Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02114 Дәстүрлі музыкалық өнер (түрлері бойынша) в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Дирижерлеу (түрлері бойынша)» білім беру бағдарламасының мақсаты – оркестр/хор дирижерлерін кәсіби орындаушылық, педагогикалық, ғылыми-зерттеу, ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметке дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M027 Дирижирлеу
  • Дайындық бағыты 7M021 Өнер

Пәндер

  • Ғылыми-зерттеу жобасы

    Пән ғылыми-зерттеу жобалық қызметінің ерекшелігімен танысуға; ғылыми зерттеулер мен жобалау әдістерін зерделеуге; ғылыми жобаны көпшілік алдында қорғау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді өту шеңберінде әр түрлі дәуірлердегі музыканы интерпретациялаудың тарихи-стилистикалық ерекшеліктері туралы теориялық идеялар дербес жобалау қызметінде пайдаланғанға мәтіндік стратегиялар туралы сараланған идея негізінде қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән тарихи даму мен кең әлеуметтік-мәдени контексте ғылымның пайда болуы мен даму процесін зерттейді. Курс қазіргі заманғы ғылым мен техниканың одан әрі дамуының негізгі тенденцияларын, олардың жалпы адамзат мәдениетіндегі және қазіргі қоғамдағы орнын түсінуге мүмкіндік береді. Бағдарлама ғылымда оның дамуының қазіргі кезеңінде туындайтын негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді талдауға және ғылымның тарихи даму тенденциялары туралы түсінік алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оркестрлік класc І

    Пән оркестр ұжымымен практикалық жұмыс кезінде орындау процесінде шығармалардың идеялық-көркемдік ниетін толық көлемде ашуға мүмкіндік беретін дирижерлеу техникасын жетілдіруге бағытталған. Дирижерді кәсіби жоспарлауға және оркестрмен (симфониялық, халықтық), камералық ансамбльмен репетициялық жұмысты жүзеге асыруға дайындау. Дирижердің партитура бойынша өзіндік жұмысы, оны жан-жақты талдау. Өзіндік интерпретацияны қалыптастыру принциптері. Орындаушылық құралдарды таңдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Музыка ғылымындағы іргелі және қолданбалы зерттеулер

    Пәннің мазмұны: Ғылым және ғылыми зерттеу. Ғылыми зерттеу әдіснамасы. Ғылыми-зерттеу жұмысының дайындық кезеңі. Зерттеу нәтижелерін ғылыми жұмыс түрінде ұсыну әдістемесі. Ғылыми этика негіздері. Ғылыми-зерттеу мекемелері. Жоғары білікті ғылыми кадрларды даярлау. Диссертациялар мен диссертация авторефераттарына қойылатын негізгі талаптар. Магистранттардың ғылыми жобалары. Жалпы әдістемелік нұсқаулар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пән бағдарламасы басқару психологиясы саласындағы магистранттарды теориялық және практикалық даярлауға бағытталған. Пәнді игеру барысында алынған білім магистранттардың кәсіби көкжиегін кеңейтеді және олардың қазіргі менеджердің кәсіби маңызды қасиеттерінің бірі болып табылатын әлеуметтік - психологиялық құзыреттілігін қалыптастырады. Пән әлеуметтік, этникалық және мәдени айырмашылықтарды толеранттылықпен қабылдай отырып, өзінің кәсіби қызметі саласында ұжымды басқаруға дайындықты қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дирижерлеу І

    Пән магистранттың әмбебап, кәсіби (дирижерлік, орындаушылық) құзыреттерін жетілдіруге, жоғары мектепте шығармашылық пәндер бойынша дирижерлік және оқытушылық қызмет үшін білім алуға бағытталған. Қолмен техниканы дамыту, дирижерлеу техникасын жетілдіру, дирижерлеу техникасы және орындаушылық интерпретация мәселелері бойынша арнайы әдебиеттерді, орындаушылық мектептердің дәстүрлерін, шығармашылық ұжыммен жұмыс істеудің заманауи әдістемелерін, шығармаларды орындаушылық талдау әдістемелерін зерделеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шет тілі (кәсіби)

