Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01561 География-Тарих в Мұхтар Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында пәнаралық мәселелерді, зерттеу және практикалық міндеттерді шығармашылық және кәсіби түрде шеше алатын, көшбасшылық дағдыларды меңгерген, кешенді білім негізінде қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық, сандық технологияларды игерген география және тарих мұғалімдерінің дайындығы
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B014 География мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Абайтану
Оқушылардың даму физиологиясы
Мұхтартану
Мамандыққа кіріспе
Қоғамға қызмет ету
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері
Академиялық жазу негіздері
Қаржылық сауаттылық негіздері
Ежелгі дүние тарихы
Биогеография
Ежелгі шығыс тарихы
Қазақстанның ежелгі және орта ғасырлар тарихы
Жалпы жертану
Қазақстанның жаңа заман тарихы
-
2 Оқу жылы
Орта ғасырлық Батыс пен Шығыс тарихы
Гидрология
Педагогика және киберпедагогика
Картография топография негіздерімен
Картография және геоинформатика
Орта ғасырлар тарихы
Инклюзивтік білім беру
Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы
Метеорология және климатология
Экожүйе және құқық
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Археология және этнология
Қазақстан ландшафты
Қазақстанның физикалық географиясы
Жер климаты
Физикалық географияның экологиялық мәселелері
-
3 Оқу жылы
Этногенез және қазақтардың этникалық тарихы
Азия және Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
Географиядағы оқыту әдістемесі мен бағалау
Европа және Америка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Қазіргі әлемдегі Батыстың өркениеттік дамуының ерекшеліктері
Саяси география геосаясат негіздерімен
Архивтану
Қосалқы тарихи пәндер
Тарихты оқыту әдістемесі және бағалау
Архивтану және құжаттану
-
4 Оқу жылы
Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы
Қазақстан деректану және тарихнамасы
Экономикалық және әлеуметтік географияның теориялық мәселелері
Тарихнама және деректану
Арнайы пәндер практикумы
Қазақстанның ХIХ-ХХ ғ.ғ тарихының дерекнамасы
Түркі халықтарының тарихы
Алаштану
Геоэкология және табиғатты қорғау
Қазақстанның тұрақты дамуының географиялық негіздері
Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
Мектепте ғылыми - зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
Дүние жүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы
Шағын жинақты мектепте оқыту әдістемесі
ҚР экологиялық мәселелері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академииялық адалдық қағидаларын сақтай отырып кәсіби орта мен социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін коммуникациялануы, ақпараттың түрлі көздерін пайдалану.
- Ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерінің дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілігін қалыптастыру негізінде жаратылыстану, қоғамдық, әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуын көрсету.
- Ақпараттық және есептеу сауаттылығына ие болу, ақпаратты жалпылау талдау және қабылдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау.
- Географиялық картографиялық және климатологиялық құбылыстарды іс жүзінде түсіндіру.
- Дүниежүзілік тарих кезеңділігінің даму ерекшеліктерін объективті бағалауда тарихи-салыстырмалы талдауды қолдану.
- Оқытудың заманауи технологиялары мен әдістерін,оқытудың оқу жетістіктерін бағалау құралдарын пайдалана отырып,сабақты жоспарлау және өткізу кезінде білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескеру.
- Отандық тарихтың аз зерттелген мәселелерін қайта құруда заманауи цифрлық технологиялар мен ғылыми зерттеу әдістерін қолдану.
- Халық мәдениетінің генезисін толыққанды қайта құру, этногенезді анықтау және этникалық процестің дамуы үшін тарихи факторларды талдау, сараптау және бағалау әдістерін қолдану.
- Білім алушылардың мінез - құлқын басқару,олардың оқу-танымдық іс-әрекетін ынталандыру,тәрбие жұмысының әдістемесіне және қазіргі заманғы тәрбие тұжырымдамаларына сүйене отырып,білім алушылардың бойында салауатты және қауіпсіз өмір мәдениетін қалыптастыруға жәрдемдесу.
- Кәсіби географиялық мәселелерді сауатты шешу және педагогикалық қызметте нақты нәтижелерге қол жеткізу үшін инновациялық тәсілдерді меңгеру.
- Тарихи дереккөздер мен мәдени мұра объектілерін есепке алуға және олардың сақталуын қамтамасыз етуге байланысты ұйымдастырушылық процестерді басқару.
- Жеке және командада тиімді жұмыс істеу, өзін-өзі тәрбиелеу және кәсіби біліктілікті арттыру дағдыларын көрсету.