Жаңа білім беру бағдарламасы

6B07330 Сумен қамтамасыз ету, суды бұру және су ресурстарын қорғау в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Физика

    Мақсаты: бұл физикалық заңдар туралы білімді және олардың қоршаған әлемде көрінуі туралы идеяларды игеру, физикалық есептерді жоғары математика әдістерімен шешу дағдыларын игеру. Жалпы физика курсын байыпты математикалық дайындығы бар студенттер оқиды. Мазмұны: тербелістер мен толқындарға, классикалық механикаға терең және қатты ассимиляциялау; МКТ негіздері, термодинамика және көлік құбылыстары; электродинамиканың негіздері, Максвелл теориясы; толқындар және геометриялық оптика; кванттық физика негіздері;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу негіздері

    Мақсаты: таным техникасы мен оның жекелеген тәсілдеріне негізделген жалпы ережелер мен әдістерді, кәсіби оқылымды, академиялық жазу мен ауызша таныстыру дағдыларын меңгерту. Мазмұны: Инженерлік техника және су шаруашылығы салаларындағы мамандарды даярлаудың теориялық және ғылыми-зерттеу негізі. Қолданбалы сипат бойынша ғылыми мәтіндер (курс және диплом жұмысы, ғылыми жоба және т. б. ) құрастыру. Академиялық оқылым мен жазылым дағдыларын дамыту (ғылыми-кәсіби мәтіндердің құрылымын зерттеу, рефераттар, пікірлер, тезистер жазу, ғылыми нәтижелерді талдау); Ғылыми-кәсіби пікірталастарға түсу дағдыларын дамыту және кәсіби бағдарланған жобаларды таныстыру; Өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инженерлік геодезия

    Мақсаты: әр түрлі ғимараттар мен құрылыстарды зерттеу,жобалау, салу және пайдалану, пайдалы қазбаларды барлау,сондай-ақ табиғи ресурстарды пайдалану және қорғау кезінде орындалатын геодезиялық жұмыстардың әдістерін зерттейді. Мазмұны: әр түрлі ғимараттар мен құрылыстарды зерттеу, жобалау, салу және пайдалану, пайдалы қазбаларды барлау, сондай-ақ табиғи ресурстарды қорғау саласындағы геодезиялық жұмыстар әдістерін білу және түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Геодезия

    Мақсаты: түсіру және бөлу жұмыстарын жүргізу үшін тірек геодезиялық негізді құруға байланысты геодезиялық міндеттерді шешу;инженерлік құрылыстарды жобалау үшін ауқымды жоспарлар мен профильдер жасау болып табылады. Мазмұны: Геодезия, картография және топография туралы жалпы ақпаратты, сондай-ақ жер бетіндегі жеке нүктелердің геодезиялық координаттарын анықтау әдістерін қарастырамыз. Топографиялық түсіру, гидравликалық осьтерді тегістеу және бұзу;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Математика

    Мақсаты: Математикалық талдаудың негізгі әдістерін, аналитикалық геометрия мен сызықтық алгебра элементтерін меңгеру. Логикалық ойлауды дамыту және жоғары математиканың абстрактілі ұғымдарымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия элементтерін білу, математикалық талдау және ықтималдықтар теориясы; Теориялық материалды (формулалар, анықтамалар, теоремалар) тәжірибелік сабақтарда қолдану мүмкіндігі; Қолданбалы мәселелерді модельдеу; Типтік математикалық есептерді шешу / Мәселені шешу әдісін таңдау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандыққа кіріспе

    Мақсаты: халықтың және халық шаруашылығының су қажеттіліктерін қанағаттандыру мақсатында су ресурстарын басқару және суды пайдалану саласындағы теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдыларды қамтамасыз ету; су ресурстарын ұтымды пайдалану және оларды ластанудан, сарқылудан қорғауды басқару туралы қажетті білім беру. Мазмұны: пән әлемдік су балансының тұжырымдамасын қарастырады; Қазақстан Республикасы мен әлемнің статистикалық, жаңартылатын және бір реттік су ресурстары; аумақтардың судың болуы; су ресурстарына әсер ететін табиғи және антропогендік факторлар және су объектілерінің табиғи-экологиялық ортаға әсер етуі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ландшафттық экология

    Мақсаты: табиғи-аумақтық кешендердің құрылымы,олардың қызметі,динамикасы мен эволюциясы туралы білімді қалыптастыру,табиғи және табиғи-антропогендік ландшафттармен танысу,аумақтарды ландшафттық аудандастыру мәселелерін қарастыру. Мазмұны: Ландшафтты экологиялық бағалаудың негізгі принциптері, критерийлері және параметрлері. Бағалау көрсеткіштерін таңдау мен нормалауға қатысты материалдар баяндалады, операциялық аумақтық талдау бірліктері. Сандық мәнге ерекше назар аударылады табиғи кешендердің жай-күйін және антропогендік әсер ету дәрежесін бағалау әдістері. Тәжірибеде ландшафттарды экологиялық бағалаудың әртүрлі әдістерін қолданып көріңіз. Ландшафттық-экологиялық зерттеулер мен ландшафттық-экологиялық картографиялаудың негізгі кезеңдері. Ландшафттардағы экологиялық факторлар және олардың әсерінің жалпы заңдылықтары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Абайтану

    Мақсаты: А. Құнанбайұлы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлтық кодты» сақтау мен дәріптеу Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ. Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект негіздері

    Мақсаты:университетте оқытылатын пәндермен байланысты қоғамдық пайдалы іс-әрекеттерді жүзеге асыру, академиялық бағдарламаларды игеру негізінде студенттерде әлеуметтік маңызды дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны:Service Learning ұғымының мәні мен мазмұны, Service Learning тұжырымдамасының қалыптасу және даму тарихы. Service Learning-тің негізгі құрамдас бөліктері, балалар мен жасөспірімдер ортасындағы қоғамдық пайдалы іс-әрекеттер, әлемдік және қазақстандық тәжірибеде волонтерлік қозғалысты ұйымдастыру, Service Learning тің профильдік бағыты. Қоғамдық пайдалы іс-әрекеттер арқылы оқытудың халықаралық тәжірибесі. Әлеуметтік жобаларды әзірлеудің жалпы принциптері мен әдістемесі. Іске асырылған әлеуметтік жобаларды талдау әдістері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мұхтартану

    Мақсаты: М. Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. Мазмұны: М. Әуезовтің Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңіндегі өмірі мен шығармашылық жолы. «Шолпан», «Абай» журналдарындағы М. Әуезовтің қызметі. М. Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына, «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман-эпопеясына шолу жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты:сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың тұрақты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны:құқықтық нигилизмді жеңу, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Саналы қабылдауды, сыбайлас жемқорлыққа көзқарасты қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық мінез-құлықтан моральдық бас тарту,сыбайлас жемқорлыққа қасы мораль, этика. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын құру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихат, заңдылық идеяларын тарату, Заңға құрмет. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды түсінуге, өз ұстанымын дәлелді түрде қорғауға, сыбайлас жемқорлық көріністерін жеңу жолдарын іздеуге бағытталған іс-шаралар.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда жасанды интеллектті қолдану