    Курс бакалавриатта алған тілдік құзіреттілікті дамытуға, сондай-ақ ағылшын тілін қарым- қатынас құралы ретінде қолдану саласында мынадай құзыреттіліктерді қалыптастыра отырып, коммуникативтік (оқу, жазу, тыңдау, сөйлеу), тілдік (айтылу, лексика, грамматика), жалпы мәдени және тұлғааралық сияқты іскерліктер мен дағдыларды тереңдетуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    "Жоғары мектеп педагогикасы" пәнінің өзектілігі орта және жоғары кәсіптік оқу орындарын қоса алғанда, магистрлерді педагогикалық қызметке дайындау қажеттілігімен байланысты. Ұсынылатын курс магистрлерді педагогикалық процесті ұйымдастырудың ғылыми тәсілдерімен, студенттердің жеке тұлғасын дамыту, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі тәрбиелеу мәселелерімен, факторлар мен жағдайлармен, білім алушылардың жас және жеке мінездемелерімен, сондай-ақ кәсіптік білім беру жүйесінде жүзеге асырылатын педагогикалық қызметтің жетекші сипаттамаларымен және қағидаларымен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу жұмысы

    Пән магистранттарды шығармашылық жұмысқа дайындауға бағытталған: қолданбалы, әдістемелік, ізденіс және іргелі ғылыми зерттеулерді жүргізу; магистранттың жеке тұлғасын жан-жақты дамытуға, оның объективті өзін-өзі бағалауын қалыптастыруға, шығармашылық ұжымда жұмыс істеу дағдыларын меңгеруге, ұйымдастырушылық қызметке тартуға ықпал ету; магистранттардың өз бетінше, негізделген пайымдаулар мен қорытындылар жасау қабілеттерін дамыту; дирижерлік өнер саласында оқу барысында магистранттарға өз күштерін сынап көруге мүмкіндік беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хор классы І

    Пән магистранттың өзіндік кәсіби жұмысының перспективасын айқындайтын деңгейде ұжымның жүйелі репетициялық және концерттік-орындаушылық қызметін білдіреді. Пәннің мазмұны отандық және шетелдік композиторлардың заманауи шығармашылығын қоса алғанда, әртүрлі дәуірлер мен стильдер шығармаларының орындалуын құрайды. Пән дирижерлік практикаға қажетті шығармаларды, арнайы білім мен дағдыларды зерттеудің аналитикалық, интуитивті, эвристикалық әдістерін жүзеге асыруды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Қазіргі мәдениеттің өзекті мәселелері

    Пән қазіргі мәдени шындықтың өзекті мәселелерімен танысуға бағытталған. Пәннің мақсаты - мәдени зерттеулердің теориялық және әдіснамалық негіздері мен принциптері туралы идеяларды қалыптастыру. Пәннен өту нәтижесінде білім алушы қазіргі заманғы мәдени процестердің мазмұнын, олардың нысаны мен проблемалық өрістерін білуі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көркемдік білім беру педагогикасына кіріспе

    Мәдениет және өнер тарихы контекстіндегі көркемдік педагогикалық теория мен көркемдік тәрбие тәжірибесінің дамуының негізгі тарихи кезеңдері туралы білімдер жүйесі; көркемдік білім мен тәрбиенің негізгі ұғымдарын жүйелі білу. Көркем іс-әрекеттің әдістемелік аспектілері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми мақсаттарға арналған шет тілі

    Бұл курс академиялық немесе ғылыми салаларда ағылшын тілін қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, ағылшын тіліндегі ғылыми мақалаларды, кітаптарды және басқа мәтіндерді оқу және талдау қабілетін дамытуды қамтиды. Пән сонымен қатар ғылыми очерктер, рефераттар және басқа академиялық мәтіндер жазу дағдыларын дамытуды қамтиды. Курс академиялық ортада ағылшын тілінде қарым-қатынас дағдыларын дамытуға көмектеседі. Магистранттар ғылыми қызығушылық саласына байланысты нақты терминология мен лексиканы оқиды. "Ғылыми мақсаттар үшін шет тілі" пәні магистранттарға білім алмасуға және әлемдік аренада ғылыми пікірталастарға қатысуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық өлкетану

    Білім беру жүйесіндегі педагогикалық өлкетанудың маңыздылығы туралы пікір қалыптастыру. Педагогикалық өлкетанудың әдіснамалық және теориялық негіздері, тұжырымдамасының мазмұны, пәні және құрылымы. Тарихнама және деректану, педагогикалық өлкетанудың категориялық-тұжырымдамалық аппараты. Педагогикалық білім беру саласындағы қазіргі мемлекеттік ұлттық-өңірлік саясат. Педагогикалық өлкетануды оқытудың теориясы мен практикасы. Мұғалімнің педагогикалық қызметінің мазмұны мен құрылымы. Өлкетанымдық-педагогикалық жұмысты жүргізу әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Музыкалық өлкетану

