Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B07323 Темір жолдар құрылысы, жол және жол шаруашылығы в ALT University

Пәндер

  • Қолданбалы физика

    Пән іргелі заңдарды, классикалық және қазіргі заманауи физика теорияларын, сондай-ақ физикалық зерттеу, ойлау, ғылыми дүниетаным әдістерін қолдану кезінде, дербес танымдық іс-әрекетте, компьютерлік технологияларды және әлемнің қазіргі жаратылыстану-ғылыми бейнесі туралы түсініктерді пайдалана отырып, физикалық жағдайларды модельдей білу қабілетін, дағдыларын қалыптастырады. Пән шеңберінде есептеу-графикалық жұмыстар орындалады. Зертханалық жұмыстар Coursera платформасында орындалады. Белсенді оқыту әдістері-топтық жұмыс, миға шабуыл. Белсенді оқыту әдістері-топтық жұмыс. Бақылаудың бір түрі біріктірілген емтихан.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инженерлік математика 1

    Пән жоғары математиканың негізгі ұғымдарын және оның қолданылуын зерттейді. Курстың мақсаты-белгілі бір профильдің теориялық және қолданбалы есептерін шешуге арналған математикалық аппаратты игеру, математикалық модельдеу туралы түсінік алу және алынған шешімдерді түсіндіру. Курстың бөлімдеріне сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия элементтері, математикалық талдауға кіріспе, бір және бірнеше айнымалылардың функциясын дифференциалды есептеу кіреді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік және инженерлік модельдеу

    Пәнді зерттеу жазықтықтағы кеңістіктік формалардың негізгі кескіндерін игеруге және инновациялық компьютерлік модельдерді жасау үшін заманауи модельдеу жүйелерінде жұмыс істеуге үйретуге мүмкіндік береді, сонымен қатар кеңістіктік бейнелеу мен қиялдың дамуына, кеңістіктік формалардың графикалық модельдері мен компьютерлік модельдерді құрудағы практикалық дағдыларға негізделген құрылымдық-геометриялық ойлауға, оларды нақты мәселелерді шешуде қолдануға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Көлік инфрақұрылымы объектілерін жобалауға кіріспе

    Көлік кешендерін ұйымдастыру мен басқаруды мемлекеттік реттеу, технологиялық процестерді оңтайландыру және көлік инфрақұрылымы объектілерін жобалау, тасымалдарды тікелей орындайтын салалардың жиынтығы ретінде автокөлік және теміржол кешені туралы білімді тереңдету саласындағы кәсіби құзыреттерді қалыптастырады, сонымен қатар көлік инфрақұрылымының элементтерін қауіпсіздік пен тиімділік тұрғысынан бағалайды, желіні дамыту кезінде жіктеу бойынша жолдарды негізделген таңдауды жүзеге асырады, тиімді және қауіпсіз тасымалдауды ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Құрылыс физикасы

    Пән табиғат құбылыстарының ең қарапайым және жалпы заңдылықтарын, материяның қасиеттері мен құрылымын, оның қозғалыс заңдылықтарын зерттейді. Курста кинематика, динамиканың негізгі теңдеулері, қозғалыс теңдеулері, классикалық механиканың қолданылу шегі, тұрақты уақыт, уақыт және энергия моменті, статикалық физика және термодинамика, электр және магнетизм қарастырылады. Пән термодинамикаға, электрге, магнетизмге және оптикаға ерекше мән береді. Пәннің бір бөлігі ретінде студенттер газдардың кинетикалық теориясын, термодинамикалық процестерді, толқындарды, электр өрістерін, ағын мен күштерді, электр тогын, тізбектерді, магнетизмді, электромагниттік әсерлесуді, индукциялық токтарды, линзалар мен айналарды оқиды. Студенттер физикалық заңдар мен принциптерді бірнеше ғылыми салаларға қатысты практикалық есептерге қолдана алады. Сонымен қатар, студент бақылау мен эксперименттің тексерілетін ғылыми теорияларды қалай жасайтынын түсінеді және осылайша мәселені шешу стратегиялары үшін берік негіз ұсынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көлік құрылыстарын жобалау негіздері

