7M04153 Цифрлық бизнес- технологиялар в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарламаның мақсаты-бизнес-процестерді оңтайландыру үшін заманауи цифрлық технологияларды қолдану дағдыларымен талдамалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті цифрлық бизнес-технологиялар саласындағы мамандарды құзыретті даярлауды қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Бизнес -талдаушы/Бизнес- аналитика/ Business- analytics
Пәннің мақсаты: деректерді интеллектуалды бизнес - талдау негіздері бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру және шешім қабылдауды қолдау және бизнес-процестердің дамуын болжау үшін заманауи ақпараттық технологияларды қолдану. Деректерді өңдеу және олардың арасындағы жасырын байланыстарды анықтау. Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін магистранттар қабілетті болуы керек: Бизнес-аналитика әдістерін түсінуді көрсету; Деректерді өндіру алгоритмдерін түсіну; Тапсырмаға байланысты деректерді талдау құралдарын таңдаңыз; Бизнес-аналитиканың аспаптық құралдарын пайдалану; Бизнес-аналитиканың әртүрлі құралдарының мүмкіндіктері мен шешілетін міндеттерін бағалау; алынған шешімдердің сапасын бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Менеджмент
Пәннің мақсаты: менеджменттің теориялық негіздері мен қолданбалы аспектілері туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Менеджмент пәні басқарудың теориясы мен практикасының сұрақтары; менеджментттің тарихы, менеджмент мектептері мен заманауи тұжырымдамалары; ұйымды басқару функциялары мен әдістері; ұйымдастырушылық құрылым типтері; ұйымның ішкі және сыртқы ортасы; шешім қабылдау модельдері мен әдістері; жоспарлау әдістері; мотивация және бақылау, басқару стильдері мен көшбасшылық теорияларын оқытуға бағдарланған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Сандық маркетингтің ақпараттық технологиялары
Пәннің мақсаты-жаңа өнім (қызмет) ассортиментін жетілдіру, нарықтарды игеру негізінде компания танымалдылығын арттыру және оның цифрлық инфрақұрылымын дамыту үшін магистрантардың қабілеттерін қалыптастыру. Нәтижесінде магистранттар: ақпараттық ресурстардың тиімділігін бағалау үшін компанияның цифрлық инфрақұрылымына жан-жақты талдау жүргізеді; оған жаңа әзірлемелер мен техникалық шешімдерді интеграциялау мүмкіндіктерін бағалау кезінде ақпараттық жүйелердің, оның цифрлық құрамдас бөлігінің жан-жақты аудитін ұйымдастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Цифрлық бизнес: digital-маркетинг және электрондық сату
Пәннің мақсаты: компанияның салалық бизнес ортасын арттыру үшін, оның ерекшелігін ескере отырып магистранттардың маркетингтік технологияларды тиімді пайдалануына баланысты ақпараттық, цифрлық қабілеттерін қалыптастыру. Нәтижесінде магистранттар: B-to-c және b-to-b форматында электрондық саудада цифрлық құралдарды қолдануға; сату бөлімдеріне цифрлық технологияларды енгізуді жобалауға; клиенттер туралы деректерге (CRM) негізделген маркетинг ішіндегі жұмысты автоматтандыруға; сату бөлімінің жұмысын жеке және жалпы сегмент бойынша жоспарлауға қабілетті болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бизнесті цифрландыру әдістері
Пәннің мақсаты: кәсіпорындардың бизнес мақсаттарына қол жеткізуге және жаңа бәсекелестік артықшылықтар жасауға бағытталған шешімдер қабылдау үшін ақпараттық жүйелерді дамыту қабілеттерін қалыптастыру. Нәтижесінде магистранттар: АТ стратегиясын әзірлеу қағидаттарын көрсетеді; ұйымды жан-жақты талдау арқылы қолданылатын бизнес АТ шешімдерін тұжырымдайды; бизнесте АТ/АЖ қолдануға байланысты өлшенетін артықшылықтарды айқындайды; бизнес АЖ үшін стратегиялық жоспар әзірлейді..
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Басқару психологиясы
Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән мазмұны: басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Деректер қоймасын жобалау және талдау әдістері
Пәннің мақсаты: деректерді сақтау мен оған қол жеткізуді ұйымдастырудың тиімді әдістерін қолдану негізінде магистранттардың мәліметтер қоймаларын жобалау және талдау қабілеттерін қалыптастыру. Нәтижесінде магистранттар: ғылыми-эксперименттік міндеттерді шешу үшін мәліметтер қоймалары мен технологияларды жобалау үшін тиімді әдістерін пайдаланады; жаңа идеялар мен аналитикалық мүмкіндіктерді анықтау үшін мәліметтерді жинайды және өңдейді; жеке және қоғамдық көздерден алынған деректерді талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шетел тілі (кәсіби)
Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Бизнес-процестерді модельдеу әдістемесі мен құралдары
Пәннің мақсаты: компанияның ғылыми, эксперименттік, техникалық және инновациялық қызметін ұйымдастырудың базалық әдістерін игеру, бизнес-процестер мен персоналдың әлеуетін басқару үшін магистрантардың қабілеттерін қалыптастыру. Нәтижесінде магистранттар: виртуалды ортада кәсіпорынның бизнес-процестерін басқарады; эксперименттік және техникалық идеялардың тиімділігін бағалау үшін талдау әдістері мен құралдарын саралайды және жіктейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Компаниялардың маркетингтік қызметінің тиімділігін арттыру мақсатында кәсіпорындарда бизнес-процестерді модельдеу құралдары негізінде цифрлық маркетингті қолданудағы заманауи тәсілдерды талдау.
- Сандық маркетингтің динамикалық сипатын және оның клиенттерге стратегияларды әзірлеу және маркетингтік арналарды (әлеуметтік желілер және онлайн платформалар) қолдану үшін клиенттермен өзара әрекеттесуді ынталандыру, маркетингтік шешімдерді қабылдауда практикалық идеяларды алу мақсатында әсерін зерттеу
- Маркетингтік зерттеулер жүргізу үшін тұтынушылық сұранысты, нарық конъюнктурасын зерттеу, инновациялық өнімдерді бағалау және жылжыту мақсатында инновациялық қызметтегі маркетинг кешенінің құралдарын пайдалану.
- Компанияның цифрлық ресурстарының мүмкіндіктері негізінде әлеуетті клиенттік базаны сегменттеу, таргеттеу және қайта таргеттеу тиімділігін бағалау және болжау.
- Деректердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың сапасын басқару үшін деректерді сақтау мен қол жеткізуді басқарудың тиімді әдістерін қолдана отырып, дерекқорларды талдау.
- Кәсіпорынның тиімділігін арттыру мақсатында компаниялардың әлсіз жақтарын анықтау үшін негізгі, кәсіби және маркетингтік құралдарға негізделген әртүрлі мәселелерді шешу үшін бизнес-аналитика құралдарын пайдалану.
- Компанияның ерекшелігіне одан әрі бейімделу және басқару шешімдерін қабылдау үшін ақпараттық технологияларды қолдана отырып, кәсіпорындардың бизнес стратегияларын әзірлеу.