    Қазақстанның жергілікті аймақтарының музыкалық зерттеулері: Алтай өңірі (Шығыс Қазақстан), Арқа өңірі (Солтүстік-орталық Қазақстан), Жетісу өңірі (Оңтүстік Қазақстан), Қаратау және Сырдария өңірі (Оңтүстік-батыс), Орда өңірі (Батыс-Қазақстан), Маңғыстау өңірі: тарих және заманауи кезең. Қазақстан аймақтарының музыкалық мәдениеті. Қазақстан аймақтарының музыкалық мәдениетін қалыптастыру факторлары. Қазақстан аймақатырының халық музыкалық шығармашылығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оркестрлік класc IІ

    Пән оркестрмен дайындық процесін жоспарлау мен өткізудің ең ұтымды және тиімді әдісін үйретуге бағытталған. Дирижерлік техниканы жетілдіру, орындаушылық интерпретация, шығармаларды түсіндіру бойынша құзыреттерді дамыту. Шығармалардың күрделілік дәрежесін, ұжымның орындаушылық шеберлік деңгейін, репетициялар санын, бағдарлама көлемін есепке алу. Оқу және концерттік репертуарлық жоспар құру. Бағдарламаның концерттік орындалуын дирижерлеу. Концерт залын/концерт алаңын қойылымдарға дайындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Көркем-шығармашылық технологиялар

    Пән көркемдік-шығармашылық технологиялар мен практикалық дағдылардың мазмұны мен ерекшелігі, оларды кәсіби практикада қолдану туралы теориялық, құрылымдық білімді қалыптастыруға бағытталған. Кәсіби практикада көркемдік-шығармашылық технологияларды қолданудың теориялық негіздерін, шығармашылық қызметтің әртүрлі түрлерін, пікірталастарды, тренингтерді ұйымдастыруды, көркем-шығармашылық технологияларды пайдалана отырып жобаларды дайындау мен ұсынуды зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Іскерлік қарым-қатынас үшін ағылшын тілі

    Бұл курс магистранттарға іскерлік келіссөздерді, жазбаша коммуникацияларды, жобаларды басқаруды және корпоративтік мәдениеттің басқа аспектілерін табысты жүргізу үшін ағылшын тілін пайдалануға көмектесуге арналған. Магистранттар арт-бизнеске, арт-менеджментке байланысты мамандандырылған лексиканы оқиды, іскерлік хаттар, бизнес-жоспарлар және басқа да құжаттар жазу дағдыларын дамытады. Бұл іскери хаттар мен электрондық пошталарды дұрыс рәсімдеуді қамтиды. Магистранттар іскерлік келіссөздер жүргізу, сендіру және дәлелдеу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өнер педагогикасы

    "Өнер педагогикасы" курсына кіріспе. "Өнер педагогикасының" пәні, міндеттері, мазмұны. Өнер педагогикасының әдіснамалық негіздері. Білім беру теориясы мен практикасындағы өнер түрлерінің өзара әрекеттесуі. Өнер педагогикасының дидактика негіздері. Көркемдік-педагогикалық қызмет, оның мәні, ерекшелігі және қазіргі білім беру үдерісіндегі маңызы. Әр түрлі өнер түрлерін оқытудағы дидактикалық принциптер. Қазіргі заманғы көркемдік білім беру жүйесі: мәселелері мен болашағы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Хор классы ІІ

    Пән ұжымды басқарудың дирижерлік дағдыларын жетілдіруге, бағдарламаның техникалық және көркемдік-мәнерлі орындалуымен жұмыс істеуге; жұмыс және концерттік репертуарды қалыптастыруға; бағдарламаның концерттік орындалуын дирижерлауға; концерт залын/концерт алаңын қойылымдарға дайындауға; әлеуметтік желілер арқылы көрермендерді тартуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Кәсіби коммуникация саласындағы шет тілі

