ұйымдастыру мәселелері, клиникалық-Зертханалық диагностика, ұтымды терапияны таңдау, асқынулардың алдын алу, сондай-ақ мамандандырылған медициналық көмек көрсету кезінде пәнаралық өзара іс-қимыл принциптері зерделенеді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Реанимация және қарқынды терапия

    Пән балалардағы негізгі патологиялық синдромдар мен ауыр жағдайларды диагностикалау мен қарқынды терапияның негізгі қағидалары туралы білім қалыптастырады. Науқас баланың денесін өмірлік маңызды функцияларды бұзудан қорғау мәселелері зерттеледі, тыныс алу, жүрек-қан тамырлары, бүйрек, бауыр жеткіліксіздігі, шок, кома, церебральды ісіну, улану, су-тұз алмасуының бұзылуына білікті реанимациялық көмек көрсету, іріңді-септикалық асқынулар, инфузиялық терапияның негіздері болып табылады.Симуляциялық курсы балалардағы түрлі төтенше жағдайларды имитациялайтын жоғары технологиялық тренажерлардың көмегімен жүргізіледі. Модельдеу курсы стандартты емделушілерді қолдана отырып, ата -аналарының / заңды өкілдерінің қатысуымен оқушылардың үлкен балалармен қарым -қатынас жасау дағдыларын қалыптастырушы бағалауды қамтиды.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • МСАК деңгейіндегі Педиатрия модулі. Балалар амбулаториялық хирургиясы, травматология және ортопедия.

    Амбулаториялық деңгейде балалар хирургиясымен, травматологиямен және ортопедиямен байланысты ауруларды диагностикалау мен емдеу әдістерін таңдауда сараланған диагностика қағидаттары зерделенетін болады

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 7
  • БМСК деңгейіндегі Педиатрия модулі. Амбулаториялық деңгейде инфекциялық патологиясы бар балаларды басқару тактикасы

    Балалардағы ЖРВИ, диарея, тонзиллит, тамшы инфекциясы, Covid-19 және басқа да жұқпалы ауруларды емдеудің заманауи принциптері амбулаториялық деңгейде меңгеріледі.

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 5
  • Балалар жасындағы клиникалық және профилактикалық нефрологиядағы жаңа технологиялар

    Аталған элективті пәнге бүйрек ауруларын диагностикалау, емдеу және алдын алу бойынша жаңа мәліметтер жинақталған, интерндерге балалар нефрологиясы бойынша қолжетімді ғылыми-тәжирибелік ақпарат ұсынылған

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 3
  • Педиатр тәжірибесіндегі балалардағы геморрагиялық синдромының дифференциалды диагностикасы

    Пән балалардағы геморрагиялық синдромның себептерін, даму механизмдерін және клиникалық көріністерін зерттеуге арналған. Қан кетудің әртүрлі формаларын — тамырлы, тромбоциттік, коагуляциялық генезді, сондай-ақ аралас күйлерді дифференциалды диагностикалау алгоритмдеріне ерекше назар аударылады. Зертханалық және аспаптық диагностиканың заманауи әдістері, шұғыл көмекті қажет ететін нозологияларды верификациялау тәсілдері қарастырылады. Балалардағы гемостаздың жас ерекшеліктерімен бірге қан кету белгілерін талдау кезінде клиникалық ойлау дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 3
  • Менеджмент

    Пән денсаулық сақтау саласындағы менеджменттің теориялық және практикалық негіздері туралы жүйелі түсінікті қалыптастырады; сыни талдау, басқару мәселелерін шешу, дұрыс коммуникацияны құру, адам ресурстарын басқару, бәсекелестік, тәуекелдерді басқару, соның ішінде төтенше жағдайларда, корпоративтік басқару және болжау дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 2
  • Артық дене салмағы бар балалардың салмағын түзетудің заманауи тәсілдері

    Пәннің мазмұны артық салмақ пен семіздікке шалдыққан балаларды басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Ерте балалық шаққа ерекше назар аударылады, онда семіздік респираторлық аурулардың жоғарылауымен және қозғалыс белсенділігінің төмендеуімен байланысты. Сондай-ақ, мұндай балалардағы қабыну маркерлерінің деңгейінің жоғарылауы туралы мәліметтер қарастырылады, бұл созылмалы жүйелік қабынудың мүмкін дамуын көрсетеді.

