Жаңа білім беру бағдарламасы

7R01157 Фтизиатрия (ересектер, балалар) в Семей медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Инновациялық ғылыми технологиялардың жетістіктерін қолдана отырып және қолдана отырып, фтизиопульмонологиялық бейіндегі пациенттерге медициналық көмек көрсетуге қабілетті жоғары білікті фтизиатр – дәрігерді дайындау. туберкулез халық арасында және осылайша аурушаңдық, мүгедектік және өлім-жітім көрсеткіштерін төмендете біледі.
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R051 Фтизиатрия ересектердің, балалардың
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Ғылыми зерттеулердің менеджменті

    Пән сипаттама, аналитикалық және эксперименталды зерттеулерді жүргізуді ұйымдастыру ережелерін зерделеуді қамтиды. Пән аясында білім алушылар аталған дизайндарды зерттеу ережелерін үйренеді, олар зерттеудің әр түрлі кезеңдеріндегі құрылымдық және жүйелі қателерді болдырмай, өздерінің ғылыми зерттеулерінің хаттамасын дұрыс құрастыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Пульмонология

    Пульмонология пәні дәлелді медицина тұрғысынан халықаралық дерекқорда ақпаратты тиімді іздеуді жүзеге асыра отырып, тыныс алу органдарының аурулары бар науқастарды тексеру, өкпе патологиясын диагностикалау және дифференциалды диагностикалау (бронх демікпесі, өкпенің аллергиялық аурулары, гранулематоздар, фиброздаушы альвеолиттер және дәнекер тінінің диффузды зақымдануына байланысты түсініксіз этиологияның басқа да аурулары) әдістері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Визуалды диагностика

    Негізгі рентгенологиялық синдромдарды біледі. Біріншілік және екіншілік туберкулезге тән фазалар бойынша рентгенологиялық өзгерістерді анықтайды. Белсенді емес және белсенді туберкулездің визуалды диагностикасын біледі, біріншілік және екіншілік туберкулездің қалдық өзгерістерін айыра біледі. Туберкулезді басқа аурулармен ажырата алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Стационардағы фтизиатрия: өкпе және өкпеден тыс туберкулез

    Фтизиатрия пәні өкпе және өкпеден тыс туберкулездің- менингит, тірек – қимыл аппаратының, ішектің және мезентериялық лимфа түйіндерінің, несеп-жыныс жүйесінің, көздің, терінің, перифериялық лимфа түйіндерінің клиникалық-рентгенологиялық көрінісін және ерте диагностикасын біледі. Дифференциалды диагностика. Емдеу. Диспансерлік бақылау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 18
  • Биостатистика

    Пән аясында білім алушылар SPSS бағдарламасында Сандық және сапалық мәліметтерді талдау әдістерін үйренеді. Бұл курс білім алушы өзінің ғылыми жобасын жүзеге асыру аясында жинаған статистикалық деректерді талдаудың практикалық курсы болып табылады. Курс деректерді талдау және алынған нәтижелерді көрсетуге көмек көрсетуді білдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Онкология

    Онкология пәні онкологиялық аурулары бар пациенттердің білімі мен курация дағдыларын және тексеру нәтижелерін түсіндіруді, перифериялық өкпе обыры бар туберкулездің клиникалық түрлерін дифференциалды диагностикалауды, өкпедегі ісік метастаздарын, қатерсіз ісіктерді, ретенциялық кисталарды, ангиоманы, аспергиллеманы қалыптастырады, дәлелді медицина тұрғысынан халықаралық дерекқордан ақпаратты тиімді іздеуді жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Неврология

    Неврология пәні әртүрлі этиологиядағы менингиттер мен менингоэнцефалиттердің, патогенезін, клиникалық ағымын, неврологиялық синдромдарды біледі. Спецификалық емес және спецификалық менингит кезінде ликвор құрамының ерекшеліктерін біледі. Арнайы препараттардың нейротоксикалық әсері. Менингиттен кейінгі қайтымсыз қалдық өзгерістерді біледі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Амбулаторлы-емханалық фтизиатрия

    Фтизиатрия пәні практикалық аспектілерімен байланысты фтизиатрияның жалпы және жеке мәселелерін ЖСМК деңгейінде және госпиталь деңгейінде зерттейді. Ересектер арасыңдағы қауп катер топтарын зерттеудің ФГ нәтижелерін мониторингтейді. Туберкулездің біріншілік және екіншілік түрлерін уақтылы анықтау. Дифференциалды диагностика.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 18
  • Фтизиатрия

    Фтизиатрия пәні балалар мен жасөспірімдердегі біріншілік туберкулездің эпидемиологиясын, патогенезін, клиникалық-рентгенологиялық көрінісін, оның асқынулары мен емдеуін біледі. Дифференциалды диагностикасын. Ересектердің екіншілік туберкулезінің эпидемиологиясын, патогенезін, клиникалық-рентгенологиялық көрінісін біледі. Дифференциалды диагностика жүргізу. Екіншілік формаларынын асқынуылары, оларды емдеу. Диспансерлік бақылау.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 52
  • Стационардағы балалар фтизиатриясы: өкпелік және өкпеден тыс туберкулез

    Фтизиатрия пәні балалар және жасөспірімдерегі өкпе және өкпеден тыс туберкулездің- менингит, тірек – қимыл аппаратының, ішектің және мезентериялық лимфа түйіндерінің, несеп-жыныс жүйесінің, көздің, терінің, перифериялық лимфа түйіндерінің клиникалық-рентгенологиялық көрінісін және ерте диагностикасын біледі. Дифференциалды диагностика. Емдеу. Диспансерлік бақылау.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 16
  • Амбулаторлы-емханалық балалар фтизиатриясы

    Фтизиатрия пәні практикалық аспектілерімен байланысты фтизиатрияның жалпы және жеке мәселелерін ЖСМК деңгейінде және госпиталь деңгейінде зерттейді. Жасөспірімдер арасыңда ФГ зерттеудің нәтижелерін, балалардағы қауп катер тобыңда туберкулиндиагностика нәтижелерін мониторингтейді. Туберкулездің біріншілік түрлерін уақтылы анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 18

Оқыту нәтижелері

  • Клиникалық диагнозды тұжырымдауға, емдеу жоспарын тағайындауға және медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде дәлелді практика негізінде оның тиімділігін бағалауға қабілетті.
  • Пациент үшін үздік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында пациентпен, оның ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасай алады.
  • Медициналық көмектің сапасы мен қауіпсіздігінің жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін тәуекелдерді бағалауға және неғұрлым тиімді әдістерді пайдалануға қабілетті.
  • Өз мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіптік топтар құрамында жұмыс істеуге қабілетті.
  • Адекватты зерттеу мәселелерін тұжырымдауға, кәсіби әдебиетті сыни бағалауға, өзінің күнделікті қызметінде Халықаралық деректер базасын тиімді пайдалануға, зерттеу командасының жұмысына қатысуға қабілетті.
  • Өз бетінше оқуға және кәсіби команданың басқа да мүшелерін оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да нысандарына белсенді қатысуға қабілетті.
Top