    Пән жұмыс ортасында тиімді қарым-қатынас жасау үшін шет тілін білуі керек мамандарды даярлауға бағытталған. Пән аясында магистранттар өздерінің кәсіби қызығушылықтарымен байланысты мамандандырылған лексиканы оқиды. Курс кәсіби ортада қолданылатын кәсіби хаттарды, құжаттаманы және басқа мәтіндерді жазу дағдыларын дамытуға көмектеседі. Әріптестер мен серіктестер тарапынан белсенді тыңдау және коммуникацияға ден қою дағдылары дамиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дирижерлеу II

    Пән магистранттың әмбебап, кәсіби (дирижерлік, орындаушылық және педагогикалық) құзыреттерін одан әрі жетілдіруге, дирижерлік сыныпта оқу-тәрбие процесін жүзеге асырудың психологиялық, педагогикалық, ұйымдастырушылық, әдістемелік негіздерін білуді қалыптастыруға, дирижерлік аппаратты қою әдістемесін зерделеуге бағытталған. Дирижерлеу техникасын жетілдіру, пән мәселелерімен байланысты партитуралармен, оқу-әдістемелік, ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын бекіту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазіргі музыка ғылымының әдіснамасы

    Пәннің мақсаты-музыкатанудағы зерттеу әдіснамасының мәні мен маңызын ашу; музыкатануда қолданылатын негізгі әдістер мен тәсілдерді сипаттау; музыкатануды дербес ғылыми пән ретінде және пәнаралық сипаттағы өнертану саласы ретінде көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Этномузыкатану әдістемесі

    Пәннің мақсаты - этномузыкознание туралы өзінің негізгі бағыттарында көрініс тапқан және мәдениеттің әртүрлі салаларымен тығыз байланыста болатын тарихи-теориялық білім жүйесі ретінде түсінік беру. Пән әртүрлі этникалық топтар мен халықтардың музыкасын, аспаптарын, жанрлары мен тәжірибесін зерттеуге арналған. Курста этнография, антропология және музыкатанумен диалогқа негізделген көптеген әдістер қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дирижерлеу III

    Пән өзінің интерпретациялық тұжырымдамасын құру, композитор мен тыңдаушы аудитория арасында делдал қызметін орындау дағдыларын қалыптастырады. Әртістік, орындаушылық ерік, тыңдаушыларға жігерлі әсер ету қабілеті. Әр түрлі дәуірлердің, стильдердің туындыларын қамтитын кең музыкалық репертуарды меңгеру тәжірибесі, Шығармашылық-орындаушылық қызметте жоғары көркемдік нәтижелерге қол жеткізу, концерттік қойылымдар бағдарламаларын ойластырылған және мақсатты құрастыру, шығармашылық-орындаушылық қызметтің нәтижелерін сыни бағалау, әр түрлі типтегі орындаушылық ұжымды шығармашылық жетекшілік ету, орындаушыларды музыкалық шығармамен жұмыс процесінде баурап алу мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру I

    Пән магистрлерді оқыту процесінде өнертану саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау әдістерін, тәсілдері мен дағдыларын игеру, олардың шығармашылық қабілеттерін, дербестігін, оқудағы бастамасын және кәсіби қызметін дамыту арқылы даярлауға бағытталған. Курстың мақсаты - ғылыми жұмысты ұйымдастыру және жоспарлау, қажетті ақпаратты іздеуді ұйымдастыру, ғылыми шығармашылық процесін басқаруды үйрену.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Дирижерлеу бойынша шығармашылық жоба

    Оқу пәні өнер саласының менеджері ретінде қызметке теориялық және практикалық дайындықты қалыптастыруға бағытталған. Курстың мазмұны өнер индустриясындағы шығармашылық процестің заманауи тенденцияларын көрсетеді, жеке шығармашылық қызмет стиліне бағытталған. Курсты игеру мыналарды түсінуге көмектесуі керек: өзекті мәселелер, шығармашылық жобалаудың мәні, дирижерлық бойынша шығармашылық жобаларды дайындаудың кәсіби дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Теориялық музыка негіздері

    Пән заманауи ғылыми парадигмадағы академиялық композиторлық шығармашылықтың орны мен рөлін қарастырады. Заманауи кезеңдегі музыка ғылымының жалпы даму тенденциялары. Заманауи отандық музыкатану ғылымының елеулі жетістіктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Хор классы ІІІ