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 3
  • Бастапқы медициналық-санитариялық көмек деңгейіндегі педиатрия модулі. Ерте жастағы балаларға амбулаториялық-емханалық көмек көрсетуді ұйымдастыру

    Ерте жастағы балаларға емдеу-профилактикалық көмекті ұйымдастыру қағидаттары, денсаулық жағдайын кешенді бағалау критерийлері, фондық патологиясы бар балаларды алдын алу және диспансерлік бақылау қағидаттары, ерте жастағы таралған ауруларды емдеу, алдын алу, диспансерлік бақылау қағидаттары зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 3
  • Балаларға паллиативті медициналық көмек

    Пән паллиативті күтімнің көрсеткіштерін, паллиативті күтімнің қажеттілігін анықтайтын жағдайлар тобын зерттейді. Паллиативтік күтім саласындағы негізгі нормативтік-құқықтық құжаттар. Балаларға паллиативті көмек көрсетудегі негізгі нозологиялық жағдайлар. Көмек түрлері. Үйде паллиативтік көмек көрсету үшін көпсалалы топтың жұмысын ұйымдастыру. Ауырсынуды емдеу тәсілдері, созылмалы ауырсыну синдромын емдеу. Балаларға паллиативтік көмек көрсету кезінде әлеуметтік-психологиялық көмек және рухани қолдау.

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 3
  • Бастапқы медициналық-санитариялық көмек деңгейіндегі педиатрия модулі. Балалар амбулаториялық гинекологиясы.

    Пән жан -жақты және кәсіби компетентті маман дайындауға сонымен қатар балалар амбулаториялық гинекологиясы саласындағы қазіргі мәселелер, әдістер туралы түсінік беру ерте диагностика, емдеу және алдын алу туралы білім қалыптастырады.

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 4
  • Балалық шақтың клиникалық патоморфологиясы

    Пән балалық шақтағы патологиялық процестер мен аурулардың құрылымдық негіздерін, патоморфологиялық көріністерді, асқынуларды, өлімнің нәтижелері мен себептерін оқытады. Бағдарламада мынадай негізгі тақырыптар көрсетілген: емдеу мекемелерінің патологиялық-анатомиялық бөлімшесінің қызметін реттейтін нормативтік құжаттар. Клиникалық патоморфологияны зерттеу әдістері. Өлім, түрлері, олардың белгілері. Аутопсияның деонтологиялық және этикалық аспектілері. Балалар, ұрықтар және жаңа туған нәрестелер аутопсиясының ерекшеліктері, инфекциялық, хирургиялық және онкологиялық патологиядағы аутопсия ережелері. Клиникалық және патологиялық диагноздарды құрылымдау және салыстыру (ажырату) принциптері. X-қайта қаралған ауруларының халықаралық жіктелуі және номенклатурасы. Диагноздың сәйкессіздігінің категориялары мен себептері. Педиатриядағы аутопсия және биопсиялық-операциялық материалды зерттеу ерекшеліктері

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 3
  • Амбулаториялық деңгейде жаңа туған нәрестелердің сарғаю синдромын емдеудің дифференциалды тәсілдері

    Бағдарлама теориялық және клиникалық медицинадағы инновациялық тенденцияларға сәйкес жасалған. Семинарларда алған білімдері бекітіліп, жаңа туылған кезеңдегі сарғаю диагностикасы мен дифференциалды диагностикасы талқыланады.

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 3
  • Педиатриядағы клиникалық биохимия

    Пәні клиникалық биохимия келесі бөлімдерді қамтиды: пациентті зертханалық зерттеу үшін материал алуға дайындау, көмірсулар, липидтер, ақуыздар, витаминдер мен микроэлементтердің метаболизм көрсеткіштерін анықтаудың клиникалық-диагностикалық мәнін зерттеу туралы түсінік.

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 3
  • Бастапқы медициналық-санитариялық көмек деңгейіндегі педиатрия модулі. Ұйымдастырылған ұжымдарда балаларға медициналық көмекті ұйымдастыру

    Осы пән шеңберінде балаларды мектепке дейінгі мекемелерде, мектепте даярлау кезінде бақылау, күн тәртібін, тамақтануды, дене тәрбиесін, шынығуды ұйымдастыру, диспансерлеу, сырқаттанушылықты есепке алу, денсаулық жағдайын талдау, сырқаттанушылықтың алдын алу, эпидемияға қарсы режим, тәуелді жағдайларды ерте анықтау бойынша сұрақтар қаралады

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 2
  • Бастапқы медициналық-санитариялық көмек деңгейіндегі педиатрия. Мектепке дейінгі жастағы балаларды күтудің әмбебап прогрессивті моделінің негіздері

    Осы модуль шеңберіндегі пәндерді оқыту балаларға медициналық көмек көрсетуді, жүкті әйелдер мен ерте жастағы балаларға патронаждық бақылау жүргізуді, эко-карта құрастыруды, тәуекелдерді басқаруды, отбасымен күтім, тамақтану, даму, вакцинация, қауіпсіз орта туралы кеңес беруді меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 3
  • Эпидемиологиялық қауіпсіздік және қолданбалы вакцина

    Пән халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз етуге, оның денсаулығын сақтауға және жақсартуға, тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласында қадағалауды жүзеге асыруға бағытталған мәселелерді теориялық және практикалық шешу саласында білім мен іскерлікті қалыптастыруға бағытталған. Курс келесі бөлімдерден тұрады: вакцинопрофилактика; иммунобиологиялық препараттар, иммундау жүргізу, жұқпалы аурулардың алдын алуда иммундау, иммунитет түрлері, вакцина препараттары.