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Су ресурстарының экологиясы

    Мақсаты: құрлықтағы су объектілеріндегі биологиялық процестер мен құбылыстар және олардың су экожүйелерінің абиотикалық компоненттерімен өзара әрекеттесуі туралы идеяларды қалыптастыру. Мазмұны: су ортасының экологиялық проблемаларын кешенді экологиялық ойлау және талдау дағдыларына үйрету, су ресурстарын қорғау және ұтымды пайдалану тұрғысынан Экологиялық дүниетанымды, кәсіби қызмет дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. табиғи сулардың сапасын бағалаудың нормативтері мен өлшемдерін білу; табиғи сулардың мониторингін ұйымдастыру және жүргізу, су заңнамасы, Су шаруашылығы кешенін техникалық-экономикалық талдауды қалыптастыру және басқару, су қорғау іс-шаралары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Гидравлика

    Мақсаты: сұйықтықтың қысымы мен жылдамдығының гидравлика заңдарына,гидростатиканың тепе-теңдік заңдарын, гидродинамикадағы энергияның сақталу мен түрлену заңдарын пайдалана білуді үйрету. Мазмұны: гидростатика заңдылықтарына сүйеніп артық қысымды, пьезометрлік қысымды және вакуум қысымды анықтау; гидродинамика заңдылықтарымен шығын тұрақтылығы мен ағыс тұртастығын зерделеу;Бернулли заңы ментеңдеуінің компоненттерін анықтау; Дарси-Бейсбах формуласымен құбырлардағы ұзындық бойы және жергілікті қысым жоғалтуде есептеу; қысым жоғалтуы анықтауда Шевелев, Лукиных, Федоров кестелерін пайдаланып, қысымды және қысымсыз құбырлардағы гидравликалық есептерді жүргізу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін Жобалауда қолданылатын ақпараттық технологиялар

    Мақсаты:орталықтандырылған ыстық сумен жабдықтау, суық сумен жабдықтау немесе су бұру жүйелерінің техникалық-экономикалық жай-күйі туралы ақпаратты сақтау, мониторингтеу және өзектендіру, көрсетілген орталықтандырылған жүйелерде жедел-диспетчерлік басқару тетігін іске асыру, гидравликалық есептеулер жүргізуді қамтамасыз ету үшін деректер базасын, бағдарламалық және техникалық қамтамасыз етуді қамтитын ақпараттық жүйе болып табылады. Мазмұны:су бұру желілерінің объектілері, құрылыс салу, жол және көше-жол желілері, гидрология, су басу, иеліктен шығару аймақтары, қорғау аймақтары, жер бұру белдеулері мен учаскелері туралы ақпаратты топографиялық негізде жүйелеу; су бұру желілерінің барлық объектілері мен жабдықтары бойынша графикалық және атрибуттық ақпаратты жүргізу; магистральдардың, тарату құбырларының және басқа да инженерлік коммуникациялардың трассаларын бірлесіп ұсыну электрондық топографиялық негізде; аумақтың кез келген бөлігіндегі су бұру желілерінің объектілері туралы ақпаратты жедел алу; басқа инженерлік коммуникацияларды ескере отырып, су бұру желілерін реконструкциялау және жөндеу жөніндегі жұмыстарды жоспарлау үшін ақпараттық қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сумен жабдықтау және су бұру гидравликасы

    Мақсаты: Сумен қамтамасыз ету және суды алып кету жүйелерін есептеуді орындаудағы негізгі параметрлік көсеткіштерді- нормативтік есептік шығындар, түтынушалар туралы мәліметтерін, физикалық және жер бедері мәліметтерін алуды және есептеудіүйрету: Мазмұны: фильтрация мәліметтері мен су өндіру көздеріндегі су жинау гидравликасы; су тұтыну мөлшері-есептік шығындар; сөткелік және сағаттық біркелкі еместік су тұтыну грфиктері; су тасымалдау гидравликасы; су тарату желісінің гидравликасы; ішкі су желісі мен ішкі кәріз желісінің гидравликасы; кәріз желілері мен коллекторлардың гидравликасы; шайынды су тазалау имараттарының биіктік гидравликасы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Мақсаты:Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудыдағдыларыноқыту. Мазмұны:Кәсіпкерлік:мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау.Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика.Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру.Қаржылық сауаттылық түсінігі,мақсаттары мен міндеттері.Ақша,есеп айырысу және төлемдер.Жеке қаржы:кіріс,шығыс, бюджет.Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу.Зейнетақылар және сақтандыру.Халыққа банктік қызмет көрсету.Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер.Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экожүйе және құқық

    Мақсаты:Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны:Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Су ресурстарын және сумен қамтамасыз ету жүйелерін басқару

    Мақсаты: су ресурстарын басқару негіздерін терең біле отырып, табиғатты жайластыру және суды пайдалану саласындағы мамандарды даярлау. Мазмұны: табиғатты жайластыру және суды пайдалану жүйелерінің құрылымы мен параметрлерін таңдау әдістерін қолдану мүмкіндігі-табиғатты жайластыру және суды пайдалану объектілерін салу және пайдалану кезінде кәсіби шешімдер қабылдау мүмкіндігі. Су ресурстарын қорғау және пайдалану саласындағы мемлекеттік басқарудың негізгі салалары. Су ресурстарын басқару қоғам мен табиғи ресурстарды басқарудың жалпы механизмінің бөлігі ретінде. Су ресурстарын басқару саласындағы негізгі ұғымдар. Суды басқарудың жалпы принциптері, мақсаты және функциялары. Су ресурстарын басқару жүйесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстан Республикасы аумағының су ресурстары және сумен қамтамасыз етілуі

    Мақсаты: шаруашылық қызметтің әр түрлі салаларында жер үсті және жер асты ағындарын пайдалану, сондай-ақ республиканың әртүрлі өңірлеріндегі экологиялық жағдайды жақсарту жөніндегі міндеттерді сауатты және тиімді шешуге мүмкіндік беретін су ресурстары жөніндегі мамандардың негізгі практикалық және ғылыми қызметі болып табылатын Қазақстан аумағының су ресурстары мен сумен қамтамасыз етілуі туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстан аумағында су ресурстарымен сумен жабдықтауды түсіну, негізгі гидрогеологиялық құрылымдардың жерүсті және жерасты ағындарының құрылымы ұғымдарын білу, кен орындарын бағалау және орналастыру, гидрогеологиялық аудандастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сумен қамтамасыз ету және суды алып кету жүйелерін пайдалану