    Қатынас жолдарын жобалауды, автомобиль жолдарының негізгі элементтерін AutoCAD бағдарламалық кешенін қолдана отырып, әуеайлақтар мен әуежайлардың, көпірлер мен көлік айрықтарының негізгі элементтерін пайдалана отырып, жасанды құрылыстарды автоматтандырылған жобалау құралдарын пайдалануда білім мен дағдыларды қалыптастырады, көлік құрылыстарын жобалаудың ұтымды қағидаттарын іске асыру мақсатында мәтіндік редакторлар мен электрондық кесте редакторларында жұмыс істеуге үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Инженерлік математика 2

    Білім алушыларда сабақтас жаратылыстану-ғылыми пәндерді, кәсіптік цикл пәндерін және кәсіптік қызметтегі математикалық модельдеу және зерттеу дағдыларын зерделеу үшін қажетті математикалық білім мен дағдыларды қалыптастыру. Курстың бөлімдеріне бір және бірнеше айнымалылар функциясының интегралды есебі, қарапайым дифференциалдық теңдеулер, қатар теориясы кіреді. Инженерлік есептерді шешу үшін математикалық әдістерді қолдану мәселелеріне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Геоинформатика негіздері

    Геоақпараттық жүйелердің (ГАЖ) даму тарихын, негізгі ұғымдар мен терминдерді, геоинформатиканың жалпы мәселелерін, кәсіптік қызметтің пәндік салаларында қолдану технологияларын, ГАЖ техникалық, бағдарламалық және ақпараттық қамтамасыз етудің қазіргі жай-күйін зерделейді, ГАЖ, аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді құру ерекшеліктері туралы, бизнесте, басқаруда, ғылымда және т. б. қолдануға арналған қолданбалы ГАЖ туралы түсінік қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Теориялық механика

    Ғылыми инженерлік ойлауды қалыптастыру, механикалық жүйелердің мінез-құлқын сипаттайтын теңдеулер құруға мүмкіндік беретін негізгі ұғымдармен, заңдармен және теоремалармен танысу, белгілі бір құбылысты математикалық түрде жаза білу, механикалық жүйелердің қозғалысы мен тепе-теңдігін зерттеуде, кәсіби цикл пәндеріне механиканың негізгі әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инженерлік механика 1

    Инженерлік білім берудің логикалық ойлауы мен ғылыми негізін қалыптастыру, материалдық денелердің қозғалысы мен тепе-теңдік заңдылықтарын зерттеу, механика теоремаларын қолдана отырып механикалық жүйелердің математикалық негізде модельдерін құру, техникалық есептерді шешу үшін механикалық жүйелердің тепе-теңдігі мен қозғалысын зерттеу әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Минор бағдарламасы 1

    Әр түрлі пәндік салаларда қосымша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік беретін үш пәннің біріншісі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Геология, топырақ механикасы, негіздер мен іргетастар

    Пән топырақтың жүктеме кезіндегі негізгі мінез-құлық заңдылықтарын, кернеулік-деформациялық күй теориясын және олардың құрылымдармен өзара әрекеттесуін, іргетастардың шөгуін анықтаудың негізгі әдістерін, беткейлер мен беткейлердің тұрақтылығын, морфологиясын, динамикасы мен аймақтық ерекшеліктерін зерттейді. жер қыртысының жоғарғы горизонттары (литосфера) және олардың инженерлік құрылымдармен (техносфера элементтерімен) байланысы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Құрылыс материалдары

    Заманауи құрылыс материалдарын қолдану, сапаның негізгі көрсеткіштерін, көлік саласы үшін құрылыс материалдарын өндірудің қазіргі заманғы тәсілдерін, физикалық-механикалық қасиеттеріне, өндіріс технологиясы мен қалыптасу жағдайларына, жетілдіру әдістеріне, Құрылыс өндірісінің технологиялық процестерін игеруге, салынып жатқан жасанды құрылыстарда құрылыс материалдарын, бұйымдары мен конструкцияларын өндіруге байланысты негізгі заңдылықтар мен тәуелділіктерді көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инженерлік механика 2

