6B02330 Шетел филологиясы в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Тіл білімі және мәдениетаралық коммуникация саласындағы тәжірибелік дағдылар мен кәсіби құзыреттілікке ие жоғары білікті бакалаврларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B036 Аударма ісі
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
Ағылшын тілінің практикалық фонетикасы
Мақсаты: тілдің фонетикалық құрылымының сипаттамасымен танысу, негізгі интонациялық компоненттер туралы түсінік қалыптастыру, тонның өзгеруі, фразалық екпін туралы түсінік, ауызша сөйлеу мен мәтіндерді оқу кезінде интонациялық құрылымдарды қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Ағылшын фонетикасының практикалық курсы. Ағылшын тілінің фонетикалық құрылымы. Дауысты және дауыссыз дыбыстардың артикуляциясы. Ағылшын тілінде оқылу, транскрипция, сөйлеу интонациясының және компоненттерінің ерекшелігі, сөз екпіні мен ырғағы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіл біліміне кіріспе
Мақсаты: Тіл білімінің әдіснамасымен, тілді ғылыми зерттеу әдістерімен, сонымен қатар тіл білімі пәндерінің құрылымымен, құрамымен, пәндік және эвристикалық мүмкіндіктерімен таныстыру; Мазмұны: Тіл білімінің пәні. Тіл білімінің бөлімдері. Жалпы және жеке тіл білімі. Тіл жүйелік-құрылымдық білім ретінде. Жүйе және құрылым туралы түсінік. Тілдегі құрылымдық қатынастар. Тілдік деңгей ұғымы, негізгі тілдік деңгейлер және тіл жүйесінің бірліктері. Синхрондық және диахрондық тіл білімі. Тілдегі синтагматикалық, парадигматикалық және иерархиялық қатынастар. Тілдік белгі туралы түсінік. Теориялық және қолданбалы лингвистика. Тіл ерекше әлеуметтік құбылыс ретінде. Тілдік функциялар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Арнайы филологияға қіріспе
Мақсаты: Филологияның тұжырымдамалық аппараты және оның гуманитарлық білім жүйесіндегі орны туралы студенттердің жалпы түсініктерін қалыптастыру; Мазмұны: Салыстырмалы тарихи әдістің тарихы мен дамуы. Герман тайпаларының тарихы. Жалпы үндіеуропалық және герман тілдеріндегі жалпы германдық ерекшеліктер. Фонетикалық деңгейдегі герман тілдеріндегі жалпы үндіеуропалық және жалпы германдық ерекшеліктері. Лексикалық деңгейдегі герман тілдеріндегі жалпы үндіеуропалық және жалпы германдық ерекшеліктер. Грамматикалық деңгейдегі герман тілдеріндегі жалпы үнді-еуропалық және жалпы германдық белгілер. Роман тілдерінің ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ағылшын тілінің фонетикасы бойынша практикум
Мақсаты: ағылшын тілінің айтылу және интонациялық ерекшеліктерін меңгеру, шет тілінде қарым-қатынастың барлық деңгейлерінде коммуниканттардың табысты өзара әрекетін қамтамасыз ететін фонациялық мәдениет пен бейвербалды мінез-құлық мәдениетін қалыптастыру. Мазмұны: Фонема сегменттері, буын, сөз екпіні және интонация. Дыбыс пен әріптің байланысы. айтылу нормасы. Сөйлеу аппараты және оның сөйлеу дыбыстарын жасаудағы қызметі. Фонетикалық транскрипция және интонацияны графикалық бейнелеу әдістері. Ағылшын тілінің артикуляциялық базасының ерекшеліктері. Тыныс алу және артикуляциялық гимнастика. Қарым-қатынастың вербалды және вербалды емес құралдарының сәйкестігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Базалық шетел тілі
Мақсаты: Сөйлеу әрекетін және ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетінің негіздерін, Жалпыеуропалық тіл құзыреттілігін бағалау жүйесі (CEFR) талаптарына сәйкес тілді қолданудың негізгі дағдылары мен қабілеттерін қалыптастыру. Мазмұны: Адамның сипаттамасы (сыртқы келбеті, ұлты, білімі, жеке қасиеттері, мамандығы, қызметі, қызметі, жұмыс орны). Өмір және қызмет көрсету (қонақ үй қызметі, тамақ, мейрамхана). Географиялық орны және саяси-әкімшілік құрылымы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шеттілдік қарым-қатынас негіздері
Мақсаты: Шет тіліндегі қарым-қатынастың мәні мен ерекшелігін зерделеу; мәдени бейімділікті, коммуникативті мінез-құлықтың әртүрлі түрлерін дұрыс түсіндіре білуді дамыту. Мазмұны: Қарым-қатынас және ауызша қарым-қатынас. Мәдениетаралық коммуникация және мәдениеттердің өзара әрекеттесуі. Вербальды қарым-қатынас және сөйлеу мәдениеті. Вербалды емес қарым-қатынас. Мәдениетаралық қарым-қатынаста вербалды және вербальды емес құралдардың өзара әрекеті. Әлеуметтік желілердегі коммуникацияның ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру.Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату.Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Мақсаты: Қаржылық әл-ауқатқа жету үшін маңызды болып табылатын жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды зерттеу. Мазмұны: Қаржылық жоспарлау және тұтынушылардың қауіпсіздігі. Ақшаны тиімді жұмсаудың және үнемдеудің негізгі әдістері мен тәсілдері. Жеке қаржылық ресурстарды қорғау және инвестициялау. Жеке қаржының рөлі мен маңызы, оның қаржылық тұрақтылыққа қол жеткізудегі мүмкіндіктері. Көптеген күмәнді қаржылық ақпаратты сүзгілеу. Жауапкершілікті өз бетінше басқаруға ынталандыру және тұтынушының оңтайлы қаржылық мүмкіндіктері. Кәсіби мансап құру кезінде сауатты қаржылық шешімдер қабылдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Латын тілінің практикалық курсы
Мақсаты: латын жүйесін меңгеру грамматиканы ағылшын тілінің грамматикасымен салыстыра отырып,ең жиі қолданылатын сөздерді қамтитын лексикалық минимум лексиканы қалыптастыру Мазмұны: Латын графикасының тарихы. Еуропа мәдениетінің тарихы және халықаралық ғылыми терминдердің қалыптасуындағы латын алфавитінің рөлі. Дауыстылар мен дауыссыздардың айтылуы. Үндестік заңы. Ассимилияция. Диссимилияция. Екпін. Негізгі фонетикалық заңдылықтар. Лексика. Морфема. Афоризм. Морфология. Жалғау. Жұрнақ. Cөз таптары. Шылау. Синтаксис. Сөз тіркесі. Сөйлем. Сөйлем мүшелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мұхтартану