    Мақсаты: желілер мен құрылыстардың үздіксіз, сенімді және үнемді жұмысын қамтамасыз ету үшін сумен жабдықтау және су бұру жүйелерінің элементтерін бақылау, іске қосу, баптау және пайдалану ережелері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: сумен жабдықтау және су бұру жүйелері санының өсуі, олардың үнемі күрделенуі су шаруашылығы объектілерін басқару жүйелерін автоматтандыруға, жаңа перспективалық технологияларды енгізуге, елдің барлық өңірлерін қамтитын суды пайдаланудың ірі және топтық жүйелерін құруға байланысты пайдалану қызметінің алдына жаңа міндеттер қояды. Елді- мекендердің сумен жабдықтау және кәріз жүйелері халықты ауыз сумен қамтамасыз етуге, сондай-ақ ағынды суларды бұруға және оларды кейіннен тазартуға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инженерлік және компьютерлік графика

    Мақсаты: AutoCAD пайдаланып, инженерлік-конструкторлық құжаттарды дайындауға қажетті білім, біліктілік, дағдылық қалыптастыру. Мазмұны: Проекциялау. Нүкте мен түзу. Жазықтық. Аксонометриялық проекциялар. Геометриялық беттер мен денелер. Сызбаларды графикалық безендіру жайлы негізгі мәліметтер. Көріністер, тіліктер мен қималар. Бөлшектерді біріктіру әдістері. Бұрандалық бұйымдар. Бөлшектердің эскиздерін дайындау. Құрастыру мен жалпы күйдегі сызбаларды орындау, оқу және бөлшектеу. Алғашқы тағайындаулар. Жұмысты аяқтау және кескіндерді сақтау. Жазық фигураның сызбасын тұрғызу. Бөлшектер сызбаларын сызу. Кескіндерді өңдеу. Нысанның үшөлшемді моделін тұрғызу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Мақсаты: болашақ бакалаврлардың кәсіби іс-әрекетінде белсенді тілді меңгеру дағдылары мен дағдыларын одан әрі дамыту негізінде шет тілін оқытудың халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілігін жүйелі түрде тереңдету. Мазмұны: В2, С1 деңгейлері жоғары деңгейде кәсіби және академиялық мақсаттарға арналған прагма-кәсіби бағдар түрінде ұсынылады: ғылыми ақпараттық база, ғылыми ақпаратты түсіндіру, дәлелдеу, сендіру, ғылыми қайшылықтар, академиялық жазу. Инновациялық әдістер мен технологияларды пайдалану және заманауи құралдарды қолдану (Интернет ресурстары). Кез келген сабақтас пән бойынша тілдік материалды меңгергендігін көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Эксплуатациялық гидрометрия

    Мақсаты: су объектілерінің режимін бақылау құрылғылар мен аспаптарда, сондай-ақ бақылау нәтижелерін өңдеу тәсілдерінде. қолданылатын әдістер туралы қажетті білім беру Мазмұны: курс су деңгейлерін, тереңдігін, ағындардың жылдамдығы мен бағытын, су ағынының төменгі профилін, су мен шөгінділердің шығынын (түбі мен өлшенген) өлшеу үшін гидрометриялық құралдарды пайдалану туралы түсінікті қарастырады; Гидрологиялық бақылау мен зерттеудің ұйымдастырылуы және әдістері. Су ағыны түбінің нысанын, су шығыны мен тұнбаны (су түбі мен өлшенген) өлшеу құралдарын қолдану; гидрологиялық бақылау әдісін пайдалану

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Гидрология және гидрогеология

    Мақсаты: судың кеңістіктік-уақыттық таралуы мен қасиеттерін зерттейтін ғылым дағдыларын үйрету және жер асты суларын зерттеу. Мазмұны: курста тау жыныстарындағы су қабатының негізгі мәселелері қарастырылады; тау жыныстарының су-физикалық қасиеттері; жер асты суларының түрлері; гидродинамика негіздері; жер асты суларының қорлары мен ресурстары; кен орындарының түрлері, сондай-ақ топырақтану негіздері: Топырақтың құрамы, құрылымы және қасиеттері; геологиялық процестер және олардың топырақтың жай-күйі мен құрылымына әсері, түрлері инженерлік-геологиялық зерттеулер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Гидрология және ағынды реттеу

    Мақсаты: өзен ағынының факторы және түзілу заңдылықтарын; өзен және көл режимдері; суағарлар мен суаттардың, су қоймаларының негізгі гидрологиялық сипаттамаларын өлшеу мен анықтау әдістерін мен техникалық құралдары туралы қажетті білім беру. Мазмұны: пән өзен алаптарының су тепе-теңдігі мен ағынның физика-географиялық факторларын қарастырады. Өзен жүйесінің гидрографиялық сипаттамалары, қоректенуі және су режимі мен мұздық режимін талдау. Су эрозиясы және өзен тасындыларын. Гидрологиялық есептеулер. Статистикалық әдістері. Жылдық ағын. Жоғары және төмен ағын. Ағынды реттеу. Су қоймалары, оларды пайдалану. Су тасу және тасқынды реттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Инженерлік гидрометрия

    Мақсаты: су ағындарының деңгейін және тереңдігін, сұықтықтың жылдамдығы мен бағытын, су және тасындылар шығынын, гидравликалық еңістік және су объектілеріндегі олардың режимін сипаттайтын басқа да элементтерді өлшеу және анықтау әдістерін, техникалық құралдары туралы қажетті білім беру. Мазмұны: пән курсы өзендер мен олардың бассейндерінің гидрологиялық сипаттамаларын құру және түсіну, гидрологиялық бақылау және өлшеуді жүргізу, өзендердің су-мұз режимін анықтау, өзендердің, әсіресе тасқындардың негізгі сипаттамаларының гидрологиялық есептерін жүргізуді қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Инженерлік механика

    Мақсаты: студенттердің денелер қозғалысының геометриялық қасиеттері туралы олардың инерттілігі мен оларға әсер ететін күштерін,күштердің әсерінен инерттілікті ескере отырып, материалдық денелердің қозғалыс заңдылықтарын ескермей теориялық білім алуы. Мазмұны: стандартты механизмдердің жұмыс істеу принциптерін, материалдар механикасының негіздерін, электр энергетикасына қолданылатын механизмдер мен машиналардың механикасын түсіну; құрылымдық элементтердің, машиналар мен аспаптардың бөліктері мен беріктігі үшін есептеулер әдістерін қолдануға;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Су күшінің қондырғылары

    Мақсаты: әртүрлі қондырғылар арқылы сұйық заттардың қозғалысының заңдарын және принциптерін білу, инженерлік есептеу жұмыстарында қолдану, су күшінің қондырғыларының құрылғылары мен элементтерінің конструкцияларын оқу. Мазмұны: әр түрлі су өткізгіш және су тасымалдағыш құрылымдарды жобалау, (СЭС) гидроэлектр станцияларының басты функцияларын орындау, электр энергиясын өңдеу, әртүрлі құрылғыларды қарастыру. Осыған байланысты болатын құрылғылардың, оның параметрлерін және де сорғыштары мен турбиналардың қолдану принциптері мен құрылғыларын зерттеу, әртүрлі энергия көздерін пайдалану. Турбинды және сорғыш жабдықтарына байланысты энергетикалық және экономикалық жағдайды ескере отырып, сорғы қондырғыларын жобалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Су ресурстарын кешенді пайдалану