    Деформациялардың әрбір түрі үшін ішкі күштер мен кернеулерді анықтаудың негізгі әдістерімен, конструкциялар мен олардың элементтерін беріктікке, қаттылық пен тұрақтылыққа есептеу әдістерімен, конструкция элементтеріндегі жүктемелерді, орын ауыстыруларды және кернеулі-деформацияланған күйді зерттеу дағдыларымен, статикалық және динамикалық әсердің әсерінен сенімділік пен үнемділік талаптарын қамтамасыз ету үшін машина бөлшектерінің есептік схемаларын құрумен және элементтерін есептеумен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Инженерлік геодезия

    Геодезия саласындағы негізгі білімді пайдалануға дайындығы мен қабілетін айқындайтын кәсіби құзыреттерді қалыптастырады, типтік құрылыс міндеттерін шешуге байланысты геодезиялық өлшеулер жүргізуге, құрылыстарды егжей-тегжейлі бөлуге, салынып жатқан құрылыстың геометриялық нысандарын бақылауды жүзеге асыруға, құрылыс-монтаждау жұмыстарының жекелеген кезеңдерінің нәтижелерін атқарушы түсіруді орындауға мүмкіндік береді, нақты өндірістік жұмыстарға арналған негізгі геодезиялық аспаптарды қолдану дағдыларын береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Минор бағдарламасы 2

    Әр түрлі пәндік салаларда қосымша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік беретін үш пәннің екіншісі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Материалдар кедергісі

    Беріктікке, қаттылыққа және тұрақтылыққа конструкция элементтерін есептеу саласында іргелі білімді қалыптастыру, Конструкциялық материалдардың механикалық қасиеттерін ескере отырып, сенімділік, беріктік, үнемділік жағдайында құрылыстарды есептеудің есептеу-эксперименттік негіздері мен практикалық әдістерін игеру және шекті күйді дұрыс бағалай отырып, беріктік критерийлері бойынша құрастыру, заманауи білім беру және ақпараттық технологияларды қолдана отырып, тексеру және жобалау есептеулерін жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Электротехника және электроника негіздері

    Пән тұрақты, ауыспалы және үш фазалы токтардың электр тізбектерін, трансформатор мен электр машиналарының жұмыс принципі мен мақсатын, электр шамаларын өлшеу әдістерін, жартылай өткізгіш аспаптар мен схемаларды қолданудың жалпы ережелерін қарастырады. Оқыту әдістері - нақты ситуациялық тапсырмаларды талдау, топтық пікірталастар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнде құқықтың іргелі ұғымдары, Қазақстан Республикасы мемлекеттік билігінің конституциялық құрылымы, Конституцияда бекітілген азаматтардың құқықтары мен бостандықтары, бұзылған жағдайда адамның заңды мүдделерін қорғау тетігі мен тетігі баяндалады. Пән студенттерде қоғамдық және жеке құқықтық сана мен құқықтық мәдениетті, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім мен азаматтық ұстаным жүйесін қоғамға қарсы құбылыс ретінде қалыптастырады. Белсенді оқыту әдістері - нақты жағдайларды талдау, ми шабуылы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік қызмет

    Нарықтың әртүрлі түрлеріндегі кәсіпорындардың қызметін, нарықтың тепе-теңдігі мен жұмыс істеу моделін, бағалар мен тарифтерді мемлекеттік реттеуді зерттейді. Кәсіпкерлік ұғымын және оны құқықтық реттеудің шектерін, кәсіпкерлікті дамыту шарттарын, бизнесті жүргізудің ұйымдық-құқықтық нысандарын, бизнес-жоспарлауды, кәсіпкерлік құпияны, кәсіпкерліктің әлеуметтік жауапкершілігін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Жалпы функционалдық экономикалық және қаржылық сауаттылықты қалыптастыру, практикалық міндеттерді шешу үшін экономикалық және қаржылық есептеулердің әдістері мен құралдарын меңгеру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сыни тұрғыдан ойлау