Мақсаты: М.Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. Мазмұны: М.Әуезовтің Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңіндегі өмірі мен шығармашылық жолы. «Шолпан», «Абай» журналдарындағы М.Әуезовтің қызметі. М. Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына, «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман-эпопеясына шолу жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мәдениетаралық қарым-қатынас мәнмәтініндегі базалық шетел тілі
Мақсаты: Шет тілінің Жалпыеуропалық тіл құзыреттілігін бағалау жүйесі (CEFR) В2 деңгейінде оның барлық негізгі компоненттері бойынша студенттердің мәдениетаралық, коммуникативті және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру: оқу, оқыту, бағалау. Мазмұны: Коммуникацияның әлеуметтік саласы. Коммуникацияның әлеуметтік-мәдени саласы. Қарым-қатынастың білім беру және кәсіби саласы. Әлеуметтік-мәдени айырмашылықтар (ұлттық дәстүрлер мен әдет-ғұрыптар). Әлеуметтік желілердегі байланыс. Мәдениетаралық коммуникациядағы сәйкестілік.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қоғамға қызмет ету
Мақсаты – университетте оқытылатын пәндермен байланысты қоғамдық пайдалы іс-әрекеттерді жүзеге асыру, академиялық бағдарламаларды игеру негізінде студенттерде әлеуметтік маңызды дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны. Service Learning ұғымының мәні мен мазмұны, Service Learning тұжырымдамасының қалыптасу және даму тарихы. Service Learning-тің негізгі құрамдас бөліктері, балалар мен жасөспірімдер ортасындағы қоғамдық пайдалы іс-әрекеттер, әлемдік және қазақстандық тәжірибеде волонтерлік қозғалысты ұйымдастыру, Service Learning тің профильдік бағыты. Қоғамдық пайдалы іс-әрекеттер арқылы оқытудың халықаралық тәжірибесі. Әлеуметтік жобаларды әзірлеудің жалпы принциптері мен әдістемесі. Іске асырылған әлеуметтік жобаларды талдау әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Классикалық тіл
Мақсаты: латын дереккөздерімен және гуманитарлық ғылымдар саласындағы халықаралық латын терминологиясымен танысу. Мазмұны: Үнді-еуропалық шығу тегі, тарихтың кезеңделуі, латын тілінің тарихи дамуының қысқаша сипаттамасы. Халықтық-ауызекі латын тілі роман тілдерінің негізі ретінде. Әлемдік мәдениет тарихындағы латын тілінің рөлі. Оның халықаралық лексиканы қалыптастырудағы және қазіргі ғылыми терминологияны құрудағы рөлі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шеттілдік ауызекі сөйлеудің мәдениетаралық аспектілері
Мақсаты: Мәдениетаралық құзыреттілік құбылысының негізгі аспектілерін зерделеу. Мазмұны: Мәдениетаралық коммуникацияның коммуникативтік аспектісі. Әртүрлі мәдениет өкілдерінің сөйлеу әрекеті. Тіл, мәдениетаралық коммуникация аспектісінде «тілдік тұлға» түсінігі. Мәдениетаралық қарым-қатынастың психологиялық аспектілері. Әлемнің әртүрлі елдеріндегі корпоративтік мәдениеттің ерекшеліктері. Мәдениетаралық коммуникациядағы бейвербалды коммуникацияның рөлі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Абайтану
Мақсаты: А.Құнанбайұлы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлтық кодты» сақтау мен дәріптеу Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ауызша және жазбаша сөйлеу практикасы
Мақсаты: коммуникативті және мәдениаралық құзыреттілікті одан әрі жетілдіру, сонымен қатар ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі шеңберінде кәсіби шет тілдік құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: сөйлесуді жалғастыру, сөйлеу этикетінің формулалары, жұмыс кестесі, отбасы мүшелерінің міндеттері, университеттік оқу, әлеуметтік және күнделікті қарым-қатынас саласы, әлеуметтік-танымдық коммуникация саласы, әлеуметтік-мәдени байланыс саласы, кәсіби қарым-қатынас саласы, табиғат және адам, денсаулық және салауатты өмір салты, Қазақстандағы медициналық көмек, дәстүрлі/балама медицина, денсаулық пен әл-ауқат жағдайы, адам өміріндегі мәдениет пен өнер, театр және кино, адам құқықтарын қорғау, сайлау жүйесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экожүйе және құқық
Мақсаты: Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы
Мақсаты: Оқу бағдарламасы аясында оқытылатын ағылшын тілінің грамматикалық материалы бойынша практикалық білімді бекіту, кеңейту және жетілдіру. Мазмұны: Сөйлем мүшелері. Модаль етістіктері. Сабақтас құрмалас сөйлемдер. Жалғаулық және салалас сөздері бар күрделі сөйлемдер. Whoever, whatever, алайда, қашан жалғаулары бар құрмалас сөйлемдер. Болыс (шартты I) және болмыссыз (II шартты) сипаттағы шартты сөйлемдер. Осы және өткен шақтағы мақұлдау, сұрау және болымсыз сөйлемдердегі жанама сөйлеу. Инфинитив. Герунд. Осы шақ және өткен шақ. Предлогтар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілі (В1) (неміс/қытай/француз/корей/түрік/итальян)
Мақсаты: неміс/қытай/француз/корей/түрік/итальян тілдерін шет тілдік қарым-қатынаста қолдану үшін практикалық білу; B1 - DAAD/HSC/CECRL,TOMER, TOPIK, CILS еуропалық білім беру стандартына сәйкес мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. . Мазмұны: Тұрмыс және қызмет көрсету (қонақ үй қызметі, тамақ, мейрамхана) Қарым-қатынастың оқу-танымдық саласы (университет, мұражай). Қарым-қатынастың әлеуметтік-мәдени саласы (отбасы, дәстүр, әдет-ғұрып).
