Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02196 Медиа және гейм технология в Темірбек Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарламаның мақсаты – геймификация міндеттерін шешуге мүмкіндік беретін фундаменталды білім берудің құзіреттілік тәсілі негізінде ғылымның, өнердің, технологияның қазіргі бағыттары үшін өнер және IT құзыреттері бар көптілді мамандарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B029 Аудиовизуалды құрылғылар және медиа өндіріс
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Алгоритмдер, берілгендер құрылымы және бағдарламалау
Математикалық сараптама
Бағдарламалауға кіріспе
Математика
Ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістері
С ++ бағдарламалауға кіріспе
Компьютерлік графика I
Ойын дизайнының элементтері
2D ойын дизайны
Ойын дизайны
Maya кіріспе
Компьютерлік графика II
-
2 Оқу жылы
Медиа жүйесіндегі мультимедиялық технологиялар
Мультимедиа технологиялары
Геомодельдеу
Интеллектуалды ақпараттық жүйелер
Ойын орнату
Жүйе сауаттылығы
Maya
Видео ойынды жариялау
Зияткерлік меншік
Қазіргі Қазақстанның өзекті мәселелері
3D art кіріспе
Ойын модельдеу технологиялары
Жүйені талдау және жобалау
Анимация негіздері
Инженерлік және компьютерлік графика
Құқық негіздері
-
3 Оқу жылы
Ойын әзірлеушілеріне арналған арт-дирекция
Бір ойыншыға ойын дизайны
Кәсіби компьютерлік графика
Ойын мен ойыншының интерактивті өзара әсер етуі
Қаржылық сауаттылық негіздері
Кәсіпкерлік негіздері
Ақпараттық теория негіздері
Өнер саласындағы менеджмент
Жарнама қызметіндегі графикалық және анимациялық құралдар
Ойын үшін жасанды интеллект Скрипт
Инди ойын жасау
Нарративті дизайн
Gdevelop технологиялары
Unreal Engine 5
3D ойын дизайн стандарттары
Бағдарламаның құрылымын әзірлеу стандарттары
Видео ойын тарихы
-
4 Оқу жылы
Креативті медиа өнім
Компьютерлік модельдеу негіздері
Деңгейлер дизайны
Нейрон желілері
Ойынға дауыс дизайны
Фильм және анимация
Жасанды интеллект
Godot Engine
PHP ортасында бағдарламалау
Silverlight және XNA технологияларына арналған компьютерлік ойындарды әзірлеу
IBM технологиялары
3D ойын дизайны
Деңгейлердің озық дизайны
Ғылыми зерттеу негіздері
Ғылыми зерттеу әдістері мен концепциялары
Графикалық композиция негіздері
Көп ойыншыға ойын дизайны
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тарихи-философиялық білімдерге, мәдени және әлеуметтік-саяси дүниетанымға, жаһандану және мәдениетаралық өзара әрекеттесу жағдайында кәсіби өзін-өзі жүзеге асырудың психологиялық және құқықтық аспектілеріне негізделген қазіргі заманның оқиғалары мен процестері туралы білімі мен түсінігін көрсетеді.
- Мәдениет және өнер, шығармашылық индустрия саласындағы ақпаратты басқару дағдылары мен кәсіпкерлік негіздерін жетік біледі.
- Негізгі стандарттарды, жобалау принциптері мен үлгілерін, әдістерін, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеуге арналған бағдарламалау тілінің құралдарын, ойын элементтерін құруға арналған кодингке негізделген бағдарламалық қосымшаларды, заманауи АКТ құралдарын таңдай алып оның дұрыс екенін дәлелдей алады.
- Жаратылыстану-математика саласындағы теориялық және практикалық білімдерін қолдана алады, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласындағы инженерлік, ғылыми-инновациялық мәселелерді және модельдік процестерді шеше алады; ақпараттық және желілік қауіпсіздік принциптерін және компьютерлік модельдеу және компьютерлік графика негіздерін біледі.
- Оңтайлы деректер құрылымдарына негізделген код жазуды (бағдарламалау), әзірлеу құралдарын орнатуды, бағдарламалау тілдеріндегі тапсырмаларды іске асыруды, бастапқы кодты тестілеу және жөндеуді, ақпараттық-коммуникациялық жүйелер мен желілердің жүйелік және қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуіне қолдау көрсету процесін басқара алады.
- Компьютерлік дизайнның, деңгейлік модельдеудің заманауи технологияларын жетік меңгерген, Adobe бағдарламалық пакетін пайдалана отырып, көркемдік-графикалық образдарды бейнелеуде жоғары технологиялардың мүмкіндіктері мен уақыт талабына сәйкес өзінің кәсіби біліктілігін үздіксіз дамытуға және жетілдіруге дайын.
- Дизайн объектілерінің эскиздері мен көрнекі бейнелерін жасай алады, өнер туындыларының негізгі заңдылықтарын, түсті және текстуралық композицияларды құру ережелерін талдай алады; нақты бір затқа пайдалану үшін олардың қасиеттерін сараптау негізінде материалдарды таңдау; саунд дизайнның көркемдік құралдарын қолдану, қарастырып отырған ортаның перспективалық және визуалдық ерекшеліктерін ескере отырып композициялар құру; музыканы көркемдік безендірудің негізгі әдістерін біледі; арнайы экспрессивтік құралдарды пайдалана алады: жоспар, ракурс, тональдық, көрнекі екпін, фактура, материалдар.
- Компьютерлік ойындарды әзірлеуде үлкен деректерді өңдеу үшін машиналық оқыту әдістерін қолдана алады, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу бойынша жұмысты ұйымдастыра алады.
- Түрлі жанрдағы ойындарды әзірлеуде қолданылатын модельдердің әртүрлі түрлерін қолдана алады, қолданушылар мен ойын жүйелерінің арасындағы қарым-қатынасты сипаттай алады. Қолданушылардың психологиялық мінез-құлқын бақылай алады және ойын тестілеу кезінде қателерді анықтап, жоя алады.