    Пәнде ұтымды танымның формалары мен әдістері, Кәсіби қызмет саласында қолданылатын логикалық әдістер мен тәсілдер туралы жалпы түсінік қалыптастыру, ұтымды және тиімді ойлаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән студенттерді жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамаларымен, әдістерімен және қосымшаларымен таныстырады. Курстың мақсаты білім алушыларға қазіргі әлемде жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен қолданылуы және олардың қызметтің әртүрлі салалары үшін маңызы туралы базалық білім беру болып табылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Пән экологиялық міндеттерді шешудің негізгі тәсілдерін, қауіпсіз тыныс-тіршілікті қамтамасыз етуді, құрылыс өндірісін ластаушы заттардың көздері мен түрлерін, қоршаған ортаға зиянды заттардың шығарындыларын азайту әдістерін, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайларды, олардың себептерін, алдын алу және қорғау тәсілдерін, табиғатты қорғау, құтқару және басқа да шұғыл жұмыстарды жүргізуді, төтенше жағдайларда адамдардың мінез-құлық қағидаларын зерделейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәнде ғылыми қызметтің мазмұны, оның әдістері мен білім формалары туралы білім мен түсінік беріледі. Студенттердің зерттелетін саладағы проблемаларды ғылыми зерттеу әдістері бойынша алған теориялық және қолданбалы білімдері болашақ мамандарға ғылым саласындағы танымдық іс-әрекет дағдыларын сіңіреді. Белсенді оқыту әдістері-топтық, ғылыми пікірталас, пікірталас, жоба әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инженерлік механика 3

    Көлік құрылыстары конструкциялары элементтерінің беріктігіне, қаттылығына және тұрақтылығына есептеулер жүргізудің теориялық негіздері мен әдістерін, механизмдердің, машиналардың бөлшектері мен тораптарының негізгі түрлерін, жобалау мен құрастырудың жалпы принциптерін, пайдалану жағдайында жұмыс істеп тұрған жабдықтың сенімділігін бағалау кезінде жұмыс қабілеттілігінің негізгі критерийлері бойынша бұйымдарды есептеу модельдері мен алгоритмдерін құруды зерделейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Темір жол

    Теміржол желілерінің жіктелуіне, теміржол жолының жоғарғы және төменгі құрылыстарының құрылымдық элементтеріне, теміржол жолының жұмыс және деформация жағдайларына, рельс жолағын ұстау нормалары мен төзімділігіне, рельс жолағын жобалау және есептеу әдістемелеріне, жер төсемінің көлденең бейіндеріне және үйіндіні тұрақтылыққа есептеу әдістемесіне байланысты теміржол жолына қойылатын талаптарды зерделеу. Оқыту әдістері: дәріс-баспасөз конференциясы, мәселелерді шешу, тақырыптық коллоквиумдар өткізу. Пән аясында өндірістегі кафедра филиалына барып оқытылатын сабақтар және топ-менеджерлердің дәрістері қарастырылған. Бағалау түрі-тестілеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Құрылыс механикасы

    Конструкциялар мен құрылыстардың элементтерін беріктікке, қаттылыққа және тұрақтылыққа есептеудің негізгі әдістерін зерттейді, пайдаланылатын материалдардың уақыт бойынша өзгеретін механикалық қасиеттерін ескере отырып, көлік конструкциялары мен құрылыстарының жүк көтергіш элементтерін беріктікке, қаттылыққа, тұрақтылыққа және беріктікке есептеуді жүргізеді, пайдаланылатындардың да, сондай-ақ пайдаланылатын құрылымдар мен құрылыстардың сенімділігін, қауіпсіздігі мен тиімділігінің қажетті көрсеткіштерін қамтамасыз ететін конструктивтік нысандар мен материалдарды дұрыс таңдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Құрылыс конструкциялары

