6B02304 Шетел филологиясы в Торайгыров университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бәсекеге қабілетті қоғам құру мақсатында ғаламдық және аймақтық сынақтарға дайын шетел филологиясы (ағылшын / неміс) саласындағы бәсекеге қабілетті және жоғары білікті мамандарды даярлауды қамтамасыз ететін жаңа технологияларды енгізу арқылы оқу үдерісін ұйымдастыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Торайгыров университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B036 Аударма ісі
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
Тәжірибелік грамматика (ағылшын тілі)
Ағылшын тілі грамматикасы бойынша практикалық білім құзыреттілігін қалыптастыру. Ағылшын тілінің грамматикалық құрылымының құрылымын және оның дамуындағы қазіргі тенденцияларды толық және жүйелі сипаттау және талдау, теориялық ұстанымдарды ағылшын тілінің нанымды тілдік мысалдарымен көркемдеп көрсету дағдысын меңгеру; қарым-қатынастың әртүрлі жағдаяттарында қолданылатын грамматикалық құбылыстарды зерттеу; ағылшын тілінің морфологиялық және синтаксистік конструкцияларын құру және қолдану ережелері. Пәнді оқу кезінде портфолио әдісі қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тәжірибелік грамматика (неміс тілі)
Неміс тілінің грамматикасы бойынша практикалық білімдер саласында лингвистикалық құзыреттілігін қалыптастыру. Неміс тілінің грамматикалық құрылымының құрылымын толық және жүйелі түрде сипаттау және талдау, неміс тілінің нанымды тілдік мысалдарымен теориялық ұстанымдарды суреттеу дағдысын меңгеру; қарым-қатынастың әртүрлі жағдаяттарында қолданылатын грамматикалық құбылыстарды зерттеу; неміс тілінің морфологиялық және синтаксистік құрылымдарын құру және қолдану ережелері. Пәнді оқу кезінде портфолио әдісі қолданылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шетел филологиясына кіріспе
Пән шетел филологиясы саласындағы маманды теориялық дайындаудың негізін қалайды. Оқытылатын тақырыптар: Филология ғылым ретінде, филологияның гуманитарлық ғылымдар арасындағы орны. Семиотика, герменевтика, коммуникация теориясы, когнитивтік ғылымдармен пәнаралық байланыстар. Тіл білімі және филология: тіл үйренудегі тәсілдің ерекшеліктері. аңғал филология. Филологияның зерттеу мәселелерін кеңейту, қазіргі филологиядағы пәнаралық, шекаралық және қолданбалы зерттеулерді дамыту. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, рефлексия және талқылау әдістері қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тәжірибелік фонетика (ағылшын тілі)
Ол тілдің дыбыстық және фонетикалық құрылымын зерттейді, артикуляция техникасын дамытады, автоматтандырылған айтылым дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тәжірибелік фонетика (неміс тілі)
Ол тілдің дыбыстық және фонетикалық құрылымын зерттейді, артикуляция техникасын дамытады, автоматтандырылған айтылым дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Көне әдебиет
Ежелгі Греция мен Ежелгі Римдегі әдеби процестің барысын зерттеу, осы кезеңдегі шетел әдебиеті туралы бағдарлы білім жүйесін қалыптастыру; мифологияны ежелгі грек өнерінің «арсеналы» және «топырағы» ретінде түсіну; антикалық авторлардың шығармаларын күрделі философиялық-діни, көркемдік-эстетикалық қабылдауды қалыптастыру; әдеби тектер мен жанрлардың генезисі саласындағы білімдерін кеңейту, Батыс Еуропа елдері әдебиетіндегі әдеби формалар мен дәстүрлерді қалыптастыру. Оқыту барысында жобалар әдісі қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Классикалық филология
Лингвомәдениеттану және әлеуметтік-саяси формациялардың ежелгі өркениеттері негізінде болмыстың бастапқы кезеңі туралы идеяны қалыптастыру; «филология» ұғымын лингвоәдеби аспектінің жетекші рөлімен бірқатар ғылымдардың, бағыттардың және аспектілердің қосындысы ретінде түсіндіруге барынша кең көзқарасты қамтамасыз ету. Оқытылатын тақырыптар: Жазудың пайда болуы. Классикалық тілдер тарихын кезеңге бөлу. Классикалық тілдердің ерте формалары. Мақал-мәтелдер, нақыл сөздер, классикалық тілдердің халықтық өрнектері. Рефлексия және пікірталас әдістері қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Еуропа тілі А1,А2 (неміс тілі)
Арнайы пән сияқты екiншi шет тiлiне үйренудiң мақсаттары - бұл студенттердiң әлеуметтiк - жеткiлiктi аралық мәдениеттi коммуникатив және кәсiби құзырын қалыптастыру. Аралық мәдениеттi - коммуникатив құзыры аралық мәдениеттi деңгейдегi басқа тiлдегi қарым-қатынасқа бiтiрушiнiң қабiлеттiлiк және дайындығы сияқты ұғылады. Коммуникатив, мәдениет тану үйренудi бағдарлалған мақсат күрделi интегратияны (тiл)табандатқан, қосатын лингвистикалық,сөйлеу) айтысу және әлеуметтiк мәдениет компоненттерi болады. Лингвистикалық компоненттiң мазмұндарын құрайды: -студенттер лексикалық, грамматикалық құбылыстар және оқылытын тiлдiң заңдылығының коммуникатив және кәсiби қызметiнде қолданылатын өнер-бiлiм.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Мәдениетаралық қатынас практикумы