    Мақсаты: студент өнеркәсіпте, ауылшаруашылығында, қалаларда су ресурстарын басқару мәселелерін шешу. Мазмұны: студенттерді су ресурстарын ұтымды пайдаланатын су шаруашылығы кешендерін есептеудің негізгі әдістері мен жобалау әдістеріне, судың өнімсіз шығынын азайту жөніндегі іс-шараларды әзірлеуге үйрету, сондай-ақ су объектілерін қорғауға бағытталған су қорғау іс-шараларын практикада дұрыс көрсетуге үйрету. Аумақты сумен қамтамасыз ету,су шаруашылығы іс-шараларын әзірлеу кезінде су ресурстарының режимі және олардың табиғи жағдайлардың өзгеруіне әсерін бағалау бойынша анықтамалық материалды өз бетінше іріктеу және қорыту дағдысының болуы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғимараттардағы арынды арттыру сорғыштары

    Мақсаты: сорғыш және компрессорлық станцияларды жобалау саласындағы білім кешенін қалыптастыруға, нормативтік-техникалық құжаттаманы пайдалану дағдылары мен дағдыларын дамытуға бағытталған тәртіптік құзыреттерді игеру. Мазмұны: ұсынылған жағдайлар үшін сорғыш станциясының орналасу схемасын таңдай білу, Негізгі сорғылардың есептік параметрлері мен санын анықтау, оларға электр қозғалтқыштарын таңдау, сорғыш станциясы ғимаратының түрін, су қабылдау және су шығару құрылысының түрін таңдау. Сорғыш станциясының ғимараттарының түрлері, сорғының түріне, станцияның мақсатына және оның жұмыс жағдайына байланысты олардың жіктелуі мен дизайны. Ғимарат көлемінің негіздемесі. Сорғыш станциясының ғимарат түрін таңдау. Оның мөлшерін, станция ғимаратындағы құбырлардың коммуникацияларын анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Стандарттау, сертификаттау және метрология

    Мақсаты: Өзінің кәсіби қызметі барысында өнім, қызмет және жұмыс сапасы мен өлшем бірлікті қамтамасыз ету бойынша мәслелерді шеші үшін стандарттау, сертификаттау және метрология саласындағы теориялық білімі мен практикалық дағдысын қалыптастыру. Мазмұны: Стандарттау, сертификаттау және метрология нысандары. Стандарттау, техникалық реттеу, метрология және сәйкестікті растау жүйелерінің құқықтық, нормативтік- техникалық базалары. Стандарттаудың жалпы ғылыми және арнайы әдістері. Сертификаттау және декларациялау схемалары. Өлшеудің түрлері мен әдістері. Өлшеудің анықталмағандығын және қателігін есептеу. Метрологияның техникалық негізі. Кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін жоғарлатудағы халықаралық сапа жүйесінің ролі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Су ресурстарын тиімді пайдалану

    Мақсаты: суды үнемдеу барысында қанша қаражат үнемделетінін анықтау. Ауыз суды үнемдеу мәселесі жайында толығырақ ақпараттар алу. Мазмұны: Қазақстан Республикасында суды тұтыну мен ағызудың ағымды және болашақ мәселелерін тиімді суды пайдалану бойынша зерттеулерге арналған курсты білу,Қазақстан экономикасының секторларында суды пайдалану мен қорғаудың құрылымы мен динамикасының көрсеткіштерін талдау,қазіргі деңгейде суды тиімді қолдану бойынша зерттеулерді бағалау. Ресурстарды тиімді пайдаланудың негізгі бағыттарының бірі-қайта өңдеп пайдалану,тазалаудың жаңа технологияларын қолдану. Су ресурстарын қорғау және ұтымды пайдалану мәселесі адамзат үшін өмірлік маңызды мәселе болып табылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сумен қамтамасыз ету жүйелері

    Мақсаты: сумен қамтамасыз ету жүйесіндегі құрылымдары мен оларды атқарылатын таңдау негіздемелері мен орналастыру тәртібін үйтету; суды: өңдеу, тасмалдау, тарату құрылымдарын үйрету. Судың сапасын су көздерінен бастап тұтынушыға дейін жеткізуді қамту Мазмұны: сумен қамтамасыз ету жүйелеріндегі су өндіру, арнайы тазалау мен мен өңдеу құрылымдарының түрлері, мақсаты, онда жүретін процестер; су тасымалдау мақсаты мен құрылымдары, трассалануы, ерекшеліктері; су жинақтау максаты, оның көлемі. Су тарату желілерінің аймақтық сумен қамту схемалары. Санитарлық шектеу қойылатын белдеулер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сумен жабдықтау және су бұру құрылымдарын күтіп ұстау, пайдалану

    Мақсаты: сумен жабдықтау және су бұру жүйесіндегі құрылымдары күтіп ұстау, уақтылы ағымдағы және күрделі жөндеу жұмыстарын үйлестіруді үйтету. Жоспарлы алдын-алу тексеру мен жоспарлы-жөндеу жұмыстарын ұйымдастыру. Мазмұны: сумен жабдықтау мен су бұру жүйесіндегі атқарылатын апатты және апаттың алдын алу; су тарататын және су әкететін желілерге режимді бақалау; жоспарлы жұмыстар ұйымдастыру; атқару мен бақылау регламетін түзу; диспетчерлік басқару мен ақпараттар легінің түзілуі мен пайдалану тетіктерінің ұйымдастырылуы; құрылымдардағы кайта құру, модернизацилау, ретехнологизациялау жобарына керекті деректер базасын жинақтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Гидравликалық машиналар

    Мақсаты: жалпы су шаруашылығы, мұнай және газ өндіру салаларында қолданылатын су нысандарының гидравликалық элементтерін, конструкциялары және құрылымдарын оқып-үйрену. Су нысандарының гидравликалық теориясы, әртүрлі деңгейдегі су нысандарның гидравликалық элементтердің параметрлерін анықтау. Мазмұны: гидравликалық машиналарды әсіресе мұнай және газ өндіру, ұңғымалық өнімді жинау және дайындау, көмірсутектерді тасымалдау және сақтау кезінде қолданылатын қозғалтқыштар мен компрессорлардың мақсатын, құрылымын, жұмыс принциптерін және гидравликалық қолданылуын түсіну. Гидромашиналар мен компрессорлардың пайдалану сипаттамаларын жөндеу және басқару және бақылау мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сорғыштар, сорғыш станциялары және су көтеретін құрылымдар