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 3
  • БМСК деңгейіндегі Педиатрия модулі. Балалардағы скринингтер

    Бұл пән жаңа туған нәрестелердің скринингін, есту қабілетінің бұзылуына скринингті ұйымдастыру мен диагностикалау ережелерін, жас балалардағы жүйке -психикалық даму бұзылуларының болжамды скринингін, нейропсихикалық дамудың кешігу белгілерін, скринингтік бағалау мен болжамдық кестені құру білімін қалыптастырады

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 2
  • Бастапқы медициналық-санитариялық көмек деңгейіндегі педиатрия. Емхана жағдайында балалардың иммундық профилактикасын ұйымдастыру

    Пәнді меңгеру барысында Қазақстан Республикасында бекітілген Ұлттық екпе күнтізбесімен, екпеге қатысты бұйрықтармен таныстыру жүргізіледі. Балаларға арналған екпе көрсеткіштері мен қарсы көрсетілімдер сұрақтары талқыланады

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 2
  • Шет тілі (кәсіби)

    "Кәсіби шет тілі" пәні студенттердің халықаралық ынтымақтастық пен жаһандану жағдайында табысты оқу, ғылыми және болашақ кәсіби қызметі үшін қажетті кәсіби саладағы лингвистикалық және коммуникативтік құзыреттіліктерін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Пәнді меңгеру барысында студент: өз мамандығының ерекшелігін ескере отырып, шет тіліндегі кәсіби мәтіндерді оқу, аудару және талдау дағдыларын дамытады; дайындық бейіні шеңберінде жазбаша және ауызша сөйлеудің кәсіби терминологиясын, фразеологиясын және стиль ерекшеліктерін меңгереді; кәсіби бағдарланған аудио - және бейне ақпаратты тыңдауға және түсіндіруге үйренеді; іскерлік және Академиялық қарым-қатынас дағдыларын дамытады: келіссөздер, презентациялар, талқылауға қатысу, іскерлік хат-хабарларды, аннотацияларды, түйіндемелерді және шет тіліндегі есептерді жасау; мақалаларды, стандарттарды, нұсқаулықтарды, нұсқаулықтарды, ғылыми жарияланымдарды қоса алғанда, шетелдік көздерден алынған бейіндік ақпаратты дербес зерделеу стратегияларын меңгереді; ұтқырлық, Академиялық тағылымдамалар және халықаралық кәсіби коммуникация үшін қажетті шет тілін меңгерудің жалпы деңгейін арттырады.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Басқару психологиясы

    Ғылыми білім жүйесіндегі басқару психологиясы, қолданбалы, пәнаралық білім мәселелері, өмірдің барлық салаларында-адам қызметінің әлеуметтік басқарудың жалпы психологиялық аспектілері қарастырылады. Адамдар мен адамдар тобын басқару процесінің психологиялық заңдылықтары зерттеледі. Ғылыми білім жүйесіндегі басқару психологиясы, қолданбалы, пәнаралық білім мәселелері, өмірдің барлық салаларында-адам қызметінің әлеуметтік басқарудың жалпы психологиялық аспектілері қарастырылады. Адамдар мен адамдар тобын басқару процесінің психологиялық заңдылықтары зерттеледі.

    Оқу жылы - 6
    Семестр - 1
    Несиелер - 2

Оқыту нәтижелері

  • Жалпы қабылданған, дамып келе жатқан және үнемі жаңартылып отыратын білімді қоса алғанда, биомедициналық, клиникалық, эпидемиологиялық және әлеуметтік-мінез-құлық ғылымдары саласындағы білімді көрсету және практикада қолдану.
  • Пациенттермен, олардың отбасыларымен және медицина қызметкерлерімен тиімді ақпарат алмасуға және ынтымақтастыққа, оның ішінде ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, тұлғааралық және коммуникативтік дағдыларды көрсету.
  • Балалар жасындағы ауруларды диагностикалауға, емдеуге және алдын алуға бағытталған тиісті және тиімді іс-шараларды қамтитын тиімді пациент-орталықтандырылған күтімді қамтамасыз ету.
  • Кәсіби міндеттерді орындауға және этикалық қағидаларды сақтауға бейілділігін көрсету.
  • Үздіксіз жеке және кәсіби өсуді қолдау, өзін-өзі бағалау және өмір бойы білім алу негізінде денсаулық сақтау сапасын үнемі жақсарту үшін қажетті қасиеттерді көрсету.
  • Денсаулық сақтау жүйесінің қолданыстағы нормативтік-құқықтық негіздері шеңберінде өз іс-әрекеттері үшін жауапкершілікті сезіну және көрсету және оңтайлы медициналық қызмет көрсетуді қамтамасыз ету үшін оларды практикалық қызметінде басшылыққа алады
  • Әр түрлі жастағы балаларды емдеу нәтижелерін зерттеу және бағалау, ғылыми дәлелдерге негізделген емдеу принциптерін бағалау және енгізу қабілетін көрсету.

Ұқсас БББ

Top