    Пән шығармаларды зерделеудің техникалық және көркемдік кезеңдері, интерпретация және орындаушылық еркіндік бойынша жұмысты жоспарлау дағдыларын қалыптастыруға; оқу репертуарын, концерттік бағдарламаларды жасауға; ұйымдастырушылық міндеттерді шешу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған: қызметтік хаттар, афишалар жасау, концерттік костюмдерді, концерт залын/концерт алаңын дайындау, әлеуметтік желілер арқылы көрермендерді тарту; концерттік бағдарламаны дайындау шығармашылық жоба аясында.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Музыкалық-теориялық жүйелер

    "Музыкалық-теориялық жүйелер" курсы музыкалық теория тарихының дамуының негізгі кезеңдерін жарықтандыруды мақсат етеді. Курстың тікелей міндеті-тарихи маңызды теориялық жүйелердің негізгі ережелерін жарықтандыру арқылы музыканың ғылыми теориясының мәселелеріне кіріспе. Әр түрлі жүйелерді, тұжырымдамаларды, идеяларды зерттеу магистранттардың музыкалық-теориялық көкжиегін кеңейтуге, олардың тәуелсіз шығармашылық музыкалық-теориялық ойлауын дамытуға серпін беруге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектепте арнайы пәндерді оқыту әдістемесі

    Пән жоғары мектепте арнайы пәндерді оқытудың тұтас психологиялық-педагогикалық тәсілін қалыптастыруға, ғылыми-педагогикалық ойлауды дамытуға, кәсіби-педагогикалық мәдениетті қалыптастыруға, проблемалық жағдайларды шешу тәжірибесін, педагогикалық қарым-қатынас дағдыларын, білім беру процесіне қатысушылармен өзара іс-қимыл жасауға, ЖОО-да білім беру процесін ұйымдастырудың негізгі нысандарын дайындау және өткізу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыкалық білім педагогикасы

    Пән музыкалық білім беру педагогикасының тарихы, теориясы, әдіснамасы, негізгі бағыттары, технологиясы (оқыту, тәрбиелеу, дамыту) туралы; музыкант қызметіндегі танымдық процестер туралы; музыкалық-педагогикалық инновациялар, ғылыми-педагогикалық қызмет, педагог-музыканттың әдіснамалық мәдениеті туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Курста оқытылады: Жалпы және арнайы музыкалық білім беру жүйесі. Музыкалық оқыту теориясы мен әдістемесі. Музыкалық қабілеттерді, музыкалық және эстетикалық талғамды қалыптастырудың теориялық және әдістемелік ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыка ғылымының теориялық мәселелері

    Курстың мақсаты - оның теориялық ұстанымдарының музыка мәдениеті мен ғылымының нақты процестерімен байланысын, сондай-ақ музыка ғылымының өзекті мәселелерін талдау негізінде музыка ғылымының дамуының ықтимал тенденцияларын көрсету; музыка теориясы саласындағы білімнің іргелі сипатын көрсету; музыкалық шындықтың тұтас көзқарасын қалыптастыру; музыкалық парадигмалар мен тұжырымдамалардың эволюциясын, көрнекті теоретиктер мен музыкатанушылардың негізгі идеяларын талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми-зерттеу классы І

    Пән магистранттың таңдаған мәселелері бойынша ғылыми ұсынымдарының жоғары сапасын қамтамасыз етуге арналған. Пәннен өту нәтижесінде магистрант ғылыми терминологияны біледі, таңдалған тақырып бойынша құбылыстардың мәнін қисынды және дәйекті түрде ұсынады, дәлелді тұжырымдар мен жалпылау жасай алады. Курс ғылыми коммуникация және оның түрлері (ауызша және жазбаша ғылыми коммуникация) тақырыптарын қамтиды, әр түрлі орындаушылардың бір туындының интерпретациясын салыстырмалы талдау дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Музыкалық-педагогикалық шығармашылық

    Пән болашақ педагог-музыканттың шығармашылық әлеуетін дамытуға бағытталған, музыкалық-педагогикалық шығармашылықтың негіздерін, педагог-музыканттың шығармашылық қызметінің мәнін, ерекшелігі мен механизмдерін, шығармашылық процесті ұйымдастырудың әдістері мен формаларын ашады. Білім алушылардың өз бетінше ғылыми ізденіс дағдыларын дамыту және болашақ кәсіби қызметке шығармашылық көзқарасты тәрбиелеу мақсатында оқу-зерттеу жұмысына ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеу жұмысының әдістемесі І