    Мақсаты: Студентке сорғылар, сорғыш қондырғылары және сорғыш станциялары туралы жалпы ақпаратты үйрету, әсіресе қалақшалы сорғыларды егжей-тегжейлі қарастыру, оның құрамына кіретін элементтерді,әртүрлі қоршаулары бар сумен қамту және су бұру жүйелеріндегі сорғыш станцияларының су тораптарының схемаларын және сумен жабдықтау тәсілдерін талдау. Мазмұны: сорғыш қондырғыларының негізгі схемаларын, сорғыштардың конструкцияларын білу;конструкциялық ерекшеліктерін еске алып сорғыш машиналарды топтарға бөлу және сорғыштардың жұмыс істету үшін қолданылатын қозғалтқыш жабдықтардың түріне сәйкес оларды жіктеуәдістерін меңгеру. Сорғыш станцияларының аванкамералары мен су қабылдау камераларын жобалау. Суды әкету жүйелеріндегі сорғыш бекеттері мен сумен жабдықтау жүйелерінің сорғыш станцияларының ерекшеліктерін білу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сумен жабдықтау бойынша студенттің ғылыми зерттеу жұмысы

    Мақсаты: сумен жабдықтау саласы бойынша алынған білімдерді, біліктер мен дағдыларды тәжірибеде қолдана алуға қабілеттін қалыптастыру. Ғылыми-зерттеу жұмысы, шығармашылық және интеллектуалдық әлеуетін қазіргі ғылымның көкейтесті міндеттерін шешу үшін пайдалану. Мазмұны: салалық және аймақтық тұрғыдан жеткілікті талдау, басқару тәжірибесінің салыстырмалы жетістіктері мен кемшіліктерін анықтау, одан әрі болдырмаудың жолдары мен әдістерін ғылыми-методологиялық және ұйымдастырушылық-құқықтық жағынан негіздеу. Сумен жабдықтау саласы мәселелерді талдау барысында өздерінің ойларын логикалық тұрғыдан нақты білдіріп, жалпы теориялық ережелерді қазіргі таңдағы шынайылықпен байланыстыруға, оны өзінің болашақ мамандығының ерекшелігімен байланыстыруға үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сумен жабдықтау және су әкетудің арнайы жүйелері

    Мақсаты: Суды арнайы тазалау әдістерін: коагуляциялау-реагент араластыру, үрпек камерасы, сүзу; алдын -ала тазалау мен арнайы тазалау әдістерін үйрету. Ауыз су мен шайынды судың физикалық, химиялық, гравитациялық тазарту және арнайы тазарту әдістерінің технологиясын үйрету Мазмұны: Су сапасын жақсарту және өнеркәсіптің суға, оның құрамына, деген талаптарын орындау әдістері. Арнайы тазалау технологиясының талаптарын орындау алгоритмдері. Суды жұмсарту, темірсіздендіру, манганациясыздандыру, залалсыздандыру, иіссіздендіру, тұндыру, сүзу процестері. Флотация мен сорбция, мембраналық тазалау әдістері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жер асты суларын іздеу және барлау

    Мақсаты: өнеркәсіптік түрдегі жер асты суларының кен орындарын іздеу және жер асты суларының пайдалану қорларын шамамен бағалау. Мазмұны: Қазақстанның жер асты суларының кен орындары. Жер асты суларының қоры. Жер асты суларының ресурстары мен қорларын бағалаудың негізгі әдістері. Жер асты суларының орналасу схемасын негіздеу, перспективалы учаскені таңдау. Далалық тәжірибелік-сүзу жұмыстарының нәтижелерін өңдеу және сулы горизонттардың параметрлерін есептеу; гидрогеологиялық карта бойынша гидрогеологиялық жағдайды талдау және одан әрі зерделеу үшін неғұрлым перспективалы учаскелерді бөлу; таңдауды негіздеу үшін гидрогеологиялық зерттеулердің міндеттері мен түрлерін анықтау және жобаланған жұмыстар кешенін әзірлеу, жер асты суларының пайдалану қорларын бағалау әдістерін таңдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Су шаруашылығы нысандарын автоматтандыру

    Мақсаты: болашақ маманды сумен жабдықтау, суды тазарту жүйелерінің технологиялық және өндірістік процестерін басқару және суды өңдеудің жекелеген құрылыстары мен процестерінің жұмысын автоматтандыру саласындағы біліммен қамтамасыз ету. Мазмұны: басқару теориясының негізгі ұғымдары, технологиялық және өндірістік процесс, технологиялық режим, басқару объектісі, басқару жүйесі, технологиялық процестің бұзылу факторлары. Басқарудың иерархиялық принципі, объектілері, құрылымы және басқару мақсаттары. Қысымды, деңгейді, ағынды өлшеу. Реттеуші органдар және атқарушы механизмдер. Қысымды, деңгейді, ағынды реттеу. Автоматтандыру схемаларының графикалық дизайны. Суды коагуляциялау, сілтілеу, тұрақтандыру және дезинфекциялауды автоматтандыру. Суды сүзу және жұмсарту процестерін автоматтандыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жер үсті және жер асты суларының мониторингі

    Мақсаты: мониторинг жүйесін қалыптастыру мемлекеттік су қорын басқаруды ақпараттық қамтамасыз етуді құру болып табылады. Мазмұны: су қабылдағыштарда гидрогеологиялық зерттеулер жүргізу әдістемесін зерделеу; жер асты суларының сапалық сипаттамаларын зерделеу және оларды пайдалану әсерінен өзгерту; пайдалану барлау нәтижелерін ескере отырып, жерасты суларының пайдалану қорларын қайта бағалау. Қолданыстағы жер асты суларының су қабылдағыштарына мониторингтік зерттеулер жүргізу әдістемелерін, су қабылдағыштардың гидрогеологиялық зерттеулерін зерделеу және жер асты суларының сапалық сипаттамаларын зерделеу және олардың пайдалану әсерлерін өзгерту, сондай-ақ пайдалану барлау нәтижелерін ескере отырып, жерасты суларының пайдалану қорларын қайта бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өнеркәсіптік ғимараттардың ішкі сумен жабдықтау және су бұру жүйелері

    Мақсаты: Ішкі суық және ыстық сумен жабдықтаудың принциптік схемаларын, ғимараттардың санитарлық-техникалық жабдықтарының негіздерін, су құбыры желісі мен айналым құбырын гидравликалық есептеу принциптері мен әдістерін, ішкі су бұру схемаларын, сарқынды суларды қабылдау және бұру үшін жабдықтарды орнату негіздерін қалыптастыру. Мазмұны: Тұрғын үйлерді суық және ыстық сумен жабдықтау, суық және ыстық сумен жабдықтау жүйелерінің жіктелуі,суық және ыстық су құбыры жүйелерінің негізгі элементтері, қысымды арттыруға арналған қондырғылардың құрылысы мен есебі, жобалау шешімдерін техникалық-экономикалық бағалау, қоғамдық ғимараттарды өртке қарсы сумен жабдықтау, пайдалану кезінде сенімділік пен қауіпсіздікті қамтамасыз ету, ішкі су құбырының жекелеген элементтерін жөндеу ерекшеліктері, ғимараттарды өртке қарсы сумен жабдықтау жүйелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сумен қамтамасыз ету жүйелерін жобалау