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Екінші шет тілінің практикалық грамматикасы
Мақсаты: Коммуникативті құзыреттілік, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, қажетті автоматтандырылған сөйлеу дағдыларын дамыту, таңдаған тілде жазу дағдыларын дамыту, бұрын алған білімдерін түзету. Мазмұны: Артикль. Артикльдің жалқы есімдермен, жиынтық, дерексіз есімдермен қолданылуы, артикль мен көсемшенің бірігуі, жынысы, сан есімдері. Деклинация. Етістіктердің жіктелуі. Етістіктің шақтары. Императивті көңіл-күй. Етістіктерді басқару.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Мақсаты: Жалпыеуропалық тіл құзыреттілігін бағалау жүйесі (CEFR) әзірлеген талаптарға сәйкес іскерлік ортада ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасау үшін ағылшын тілін үйрену: оқыту, оқыту, бағалау, В2 деңгейі. Мазмұны: Адам өміріндегі кәсіби іс-әрекет. Жұмыспен қамту. Біліктілікті арттыру жолдары. Кәсіби тақырыптар бойынша жазбаша және ауызша мәтіндердің құрылысы мен негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
TOEFL ITP-ге дайындық
Мақсаты: TOEFL iBT халықаралық емтиханында қолданылатын негізгі тіл мен сөйлеу дағдыларын зерттеу; Мазмұны. TOEFL ITP тест форматына кіріспе. TOEFL ITP тестін тапсырудың жалпы стратегияларына кіріспе. Жазу, оқу, тыңдау бөлімін талдау. Мәтінді логикалық талдау. Аудио жазбаларды талдау. Тыңдау бөлімінде мәтіндер мен аудиожазбаларға жауаптар дайындау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
TOEFL iBT-ге дайындық
Мақсаты: TOEFL iBT ағылшын тілінен халықаралық емтиханға дайындалу технологиялары – әдістері мен тәсілдерін зерттеу және ағылшын тілін меңгеру деңгейін көресететін сертификатқа ие болу. Мазмұны: TOEFL iBT тест форматына кіріспе. TOEFL iBT тестін тапсырудың жалпы стратегияларымен таныстыру Жазу, оқу, тыңдау және сөйлеу бөлімін талдау. Мәтінді логикалық талдау. Аудио жазбаларды талдау. Таңдалған термин мен мысалдарды түсіндіре отырып, дыбысты талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сөйлеу практикасы
Мақсаты: Тілді меңгерудің жоғары деңгейіне жету үшін студенттерді сөйлеу қызметінің төрт түрін: оқу, жазу, тыңдау және сөйлесу дағдыларын әрі қарай қалыптастыру. Тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл мәселелерін шешу үшін шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасай білу қабілетін көрсету. Мазмұны: Жанұя. Неке. Жаңадан құрылған отбасы мәселелері. Мамандық таңдау. Менің болашақ мамандығым. Денсаулық және салауатты өмiр салты. Спорт. Өмір салты. Бұқаралық ақпараттар құралдары. Саясат. Қоршаған ортаны қорғау. Цифрландыру. Қашықтықтан оқыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Мақсаты: кәсіби маңызды жағдайларда қарым-қатынасты барабар құра алатын және арнайы мақсатта тіл нормаларын меңгерген маманның кәсіби бағдарланған тілдік даярлығын қамтамасыз ету. Мазмұны: Кәсіби тіл және оның құрамдас бөліктері. Кәсіби терминология ғылыми стильдің негізгі белгісі. Оқу-кәсіптік және ғылыми-кәсіптік салалардағы ғылыми лексика және ғылыми конструкциялар. Мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді құрастыру және талдау бойынша жұмыс алгоритмі. Ғылыми-кәсіби мәтіндерді құрастыру. Болашақ кәсіби қызмет шеңберіндегі іскерлік коммуникация және құжаттама негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ағылшын тілінің заманауи грамматикасы
Мақсаты: студенттердің тіл құрылымы туралы берік білімдерін қалыптастыру және олардың ауызша және жазбаша түрде грамматикалық жағынан дұрыс шетел тілінде сөйлеуде практикалық дағдыларын дамыту. Мазмұны: Жай сөйлем: жалпы мәлімет. Жай сөйлемнің тақырыбы. Жай сөйлемнің предикаты. Сөйлемнің қосалқы мүшелері. Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібі. Құрмалас сөйлем және құрмалас сөйлем.Етістіктің шекті емес түрлері (қайталау). Ағылшын етістігінің шақтары (қайталау). Indefinite, Continuous, Perfect және Perfect Continuous.шақтары. Пассивті дауыс. Уақытты үйлестіру. Жанама сөйлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Теориялық және қолданбалы лингвистика