Пәннің мақсаты – тілдің жіне сөйлеудің тұтас грамматикалық жүйесі және нормативті мен функционалды грамматика туралы түсінікті қалыптастыру; Ағылшын тілінің фонетикалық құрылымын, артикуляциялық техниканың дамуын суреттеу, айтудың автоматты дағдыларын дамыту. Пәннің міндеттері: студенттің ағылшын тілінің морфологиялық жіне синтаксистік құрылымы туралы түсінік қалыптастыру; оқылатын тілдің нормаларына сәйкес грамматикалық құрылымдар мен құбылыстарды қолдану ережелерін меңгеру; студенттердің фонетикалық дағдысын қалыптастыру; сөз, сөз тіркесі, сөйлем мен сөйлеу ағымында ағылшын дыбыстарын айту техникасын меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Неміс тілі В2.1
Коммуникативті әдістерді, рөлдік ойындарды және кейс-стади әдісін қолдана отырып, неміс тілін В2 деңгейінде меңгеру жұмыстарын жетілдіру және тереңдету. Неміс тілінде дайын емес сөйлеуді дамыту. Ана тілінде сөйлейтіндердің төл сөзін қалыпты қарқынмен түсіну дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Түпнұсқалық мәтіндерді оқу және ақпарат алу дағдыларын қалыптастыру. Неміс тілінде жазбаша сөйлеудің өнімді үлгілерін жасау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Лингвоелтану (неміс тілі)
Тілдік және аймақтық құзыреттілікті қалыптастыру. Германия, Австрия және Швейцария: географиялық орны мен экологиялық жағдайы; мемлекеттік құрылым және саяси жүйе; халық; тарихи қаһармандар; денсаулық сақтау жүйесі; білім беру жүйесі; БАҚ; мәдениет; тілі, диалектілері, шет тілдері; стереотиптер мен клишелер. Неміс тіліндегі вербальды және вербальды емес сөздік құралдары. Мәдени шок: даму кезеңдері және одан шығу жолдары. Пәнді оқу кезінде жобалар әдісі қолданылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Тіл білімінің негіздері
Студенттердің қазіргі тіл білімі саласындағы білімдерін байыту, ұғымдар мен терминдерді зерделеу, тілдік фактілер мен құбылыстарды қазіргі лингвистикалық зерттеулер мен концепциялар аспектісінде зерделеу. Оқытылатын тақырыптар: Тіл білімі ғылым ретінде, тіл білімінің бөлімдері; тіл лингвистиканың объектісі ретінде тілдің мәні, шығу тегі, даму заңдылықтары, құрылымы, қызметі, таңбалық сипаты; тілдердің классификациясы; ұлттық тіл және диалект; әдеби тіл мен норма. Оқыту кезінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялар қолданылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Жоба 1 - Филологиядағы ғылыми зерттеулердің негіздері
Мақсаты-жоба аясында білім беру бағдарламасының бағыты бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Алдыңғы жұмыстарға әдеби шолу және талдау. Зерттеу әдістемесі. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау. Зерттеу бөлімі бойынша жұмыс (жеке тапсырмамен және жасалған зерттеу жоспарымен айқындалған зерттеу кезеңдерін іс жүзінде орындау). Зерттеу нәтижелерін талқылау. Зерттеу нәтижелері бойынша ұсыныстар әзірлеу және қорытындылар. Жобаны дайындау және қорғау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Еуропа тілі А1,А2 (француз тілі)
Коммуникативті әдістерді, рөлдік ойындарды және кейс-стади әдісін қолдану арқылы А1, А2 деңгейінде француз тілінде оқу, сөйлеу, жазу және тыңдауды үйрету. Француз тілінің фонетикалық, лексикалық және грамматикалық жүйелерін зерттеу. Өмірдің жеке, қоғамдық салаларындағы тақырыптар бойынша ақпаратты түсіну, қарым-қатынастың ең көп таралған стандартты жағдайларында нақты коммуникативті міндеттерді шешуде бағдарлау қабілеті; А1, А2 деңгейіндегі мәтіндерді тыңдап оқу және түсіну
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Ағылшын тілі В2.1
Коммуникативті әдістерді, рөлдік ойындарды және кейс-стади әдісін қолдана отырып, ағылшын тілін В2 деңгейінде меңгеру жұмыстарын жетілдіру және тереңдету. Ағылшын тілінде дайын емес сөйлеуді дамыту. Ана тілінде сөйлейтіндердің төл сөзін қалыпты қарқынмен түсіну дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Түпнұсқалық мәтіндерді оқу және ақпарат алу дағдыларын қалыптастыру. Ағылшын тілінде жазбаша сөйлеудің өнімді үлгілерін жасау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Лингвоелтану (ағылшын тілі)
Әлеуметтік сала. Сақтандыру және медицина. Білім беру жүйесі. Бұқаралық ақпарат құралдары. Зерттелетін тіл елдерінің сөйлеу этикеті және мінез-құлық нормалары. Пәнді оқу кезінде жобалар әдісі қолданылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік іс-әрекетінің негіздері