    Мақсаты: ғимараттарды, объектілерді және елді-мекендерді сумен жабдықтау бойынша жүйелерді, құрылыстар мен қондырғыларды жобалау, салу және пайдаланудың негізгі теориялық және практикалық мәселелері бойынша білімді қалыптастыру. Мазмұны: жер үсті суларын пайдаланатын қаланы сумен жабдықтау схемасы. Жер асты суларын пайдалана отырып, елді мекенді сумен жабдықтау схемасы. Тікелей ағынды, дәйекті, айналымды, аралас суды пайдаланатын өнеркәсіптік кәсіпорындарды сумен жабдықтау схемалары. Жер үсті көздерінен табиғи су алуға арналған құрылыстар. Жер үсті көздерінен су алу құрылыстарының жіктелуі. Су алу түрін таңдау принциптері. Бөлек және біріктірілген типтегі жағалау қоршаулары. Бөлек, біріктірілген және аралас типтегі арналық су қабылдағыштар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Су ресурстарын қорғау

    Мақсаты: Студенттердің экологиялық дүниетанымын және су ресурстарын қорғау тұрғысынан кәсіби қызмет қабілеттерін қалыптастыру. Су ресурстарын қорғау және суды ұтымды пайдалану, су объектілерін қорғау жөніндегі шаралар, судың ластану көздері және су ресурстарын ұтымсыз пайдалану, табиғи суларды пайдалану, табиғи сулардың ластануы, санитарлық қорғау аймақтары сумен жабдықтау көздері Мазмұны: табиғаттағы және адам өміріндегі су. Судың құрылымы мен қасиеттері. Судың адам ағзасына әсері. Табиғи сулардың ластануы мәселесі. Құрамдас бөлік ретінде суды қорғау қоршаған ортаны қорғау бөлігі. Суды қорғаудың негізгі түсініктері мен принциптері. Ресурс ретінде су. Су қажеттілігі, әлем аймақтарының сумен қамтамасыз етілуі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өндіріс орындарын сумен жабдықтау жүйелерін қайта құру

    Мақсаты: болашақ маманды тазарту қондырғыларының жүйелерін қайта құру, гидравликалық шамадан тыс жүктеме жағдайында суды беру және тарату негіздеріне, өнеркәсіптік кәсіпорындардың қажеттіліктері үшін су сапасына жоғары талаптарға үйрету. Мазмұны: өнеркәсіптік кәсіпорындардың сумен жабдықтау жүйелерін қайта құру және оның жаңа құрылыстан айырмашылығы туралы ұғымдар. Сумен жабдықтау жүйелерін қайта құру жөніндегі міндеттерді шешу әдістемесі. Ұңғымалардан жер асты суларының су қабылдағыштарын реконструкциялау. Су беру және тарату жүйелерін қайта құру. Гидравликалық шамадан тыс жүктеме кезінде желілерді қайта құру. Өнеркәсіптік кәсіпорындар үшін су дайындаудың негізгі құрылыстарын қайта құру. Құрылыстарды гидравликалық қайта тиеу кезінде қайта құру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Коммерциализация және бизнес жоспарлау

    Мақсаты: студенттердің бизнес-жоспарлау туралы теориялық білімдерін, сондай-ақ бизнес-жоспарды әзірлеудің арнайы білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Фирманың нақты бағыттарын, мақсатты нарықтарын және фирманың осы нарықтардағы орнын анықтау; фирманың ұзақ мерзімді және қысқа мерзімді мақсаттарын, оларға қол жеткізу стратегиясы мен тактикасын тұжырымдау. Мазмұны: Бәсекелестік ортада кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру, кәсіпкерліктің негізгі түрлері мен ұйымдық нысандары: бизнес-жоспарлау, кадрлық қамтамасыз ету, қаржыландыру, кәсіпкерлік тәуекелдері оқытылады; сонымен қатар студенттерде бизнестің құқықтық негіздері, оның ұйымдастырушылық және функционалдық бастаулары туралы кешенді түсініктер қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өнеркәсіп кәсіпорындарын сумен жабдықтау

    Мақсаты: маманға өнеркәсіптік кәсіпорындарды сумен қамтамасыз ету саласында терең білім алуға ықпал ету. Мазмұны: өнеркәсіптік кәсіпорындарда қолданылатын сулардың жіктелуі. Өнеркәсіпті шаруашылық ауыз сумен жабдықтау. Суық және ыстық цехтарда ауыз су шығынын анықтау. Өндірістік кәсіпорынның сумен жабдықтау схемалары мен жүйелері. Өнеркәсіптік кәсіпорындарды технологиялық сумен қамтамасыз ету. Технологиялық суларға қойылатын талаптар. Өндірістік қажеттіліктер үшін суды дайындау әдістері. Жұмсартылған және тұзсыздандырылған суды дайындаудың термиялық, ион алмасу, мембраналық әдістері. Тұзсыздандырылған және жұмсартылған суды термиялық әдіспен алудың технологиялық схемалары. Суды ион алмасу негіздері. Иониттер. Ионит құрылымы, ион алмасу процесінің химиясы. Ион алмасу әдісімен суды тұзсыздандыру және жұмсарту схемалары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сумен жабдықтау және су бұру құрылымдарының конструкциялары

    Мақсаты:студенттерде сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін жобалау, салу және пайдалану үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ осы салалардағы инженерлік құрылыстардың жұмыс принциптерін түсіну болып табылады. Мазмұны:Сумен жабдықтау және су бұру негіздері: ұйымдастыру принциптері, жүйелердің түрлері, су тарту құрылыстары мен су құбыры желілерінің жіктелуі. Су құбыры желілері мен су бұру желілеріне арналған конструкциялар мен материалдар: құбырлар, фитингтер, сорғылар, клапандар және т.б. тазарту құрылыстарының конструкциялары мен жұмыс принциптері (ауыз су және ағынды сулар үшін). Сумен жабдықтау және су бұру жүйелеріне арналған жабдықты есептеу және іріктеу әдістері. Сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін салу және пайдалану. Сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін дамытудың қазіргі тенденциялары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сумен жабдықтау және су бұру жүйелері технологиясы мен жабдықтары

    Мақсаты: студенттердің сумен жабдықтау және су бұру жүйелерінің жұмысын қайта құру және қарқындату үшін инновациялық технологиялар саласында жүйелі білім алуы. Мазмұны: сумен жабдықтау және су бұру жүйелері үшін инновациялық технологияларды пайдалана отырып, технологиялық шешімдерді әзірлеу. Сумен жабдықтау және су бұру саласындағы технологиялық шешімдерді таңдау және негіздеу. Өнеркәсіптік кәсіпорындардың су дайындау және сарқынды суларды тазарту құрылыстарының жұмысын реконструкциялау және қарқындату үшін инновациялық технологияларды пайдалану. Көлденең тұндырғыштардың жұмысын қарқындату, реагенттерді мөлшерлеу үшін жабдықты ауыстыру, сүзгілерді қайта құру, суды зарарсыздандыру бойынша құрылыстарды қайта құру, айналымды сумен жабдықтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін жобалау