Мақсаты: тіл білімінің қолданбалы салаларында лингвистикалық білімдерді қолдану негіздерін зерттеу. Мазмұны: Теориялық тіл білімінің негізгі қолданбалы бағыттары. Қолданбалы тіл білімі және оның қызмет етуінің негізгі бағыттары. Теориялық және қолданбалы лингвистиканың өзара байланысы мен ықпалдастығы. Қолданбалы лингвистиканы анықтаудағы әртүрлі көзқарастар. Ауызша ақпаратты қабылдау, сақтау, өңдеу және беру; табиғи тілді автоматты өңдеу: дыбыстық сөйлеуді талдау, синтездеу және тану, мәтінді морфологиялық және синтаксистік талдау; Тіл білімінің аударма саласындағы қолданбалы бағыттары. Автоматтандырылған және жартылай автоматтандырылған аударма жүйелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Іскерлік неміс/қытай/француз/корей/түрік/итальян тілі
Мақсаты: Неміс/қытай/француз/корей/түрік/итальян тілдерін іскерлік қарым-қатынас құралы ретінде барлық нысандарда меңгеру, кәсіби қызметте коммуникативтік ниеттерді жүзеге асыру дағдылары мен қабілетін жетілдіру. Мазмұны: Іскерлік қарым-қатынас этикасы. Танысу және кездесулер. Қызметтер мен көмек ұсыныңыз. Практикалық ақпаратты сұрау. Іскерлік қарым-қатынасқа түсу. Іскерлік келіссөздер жүргізу. Еңбек шарты. Оқытылатын тілдер елдеріндегі телефон байланысы. Іскерлік хаттар. Кәсіпорындарда, еңбек нарығында жұмыс. Маркетингтік және банктік талдауды жазу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Лингвомәдениеттану
Мақсаты: студенттерді шет тілін меңгеру процесінде сол тілде сөйлейтін халықтың материалдық және рухани мәдениетімен таныстыру. Мазмұны: Курстың нысаны, мақсаттары мен міндеттері. Тіл және мәдениет. Лингвокультурологияның пайда болу тарихы. Курстың негізгі ұғымдары мен терминдері. Дүниенің лингвистикалық суреті. Тілдік бірліктердің мазмұнының мәдени компоненті. Мәтін және мәдениетаралық коммуникация. Мәдениетаралық коммуникациядағы түсіну мәселесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бұқаралық ақпарат құралдарының тілі (неміс/қытай/француз/корей/түрік/итальян)
Мақсаты: Шет тілін оқыту үдерісінде оқытылатын тіл елінің саяси және мәдени өмірінің аясында студенттердің тілдің құрылымдық, грамматикалық және лексикалық аспектілерін қалыптастыру. Мазмұны: Бұқаралық ақпарат құралдарының табиғатын айқындайтын саясат, шешендік өнер, сөйлеу мәдениеті, әлеуметтік лингвистика, психолингвистика, журналистика. БАҚ мәтіндерін оқудың пәнаралық сипаты.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілінің тарихы
Мақсаты: Ерте кезеңдегі ағылшын тілі, Орта ғасырдағы ағылшын тілі және жаңа замандағы ағылшын тілінің даму заңдылықтары туралы студенттердің түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: Ағылшын тілінің ежелгі кезеңі. Ағылшын тілінің тарихи мерзімділігі. Ежелгі кезеңнің негізгі тарихи оқиғалары. Ерте кезеңдегі ағылшын тілінің фонетикалық құрылымы, сөздік қоры, сөздердің қалыптасуы, жазбаша ескерткіштері. Орта ғасырдағы ағылшын тілінің негізгі тарихи оқиғалары, жазба ескерткіштері, фонетикалық құрылымы, сқздік қоры. Орта ғасырдағы ағылшын тілінің грамматикалық құрылымы. Тілдегі норма мәселесі. Жаңа Англия кезеңінің орфографиясы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел тілін оқытудың инновациялық технологиялары
Мақсаты: Болашақ ағылшын тілі мұғалімдерінің теориялық, практикалық және әдістемелік дайындау. Мазмұны: Шет тілі мен мәдениетін оқытудың заманауи мультимедиялық технологиялары. Шет тілі мен мәдениетін оқытудың инновациялық технологиялары. Білім беруді ақпараттандырудың педагогикалық технологиялары. Педагогикалық саладағы электронды құжат айналымы. Мәліметтер базасы және олардың шет тілдерін оқыту саласында қолданылуы. Жасанды интеллектті қолдана отырып, шет тілі мен мәдениетін оқытудың жобалық технологиялары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Батыс Еуропа әдебиеті (6-18ғғ.)