    Пән зерттеу әдістерін қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны - музыка ғылымы мен орындаушылық өнер саласындағы әртүрлі зерттеу міндеттерінің ұтымды шешімдерін іздеу. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы ғылыми жұмыс жүргізудің ғылыми әдістерін қолдану мақсатында жаңа білім мен зерттеу құзыреттілігін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Оркестрлік класc ІII

    Пән шығармаларды зерттеудің аналитикалық, интуитивті, эвристикалық әдістерін, оркестрмен жұмыс істеудің дирижерлік практикасы үшін қажетті арнайы білім мен дағдыларды жүзеге асыруды қамтиды. Репетициялық жұмыстың техникалық және көркемдік кезеңдерінде, интерпретацияда және орындаушылық еркіндікте жұмысты жоспарлау дағдыларын қалыптастыру. Оркестрдің оқу репертуарын, концерттік бағдарламаларын жасау. Ұйымдастырушылық міндеттерді шешу дағдыларын қалыптастыру: қызметтік хаттар, афишалар жасау, концерттік костюмдер, концерт залы/концерт алаңын дайындау, әлеуметтік желілер арқылы көрермендерді тарту. Шығармашылық жоба аясында концерттік бағдарлама дайындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Музыкалық эстетика

    Пәннің мақсаты - магистранттардың музыканы мәдениеттің маңызды феномені ретінде түсінуін қалыптастыру, сондай-ақ олардың эстетикалық талғамы мен музыкалық шығармаға қатысты сыни ойлауын дамыту. Пән музыкалық эстетиканың әртүрлі теориялық тұжырымдамалары мен тәсілдерін зерттеуге, әртүрлі жанрлар мен стильдердің музыкалық шығармаларын талдауға және түсіндіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми жоба және халықаралық басылым

    Пән ғылыми деңгейдегі индекстік көрсеткіштері (Scopus) бар басылымдарда мақала жазуға болашақ мамандарды тартуға бағытталған. Пәннің мақсаты - ғылыми жарияланымдардың рейтингтік сипатымен танысу. Пәнді игеру нәтижесінде магистрант халықаралық деңгейде жарияланған жарияланымдар мен ғылыми жобаларды талдай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Академиялық жазудың және ғылыми жұмыстарды таныстыру ерекшеліктері

    Курстың мақсаты - академиялық жазу дағдыларын дамыту және білім алушылардың зерттеу жұмысының нәтижелерін таныстыруы; ғылыми мақала жазу әдіснамасын зерделеу және біліктілік жұмыстарын ұйымдастыру мен таныстырудағы негізгі қателіктердің алдын алу. Курс аналитикалық жазудың негізгі дағдыларын қалыптастыруды және ғылыми мәтіндермен жұмыс істеуді, сондай-ақ ғылыми қоғамдастықтағы зерттеу нәтижелерін ауызша сөйлеу және презентация түрінде ұсынуды егжей-тегжейлі қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Ғылыми-зерттеу классы ІІ

    Пән магистрлік диссертацияны дайындау процесінде ғылыми-зерттеу жұмысының құзыреттілігі мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді өту шеңберінде диссертацияның тақырыптық өрісі және зерттеудің ғылыми бағытын таңдау туралы түсініктер қалыптастырылады; ақпараттық көздерді жинау және талдау нысандары зерделенеді, музыкалық мәтінді орындаушылық түсіндіру негіздері беріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Зерттеу жұмысының әдістемесі ІІ

    Курста абстракцияланған зерттеу әдісі, аналогия әдісі, жұмысты зерттеуді жіктеу әдісі, жалпылау әдісі мен талдауы қарастырылады. Пән жұмыс талдауы мен зерттеу экспериментін жүргізуге, бақылау мен өлшеуді жасауға, сұхбат немесе әңгіме, сауалнамалар мен сауалнамалар жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Оркестрлік класc ІV

    Бұл пән магистранттың өз бетінше кәсіби жұмысының болашағын айқындайтын деңгейде жүйелі репетиция және концерттік іс-әрекетті білдіреді. Пәннің мазмұны әртүрлі дәуірлер мен стильдердің шығармаларын, соның ішінде отандық және шетелдік композиторлардың қазіргі заманғы шығармаларын орындау болып табылады. Оқу және концерттік қызметті жоспарлау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру II