Кәсіпкерлік түсінігі-кәсіпкерліктің анықтамасы, түрлері, даму тенденциялары, рөлі. Нарықтық экономиканың негізгі ұғымдары. Бизнестің ұйымдастырушылық негіздері. Бизнестің қаржылық негіздері. Бизнесті дамыту стратегиясын әзірлеу. Кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Экономика және бизнес негіздері
Кәсіпкерлік түсінігі-кәсіпкерліктің анықтамасы, түрлері, даму тенденциялары, рөлі. Нарықтық экономиканың негізгі ұғымдары. Бизнестің ұйымдастырушылық негіздері. Бизнестің қаржылық негіздері. Бизнесті дамыту стратегиясын әзірлеу. Кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты студенттерде жеке қаржыға қатысты шешім қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сонымен қатар цифрлық технологияларды қолдану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау қабілетін дамыту технологиялар болып табылады. Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді. «Қаржылық сауаттылық негіздері» курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілі В2.2
Коммуникативті әдістерді, рөлдік ойындарды және кейс-стади әдісін қолдана отырып, В2 деңгейінде ағылшын тілін меңгеру жұмыстарын одан әрі жетілдіру және тереңдету. Полилогиялық қарым-қатынастың әртүрлі формаларына қатысу, идиоматикалық тіркестерді, фразеологиялық бірліктерді олардың коннотативтік мағыналарын ескере отырып қолдану, мағынаның ең нәзік реңктерін беру, мәлімдемені түрлендірудің әртүрлі тәсілдерін қолдану. Даулы мәселелерді, қарама-қайшылықтарды өздігінен таңдау, талқылау барысын жоспарлау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеулердің негіздері
Пәннің мақсаты студенттерді ғылыми жұмысқа дайындау. Курстың/пәннің мазмұны: ғылыми зерттеулерді жоспарлау және оның құрылымы, эксперименттер жүргізу және тәжірибелік мәліметтерді өңдеу, жылу-энергетика саласындағы проблемалық мәселелерді қою әдістемесі және ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін тіркеу. Тәжірибелік сабақтарда студенттер ғылыми проблеманы қоюды, зерттеу саласындағы ғылыми жетістіктерді талдауды, эксперименттік зерттеулер жүргізуді, эксперименттік мәліметтерді өңдеу әдістерін меңгеруді үйренеді, зерттеу жұмысының нәтижелерін ұсыну дағдыларын алады. Қорытынды баға портфолио қорғау нәтижелері бойынша қойылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Экология негіздері
Экологиялық менеджменттің жаңа нысандарын талдау (бағдарламалық-мақсатты экологиялық менеджмент, экологиялық маркетинг, контроллинг, аудит).
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Тіршілік қауіпсіздігі
Пәнді оқытудың мақсаты болашақ мамандарда қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын жасау үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру; Төтенше жағдайлар кезінде болжау және сауатты шешімдер қабылдау; халықты және өндірістік персоналды, шаруашылық объектілерін ықтимал салдарлардан, апаттардан, табиғи апаттардан қорғау және қазіргі заманғы зақымдау құралдарын қолдану; жойылу салдарын жою болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Олар осы феноменге байланысты азаматтық позиция қалыптастыру үшін Қазақстан Республикасындағы құқықтық қатынастарды реттеу саласында, сондай -ақ сыбайлас жемқорлықпен күресу саласында білім, білік пен дағдыға ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Еуропа тілі В1 (неміс тілі)
Сөйлеу немесе ғылыми -техникалық әдебиеттерді оқу дағдылары мен дағдыларын және неміс тілінде сөйлеуді есту арқылы қабылдау, сөйлеу, оқу, жазу дағдыларын меңгеру. Практикалық оқу мақсатының көмегімен тілді табысты меңгеруге қажетті дағдылар жиынтығын қалыптастырыңыз. Әдебиетті қалай қолдану керектігін үйрету, сөздікпен жұмыс жасау, сөздер мен ережелерді есте сақтауды қамтамасыз ететін әдістерді меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Олар осы феноменге байланысты азаматтық позиция қалыптастыру үшін Қазақстан Республикасындағы құқықтық қатынастарды реттеу саласында, сондай -ақ сыбайлас жемқорлықпен күресу саласында білім, білік пен дағдыға ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Неміс тілі В2.2
Коммуникативтік әдістерді, рөлдік ойындарды және кейс-стади әдісін қолдану арқылы неміс тілін В2 деңгейінде меңгеру жұмыстарын одан әрі жетілдіру және тереңдету. Полилогиялық қарым-қатынастың әртүрлі формаларына қатысу, идиоматикалық тіркестерді, фразеологиялық бірліктерді олардың коннотативтік мағыналарын ескере отырып қолдану, мағынаның ең нәзік реңктерін беру, мәлімдемені түрлендірудің әртүрлі тәсілдерін қолдану. Даулы мәселелерді, қарама-қайшылықтарды өздігінен таңдау, талқылау барысын жоспарлау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Экологиялық менеджмент