Мақсаты: студенттердің маңызды тарихи-әдеби үдерістер мен әлемдік мәдениетке елеулі үлес қосқан шетелдік ірі жазушылар мен ақындардың шығармалары туралы білімдерін жүйелеу және байыту. Мазмұны: Батыс Еуропаның орта ғасыр әдебиеті, Қайта өрлеу дәуірі әдебиеті. Қайта өрлеу дәуіріндегі итальяндық әдебиет. Қайта өрлеу дәуіріндегі неміс әдебиеті. Француз ренессансы әдебиеті. Испан және Португал ренессанс әдебиеті.Батыс Еуропа әдебиеті XVII ғ. Испан әдебиеті XVII ғ. Неміс әдебиеті XVII ғ. Француз әдебиеті XVII ғ. Батыс Еуропа әдебиеті XVIII ғ.Итальян әдебиеті XVIII ғ. Француз әдебиеті. XVIII-XIX ғғ. Неміс әдебиеті XVIII-XIX ғғ.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Өлшемдік бағалау және сандық технологиялар
Мақсаты: Республиканың әртүрлі білім беру ұйымдарында қолданылатын критериалды бағалау жүйесін зерделеу, студенттердің психологиялық, педагогикалық және тілдік пәндерге деген әдістемелік мәселелерді шешу жолдарын табу.. Мазмұны: Оқытуда бақылау мен бағалаудың педагогикалық технологиясы. Өзін-өзі бақылау мен бағалаудың педагогикалық технологиясы. Бағалау мен баға. Бақылау қол жеткен деңгейді тексеру мен бағалаудың формасы ретінде. Жасанды интеллектті қолдана отырып, оқу процесін бақылау мен білімді бағалаудың түрлері
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Лингвистика және педагогика
Мақсаты: болашақ шет тілі мұғалімдерінің мамандарының кәсіби құзыреттілігінің құрамдас бөліктері болып табылатын тілдік және әдістемелік құзыреттілік негіздерін кеңейту және тереңдету. Мазмұны: Лингводидактика шет тілдерін оқытудың жалпы теориясы ретінде. тілдік тұлға. Лингвистикалық білім беру саласындағы тіл саясаты. Шет тілі меңгеру мен оқу объектісі ретінде. Оқыту теориясының даму тарихы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шеттілдік білім берудің әдістемесі
Мақсаты: шетел тілін оқытудың жаңа тұжырымдамасына сүйене отырып, қазіргі кезеңнің әлеуметтік-педагогикалық талаптарына жауап беретін болашақ маманның кәсіби-әдістемелік дайындығының сапасын қамтамасыз ету. Мазмұны: әдістемелік категориялар мен олардың қызмет ету заңдылықтары, білім берудің әртүрлі деңгейлеріндегі әртүрлі типтегі мектептерде шет тілін оқытудың ерекшеліктері; әдістемелік тапсырмаларды құрастыру, таңдалған тілдік материалды, әдістемелерді, оқу құралдарын қолдану; заманауи оқу-әдістемелік кешендерді ұтымды пайдалану мақсатында талдау, сонымен қатар коммуникативтік белсенділікті ынталандыру жаттығуларын жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқытылатын тіл теориясының негіздері
Мақсаты: студенттердің тілдік дүниетанымын қалыптастыру, тілдің дамуы мен қалыптасу заңдылықтарын, оның қоғам өміріндегі рөлін түсіну, сонымен қатар тіл дамуының ішкі және сыртқы факторларының әсері негізінде ағылшын тілінің формаларының эволюциясы туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Тіл білімі пән. Тіл білімінің бөлімдері. Жалпы және жеке тіл білімі. Ұлыбритания тарихы және ағылшын тілінің даму тарихы, алдыңғы тіл ішілік процестердің нәтижесінде тілдің қазіргі жағдайы, оның ішінде келесі деңгейлер: синтаксис, теориялық фонетика, теориялық грамматика, сонымен қатар грамматикалық жүйесіндегі қазіргі заманғы тенденциялар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Салыстырмалы типология
Мақсаты: Туыс емес тілдердің тіл ғылымының пәні мен міндеттерімен, заманауи тіл білімінің құрылымымен, туыс емес тілдерді зерттеуде қолданылатын лингвистикалық ұғымдар, лингвистикалық терминология туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Ана тілі мен шет тілдерін типологиялық зерттеу пәні мен міндеттері. Тілдердің типологиясы және тіл білімінің басқа салалары. Қазіргі әлемдегі тіл отбасылары. Тілдердің жіктелуі: генеалогиялық, типологиялық немесе морфологиялық және аумақтық. Салыстырмалы типологиялық зерттеу әдістері: Салыстырмалы, Салыстырмалы-тарихи, Салыстырмалы-типологиялық, трансформациялық, дедуктивті, индуктивті және статистикалық. Фонологиялық жүйелердің типологиясы. Морфологиялық жүйелердің типологиясы. Сөйлем мүшелерінің типологиясы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәтінді лексикалық талдау
Мақсаты: Студенттерді өтілген тақырыптар көлеміндегі лексикалық минимуммен таныстыру; ағылшын тілінің фонетикалық, лексикалық, сөзжасамдық, морфологиялық, синтаксистік және стилистикалық бірліктерінің ерекшеліктері туралы білім мен түсінікті қамтамасыз ету; тілдік бірліктерді талдау әдістемесін қолдану, сонымен қатар әртүрлі деңгейдегі тілдік бірліктерді талдау дағдыларын дамыту. Мазмұны: Шетелдік мәтіндерді талдау, мәтіндерді абзацтарға бөлу және олармен жұмыс жасау туралы түсінік, әр абзацтың негізгі идеясын және түйінді сөздерді табу. Мәтінге жиынтық талдау, мәтін идеясының лексикалық түсінігі және оның лексикалық тәртібі. Тест бойынша сұрақтарға логикалық жауап беру мүмкіндігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Арнайы мақсатқа бағытталған шетел тілі