    Тірек конструкцияларын қалыптастырудың, есептеудің және құрастырудың негізгі білімдерін, пайдалану мақсаты мен мақсаттарына сүйене отырып, материалдарды, қималардың нысанын, конструкцияның есептік сызбасын дұрыс таңдай білуді, жаңадан салынатын немесе күшейтілетін көлік құрылыстары үшін конструкциялық шешімдерді әзірлеуді, сенімділіктің, үнемділіктің, тиімділіктің қажетті көрсеткіштерінің сақталуын қамтамасыз ететін шекті күйлер бойынша конструкция элементтерін есептеу дағдыларын меңгеруді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Басқару экономикасы

    Экономикалық ғылымның заманауи модельдері мен заңдылықтарын қолдана отырып, тұжырымдамалық аппаратты қалыптастыру және экономикалық талдау дағдыларын дамыту, компания басшысының алдында тұрған экономикалық проблемалар мен міндеттерді қарастыру. Бұл пәнді оқу студенттерге кәсіпорынның экономикалық, технологиялық және техникалық параметрлерін аналитикалық зерттеу саласында білім алуға және дамытуға мүмкіндік береді, сонымен қатар басқару шешімдерін экономикалық негіздеудің арнайы әдістерін қолдану және олардың салдарын бағалау дағдыларын игеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Темір жолдарды іздестіру және жобалау

    Осы жол санатына ҚНжЕ сәйкес жол жобаларын іздестіру және әзірлеу үшін негіз ретінде пәнді, жасанды құрылыстарды орналастыра отырып және компьютерлік технологияларды (Excel, AutoCAD) қолдана отырып, желінің ұтымды нұсқасын таңдай отырып, картаға көлденеңінен салынған темір жол трассасының негізгі пайдалану және энергетикалық көрсеткіштерін зерделейді. Пәнді оқытудың белсенді және пассивті әдістері қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Тайм-менеджмент

    Пән қойылған міндеттерге қол жеткізу мақсатында уақытты тиімді басқаруға бағытталған әдістер, құралдар мен тәсілдер жүйесін зерделейді. Курс жұмыс уақытын пайдалануды ұйымдастыру және оңтайландыру, өнімділікті арттыру, стрессті азайту, жоспарлау, өкілеттік беру, құралдар мен технологияларды пайдалану, сондай-ақ уақытты тиімді пайдалану үшін уақыт пен энергия ырғақтарын білу дағдыларын жетілдіруге арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Теміржол, құрылыс машиналары мен жабдықтары

    Теміржол, құрылыс машиналары мен жабдықтарының конструкцияларын, олардың жолдың жоғарғы құрылымын, шағын жасанды құрылыстарды жаңарту, жөндеу және ағымдағы күтіп-ұстау үшін пайдалану кезіндегі, темір жолдарды салу кезіндегі техникалық мүмкіндіктерін зерделеу; шағын механикаландыру құралдары, теміржол және құрылыс, сондай-ақ тиеу-түсіру және көлік жұмыстарының әртүрлі түрлерін энергетикалық қамтамасыз ету; бақылау үшін машиналар мен механизмдер рельстің геометриялық параметрлерінің күйі және рельстердің дефектоскопиясы. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Теміржол шаруашылығын механикаландыру

    "Қазақстан темір жолы "ҰК"" АҚ теміржол шаруашылығында алған теміржол машиналарының конструкцияларын, теориясы мен есептеулерін зерделеу, жер төсемін жөндеу және күтіп ұстау, жолды балластирлеу және көтеру, қиыршық тасты тазалау, рельс-шпал торын жинау, бөлшектеу және төсеу, балласт қабатын тығыздау және тұрақтандыру, темір жолды түзету және әрлеу, сондай-ақ рельс жолының геометриясы мен жай-күйін бақылауға, жолды қардан тазартуға арналған диагностика құралдары мен жабдықтар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Темір жолдардың қосылыстары мен қиылыстары