Пәнді меңгеру табиғатты қорғау қызметін басқарудың, тиімді басқару шешімдері енуінің жаңа сапалы идеологиясының қажетті атрибуты ретінде, саналы экологиялық көзқарастың қалыптасуын қамтамасыздандырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Еуропа тілі В1 (француз тілі)
Сөйлеу немесе ғылыми -техникалық әдебиеттерді оқу дағдылары мен дағдыларын және француз тілінде сөйлеуді есту арқылы қабылдау, сөйлеу, оқу, жазу дағдыларын меңгеру. Практикалық оқу мақсатының көмегімен тілді табысты меңгеруге қажетті дағдылар жиынтығын қалыптастырыңыз. Әдебиетті қалай қолдану керектігін үйрету, сөздікпен жұмыс жасау, сөздер мен ережелерді есте сақтауды қамтамасыз ететін әдістерді меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Ағылшын тілі С1.1
Коммуникативтік әдістер, рөлдік ойындар және кейс-стади әдісі арқылы ағылшын тілін С1 деңгейінде меңгеруде жұмыс істеу; С1 деңгейінде әлеуметтік, ғылыми және кәсіби қызметте ағылшын тілін тиімді пайдалану біліктері мен дағдыларын қалыптастыру, С1 деңгейіндегі бейімделмеген мәтіндерді ағылшын тілінде оқу және қабылдау дағдыларын дамыту, берілген тақырыпта ағылшын тілінде ауызша және жазбаша түрде өз пікірін білдіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Лексикология
Филологтардың ағылшын тілінің лексикасын, ағылшын сөзінің семантикалық және морфологиялық құрылымының ерекшеліктерін зерттеу саласындағы зерттеушілік құзыреттілігін қалыптастыру; ағылшын лексикасының стильдік және диалектілік өзгермелілігі; қазіргі лексикологияның ең өзекті бағыттары туралы білім алу; сөздің мағыналық және морфологиялық құрылымын, қолданылу ерекшеліктерін зерттеуге мүмкіндік беретін негізгі зерттеу әдістерін меңгеру; студенттердің магистратурада оқуын табысты жалғастыруына мүмкіндік беретін жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Көркем мәтінді интерпретациялау (неміс тілі)
Неміс тіліндегі көркем мәтінді сыни талдаудың теориясы мен практикасы. Курстың тақырыбы: көркем мәтін жанрлық және стилистикалық тұрғыдан анықталған тұтас ретінде, оны талдау, мәтінді түсіндірудің теориялық және әдіснамалық принциптері; мәтіннің архитектурасы, сюжеті; композициялық және сөйлеу формалары; олардың жүйесі мен қатынастарындағы көркем образдар; мәтіндегі тілдік бірліктерді жаңартудың фонетикалық, лексикалық және грамматикалық деңгейлері; жеке авторлық стиль; мәтіннің идеялық және эстетикалық құндылығы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Тіл тарихы
Шетел тілінің қалыптасу заманынан бастап бүгінгі күнге дейінгі даму тарихын зерттейді.Диахрониядағы тілдің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық құбылыстарын, ағылшын тілінің жүйе ретіндегі даму заңдылықтарын , тіл құрылымының фонетикалық, грамматикалық және лексикалық элементтерінің дамуының өзара тәуелділігін белгілейді, ағылшын халқының тарихы мен ағылшын тілінің тарихы арасындағы байланысты қарастырады;белгілі бір тілдік құбылыстарды ғылыми негіздеу және олардың арасында тарихи байланыстар орнату қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
Теориялық фонетика
Қазіргі заманғы ағылшын тілінің дыбыстық құрамын және ағылшын сөзінің фонемдық құрылымын зерттейді, дыбыстық және графикалық құралдардың арақатынасын қарастырады, буындық құрылымдарды, ағылшын просодиясын, сонымен қатар сөйлеу ағынында болатын фонетикалық процестерді сипаттайды. Ағылшын тілінің айтылу ерекшеліктерін коммуникативті және аумақтық ерекшеліктерін зерттейді, қазіргі ағылшын тілінің фонетикалық құрылымын әртүрлі коммуникативті мақсаттарда қолданылатын көп деңгейлі функционалдық бірліктердің жүйесі ретінде қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
Шетел әдебиетінің теориясы мен тарихы (неміс тілі)
Көркем әдебиет өнер түрі ретінде, оның көркем бейнелерінің ерекшелігі. Әдеби ұрпақ. Көркем мазмұнның түрлері. Интертексттілік және мифологизм. Архетиптер. Әдеби шығармадағы бейнелеу құралдарының жүйесі. Хронотоп. Көркем шығарманың құрылымы. Батыс Еуропа елдеріндегі әдебиеттің (Германия әдебиетінен басқасы) Қайта өрлеу дәуірінен бүгінгі күнге дейінгі даму кезеңдері. Пәнді оқу кезінде рефлексия және талқылау әдістері қолданылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Шетел әдебиетінің теориясы мен тарихы (ағылшын тілі)