Мақсаты: Түпнұсқалық әдеби дереккөздермен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру; ғылыми, іскерлік және кәсіби ағылшын тілінің терминологиясын оқуды жалғастыру; Мазмұны: Сөздіктермен және глоссарийлермен жұмыс. Сөздіктер және олардың классификациясы. Глоссарий құрастыру. Графиктердің, диаграммалардың және кестелердің сипаттамасы. Сөйлеу үлгілері және сипаттама мысалдары. Сипаттау алгоритмі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мамандандырылған кәсіби шетел тілі
Мақсаты: Жалпыеуропалық тіл құзыреттілігін бағалау жүйесінің (CEFR) С1 деңгейінде кәсіби лингвистикалық білімге негізделген ғылыми-практикалық мақсатта ағылшын тіліндегі аударманың прагматикалық компоненттері мен кәсіби коммуникативтік құзыреттілігін одан әрі дамыту: үйрену, оқыту, бағалау. Мазмұны: Ғылыми-көпшілік мәтіндерді аудару ерекшеліктері. Ғылыми шынайы мәтіндерді аударудағы қиындықтар. Ғылыми мәтіндердің лексикалық ерекшеліктері. Ғылыми мәтіндердің грамматикалық ерекшеліктері. Жазу нұсқаулары мен мысалдар. Технологиялық процестердің сипаттамасы. Кәсіби қызметтің сипаттамасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Елтану
Мақсаты: Елтанудың ғылым ретінде даму тарихымен, сондай-ақ оқытылатын тіл елінің қоғамдық-саяси өмірінің болмысымен, оның географиясымен, мемлекеттік құрылымымен, саяси партиялармен, білім беру жүйесімен және т.б. таныстыру; Мазмұны: Британ аймағының ерекшелігі. Британ аралдарының географиясы. Британ аралдарының халқы. Ағылшын бақтары мен саябақтары. Американың ерекшелігі. АҚШ географиясы, АҚШ халқы. Америкалықтар және олардың өмір салты.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Америка және Британ әдебиеті
Мақсаты: Шығарманың проблемалық-тақырыптық сипаты мен оның әдеби бағыттағы орнын анықтау, сонымен қатар көркем шығарманы түсіну, түрлі әдеби ұғымдарды салыстыру, талдау дағдыларын дамыту. Мазмұны: Ағылшын тілді әдеби процестің негізгі тарихи кезеңдері мен кезеңділігін, 19-20 ғасырлардағы негізгі әдеби ағымдарды қарастырады. және олардың ерекшеліктері, жеке жазушылар шығармашылығы, әдеби шығарма жанрлары, негізгі әдеби ұғымдар; 1918-1945 жж әдебиет. Модернизм, постмодернизм. ХХ ғасырдың басындағы әдебиет.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Шығармашылық жазу
Мақсаты: студенттердің лингво-шығармашылық ойлауын және шығармашылық жазу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Кесу, қосу, ауыстыру және алмастыру, сонымен қатар бөлшектеу принципіне негізделген шығармашылық жазу техникасы. Шығармашылық стратегияларды сөйлеу тәжірибесінің әртүрлі түрлерінде қолдану ерекшеліктері. Қазіргі әлеуметтік-мәдени контекстегі лингвистикалық шығармашылық кеңістігі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көркем мәтінді интерпретациялау
Мақсаты: Әдеби мәтіннің идеялық-тақырыптық мазмұнын ашуға қызмет ететін өзара әрекеттесетін элементтер жүйесінің күрделі құрылымдық бірлігі ретіндегі біртұтас білім қалыптастыру. Мазмұны: Мәтінді, оның міндеттерін, әдістері мен мақсаттарын түсіндіру. Мәтін ұғымы және оның ерекшеліктері. Мәтін қарым-қатынас формасы және мәдениет бірлігі ретінде. Мәтінді қабылдау және оны түсіндіру. Мағынасы мен маңызы. Түсіну проблемасы. Әдеби мәтінді лингвистикалық талдау. Әдеби мәтінді білдірудің лингвистикалық құралы. Әдеби мәтінді әдеби талдау. Ағылшын тіліндегі әдеби мәтіндерді түсіндіру
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мәтінді стилистикалық талдау
Мақсаты: Әдеби шығармалардың тілдік құрылысының әдіс-тәсілдерін, стильдік вариативтілік пен мәтін құрудың жалпы заңдылықтарын қолдану дағдыларын дамыту. Тілдік фактілерді талдау, салыстыру, жіктеу, бағалау дағдыларын дамыту. Мазмұны: Мәтіннің стильдік ерекшеліктерін, функционалдық стильдерді, сөйлеудің функционалдық-семантикалық түрлерін, сөйлеу және әдеби жанрларды қарастырады; Тіл санаға қызмет ететін белгілер жүйесі ретінде. Сөз және ұғым. Сөйлем тіл бірлігі ретінде. Сөйлем сөздері және олардың мәтіндегі рөлі. Мәтіннің ғылыми стилі және оның құрылымы. Ғылыми сөйлеу стиліндегі терминдер. Көркем стиль және оның құрылымы. Көркем мәтіндегі негізгі ой.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Батыс Еуропа әдебиеті (19-20ғғ.)
Мақсаты: Берілген кезеңдегі БАтыс Еуропа елдерінің әдебиетінің негізгі бағыттары мен даму кезеңдері туралы білімді қалыптастырады. Мазмұны: Аса маңызды әдеби жанрлардың даму мәселелерін қамтиды; дәуірдің ұлы жазушыларының шығармашылығымен таныстырады; Әдеби процестің негізгі тұлғалары. 19-20 ғасырлардағы Батыс Еуропа елдерінің әдебиеті, әдеби ағымдар және олардың ерекшеліктері.19-20 ғасырлардағы ірі жазушылардың шығармашылығы, көрнекті жазушылар шығармашылығының идеялық мазмұны мен дара көркемдік ерекшеліктері. Әдебиеттің қазіргі ағымдары, әдістері мен стильдері, жазушылар шығармашылығы мен тудырған шығармаларына талдау жасау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жазу және коммуникация
Мақсаты: жазбаша коммуникация түсінігін, оның түрлерін, тиімді коммуникацияны ұйымдастыру принциптерін және қарым-қатынастағы мәселелерді зерттеу. Мазмұны: Жазбаша қарым-қатынас этикасы. Бейне туралы түсінік. Іскерлік имидждің құрамдас бөліктері. Жазбаша іскерлік этика принциптері. Жазбаша қарым-қатынастағы кедергілер. Іскерлік хатты қалай жазуға болады? Жазбаша коммуникацияның негізгі түрлері. Тұлғааралық қарым-қатынастың тиімділігі. Жазбаша іскерлік коммуникациялардың стратегиялары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Теориялық грамматика