    Темір жолдардың қосылыстары мен қиылыстарының жіктемелерін, бір кәдімгі бағыттамалық бұрмалардың, айқас бағыттамалық бұрмалардың және соқыр қиылыстардың мақсаттарын, түрлері мен конструктивтік элементтерін, темір жолдардың жалғамалары мен қиылыстарын ұстау нормалары мен рұқсаттарын, бір қарапайым бағыттамалық бұрманы жобалау және есептеу әдістемесін зерделеу. Оқыту әдістері оқытудың белсенді формалары болып табылады: пікірталас,слайдтар немесе оқу фильмдерін көрсету, миға шабуыл. Пән аясында өндірістегі кафедра филиалына барып оқытылатын сабақтар және топ-менеджерлердің дәрістері қарастырылған. Бағалау түрі - ауызша емтихан.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Еңбекті қорғау

    Пәнде жылжымалы құрамды пайдалану және жөндеу процесінде автомобиль және теміржол көлігі қызметкерлеріне әсер ететін негізгі қауіпті және зиянды өндірістік факторлар, өндірістік жарақаттануды азайту, еңбек жағдайларын жақсарту және жұмыс орындарының қауіпсіздігін ұйымдастыру, еңбекті қорғауды ұйымдастыру және басқару тәсілдері, өрт және электр қауіпсіздігін ұйымдастыру кезіндегі негізгі іс-шаралар қарастырылады. Оқыту әдістері - нақты жағдайларды талдау, топтық пікірталастар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Теміржол желілерін модернизациялау

    Жолдың жоғарғы құрылысының нормативтік талаптары мен конструкцияларын, тартым түрін өзгерту, магистральдық желіні пайдаланудың қазіргі жағдайлары үшін жылжымалы құрамды жаңғырту жағдайларында жаңа әдістемелерді қолдана отырып, өткізу және тасымалдау қабілеттерін арттыру жөніндегі міндеттерді шеше отырып, пайдаланылатын темір жолдардың техникалық жай-күйін зерделеу. Белсенді оқыту әдістері қолданылады-ситуациялық тапсырмалар , жоба әдісі, кейс-әдісі. Пән аясында өндірістегі кафедра филиалына барып оқытылатын сабақтар және топ-менеджерлердің дәрістері қарастырылға

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Теміржол жолды техникалық қадағалау технологиясы мен механизациясы

    Жолды жөндеудің жіктелуін, түрлерін, тағайындалу критерийлерін, кезеңділігі мен орындалу схемаларын, жолды төсеуге және жөндеуге арналған техникалық шарттарды, жөндеу-жол жұмыстарын жүргізу құрамы мен тәсілдерін, жөндеу-жол жұмыстары кешеніне технологиялық процестерді жобалау әдістемелерін, жол машина станцияларының өндірістік базаларының мақсаты мен қызметін зерделеу. Пәнді оқытудың белсенді және пассивті әдістері қолданылады. Пән аясында өндірістегі кафедра филиалына барып оқытылатын сабақтар және топ-менеджерлердің дәрістері қарастырылған. Бағалау түрі ауызша және жазбаша сауалнама түріндегі біріктірілген емтихан болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Минор бағдарламасы 3

    Әр түрлі пәндік салаларда қосымша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік беретін үш пәннің үшіншісі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Темір жолдардағы көпірлер мен тоннельдер

    Аралық құрылыстарға, тіректерге, көпірлер мен құбырлардың іргетастары мен негіздеріне техникалық қызмет көрсету және жөндеу, аралық құрылыстарды ұстаудың әртүрлі тәсілдері мен әдістері, көпір конструкциялары мен құбырлардың ақаулары мен деформацияларын анықтау, әртүрлі жөндеу және қайта құру түрлерін тиімді орындау және жұмыс өндірісінің технологиялық карталарын жасау үшін қажетті жабдықтарды, машиналар мен механизмдерді қолдану дағдыларын қалыптастырады.Пәнді оқытудың интерактивті әдістері қолданылады. Пән аясында өндірістегі кафедра филиалына барып оқытылатын сабақтар және топ-менеджерлердің дәрістері қарастырылған. Бағалау түрі ауызша және жазбаша сауалнама түріндегі біріктірілген емтихан болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Темір жолдар құрылысының технологиясы