Көркем әдебиет өнер түрі ретінде, оның көркем бейнелерінің ерекшелігі. Әдеби ұрпақ. Көркем мазмұнның түрлері. Интертексттілік және мифологизм. Архетиптер. Әдеби шығармадағы бейнелеу құралдарының жүйесі. Хронотоп. Көркем шығарманың құрылымы. Батыс Еуропа елдерінде (Ұлыбритания әдебиетінен басқа) Қайта өрлеу дәуірінен бастап бүгінгі күнге дейінгі әдебиеттің даму кезеңдері. Пәнді оқу кезінде рефлексия және талқылау әдістері қолданылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Неміс тілі С1.1
Коммуникативтік әдістердің, рөлдік ойындардың және кейс-стади әдісінің көмегімен неміс тілін С1 деңгейінде меңгеруде жұмыс істеу; С1 деңгейінде әлеуметтік, ғылыми және кәсіби қызметте неміс тілін тиімді пайдалану білігі мен дағдысын қалыптастыру, неміс тілінде С1 деңгейіндегі бейімделмеген мәтіндерді оқу және қабылдау дағдыларын дамыту, берілген тақырыпта неміс тілінде ауызша және жазбаша түрде өз пікірін білдіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Көркем мәтінді интерпретациялау (ағылшын тілі)
Ағылшын тіліндегі көркем мәтінді сыни талдаудың теориясы мен практикасы. Курстың тақырыбы: көркем мәтін жанрлық және стилистикалық тұрғыдан анықталған тұтас ретінде, оны талдау, мәтінді түсіндірудің теориялық және әдіснамалық принциптері; мәтіннің архитектурасы, сюжеті; композициялық және сөйлеу формалары; олардың жүйесі мен қатынастарындағы көркем образдар; мәтіндегі тілдік бірліктерді жаңартудың фонетикалық, лексикалық және грамматикалық деңгейлері; жеке авторлық стиль; мәтіннің идеялық және эстетикалық құндылығы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Start up жобаларының экономикалық негіздемелері
Пәннің мақсаты – адам мен машинаның өзара әрекеттесуінің жалпы парадигмаларын және оларды ойын қозғалтқышы арқылы жүзеге асыруды оқып үйрену, студенттердің виртуалды шындықты құру саласындағы интеллектуалдық және практикалық құзыреттіліктерін қалыптастыру және дамыту, қолданбалы іс-әрекетке бейімдеу қабілетін дамыту. бағдарламалық қамтамасыз ету, қолданбалы есептерді шешу үшін виртуалды өңдеу орталарын құру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Академиялық хат (ағылшын тілі)
Академиялық дискурстың ерекшелігін ескере отырып, ағылшын тілінде ғылыми және ғылыми-ақпараттық мәтіндерді жасау қабілетін қалыптастыру. Курстың тақырыбы: "академиялық жазу" ұғымы, оның негізгі жанрлары; мақсатты аудитория; ғылыми мәтін, оның ерекшеліктері; ғылыми баяндау нысандары (баяндау, хабарлау, сендіру, сипаттау, пайымдау, дәлелдеу, түсіндіру); сөйлеу туындысының құрамы; негізгі тезис және оның шығармадағы орны; эссе жазу ерекшеліктері; сілтемелер, библиография. Оқыту кезінде портфолио әдісі қолданылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Ағылшын тілі С1.2
С1 деңгейінде рөлдік және іскерлік ойындар мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану арқылы ағылшын тілін меңгеру жұмыстарын одан әрі жетілдіру және тереңдету. Ағылшын тіліндегі бейімделмеген мәтіндерді оқу және қабылдау дағдыларын дамыту, берілген тақырып бойынша ағылшын тілінде өз ойын ауызша және жазбаша түрде жеткізу, сөздік қорын 5000 сөзге дейін арттыру жұмыстарын жүргізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Шетел тілдерін оқыту әдістерінің тарихы
Студенттерде зерттеу нысаны мен пәні, оның дамуын анықтайтын заңдылықтары мен заңдары, ұғымдық-категориялық аппараты мен ғылыми зерттеу әдіс-тәсілдері бар өз алдына жеке ғылым ретінде әдістеме туралы ғылыми көзқарас қалыптастыру. Студенттерді әдістемелік ғылымның қазіргі жағдайы және негізгі даму тенденциялармен таныстыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Теориялық грамматика
Теориялық грамматика саладағы соңғы зерттеулерді ескере отырып, оқытылатын шет тілінің грамматикалық құрылымын зерттейді, тілдің жүйелік сипаты мен оның динамикалық құрылымы туралы нақты түсінік қалыптастырады; қазіргі ғылыми парадигманың негізгі мәселелеріне жүйелік-функционалдық және когнитивтік-дискурсивті де енгізеді;тіл құбылыстарын қазіргі түрлі лингвистикалық ілімдер шеңберінде қарастыруға байланысты лингвистикалық талдаудың соңғы әдістерін зерттейді, мысалы, сөйлеу актілерінің теориясы, прагматика, когнитивтік ғылым, т.б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Стилистика
Лингвистика саласындағы маңызды стилистикалық зерттеулердің бағыттарынмен және тіл білімі саласындағы негізгі өзекті мәселелерімен таныстырады. Ағылшын тілінің стилистикалық ресурстарын, стилистикалық нормаларын және олардың қарым-қатынастарының әртүрлі салаларындағы вариативтілігімен және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларында оларды жүзеге асыру дағдыларын меңгеруге көмектеседі. Студенттердің тілдік құралдарды қолданудың ұлттық ерекшеліктері және ағылшын тілінің функционалдық стильдер жүйесінің ұлттық ерекшелігтері туралы түсініктерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Академиялық хат (неміс тілі)