Мақсаты: Шет тілі грамматикалық қатарының маңызды заңдылықтарымен отандық және шетел лингвистердың теориялық концепциялары арқылы таныстыру. Мазмұны: Шет тілінің грамматикалық қатары. Грамматиканың негізгі бөлімдері - морфология және синтаксис және олардың арақатынасы. Грамматикалық қатардың сипаттау әдістері. Сөз таптары және олардың классификациясы. Сөз таптарды ажырату проблемасы мен критерийлері. Сөз таптардың грамматикалық санаттары. Етістік. Етістіктердің жіктелуі. Грамматикалық санаттары шағы, түрі, райы, ырығы. Валенттіліктің теориясы: синтаксистік деңгейдің негізгі бірліктері: сөз тіркесі, сөйлем, мәтін, сөз тіркестердің синтаксистік бірлік ретінде сипаттаудың жалпы принциптері. Валенттіліктің ұғымы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Теориялық фонетика
Мақсаты: Тілдің дыбыстық құрылымын, дыбыстық құралдарын және олардың қызметтерін, сонымен қатар сөйлеудің әртүрлі айтылу стильдерінің ерекшеліктерін зерттеу. Мазмұны: Бұл курс фонетиканың ғылым, фонетика пәні ретіндегі теориялық анықтамаларын қамтиды және мынадай тақырыптарды қарастырады: Шетел тілі айтылуының қазіргі даму тенденциялары, Дауысты және дауыссыз дыбыстардың жіктелуі. Ағылшын тіліндегі дыбыстардың өзгеруі мен кезектесуіне, ағылшын тілінің буындық құрылымына, ағылшын сөздерінің екпін құрылымына көп көңіл бөлінеді. Сөз екпіні түсінігі, оның түрлері, сонымен қатар ағылшын тілінің интонациясы мен ағылшын тілінің айтылуының вариативтілігі талданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу
Мақсаты: Академиялық сипаттағы оқу-әдістемелік және ғылыми-зерттеу жұмыстарының жазбаша мәтіндері идеясын қалыптастыру және жетілдіру. Білім алушыларды академиялық жазудың негізгі қажетті ұғымдарымен, терминдерімен және қазіргі заманғы түсініктерімен таныстыру. Мазмұны: Сілтеме журналистік мәтіндер: жаңалықтар есептер, сараптамалық мақалалар мен басқа да рефераттау және ғылыми мәтіндерді аннотация түрлері тезистері. Тезистерді қабылдау. Тезистері. Ағылшын тілінде әдебиеттер тізімі жасау. Академиялық эссе. Ағылшын тілінде ғылыми жұмыс. Ағылшын тілінде ғылыми жұмыс тезистері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Студенттердің ғылыми- зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
Мақсаты: Әдістеменің теориялық негіздерін, ғылыми зерттеулерді тұжырымдау, ұйымдастыру және жүзеге асыру, ғылыми экспериментті жоспарлау және ұйымдастыру, жалпылау, ғылыми деректерді өңдеу, қорытындылар мен практикалық ұсыныстарды тұжырымдау және т.б. үйрену. Мазмұны: Пәнге кіріспе. Зияткерлік белсенділік. Ғылыми зерттеу. Ғылыми зерттеу әдістемесі. Зерттеу жұмысының дайындық кезеңі. Аудармалық зерттеулер үшін ғылыми ақпаратты іздеудің негізгі әдістері. Зерттеу қолжазбасымен жұмыс істеу әдістері, дайындау және ресімдеу ерекшеліктері. Баяндама мен презентацияларды дайындау әдістемесі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Іскерлік корреспонденция тілі
Мақсаты: Іскерлік құжаттамамен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру, іскерлік, коммерциялық және құқықтық құжаттарды құрылымдау және ресімдеу ерекшеліктерімен танысу. Мазмұны: Іскерлік хаттың түсінігі мен функциялары. Іскерлік хаттардың жіктелуі. Іскерлік хат ережелері. Ресми хаттардың тілі мен стилі. Іскерлік хаттардың түрлері Электрондық пошта арқылы хат алмасу. Мәмілелер мен келісім-шарттар. Іскерлік қарым-қатынас және іскерлік этикет.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ағылшын және орыс/қазақ тілдерінің функционалды стилистикасы
Мақсаты: Студенттердің әдеби, мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттіліктерін қалыптастыру, сонымен қатар әртүрлі функционалдық стильдерді барабар пайдалануды қалыптастыру. Ағылшын/орыс және ана тілдерінің материалы бойынша мәтіндерді стилистикалық талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Стилистиканың негізгі бөлімдері, Тілдің стильдік ресурстары. Көркем әдебиет, публицистикалық, ғылыми, ресми-іскерлік және ауызекі-сөйлеу стилінің функционалдық-коммуникативтік және лингвостилистикалық ерекшелігі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Стилистика
Мақсаты: Әр түрлі коммуникативті бағыттағы көркем мәтіндерді стилистикалық талдау дағдыларын қалыптастыру және тілдік құбылыстарға негізделген мәтінді түсіндіру әдісі ретінде стилистика туралы түсінік беру. Мазмұны: Автордың индивидуалдық стилінің ерекшеліктері, экспрессивтік тәсілдер мен стилистикалық амалдар, олардың функциялары. Тілдің стилистикалық тәсілдері, стилистикалық талдаудың қағидалары мен әдістері, бейтарап және стилистикалық түрде ерекшеленген лексика.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілінің лингвистикалық корпусы
Мақсаты: тілді үйренуге эмпирикалық көзқарас аясында корпус лингвистикасының негіздерімен, корпус лингвистикасының ұғымдарымен таныстыру. Мазмұны: Корпус лингвистиканың теориялық негіздері, Корпус лингвистиканың практикалық негіздері, Лингвистикалық корпустың жасалуы және қолданылуы Корпорацияның жіктелуі. Әлем тілдерінің корпустары. Ағылшын тілі корпусы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Медиа сауаттылыққа арналған ағылшын тілі
