Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M07270 Фармацевтік өндіріс технологиясы в Мұхтар Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Фармацевтикалық өндіріс технологиясы саласында, сондай-ақ жоғары білім беру жүйесі мен ғылыми сала үшін ғылыми-педагогикалық қызметте сұранысқа ие жоғары білікті магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M119 Фармацевтикалық өндіріс технологиясы
-
Білім беру саласы 7M07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
-
Дайындық бағыты 7M072 Өндірістік және өңдеу салалары
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Фармацевтикалық өндірісті жобалау
Басқару психологиясы
Дәрілік шикізаттарды фитохимиялық талдау
Ғылым тарихы мен философиясы
Дәрілік заттарды талдау және зерттеу әдістері
Шет тілі (кәсіби)
Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
Жоғары мектеп педагогикасы
Фармацевтикалық өндірістерді нормалау
Субстанцияларды алудың және өңдеудің заманауи технологиясы
Субстанция дәрілік препараттың негізі ретінде
Өнеркәсіптік биотехнология және биоинжене-рия
Дәрілік заттарды өндірудің заманауи технологиялары
Дәрілік заттарды өндірудің перспективті технологиялары
Фитопрепараттар алудың жаңа технологиялары
Микробиологиялық синтез өнімдері мен ферменттердің химиясы мен технологиясы
Шөптік препараттардың технологиясын терең зерттеу
-
2 Оқу жылы
ҚР өнеркәсіптік санитария және фармацевтикалық өнеркәсібіндегі қауіпсіздік ережелері
Жаңа дәрілік заттарды клиникаға дейін сынау
Синтетикалық витаминдер мен коферменттердің химиялық технологиясы
Дәрілік заттарды фармацевтикалық әзірлеу
Полимерлі дәрілік формаларды жасаудағы заманауи нанотехнология
Фармацевтикалық өндірістегі сапаны бақылау
Дәрілік заттардың сапасын бағалауға арналған заманауи аналитикалық жабдықтар
Заманауи фармация мен медицинадағы полимерлер
Дәрілік заттарды өндірудегі биотехнология
Биофармация фармацевтикалық ғылымның бір саласы ретінде
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылым мен техниканың заманауи жетістіктерін ескере отырып, шет тілін және ақпараттық ресурстарды пайдалана отырып, сондай-ақ ғылыми мақалаларда зерттеу нәтижелерін қорытындылай отырып, кәсіби ортада еркін қарым-қатынас жасау;
- Дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді талдау, соның ішінде пәнаралық сипаттағы ғылым философиясының ережелеріне және ғылыми зерттеу принциптеріне негізделген;
- Жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті ғылыми ұйымдастыруды, заманауи және инновациялық (соның ішінде цифрлық) оқыту технологияларын, фармацевтикалық инженерия саласында тиімді оқыту әдістерін қолдану;
- Кәсіби қызметте стандартты емес жағдайларда жедел басқару және техникалық шешімдер қабылдау кезінде көшбасшылық қасиеттерді, шығармашылық пен логикалық ойлауды көрсете отырып, басқару психологиясына негізделген ұжымды тиімді басқару;
- Тиісті өндірістік тәжірибе (GMP) талаптарына сәйкес өнеркәсіптік өндірісте дәрілік заттарды өндіру бойынша өндірістік процесті басқару;
- Нанотехнологияларды пайдалана отырып, фитопрепараттарды, дәрілік заттарды және жаңа дәрілік формаларды өндірудің инновациялық технологияларын әзірлеу;
- Биофармацевтикалық препараттардың жаңа түрлерін, оларды өндірудің заманауи әдістерін қолдана отырып әзірлеу және клиникаға дейінгі сынақтар жүргізу;
- Заманауи талдау әдістерін және ең жаңа аспаптар мен аппараттарды пайдалана отырып, технологиялық процестің барлық кезеңдерінде дәрілік заттардың сапасын бақылауды қамтамасыз ету;
- Синтетикалық витаминдер мен коферменттерді, сонымен қатар микробиологиялық синтез өнімдерін алу технологиясындағы өндірістік мәселелерді шешу;
- Дайын дәрілік заттар мен қауіпсіздік ережелерінің талаптарын сақтай отырып, фармацевтикалық кәсіпорындарда жаңа өндіріс жобаларын ұсыну;
- Отандық және халықаралық ғылыми ортада мамандармен және кеңірек аудиториямен талқылауда зерттеулердің нәтижелерін негіздеп және дәлелдей отырып, ғылыми зерттеулерді өз бетінше жоспарлау және жүргізу;
- Пәнаралық байланысты білім салаларындағы мәселелерді талдау, өмір бойы біліктілігін арттыру.