Академиялық дискурстың ерекшелігін ескере отырып, неміс тілінде ғылыми және ғылыми-ақпараттық мәтіндерді жасау қабілетін қалыптастыру. Курстың тақырыбы: "академиялық жазу" ұғымы, оның негізгі жанрлары; мақсатты аудитория; ғылыми мәтін, оның ерекшеліктері; ғылыми баяндау нысандары (баяндау, хабарлау, сендіру, сипаттау, пайымдау, дәлелдеу, түсіндіру); сөйлеу туындысының құрамы; негізгі тезис және оның шығармадағы орны; эссе жазу ерекшеліктері; СІЛТЕМЕЛЕР, СІЛТЕМЕЛЕР; библиография. Оқыту кезінде портфолио әдісі қолданылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Көпшілік алдында сөйлеу риторикасы (ағылшын тілі)
Тиімді сөйлеу қарым-қатынасының коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру, ең алдымен ағылшын тілінде көпшілік алдында сөйлеу жағдайында қалыптастыру; кейс-стади әдісі арқылы тиімді риторикалық тәсілдер мен әр түрлі жағдайларда көпшілік алдында сөйлеуді құру тәсілдерін зерделеу; дау және аргументация түрлерімен, пікірталас жүргізу тәсілдерімен, қажетті риторикалық эмоциялар құрумен танысу; өз көзқарасын сауатты білдіре және негіздей білуге үйрету; ағылшын тілінде өз шешендік тәжірибесін алу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Шетел тілдерін оқыту әдістемесі
Шет тілі мен әдебиеті мұғалімі ретінде болашақ кәсіби қызметтің теориялық және практикалық негізін қалыптастыру. Оқытылатын тақырыптар: әдістеме оқыту теориясы ретінде; шет тілдерін оқытудың мақсаттары, мазмұны, әдістері, құралдары мен принциптері; оқу процесін жоспарлау және ұйымдастыру; білімді бақылау және есепке алу; шет тілдерін оқытудың жаңа технологиялары. Пән кейс-стади әдісін және проблемалық сипаттағы рөлдік ойындарды пайдалануды қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Көпшілік алдында сөйлеу риторикасы (неміс тілі)
Тиімді сөйлеу қарым-қатынасының коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру, ең алдымен неміс тілінде көпшілік алдында сөйлеу жағдайында; кейс-стади әдісін қолдана отырып, тиімді риторикалық әдістер мен әр түрлі жағдайларда көпшілік алдында сөйлеуді құру тәсілдерін үйрену; дау және аргументация түрлерімен, пікірталас жүргізу тәсілдерімен, қажетті риторикалық эмоциялар құрумен танысу; өз көзқарасын сауатты білдіре және негіздей білуге үйрету; неміс тілінде өз шешендік тәжірибесін алу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Неміс тілі С1.2
Рольдік және іскерлік ойындар мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану арқылы неміс тілін С1 деңгейінде меңгеру жұмыстарын одан әрі жетілдіру және тереңдету. Неміс тіліндегі бейімделмеген мәтіндерді оқу және қабылдау дағдыларын дамыту, берілген тақырып бойынша неміс тілінде өз пікірін ауызша және жазбаша түрде жеткізу, сөздік қорын 5000 сөзге дейін арттыру жұмыстарын жүргізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Академиялық мақсаттар үшін шетел тілі (ағылшын тілі)
Шетел тілінде оқу және ғылыми қызметке дайындық. Ғылыми мәтіндерді оқу стратегиялары; сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыту; лекцияларды тыңдау және конспектілеу; түйіндемелерді құрастыру, презентациялар дайындау; талқылауларға қатысу; электрондық байланыстың ерекшеліктерін зерттеу; ағылшын тілінде жазбаша ғылыми мәтіндер құру; теориялық тұжырымдар мен нақты деректерді талдау, олардың негізінде салыстыру және жалпылау, қорытынды тұжырымдау. Оқыту кезінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялар қолданылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Неміс тілі С2
Неміс тілін С2 деңгейінде меңгеру бойынша жұмысты жетілдіру және тереңдету оның тілдік, әлеуметтік лингвистикалық, дискурстық, әлеуметтік-мәдени, әлеуметтік және стратегиялық компоненттерінің бөлігі ретінде шет тілінің коммуникативтік құзыреттілігін дамыту арқылы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Аудармаға кіріспе
Аударматанудың сала ретіндегі тұтас көзқарасын қалыптастыру гуманитарлық ғылымдар тіларалық және мәдениетаралық қатынастың алуан түрі ретінде. Қазіргі аударма теориясының жалпы сипаттамасы: оның ерекшеліктері, объектілері, әдістемесі, тарихы. Қазіргі әлемдегі аудармашы мамандығы, оның рөлі мен жауапкершілігі. Аударманың классификациялары мен түрлері. Аударма әдістерінің классификациялары. Түрлі стильдегі және жанрдағы мәтіндерді аудару ерекшеліктері. Пәнді оқу кезінде АКТ қолданылады
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Шетел әдебиеті