    Мақсаты: студенттердің ғимараттарды, объектілер мен елді-мекендерді сумен жабдықтау және су бұру жөніндегі жүйелерді, құрылыстар мен қондырғыларды жобалау, салу және пайдаланудың негізгі теориялық және практикалық мәселелері бойынша білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: су құбыры және кәріз желілерін және негізгі элементтерді жобалау және гидравликалық есептеу қағидаттары, халықтың су тұтыну режимдері, сумен жабдықтау және су бұру жүйесі құрылыстарының жұмыс режимдері, олардың өзара байланысы; табиғи көздерден су алу шарттары, су тарту құрылыстарының конструктивтік элементтері, су жинау құрылыстары мен жекелеген элементтердің құрылысы, санитарлық қорғау аймақтары; тазарту схемалары, әдістері мен құрылыстары елді-мекендерді сумен жабдықтау жүйелерінің сулары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шаруашылық-ауыз су дайындау жүйелерін жобалау

    Мақсаты: ауыз сумен жабдықтау және технологиялық қажеттіліктер үшін табиғи суды тазарту технологиялары мен процестерін зерттеу. Мазмұны: су сапасына қойылатын талаптар, сапа көрсеткіштері және олардың жіктелуі. Шығындарды өлшеу және сынама алу. Негізгі әдістер мен технологиялық процестер, схемалардың жіктелуі, технологиялық схемалардың мысалдары. Су қоспаларын коагуляциялаудың теориялық негіздері. Су дайындау кезінде қолданылатын коагулянттар мен флокулянттар. Тұндыру арқылы суды ағарту, суспензияны тұндырудың теориялық негіздері, тұндырғыштардың түрлері, тұндырғыштарды есептеу. Орталықтан тепкіш күштер өрісіндегі суды ағарту. Суды фторлау және деформациялау. Суды фторлау және деформациялау технологиясы. Табиғи және айналымдағы суларды үтіктеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Арнайы су дайындау мен өндірістік шайынды суларды тазалау

    Мақсаты: болашақ маманды суды арнайы дайындаудың химиялық және технологиялық негіздеріне және арнайы өндірістік ағынды суларды тазартуға үйрету. Мазмұны: Фармакологиялық және электронды өнеркәсіптің, химиялық реактивтер өндірісінің, Тоқыма өнеркәсібінің қажеттіліктері үшін су дайындау. Магнитті суды өңдеу. Судан кремний қосылыстарын алып тастау. Ультракүлгін (ультракүлгін) сәулелермен және ультрадыбыстық өрістің әсерінен суды дезинфекциялау. Жер асты суларын жасанды байыту үшін су дайындау. Суды радиоактивті және синтетикалық жуғыш заттардан тазарту. Судан улы химикаттарды шығару. Ағынды суларды тазарту; Ағынды суларды қайта пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Су шаруашылығы нысандары құрылымдарында қолданылатын құрылыс материалдары

    Мақсаты: сумен жабдықтау және технологиялық жиынтықтармен суландыру объектілерінің құрылыс учаскесінің қамтамасыз етілуін бақылау. Мазмұны: сыртқы белгілері мен таңбалануы бойынша ауыл шаруашылығы сумен жабдықтау және суландыру объектілерінің құрылысында пайдаланылатын құрылыс материалдары мен бұйымдарының түрі мен сапасын айқындау, олардың облыстарын белгілеу қолданыстағы жүктемелердің сипатын және сыртқы орта жағдайларын ескере отырып қолдану. Су көзінің түріне, рельефке және басқа жағдайларға байланысты су қабылдайтын, реттейтін және қосалқы құрылыстардың конструкциясы. Сыртқы су құбырларын төсеу кезіндегі құрылыс процестері мен операциялары, құбырларды жуу, дезинфекциялау және пайдалануға беру тәртібі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Өнеркәсіптік кәсіпорындар үшін су дайындау жүйелерін жобалау

    Мақсаты: маманға негізгі құрылыстарды, өнеркәсіптік кәсіпорындардың қажеттіліктері үшін су дайындау құрылыстарының технологиялық схемасы мен есебін негіздеу және қабылдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Техникалық қызмет көрсету-өнеркәсіптік кәсіпорындардың тұрмыстық қажеттіліктері үшін су дайындау. Кәсіпорынның суды тұтыну нормалары. Тұрмыстық суларды дайындау торабын жобалау. Өнеркәсіптік аппараттарға тереңірек тазарту үшін суды алдын-ала тазарту. Судан өлшенген қоспаларды кетіруге арналған қондырғыларды жобалау және есептеу; Технологиялық схеманы негіздеу және таңдау. Иондық және молекулалық еріген қоспаларды судан шығару. Еріген қоспалардың иондарын кетіруге арналған қондырғыларды жобалау және есептеу. Технологиялық схеманы негіздеу және таңдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Big Data Технологиясы

    Мақсаты:BigData технологиялары және оларды тәжірибеде қолданудың ерекшеліктерімен перспективалары туралы терең түсінік беру. Мазмұны:үлкен деректерді дайындау,сақтау,өңдеу және талдау технологиялары қарастырылады; үлкен деректердің негізгі сипаттамалары.BigData өңдеу үшін статистикалық және математикалық әдістерді қолдану.Арнайы бағдарламалар бойынша іздеу және алу үшін деректер критерийлерін анықтаңыз.Алынған мәліметтерден тиісті ақпаратты жасаңыз.MapReduce ақпаратты өңдеу моделін, Hadoop кластерлік экожүйесінің компоненттерін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Су кадастры және мониторинг

    Мақсаты: білім алушыларда су ортасының жай-күйін бақылау, бағалау және болжау жүйесі туралы базалық білімді қалыптастыру; су объектілерін мониторингілеудің қазіргі заманғы әдістері мен тәсілдерін пайдалану дағдыларын алу; олардың табиғи ауытқулары аясында су ортасы сипаттамаларының антропогендік өзгерістерін анықтау қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстан Республикасының су заңнамасының негізгі принциптері, су объектілері мен су қатынастары, су объектілерін пайдалану және су ресурстарын пайдалану құқығы, су қорын пайдалану және қорғау саласындағы мемлекеттік органдардың құзыреті, су ресурстарын пайдалануды және қорғауды жоспарлау, су ресурстарын пайдалану мен қорғау саласындағы мемлекеттік реттеу, су қорын пайдалануды және қорғауды бақылау, су объектiлерiн және су объектiлерiн пайдалануға экологиялық талаптар, су ресурстарын басқарудың экономикалық әдістерін білу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Су пайдаланудағы геоақпараттық жүйелер