    Пән музыкатанудағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру саласында, сондай-ақ пәнаралық салаларда тұтас көріністі қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында магистранттар ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдануды үйренеді. Пәнді өту нәтижесінде магистранттар ғылыми-зерттеу жұмысының мазмұндық сипаттамасын және оны ұйымдастырудың әдіснамалық принциптерін түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Ғылыми презентация технологиясы

    Пәннің мақсаты – ғылыми баяндау технологиясының негізгі принциптері мен әдістері туралы түсінік беру: қолайлы форматты таңдау, ақпаратты жүйелеу; көрнекі құралдарды пайдалану, уақыт шеңберін қарастыру және аудитория талаптарын ескеру. Және де магистрлік диссертацияны дайындауға арналған ғылыми баяндама мен презентацияны орындау үшін инновациялық және технологиялық процестерді ұйымдастыру. Теория және практикалық курс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Хор классы ІV

    Пән магистранттардың өзіндік кәсіби жұмысының келешегін айқындайтын деңгейде ұжымның жүйелі, репетициялық, концерттік-орындаушылық қызметіне; әртүрлі дәуірлердің, стильдердің, жанрлардың, композиторлық мектептердің туындыларын орындауға; шығармаларды зерделеудің Талдамалық, интуитивті, эвристикалық әдістерін, дирижерлік практика үшін қажетті арнайы білімді, іскерлікті пайдалану құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2

Оқыту нәтижелері

  • Зерттеу тақырыбы бойынша теориялық және эмпирикалық ақпаратты талдай отырып, ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын меңгеру, дирижерлік өнерді зерттеу саласындағы ғылыми тұжырымдамаларды зерттеу арқылы ғылыми басылымдарда ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі нәтижелерін жариялау.
  • Жасалған стратегия негізінде өзінің ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау, ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесін, музыкалық өнер саласындағы идеяларды, тұжырымдамалар мен процестерді әзірлеу мен бағалаудың тәсілдері мен әдістерін білу.
  • Ғылымда оның дамуының қазіргі кезеңінде зерттелетін негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді талдау және нәтижелерді кәсіби қызметте пайдалану; білім беру саласына философиялық және ғылыми көзқарастардың бірлігін түсіну.
  • Білім беру бағдарламасының бейініне сәйкес келетін жоғары, орта-арнайы, қосымша білім беретін кәсіптік білім беру ұйымдарында педагогикалық қызметті жүргізу; оқытылатын оқу пәндерінің бейініне сәйкес оқу-әдістемелік кешендерді, әдістемелік құралдар мен материалдарды әзірлеу; музыкалық білім беру саласындағы әртүрлі педагогикалық технологиялар мен әдістерді меңгеру.
  • Ғылыми академиялық және кәсіби қарым-қатынас (академиялық жазу, академиялық презентация, көпшілік алдында сөз сөйлеу) мақсатында ауызша және жазбаша ұлтаралық коммуникацияны жүзеге асыру.
  • Мәдениет және өнер ұйымдарында басқарушылық функцияларды орындау; концерттік және театрлық ұйымдардың ұйымдастырушылық-өндірістік құрылымымен байланысты жұмыстарды жүзеге асыру, өнер саласындағы менеджментті ұйымдастыруда психологиялық негіздер туралы білімді қолдану.
  • Күрделі және ауқымды концерттік қойылымдарды, әртүрлі жанрлар мен стильдердің жекелеген нөмірлері мен музыкалық-сахналық композицияларын түсіндіру кезінде жоғары орындаушылық және көркемдік деңгейін көрсету; орындалатын шығармаларды (хор / оркестр) жасау мен түсіндірудің тарихи және теориялық мәнмәтінін білу.
  • Музыкалық өнер және білім беру саласындағы өзекті мәселелер мен процестерді талдай отыра, психологиялық-педагогикалық ғылымдар мен өнертанудың негізгі ережелері мен әдістерін қолдану; музыкалық өнер және педагогика саласындағы негізгі теориялық білімдермен жұмыс жасау.
  • Білім алушылардың әлеуметтенуін және кәсіби өзін-өзі анықтауында педагогикалық жәрдем көрсету. Тарихи-мәдени мұраны дамытудың негізгі кезеңдерін білу; әртүрлі зерттелетін дереккөздер негізінде музыкалық өлкетану бойынша ақпаратты талдай, сипаттай, түсіндіре білу.
Top