Қайта өрлеу дәуірінен бастап бүгінгі күнге дейінгі ең ірі тарихи-әдеби процестер мен шетелдік ірі жазушылар мен ақындардың шығармашылығы туралы студенттердің білімін жүйелеу және байыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Кәсіби мақсаттар үшін шет тілі
Іскерлік ойындарды, проблемалық бағыттағы рөлдік ойындарды, кейс-стади әдісін және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, С1 деңгейінде белгілі бір кәсіптік орта аясында кәсіптік сала немесе пәндік сала мамандарымен барабар және тиімді қарым-қатынас жасау қабілеттерін қалыптастыру. Жоғары мамандандырылған терминдер мен кәсіби сленгтерді қамтитын кәсіби бағдарланған сөздік қорды көбейту, ғылыми және іскерлік сөйлеу синтаксисін, дискурсивті элементтерді және стильдік белгілерді зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Оқытылатын шетел тілдері халықтарының әдебиеті
Зерттелетін тіл елінің әдебиетінің тарихи-әдеби процестері мен даму кезеңдері туралы білімдерін жүйелеу; зерттеліп отырған тіл елінің әдебиетінің ірі қаламгерлері шығармашылығының идеялық мазмұны мен даралық ерекшеліктерін ашу. Әлемдік мәдениеттің бір бөлігі ретінде зерттелетін тіл елінің әдебиеті, оның ұлттық болмысы. әдебиетке дейінгі кезең. Орта ғасырлар әдебиеті. Қайта өрлеу дәуірінің әдебиеті. 17 ғасыр әдебиеті. Ағартушылық дәуір әдебиеті. 19 ғасыр әдебиеті. 20 ғасыр әдебиеті. Қазіргі әдебиет. Пәнді оқу кезінде АКТ қолданылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілі С2
Ағылшын тілін С2 деңгейінде меңгеру бойынша жұмысты жетілдіру және тереңдету оның тілдік, әлеуметтік лингвистикалық, дискурстық, әлеуметтік-мәдени, әлеуметтік және стратегиялық компоненттерінің бөлігі ретінде шет тілінің коммуникативтік құзыреттілігін дамыту арқылы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Жоба 2 - Типологиялық зерттеулердің негіздері
Жалпы және жеке тіл білімі контекстінде тілдердің типологиялық сипаттамасы туралы тұтас түсінікті қалыптастыру; студенттердің ана тілімен салыстыру, тілдер құрылымының неғұрлым жалпы ерекшеліктерін олардың өзара байланысы мен өзара шарттылығында салыстыру тұрғысынан зерттелетін тілдің фонетикасы, грамматикалық құрылымы мен сөздік құрамы бойынша барлық деректерді қажетті жалпылау кезінде студенттерді типологиялық зерттеу әдістемесіне енгізу. Пән жобаны жазуды және қорғауды қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Аударма теориясы мен практикасы негіздері
Отандық және шетелдік аударматану ғылымының даму тарихымен және қазіргі жағдайымен танысу; аударма теориясының негізгі ұғымдарымен және ережелерімен; аударма қызметі туралы негізгі түсініктермен; аударманың прагматикасымен; аударманың әртүрлі түрлері мен формаларының ерекшеліктерімен. Аударма стратегиялары және оңтайлы аударма шешімін іздеу, практикалық аударма дағдыларын дамыту. Студенттердің болашақ кәсіби іс-әрекетінің теориялық және практикалық базасын қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде АКТ қолданылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Тілдік қарым-қатынас мәдениеті бойынша практикум (ағылшын тілі)
Ағылшын тілінде сөйлейтін елдерде (Ұлыбритания, АҚШ, Австралия және т.б.) қабылданған ауызша және жазбаша қарым-қатынас нормаларын ескере отырып, ағылшын тілінде кәсіби және әлеуметтік маңызды жағдайларда тиімді коммуникативті әсер ету және өзара әрекеттесу құзыреттілігін қалыптастыру; вербалды және вербалды емес қарым-қатынас құралдарының ұлттық-мәдени ерекшеліктері, оның ішінде сөйлеу этикеті туралы білімдерін жүзеге асыру. Пәнді оқу кезінде кейс-стади әдісі және рөлдік ойындар қолданылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 3
-
ТКТ стандартталған тесттер
Оқыту білімін тексерудің (ТБТ) теориялық және әдістемелік негіздерімен және оның форматымен таныстыру, тестілеудің стратегиясы мен тактикасын оқыту және емтихан форматында үлгілі тест тапсырмаларын тәжірибе жүзінде орындауға мүмкіндік беру. Курстың соңында студенттер емтиханды сәтті тапсыру үшін қажетті ТКТ негізгі ұғымдары мен терминологиясын білуі керек; ТКТ-да қолданылатын тест тапсырмаларының түрлерін; ТКТ форматында тест тапсырмаларын орындау дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 4
-
Мәтін және дискурс теориясының негіздері
Мәтін мен дискурс лингвистикалық зерттеу объектілері ретінде; олардың мәні, негізгі ұғымдары мен категориялары. Мәтіндер мен дискурстардың типологиясы және олардың құрамдас бөліктері, жіктелу принциптері. Мәтін және дискурс жанрлары. Мәтіннің артикуляциясы, бірліктерді таңдау критерийлері. Мәтінаралық өзара әрекеттесу және қысу. Мәтіндегі фразааралық байланыстың құралдары мен тәсілдері. Ішкі мәтін, контекст, тармақша. Түрлі жанрдағы мәтіндерді лингвистикалық талдау және дискурстық талдау әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 3