    Темір жол құрылысының нормативтік-құқықтық, техникалық және технологиялық негіздерін, құрылыс өндірісі бойынша нормативтік-техникалық құжаттардың негізгі ережелерін, магистральдық желінің аймақтық физика-географиялық және табиғи-климаттық ерекшеліктерін ескере отырып, теміржол желісі учаскесін салу бойынша жұмыстардың жекелеген түрлерін өндіруді жобалау әдістемелерін зерделеу. Оқыту әдістері Оқытудың интерактивті түрі болып табылады: нақты жағдайларды талдау, Жоба әдісі. Пән аясында өндірістегі кафедра филиалына барып оқытылатын сабақтар және топ-менеджерлердің дәрістері қарастырылған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Темір жолды қайта салу

    Пайдаланылатын темір жолдың негізгі техникалық параметрлері мен техникалық жарақтандыру құралдарын, жоспары мен бейінін зерделеу, поездар қозғалысының жылдамдығын арттыру кезінде құрылыс нормалары мен ережелеріне сәйкестігі үшін оларды қайта жаңарту, экономикалық және техникалық көрсеткіштер бойынша жол қуатын кезең-кезеңімен ұлғайту схемасын таңдай отырып, тасымалдардың өсуі. Белсенді оқыту әдістері қолданылады-ситуациялық міндеттер, Жоба әдісі, кейс-әдіс. Пән аясында өндірістегі кафедра филиалына барып оқытылатын сабақтар және топ-менеджерлердің дәрістері қарастырылған

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Теміржолды салу технологиясы

    Теміржол құрылысы технологиясы мен механикаландырудың негізгі ережелерін, құрылыс жұмыстары мен процестерінің құрамын, теміржол жер төсемін салу, жолды төсеу, жолды балласттау, магистральдық желінің электрлендірілетін учаскелері үшін байланыс желісінің тіректерін салу бойынша технологиялық процестерді жобалау және әзірлеу әдістемелерін зерделеу. Оқыту әдістері Оқытудың интерактивті түрі болып табылады: нақты жағдайларды талдау, жоба әдісі. Пән аясында өндірістегі кафедра филиалына барып оқытылатын сабақтар және топ-менеджерлердің дәрістері қарастырылған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Көлік құрылысын салуды ұйымдастыру және жоспарлау

    Көлік құрылыстарын салуды ұйымдастыру және жоспарлау принциптерін, технологиялық процестердің мазмұнын, құрылымын, түрлері мен сорттарын, құрылыс объектісін ұйымдастырушылық-техникалық дайындауды, темірбетон, болат және композиттік конструкцияларды зауыттық дайындауды ұйымдастыруды, өндірісті кешенді механикаландырудың әдістері мен құралдарын, құрылыстың ұйымдастырушылық-технологиялық шешімдерінің нұсқаларын таңдауды жүзеге асыру үшін күнтізбелік жоспарлар мен желілік кестелердің модельдерін тұжырымдайды және жіктейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Көлік инфрақұрылымы объектілерінің құрылысын ұйымдастыру

    Көлік инфрақұрылымы объектілерінің құрылысын ұйымдастыруды, жұмыс өндірісінің технологиялық процестерін, кәсіпорындар мен ұйымдардың материалдық-техникалық қамтамасыз етілуін басқаруды сипаттайды, модельдейді және жоспарлайды, көлік объектілерін салу үшін машиналар жиынтығын қалыптастыру тәсілдері мен әдістерін пайдаланады, көлік инфрақұрылымы объектісінің құрылыс циклін басқару мақсатында өнімді дайындау процестерін жобалау, автоматтандыру құралдары мен жүйелерін қолдану жөніндегі іс-шараларды ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Темір жолды техникалық қадағалауды ұйымдастыру және жоспарлау