    Мақсаты:суды пайдалану саласындағы геоақпараттық жүйелерді зерттеу, жасанды интеллектті қолдана отырып, ГАЖ-ның заманауи құралдарын және кеңістіктік ақпаратты талдау әдістерін меңгеру. Мазмұны:географиялық ақпараттық жүйеде жасанды интеллектті қолдану су тапшылығының қашан және қай жерде болуы мүмкін екенін болжау үшін суды тұтынудың тарихи деректерін, ауа-райын, демографиялық тенденцияларды және басқа факторларды талдайды.ГАЖ қалыптасуының алғышарттары мен тарихы. ГАЖ теориясының негіздері. Геоақпараттық жүйелерді анықтау. ГАЖ құрамдас бөліктері. Геоақпараттық жүйелерге деректерді енгізу ерекшеліктері мен жүйелері: пернетақтаны енгізу, координаталық геометрия, қолмен цифрландыру, сканерлеу. ГАЖ ақпараттық қамтамасыз ету.Кеңістіктік деректердің негізгі модельдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Суды тазалаудың инновациялық технологиялары

    Мақсаты: маманға энергияны аз тұтынумен, жоғары тазарту әсерімен сипатталатын және ағынды сулардан құнды компоненттерді алуға мүмкіндік беретін ағынды суларды тазарту мен тазартудың инновациялық технологиялары туралы білім беру. Мазмұны: Су мен сұйық қоспаларды кері осмоспен, нанофильтрациямен, ультрафильтрациямен тазарту. Жер асты су көзінен шаруашылық – ауыз суды дайындау үшін нанофильтрацияны қолдану. Кері осмос, нанофильтрация және ультрафильтрация процестерін күшейту. Ағынды сулардың улы компоненттерін комплекстеу – ультрафильтрация әдісімен бөлу. Суды пайдаланудың жабық жүйелерін құру және ағынды сулардың құнды компоненттерін алу үшін кері осмос пен ультрафильтрацияны қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Суды өңдеудің химиялық әдістері

    Мақсаты: болашақ маманға табиғи және ағынды суларды тазартудың химиялық әдістерін үйрету. Мазмұны: табиғи және ағынды суларды химиялық тазарту әдістері. Химиялық реагенттерді қолдану арқылы суды өңдеу. Суды реагентті жұмсарту. Коагуляция, флокуляция және судың сілтіленуі. Қышқыл және сілтілі ағынды суларды бейтараптандыру. Ағынды суларды ластаушы заттардың тотығуы, үшін әдістер мен реагенттер тотығу, Ағынды суларды ластаушы заттар. Ағынды сулардың қоспаларын қалпына келтіру. Суды өңдеудің физика-химиялық әдістері. Сорбция, адсорбция, сіңіру, химосорбция туралы ұғымдар. Флотация, экстракция, ион алмасу арқылы су қоспаларын жою.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сумен жабдықтау және су бұру құрылымы

    Мақсаты: сумен жабдықтау және су бұру жүйесіндегі құрылымдары мен оларды орналастыру тәртібін үйтету; суды: өңдеу, тасмалдау, тарату, енгізу құрылымдарын, кәріз жүйесін: әкету, желдету тазалау, өңдеу құрылымдарын үйлестіруді үйрету Мазмұны: су өндіру мен өңдеу құрылымдарының түрлері, мақсаты, онда жүретін процестер; су тасымалдау мақсаты, трассалануы, ерекшеліктері; су жинақтау максаты, көлемі; су тарату желілері; кәріз желілерін трассалау, қондырғылар орналастыру; шайынды су тазалау қондырғылары – механикалық және биологиялық тазалау, мақсаты, түрлері; тереңдетіп тазалау, тұнба мен шайынды суды кәдеге жарату

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сумен қамтамасыз ету және суды алып кету инженерлік жүйелері

    Мақсаты: студенттердің жылу-газбен жабдықтау, жылыту, желдету, сумен жабдықтау және канализацияның инженерлік жүйелерін, сондай-ақ қоршаған ортаны қорғау жүйелерін жобалау және пайдалану негіздері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеруі. Мазмұны: жылумен жабдықтау, жылыту, желдету, ауаны баптау, газбен жабдықтау, сумен жабдықтау, кәріз және қоршаған ортаны қорғаудың инженерлік жүйелерінің мақсаты мен сипаттамаларын зерттеу. Инженерлік жүйелерді жобалауда қолданылатын ҚНжЕ негізгі нормаларын, ережелері мен талаптарын зерттеу. Ыстық су шығындарын анықтау әдістемесін зерттеу. Ыстық сумен жабдықтау жүйелерін есептеу және негізгі жабдықты таңдау әдістемесін зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Академиялық жазу және академиялық адалдық мәдениеті қағидаттарын ескере отырып, кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау.
  • Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды көрсету.
  • Ақпараттық және есептеу сауаттылығына, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау қабілетіне ие болу.
  • Гидрогеологиялық, гидрометриялық, геодезиялық ізденістер жүргізу; ізденістердің нәтижелерін өңдеу және пайдалану.
  • Қалалық және елді-мекендердегі сарқынды сулар мен бұрғылау ұңғымаларын тазарту бойынша ғимараттар мен құрылыстардың, технологиялық және қосалқы жабдықтардың техникалық жай-күйін диагностикалау;
  • Нормативтік-құқықтық құжаттаманы ескере отырып, су шаруашылығы және гидроэнергетикалық объектілерді, кешенді су тораптарын, өнеркәсіптік ғимараттардың ішкі жүйелерін пайдалану және күтіп-ұстау.
  • Жасанды интеллект пен жобалау құралдарын пайдалана отырып, сумен жабдықтау, су бұру және суды тазарту жүйелерінің құрылыстары бойынша жобалау құжаттамасын әзірлеу;
  • Су шаруашылығы объектілерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету және суды пайдалану жөніндегі жұмыстардың нәтижелерін талдау.
  • Жобалау, зерттеу және конструкторлық жұмыстарды жүргізу; гидротехникалық құрылыстар мен сумен жабдықтау жүйелерін салу және реконструкциялау бойынша ұзақ мерзімді инвестициялық бағдарламаларды жоспарлау.
  • Құрылыс және жөндеу жұмыстарын басқару, сондай-ақ сумен жабдықтау, су бұру және суды тазарту объектілерінде олардың орындалу сапасын бақылау.
  • Жүргізілетін зерттеулер және(немесе) әзірлемелер тақырыбы бойынша ақпараттық ресурстарды, ғылыми, тәжірибелік эксперименттік және аспаптық базаларды пайдалану.
  • Жеке және топ құрамында тиімді жұмыс жасау, өзін-өзі тәрбиелеу және салауатты өмір салтын қалыптастыру дағдыларын игереді және бағалай алады.
Top