-
Мәдениетаралық коммуникация теориясы
Қазіргі мәдени білім беру тұжырымдамасының негізі ретінде мәдениетаралық қарым-қатынас теориясының негізгі концепцияларын зерттеу; қазақстандық және шетелдік зерттеу парадигмалары аясында мәдениетаралық коммуникация мәселелеріне негізгі тәсілдермен танысу; әрекет теориясына негізделген қарым-қатынас теориясы туралы түсініктер жүйесін қалыптастыру; рефлексия және талқылау әдістерін пайдалана отырып, мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастыру мақсатында мәдениетаралық қарым-қатынас теориясының теориялық ережелерін тілдің жүйелі концепциясына экстраполяциялау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 4
-
Ағылшын тілін оқыту әдістемесі бойынша стандартталған тесттер
Стандартталған тесттердің негізгі мазмұнымен және теориялық және әдістемелік негіздерімен, олардың форматымен танысу, халықаралық сынақтарды орындау стратегиясы мен тактикасына үйрету, сонымен қатар үлгілі тест тапсырмаларын тапсыру негізінде емтиханды тапсыруға практикалық дайындық. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер ағылшын тілін оқыту әдістемесі бойынша стандартталған тесттердің негізгі ұғымдары мен терминологиясын білуі, халықаралық тест форматында тест тапсырмаларын орындау дағдыларын меңгеруі қажет.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 4
-
Тілдік қарым-қатынас мәдениеті бойынша практикум (неміс тілі)
Неміс тілінде сөйлейтін елдерде (Германия, Австрия, Швейцария) қабылданған ауызша және жазбаша қарым-қатынас нормаларын ескере отырып, неміс тілінде кәсіби және әлеуметтік маңызды жағдайларда тиімді коммуникативті әсер ету және өзара әрекеттесу құзыреттілігін қалыптастыру; вербалды және вербалды емес қарым-қатынас құралдарының ұлттық-мәдени ерекшеліктері, оның ішінде сөйлеу этикеті туралы білімдерін жүзеге асыру. Пәнді оқу кезінде кейс-стади әдісі және рөлдік ойындар қолданылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 3
-
Мәдениет контекстіндегі тіл және коммуникация
Мәдениетаралық коммуникацияның интегративті пән ретіндегі негізгі концептуалды және категориялық аппаратымен, жаңа тәсілдермен және теориялармен, сондай-ақ мәдениаралық коммуникация жағдайларын зерттеуде оны қолданудың кейс әдісімен және әдістемесімен танысу; мәдени бейімділікті, әртүрлі мәдениеттердегі коммуникативті мінез-құлықтың әртүрлі түрлерін дұрыс түсіндіру қабілетін дамыту; басқа мәдениет өкілдерімен қарым-қатынас жасауда практикалық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 4
Оқыту нәтижелері
- Бақылағыштыққа ие, саралауға, талдау беруге икемді, қорытынды шығаруға, баға бере алатын, критериялық, креативті ойлау қабілеттілігіне ие, өзін-өзі дамытуға биімді.
- Әртүрлі әлеуметтік ахуалда сәйкес бағдар бола алады, топта жұмыс жасауға қабілетті, өз көзқарасын сыпайы жақтай алады, жаңа шешімдерді ұсынады.
- Азаматтылық пен патриоттылық, әлеуметтік сананы жаңғырту-Рухани жаңғырту, университеттік, аймақтық, республикалық деңгейдегі іс-шараларды ұйымдастыру кезінде Казақстанның үшінші жаңғыру идеялары негізінде лидерлік қасиеттерге ие болу.
- Мемлекеттік, орыс және шет (А2, B1, B2 деңгейлері) тілдерде, сонымен қатар кәсіби ортада, негізгі коммуникация дағдыларына ие екенін көрсетеді.
- Қазақстан Ребпубликасының қолданыстағы нормативті-заң актілерін есепке ала отырып, сонымен қатар экология және табиғатты қорғау облыстарында, старптап-жобаларын дамыта алады және экономиканың әр түрлі салаларында жүзеге асыра алады.
- Стандартты кәсіби міндеттерді шешу мен жұмысты ұйымдастыру үшін информация-коммуникациялық технологияларды қолдана алады.
- Негізгі оқытылатын тілді әдеби формада, ауызша және жазбаша коммуникацияның әр түрлі типтерінің базалық әдіс-тәсілдерін еркін меңдерген.
- Орта білім мен кәсіби білім мекемелерінде тіл мен әдебиет бойынша сыныптан тыс жұмыс пен білім сабақтарын жүргізуге қабілетті.
- Әр түрлі типтегі тексттерді өңдеу және түзеу (корректура, түзеу, түсінік беру, рефераттау, ақпараттық-сөздік сипаттау) базалық қабілеттіліне ие болу.
- Шет тілден және шет тілге әртүрлі типтегі тексттерді аудару дағдыларына ие болу.
- Тілдік және әдеби факторларын жинау және саралау, филологиялық талдау және текстті түсіндіру базалық қабілеттілігін біледі.
- Негізгі оқытылатын тіл мен әдебиет теориясы мен тарихы, коммуникация теориясы, филологиялық саралау мен өзіндік ғылыми-зерттеу іс-әрекетінде мәтінді талдау облысында алынған білімді қолдана алады.