Мақсаты: Медиа сауаттылықты дамыту үшін оқытылатын тіл елінің саяси және мәдени өмірінің аясында студенттердің тілдің құрылымдық, грамматикалық және лексикалық аспектілерін қалыптастыру. Мазмұны: Саясат. Риторика. Сөйлеу мәдениеті. Әлеуметтік лингвистика. Психолингвистика. Журналистика. БАҚ мәтіндерін оқудың пәнаралық сипаты.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Академиялық мақсатқа арналған шет тілі
Мақсаты: шет тілін оқу және ғылыми академиялық қарым-қатынас негіздері ретінде меңгеру. Мазмұны: Академиялық коммуникацияның негізгі ұғымдары, түрлері, формалары мен функциялары; ақпаратты жинау, өңдеу және сақтаудың әртүрлі әдістері мен тәсілдері; оқу және ғылыми академиялық коммуникация саласындағы ғылыми стильдің ерекшеліктері мен жүзеге асыру жолдары; академиялық коммуникацияның негізгі жанрлық сорттары, академиялық ортадағы вербалды және вербалды емес коммуникативтік мінез-құлық үлгілері мен стратегиялары, оның ішінде коммуникативті ниеттерді жүзеге асыру тәсілдері; ауызша және жазбаша шет тіліндегі академиялық қарым-қатынастың ерекшеліктері; академиялық мәтіннің/дискурстың құрылымы мен мазмұнын ұйымдастыру ерекшеліктері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазіргі ағылшын тілі
Мақсаты: Ағылшын тілінде коммуникативтік құзыреттіліктерді меңгеру арқылы болашақта кәсіби іс-әрекетін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін студенттердің жалпы мәдени, кәсіби және арнайы құзыреттіліктерін қалыптастыру, дамыту және жетілдіру. Мазмұны: Коммуникативті әрекет саласы, жағдаяттар, тақырыптар. Ағылшын тілін оқыту құралы ретінде практикалық білім деңгейін сипаттайтын арнайы дағдылар. Техникалық оқу және жазу дағдылары. Іскерлік құжаттама мен хат алмасудың соңғы әдістері. Іскерлік ағылшын тілінен практикалық жаттығулар. Іскерлік ағылшын тіліндегі ең көп таралған аббревиатуралардың заманауи терминдерінің деректер базасы. Аймақтық ерекшеліктерді көрсететін терминология.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Лексикология
Мақсаты: студенттерде ағылшын тілінің лексикалық құрамы, оның дамуы, байыту жолдары туралы түсініктерін қалыптастыру.. Мазмұны: Лексикалық бірліктің негізгі факторлары мен даму заңдылықтары, оның формальды семантикалық және семантикалық ерекшеліктері, функционалдық сипаты. Лексикология пәні. Негізгі ұғымдар мен категориялар. Лексикологияның негізгі мәселелері. Сөз тілдің негізгі бірлігі ретінде. Түпнұсқалық және меңгерілген лексика. Тілдің сөздік қорын қалыптастыру мен дамытудағы кірме сөздердің рөлі. Морфемалардың түрлері. Сөздердің құрылымдық түрлері. Сөздің туынды құрылымы. Туынды қосымшалар. Тілдің сөзжасамдық жүйесі. Конверсия. Сөз құрамы. Сөздер мен сөз тіркестерін қысқарту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
Оқыту нәтижелері
- Академиялық жазу принциптері мен академиялық адалдық мәдениетін ескере отырып, кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасай алу.
- Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, академиялық адалдық пен парасаттылықты қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдение, кәсіби дамуды, ғылыми және эксперименттік зерттеулердің әдістерін көрсету.
- Тіл білімін зерттеуде ақпараттық және есептік сауаттылығына ие болу, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау қабілеттерін меңгеру.
- Тіл білімінің жаңа салаларындағы негізгі теориялар мен концепцияларды салыстыра отырып, лингвистика теориясы мен лингводидактика саласындағы заманауи зерттеулердегі жаңалықтарды талдау;
- Оқытылатын тіл елінің әдебиеті тарихындағы негізгі кезеңдерін, бағыттарын, мектептерін, өкілдерін ажырата отырып, оқытылатын тіл елінің әдебиет теориясына сыни тұрғыдан талдау жасау.
- Оқытылатын тілде әртүрлі типтегі мәтіндерді құру, сондай-ақ оқытылатын тілде мәтіндермен түрлі редакциялық жұмыстарды орындау: түзету, өңдеу, түсініктеме беру, қорытындылау, ақпарат және сөздік сипаттамасы, библиографиялық іздеу.
- Жасанды интеллектті қолдана отырып оқытылатын тілдің дамуына ықпал ететін әлеуметтік және ғылыми жобалар жасау.
- Қолданыстағы әдістерге сүйене отырып, әртүрлі типтегі және жанрдағы мәтіндерді түсіндіре отырып, күрделілігі әртүрлі мәтіндерге филологиялық талдау жасау.
- Оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруға қойылатын талаптарды ескере отырып және оқытылатын шет тілін меңгерудің объективті заңдылықтары негізінде оқу-тәрбие педагогикалық процесін жүзеге асыру.
- Сөйлеуде оқытылатын тілдегі әдеби тіл нормаларын, ауызша және жазбаша қарым -қатынас түрлерінің негізгі әдістері мен тәсілдерін қолдану (тілді меңгерудің жалпы еуропалық стандартының нормаларына сәйкес С1 деңгейі).
- Уақыт және қаржы ресурстарын тиімді басқара отырып зерттеу,кәсіпкерлік дағдылары мен белгісіздік жағдайында жұмыс істей алу қабілетін меңгеру.
- Жеке тұлға ретінде және топ мүшесі ретінде нәтижелі жұмыс жасай алу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, өз іс-әрекетін түзеу және түрлі әдістерді қолдана алу.