    Жол шаруашылығын жүргізудің техникалық, технологиялық және ұйымдастырушылық негіздерін, жол шаруашылығының ұйымдастырушылық құрылымының құрамын, міндеттері мен негізгі бағыттарын, Жол шаруашылығын жүргізу қағидаларын, жол шаруашылығындағы жоспарлаудың негізгі ережелерін, темір жол птуи диагностикалау әдістері мен құралдарын, темір жолды қар мен құмды шөгінділерден қорғау мәселелерін, қар-, құм - және т. б. бойынша жедел жоспарларды зерделеу су күресі. Белсенді оқыту әдістері қолданылады-ситуациялық міндеттер, Жоба әдісі, кейс-әдіс. Пән аясында өндірістегі кафедра филиалына барып оқытылатын сабақтар және топ-менеджерлердің дәрістері қарастырылған. Бағалау түрі ауызша және жазбаша сауалнама түріндегі біріктірілген емтихан болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 9

Оқыту нәтижелері

  • Әртүрлі геологиялық жағдайлар мен топырақтарда жұмыс істеуге арналған жолдардың, көпірлердің, құбырлар мен туннельдердің құрылыс конструкцияларын, мақсаты мен қасиеттері бойынша қажетті құрылыс материалдарын іріктей отырып, негіздер мен іргетастардың тұрақтылығын жіктеу.
  • Механикалық жүйенің қозғалыс теоремалары мен теңдеулері, гипотезалар мен беріктік критерийлері негізінде көлік құрылымдарының орнықтылығын, сенімділігін және ұзақ мерзімділігін бағалау.
  • Адамның жеке жетістіктеріне бағытталған топта, ұжымды басқаруда және әлеуметтік-психологиялық факторларда жұмыс істеу қабілетін пайдалана отырып, магистральдық желіні жөндеу кезінде туындайтын міндеттерді қою және шешу үшін тұлғаның рухани-адамгершілік және физикалық жетістіктерін болжау.
  • Көлік инфрақұрылымы объектілерін пайдалану кезеңінде математикалық және физикалық әдістер, электр шамаларын өлшеу туралы білімдерін көрсету.
  • Экономикалық ғылымның модельдері мен заңдылықтарын пайдалана отырып, экономикалық талдау дағдыларын дамыту үшін, уақыт ресурстарын басқаруды пайдалана отырып, деректерді құрылымдау және интерактивті бақылау тақталарын, BI технологиясы модельдерін құру үшін теориялық экономикалық білімдерден деректерді таңдау.
  • Жол кластарына сәйкес құрылғыларды негіздей отырып, заманауи теміржол жолын жобалау, бағыттамалық бұрмалар және соқыр қиылыстар тасымалдау қабілетінің артуына байланысты аралық жүрісті және станциялық шаруашылықты одан әрі реконструкциялау үшін белгіленген жылдамдықпен пойыздарды үздіксіз және қауіпсіз өткізу үшін станциялық жолдарды жобалау.
  • Қазақстан Республикасының заңнамалық базасына және халықаралық талаптарға сәйкес көлік объектілерінің құрылысында ресурс үнемдейтін технологияларды пайдалана отырып, еңбекті қорғау және экологиялық экожүйені сақтау мәселелерін шешу жолдарын талқылау.
  • Құқық негіздерін және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамаларды сақтай отырып, мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде (Тапсырыс берушінің талабы бойынша) құжаттаманы ұсына отырып, тасымалдау, логистикалық жүйелерді құру саласындағы одан әрі қызмет үшін темір жолдарды салу кезінде жобалау-іздестіру жұмыстарын негіздеу.
  • Жаңа темір жолдар үшін технологияларды пайдалана отырып, көлік инфрақұрылымы объектілерін салуды және қазіргі заманғы әдістерді пайдалана отырып, қолданыстағы темір жолдарды қайта құруды жоспарлау.
  • Көлік объектілерін жобалау кезінде пайдалану үшін осы дағдыларды тәжірибе процесінде қосу арқылы геодезия, геоинформатика, көлік инфрақұрылымын жобалау және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негіздерін пайдалана отырып, объектінің топографиялық түсіру жобасын әзірлеу.
  • Жол құрылысының машиналары мен механизмдерін механикаландырылған және механикаландырылған жөндеумен жол жұмыстарының қажетті түрі мен көлемін орындауға, жұмыс өнімділігі мен сапасын арттыруға, содан кейін жол шаруашылығы кәсіпорындарында тәжірибе кезеңіне дағдыларды бекітуге жіктеу.
Top